המרכז הישראלי לניהול קיים את כנס השירות השנתי במסגרתו הכריז על הזוכים בתחרות המצוינות בשירות לשנת 2013
מאת: מערכת Telecom News, 2.5.13, 19:30
חברת בזק זכתה במקום הראשון בקטגוריית העצמת עובדים על פרוייקט "ממערכות מידע ועד תרבות ארגונית – מעטפת כוללת להעצמת עובדי השירות בבזק".
המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) קיים לאחרונה את כנס השירות השנתי לשנת 2013 בסימן שפת השירות החדשה. במסגרת הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בנוכחות מאות משתתפים מתחומי השירות, השיווק והניהול, הוכרזו הזוכים בתחרות המצוינות בשירות לשנת 2013.
השנה הזוכים במקומות הראשונים בתחרות המצוינות בשירות הם:
- בקטגוריית קידום השירות לאורך זמן – חברת ישראכרט על פרויקט "שירות זה בטבע שלנו".
- בקטגוריית העצמת עובדים – חברת בזק על פרויקט "ממערכות מידע ועד תרבות ארגונית – מעטפת כוללת להעצמת עובדי השירות בבזק".
- בקטגוריית טכנולוגיות ותהליכים חדשים – חברת ישראכרט על פרויקט "חוויית שירות דיגיטאלית".
- בקטגוריית מהלכים פורצי דרך בשירות – חברת גוליבר תיירות על פרויקט Gulliver Virtual Assistance.
- בקטגוריית שירות לקוחות כליבת האסטרטגיה העסקית – חברת ישראכרט על פרויקט "מצויינת בשירות כערך עסקי".
כנס השירות השנתי של המי"ל, המתקיים זאת השנה החמישית, הפך להיות עם השנים האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות, במסגרתו מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים בתחום הניהול, השירות, שיווק, פרסום ואסטרטגיה העסקית.
לירז כהן, מנהלת המרכז הישראלי לניהול פתחה את הכנס ובירכה את המשתתפים.
לירז דיברה על המסורת ארוכת השנים של המי"ל בעשייה וקידום תחום השירות בישראל. מיד לאחריה עלה לדבר
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר תקשורת ויו"ר חבר השופטים בתחרות המצוינות בשירות, שדיבר על האתגרים בשירות הלקוחות ועל היחסים עם הלקוח. בסיום דבריו קרא למשתתפים לתת שירות טוב.
דוברים נוספים בכנס היו:
יהונתן אדירי, מייסד שותף בחברת פתרונות התחבורה
getaround, ששימש כיועץ הטכנולוגי של נשיא המדינה
שמעון פרס ונבחר השנה לצעיר בחבורת 100 המנהיגים הצעירים של הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס
; פרדריק בלסן, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל
Frederick ; צביקה רול, מנכ"ל אר אנד אס קונספט
; ד"ר
בועז תמיר, העומד בראש מכון
Israel Lean Enterprise ; י
גאל שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן נטלר סמסונוב
; ד"ר
רועי צזנה, מרצה בפקולטה להנדסה ביו רפואית בטכניון וחוקר במרכז לחיזוי טכנולוגי באוניברסיטת תל אביב
; שי חיון, מנכ"ל
SQ איכות השירות.