Telecom News - חשיפת הסטארטאפים הטובים ביותר שהיו אי פעם באקסלרטור של מיקרוסופט

חשיפת הסטארטאפים הטובים ביותר שהיו אי פעם באקסלרטור של מיקרוסופט

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חשיפת הסטארטאפים הטובים ביותר שהיו אי פעם באקסלרטור של מיקרוסופט
חשיפת הסטארטאפים הטובים ביותר שהיו אי פעם באקסלרטור של מיקרוסופט
מאת: מערכת Telecom News, 5.2.16, 10:40נבות וולק
  
13 מיזמים סיימו ביום 4.2.16 בטקס מרשים את המחזור השביעי של האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל. 7 מתוך 13 החברות כבר גייסו או קיבלו הצעות השקעה במהלך התכנית. במחזור הנוכחי חל מעבר מתפישת ה-Accelerator לתפישת ה-.Scalerator
 
נבות וולק, (בתמונה), מנהל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל: "אנו מסיימים את המחזור ה-7 המאוד מוצלח של החברות, שהיו אצלנו 4 חודשים, שהשקענו בהן את כל הידע, שאנו יכולים להעניק ליזמים בתחילת דרכם. היום אנו רואים כבר את התוצאות של ההשקעה הזו.
 
למחזור הנוכחי נבחרו חברות בשלב מעט בוגר יותר במחזור החיים, בעלות מוצר בסיסי ולקוחות ראשונים. ההשתתפות באקסלרטור נועדה לסייע להן לממש את הפוטנציאל, להאיץ את קצב הגידול, את מצבת הלקוחות והפריסה העולמית בעזרת הלקוחות והשותפים של מייקרוסופט. אני גאה בהתקדמות ובהישגים של החברות שהשתתפו ומצפה כבר למחזור הבא".
 
צחי  וייספלד, (בתמצחי וייספלדונה), מנהל כללי של תחום האקסלרטורים, מיקרוסופט העולמית: "התחלנו ב-2012 בהרצליה וכיום יש לנו 7 אקלסרטורים ברחבי העולם ובקרוב נוסיף שמיני בסאו-פאולו בברזיל.
 
סה"כ עברו 454 חברות בכל האקסלרטורים שלנו, שגייסו עד היום 1.78 מיליארד דולרים, היו כבר 29 אקזיטים. היתרון שלנו: 81% מהחברות מגייסות תוך כדי השהות באקסלרטור או ממש בסיומו, בממוצע של 4.9 מיליון דולרים לגיוס לחברה. אין נתון כזה בשום תכנית האצה בעולם.
 
אנו מעוניינים לעבור לשלב הבא בעולם האקסלרטורים, דבר הרבה יותר גדול ממה שאנו עושים, ואנו נעבור למודל חדש של צמיחה לגובהScalerator, מושג שיחליף את המושג האצה - Accelerator, שהוא יותר לרוחב, בתחילת הדרך של חיי המיזם. בחודשים הקרובים נפרט את התכניות החדשות שלנו בכיון הזה"
 
יורם יעקובי, (בתמונה), מנהל יורם יעקוביהמו"פ, מיקרוסופט ישראל: "אני גאה לסגור את המחזור השביעי והמוצלח של האקסלרטור שלנו. אנו לא רק אקסלרטור. יש מעל לאלף עובדים בעיקר מהנדסים במרכזי המו"פ של מיקרוסופט בישראל. אנו מרכז הפיתוח המוביל של מיקרוסופט מחוץ לארה"ב ובתחום האקסלרטורים, אנו, ללא ספק, האקסלרטור המוביל ומספר 1 בישראל".
 
13 חברות סיימו את השתתפותן במחזור השביעי של האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל, שפועל במסגרת מרכז המו"פ של מיקרוסופט. החברות בוגרות המחזור הציגו את פיתרונותיהן אתמול בערב במסגרת אירוע ה- Demo Day, שנערך בפני מאות מנהלים ומשקיעים ממגזר ההייטק מישראל ומהעולם. זה המחזור הראשון בניהולו של נבות וולק, שהחליף את חנן לביא.

כ-350 חברות מישראל ומ-27 מדינות נוספות הגישו מועמדות למחזור השביעי וביניהן חברות מארה"ב, בריטניה, סינגפור, ספרד, הודו, פקיסטן, גרמניה, שוויץ, דנמרק, מקסיקו, צרפת, טורקיה וסין. מתוכן נבחרו 13 חברות מתחומים מגוונים וביניהם: אינטרנט של הדברים (IoT), מסחר אלקטרוני, מזל"טים, תיירות, מדיה, פרסום ושיווק, רפואה, אגרי-טק, IT ועוד.
 
אחוזי גיוס ההון באקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל הם מהגבוהים בעולם: מיום פתיחת המחזור הנוכחי ועד סיומו הצליחו כבר 7 מתוך 13 החברות לגייס או לקבל הצעות השקעה בסכום כולל של כ-9 מיליון דולרים. ב-6 המחזורים הקודמים השתתפו סך הכל 70 חברות: כ-83% מהן גייסו הון בסך כולל של 136 מיליוני דולרים (2.1 מיליון דולרים בממוצע). כמו כן, 3 חברות בוגרות התכנית כבר עשו אקזיט: Kitlocate שנמכרה ל-Yandex , Appixia שנמכרה ל-Wix  ו-Conferplace שנמכרה ל-Meda Group.
 
חברות הסטארטאפ שהשתתפו באקסלרטור והציגו ב-Demo Day
 
Soiot.be (כיום Axonize ) - מפתחת פלטפורמת שרת בענן לחברות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT). בעזרת שימוש בשירותי הלוגיקה העסקית, שהחברה מספקת, יצרניות מוצרים לאינטרנט של הדברים יכולות להתמקד ולרכז את משאביהן בפיתוח המוצר ללא צורך בפיתוח צד השרת. זו פלטפורמת שרת בענן ל-IoT המסופקת כ: IoT Backend as a Service, שמאפשרת לחברות בתחום להתמקד בייעודן המרכזי – פיתוח המוצר והאפליקציה.
 
OwnBackup - פתרון הגיבוי-שיחזור ענן-לענןcloud-to-cloud -  היחיד המתאים לאנטרפרייז. מונע אבדן מידע לכל מי שמשתמש במערכות בגישת ה-SaaS. הסטארטאפ הודיע על גיוס ראשון של 3.5 מליון דולרים מ-Innovation Endeavors ו-Oryzn Capital. 
 
Percepto – מערכת חכמה המוסיפה 'שכל' למזל"טים (Drones). דהיינו: יכולות ראייה וניתוח לצורך ביצוע משימות ספציפיות. לדוגמה: בדיקה שבועית של להבים של תחנות רוח. אפליקציות נוספות מפותחות לתעשיות אחרות. שוק חדש של מיליארדים. שיתוף פעולה של Percepto עם NVIDIA הוליד כרטיס גראפי חדיש לאפליקציה שלהם.    
  
DeepSense – פתרון חישה מתקדמת לחיזוי תקלות במכונות תעשייתיות. זאת, באמצעות ניתוח תמידי של פעולת המכונה ובאמצעות אלגוריתמי למידה חישובית עמוקה המאפשרים ניתוח מדויק ויעיל של ביג-דאטה של מכונות (IoT). הפתרון מספק רציפות בייצור וחסכון משמעותי בעבודות והוצאות תחזוקה. (עלות השבתת טורבינה עלולה להגיע ל-20-30 מיליון דולרים).
 
TESTIM.IO - ממציאה מחדש את תחום בדיקות ה-web באמצעות שירות ענן ייעודי לאפליקציות web מודרניות. הפתרון מאפשר שיפור דרמטי בזמן הפיתוח בעזרת ממשק פשוט לתפעול ואמינות חסרת תקדים
 
SecuriThings - פלטפורמות אבטחה לספקי שירות בעולם האינטרנט של הדברים -IoT, שמתבססת על ניתוח התנהגות על מנת לזהות ולהגן מפני איומי סייבר על מכשירים מחוברים בבית.
 
 Farmdog - פתרונות חקלאות מדיוקת עבור חקלאים קטנים ובינוניים.
 
.Pixoneye- ניתוח תמונת צרכן בראייה ממוחשבת בעולם נייד. למידה על התנהגות הצרכנים וצרכיהם עפ"י התמונות הקיימות אצלם בסמארטפון.
 
 ClusterTV - פלטפורמת אונליין גלובלית לפרסום בטלוויזיה, הראשונה להציע מיקוד התנהגותי לקהל מטרה בטלוויזיה. הפלטפורמה מאפשרת יצירה, מעקב וניהול אחר קמפיינים טלויזיוניים, ושילובם עם קמפיינים מקבילים בעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות.
 
 Missbeezאפליקציה להזמנת שירותים בתחום הטיפוח עד הבית או עד המשרד בשעות גמישות. מאפשרת לנשים עסוקות להזמין שירותים של בעלת מקצוע בתחום הטיפוח, שהיא מנוסה, בעלת תעודה מוכרת ועובדת עם החומרים הטובים ביותר.
 
 Arbitrip- מביאה את עולם האלגו טריידינג לעולם ה-Travel כדי להפחית את הוצאות הנסיעות לארגונים. מערכת חדשה לניהול עולם התיירות, שהופך אותה לאישית – פרסונלית.

Diacardio - חברת תוכנה המשנה באופן מהפכני את דרך פענוח בדיקת "אולטרסאונד של הלב". החברה פיתחה שיטה ואלגוריתמים ייחודיים, המפענחים באופן מהיר, מדויק ואוטומטי לחלוטין, פרמטרים עיקריים של תפקוד הלב. לחברה אישורי FDA ו-CE ומכירות ראשוניות החלו בהצלחה. לאחרונה זכתה החברה במקום הראשון בתחרות בינלאומית לחדשנות בתחום הקרדיולוגיה וכן במקום הראשון בתחרות בינלאומית לחדשנות בסין.
 
Servicefriend - מפתחת את ה-ITR - interactive text response ההיברידי הראשון המשלב AI ומאפשר לעסקים למקסם את הערך בתקשורת עם לקוחות על גבי messaging באפליקציה המועדפת עליהם (כמו WhatsApp, Facebook Messenger וכו'). מדובר בפתרון מסרים מיידיים לכל שירות, שמחליף את הצ'ט הלא יעיל ועובר למענה אוטומטית וחכם למסרי טקסט ללא צורך בנציג, בדיוק כמו שמעבירים מסרים מידיים בין חברים. 
 
שינוי התפיסה של האקסלרטור של מיקרוסופט
במחזור הנוכחי של האקסלרטור חל מעבר מתפישת ה-Accelerator לתפישת ה-Scalerator. דהיינו, במקום המודל המסורתי לתמיכה בסטראטאפים בשלבים מוקדמים, מעבר לתוכנית, שנועדה לקחת סטארטאפים לשלב הבא במחזור חייהם ולהכשירם לשוק העולמי.

במסגרת המודל החדש ניתנה תמיכה שהיא הרבה מעבר לטכנולוגיה ולפיתוח המוצר עצמו. תכנית ה-Scalerator כוללת את כל ההיבטים והמרכיבים הדרושים לבניית חברה חזקה ויציבה: החל מהדרכה וקואצ'ינג למנכ"ל, דרך פיתוח תרבות ארגונית, גיוס צוות וגיוס לקוחות מואץ ועד בניית מותג ופיתוח תכנית שיווק. זה השלב, שבו מתרחש המעבר מחשיבה מקומית בקנה מידה קטן  לחשיבה בגדול בקנה מידה של דומיננטיות כלל-עולמית וזה בדיוק המקום בו מיקרוסופט יכולה לספק ערך מוסף משמעותי בזכות היותה אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם.

נפתחה ההרשמה למחזור השמיני של האקסלרטור, שיתמקד גם הוא בסטארטאפ בוגרים יותר, שעברו את שלב פיתוח המוצר הראשוני ומתמקדים בתהליכי פיתוח עסקי וצמיחה.

תמונת היזמים ומנהלי מיקרוסופט:
סיום מחזור 7 של האקסלרטור של מיקרוסופט



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים