Telecom News - לאן צועד עולם התקשורת? בדיוק באותו כיוון אליו צועד עולם ה-IT: לענן

לאן צועד עולם התקשורת? בדיוק באותו כיוון אליו צועד עולם ה-IT: לענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> לאן צועד עולם התקשורת? בדיוק באותו כיוון אליו צועד עולם ה-IT: לענן
Sלאן צועד עולם התקשורת? בדיוק באותו כיוון אליו צועד עולם ה-IT: לענן  
מאת: אבי וייס, 26.10.16, 13:30VMware - גסריאל די פיאזה
 
ה-IT והטלקום מתמזגים ומתאחדים ב-Data Center חדש מבוסס SDDC (ר"ת: Software Defined Data Center) או בענן. נגמר העידן של פתרונות קניינים, סגורים, איטיים ויקרים להחריד, בשוק ספקי התקשורת.
 
"אם אתה כספק טלקום ממשיך לספק שירותים במודלים הישנים, שחקני OTT רבים יעקפו אותך ויגנבו לך את הלקוחות", מתאר גבריאל די פיאזה (Gabriele Di Piazza), סמנכ"ל מוצרים ופתרונות, NFV לספקי התקשורת (Telco NFV), חברת VMware. "כך, בגישה החדשה, ספקי התקשורת יכולים לפתח ולהציע שירותים ולהפיץ שירותים באפס זמן לכל לקוח קצה, עם התאמה אישית. הכל מבוסס תוכנה על בסיס תקני NFV. אנו מציעים מודל עסקי חדש, שיכול לאפשר לכל ספק תקשורת לרכוש את הפתרונות כשירות, בלי השקעות בתשתיות".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם גבריאל די פיאזה, (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של חיבור בין פתרונות SDN/NFV המכוונים לעולם ספקי התקשורת (Telcos), לבין הפתרונות החדשים של VMware לעולם העננים (בשירותי IT כוללים). מחקר על חשיבות תקני ה-NFV וה-SDN לעולם התקשורת - בתחתית המאמר. 
 
שאלה: מה תפקידך ב-VMware?
גבריאל די פיאזה: "הניסיון שלי הוא בפתרונות של עולם הטלקום. עבדתי, בין היתר, בחברות ענק דוגמת HP ומיקרוסופט בפתרונות טלקום ומזה כחצי שנה אני מנהל את פעילות הטלקום של VMware".
 
שאלה: למה VMware נכנסה לעולם הטלקום עם פתרון NFV?
תשובה: "אני חושב, שכל מי שחי בעולם הטלקום ורואה את השינויים העוברים על עולם הטלקום מבין, שהמערכות מתאחדות. ה-IT והטלקום מתמזגים ומתאחדים ב-Data Center חדש מבוסס SDDC או בענן, כשהכיוון המוביל הוא ענן היברידי.
 
היות ו-VMware היא שחקן ראשי ומוביל בתחום הווירטואליזציה, מזה שנים, די ברור, שמקומנו גם ברשתות התקשורת של עולם הטלקום, שעוברות כעת לווירטואליזציה.
 
כמו שקרה בעולם המחשוב, גם בעולם הטלקום יש הרבה ציוד חומרה ישן, הרבה פתרונות קנייניים וסגורים, מאוד יקרים. יש גם עננים פרטיים לא מעטים, רובם בגישה הישנה הסגורה והיקרה. הכל איטי, יקר ומסובך.
 
כך, שהטלטלה בעולם הטלקום באה לפתור את הבעיות, שנוצרו מהפתרונות הישנים הללו, שלא מתאימים לעולם הדינמי, הווירטואלי והדיגיטלי, בו אנו נמצאים".  
 
שאלה: איך אתם יכולים להתחרות עם השחקנים הגדולים הקיימים לפתרונות בעולם הטלקום?
תשובה: "אנו משתפים איתם פעולה. זו הדרך שלנו. יש לנו הרבה הסכמי שת"פ והסכמי הפצה כמעט עם כולם.
 
אפשר לתת לדוגמה את נוקיה, שיש לה פתרון ענן לספקי תקשורת, שמבוסס על פתרון הענן שלנו והם מוכרים אותנו ללקוחות שלהם.
 
אנו מובילים את עולם הווירטואליזציה בכל העולם וגם בחברות התקשורת. אני לא מכיר שום ספק בעולם הווירטואליזציה, שיכול לסגור את הפער בידע, בניסיון וביכולות, שיש לנו בתחום הזה.
 
אנו מציעים לשוק פתרון NFV, שזה תקן די ברור, שכולם מסכימים עליו. הפתרון הזה מאוד מתאים למה שאנו ב-VMware עושים ומפתחים.
 
יש לנו כמה כיוונים בתחום הזה, אנו בעיקר מרוכזים בעולם ה-Open Stack ויש לנו פתרון משלנו בתחום הזה ששמו: VIO (ר"ת: VMware Integrated OpenStack).
 
כך, שאנו תומכים בכל מה שמקובל בשוק והלקוח יכול לבחור אם הוא מעוניין בפתרון בקוד פתוח או בפתרון שלנו. הדבר החשוב ביותר: הפתרון שלנו הוא בעולם הווירטואלי".
 
שאלה: איך מקבלים זאת בשוק ספקי התקשורת?
תשובה: "ספקי הטלקום הם חלק מהגופים, שפיתחו את תקני ה-NFV. כדי לנהל NFV פותח תקן NFVi, שבוחן ומנהל את המעבר של ספק התקשורת ל-NFV. כבר התקנו את המערכת שלנו בכ-75 מפעילי תקשורת בעולם. זה נתון המצביע על ההצלחה שלנו.
 
הפתרון שלנו כולל את כל מרכיבי הניהול והביצועים של המערכת. זה מאוד חשוב לספקי התקשורת.
 
יש לנו לקוחות מכל רבדי שוק הטלקום. גם ספקים ותיקים ומאוד גדולים (דוגמת טלפוניקה) וגם שחקני נישה חדשים, קטנים וזריזים.
 
קח לדוגמה את ספק הטלקום החדש Join, שנולד בלוקסמבורג ומספק שירותי תקשורת בלוקסמבורג ובבלגיה וצומח במהירות עם כוונה להתפשט לעוד מדינות ב-EU. הספק הזה מבסס את המערכת שלו באופן מלא על וירטואליזציה. לכן, אנו חלק מהפתרון שלו.
 
בשנה האחרונה יש מעבר מהיר של ספקי תקשורת בכל העולם, שמעבירים אפילו את מרכז הרשת הוותיק שלהם למרכז רשת וירטואלי. רבים הולכים לכיוון של SD-WAN, שזה חלק מהפתרון, שאנו מציעים. ה-SDN (ר"ת: Software Defined Network) הוא הווירטואליזציה של שכבות הרשת, שמעל זה נמצא פתרון ה-NFV
 
ההתפתחות הזו משנה לגמרי את הגישה של ספק התקשורת לשוק שירותי הטלקום. ניתן להקים שירות חדש בדקות, מול שבועות וחודשים, שזה לקח בציוד הישן.
 
במקום שספק התקשורת יהפוך ל'צינור טיפש' בגלל הציוד הישן שלו, שכולם ירכבו עליו בגישת ה-OTT, ספק התקשורת יכול בעצמו להקים, לפתח ולספק יישומים מתקדמים ללקוחותיו.
 
הפתרון שלנו מופעל גם ברמת ה-LAN וגם ברמת ה-WAN, כי רצינו לספק ללקוחות שלנו פתרון מלא 'קצה לקצה'. זה משנה לגמרי את תצורת העבודה של ספקי התקשורת. זה גם מהפך פסיכולוגי למי שרגיל לעבוד במערכות הישנות".  
 
שאלה: איך ספקי התקשורת מקבלים את השינוי החריף הזה?
תשובה: "בחיוב וברצון. יש כבר בשוק הרבה מאוד ספקי תקשורת, שעברו לתצורת העבודה הזו. מהמגע שלי עם שוק התקשורת העולמי, כמעט כולם בוחנים מעבר לעולם הווירטואלי ומתנסים במעבר הזה. אני לא חושב, שיש ספק תקשורת אחד בעולם, שלא חושב ומתכנן את המעבר הזה".
 
שאלה: מה מצאת בביקורך ישראל?
תשובה: "מצאתי, שיש לנו שת"פ מאוד הדוק עם כמה חברות מאוד מעניינות וחשובות לנו וללקוחות שלנו. דוגמה בולטת היא השת"פ עם חברת אמדוקס, שיש לה פתרון העובד על כל פלטפורמה קיימת של ספקי התקשורת ומשתלב היטב עם כל הפלטפורמות החדשות שלנו.
 
השת"פ הכי טרי והדוק, שכעת אנו מפתחים וממנפים אותו, הוא עם חברת גיגהספייסס (Gigaspaces) מהרצליה, שראינו שיש לה מוצרים מאוד מעניינים והיא יודעת לספק מנוע המייצר שירות חדש לעולם הטלקום בדקות. הכל נעשה בסביבת ענן ברמת השרידות והאמינות הנדרשת ע"י ספק טלקום.
 
לכן, הכרזנו ממש לאחרונה על שת"פ עם Gigaspaces וזה הפך להיות חלק מהפתרונות שלנו הנעשים ביחד עם השותפים שלנו, בכל העולם. הפתרון של ,Gigaspaces שנקרא ,Cloudify רץ מעל למערכת שלנו בשת"פ מלא אתנו.
 
בנוסף, יש לנו מערכת של הסמכות ובדיקות תאימות למערכות שלנו. הסמכנו בשנה החולפת כמה שחקנים ישראליים דוגמת: צ'קפוינט והסטארטאפ imVision, שיש לו פתרון מאוד מעניין להגנה על רשת התקשורת וניהול הרשת במערכות NFV.
 
כרגע אין לי קשר ישיר עם חברות הטלקום הישראליות. זאת עושה הסניף הישראלי שלנו. עדיין לא הייתי מעורב באיזה מו"מ להטמעת NFV אצל ספקיות התקשורת בישראל.
 
ממה, שראיתי בביקורים שלי בישראל, יש בה הרבה חדשנות. אנו עובדים צמוד עם השותפים שלנו ורואים כל הזמן סטארטאפים. כרגע לא ידוע לי על תכנית לרכישת סטארטאפ ישראלי".
 
שאלה: מה מצב הפיתוח של הפתרון שלכם ולאן אתם מתקדמים ומתפתחים בתחום ה-NFV?
תשובה: "כרגע יש לנו פתרון מלא, אותו אנו מספקים באמצעות ערוצי השיווק שלנו. זה פתרון NFV ממש מלא 'קצה לקצה', שכמובן דורש התאמות לדרישות של שוק הטלקום לכל ספק תקשורת עם הרשת הייחודית שלו.
 
האסטרטגיה הזו, לספק פתרון מלא, היא אסטרטגיה, שטובה לספקי התקשורת וגם לנו, כי אנו עובדים לפי תקנים. כל הספקים מבינים, שהם אמורים לעבור לענן אחד, שיכלול גם את פונקציות ה-IT וגם את הפונקציות של הטלקום.
 
האיחוד בין העננים כבר אפשרי מסיבות רבות: האפליקציות בעולם הטלקום נהיו זהות או דומות לאפליקציות של עולם ה-IT, האחסון של המידע נעשה אותו דבר, ההגנות דומות ומערכות הניהול דומות.
 
לכן, איחוד של עננים מרובים מביא יעילות, יכולות חדשות, חיסכון כספי וניהול טוב יותר. הכיוון הזה נותן לנו ערך בשוק, כי אנו כבר בעולם הווירטואלי מזה שנים רבות. ספקי הטלקום נמצאים בעולם תחרותי מאוד לחוץ והפתרון שלנו מביא להם ערך ברור ומיידי.
 
את הפתרון שלנו השקנו ב-2015. בשנה האחרונה הכרזנו על גרסה 1 הנקראת: vCloud NFV v.1 וכיום אנו בגרסה 1.5 וממשיכים לפתח את המוצר ונוציא גרסאות חדשות לשוק בהמשך הדרך. המוצר מפותח בפאלו-אלטו בארה"ב וניזון מהדרישות של הלקוחות הרבים שלנו ברחבי העולם".
 
שאלה: איך אתה רואה את התפתחות עולם הטלקום?
תשובה: "אני מאמין, שעולם הטלקום עובר ויעבור לגישת ה-SDDC. ה-Data Centers של ספקי התקשורת יהיו בדיוק כמו כל Data Center. ה-NFV מספק לחברות הטלקום לא רק טכנולוגיה, אלא שינוי של התרבות הניהולית. זה עולם חדש ומתקדם החוצה את כל השכבות של עולם הטלקום מבפנים.
 
ממה שאני רואה, ספקי הטלקום עוברים בהמוניהם לאפליקציות מתקדמות בענן. ספקי הטלקום מתכוננים ל-5G בסלולר ומתכוננים למיזוג בין ה-Fix ל-Mobile. זה מודל מתפתח ואנו מעוניינים לעזור לספקיות הטלקום להתקדם במסע המרתק והמאתגר הזה.
 
הפתרון של VMware, שנקרא Cross Cloud, מספק לשחקנים בעולם הטלקום יכולת לשלב בין סוגי עננים ולהעלות מידע ואפליקציות במהירות לכל ענן, בכל מקום.
 
ממה שאני רואה בארה"ב, וגם במקומות אחרים, שוק הטלקום נמצא בתזזית ונע מהר קדימה. הספקים רוצים להיות מובילים ולא נגררים אחרי שחקני ה-OTT. לכן, עולם הטלקום העתידי יהיה מבוסס כולו על עננים. זה החזון שלנו גם לעולם הטלקום בדיוק כמו לעולם ה-IT. זה שוק מאוד מבטיח עבורנו, כי אנו יודעים לספק פתרונות מתקדמים בעולם העננים".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
גבריאל די פיאזה: "אני מאמין ומקווה, שנוכל להוביל ולפתח את האסטרטגיה החדשה שלנו לעולם הטלקום, עם כוונה להגיע למעל למיליארד דולרים מכירות בשנה.
 
אני מאמין, שנוכל להגיע ליעד הזה תוך 3 עד 5 שנים. זה יעד מאוד שאפתני, אבל אני מאמין, שנוכל להתפתח בכיוון הזה. אנו משקיעים המון בתחום הזה כדי להגיע ליעד.
 
שוק הטלקום הוא שוק ענק בכל קנה מידה. המעבר מרשתות סגורות וקנייניות לרשתות פתוחות ולשירותי ענן, זה שינוי עצום בשוק הזה. אבל, ראינו את זה בעבר בשוק ה-IT. אני רואה לקוחות רבים המצטרפים לכיוון הזה בשנה האחרונה. המודעות לפתרון שלנו הולכת וגוברת. באירופה אנו כבר מקושרים עם 14 ספקי תקשורת הגדולים ביותר. כך, שיש לנו קשר הדוק עם שוק התקשורת הנמצא בדרכו לענן בכל רחבי אירופה.
 
המהלך שלנו הוא ממש לא פשוט. זה מהלך הדורש המון סבלנות ומענה לדרישות רגולטוריות רבות. אולם, הלקוחות שלנו יודעים, שניתן לסמוך עלינו, כי יש להם ניסיון של שנים בווירטואליזציה במערכות ה-IT שלהם, ואנו נתפסים כיום כשחקן האמין ביותר בשוק הווירטואליזציה.
 
ספקי התקשורת הקיימים רואים כיצד המחירים של שוק הטלקום צונחים והרווחיות שלהם נשחקת. במקביל, ספקי ה-OTT רוכבים עליהם ומוכרים ישירות ללקוחות שלהם שירותים ואפליקציות. לכן, המעבר לפתרון NFV מספק להם יכולות להתמודד עם האתגרים הללו.
 
יש כאן 2 מגמות ההולכות במקביל:
  1. הורדת ה-OPEX באמצעות וירטואליזציה של הכל. וירטואליזציה מורידה גם את ה-CAPEX וגם את ה-OPEX.
  2. Agility – גמישות וזריזות. היכולת להשיק פתרונות ושירותים במהירות מובילה ליתרונות של ספק התקשורת מול התחרות בה הוא נמצא כיום.
עפ"י המחקרים, הלקוחות רוצים רוחב פס על פי דרישה, רוצים יישומים לפי דרישה, גמישות מרבית בבחירת היישומים ורוצים הכל 'כאן ועכשיו' ובזול. ספקי הטלקום לא יכולים להתעלם מהדרישות של הלקוחות שלהם. יש ללקוחות 'חופש בחירה'. נגמרו הימים, שבהם היה ניתן 'לנעול לקוחות'.
 
מה שקרה בעולם הטלקום, שספקי תקשורת ותיקים החלו להיתקל בשחקנים זריזים, שיודעים לחסוך בעלויות, בגלל השימוש במשאבי ענן. הפתרון שלנו הוא לספק להם פתרונות וירטואליים בתקני ה-NFV. זה מאפשר לספקי התקשורת להציע ללקוחות הקצה שירותים חדשים באפס זמן, לשלוט טוב יותר במכשירי הקצה שבידי הלקוחות ולהתאים את עצמם ללקוחות הקצה שלהם.
 

בדיוק כמו שקרה בעולם ה-IT ב-15 השנים האחרונות, קורה כעת בעולם הטלקום. השימוש בתוכנה ובפתרונות וירטואליים מאפשר להיות זריז וזמין במהירות הגישה ללקוחות, בלי להיות כבול לחומרות ישנות.
 

אם ספקי התקשורת לא יתקדמו, שחקני ה-OTT ינצלו את הרשת שלהם בלי כל בושה, או שיבנו רשת טובה יותר - בעצמם. זה שוק תחרותי, שלא נעצר ואין שום דרך לעצור אותו. לכן, אני מאמין, שאנו יכולים להיות מובילים בפתרונות של העולם החדש, גם בטלקום".
 
NFV



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים