Telecom News - למה חשוב לא ללכוד את הלקוחות בשירותי הענן ואיך עושים את זה?

למה חשוב לא ללכוד את הלקוחות בשירותי הענן ואיך עושים את זה?

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> למה חשוב לא ללכוד את הלקוחות בשירותי הענן ואיך עושים את זה?

למה חשוב לא ללכוד את הלקוחות בשירותי הענן ואיך עושים את זה?
מאת: אבי וייס, 8.4.17, 19:45דרור פרל

מנהל שירותי הענן של IBM בישראל חושף את החידושים של עולם שירותי ענן בישראל לפלחי שוק שונים: מסטארטאפים בתחילת דרכם ועד חברות הענק המסורתיות הוותיקות, תוך מתן דגש לגישה, שהכול פתוח ויש לתת חופש הבחירה ללקוחות. הפוך מההתנהלות של IBM בעשורים הקודמים.  

"אנו מעוניינים לתת ללקוח חופש בחירה ויכולת תנועה בין עננים", מתאר דרור פרל, מנהל קבוצת הענן, IBM ישראל. "מי שמפתח ומשתמש בענן שלנו יכול לעבוד בשפות פיתוח רבות, כי הגישה שלנו היא לא ללכוד את הלקוחות. הלקוח שלנו לא נדרש לבחור בין כלים ויישומים, שילכדו אותו. הנושא הזה מאוד חשוב לנו והוא משימה בעדיפות עליונה עבורנו, כי זה חלק מההתנהלות האסטרטגית שלנו בענן. זו אסטרטגיה שונה לגמרי ממה שהכרת את IBM בעשורים קודמים, בעידן המיינפריים". 

קיימתי ראיון בלעדי עם דרור פרל
 (בתמונה משמאל), כדי לשמוע על החידושים הטריים בשירותי הענן המוצעים לפלחי השוק השונים בישראל, מסטארטאפים בתחילת דרכם ועד חברות הענק המסורתיות הוותיקות.

שאלה: תחום הטיפוח של הסטארטאפים הוא "בייבי" שלך. מה אתם עושים כיום בתחום זה?

דרור פרל: "אנו פעילים בתחום הסטארטאפים בישראל ב-2 מסלולים:

א. הפעילות החדשה היא בעולם הסטארטאפים לעולם ה-eHealth, בו אנו משתפים פעולה עם: פיטנגו, אימפקט1, מדטרוניק ובית-חולים רמב"ם. אנו נפתח חממה, שזכתה להכרה ע"י 'הרשות לחדשנות' ונריץ בה כ-80 סטארטאפים במשך 8 שנים.

התכנית שלנו היא חלק מתכנית החממות של הרשות לחדשנות וקרויה MindUP אני חבר במועצת המנהלים של החממה הזו, שתמוקם במת"ם בדרום חיפה. החממה תושק ביולי שנה זו.

ב. פעילות האקסלרטור IBM Alpha Zone, תכנית שנולדה ב-2014 ביוזמה שלי, וסיימנו לאחרונה את המחזור החמישי. אנו כעת בעיצומה של ההרשמה למחזור השישי.

האקסלרטור Alpha Zone הוא בבחינת 'סמן ימני' לאקסלרטורים רבים בשוק ובשנתיים, שאנו מריצים את התכנית, היא התבררה כמודל מוצלח מאוד. העיקר: היזמים מקבלים חשיפה ללקוחות שלנו ברחבי העולם ומקדמים את הפתרון שלהם על המערכות שלנו ללא עלות. כיום, IBM מתכננת להקים אקסלרטורים דומים לזה, שהוקם בישראל, במקומות נוספים בעולם".

שאלה: מה IBM מציעה בשירותי הענן שלה?

תשובה: "שירותי הענן של IBM הם עסק ענק של מעל ל-13 מיליארד דולרים מכירות בעולם כולל בישראל, שירותים הכוללים הכל: IaaS, PaaS, SaaS, וכל התצורות של עננים ושירותי ענן.

 מה שמייחד אותנו, שאנו דוגלים בפתיחות והיא כוללת 2 תפיסות עולם חשובות:

Open Governance.
OpenStack.

המשמעות: אנו נגד 'לכידת לקוחות'. בדיוק הפוך מהמתחרים שלנו.

אנו מספקים גם ענן פרטי, גם ענן ציבורי וגם ענן היברידי מלא, שמיועד ללקוחות הנמצאים תחת רגולציה חזקה, שצריכים עננים מקומיים ואנו מאפשרים להם מענה גם בענן ציבורי, תחת המגבלות ותצורת ההפעלה של ענן פרטי.

בענן הציבורי אנו מציעים גישה למעל ל-50 Data Centers ברחבי העולם, שמופעלים בתקנים המחמירים ביותר, כולל מענה לכל הרגולציות הקיימות והעתידיות, עם רמת אבטחה של הקצה העליון.

כמעט כל הארגונים והעסקים, שנמצאים בישראל ויש להם פריסה בינלאומית, הם לקוחות שלנו. כמעט כל ה-ISV הנמצאים בישראל הם לקוחות שלנו ובוחרים את השירות ב-Data Center הקרוב ביותר ללקוחות הקצה שלהם.

בעולם היזמות, יש לנו מאות סטארטאפים, שהם לקוחות שלנו, שחלק ניכר מהם משתמש בשירותי ה-PaaS שלנו לצורך הפיתוח וייצור חדשנות.

כל לקוח בענן יכול לקבל מעל ל-150 שירותי שונים בענן, מה שמכסה את כל התחומים החל ממובייל, דרך שירות קוגניטיבי (באמצעות ווטסון), שירותי
AI, שירותי בלוקצ'יין (Blockchain) התופסים לאחרונה תאוצה וכלה בשירותי IoT ועוד. הכל רץ בתקן הפתוח Cloud Foundry.

אנו מספקים תמיכה מלאה לקונטיינרים (Containers) ולתקן הקוד הפתוח לניהול קונטיינרים - Kubernetes. כשהתחלנו ליישם את הקונטיינרים ראינו, ששימוש ב-Kubernetes מספק כמה יכולות ניהול טובות יותר למפתחים, כולל התאוששות טובה יותר ותזמון נכון של משימות ועומסים ולכן הלכנו גם לכיוון הזה.

פתרון ה-PaaS שלנו תומך בכל העולמות החדשים, שאנו מכירים. אני לא מכיר בשוק ספק ענן, שגם תומך ב-Cloud Foundry וגם ב-Kubernetes. כל זה מהווה תוספת לשירות הענן הוותיק שלנו והמוכר היטב לשוק - BlueMix, שזוכה להצלחה רבה גם בישראל".  

שאלה: מה יחסכם להתפתחות האחרונה בשוק שירותי הענן לכיוון של ה-Lambda?

תשובה: "אנו הולכים בדיוק לכיוון הזה, אבל במסגרת הגישה שלנו, לא ללכוד את הלקוחות. יש לנו מוצר, שהוא Serverless, שנקרא OpenWhisk. השירות עצמו נקרא IBM Bluemix OpenWhisk.

היתרון הגדול של הגישה הזו: לא צריך Web-Server. זה תחום חדש לגמרי אצלנו. אנו כל הזמן בוחנים טכנולוגיות חדשות הקיימות בשוק ואם הטכנולוגיות הללו טובות ויש יכולת ליישם אותן בקוד פתוח, אנו מיישמים אותן אצלנו בשירותי הענן".

שאלה: מהם היתרונות של המערכת החדשה הזו (OpenWhisk) שלכם?

תשובה: "זו מערכת יותר פונקציונלית מול Lambda ומספקת הרבה יותר יכולות. מלבד זאת, זה קוד פתוח והכי חשוב, זה נכתב מעל מערכת Apache, שהיא מערכת הרבה יותר חזקה וכמובן פתוחה.

בישראל יש לנו כבר דוגמה יפה של התנסות חיובית במערכת הזו. במחזור האחרון של האקסלרטור Alpha Zone, הצענו לסטארטאפים לעבור לפתח את הפתרון שלהם עם OpenWhisk. 7 מתוך 8 הסטארטאפים באקסלרטור בחנו את כל האופציות הקיימות בשוק ובחרו מאוד מהר לעבור לפתח ב- OpenWhisk. זה היה אימוץ מהיר ומאוד מוצלח של הטכנולוגיה החדשה הזו.

בגלל שאנו מאוד חזקים בשוק חברות הענק, לדוגמה בשוק הבנקאות, אני מאמין, שהשימוש בכלים הללו יתפשט לכל רובדי השוק גם בשימוש בעננים פרטיים וסגורים. היכולת לפתח מהר בכלים החדישים ביותר, גם בענן פרטי, מספקת את השקט הנפשי הנדרש להנהלות, שמחפשות פתרונות מהירים וטובים לאתגרים מולן הן ניצבות כיום".  

שאלה: מה קורה בשוק שירותי הענן בישראל?

תשובה: "בפלחי השוק של עולם ההייטק אנו מאוד חזקים, במיוחד ב-ISV, כמובן בסטארטאפים ובחברות, שאין להם כל מחסום לעבור לענן.

בתחום של הגופים היותר ותיקים ומוסדיים, יש המון עננים פרטיים וכעת מתחילים לראות מעט מעבר לעננים היברידיים. עדיין הרגולציה בישראל בתחום הענן מאוד חוסמת את ההתפתחות, מול מה שקורה בעולם.

אני סבור ומאמין, שהרגולציה תצטרך למצוא את הדרך ולפתוח את החסמים. הפתרונות שיש לנו בענן הם מאובטחים לא פחות ואולי יותר מעננים פרטיים סגורים. אין גם חשש להוצאת מידע מחוץ לענן ומחוץ לישראל. אפשר לענות על כל מגבלה".

שאלה: למה שהמוסדיים יעברו לעבוד בעננים ?

תשובה: "אנו מספקים ללקוחות שלנו את היכולת לעבוד בעננים מנוהלים, בשירותים מנוהלים, ברמת האבטחה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק והעונה לכל הרגולציות המחמירות הקיימות בעולם.

לפני כשנה וחצי רכשנו חברה אירית בשם Blue Box, שהמוטו שלה: Private cloud as a service והיא מספקת לשוק פתרונות בגישה של OpenStack, כך, שאפשר להריץ פתרון מקומי פרטי בענן מקומי ובענן היברידי, והלקוח מקבל את יכולת הניהול של ה-OpenStack, מה שמספק לו יתרון ענק.

השירות נקרא
IBM Bluemix Private Cloud. זו בשורה חשובה לשוק כי עד היום הטיפול והניהול של OpenStack היה ממש לא פשוט".

שאלה: אילו עוד חידושים יש לכם בענן?

תשובה: "לאחרונה נכנסנו חזק יותר לעולם ה-Object Storage. אתה יכול לראות את זה כתחרות ל-S3 של אמזון. רכשנו חברה בשם Cleversafe, שמסוגלת לטפל בנפחי מידע של 400 טרה-בתים מעלה בכל שיטות האחסון ובמיוחד בגשת Storage-as-a-service.

זה מאפשר שירות הנקרא COS (ר"ת: Cloud Object Storage), שמאפשר אחסון וגיבוי בענן מקומי, ענן ציבורי או בענן היברידי.

אנו נמצאים בעידן בו כמות המידע הנאגר מכפילה את עצמה כל שנה והיכולת לאגור את המידע האדיר הזה היא בגישת ה-COS. זה עוזר ללקוח עם עשרות פטא-בתים של מידע לגדול ללא הגבלות ולגבות פטא-בתים בלילה אחד. הפתרון הזה מאפשר זמינות גבוהה של המידע וגם גיבוי ושרידות מוחלטים. הסוד טמון בכך, שהכול מוטמן באובייקטים, שניתן לפרוס אותם במהירות בענן. 

חברת המחקר Frost & Sullivan בחנה את פתרון COS שלנו מול פתרון S3 (המחקר נמצא כאן למתעניינים) והשורה התחתונה של חברת המחקר: IBM Cloud Object Storage Dedicated Service delivered 1.9x higher “read” throughput and 3.3x higher “write” throughput than S3

גישה מוצלחת חדשה נוספת, שיש לנו בשירותי הענן: אנו מסוגלים לספק ללקוחות Bare Metal. זו מכונה ממשית, שרת ממשי ולא מכונה וירטואלית בענן. זה נותן יתרון במצבים מסוימים וללא מעט ארגונים זה עונה לדרישות המחמירות שלהם, במיוחד בעבודה תחת עומסים. יש לנו כבר כמה לקוחות ישראלים, שהבינו את הכיוון הזה והם יכולים לקבל מכונה של ממש ב-2 דקות ולהלביש עליה, נניח שירות של VMware, מאוד בקלות. זה מאפשר גם יכולת יותר מהירה לשתף נתונים ולהניע נתונים בין עננים, תוך כדי הפעילות, במיוחד תחת עומסים של פעילות משתנה".

שאלה: מה החלום המקצועי שלך?

דרור פרל: "אני מקווה ומאמין, שהשוק הישראלי יאמץ את תפיסת הענן במהירות יותר גבוהה. בעולם משיגים אותנו ויש עדיין המון חסמים להתפתחות הזו בישראל.

אני מקווה, שנוכל להסיר את החסמים הללו בשוק הישראלי. זו משימה, שעדיין לא השלמתי אותה והיא מעסיקה אותי לא מעט.

לעומת זאת, משימה אחרת, שהייתה חלום של בעבר, כבר הוגשמה בהצלחה ואני גאה בה: תחום טיפוח הסטארטאפים ע"יIBM . אני כעת חולם ובטוח, שנוכל לשכפל את ההצלחה הזו מכאן לרחבי העולם".




 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים