Telecom News - למה צריך "ערוצי הפצה" בעידן שירותי הענן והווירטואליזציה?

למה צריך "ערוצי הפצה" בעידן שירותי הענן והווירטואליזציה?

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> למה צריך "ערוצי הפצה" בעידן שירותי הענן והווירטואליזציה?
למה צריך "ערוצי הפצה" בעידן שירותי הענן והווירטואליזציה?
מאת: אבי וייס, 21.4.14, 20:40מנכ"ל C-Data
 
המעבר לשירותי ענן עשה רק טוב לחברת ,C-Data שהיא (לדבריה) ערוץ ההפצה הגדול בישראל למוצרי ופתרונות מחשוב מכל סוג, גם אלה של אפל ו-VMware.
 
"העיקרון המרכזי שלנו הוא עיקרון ה-Next Day. אנו מתחייבים להביא כל מוצר ביום שלמחרת ההזמנה לכל מקום בארץ. יש מוצרים המסופקים באותו היום", מתאר זאב רוזנקרנץ, סגן נשיא, C-Data. "רוב החברות הגדולות בעולם אינן מוכנות, בכל תנאי, למכור ישירות ללקוחות הקצה. הן מעוניינות בתצורה הזו, שאנו מספקים, שמבטיחה להן מקסימום פריסה ונוכחות בשוק".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם זאב רוזנקרנץ (בתמונה), בנוכחות טלי חלפון, מנהלת חטיבת אפל ב-C-Data (השניים נחשפו בבלעדיות כאן, בנושא ייבוא האייפון של אפל לישראל), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של "ערוצי הפצה" מצליחים למגזר העסקי בישראל, לרבות ברמת ה-SMB\SME.
 
שאלה: למה צריך "ערוצי הפצה"?
זאב רוזנקרנץ: "אנחנו קיימים כבר 11 שנה בשוק הישראלי. התחלנו כמפיץ של HP ועם הזמן התחלנו להתקדם ולהצליח והתווספו לרשימה שלנו חברות רבות כמו: דל, אסוס, מיקרוסופט, סימנטק ולאחרונה VMware ו-EMC. במקביל' פתחנו חטיבת אבטחת מידע המפיצה, בין היתר, את צ'קפוינט, מק'אפי ו-F5. לפני כ- 3 חודשים התחלנו להפיץ את מוצרי אפל בישראל. זה היה אחרי מו"מ מאוד אינטנסיבי ויסודי.
 
הבאנו גישה חדשה, שנדרשה לשוק הישראלי, כמו שקיים בעולם. מכירה ישירה ללקוחות זה דבר שונה לגמרי עבור יצרן של מוצרים ופתרונות העובד מול חברת הפצה, שמבצעת עבורו את העבודה והתמיכה מול המשווקים.
 
אם תדבר עם גופים גדולים, הספקים הגדולים של מערכות תוכנה וחומרה בעולם תראה, שהם לא יודעים איך למכור את הפתרון שלהם לכל לקוח קצה. כדי להגיע לכל רוחב השוק הם רוצים וצריכים לעבור דרך ערוצי הפצה. בדרך הזו חברות, שהן ערוצי הפצה, עומדות מול המשווקים, שמפיצים את הפתרון לרשתות ולחנויות הקצה והם אלו שמוכרים ללקוח הסופי. רק כך אפשר לכסות את כל המדינה.
 
בנוסף, המפיץ הוא זה המחזיק את המלאי בארץ, דואג לרענן אותו ולשנע את הסחורה למקום בו היא נדרשת בכל נקודה בארץ. זאת, במהירות הגדולה ביותר האפשרית".
 
שאלה: ממה מורכבת רשת ההפצה שלכם?
תשובה: "בעולם המחשוב הישראלי פועלים לפחות 2,000 משווקים ואנו עובדים כמעט מול כולם. אנו מגיעים לכ-2,500 נקודות קצה ברחבי הארץ מסך של כ-3,000 נקודות קצה הקיימות בסך הכל בישראל בכל תחומי המחשוב. זה כולל את כל הספקטרום של השוק, החל מחנויות קטנות ברחוב ועד הרשתות הגדולות בקניונים. אנו מחוברים לכל דילר, לכל מתקין קטן או גדול ולכל מי שמוכר ומתקין מוצרי מחשוב ותקשורת בישראל. בנוסף, אנו מחוברים לחברות האינטגרציה הגדולות והפחות גדולות הרוכשות את המוצרים מאתנו. ברמת חברות האינטגרציה אנו מחוברים אל כולן.
 
את מלאכת ההפצה הזו מבצעים 74 עובדים. אנו נמצאים בשלבי גידול בגלל הרחבת סל המוצרים. כפי שציינתי, אך לאחרונה התחלנו להפיץ את מוצרי אפל ואת הפתרונות של VMware ו-EMC וכבר יש לנו הצלחות בתחומים הללו".  
 
שאלה: למה בעידן "שירותי הענן" עדיין צריך ערוצי הפצה פיזיים?
תשובה: "גם בעידן שירותי הענן צריך לרכוש ציוד וצריך לרכוש קופסאות של מוצרי תוכנה או חומרה. בגלל שאתה לא יכול לקנות את המוצרים ישירות מהספק, אתה נזקק לערוצי ההפצה כדי שהמוצר יגיע אליך פיזית.
 
כל ספקי הענן בישראל רוכשים את הציוד שלהם והתוכנות שלהם אצלנו. כי היצרן של הציוד לא מעוניין לעבוד ישירות מול הלקוח הסופי אלא רק דרך ערוצי ההפצה.
 
כיום, כולם עוברים לענן. זה לא מפחית מהעבודה שלנו. אם אתה מזמין בענן איזה מוצר, עדיין אתה מצפה, שהמוצר יגיע אליך ע"י שליח או בדואר. המפיץ הוא הזרוע השיווקית, זרוע המימון וזרוע ההפצה של היצרן, בנוסף ליכולת התמיכה המקצועית. בשביל זה אנחנו קיימים גם בעידן הענן.
 
אני יכול להבטיח לך, שלעולם לא נהיה מחוסרי עבודה. אני חוזה, שהיקף העבודה שלנו ילך ויגבר. כל מי שקונה באינטרנט, לא חשוב באיזה מקום הוא קנה זאת באינטרנט, מאחור יש מערכת הפצה המביאה לו את המוצר שקנה. הצינור הזה תמיד יהיה. המפיץ יכול להיות גם וירטואלי אם הרכישה היא של מוצר וירטואלי כמו תוכנה באינטרנט. היכולת לשנע ולהגיע ללקוח, זה הכוח הקיים מאחורי המפיץ. כל ספקי האינטרנט והאינטגרטורים הקיימים סביב האינטרנט לא יכולים לתפקד בלי המפיץ.
 
בעבר חשבה חברת אפל, שהיא יכולה למכור ישירות ללקוחות ע"י כך, שתפתח חנויות ממותגות שלה ובבעלותה במרכזי הערים המרכזיות. די מהר היא הבינה, שזה לא יעיל וזה לא מכסה את כל השוק. אי אפשר לפתוח חנות ממותגת בכל פינה. רוחב השוק של המפיץ הוא יתרון עצום, שהיא הבינה, שחשוב גם לה".
 
שאלה: מי קהלי המטרה להפצה שלכם?
תשובה: "אנו פונים בעיקר למגזר ה-SMB. זה מגזר, שאין לו גישה לענקים, שממנו הוא צורך את המוצרים והתוכנות הנדרשות לעסקים ולארגונים הבינוניים והקטנים. יש דרישה חזקה במגזר הזה למחשבים נייחים וניידים ותוכנות מכל סוג. לכן, פונים אלינו כשרוצים אספקה מהירה של מוצרים. אנו הכתובת כשרוצים מוצרים בבלעדיות.
 
אנו מאמינים בפריסה רחבה. זה מה שנותן את המענה לשוק הזה. משרד עורכי דין קטן או גדול לא ילך לחברת אינטגרציה גדולה, או לספק פתרונות גדול, כדי לחפש פתרונות לצרכים שלו. הם יעדיפו דילר קטן, או חנות קטנה, או ספק שירות קטן, שיענה על הצרכים שלהם בתחומי המחשוב וייתן להם שירות אישי. כך זה עובד וזו המציאות בשוק שלנו. הלקוחות הקטנים מחפשים נוחות, מחיר הוגן, שירות טוב ואספקה מהירה כמענה לכל צורך שעולה".  
 
שאלה: מה הערך, שאתה נותן לספקים שלך, היצרנים הגדולים?
תשובה: "כל יצרן רציני בונה או יוצר הסכמים עם מעבדות שירות כדי לתת שירות עבור המוצרים שלו. גם אפל, כשהחלה לעבוד אתנו, מינתה את DCS כספקי השירות למוצרים שלה.
 
מה שאנו עושים עבורם הוא, שאנו מייצרים את תעודת האחריות ללקוח ומספקים ללקוח את רמת השירות, שהיצרן העולמי מבטיח לו. אנו אלו הנמצאים בשטח ומגיבים לצרכים של הקונים. הקונים יודעים, שיש להם גב מקצוע, שיענה לכל השאלות שלהם. בנוסף, אנו מבצעים הדרכות ותמיכה טכנית לכל המשווקים שלנו, כדי שיוכלו לספק שירות טוב ומקצועי לקונים בכל פינה בארץ".
 
שאלה: איך לקוחות ה-SMB קיבלו את הפתרונות של EMC ו-,VMware שהתחלתם להפיץ, פתרונות, שהיו מוכרים קודם רק אצל העסקים והארגונים הגדולים?
תשובה: "אני חושב, שאנחנו לא מעריכים מספיק את השוק של ה-SMB הקיים בישראל. אני חושב, שהלקוחות שלנו מתוחכמים ומתקדמים. יש עדיין משווקים וספקים המתעסקים רק בברזלים ללא ערך מוסף. אולם, הרוב התקדמו לתחומים היותר מתוחכמים. כמעט כולם עוסקים כיום בתחומים היותר חכמים של עולם המחשוב, בתחומים של וירטואליזציה, עננים, סלולר, סייבר וניידות. אנו מכסים את כל רבדי השוק ורואים את ההתפתחות הזו.
 
היכולת החשובה ביותר שלנו היא להכניס במהירות מוצרים חדשים לשוק, מוצרים מתקדמים ביותר. החברות הגדולות דוגמת EMC ו-VMware חיפשו בישראל מפיץ אגרסיבי וזריז, שיוביל אותם מהר לתוך השוק של ה-SMB. הם בחרו בנו לאחר תהליך בדיקה יסודי. לכן, ההצלחה שלנו הגיעה כמעט מהיום הראשון, גם במוצרים הללו. זאת, כי יש לנו מגוון רחב של דילרים זריזים היודעים לשווק נכון את המוצרים הללו. בגלל המגוון הרחב של המוצרים, שיש לנו על המדף, אנו יכולים לספק מענה מהיר לכל צורך. לכן, לקוחות הקצה מקבלים אצלנו פתרון מיידי".
 
שאלה: למה שהדילרים יגלו נאמנות אליך, כשיש לא מעט מפיצים בישראל?
תשובה: "להערכתי, אנו חברת ההפצה הגדולה בישראל. הדילרים מגלים נאמנות, למרות התחרות בשוק, כי זה כדאי להם.
 
די ברור, שיש מקרים שדילר צריך לעבוד עם 2 ספקים, 2 ערוצי הפצה, כדי לענות על צרכים דחופים. לעיתים לספק אחד אין במלאי מספיק מוצרים מהסוג, שהוא צריך באופן דחוף. אולם, הניסיון שלי מראה, שהדילרים נותנים לנו עדיפות גם כשהם קשורים ב-2 מפיצים, כי זה טוב לכל הצדדים. אנו משקיעים בדילרים רבות וזה מוכיח את עצמו".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
זאב רוזנקרנץ: "החלומות שלי מתגשמים. חלמתי, שתהיה לנו חברה גדולה כמו שיש לנו היום וזה חלום שהתגשם. אני לא חשבתי, שנקבל את אפל כלקוח וזה חלום שהתגשם בהפתעה. כך קרה עם חברות ענק נוספות. כך, שהחלומות שלי מתגשמים, כי אנו עקביים בקו שלנו, קו המוביל להצלחה. אני שמח, שאני יכול כל בוקר לקום בריא ולצאת לעבודה, שאני אוהב וליהנות ממה שאני עושה".
 
C-Data



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים