Telecom News - מבחן דרך: מכשיר הדגל הסיני Xiaomi Mi4 - בדרך "לכבוש את העולם"?

מבחן דרך: מכשיר הדגל הסיני Xiaomi Mi4 - בדרך "לכבוש את העולם"?

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> מבחן דרך: מכשיר הדגל הסיני Xiaomi Mi4 - בדרך "לכבוש את העולם"?
חברת Xiaomi הסינית מהווה איום משמעותי לכל יצרניות מכשירי הסלולר בעולם. מחברה, שלא הייתה קיימת לפני כ-4 שנים, כיום זו חברה בשווי של כ-50 מיליארד דולרים, שמזנבת קשות בסמסונג ובאפל. מכשיר הדגל שלה Mi4 עבר אצלנו "מבחן דרך".
מאת: אבי וייס, 25.1.15, 18:50Xiomi Mi4

הקדמה
ההכרזה של אתר chinabuy, (שהגיע לישראל כאתר בעברית עם תמיכה בעברית אך לפני מספר חודשים), שהאתר החל לספק אחריות מקומית (בישראל) לשנתיים לכל מכשירי הסלולר הסיניים, שהאתר מוכר בישראל, כפי שפרסמנו כאן, עוררה את סקרנותי לבדוק את המכשיר הדגל מחברת Xiaomi, שעושה הרבה רעש בעולם. עדכון: לאחרונה, החלה גם חברת פלאפון לשווק את המכשיר הזה ועוד מכשירים סיניים.

בשנה שעברה נמכרו מכשירי סלולר רבים מהאתר הזה בישראל, מהם למעלה מ-10 אלף מכירות למכשיר אחד: OnePlus One.

כבר ביצענו "מבחן דרך" למכשיר OnePlus One - כאן, בהחלט מכשיר מרשים, כשתוך מספר שבועות קצר נראה בשוק את הגרסה השנייה והמשופרת שלו, שתהיה (כך מבטיחים לנו) בפסגת הטכנולוגיה.

המחיר והמפרט של Xiaomi Mi4 מאוד דומים לזה של OnePlus One, ואף המחיר מאוד דומה: באתר הוא נמכר ב- 1,692 ש"ח (לפני המע"מ). אגב, בדירוג האמריקאי של הסמארטופנים הטובים ביותר לחודש ינואר 2015 (כאן) המכשיר OnePlus One נמצא עדיין בדירוג (במקום 6), בעוד ש-Xiaomi לא נמצא בכלל בדירוג הזה (כנראה בגלל שהגרסאות מתאימות לרשתות דור רביעי בארה"ב יצאו רק לאחרונה). 

חברת Xiaomi לא רק מפתחת ומייצרת מכשירי סלולר. מדובר בענקית שידה בכל, והלהיט החדש שלה אלה צמידים חכמים (Mi Band) לתחום הבריאות ועוד שימושים, במחירים מגוחכים (13 עד 23 דולרים לכל סוגי הצמידים). אגב, Xiaomi הוציאה לאחרונה מכשיר חדש נוסף לתחרות ישירה מול סמסונג, בשם Mi Note, עם מסך של 5.7 אינץ', שדי דומה לאייפון 6 אבל עם ביצועים טובים יותר ממתחריו, בגלל 4 ג'יגה זיכרון RAM. המכשיר הזה טרם יצא מגבולות סין ועדיין לא ידוע מתי יגיע לארץ הקודש.  

Xiaomi הויו"ר Xiaomiקמה אך לפני קצת יותר מ- 4 שנים, היו"ר ואחד המייסדים הוא ליי ג'ון (Lei Jun), (בתמונה משמאל), והמשמעות של השם שלה היא: "מעט אורז" בסינית, דהיינו: השם מרמז, שמדובר ביצרן עממי, שפונה לכולם (בסין - כולם אוכלים אורז...). לחברה יש כבר מעל ל-7 אלף עובדים ובסבב הגיוס האחרון, שבו גייסה 1.5 מיליארד דולרים, היא קיבלה שווי של קרוב ל-50 מיליארד דולרים.

בשנה החולפת מכרה החברה מעל ל-18 מיליון מכשירי סלולר ולפי התחזיות היא תסיים את 2015 עם מכירות של 60 מיליון מכשירים. החברה מנסה לטעון, שהיא מתחרה באפל, אבל די ברור, שזו רק התפארות, שיש לממש אותה הלכה למעשה. בכל מקרה, מכשירים זולים אבל באיכות מעולה הם תחרות לכל יצרן סלולרי בשוק. לכן, נתח השוק של Xiaomi בסין עצמה היא מקום שני אחרי סמסונג (והצפי שהשנה היא תשיג את סמסונג) ולפני אפל הנמצאת במקום השלישי.
 
המכשיר Mi4, שעבר "מבחן דרך" כאן, מגיע לישראל בגוון לבן, עם 2 מערכות הפעלה בתוכו, אחת בעברית והשנייה אנגלית (וסינית). לאחרונה יצאה גרסה חדשה לעברית, שהיא תרגום מלא של האנגלית. החלטתי לבדוק את הגרסה האנגלית דווקא (יש הנחיות איך עוברים מגרסה לגרסה, זה עניין של כמה שניות ולחיצה על הכפתורים בעת עליית המערכת), מטעמי נוחות. כל אחד יכול לבחור את השפה הנוחה לו.

מפרט מלא של המכשיר נמצא כאן, או באתר, וכבר ציינתי ,שהוא מאוד דומה ל-OnePlus One, למעט המסך, שהוא 5 אינץ' (ולא 5.5 אינץ' כמו של OnePlus One). דווקא מסך 5 אינץ' נראה לי נוח יותר לתפעול ולנשיאה.

התקנה, הפעלה ותכונות
מערכת ההפעלה במכשיר, שעבר "מבחן דרך" היא קיטקט 4.4.4, אבל מייד ראית, שמה שיותר חשוב הוא המעטפת של Xiaomi, שבדומה לסמסונג, הכניסה אין ספור שיפורים ותוספות למערכת ההפעלה ולאפליקציות המגיעות עם המכשיר. ב-OnePlus One זה לא היה: מערכת ההפעלה של OnePlus One היא אנדרואיד בלבד, עם התאמות קלות, כמו שיש למשל בנקסוס 5. 

במעטפת מערכת ההפעלה של Xiaomi מייד רואים למה היא טוענת, שהיא כמו "אפל". כל מה שהייתי רגיל אליו במערכת ההפעלה אנדרואיד - נעלם. במקום זה מקבלים אין ספור של אפשרויות, שכולן יושבות על השרתים של Xiaomi בסין. זאת, החל מדוא"ל, שירותי ענן, חנות היישומים, למעשה, הכל. ל-Xiomi יש שירותים בענן בסין לכל דבר שאפשר להעלות על הדעת. פשוט שפע מדהים של שירותים מקוונים ואפליקציות לבעלי המכשירים שלה.

כדי ליהנות מהשפע הזה, צריך להירשם מתוך המכשיר, במקום לגוגל כמו שאנו רגילים במכשירי אנדרואיד, יש להירשם ל- Mi, וניתן לקבל את כל השירותים של Mi (הקיצור של Xiomi), במקום לקבל אותם מגוגל בארה"ב. אגב, אפשר להירשם שם עם חשבון ה-Gmail של גוגל.

אפשר גם להפעיל יישומים מגוגל, או רק מגוגל, אבל הם נראים דלים מול הצבעוניות והשפע הסיני המהמם. הבעיה: לא הכל באנגלית. היות ואני לא קורא סינית, לא את הכל הצלחתי להפעיל במהירות. אבל די מהר למדתי איך לוחצים על "הפעל" בסינית, ואז הכל עבד בכל יישום, החל ממשחקים וכלה בסרטי וידיאו. 

היות והמכשיר שלי זוהה, שהוא בישראל, כל פעם שהתחברתי לאיזה שירות, המערכת התריעה בפני שיש לי "צריכת Data בנדידה - Roaming". זאת, מפני שאני לא נמצא בסין... כדי להפטר מהמטרד הזה סימנתי V על האפשרות של שירותי מידע בנדידה וכל אפליקציה, שקפצה לה התראה כזו ממנה, הכנסתי אותה ל"רשימת חריגים" (יש אופציה כזו במערכת ההפעלה, קלה לתפעול), כך, שלא אקבל התראות על צריכת Data בנדידה בחו"ל... 

המכשיר הזה הוא "מפלצת ביצועים", בכל תחום, בדיוק כמו ה-OnePlus One. הסבר מפורט יש במבחן הדרך כאן. בתמצית: מפרט של רכיבים מעולים עם 3 ג'יגה RAM, מובילים למכשיר ש"אוכל הכל" בצורה חלקה "בלי להניד עפעף". הסוללה האדירה מאפשרת כמעט יומיים של הפעלה בין טעינות. פשוט מכשיר מהשורה הראשונה מבחינת ביצועים וקלות הפעלה.

הדבר, שהכי מצא חן בעיני, אלה פיצ'רים, ש-Xiaomi הכניסה למערכת הקיימת על המכשיר, פיצ'רים שמתאימים למשתמשים מנוסים. זה כולל בין היתר את:
א. מערכת אבטחה מלאה מובנית, כולל כלי תפעול רבים, לרבות אנטי וירוס מבית Tencent. הכל מתעדכן ברקע מהענן, כולל מערכת לאופטימיזציה של המכשיר. פשוט מערכת הגנה מלאה ומרשימה, שלא מוצאים אותה בחינם בשום מכשיר מתחרה. 
ב. כלי ניקוי בתוך האקספלורר של המכשיר, שמנקה קבצים לא יעילים ושאריות של קבצים ושאר "זבל" הנצבר במערכת במהירות, מה שמקפיץ את הביצועים.
ג. בחייגן יש "דפי זהב" מובנה, שניתן למצא בו מספרים הגם שאינם ברשימת אנשי הקשר, היישר מהאינטרנט.
ד. יש אייקון לניקוי זיכרון, שמנקה בלחיצת כפתור את כל התוכנות הרצות ברקע, אם מרגישים האטה בביצועים. 
ה. יש יכולת להקליט את השיחה בכפתור הקלטה הנמצא ממש בחייגן.
ו. יש יכולת לקבל התראה על "שיחות שפוספסו" ולקבוע מתי ואיך מקבלים את ההתראה הזו.
ז. יש מערכת למדידת ביצועים (תחת תפריט Apps בשם Network Diagnostic). מערכת העולה פי כמה על המערכת של Speedtest מבית Ookla, שכולם משתמשים בה למדידת ביצועי הרשת. המערכת של Xiomi בודקת הכל, כולל מערכות ה-CDN הקיימות ברשת (אלה מאגרי הזיכרון של ספקי האינטרנט, כדי לשפר את הגלישה), את מצב הנתבים ברשת, את מצב השרתים ברשת וכך הלאה. פשוט כלי למקצוענים.
ח. המכשיר בא עם מערכת אופיס בקוד פתוח. כך, שניתן לקרוא, לייצר ולשנות את כל סוגי מסמכי אופיס. 

נקדות חולשה:
1. המכשיר שבדקתי לא היה תואם לדור 4 - LTE בישראל. בימים הקרובים Xiaomi תוציא גרסה חדשה, שתהיה תואמת ל-LTE בישראל. כך, שיש לשים לב לנקודה זו. כל מי שרכש וקיבל מכשיר שלא תואם ל-LTE בישראל, יכול להחליף אותו ב-chinabuy ללא עלות. 

2. כמו המתחרה שלו: OnePlus One, אין אפשרות לפתוח את המכשיר ולהחליף לבד סוללה או להוסיף זיכרון. 16 ג'יגה זיכרון אמור להספיק לכל שימוש עסקי ופרטי, לרבות לחובבי משחקים כבדים. מלבד זאת, כל דבר אפשר לשמור בענן של Mi בלי כל הגבלה. 

3. בהשוואה מול המכשיר המתחרה הראשי - סמסונג גלקסי 5, יש לגלקסי 5 כמה יכולות שאין כאן, למשל: טביעת אצבע, מערכת בריאותית וספורטיבית, עמידות בפני מים ואבק. 


שורה תחתונה: הסמארטפון Xiaomi Mi4 ניצב בשורה הראשונה של הסמארטפונים הקיימים כיום בישראל ומומלץ לשקול רכישתו מול המתחרים, במיוחד מול הגרסאות החדשות של מכשירי סמסונג, כמכשיר הדגל המוביל לעובדים ומנהלים ולכל אחד הנזקק לסמארטפון חזק לצרכי עבודתו וגם לשימושים פרטיים מכל סוג. המכשיר הזה מתמודד עם כל משימה ויענה על כל צורך עסקי או ארגוני, לרבות עבודה מרחוק ובענן, בלי כל קושי. מדובר ב"מפלצת ביצועים", שאין לה כיום מתחרים רבים ביכולות המכשיר ובמחיר, בשוק מכשירי הסלולר. 

ציון: 9.5 מתוך 10. 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים