מה הסוד של אתר מצליח וקמפיין שיווק מצליח? הסיפור.

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> מה הסוד של אתר מצליח וקמפיין שיווק מצליח? הסיפור.
עיצוב ויצירת חווית משתמש מוצלחים הוא סוד, שמעטים מצליחים לפצח אותו. אילן דראי מ- Inkod-Hypera חושף את סודות ההצלחה שלו, כשהבסיס להצלחה הוא סיפור טוב.
מאת: אבי וייס, 2.11.13, 18:20אילן דרי

מפגש קבוצת UX Salon, שהתקיים ביום 30.10.13 בבית גוגל בתל-אביב בהשתתפות כ- 200 סטארטאפיסטים, יזמים, בעלי אתרים, מעצבים ומפתחים, הוקדש לחשיפת הסודות המקצועיים מאחורי אתר מצליח וקמפיין פרסום מצליח.

אבי איצקוביץ, יזם קבוצת UX Salon: "קבוצת UX Salon היא פרי יוזמה שלי ושל עוד כמה חברים במטרה לעודד פיתוח שיחה חופשית בעולם חווית ממשק המשתמש. הנושא המרכזי של המפגש להיום: Storytelling the User Experience. היום אנו מביאים לכאן את אחד המובילים המוצלחים של עולם חוויית המשתמש, מעצב, שההצלחות שלו נפרסות על פני כל העולם וחברות ענק. אני למדתי ממנו, שחשוב, שהסיפור של הלקוח יהיה תואם לחוויה של המשתמש. אם זה לא תואם, יש בעיה למשתמש. הוא לא מרגיש נוח עם מה שהוא רואה ושומע. לכן, הסיפור הוא הערך העליון של חוויית המשתמש". 

אילן דראי (בתמונה), מייסד Inkod-Hypera: "הסיפור שלנו הוא הסיפור של חווית הלקוח. לכל אחד יש סיפור שונה, סיפור אוטנטי. הפתרון שלנו הוא מהפכני. פתרון, שנתקל בעבר וגם היום בהרבה אי הסכמה. אבל, ככל שאנו יותר מצליחים, מתחילים להבין את המהפכה שלנו.

אני מציע לכולנו לחשוב מה העתיד של Storytelling. רבים בשוק רוצים פתרונות, שייראו טוב. כולם מקנאים במה ש-Apple עשתה ועושה. אולם, אם המוצר או השירות אינו טוב, ברור שזה לא יעשה WOW בשוק.

אנו התחלנו את דרכנו בשיטה בה אנו חושפים את הסיפור של הלקוח הפוטנציאלי' שמגיע אלינו. זה הדבר המרכזי בעשייה שלנו מול הלקוח.

לכל סיפור צריך התחלה, אמצע וסוף. סיפור טוב גורם להזדהות, להפתעה לאמוציות. יצרתי טכניקה' שהיא כמו מבחן פסיכולוגי, מבחן שמנטרל את הרגשות והדעות הקדומות שלי ושל הצוות שלי. הסיבה: צריך לזהות מה התרבות של האדם העומד מולך. זה הדבר הכי חשוב, שמשפיע על היוזמה שלו, על הפיתוח שלו, על מה שהוא רוצה לשווק ולמכור.

לכן, צריך לשאול כל הזמן: למה? ה'למה' הוא הבסיס של הסיפור, שצריך להתחבר אליו רגשית. סיפור טוב יוצר שפה משותפת בין אנשים.

יש לנו סיפורי הצלחה רבים. פתחנו אתר להדגים כמה וכמה מהסיפורים, שהצליחו אצלנו. דוגמה בולטת: נייקי, שמאפשרת לכל אחד לבצע פרסונליזציה של הנעל שהוא רוכש מנייקי. הסלוגן שלהם: just do it, זכה להצלחה ונקלט יפה, כמו השם של נייקי. 

יש אתרים, שעוצבו בגישה שלנו, גישה די חריגה בעיצוב, כי אנו חורגים כל הזמן מהמוסכמות כדי להעביר את המסר של הסיפור למתבונן באתר. המתבונן צריך לקלוט את עיקר הסיפור בשניה אחת או שתים לכל היותר. בפתרון, שבנינו עבור Infolink, יצרנו בפעם הראשונה בועות, שעולות באתר כלפי מעלה, לפי ההקשר של הגולש באתר. אנו מפתיעים את הגולש כל פעם מחדש ומרגשים אותו. יוצרים אצלו הזדהות ויוצרים אצלו צורך לגלות את הסיפור.

יש לנו פתרונות, שכלל לא יודעים, שהם נולדו בישראל. למשל, משחק ה- Rummikub. זה משחק ישראלי, שעבר מהעולם הממשי לעולם הווירטואלי בפיתוח שלנו. הדרך שבחרנו: 'עולם ללא גבולות'. כל שחקן מכל ארץ יכול לשחק עם כל אחד, כי הוא לא צריך לדבר איתו, רק לשחק איתו. יש במערכת החדשה כבר כ- 2 מיליון שחקנים. זה תפס מהר מאוד. ל- YNET בגרסה לטאבלט יכולנו לעצב גרסה שונה לחלוטין מבחינת ה- UI, ממה שמכירים מגרסת YNET הוותיקה באינטרנט. עבור National Geographics יצרנו קו עיצוב חדש עם הריבוע הצהוב, שיש ממנו חריגה של בעל החיים, קו עיצוב המלווה אותם בכל המדיות, שהם מוציאים, בהצלחה רבה.

התהליך הנכון של עיצוב ממשק משתמש (UI) הוא: סיפור טוב > מבנה UI + קונספט תכנוני + אינטליגנציה אנושית. זה מה שמביא את ה- WOW". 
אילן דרי



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.



15-16/9/2020 - ChipEx2020  

19/5/20 - EcoMotion 2020   



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן





 
זרקור חברות
 
GETTER
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים