Telecom News - מחקר: גובר הצורך במודל מבוזר של מאגרי נתונים

מחקר: גובר הצורך במודל מבוזר של מאגרי נתונים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> AI & Big-Data >> מחקר: גובר הצורך במודל מבוזר של מאגרי נתונים
מחקר: גובר הצורך במודל מבוזר של מאגרי נתונים
מאת: מערכת Telecom News, 2.8.22, 13:50DATA FREE

מהם 3 האתגרים העיקריים הנוצרים מהפער בין הצורך בגישה מהירה יותר לנתונים לבין הצורך בריכוז הדאטה במאגר אחד? באילו 4 פרקטיקות מעוניינים ארגונים כדי לעמוד באתגרים, שאיתם הם מתמודדים? המחקר נערך בקרב 400 מקבלי החלטות בתחום מערכות מידע, ואנשי מקצוע, שעוסקים בניהול נתונים מחברות ממגוון רחב של מגזרים.
 
מחקר שוק, שהוזמן ע"י החברות סטארברסט ורד האט מגלה, ש-55% מהארגונים טוענים, שהקורונה העלתה באופן משמעותי את חשיבות הגישה לנתונים. כתוצאה מכך, ארגונים מתכננים לתעדף גמישות המגיעה מתשתית מרובת עננים בבואם לבחור פתרונות לתשתית הנתונים שלהם. זאת, מאחר שהמעבר לתשתית, שתאפשר מהירות וגמישות בגישה לנתונים, הכרחי לצורך ההצלחה של העסק והיכולת שלו לספק חוויית משתמש אופטימלית בסביבה המשתנה במהירות של היום.
 
המחקר נערך בינואר 2022 בקרב 400 נשאלים בארה"ב, בריטניה, קנדה, צרפת, גרמניה, אוסטרליה וסינגפור. החברה, שערכה אותו, היא חברת מחקר עצמאית בשם Enterprise Management Associates. המשתתפים היו מקבלי החלטות בתחום מערכות המידע ואנשי מקצוע, שעוסקים בניהול נתונים מחברות המשתייכות למגוון רחב של מגזרים, בהם תעשייה, ייצור, קמעונאות, טלקומוניקציה, פיננסים ועוד.
 
המחקר מצביע על כך, שארגונים גלובליים מסתמכים יותר ויותר על דאטה, ומופעלים עליהם לחצים שהגישה לנתונים תהיה טובה יותר כדי לענות על דרישות הלקוחות בעידן דיגיטלי מתקדם ומהיר.

הפער בין הצורך בגישה מהירה יותר לנתונים לבין הצורך בריכוז הדאטה במאגר אחד מייצר 3 אתגרים עיקריים:

1) הפרישה של הנתונים מתרחבת באופן מורכב: 43% מהמשתתפים במחקר דיווחו, שהארגונים שלהם משתמשים בממוצע ב-4 עד 6 פלטפורמות של דאטה. 11% מהמשתתפים דיווחו, שהם משתמשים ב-12-10 פלטפורמות במקביל.

יתרה מזאת, הארגונים משתמשים בסוגים חדשים של נתונים המתווספים לסביבת העבודה שלהם בקצב הולך וגובר. 65% מהמשתתפים בסקר ציינו, שעיקר הדאטה, שהם מתכננים להוסיף לסביבת העבודה, הם נתוני סטרימינג. 60% מהמשתתפים ציינו, שהם מתכננים להוסיף לסביבת העבודה שלהם נתוני וידאו ונתונים מאירועים.
 
2) בעיות שהולכות וגדלות בתהליך העבודה הלינארי העוקב אחר פייפליין: בעקבות מגפת הקורונה ארגונים חייבים להאיץ את תהליך קבלת ההחלטות שלהם, שנסמך על דאטה, כדי לעמוד בציפיות המשתנות במהירות של הלקוחות. עם זאת, 48% מהמשתתפים במחקר ציינו, שנדרשות יותר מ-24 שעות כדי ליצור פייפליין של דאטה. 51% מהמשתתפים ציינו, שדרושות  24 שעות נוספות כדי להזרים את הדאטה בפייפליין עד לייצור.

משך הזמן מקשה מאוד על מענה עסקי בזמן אמת. כל זאת, בשילוב עם הצורך בגישה מהירה יותר לדאטה, גורמים לחברות לנטוש את צורת העבודה באמצעות פייפליין ולעבור למודל מבוזר יותר, או כפי שהוא נקרא Data Mesh.
 
3) בינה מלאכותית ולמידת מכונה מגבירות את הלחץ על מערכות שונות: נתונים מדעיים (למידת מכונה ורשתות נוירולוגיות) הפכו להיות הדאטה החשובה ביותר בתהליך העבודה, מה שמעמיס עוד יותר על פלטפורמות נתונים מורכבות ממילא. ארגונים צריכים לעבד כמויות עצומות של נתוני בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי להניע תהליכי עבודה.

31% מהמשתתפים במחקר אמרו, שהעובדה, שנתונים כל הזמן זזים ומשתנים, מקשה עוד יותר על מציאתם. זאת, בתוספת המאמץ למצוא מקורות לנתונים מדעיים, מצריכים אוטומציה טובה יותר של תהליך העבודה וגישה טובה יותר לנתונים שישפרו את המודלים של הבינה המלאכותית ולמידת המכונה, ויפחיתו את הצורך במציאת מקורות חדשים.

המחקר גם גילה, שארגונים מעוניינים ב-4 פרקטיקות כדי לעמוד באתגרים שאיתם הם מתמודדים:

1) יצירת גישה מהירה יותר לדאטה: בעקבות האתגרים, שהציבה בפנינו הקורונה בשנתיים האחרונות, ארגונים מבינים, שהם חייבים לייצר גישה מהירה ואמינה יותר לדאטה בכל זמן ובכל מקום. זאת, כדי לייצר חוויית לקוח טובה (33% מהמשתתפים ציינו זאת כסיבה המרכזית לצורך בגישה מהירה יותר לנתונים), להצליח להתמודד עם התנודתיות של השוק (29% מהמשתתפים ציינו זאת כסיבה) ולהגביר את המחויבות של העובדים לארגון (29% מהמשתתפים ציינו זאת). 
 
2) מעבר למודל דאטה מבוזר יותר: יש יתרונות רבים לגישה של ריכוז הנתונים במאגר אחד, בהם עלות נוחה יותר, רמת שליטה גבוהה יותר בנתונים וניהול טוב יותר. יחד עם זאת, הריכוז של הנתונים מלווה גם בסיכון מוגבר ובגמישות מוגבלת. חוסר הגמישות הזה עלול לפגוע ביכולת של העסק להסתגל לסביבה שמשתנה במהירות.
 
3) אוטומציה של מערכות חיוניות: האתגר המרכזי, שאיתו מתמודדים ארגונים, הוא סביבת עבודה היברידית מרובת עננים (40% מהמשתתפים במחקר ציינו זאת כאתגר). ארגונים מעוניינים באוטומציה של מערכות מסיבות שונות. 38% מהמשתתפים במחקר ציינו את הצורך באוטומציה כדרך לשמור על יכולת התחרות של הארגון, עם התמקדות באוטומציה של תשתית הנתונים הבסיסית ושל תהליך ההעברה של הנתונים. 33% ציינו את הצורך ביצירת מנוע חיפוש חכם ו-32% ציינו את הצורך בהטמעת נתוני בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לשפר החלטות עסקיות.
 
4) סביבה מרובת עננים שמאפשרת גמישות: המשתתפים ציינו, ש-59% מהנתונים של הארגון כבר נמצאים בענן לעומת 41% באתר החברה. 43% מהמשתתפים במחקר ציינו, שסביבה מרובת עננים, שמאפשרת גמישות, היא הגורם הכי משמעותי בהחלטות רכישה. 34% מהמשתתפים ציינו, שהגורם הכי משמעותי בהחלטות רכישה הוא היכולת לשלב את המערכות באופן הדדי.

ג'סטין בורגמן, מנכ"ל ומייסד שותף של סטארברסט: "הדאטה היא נשמת אפו של כל עסק בכלכלה הדיגיטלית.תוצאות המחקר מראות, שלארגונים יש דרישה ברורה לייצר גישה מהירה ומאובטחת יותר לנתונים, אבל הגישה המסורתית, ששולטת בארגונים, מעכבת את ההתייעלות. ככל שיש יותר ויותר נתונים מסוגים שונים, וככל שתהליכי העבודה המסורתיים לא מצליחים לענות על האתגרים הכרוכים בהתרחבות הדאטה, ארגונים מעוניינים בגישות חדשות, כמו, למשל, ארכיטקטורת Data Mesh, שמייצרת מודל דאטה מבוזר".
 
סטיבן הולס, מנהל בכיר בתחום הנדסת התוכנה בחברת רד האט: "לקוחות, שמייצרים יישומים נתמכי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, חייבים להישען על מערכת נתונים, שמאפשרת נגישות, כדי להאיץ את פיתוח המודלים ואת יצירתם של יישומים חכמים בסביבות עבודה היברידיות מרובות עננים. באמצעות יצירת בסיס לנתונים וליישומים בארכיטקטורת ענן, מפתחים ומדעני נתונים יכולים לעמוד ביעדים העסקיים שלהם בצורה מהירה ויעילה יותר ולספק יישומים חכמים שמבוססים על דאטה".
 
עדכון 17.10.22: מירב קריסטל מ-YNET מדווחת כאן (כותרת בלבד): "שרתי גוגל החלו לפעול בישראל: לקוחות פרטנר חוברו.
החיבור הוא בעיקר לשרתי DNS, כאשר הבשורה לצרכנים היא בגלישה מהירה יותר לאתרים ולאפליקציות. מדובר בהשקה טכנית, ולקוחות פרטנר בסיבים אופטיים גילו על כך במקרה. לפי הצפי, ספקיות נוספות יתחברו לשרתים ובעתיד גוגל תמכור גם שירות תשתית אופטית ישירות לצרכנים."

עדכון 26.2.23חברת VMware משיקה POP בישראל 
חברת VMware העולמית הודיעה היום בכנס הלקוחות השנתי של VMware בישראל על השקת POP (Point of Presence) שיהווה נתיב מהיר ומאובטח של לקוחות לעננים ציבוריים- בגישה מקומית. נתיב זה יחבר ארגונים בישראל לרשת ה-SASE העולמית של החברה, הפרוסה במעל 150 מדינות ומתרחבת בקצב גדל. מחקר של פורסטר קובע שרשת SASE מאפשרת לארגונים חסכון של מיליוני דולרים בשנה. על ידי השקת נתיב מקומי בישראל והרחבת הרשת, שואפת חברת VMware להעביר את היעילות והחסכון שברשת SASE לבסיס הלקוחות הישראלי.
השירות המקומי מציע ללקוחות VMware בישראל שיפורים שונים בביצועים כמו תעבורה מהירה יותר עם שיהוי נמוך יותר ואמינות גבוהה יותר– תוך ביטול הצורך של התעבורה לעבור דרך דטה סנטרים בארצות מרוחקות. חברת VMware היא מחלוצות שוק ה-SASE העולמי (Secure Access Service Edge)- תשתית ענן פרטי המשלבת רשת ארגונית ומעטפת אבטחה המאפשרת הרצה מאובטחת של אפליקציות בצורה אמינה ובאופן זול יותר ממערכות תקשורת מסורתיות (MPLS).
 משה אסרף, מנהל מכירות אזורי אבטחה ורשתות בחברת VMware: "הנתיב המהיר לענן הציבורי המקומי הוא נקודת ציון נוספת בפעילותה של VMware בארץ שהובילה מאות ארגונים ישראלים לטרנספורמציה דיגיטלית ופתחה להם נתיבים נוחים ומהירים לעולם הענן. בימי מבחן אלה של הכלכלה המקומית והעולמית מתקן ה-PoP הישראלי יאפשר לארגונים מכל מגזרי המשק לשפר את חוויות הלקוח שמשתמש באפליקציות שלהם, לעבוד מרחוק בצורה יעילה יותר, לחסוך בעלויות ולשדרג את רמת האבטחה. יתירה מזאת, הלקוחות יוכלו להתמקד בלבה העסקית שלהם, בשיפור כושר התחרות תוך צמצום המשאבים הנדרשים לרכש ולתחזוקה. השקה זו ממחישה פעם נוספת את חשיבות השוק הישראלי בעיני VMware העולמית שצברה בעשרות השנים האחרונות מוניטין חזק בקרב ארגונים בישראל".      
 חסכון של מיליוני דולרים
מחקר של חברת פורסטר (Forrester Research) שהוזמן על ידי VMware מציג את הכדאיות הכלכלית של רשת ה-SASE של VMware בשימוש של חברה היפותטית (בעלת מחזור של 3 מיליארד דולר, מעסיקה 4,200 עובדים, מפעילה 2 דאטה סנטרים ו-200 משרדים ומוסיפה 3 משרדים מידי שנה). על פי המחקר תשתית ה-SASE הניבה חסכון נטו של 3.41 מיליון דולר תוך 3 שנים והחזר השקעה של 218% תוך 6 חודשים בלבד. בין התועלות הנוספות שנרשמו: חסכון של עמלות בסכום 17,300 דולר לכל אתר (קווי תקשורת, חומרת רשת ו-VPN) חסכון של 85,000 דולר לכל מושב חדש, מניעת 32 שעות השבתה בשנה וחסכון של 50% בזמן המושקע בניהול הרשת תוך הגברת הנראות ועוד. 

 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים