Telecom News - ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור
ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור
מאת: אבי וייס, 21.2.22, 20:35מררי

יש צורך בפתיחת חקירה נגד חברי ועדת מררי בגין שיבוש הליכי חקירה וטיוח מעשים פליליים בהיקף מפלצתי. ניתוח ראשוני ותמציתי ביותר של מסקנות צוות מררי.

דו"ח מררי הרשמי הראשוני, שפורסם הערב, נמצא - כאן. ההתייחסות כאן למטה היא לגבי הדו"ח הזה שפורסם.

(פרק שמיני בסדרה).

עדכונים חשובים בתחתית הכתבה! עדכון אחרון 13.3.23.

מצגת מאירת עיניים על טיוח ועדת מררי בתחתית הכתבה!

 
חברי צוות מררי חושבים, כנראה, שכולם מטומטמים, ושלא יעלו על פרטי הטיוח, שנעשה בלשון מפולפלת, כדי להסוות את הכזבים.

ועדת מררי קמה בחטא, שכן, היא התבקשה לבדוק את עצמה. ועו"ד עמית מררי היא החשודה הראשית (אחרי ד"ר אביחי מנדלבליט ורוני אלשיך) בטיוח "פרשת פגסוס", כי זו הייתה אחריותה מזה שנים, בתפקידה.

זה פשוט מדהים שדו"ח מררי מ-21.2.22 (המינוי של הצוות היה ב-31.1.22) הגיע כל כך מהר למסקנרק 2 מקריםה שהיו רק 2 הפעלות של פגסוס (ושתי ההפעלות הללו היו על פי צו שיפוטי כדין) ורק אחת מההפעלות (הכוונה לשלמה פילבר) הצליחה, כמופיע בתצלום מצד שמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו). לא יאומן מה רמת התחכום, הספינים והשקרים, בדיווח ההזוי הזה. 

להלן ניתוח ראשוני וקצר - 8 פרטי טיוח בדו"ח צוות מררי:

1) הצוות הוקם ללא סמכות של היועמ"ש לחקור נושא זה של הפרת חוקי האזנות סתר בחוק המחשבים, והטענה, שהסמכות הזו מקורה בסעיף 6ו' לחוק האזנות הסתר, היא שקר וכזב, משום שסעיף זה לא עוסק כלל בנושא הבדיקה הספציפי של ועדת מררי, אלא בנושא אחר לגמרי, וקשור לעבירות אחרות לגמרי

בכלל, על פי חוקי המדינה והתקשי"ר, אסור להקים צוות בדיקה במקרה והועלו טענות לחשדות פליליות או משמעתיות (מה שיש כאן ב"פרשת פגסוס"). האיסור - כאן
 
2) הבדיקה מתייחסת לכתבה אחת ב"כלכליסט" מ-7.2.22 ע"י תומר גנון ולא לשאר הכתבות של "כלכליסט", של הכתבות של יואב יצחק ב-News1, החשיפות שלי (אבי וייס) ב-Telecom News, ושל אלי ציפורי בבלוג שלו.
 
3) בדיקת הצוות הסתמכה כל כולה על "בדיקת החשודים הבודקים את עצמם" - אלה שהם דווקא החשודים המרכזיים בשיבוש הליכי חקירה ובהשמדת ראיות - שיחקרו את עצמם, והם משטרת ישראל, וכעת עולה גם, שככל הנראה, עובדים של חברת NSO היו מעורבים בחקירה המופרכת הזו, בידיעה או בטעות. זה סותר כל בסיס לחקירה נורמלית וחוקית, כשנותנים לנחקרים לחקור את עצמם.
 
4) עולה מהדו"ח, שנעשו מחיקות ושיבושים במערכת (כתוב בדו"ח: "רשימות שנמחקו ע"י המשתמש"). כלומר - ע"י המשטרה, ולא ברור עם בשותפות עם NSO. זה פשע ברור וגם עבירה על תקנות האזנת סתר, מה שדורש חקירה פלילית. 
 
5) הבדיקה נעשתה מול תיקי חקירה ולא מול תיקי מודיעין, שהם אינם תיקי חקירה. (הסבר: מעל ל-90% מתוצרי האזנה שייכים לתיקי מודיעין ואינם מבשילים לתיקי חקירה). כלומר, חיפשו את המטבע מתחת לפנס ולא היכן שמצויה האמת.
 
6) נמצאו 3 צווים שגם צוות מררי מודה בהם!!! דהיינו: 3 צווים בלתי חוקיים, שאין בדו"ח שום הסבר מי אישר להוציא אותם והאם נעשו לפי החוק ותקנות האזנת סתר. (סביר להניח, שהאישורים הגיעו עד רמת היועמ"ש הקודם ד"ר אביחי מנדלבליט, ובעקבותיהם בוצעה חדירה אחת מוצלחת (לשלמה פילבר), וחדירה אחת כושלת (לאיריס אלוביץ') וצו אחד שלא מומש, לא ברור למה, ובכל מקרה הוא לא חוקי.

ס"ה יש כאן 5 מעשים פליליים, שהדו"ח מודה שנעשו, שדורשים פתיחת חקירה פלילית מיידית וכל שיהוי מסייע להמשך מסע טשטוש הראיות, השמדת ראיות ותיאום עדויות המוני.
 
7) הבדיקה הפכה לבדיחה עצובה בסעיף 12 בדו"ח, שבו מצוינת בדיקה, שנעשתה מול מערכת "פארגון", שנכנסה בכלל לשימוש רק ב-2021, וברור, שאין לה שום קשר להדבקות הרוגלה ההמוניות, בתקופתו של רוני אלשיך כמפכ"ל ואף אצל מחליפו, מוטי כהן.
 
יש להדגיש, שפגסוס זה לא הכלי המרכזי של יחידת הסיגינט ועיסוק רק בפגסוס בדו"ח מררי זה חיפוש המטבע במקום הלא נכון. יש צורך לבדוק את תיקי המודיעין והפעולה, שבהם התקבלו החלטות בנוגע להפעלת האזנה מכל סוג/כלי שהוא ולא רק פגסוס, כולל מקרים, שאין לגביהם תיק חקירה, שזה כ-90% מהמקרים. חקירת צוות מררי הופכת לבדיחה כאשר לא בודקים את תיקי המודיעין ותיקי הפעולה ואת כל הכלים האחרים האפשריים שהיו בשימוש המשטרה בשנים הללו.
 
8) המשך הסוגיות לבחינה, שמציע הדו"ח, הוא מריחה אחת גדולה, משום שידוע לצוות, שנעשו לפחות 5 עבירות פליליות בעניין הצווים ועוד עבירה אחת לפחות של השמדת רשימות ע"י המשטרה, והמשך הבדיקה הוא לא בסמכותו של צוות מררי אלא רק בסמכות גופי חקירה האמונים לבצע חקירות פליליות.

בנספח כאן למטה, מצויים פרטי החשיפות של השימוש של מערכת פגסוס והמערכות המקבילות מיום תחילת השימוש ב-2014 ועד היום.

הזמן לשקרים - נגמר.

עדכון 21:37: בבדיקת הנוסח, שפורסם ב"כלכליסט" - ה-PDF כאן, וב-Ynet - ה-PDF כאן, שכנראה, קיבלו גרסה מוקדמת  (או טיוטה) של מסמך מררי הרשמי, יש במסמך, שהם פרסמו, נתונים אחרים, חמורים ביותר, ואף שונים בנקודות מרכזיות, ובכלל זה, שמופיע אצלם המשפט: "לגבי שלושה מהם - ראשי ערים שהיו בחקירות. החדירות נעשו בסמכות". כלומר, יש לנו כאן הודאה בעוד 3 חדירות בלי חוקיות, שכמובן לא נעשו בסמכות, שלא מופיעות בדו"ח הרשמי שפורסם.

כ"כ, הושמטו בדו"ח הרשמי, סעיפים שהיו בגרסתו הקודמת, הנוגעים ל"כשל רוחבי" ולאפשרות להעברה לחקירה פלילית!

כלומר: יש הודאה ב-3 צווים לא חוקיים ו-3 חדירות לא חוקיות ל-3 ראשי ערים, ס"ה ביחד עם 5 העבירות, שיש כבר בדו"ח. כלומר: יש הודאה ב-11 עבירות פליליות על חוק האזנת סתר וחוק המחשבים, בתוספת עבירות נלוות רבות, לרבות שיבוש והעלמת ראיות, כולל הפרת אמונים בדרגת חומרה יתרה מצד ראשי המשטרה, הפרקליטות, היועמ"ש והמשנה ליועמ"ש. 

להלן הקטע ב-Ynet, שהושמט מהדו"ח הרשמי הסופי:

YNET

להלן הקטע מ"כלכליסט", שהושמט מהדו"ח הרשמי הסופי:
כלכליסט

הערה: הקטע הזה הוסר זמן קצר לאחר פרסומו באתר "כלכליסט", אבל הוא מצוי בלינק התואם לעיל לקובץ ה-PDF שהורד מאתר "כלכליסט" טרם ההסרה.

עדכונים 22.2.22:
א. עו"ד אביעד ויסולי פרסם ניתוח נוקב משלו לשקרי וטיוחי דו"ח ועדת מררי - כאן.
ב. עו"ד יוסי פוקס הוציא פנייה נוספת (שלישית) ליועמ"שית בדרישה לפתוח בחקירה פלילית - כאן
ג. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו (בשיתוף עם אבי וייס) כתבה המסתמכת על הכתבה למעלה - כאן.
ד. עדכון 22.2.22: עו"ד אביעד ויסולי פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "פגסוס - דוח מררי רשלני, מסוכן, מגלה טפח ומכסה טפחיים".

עדכונים 23.2.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עוד מאמר מצוין של עו"ד אביעד ויסולי על פרשת הריגול שנחשפת בפנינו טפח אחרי טפח. הפעם עו"ד ויסולי סוקר את כל הספינים של דו"ח ועדת מררי, שבדקה לכאורה את הפרשה ולמעשה טייחה אותה - כאן.
ב.אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

עדכון 24.2.22כתב גלובס אבישי גרינצייג חושף את מסקנות ועדת מררי בגרסה מוקדמת, שהודלפה ע"י הפרקליטות לכמה כתבים, כולל אליו, אבל בדו"ח, שפורסם יומיים אחר כך ע"י הוועדה, נשמטו פרטים מהותיים לרבות 3 מקרים של חדירה ל-3 ראשי ערים, ו"כשל רוחבי" של המשטרה.

הכתבה בגלובס פורסמה תחת הכותרת: ועדת מררי גילתה טפח בפרשת ההאזנות, אך כיסתה טפחיים. אין בדוח ועדת מררי כל אזכור לשאיבת הנתונים מהטלפון הנייד של שלמה פילבר, פעולה שלא הייתה כלולה בצו השיפוטי. החריגה לא הייתה נקודתית בעניינו של פילבר אלא כשל רוחבי, בו המשטרה שאבה נתונים אחורה כאשר קיבלה היתר להאזין לוואטסאפים ולמיילים שנשלחים בזמן אמת - כאן.

עדכון 27.2.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

מצגת להפצה אודות ועדת הטיוח והמריחה סטייל "קו 300" על שם מררי (תודה לרונית יער שיזמה והפיקה) - כאן.
לחיצה על התמונה מובילה גם היא למצגת.


מצגת רונית יער

עדכון 2.3.22: נשלחו שאלות נוקבות ביותר לצמרת השב"כ ולרוה"מ, בעניין מה שנחשף על ידי בסדרת חשיפות זו - כאן. תשובות לא התקבלו. די ברור למה.  

ייתכן וסביר להניח שיש קשר ישיר בין היעלמות המידע של "הפיוז'ן סנטר" המודיעיני המשטרתי, בידיים של חברת "המימד החמישי", לבין "השתלת" 2 ראשי אגפים לשעבר בשב"כ ב"ועדת הטיוח של הפגסוס על שם עו"ד עמית מררי", לבין האזהרה שקיבל שר הביטחון דהיום בני גנץ, בדצמבר 2018, על כך שכביכול האיראנים פרצו לו לסמארטפון. ניתוח מעמיק של הסיפור המסריח ביותר הזה, של פריצה איראנית כביכול לסמארטפון של בני גנץמצויה כאן. על פי מיטב ידיעתנו והניתוחים המוצגים על ידנו, מדובר ב"עבודה עברית" ולא איראנית, במקרה של "הפריצה לסמארטפון" של בני גנץ.  

עדכונים 14.3.22:
א. מערכת כלכליסט פרסמה כתבה תחת הכותרת: הכשלים שעולים מתוך דו"ח הביניים של צוות מררי. מלכתחילה, וזה כבר אינו חידוש, צוות מררי היה נתון בניגוד עניינים מובנה: הממצאים שימצא עלולים לחשוף גם כשלים בפרקליטות עצמה. הכשל הבולט ביותר בבדיקה שערך צוות מררי היה ההסתמכות המוחלטת שלו על מידע שהעבירה לו המשטרה - אותה משטרה שהיא הגוף שעל הצוות היה לבדוק - כאן.

ב. מערכת כלכליסט פרסמה כתבה תחת הכותרת: התחקיר נשען על עדויות מתוך מדור הרוגלות במשטרה - כאן.

עדכון 21.3.22: משה נוסבאום פרסם ב-N12 כתבה תחת הכותרת: ביקורת קשה על היועמ"שית: "לא מבינה את מידת הנזק". במשטרה לא מצליחים להבין למה עדיין לא בוטלה ההחלטה להקפיא את השימוש בתוכנות הריגול. במשרד המשפטים הסבירו: הנחייה של היועמ"ש הקודם עדיין בתוקף -כאןבמשרד המשפטים מסרו, "שנוכח ממצאים שהתגלו עוד בשלבים הראשונים של הבדיקה, הנחה היועץ המשפטי לממשלה דאז על נקיטת מהלכים מידיים על מנת למנוע אפשרות לחריגה מסמכות. הנחייה זו עדיין בתוקף כאשר הצוות בודק את מידת ואופן התאמתם של הכלים המצויים בידי המשטרה לסמכויות הנתונות לה, ואת אופן השימוש שנעשה בכלים אלה".

עדכון 25.3.22עמיר קורץ פרסם בכלכליסט ריאיון עם יורם הכהן, מנכ"ל איגוד האינטרנט, תחת הכותרת: "חבל שהמערכת מצופפת שורות. חשיפת הרוגלות יכלה לחזק את המשטרה, לא להחליש אותה. הופתעתי מהשימוש של המשטרה ברוגלות נגד אזרחים בלי שהייתה לכך אינדיקציה חיצונית. מאוד בעייתי שדברים נעשים בחדרי חדרים. אין במשרד המשפטים ידע טכנולוגי מספק כדי לאשר שימוש ברוגלות. החקיקה מפגרת אחרי הטכנולוגיה, ולמשטרה לא היה אינטרס לתקן אותה. הרוגלה פורצת מנגנוני הגנה בניידים, ויש לוודא שראיות לא זוהמו. צריך להסדיר פיקוח על המידע שנאסף. מדובר בשאלות יסוד של זכויות אזרח, אך למערכת יש נטייה להגן על עצמה ולכן חייבים בדיקה חיצונית" - כאן.

עדכון 15.4.22: בן כספית פרסם ב"מעריב" כתבה תחת הכותרת: מערכת ההקלטה שהותקנה בתקופת אולמרט פעלה בלשכת נתניהו - ללא ידיעתו - כאן.
 
16.4.22:
א. אבי וייס 
פרסם בפייסוק - כאן:
אבי וייס

ב. ד"ר שושנה וייס פרסמה בטוויטר:
שושנה וייס

 
18.4.22אבי וייס פרסם בפייסבוק - כאן: החשיפה של בן כספית ב"מעריב" (ראו עדכון למעלה מיום 16.4.22), מתחברת לשאר ההסתרות והחסיונות של הקשרים המיוחדים בין מודיעין מ"י לשב"כ, בדגש על מערכות החדירה לסמארטפונים. יודגש, שנשלחו שאלות נוקבות לצמרת השב"כ ולרוה"מ, בעניין מה שנחשף על ידי בסדרת חשיפות זו - בלינק להלן. תשובות לא התקבלו. די ברור למה. ייתכן וסביר להניח, שיש קשר ישיר בין היעלמות המידע של "הפיוז'ן סנטר" המודיעיני המשטרתי, בידיים של חברת "המימד החמישי", לבין "השתלת" 2 ראשי אגפים לשעבר בשב"כ ב"ועדת הטיוח של הפגסוס על שם עו"ד עמית מררי", לבין האזהרה, שקיבל שר הביטחון דהיום בני גנץ, בדצמבר 2018, על כך, שכביכול האיראנים פרצו לו לסמארטפון. ניתוח מעמיק של הסיפור המסריח ביותר הזה, של פריצה איראנית כביכול לסמארטפון של בני גנץ, מצויה בלינק להלן. על פי מיטב ידיעתנו והניתוחים המוצגים על ידנו, מדובר ב"עבודה עברית" ולא איראנית, במקרה של "הפריצה לסמארטפון" של בני גנץ. כל הפרטים בסדרת הכתבות שהלינק כאן הוא רק אחד מ-10 כתבות החשיפה. מי ששותק ולא מפיץ את המידע ומסייע להחזיר את השפיות, היושר, החוק והצדק למדינת ישראל, הופך בשתיקתו לשותף למציאות שהפכנו וממזמן - ל"שטאזילנד".

עדכון 20.4.22: תומר גנון מ"כלכליסט" העלה 2 סדרות של ציוצים בטוויטר: כאן וכאן, ציוצים התומכים בחשיפות שלו ב"כלכליסט" בעניין השימוש במערכת פגסוס של NSO ע"י משטרת ישראל.

עדכון 10.5.22: ב"כלכליסט" פורסמה כתבה תחת הכותרת: התביעה של NSO מופרכת צינית ומסוכנת. זה ניסיון השתקה של העיתונות החוקרת - כאן

עדכון 28.7.22: פורסם כאן ב-YNET (כותרת בלבד): "ממצאי הבדיקה בפרשת NSO: המשטרה חרגה מצווים, אך לא הייתה "הדבקה נרחבת".
הדוח שגיבש הצוות בראשות המשנה ליועמ"שית העלה כי המשטרה אכן חרגה במקרים ספורים מצו חדירה לטלפונים של אזרחים, אך לא התגלו ממצאים על "הדבקה נרחבת" באמצעות תוכנת "פגסוס": "אין אינדיקציה שהמשטרה הדביקה טלפונים ללא צו, מתוך הרשימה שפורסמה"."

הערה חשובה: דו"ח מררי המסכם שיצא - הטיוח נמשך בלי הפוגה: ברור ששום מילה אינה אמת וזה כבר נותח על ידי בהרחבה בכמה כתבות דוגמת: https://bit.ly/MeraiBigLies ו- https://bit.ly/MerariLies.

עדכון 1.8.22פורסם דו"ח מררי המסכם השקרי - שטוען שהיו צווים לפגסוס... הבעיה: אין שום נוסח של צו כזה ושום בסיס חוקי לדבר כזה. והעיקר: לא בדקו היכן שהופעל הפגסוס בכמויות נגד אזרחים, לפי בקשת המשטרה: בשב"כ. את הבלוף של מררי חשפתי כמה פעמים, למשל: bit.ly/MerariLies וכאן: bit.ly/MeraiBigLies.

הדו"ח המסכם במלואו - כאן

מול דו"ח מררי הראשון (ראה לעיל, מ-21.2.22) שמצא רק 2 הפעלות של הפגסוס (ורק אחת מהן מוצלחת), בדו"ח המסכם (מאוגוסט 2022), כבר אצווים שגוייםין נתון על מספר השימושים בפגסוס ע"י המשטרה, אבל יש נתון מטעה אחר, שמכלל הצווים שבהם הופעל הפגסוס, ב-4 מקרים הייתה חריגה מנוסח הצו, ובכל ארבעת המקרים הללו ההדבקה של הרוגלה לא הצליחה, כך שתוצרים לא התקבלו מההפעלה השגויה של הצווים השגויים. ראה תצלום משמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו) מהדו"ח המסכם.

כך, ועדת מררי טשטשה את הממשלה, הכנסת והציבור, בנתון ממש לא חשוב (כמה טעויות היו במימוש צווים), במקום לדווח כמה הפעלות של הפגסוס נעשו ע"י המשטרה (חלקן בסיוע של השב"כ, פרשה כאובה שהוסתרה היטב בדו"ח הזה, מטעמים מובנים), בכל שנות הפעלת המערכת.

עדכון 15.1.23: משטרת ישראל ענתה ב"אין תגובה" לחשיפת אבי וייס לכך שמשטרת ישראל השתמשה ומשתמש גם כיום (למרות השבתת מערכת הפגסוס \ סייפן, ראה דו"ח מררי - כאן וכאן), במערכת האזנת סתר לטלגרם, מערכת נפרדת מזו של הפגסוס \ סייפן. תגובת משטרת ישראל - כאן

עדכון 17.1.23: פורסם ע"י עומר כביר מ"כלכליסט" כאן (כותרת בלבד): "איגוד האינטרנט הישראלי: "המידע שהמשטרה שואבת ממכשירים לרוב כרוך בעבירות פליליות וחורג מסמכויותיה".
הדו"ח מבקר את השימוש שעושות רשויות אכיפת החוק בישראל בכלי פריצה, ריגול ושאיבת מידע. ומדגיש את הצורך לעדכן את החוק והרגולציה בנושא חדירה למכשירים חכמים ושירותי ענן. כמו כן, מחברי הדו"ח מציעים מתווה לאסדרת החיפוש." 
המסמך המלא של המחקר מצוי כאן (או כאן, אם זה ייעלם מרשת האינטרנט). 

עדכון 12.3.23:
א. לאור החשיפות הרבות ב"פרשת חדרה" נשלחה פנייה למשרד המשפטים האם מאגרי המידע הסודיים של המשטרה ("פגסוס" ו"תיעוד חזותי"), שפוגעים (לכאורה) בפרטיות של הציבור, נרשמו כחוק. הפנייה - כאן

ביום 13.3.23 התקבלה תשובה מהירה ודי מתחמקת ממשרד המשפטים - כאן

בהמכון הישראלי לדמוקרטיה שלח ליו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת, מסמך מקצועי חשוב ביותר בנוגע להפעלת הפגסוס - כאן. מומלץ למתעניינים בנושא. המסמך הזה משלים את דו"ח המחקר המאוד מקצועי ומעמיק של איגוד האינטרנט הישראלי שפורסם לא מכבר - כאן

נספח:
רשימת חשיפות קודמות ב"פרשת פגסוס", כתבות מלאות מסמכים וגילויים בלעדיים, מומלצות לקריאה למתעניינים בפרשה המחרידה הזו:

הפרק הראשון פורסם תחת הכותרת: תפירת תיק 4000: 6 גילויים המוכיחים שהשימוש בתוכנת הריגול היה בלתי חוקי כאן.

הפרק השני פורסם תחת הכותרת:
 תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן. 

הפרק השלישי פורסם תחת הכותרתרעידת האדמה של תפירת תיק 4000: ריגול בלתי חוקי וקשירת קשר להפלת שלטון כאן.  

הפרק הרביעי פורסם תחת הכותרת
5 ספינים של הפרקליטות גם לגלגל על המשטרה את האחריות בפרשת הריגול בסמארטפונים -כאן.
 
הפרק החמישי פורסם תחת הכותרתהשלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים ולמחשבים? הפעולות בנוסח השטאזי והשאלות שלא רוצים לענות לי עליהן, איך המשטרה שילמה ל"מימד החמישי" בפטור ממכרז 4 מיליון ש"ח (תוכנן לשלם להם 50 מיליון ש"ח) על מערכת קוד פתוח חינמית מול מערכות בשלות של חברות אחרות שהיו באותה העת, ועל מערכת "הפיוז'ן סנטר", שרוני אלשיך תכנן לשדרגה באמצעות "המימד החמישי" - כאן.

הפרק השישי פורסם תחת הכותרת: אי אפשר למכור לאיש שמערכת סיגינט של עשרות מיליוני ₪ לשנה המופעלת ע"י מאות אנשים הפיקה רק חדירה אחת לשלמה פילבר במשך 8 שנות הפעלתה כאן.
 

הפרק השביעי פורסם תחת הכותרת: חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה בהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה - כאן.

הפרק התשיעי פורסם תחת הכותרת: השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן.

הפרק העשירי פורסם תחת הכותרת: חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשויות - כאן.

הכתבה: משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים פברואר 2022 - כאן.

הכתבה: משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים מרץ 2022 - כאן.

בסרטונים הקשורים לנושא ניתן לצפות בכתבה: משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות - פברואר 2022 - כאן.
הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים