Telecom News - מס' טלפון ישראלי בחו"ל: איך לקבל שיחות בכל מקום בעולם במס' טלפון אחד?

מס' טלפון ישראלי בחו"ל: איך לקבל שיחות בכל מקום בעולם במס' טלפון אחד?

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מס' טלפון ישראלי בחו"ל: איך לקבל שיחות בכל מקום בעולם במס' טלפון אחד?
מספר טלפון ישראלי בחו"ל: איך לקבל שיחות בכל מקום בעולם במספר טלפון אחד?
מאת: מיכאל פנחס, 20.2.17, 14:36מיכאל פנחס
 
הנוסעים לחו"ל, לרבות אנשי עסקים, מוצפים כיום בשפע של הצעות לקבלת שירותי טלפוניה בחו"ל, גם עם מספר ישראלי. איך בוחרים בספק המתאים ביותר לשירותי טלפוניה בחו"ל מבלי ליפול בפח? – סקירת כל החלופות.
 
כיום, בעת שהותם בחו"ל, אנשי עסקים ועובדים אינם מוכנים להמשיך ולשלם על שירותי התקשורת את המחירים המטורפים, שהיו בעשור הקודם, מה שמכונה "הלם החשבונית". השיטות הישנות של Call Back ו-Call Through מזמן לא אטרקטיביות והן נזנחו ע"י רוב השוק, גם בגלל רמת האמינות הנמוכה של השיטות הללו.
 
התחרות החריפה בתחום שירותי הנדידה הסלולריים (Roaming) בחו"ל מציגה מגוון רחב של פתרונות לישראלי הנודד לצרכי עסקיו (או לבילוי). איך בוחרים בפתרון סלולרי בחו"ל תוך שמירה על המספר הישראלי גם כשנמצאים הרבה בחו"ל?
 
בשנים האחרונות, כחלק מ"מהפכת הסלולר" (שהתרחשה בישראל והמתרחשת ברוב מדינות העולם, במיוחד באירופה), הייתה התפתחות משמעותית בכל הקשור למחירי סלולר בנדידה (Roaming) כשיוצאים מישראל עם מכשיר הסלולר הישראלי. ההתפתחות הזו נוגעת גם למגזר הפרטי וגם למגזר העסקי. ההתפתחות הזו משנה את התחרות, שהתפתחה בשוק בעשור הקודם, לגבי תחום הנדידה הסלולרית. החלק המעניין בהתפתחות הזו: אין צורך לוותר על המספר הסלולרי הישראלי אם רוצים לחסוך בהוצאות הסלולר בחו"ל.
 
עד תחילת העשוr הנוכחי, הדרך הטובה ביותר לחסוך בהוצאות סלולר בעת שנמצאים בחו"ל היא רכישת SIM מקומי במבצע אצל ספק סלולר מקומי בארץ בה נמצאים (בחו"ל), או רכישת סים בינלאומי (המתאים לכמה ארצות). יש כל הזמן מבצעים של ספקי שירות בישראל ובחו"ל, שמוכרים ללקוחות, טרם הנסיעה, סים זר במחיר הנראה אטרקטיבי. בשדות התעופה ובקיוסקים במדינות רבות בעולם ניתן לרכוש סים מקומי במחיר מאוד אטרקטיבי.
 
אולם, הכנסת SIM זר למכשיר הסלולר גררה אחריה צורך להודיע לכל אנשי הקשר, שיש לבעל המכשיר מספר חדש (וזר). אחרת, הם לא ימצאו דרך ליצור קשר עם הנמצא בחו"ל עם מספר חדש וזר. כמובן, ניתן לבצע "הסטת שיחות" ("עקוב אחרי") מהמספר הישראלי למספר הזר. אולם, העלות של השיחה המוסטת הזו (בגלל ניתוב השיחה ליעד בחו"ל), לא תמיד זולה. זאת, כי ההסטה הזו מייקרת את השיחות עבור המחייגים (וגם עבור מקבל השיחה). כך, שמדובר בסה"כ בשיטה בזבזנית מנקודת ראות כלכלית, שלא מביאה חסכון משמעותי בהוצאות התקשורת, בעת שנמצאים בחו"ל.
 
מי מספק מספר טלפון ישראלי בחו"ל?
יש כיום כמה חלופות וללא ספק הפופולרית ביותר כיום היא החלופה של בזק. אולם בזק אינה שחקן יחיד במגרש הזה של שיחות מחו"ל לישראל ונסקור כאן את כל החלופות:
 
א. פתרון Bphone של בזק
הפתרון הוותיק של בזק התקדם בשנה האחרונה וכיום הוא פועל גם על כל רשתות הסלולר ברחבי העולם וגם על רשתות WiFi הנמצאות בהסכם עולמי של חברת IPASS עם בזק. לכן, מומלץ לבדוק היטב אם בארץ היעד ובמיקום הספציפי בו נמצאים, יש רשת ,WiFi שבהסכם עם בזק (הבדיקה אפשרית גם באמצעות האפליקציה של בזק).
 
אפליקציית ,Bphone שהיא שלוחה של קו הטלפון הביתי או העסקי, מאפשרת להתקשר מכל מקום בחיבור לאינטרנט אלחוטי (WiFi) או סלולרי בהתאם לתעריף הקו הביתי / עסקי של המנוי. כך, לא מפספסים שיחות ומקבלים שיחות נכנסות לקו הטלפון הביתי דרך האפליקציה ומתקשרים לכל יעד בישראל ללא צורך בהתקנת האפליקציה בצד השני. בנוסף, כל עסק קטן או משפחה מדברים וחוסכים (כמובן כאשר יש WiFi חופשי, אחרת יש להוסיף את מחיר ה-WiFi או הסלולר).
 
ניתן להתקין את האפליקציה על עד 4 מכשירים המחוברים באפליקציה על אותו קו טלפון יחיד (רק השלוחה הראשית מאפשרת קבלת שיחות נכנסות). תשומת לב, שבזק חתמה על הסכם נדידה לחו"ל עבור מנוייה המשתמשים בשירות Bezeq Free WiFi, הסכם המאפשר גלישה במעל 50 מיליון נקודות אלחוטיות ציבוריות ברחבי העולם, שהם חלק מרשת אינטרנט אלחוטית גלובלית. השירות הזה הוא חופשי ללקוחות פרטיים וכרוך בתשלום נוסף, די זול, לעסקים.
 
מכאן, שהשימוש ב-Bphone הוא חלופה מומלצת לשיקול לקוחות בזק בעת היותם בחו"ל. בכל מקום בו יש WiFi מומלץ לחפש WiFi חופשי. לחילופין ניתן להשתמש ב-Bphone על רשת האינטרנט הנייח או הנייד בחו"ל, אם יש חיבור חופשי או זול זמין בסביבה.
 
ב. פתרון של חברות ישראליות שיש להן שלוחות ושירות בחו"ל:
מדובר בפתרון אטרקטיבי נוסף ודי נפוץ לישראלי השוהה הרבה בחו"ל, שכולל רכישת מספר קווי ישראלי מספק שיחות בינלאומי המספק שירות + אפליקציה לסמארטפון המחוברת למספר ישראלי בקידומת 03.
 
שתי המתחרות הבולטות בתחום זה הן: Bezecom (מבית בזק בינלאומי) ו-Local03 (מבית אומניטלקום). יש עוד כמה ספקים קטנים דוגמת: Bglobal, אומניסים וסים-זול.
 
כך, השיחות מישראל מוסטות למספר הקווי הישראלי והשיחות בחו"ל נעשות על סים זר. כך גם ניתן להוציא שיחות סלולר מחו"ל ליעדים בישראל ללא הגבלה והשיחות בארץ היעד גם הן ללא הגבלה.
 
ב-2 הספקים המובילים הללו (Bezecom ו-Local03) הלקוחות מקבלים מספר בזק קווי בקידומת 03. בני המשפחה והמכרים בישראל יחייגו אל מספר הבזק הישראלי ויגיעו (לבית, למשרד, או לנייד בחו"ל) ממש כפי שהיו מתקשרים אל היעד בישראל. מבחינתם – זוהי שיחת בזק מקומית בתעריף מקומי. ניתן להשתמש בשירותים הללו מכל קו טלפון (לא צריך אינטרנט), החל מקו נייח בבית, במשרד או במלון ועד לטלפון נייד רגיל או סמארטפון, כשנמצאים בחו"ל. איכות השיחה תהיה תמיד מצוינת מכיוון שהיא מועברת דרך קווי טלפון רגילים.
 
המחירים הם מאוד זולים. למשל, Local03 מספקת שירות במחיר של 3 דולרים לחודש ללא הגבלה על כמות השיחות, ללא התחייבות וללא דמי הרשמה. יש מגוון חבילות שיחה נוספות למתגוררים בחו"ל, כולל חבילות לאנשי עסקים הנוסעים הרבה לחו"ל, שיחות לישראל ללא הגבלה ומגוון חבילות דקות מותאמות לצרכים של כל ישראלי הנמצא בחו"ל.
 
ג. שיטת ה-Dual SIM.
יש כאן כמה אפשרויות:
1)  2 סימים, אחד ישראלי ואחד זר במכשיר אחד. זה דורש, שהסמארטפון יוכל לקלוט 2 סימים (יש מעט מכשירים כאלה בשוק). ניתן לרכוש או להשכיר מכשיר כזה לקראת הנסיעה. פתרון לא כל כך פופולרי מסיבות רבות.
 
2) סים אחד המחזיק בתוכו 2 מספרים: ישראלי וזר, והמספר הזר משתנה לפי הארץ בה נמצאים בחו"ל. השיטה הזו קרויה Dual IMSI והיא הוכרה ע"י הרגולטור לתקשורת בשוק האירופאי כשיטה הטובה ביותר והיעילה ביותר לשירותי נדידה. אולם, גישה זו לא כל כך פופולרית בישראל, בגלל התקלות הרבות הקיימות ביישום השיטה הזו בעת מעבר בין ארצות.
 
רוכש הסים בשיטה הזו צריך לבצע "הסטת שיחות" בין המספר המקורי שלו למספר החדש שעל הסים. הסטת שיחות כזו אינה עולה כסף, כי היא מתבצעת בישראל ואין חיוב על הסטת שיחה לחו"ל. מבחינת המחייגים אליו, הסטת השיחות הנעשית בשקיפות ולא מרגישים בה מ-2 הצדדים. יש לא מעט ספקים בתחום הזה, כולל כמה ספקי MVNO, רובם קטנים עד זעירים ולא בטוח, שהם מתאימים לאנשי עסקים הזקוקים לאמינות ורמת שירות גם כשהם בחו"ל.
 
ד. פתרון מתקדם בגישת ה-VoIP, שירותי ענן ו-WebRTC.
מדובר בפתרונות מתקדמים של עולם התקשורת. כרגע יש ספק תקשורת אחד בישראל, שמציע לשוק העסקי מגוון פתרונות מתקדמים כאלה וזה הלו-015. לחברה יש "רישיון אחוד" המאפשר לה לספק מגוון רחב של שירותים. זה חלק מפתרון מרכזיה וירטואלית בענן של החברה. 
 
המרכזיה הכי בסיסית בענן בשירות הזה עולה 39 ש"ח לחודש עבור שירותי מרכזיה מלאים (כולל Call Center) עם 4 שלוחות. זה כולל גם: הקלטות, שילוב במערכות שולחן ומשרד אחורי, שיחות ועידה ועוד. סביב זה יש מגוון רחב של שירותי תקשורת משלימים בחו"ל ומחו"ל במחירים אטרקטיביים, שניתן להתאים אותם לצרכים של כל עסק ברמת ה-SMB. מומלץ לבעלי עסקים לבחון את הפתרונות, שיש לחברת הלו-015 להציע, מול החלופות האחרות.  
 
ה. שימוש ב-VoIP באפליקציות חברתיות דוגמת WhatsApp, מסנג'ר, סקייפ, WeChat, Hangout ועוד.
שיטה זו מאוד מתאימה למי שאיכות השיחה לא מפריעה לו (כתלות ברשת האינטרנט במקום בו נמצאים). מדובר בגישה העוקפת את רשתות התקשורת המסורתיות ומבצעת שיחות באפליקציות חברתיות נפוצות. לאפליקציות החברתיות הפרטיות יש גם גרסאות עסקיות, שמתאימות למי שזקוק ליכולות נוספות, שאינן באפליקציות הפרטיות דוגמת: תיעוד והקלטת שיחות, רמת אבטחה מוגברת ועוד.  
 
חשוב לדעת, שהגלישה הסלולרית בחו"ל אינה זולה וגם (לרוב) אינה Unlimited כמו שיש בישראל. לכן, מומלץ להשתמש בשיטה הזו במקומות שיש חיבור WiFi חינמי. וזה קיים במקומות רבים בעולם, בעיקר בבתי מלון, שדות תעופה ומרכזי קניות. יש גם ערים המכוסות ב-WiFi חינמי במימון העירייה.
 
לאן השוק של מספר טלפון ישראלי בחו"ל יתפתח?
יש כיום סוג חדש של ספקי Telecom ישראל בעלי "רישיון אחוד". מדובר בסוג חדש של רישיון תקשורת המאפשר למחזיק בו לספק כמעט את כל סוגי השירותים כולל חיבור לאינטרנט, תחת מעטפת שירות אחת, כרצונו. כיום, יש כבר 17 ספקים עם רישיון כזה: בזק בינלאומי, 013-נטוויז'ן, 012-סמייל טלקום, אקספון-018, טלזר-019, גולן טלקום, השקמה (הלו) - 015, הוט מובייל תקשורת בינלאומית, 012-טלקום, ועידן פתרונות קונפרנס, סלקום תקשורת קווית, פרטנר פתרונות תקשורת נייחים, פרי טלקום, רמי לוי שיווק השקמה תקשורת, בינת עסקים, הום סלולר, סלקט תקשורת.
 
רק ספקים עם "רישיון אחוד" יכולים לספק כמעט הכל, במעטפת שירותים ותחזוקה אחת ובחשבונית אחת, מה שמאוד נוח ומבוקש ע"י בעלי העסקים. אולם, רוב ספקי ה-Telecom, שקיבלו "רישיון אחוד", טרם מימשו אותו (זה תהליך די איטי) ואין להם את כל השירותים הנדרשים לעסקים.
 
מבין הספקים בעלי "רישיון אחוד", רק בזק בינלאומי, הלו-015 ובינת עסקים מספקים כיום כמות די נכבדה ומקיפה של שירותים, שעונים על רוב הצרכים של העסקים בישראל. כל השאר (שקיבלו "רישיון אחוד"), עדיין מספקים חלק קטן מהשירותים ללא מועד ברור מתי יספקו הכל.
 
כיום, רק הלו-015 מספקת שירותים עסקיים בחו"ל המתאימים לנוסע העסקי הנמצא בחו"ל, אבל סביר להניח, שבשנה הקרובה חלק או רוב בעלי "רישיון אחוד" ייכנסו אף הם לשוק הזה של שיחות עסקיות בזול בחו"ל.
 
שורה תחתונה בתחום מספר טלפון ישראלי בחו"ל לעסקים:
השוק נמצא כיום בתזזית והכוח עבר לידי הצרכנים. בגלל שהכוח מצוי כיום בידי הלקוחות, אין להתפתות למבצעי שיווק מטעים, מבצעים, שבהם מוכרים סחורה ישנה בעטיפה חדשה ללקוחות העסקיים, תוך ניצול העובדה, שאין לרוב הלקוחות העסקיים את הידע המתאים להבחין, שמוכרים להם "סחורה ישנה" ואף יקרה, שפג תוקפה מזמן.

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, פברואר 2017.
מחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן ולרכישת מרכזיות טלפון IP לעסקים

שיחות בחו"ל
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים