מציאות מדומה וצ'אט בוטים ישלטו באינטראקציות בין לקוח למותג עד 2020

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> מציאות מדומה וצ'אט בוטים ישלטו באינטראקציות בין לקוח למותג עד 2020
מציאות מדומה (VR) וצ'אט בוטים ישלטו באינטראקציות בין לקוח למותג עד 2020
מאת: מערכת Telecom News, 12.12.16, 19:46אלברטו מרנפלד

מחקר בקרב מנהלים בכירים בתחום שיווק, מכירות וטכנולוגיות: במהלך 4 השנים הבאות, כ-3/4 מהמותגים עתידים לעבור לחוויית לקוח של מציאות מדומה וצ'אטבוטים. המידע (דאטה) ממשיך להיות אתגר.
 
מערכת היחסים, שבין מותגים ללקוחותיהם, עומדת לעבור מהפכה טכנולוגית, שתגרום לירידה משמעותית בהיקף האינטראקציות האנושיות (בין אדם לאדם). כך, עולה ממחקר חדש, שמפרסמת חברת אורקל.
 
דו"ח החברה, שכותרתו "האם חוויות וירטואליות תוכלנה להחליף את המציאות?" Can Virtual Experiences Replace Reality? מסכם מחקר, שלצורך ביצועו חברה Oracle למכון Coleman Parkes, ופנתה ל-800 מנהלי שיווק (CMO), מנהלי טכנולוגיות (CSO), משווקים מובילים ומנהלי מכירות בכירים באזור אירופה, המזה"ת ואפריקה. המשתתפים מגיעים באופן שווה מ-3 ענפים: ייצור והייטק, שיווק מקוון, וטלקומוניקציה.
 
במחקר נמצא, שהשימוש בטכנולוגיות מתפתחות עתיד לזנק עד 2020. 78% מהמותגים צפויים לספק ב-4השנים הבאות חווית לקוח המתבססת על מציאות מדומה ו-80% צפויים להציע שירות לקוחות באמצעות צ'אט בוטים.
 
אולם, למרות הלהיטות לאמץ טכנולוגיות חדשות, מותגים רבים עדיין מתקשים לנצל את הנתונים יקרי הערך, שזמינים להם עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ונכון לעכשיו 60% עדיין לא כוללים מידע מרשתות חברתיות או ממערכות CRM (ניהול לקוחות) בניתוחי האנליטיקן, שהם מבצעים על הלקוחות.
 
השינוי בדינמיקה עם הלקוח
הדינמיקה, שבין המותגים ללקוחות, עוברת שינויים בעקבות עלייתן של פלטפורמות חברתיות, דיגיטליות וניידות, שהובילו להעדפה גוברת של שירות עצמי כאשר מדובר באינטראקציות עם המותג.
 
המחקר מצא, ש-40% מהמנהלים הבכירים בשיווק ובמכירות מסכימים, שלקוחות עושים יותר מחקר עצמאי לפני שהם יוצרים עמם קשר בנוגע לרכישה אפשרית ו-35% ציינו, שהלקוחות שלהם מעדיפים לבצע רכישות או לפתור בעיית שירות מבלי לדבר ישירות עם איש צוות בשירות הלקוחות או המכירות.
 
המציאות המדומה והצ'אט בוטים עומדים לנסוק
לאור זאת, מותגים מעוניינים להטמיע טכנולוגיות חדשות, שתאפשרנה ללקוחותיהם להמשיך לקיים את האינטראקציות עם המותג כפי שנוח להם. בהקשר של השקעות עתידיות בטכנולוגיה, המחקר מצא כי:
 
78% מהמותגים צופים, שעד 2020 יעשו שימוש במציאות מדומה לצורך חווית הלקוח (CX),
34% כבר הטמיעו את הטכנולוגיה במידה כזו או אחרת.
80% מהמותגים יעשו שימוש בצ'אט בוטים לצורך אינטראקציה עם לקוחות עד 2020 36% כבר הטמיעו טכנולוגיה זו,
48% מהמותגים הטמיעו טכנולוגיות אוטומציה במכירות, שיווק ושירות לקוחות, כאשר 40% נוספים מתכוונים לעשות זאת עד 2020.
 
המידע (דאטה) ממשיך להוות אתגר
למרות המירוץ לחדשנות, המציאות מראה, שמותגים רבים עדיין נאבקים לאחד, לארגן ולעבד את הנפח ההולך וגדל של נתונים (דאטה) על לקוחות, שזורם לתוך העסק, ולכן מתקשים לעתים להבין לעומק את הלקוח ולספק לו חוויה מותאמת אישית.
 
60% מהמותגים אינם כוללים נכון לעכשיו מידע ממערכות CRM או מרשתות חברתיות באנליטיקה, שהם עושים על הלקוחות שלהם,
41% מסכימים, שניתוח חכם יותר של נתוני הלקוח ייצור את ההשפעה הגדולה ביותר על החוויה, שיספקו ללקוחותיהם,
42% כבר אוספים כמות גדולה של נתונים ממקורות מרובים. אולם, אינם יודעים לחלץ מתוכם תובנות על הלקוחות.

אלברטו מרנפלד, (בתמונה), ראש אגף SaaS באורקל ישראל: "יש כאלה, שרואים במציאות המדומה שגעון חולף. אולם, המחויבות של כמה מהחברות הגדולות בעולם לפתח מוצרי VR לצרכנים מלמדת דווקא אחרת. מותגים יחפשו תמיד להתנסות בטכנולוגיות חדשות כחלק מרצונם לספק חוויות חדשות ובלתי נשכחות ללקוחותיהם".

מותגים נמצאים כיום בפרשת דרכים. החלוצים שבהם נהנים מהיתרון שבניסוי ובהשקה של שירותים חדשניים, בעוד שאחרים רק ממתינים לראות מה יקרה. אולם, צריך ללמוד ללכת לפני שמתחילים לרוץ. המציאות מוכיחה, שמותגים רבים עדיין אינם יודעים לקבל תמונה מלאה על כל לקוח. לכן, העדיפות המיידית שלהם צריכה להתמקד בארגון והפקת הערך מהמידע, שכבר יש להם. לקוחות יעריכו אינטראקציה מהירה, יעילה ואישית, ללא קשר לאופן שבו היא מתבצעת. כך, שעדיין יש תקווה לנו, בני האדם".
 
צ'אט בוט
 
VR



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

16-19/9/19 - DLD Tel Aviv Digital Conference 2019 

23/9/19 - FoodTech IL 2019  

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  
 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למאי 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

השוק הקווי לקראת דעיכה ויצירת מונופול חדש (סלקום) על חורבות בזק והוט - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן
 
זרקור חברות
 
PIXABAY
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים