Telecom News - משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"

משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"
משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"
מאת: אבי וייס, 9.6.19, 19:00 צמרת בינת

לקראת כנס ה-ICT הגדול ביותר בישראל, שיתקיים בקרוב (בינת אקספו 2019), נחשפים פתרונות ופרויקטים חדשניים ומלהיבים, דוגמת מוקד ה-Omni-Channel  החדיש, שייבנה במוקדי 100 של המשטרה, מצלמות גוף לכל שוטר, פרויקט רכבת קלה ומתקדמת בתל-אביב, Data Center ענק חדש בעומק של כ-50 מטר מתחת לאדמה בי-ם, פתרון סייבר CyberDome ועוד.  
 
"משטרת ישראל בחרה בנו בשני פרויקטים גדולים, מרכזיים ומאוד טכנולוגיים: 1) שדרוג מוקדי 100 של המשטרה. 2) מצלמות גוף לכל שוטר", חושף ניר ממן, סמנכ"ל שיווק, בינת תקשורת מחשבים. "מדובר בקפיצת מדרגה מאוד משמעותית של המוקד המשטרתי. ממוקד, שעונה רק לטלפונים, זה יהיה מוקד מתקדם ביותר, מוקד רב-ערוצי (Omni-Channel) עם יכולת לפנות אליו בכל דרך, למשל, מאפליקציה מהסמארטפון. באירוע בינת אקספו נציג גם את פרויקט המצלמה לכל שוטר, פרויקט מאוד מתקדם גם ברמה עולמית, שכבר נמצא בשלבי יישום מאוד מתקדמים, מה ששינה לגמרי את שיטת ההפעלה של המשטרה ואת צורת המגע שלה עם הציבור למילוי משימותיה".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם ניר ממן, ביחד עם איתי פררה,  מנהל הנדסה - חטיבת טלקום בבינת (ניר מימין ואיתי משמאל, ביחד עם מנכ"ל בינת, אלון בן צור, במרכז התמונה, למעלה משמאל), כדי לשמוע על ההכנות לקראת האירוע הענק השנתי של בינת תקשורת מחשבים - בינת אקספו 2019, שיתקיים ב-19.6.19 ועל החידושים והמגמות בתחום עולם התקשורת, שיוצגו וייחשפו באירוע זה.
 
שאלה: מה מתוכנן באירוע בינת אקספו 2019?
ניר ממן: "השנה אנו חוגגים 16 שנה לקיומו של אירוע בינת אקספו וזה יהיה האירוע הגדול ביותר מאז שהתחלנו במסע הזה.
 
זה יהיה אירוע עם צפי לשל כ-5 אלף משתתפים, שיקבלו ללא עלות יכולת ליטול חלק באירוע הגדול אי פעם בישראל בתחום ה-ICT, שבו יהיה ייצוג של כל הטכנולוגיות שיש היום ומחר בכל עולמות ה-ICT.
 
בישראל יש הרבה אירועים בעולם ה-ICT, אבל כולם מתמקדים בנושא אחד, או בפלח שוק אחד. כאן ניתן במה לכל צורך, לכל טכנולוגיה, לכל התפתחות, לכל פלח שוק, לכל נושא. יהיו מספר נושאים מובילים, משום שהם מעוררים עניין רב דוגמת: עיר חכמה, סייבר ו-AI. נספק הרבה מידע ונציג את הטרנדים והטכנולוגיות הכי מתקדמות הקיימות כיום בעולם ה-ICT.
 
השנה גם נבצע דבר חדש: Class Rooms, שיכלול יכולת פיתוח והתנסות בנושאים טכנולוגיים חדשים, שבו המשתתפים גם ילמדו וגם יתרגלו ויוכלו לפתח ולהתנסות, בכלים הכי מתקדמים של כמה חברות מובילות דוגמת: NVidia, מיקרוסופט ומלאנוקס.
 
אני מאמין, שנספק חוויית השתתפות ולמידה לכל מי שיגיע לאירוע. יהיה לנו אזור עם הרצאות קצרות בסגנון TED ואת כל המציגים והיצרנים אנו חושפים השנה תחת המוטו של האירוע: Transformation Creates the Future.
 
השנה נחשוף גם כמה חידושים מרכזיים מבינת עצמה, לרבות שירותים המיועדים לפלחי השוק הבינוני ומטה, תחום שלא היינו בו בעבר, כי התמקדנו במשך שנים, בארגונים הגדולים. זה מגיע משורה של פיתוחים ושירותים, שאנו מציעים ונציע בענן, כאשר השירות מתקדם ביותר הוא שירות סייבר מקיף בענן בשם CyberDome.
 
אחד היתרונות שלנו הוא, שכל מתקני הענן שלנו נמצאים בארץ. כך, שזה עונה על דרישות התקינה המחמירה ביותר הקיימת בכל פלחי השוק".
 
שאלה: מהם החידושים של בינת בענן?
ניר ממן: "החידוש המסעיר ביותר: אנו בונים DC (Data Center) רביעי שלנו בירושלים. הוא יהיה ברמה של Tier 4 [רמת זמינות הגבוהה ביותר בשוק: של 99.995%] ונמצא כ-50 מטר מתחת לאדמה, עם 4 קומות מתחת לאדמה. המתקן ייפתח בשנה הבאה וכבר יש מתעניינים בכניסה למתקן החדיש והמוגן הזה.
 
בנוסף, אנו מפתחים קו פתרונות ומוצרים חדש מבוסס ענן בתחום ה-AI, שנכנס לכל פינה ולכל סגמנט של השוק".
 
שאלה: אילו חידושים יש לכם בתחום המוקדים (Call Centers)?
איתי פררה: "הפתרון שלנו לעולם המוקד, שקרוי ACE, הוא זה שיותקן במוקד 100 של המשטרה. הפתרון הזה נכנס היום לכל המוקדים הגדולים ביותר בישראל. למשל, בחברות הביטוח הגדולות ביותר הפועלות בישראל.
 
המטרה של הפתרון הזה: לספק יכולות, שמותאמות לצרכים של היום ומחר, עם חוויית לקוח מרבית. המערכת פותחה על ידינו מעל מערכת של סיסקו, מערכת הכוללת בתוכה את כל היכולות המתקדמות של עולמות ה-BI וה-AI, שילוב מובייל, יכולותOmni-Channel  מלאות, שמשמעות היכולות הללו: שאפשר להגיע ולתקשר עם המוקד בכל ערוץ והלקוח יכול לעבור מערוץ לערוץ, למשל, משיחה לווידיאו ואח"כ לצ'ט, או לרשת חברתית, בלי שהמוקדן יאבד את רצף המגע והמידע במעבר הזה.
 
היופי במערכת הוא, שניתן לחבר אותה לכל רשת חברתית ולכל פורטל, שהארגון מעוניין לתת ללקוחות, לשותפים ולכל מי שזקוק לארגון כדי להתקשר עם הארגון. מדובר בפתרון ייחודי, שגם ניתן להתאים אותו לצרכים מאוד ספציפיים של כל ארגון, דוגמת המשטרה. ניתן להתקין את הפתרון בהתקנה מקומית, כמו שאנו מבצעים, למשל, במשטרה, או להתקין אותו בענן פרטי, או ציבורי, או מעורב.
 
הפתרון הזה, מתאים גם ללקוחות קטנים ובינוניים, שיקבלו את כל היכולות של ארגונים גדולים, בגישת הענן. העסק הקטן והבינוני יכול לשלב את פתרון ה-CC  (מוקד שירות - Contact Center) עם מרכזיה וירטואלית בענן. כך, שהכול משתלב יחד לפתרון תקשורת מלא בענן.
 
מהניסיון שלנו בהתקנות של מערכות משולבות בענן, החיסכון - ROI ברור והשיפור המרכזי הוא ביכולות של העסק לספק 'חוויית משתמש' לכל, גם פנימה לעובדים וגם החוצה ללקוחות". 
 
שאלה: באילו פרויקטים עיקריים אתם מעורבים כיום?
איתי פררה: "אנו מעורבים בכל הפרויקטים האסטרטגיים הגדולים ביותר בישראל, החל מעיר הבה"דים בנגב, דרך קריית המודיעין בנגב והזכייה הטרייה  ביותר והגדולה שלנו: של "הקו האדום" של נת"ע.
 
"הקו האדום" יהיה הראשון מבין רשת קווי רכבת קלה בת"א, שכעת נחפרת בכל רחבי גוש דן. בפרויקט הזה ניישם את כל היכולות שלנו, החל משלבי התכנון ועד יישום כל הפתרונות שיש צורך לספק ללקוח כזה גדול ואסטרטגי בתחומי ה-ICT".  
 
שאלה: מהם הפתרונות המבוקשים ביותר כיום בשוק הישראלי?
איתי פררה: "הטרנד המבוקש ביותר כיום בשוק העולמי כמו גם בישראל בתחום התקשורת זהSD  (Software Defined).
 
זה כרגע מתמקד בעיקר ב-SD בתחום הקמפוסים, הארגונים והעסקים, ב-Data Centers, ואנו מציעים לשוק את הפתרונות המתקדמים ביותר מהיצרנים המובילים בתחום הזה.
 
התחיל ביקוש גם בתחום הקישורים המרחביים - SD-WAN, אבל זה הולך יותר לאט, כי בניגוד לנעשה בעולם, הקווים העסקיים בארץ די זולים. כך, שהתמריץ הכלכלי לעבור ל-SD-WAN עדיין לא מספק, למרות הקפיצה ביכולות והתקדמות הטכנולוגית המאוד מרשימה במעבר הזה. אולם, אני משוכנע, שהביקוש לזה יגבר בתקופה הקרובה.
 
לעומת זאת, כל מי שזקוק לקישורים בינלאומיים ו\או יש לו סניפים וחיבורים לחו"ל, כאן יש דרישה הולכת וגוברת לפתרונות SD-WAN. בד"כ ,אנו משלבים זאת עם פתרונות מהחברות האחיות שלנו בקבוצת רד-בינת.
 
בתחום ה-Access (הגישה), יש יתרון רב בגישת ה-SD. במקום הרבה קופסאות, שמותקנות מיצרנים שונים למטרות שונות בכניסה לארגון, מותקן רק מוצר אחד בכניסה לארגון, תחת מערכת הפעלה ושליטה אחת. זה הופך את כל הרשת לשטוחה, ל-Fabric אחד, שניתן להריץ עליו הכל, עם אוטומציה מלאה, עם נראות קצה לקצה, עם יכולות אבטחת מידע ושמירה על הפרטיות - ברמה המרבית.
 
הדבר החשוב ביותר: קל לנהל קונטיינרים בגישת ה-SD, כי היתרון של קונטיינרים זו היכולת לשנע ולהניע אותם ממקום למקום. ב-SD זה נהיה שקוף ואוטומטי.
 
תחום נוסף, שיש בו התעניינות עצומה, הוא ה-AI. לכן, בינת תקים מרכז פעילות, שיוקדש כולו לעולם ה-AI. אנו נמצאים בשלבי הקמה של הצוותים המקצועיים לתחום הזה ונהיה מוכנים לספק כל דרישה עסקית בפתרונות AI. זה מתאים לכל שוק. זו ממש קפיצת מדרגה גם בעולם התשתיות, גם בעולמות המחשוב, וגם בעולמות הפיתוח והחוכמה שבתוכנה. בקרוב נכריז על כמה שיתופי פעולה חשובים בתחום הזה.
 
בפרויקטים הגדולים שלנו, דוגמת מה שקורה בנגב עבור צה"ל וגם בפרויקט 'הקו האדום' של נת"ע, ניישם את הפתרונות המתקדמים ביותר בעולמות ה-AI והסייבר. הכל משתלב ביחד.
 
אנו נכנסים בפרויקט 'הקו האדום' לתחום חדש עבורנו: ניהול רכבות. זה עולם חדש עבורנו, שכולל הרבה טכנולוגיות ,שתותקנה גם בכל קרון, בכל רכבת, במרכזי הבקרה, בכל התחנות, בכל מקום. זה יכלול הכל: גם מצלמות, גם תקשורת, גם אלחוט, גם הקלטות של כל הערוצים, גם מערכות לחירום, גם מערכות מידע, ענן, מוקדי שירות, אינטרנט, אפליקציות ועוד. ממש הכל. זה פרויקט, שנעסוק בו לפחות 4 שנים. אנו מספקים, תחת הזכיין הסיני, שבונה את הרכבת הקלה, פתרון ICT מלא מקצה לקצה, בפתרון עם מאפיינים קריטיים, בגלל כמות הקהל, שתנוע ברכבות בו זמנית והצורך, שהכול יתקתק ללא תקלות.
 
פרויקטים נוספים, שאנו מעורבים בהם, הם בכל התחומים, שניתן להעלות על הדעת, גם בתחומי הבריאות והרפואה, וגם בפרויקטים בתחום הטלוויזיה. למשל: פיתחנו והתקנו פתרון של וידיאו ב'כאן 11', שמאפשר לשדר את הערוץ מעל לכל פלטפורמה אפשרית ובכל הערוצים בו זמנית: באוויר (עידן פלוס), בערוצי כל חברות שירותי הטלוויזיה, באינטרנט, במובייל, בפורטל. כך, שהיכולות שלנו מביאות פתרונות גם בעולמות הווידיאו והטלוויזיה.
 
מה שחשוב לי להדגיש, שבשנה האחרונה אנו עובדים בפתרונות גם מול לקוחות בינוניים שמצאו. שאנו רלבנטיים עבורם. בשנים שעברו התמקדנו בעיקר בגדולים ולא נתנו תשומת לב מיוחדת לבינוניים. אולם, הניסיון שצברנו ובתוספת המעבר לשירותי ענן, אפשרו לנו להגיע לעסקים הבינוניים עם פתרונות אטרקטיביים, גם מההיבט הכלכלי של העסק הבינוני.
 
כאן אנו משלבים את הפתרונות של החברות האחיות שלנו, דוגמת בינת עסקים, שמתמקדת מזה כמה שנים בלקוחות קטנים ובינוניים. כך, שיש לנו כיום פתרונות מאוד מתקדמים ואטרקטיביים, גם לעסקים בינוניים עם עד 100 פורטים \ שלוחות, או עד 100 Seats במוקדי השירות".
 
שאלה: מהם היתרונות של פתרון CyberDome לעסקים קטנים ובינוניים?
תשובה (שהתקבלה מצוות ה-CyberDome של מוקד הסייבר בבינת): "העסקים לא זקוקים יותר להתקין קופסאות ופתרונות מכמה יצרנים אצלם ולשלם על המוצרים הללו ברישיונות ובתחזוקה מאוד מורכבת ויקרה.
 
הלקוחות מקבלים שירות בענן במודל ענן, פתרון קצה לקצה מבוסס בעיקר על המערכות של סיסקו, עם שילוב של יצרנים אחרים דוגמת IBM, סימנטק ועוד.
 
מבחינת הלקוח זה בכלל לא משנה מי עומד מהאחורי הפתרון. הוא רואה רק תשלום בגישת ה-SaaS עבור שירות. הציוד הוא שלנו, גם מה שאנו מתקינים אצל הלקוח והוא מקבל שירות ופתרון קצה לקצה עםSLA  ברור. אין יותר בעיה של אחריות בין כמה יצרנים, שיש אצלו, במקרה של תקלה או חדירה.
 
אנו מספקים את השירות עם מוקד שו"ב שלנו בבינת, שמבצע לא רק ניטור מרחוק, אלא גם מתמודד עם כל בעיה מרחוק ופותר אותה מרחוק.
 
לעסקים אין את כוח האדם המקצועי כדי ליישם פתרונות אבטחה מלאים, מה שיש אצלנו בחבילה אחת. הפתרון של CyberDome כולל גם NAC של פורטנוקס ופתרון מלא להגנה במובייל. העסק לא צריך לחפש שום פתרון אחר, כי הוא מקבל במעטפת אחת הכל. כל מה שהוא רוצה וצריך.
 
דוגמה להמחשה: לקוח, שקנה כמה מכשירי סמסונג עבור עובדיו, הכניס אותם לעסק ומיד המערכת שלנו זיהתה, שבתוך המכשירים הללו מסתתרת תוכנה זדונית, שלא הייתה אמורה להיות בין האפליקציות הנמצאות בסמארטפון, מערכת חשאית ששואבת בשקט את כל המידע מהסמארטפון ומעבירה זאת לשרת של האקר. מיד נטרלנו את האיום הזה מכל הסמארטפונים של הלקוח, עוד לפני שנגרם לו איזה נזק, או אבדן מידע.
 
בנוסף, כל איום, שנמצא בכל מקום בעולם או בארץ, המערכת שלנו מיד יודעת לחפש אם יש דבר כזה בכל הלקוחות שלנו ולנטרל איום כזה, עוד לפני שהוא קורה.
 
כל לקוח בשירות הזה מקבל דו"ח איומים ומבדקי איומים בכל רבעון, עם המלצות לשיפורים. מידי חודש הוא מקבל דו"ח של הפעילות, שהייתה אצלו, בתחום הרשת ובמוצרי הקצה שיש לו.
 
מנקודת הראות של הלקוח, גדול כקטן, הדבר החשוב ביותר: אין הפתעות. הוא יודע כמה הוא משלם כל חודש. זאת, כי אנו מגלמים את הכל במחיר החודשי, שהוא ממש נמוך וידוע מראש. הוא יכול לישון בשקט, כי המומחים והאנליסטים שלנו לסייבר, מהטובים ביותר המצויים בתחום הזה, יושבים על כל המערכות סביב השעון".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?ניר ממן
ניר ממן (בתמונה משמאל): "הטרנספורמציה הדיגיטלית היא החלום המשמעותי  ביותר שלי. מדובר בשילוב בין עולמות, שבעבר לא חשבו שהם משתלבים יחד. זו מהפכה בכל קנה מידה, בעולם בו אני עוסק שנים רבות.
 
המעבר לענן הוא חלק מהמהפכה הזו. המוקד שלי הוא בטכנולוגיות החדשות המאפשרות את קפיצת המדרגה הזו.
 
הדבר ,שמלהיב אותי  ביותר, זה השימוש ב-AI. זו גישה היוצרת מציאות חדשה לגמרי, עולם חדש, שבעבר רק יכולתי לחלום עליו. עכשיו אני כבר בתוך החלום.
 
המציאות הזו היא כבר כאן ודי ברור לי לאן אנו הולכים. זה חלק מהחזון האסטרטגי של בינת.
 
גם הלקוחות, שאני נפגש איתם, מתחילים להבין ולחשוב במושגים הללו, כי אלה הצרכים החשובים ביותר שלהם, להצלחה שלהם.
 
זו טרנספורמציה מדהימה. החזון, שחלמנו עליו בבינת בשנים שעברו, קיבל לפתע צורה ממשית ומוחשית ויש לזה ביקוש שילך ויגבר.
 
אני מאוד נלהב להיות במרכז העשייה המדהימה הזו".

בינת אקספו 2019



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים