Telecom News - משנים את כללי המשחק בעולם האופנה במיזוג העולם הפיזי והווירטואלי

משנים את כללי המשחק בעולם האופנה במיזוג העולם הפיזי והווירטואלי

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> משנים את כללי המשחק בעולם האופנה במיזוג העולם הפיזי והווירטואלי
משנים את כללי המשחק בעולם האופנה במיזוג העולם הפיזי והווירטואלי
מאת: חיים חביב, 5.4.22, 08:00קורנית צילום חיים חביב

קורנית דיגיטל מחברת בין עיצוב, טכנולוגיה ואופנה ומטלטלת את עולם האופנה, ההלבשה והטקסטיל, שערכו עמד בשנה החולפת על כ-1.5 טריליון דולרים. הרשימה אותי "חולצה מנגנת של דייויד בואי".

בהמשך לאירועים מוצלחים בניו יורק, לוס אנג'לס, ומילאנו, חזרה לתל-אביב חברת קורנית דיגיטל, שעוסקת בעולם האופנה דיגיטלית וטכנולוגיות ייצור טקסטיל בר-קיימא לפי דרישה, בהפקת ענק צבעונית ותוססת של שבוע האופנה ל-2022. מאות יזמים, מעצבים, יצרנים, נציגי מותגים בינלאומיים, פלטפורמות סחר אלקטרוני מובילות, ושחקני אופנה דיגיטלית משתתפים באירועים המתקיימים השבוע (3-6 באפריל) בנמל תל-אביב, בהרצליה, באתרי החברה, ובמרכז פרס לשלום וחדשנות.

קורנית יוצרת את מערכת ההפעלה לאופנה עם פתרונות מקצה לקצה הכוללים מערכות הדפסה דיגיטלית, מגוון סוגי דיו חדשניים, מוצרי צריכה ואקוסיסטם גלובלי מנהל תוכניות עבודה. היא מאפשרת ללקוחותיה להיפרד מ"כאבי הראש" טיפוסיים, שמאפיינים את  שרשרת האספקה ואת הניצול הלא יעיל של  חומרי הגלם, יחד עם יצירתיות חסרת תקדים וחווית ייצור חלקה pixel-to-parcel-to-doorstep.

KornitX היא פלטפורמת ניהול התהליך בין המותג האופנה לבין יצרני האופנה המפיקים עבורו, ומאפשרת ייצור אוטומטי על פי דרישה מקצה לקצה, החל מהזמנה הראשונית ועד למסירת החבילה. היא יוצרת חיבור חלק בין העולם הפיזי והווירטואלי.

ב"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022" מוצגות קולקציות מרהיבות של מיטב המעצבים בישראל, שנוצרו במספר שבועות בלבד, שלא כמו תהליכי ייצור אופנה וטקסטיל טיפוסיים הנמשכים על פני יותר מ-6 חודשים.

האירוע מציג מערך מגוון ביותר של מעצבים, דוגמנים/ות והדפסה על בגדים במגוון רחב של חומרים. הקולקציות ממחישות את החופש מהמגבלות המאפיינות את תהליכי הייצור המסורתיים הנחשבים לבלתי יעילים, יקרים ובזבזניים וכן מזמני האספקה הממושכים ומגבלות שרשרת האספקה. שיטת הייצור על פי דרישה מאפשרת את היצירה של הקולקציות היצירתיות ביותר.

במסגרת האירועים חשפה החברה את החיבור בין עיצוב, טכנולוגיה ואופנה ברת קיימא, והציגה טכנולוגיות ופתרונות מפתיעים ומבטיחים כמו טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת ייצור המוני בצורה דיגיטלית - מערכת "קורנית אפולו" המהפכנית לייצור המוני בטכנולוגיית ה- DTG (ייצור ישיר על פריט אופנה). האפולו מוגדרת כשוברת שוויון בענף ומאפשרת לחברת קורנית חדירה לשוק הייצור ההמוני המוערך בעשרות מיליארדי דולרים והנתמך כיום ע"י טכנולוגיות מיושנות, בזבזניות ומזהמות.

תהליכי הייצור ההמוני בעולם האופנה עוברים תמורה מהפכנית ומואצת, שדוחפת את יצרני האופנה לייצור האפשרי רק בשימוש בטכנולוגיות דיגיטליות המתאפיינות בייצור קרוב ללקוח (near-shoring), סדרות ייצור קצרות בהרבה כדי לצמצם מלאים ולמנוע זיהום סביבתי, והחשוב מכל - מאפשרת למעצבים יצירתיות אינסופית וזמני תגובה מזעריים.

טכנולוגיית הייצור ההמוני המהפכנית משנה את כללי המשחק ונותנת מענה ישיר למגמות השוק בעידן הפוסט קורונה בו יש האצה של ייעול שרשראות האספקה ומעבר לייצור קרוב ללקוח (near-shoring).

"קורנית אפולו" מבוססת על טכנולוגיית MAX המוכחת של החברה ומציעה איכות קמעונאית גבוהה בשילוב בקרת אוטומציה מלאה ותהליכי ייבוש חכמים ומובנים (אינטגרטיבים) של חברת טסומה הגרמנית, שנרכשה לאחרונה ע"י קורנית. הפתרון מבוסס על מערכת דיגיטלית חד שלבית מקיפה ביותר מקצה לקצה המותאמת לייצור המוני בריצות הדפסה קצרות ובינוניות ב-nearshore. הפתרון מציע עלויות כוללות אופטימלית ושיעור תפוקה גבוה ביותר למפעיל. ביצועי הטכנולוגיה זו עולים משמעותי על אלה של screen printing ושל תהליכים אנלוגיים אחרים. עם בטאות ראשונות לטכנולוגיה כבר במחצית השנייה של 2022, המערכת תושק באמצע 2023.

דו"ח של חברת מקינזי, שפורסם לפני תקופת הקורונה, זיהה שינוי מגמות בענף והציג סקר מקיף בו מרבית המנהלים האמריקאים הבכירים שנסקרו העריכו, שכ-20% מהיקף ייצור האופנה ב-offshore יעברו לייצור קרוב למקום הביקוש (nearshore) עד ל-2025. המציאות לאחר הקורונה מובילה להבניה שונה של שרשראות הייצור בתעשיית האופנה המאופיינת בהכנסת דיגיטציה ואוטומציה, ניהול החותר למלאים נמוכים, צמצום התלות בשינוע סחורות במרחקים ארוכים, ייצור בקרבת שווקי היעד, ושאיפה לשמירה על קיימות.

החברה מעריכה, שפוסט-קורונה, מגמות המעבר לייצור המוני ב-near-shore, וייצור המוני בסדרות קצרות ובינוניות מואצות באופן משמעותי, בייחוד בקטגוריות ההלבשה הרלוונטיות לטכנולוגיות של החברה, והביקוש לפתרונות המתקדמים שלה, צפוי לגדול משמעותית.

בנוסף לאפולו, חשפה קורנית את מערכת הייצור "אטלס מקס פולי", שצפויה לחולל מהפכה בשוק הספורט המקצועני והחובבני העולמי המוערך במיליארדי דולרים, וסובל היום ממגבלות ייצור ועיצוב קשות על בדי הפוליאסטר הפופולריים ע"י המותגים המובילים.

מערכת הייצור הזו מציעה פתרון דקורטיבי דיגיטלי ראשון מסוגו לייצור בגדי פוליאסטר ובדי פוליאסטר מעורבים בנפחים גדולים. כ-16% מכמות הטי-שירטים, שמיוצרים בעולם בשנה, מיוצרים מבדי פוליאסטר, שמהווה את הקטגוריה השנייה בגודלה. ההתקרבות בין שווקי האופנה ובגדי הספורט, כתוצאה מהרגלי צריכה, שהואצו בעקבות הקורונה, חשפה פוטנציאל משמעותי לייצור אופנה באמצעות שימוש פוליאסטר.

"אטלס מקס פולי" יוצרת אפשרויות חדשות בתעשייה בה שחור ואפור היו עד לאחרונה הנורמה. לראשונה, שוק ומותגי בגדי הספורט יכולים להציע מגוון רחב של עיצובים צבעוניים מלאי חיים ועיצובים חדשים. סטנדרט איכות זה לא התאפשר בתחום הפוליאסטר עד לאחרונה והוא מבוסס על טכנולוגיית ה- MAX של החברה.

הפתרון  משלב יישומי ה-XDi של קורנית ליצירת מגוון אפקטים רבגוניים ושילובים אינסופיים המדמים מראה של רקמה, מראה של ויניל בצפיפות גבוהה, העברות רשת והדמיה תלת מימדית. אפליקציית ה-XDi מאפשרת לממש אינסוף עיצובים ויצירתיות מקסימלית בפוליאסטר ומציגה חדשנות מאין כמוה לשוק ומותגי בגדי הספורט לשעות הפנאי.

המוצר יושק החל מהרבעון השני ל-2022, ומהווה תוספת חדשה לקבוצת מוצרי MAX של החברה. הוא מסיר את המכשולים המיוחסים לייצור בגדי פוליאסטר ומבטיח עמידה גבוהה בסטנדרטים של איכות ועמידות, תוך קביעת רף ליצירתיות ופרודוקטיביות.

בהמשך לחזון שלה להפיכת רצפת הייצור לדיגיטלית, קורנית הציגה גם את פתרון ה-ActiveLoad המהפכני לאוטומציה. בזמינות סלקטיבית החל מהמחצית השנייה של 2022 וזמינות מסחרית ב-2023, ActiveLoad מאפשרת אוטומציה בטעינת בגדים למוצרי Kornit Atlas MAX ובכך מגדילה את קיבולת הייצור בכ-20%, ממקסמת משאבים ומשפרת את האיכות והקונסיסטנטיות הכללית באמצעות צמצום טעויות מפעיל.עומר קולקה חיים חביב

בתשובה לשאלה ציין עומר קולקה, (בתמונה משמאל), סמנכ"ל השיווק, שהמערכת מבטיחה שימוש אופטימאלי בחומרים, צמצום פחת חומרי גלם, הפחתה מהותית בזיהום לסביבה ובתהליכי ייצור עתירי מים. בנוסף ציין, שחומרי הצבע החדשים תקניים ובלתי רעילים ואינם מפחיתים ביכולת האריג "לנשום".

הרשימה אותי (אישית): "חולצה מנגנת של דייויד בואי" בה הוטמעה טכנולוגיה של מציאות רבודה. סריקה/צילום החולצה באפליקציה המתאימה מפעילה את אלבום שיריו.

רונן סמואל, (בתמוננה משמאל), מנכ"ל קורנית דיגיטל: "המגמות המתעצמות לייצור אופנה קרוב לשווקי היעד בסדרות ייצור קצרות ובינוניות, בשילוב החדשנות הטכנולוגית המאפיינת את האפולו של קורנית, מרחיבות באופן משמעותי את כמות הסדרות ייצור השנתיות שהופכות רלוונטיות לייצור באמצעות הטכנולוגיות הדיגיטליות המתקדמות של החברה, ומייצרות הזדמנות עסקית עצומה של מיליארדי דולרים עבור לקוחותינו.רונן סמואל חיים חביב

החברה מאפשרת ליצרני האופנה ומוצרי הטקסטיל לממש את החדשנות בתחום באופן מעשי, לשחרר את הרוח היצירתית שלהם ולקדם אופנה המעצימה גיוון וביטוי עצמי באמצעות שילוב של עיצוב, טכנולוגיה ויכולת תכנון וייצור של אופנה בת קיימא.

תעשיית האופנה והטקסטיל נמצאת בנקודת מפנה קריטית. ככל שעולמות העיצוב, הטכנולוגיה והאופנה מתמזגים, נוצרת כעת הזדמנות אדירה. החברה מגדירה מחדש את הכללים לעולם האופנה וכעת אנו מציגים טכנולוגיה מהפכנית לייצור אופנה המוני המספקת חלופה לייצור בטכנולוגיות מיושנות, אנלוגיות ומזהמות. בזמן שתעשיית האופנה והטקסטיל מתחילה לפעול למיזוג העולם הפיזי והווירטואלי, אנו מחויבים לאפשר ללקוחות להרחיב את גבולות היצירתיות שלהם. בחיבור הווירטואלי לפיזי, אנו מניעים עולם בו כמעט הכול אפשרי"
 
עומר קולקה: "יצרנים ויוצרים עוברים יותר ויותר לייצור nearshore ו-onshore. טכנולוגיית קורנית אפולו של החברה מגיעה לשוק וללקוחותינו בזמן הנכון ומאפשרת ללקוחות קיימים ועתידיים למקסם את מגמות השוק הללו, ופותחת בפני החברה שווקים חדשים ומקדמת אימוץ רחב בקרב לקוחות חדשים. טכנולוגיית קורנית אפולו מתייחסת באופן ישיר לצורך בתעשייה ואנו סבורים שהיא תרחיב את היקף השוק שלנו".
 
 
.



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים