Telecom News - נשים עדיין זקוקות לסיוע ועידוד בעולם היזמות. זה מה שחנה רדו עושה

נשים עדיין זקוקות לסיוע ועידוד בעולם היזמות. זה מה שחנה רדו עושה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> נשים עדיין זקוקות לסיוע ועידוד בעולם היזמות. זה מה שחנה רדו עושה
במפגש Startup Grind "הורם המסך" מעל פעילותה הענפה של חנה רדו, יזמית ומשקיעה סדרתית, שמתמקדת בפריפריה של מדינת ישראל ובנשים ופועלת כיזמית חברתית. בנוסף, נחשפו 3 סטארטאפים חדשים של נשים ונבחר הסטארטאפ, שזכה בתואר "חביב הקהל".
מאת: אבי וייס, 29.5.18, 06:30שחר מטורין

קהילת Startup Grind שלוחת תל אביב שנולדה לפני למעלה מ-4 וחצי שנים, נמצאת בצמיחה מואצת, מונה כיום כבר כ-3,950 איש (גם בפייסבוק).

כ"כ, שחר מטורין (בתמונה משמאל) הוא הדירקטור (המנהל) של Startup Grind בישראל, והשלוחה בתל אביב כמו שאר השלוחות, מנוהלת בהתנדבות מלאה

השלוחה של Startup Grind בת"א מנוהלת בסיוע של רם יוניש (סמנכ"ל שיווק ומכירות במטריקס גלובל ויזם) וצוות ענק של מתנדבים מסורים ונותני חסות.

באירוע האחרון, שהתקיים בבשבוע החולף במתחם של Rise בתל-אביב, בהשתתפות עשרות רבות של יזמים, משקיעים, מנטורים ומפתחים (בעיקר נשים), התקיים מפגש מרתק עם חנה רדו, בכירה בקבוצת מקאן (כיום - משנה ליו"ר), יזמית ומשקיעה סדרתית, שיוזמת ומייסדת של מספר לא קטן של מיזמים ברחבי הארץ: 1) Spring Valley (במעוז חיים, "עמק המעינות" בצפון הארץ ליד בית שאן), 2) לב19 (בצפת), 3) מקאן ואלי (במצפה רמון), 4) מדבר19 (במצפה רמון), וכן ייסדה את ארגון Supersonas וכמה ארגונים נספחים ("פורום הדירקטוריות","She Speaks") והקימה קרן הון סיכון בגישת ה-Crowd-Funding בשם Innovesta

רם יוניש (בתמונה משרם יונישמאל): "היום אנו במפגש ה-50 של סניף ת"א של קהילת Startup Grind העולמית. בהחלט הישג יפה, עם קרוב ל-4 אלף חברים, כשהתחלנו ממש מאפס, לפני יותר מ-4 וחצי שנים.

אנו הקהילה היזמית הגדולה בעולם וגם הגדולה בישראל, עם נוכחות ופעילות בכל רחבי העולם. הקהילה העולמית מכילה מעל למיליון יזמים, מפתחים, מנטורים ומשקיעים. הארגון, שאנו חלק ממנו, פרוס כבר במעל ל-350 ערים ברחבי העולם במעל ל-120 מדינות. 

תודתי לכל המתנדבים המלווים אותנו לאורך השנים, ל-Rise, שנתנו לנו את המקום ולנותני החסות, שבלעדיהם לא היינו יכולים לקיים את הפעילות הנהדרת הזו, לטובת עולם היזמות הישראלית והחיבור שלו לקהילה העולמית הענקית של Startup Grind. 

אנו מציגים היום 3 סטארטאפים חדשים (לבחירת "חביב הקהל"), וניתן לסטארטאפ הנבחר במה מלאה להציג את הפיתוח שלו, במפגש הבא".

3 הסטארטאפים, שנחשפו באירוע:
  • Quantaapp - מערכת מקוקוואנטה אפונת ליזמים ולבעלי עסקים קטנים. זו מערכת המספקת להם את כל העיצובים למוצרים הראשונים, שכל עסק זקוק לו ואין לו תקציב להשקיע במעצב מקצועי. השלב הבא בהתפתחות של המיזם הזה תהיה מערכת מבוססת AI, שתבצע התאמה אישית אוטומטית לכל משתמש, בצורה ייחודית (ולא בבחירה מתוך רשימת עיצובים מוכנים מראש, שנמצאת באתר לבחירת המשתמש במערכת). המוצרים הקיימים כבר במערכת: כרטיס ביקור, One-Pager, Deck, פוסטר, עלון, מצגת עסקית, תקציר מנהלים ועוד (הנושאים הללו מתעדכנים לפי הביקוש מצד משתמשי המערכת, ויש לה כבר לא מעט משתמשים). היזמיות מחפשות כעת משקיע או משקיעים, כדי להתפתח לשלב הבא של המערכת (שתהיה, כאמור, מבוססת AI) ולהיכנס לפיתוח מוצרים נוספים, שיזמים ובעלי עסקים קטנים זקוקים להם, כדי להתפתח ולהצליח ביוזמה שלהם, בכל תחום.
  • Communeteer - פלטפורמה לקידום וטיפול במתנדבים והנעתם לפעולומערכת למתנדביםת התנדבות, במסגרת הארגון בו נרשמו כדי להתנדב. היזמים והיזמיות, שמאחורי היוזמה הזו, נמצאים כעת במסע קידום של "מימון המונים" ב-Exitvalley. המערכת המקוונת הזו לקידום ההתנדבות האישית מתחברת לכל מערכת CRM של הארגון המפעיל את המתנדבים. יש למיזם הזה כבר לקוחות משלמים, בעיקר מהמגזר הממשלתי והציבורי, דוגמת משרד הרווחה, מד"א ועוד. הגיוס, שכרגע המיזם נמצא בתחילת המסע שלו, יסייע ליזמים/יות להפוך את המערכת למבוססת על AI. כך, שתספק סיוע מפולח אישית לפי המוטיבציה של כל מתנדב ומתנדב. התקציב הראשוני להקמת המערכת הזו הגיע מהמדען הראשי (כיום הרשות לחדשנות) במסגרת התכנית "ישראל דיגיטלית". 
  • Cassiopeia - פלטפורמהקסיופיאה לעסקים ולארגונים המיועדת ליצירת "סביבת עבודה בטוחה" ולמניעת הטרדות ובמיוחד הטרדות מיניות. המערכת מבוססת כעת על 3 רמות: 1) דיווח על הטרדות. זאת לאור העובדה, שרוב העובדים או העובדות לא מדווחים, והמערכת מספקת לארגונים דרך לשכנע עובדים כן להתלונן. 2) ללוות את ה-HR בכל תהליכי הטיפול הנדרשים בהטרדות, לפי החוקים והתקנות. 3) ייצור מודל ניבוי לעובדים ולקבוצות העבודה, כדי לזהות חולשות ואפשרויות לבעיות עתידיות. המערכת הזו עדיין בפיתוח והיא אמורה לספק ידע ארגוני למנהלים על החולשות הקיימות אצלם וכיצד לטפל בהן. הגישה העסקית של המיזם היא B2B ויש לו כבר לקוחות משלמים וכרגע היזמיות עובדות על סגירת חוזה אסטרטגי להטמעת המערכת.
הסטארטאפ, שזכה בתואר "חביב הקהל" היה Quantaapp והיזמיות תצגנה את הפתרון בצורה מורחבת במפגש הבא

שחר מטורין (בתמונה למעלה משמאל): "לפני כחודשיים נערך האירוע העולמי הגדול של Satrtup Grind בסיליקון ואלי. הגיעו הרבה יזמים ומשקיעים מכל העולם וגם מישראל. מכל העולם הגיעו יזמים ומשקיעים לשמוע אותנו. בנינו שם רשת קשרים חזקה וחיזקנו את הנוכחות הבינלאומית שלנו. הצגנו להנהלת האירוע כ-160 סטארטאפים ישראליים והם בחרו באחד, שהופיע שם על הבמה המרכזית. בשנה הבאה נרצה לקדם יותר סטארטאפים מישראל על הבמה המרכזית של האירוע העולמי, במיוחד מיזמים של נשים

פעם בשנה אנו מקיימים אירוע המוקדש כולו לנשים יזמיות, ואני סבור, שזה לא מספיק. לכן, אני קורא לכל יזמית בשוק הישראלי להצטרף אלינו, להסתייע בנו ולקדם את המיזם בסיוע שלנו ושל הקהילה הנהדרת והענקית הנמצאת אצלנו. 

ב-13.6.18 ייערך הכנס הבינ"ל הבא לאיזור אירופה בלונדון. אנו נוציא גם לכנס החשוב הזה משלחת מישראל ובקרוב נפרסם את פרטי ההרשמה למשלחת הזו. כל מי שלא הצליח להגיע לאירוע הגדול בארה"ב ומעוניין להגיע לאירוע באירופה, מוזמן להשתתף במשלחת, שתצא לאירוע.

ב-25.7.18 נקיים את המסיבה השנתית שלנו. זה יתקיים בלייטהאוס בנמל ת"א ובקרוב נפרסם פרטי ההרשמה לאירוע. האירוע החודשי הבא יתקיים ב-26.6.18 וההרשמה כבר פתוחה".

חנה רדו, (בתמונה משמאל, מרואיינת ע"י רם י
חנה רדו עם רם יונישוניש), יזמית סדרתית, פעילה חברתית ומשקיעה סדרתית: "אני אוהבת את מצפה רמון, אבל יש לי קשר אישי גם לצפון, לעמק וגם לצפת. הפריפריה של ישראל מאוד מרתקת אותי. יש שם מטמון של אנשים ובמיוחד נשים עם פוטנציאל בלתי מנוצל אדיר. 

אני מגדירה את עצמי כיזמית חברתית. זה גלגול חדש של הקריירה שלי, שרובה הייתה בתפקידי ניהול ובשנים האחרונות בצמרת קבוצת מקאן. מזה כ-7 שנים אני מקדישה את עצמי והמרץ שלי לקידום הצעירים ובמיוחד צעירות בישראל.

כל חיי גדלתי בצל השואה, אני ממשפחה של 7 ילדים וכבכורה תמיד נדרשתי להצטיין. הייתה לי קריירה נהדרת בשטראוס ובשנים האחרונות במקאן, כמעט 19 שנה אני במקאן. המהפך האישי שלי התרחש בעקבות המחאה העממית, שהתלקחה בישראל בתחילת העשור.

בשטראוס יישמתי SAP ואילן שילוח, שהכיר אותי דרך זה, רצה ליישם SAP במקאן, ואז בקליק של הסכמה עברתי למקאן. התחלתי במקאן כ-CFO, הייתי גם COO לכל פעילות החברות בקבוצת מקאן. הכי נהניתי בתפקיד ה-COO. אחרי כן התקדמתי ממש לצמרת הקבוצה.

כיום אני מנהלת 2 שלוחות של מקאן, אחת בצפון בעמק בית שאן - ב"עמק המעיינות" והשלוחה השניה הוותיקה יותר היא במצפה רמון. הקמתי את השלוחה שלנו במצפה רמון כי הרגשתי וראיתי, שהאנשים שם זקוקים לנו וזקוקים לחברה כמו מקאן, שתיתן להם פרנסה טובה בעולם הייטק, בלי צורך לצאת ממצפה רמון.

נתנו הזדמנות נהדרת לצעירים שם להתפתח, לעבוד בתעשייה שלנו. אלה עסקים של ממש, עם ההכנסות ורווח. זו לא פילנטרופיה חד-צדדית. בצפון יש לנו כבר 15 עובדים וזה כבר רווחי. במצפה רמון העסק הרבה יותר גדול ורווחי והוא הוליד יוזמות נוספות, גם במצפה רמון.

היוזמות הנוספות שלי הן: מדבר19 במצפה רמון, שזה Spin-Off מהמיזם הראשון. כך, שיש לנו כבר 2 עסקים הגדלים בקצב מהיר במצפה רמון. הרוב נשים והמנהלות הן נשים. מדבר19 ממוקד בסיוע לסטארטאפים ולעסקים קטנים, במיוחד בתחילת דרכם. יש לנו כבר 60 לקוחות עם 35 עובדים, מקרב תושבי מצפה רמון. 

כך, יצרנו מקום עבודה מכובד, שהוא חלק מעולם ההייטק, לעובדים, שמעולם לא הייתה להם נגישות לעבודה בעולם ההייטק. כעת, אנו מפתחים את השלוחה בצפת, שיש בה בעיקר נשים חרדיות ואנו בשלבי פתיחת שלוחה נוספת ביישוב חורה, שבפזורה הבדואית בנגב. 

מהניסיון שלי, נשים הן מנהלות טובות יותר מגברים. הן גם יזמיות טובות יותר. לכן, יש לסייע להן לפתח את הפוטנציאל הזה.

אני גם משקיעה, בעצמי כאנג'ל ודרך קרן ההון סיכון, שהייתי שותפה בהקמתה, אינובסטה. ההשקעות שלי כיום נעשות כמעט רק במסגרת אינובסטה, שהיא, למעשה, נולדה אחרי שהקמתי ובהצלחה את ארגון סופרסונס ליזמיות. כיום יש כ-1,700 נשים בסופרסונס, בארגון, שצמח מאפס. מתוך הארגון הזה עלה הרעיון לייצר סביבה חדשה למשקיעות, להציג מיזמים חדשים לציבור הזה בגישת ה-Crowd Funding, שהציבור יחליט איזה מיזם שווה להשקיע בו. את זה למדתי על עצמי, אחרי כמה השקעות כושלות, שביצעתי במיזמים, שחשבתי שהם יהיו מוצלחים. אני למדתי את הלקוח הזה, שהכוח והידע של ה-Crowd טוב יותר משיפוט אישי. חוכמת ההמון משפרת את תהליכי קבלת ההחלטות, וזה מאוד חשוב בתחום ההשקעות. אינובסטה מחפשת כעת משקיע אסטרטגי, כדי להתפתח עם הרעיון הזה וליצור בשוק שיטת השקעה חדשה.

אני קמה כל יום עם המון מרץ, כי אני יודעת, שאני משנה את החיים של בני אדם ובמיוחד נשים. אני מגשימה שאיפות של אנשים ואני מאוד נהנית מזה וחשה גאווה וסיפוק מהעשייה הזו.

אני מאמינה, שנשים משקיעות צריכות להשקיע ביזימיות, בעיקר בגלל אי השיוויון בהשקעות הקיים בין גברים ונשים בתעשיית ההייטק. ממה שאני רואה, לא רק בישראל, אנו הנשים כמשקיעות לא מספיק חזקות בעולם הייטק ולא יודעות לקדם נכון את האג'נדה שלנו.

החלום שלי הוא להקים לפחות 100 סניפים בגישה של מדבר19 ולהעסיק נשים וגברים בפריפריה של ישראל. זה הייעוד, שהצבתי לעצמי". 


בתמונות: חלק ממשתתפי ומארגני האירוע, שנערך ביוזמת Startup Grind שלוחת תל-אביב עם חנה רדו במרכז:
האירוע עם חנה רדו

האירוע עם חנה רדו 2



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים