כפי
שחשפנו כאן, כ-95% מהסטארטאפים, שיוצאים לארה"ב לגייס כסף ושותפים (או מנסים לעשות זאת מישראל), נכשלים במשימה הזו
מסיבות רבות. לדברי
אברי משגב,
מנכ"ל TechExit IS US ישראל (בתמונה משמאל), חברת הזנק, שהנציג המתאים והבכיר שלה יוצא לארה"ב מוכן (ועובר הכנה נוספת בניו-יורק) ומשתף פעולה עם תהליכי

ההכנה היסודיים, אין כל סיבה שלא יצליח לגייס הון ו\או שותפים בצפון אמריקה.
לכן, לאור ההצלחה והביקוש הרב למסלול החדש הזה בקרב הסטארטאפים הישראליים, בקרוב תצאנה
משלחות נוספות לארה"ב, שם יקבלו אותם
ארנון ו
עירית שפלן, יזמי ומנהלי TecExit, (בתמונה למעלה), עם כל הצוות המקצועי, שמסייע לסטארטאפים הישראליים בהשגת התכניות והיעדים שלהם שם.
כך, במיזם TechExit הופכים את המשוואה והאחוזים של כשלון היזמים הישראליים, ומובילים למצב שבו 95% מהסטארטאפים, שהכינו את עצמם
נכון, בתהליך המובנה של
TechExit, יצליחו במשימה שלהם בארה"ב, לגייס הון ו\או שותפים.
לדברי
אברי משגב, כל משקיע או שותף אפשרי, שמגיע למפגש עם היזמים הישראליים, מקבל "קטלוג" אלקטרוני של One Pager על כל חברת הזנק, שתהיה במפגש. כך, שהמפגש כולל הכנה מ-2 הצדדים: גם של היזמים וגם של המשקיעים. דוגמה לקטלוג כזה
מצויה כאן, מהמפגש האחרון. זה היה לדבריו הבסיס להצלחת המפגש.
אברי משגב: "בנוסף לגיוסים של הון, הפלטפורמה, שבנינו, של מפגשים פנים אל פנים מלווים בהכנה מקצועית של כל הצדדים, מייצרת הסכמים, שהם בעלי ערך עצום ליזמים הישראליים. אלה הסכמים, ששווים ליזמים הרבה יותר מהשקעה ישירה של כסף תמורת אחוזים בחברה, משום שהם מוכרים ישירות את המוצר (גם העתידי) או השירות בשוקי היעד, ללקוחות ממשיים.
אני כבר יכול לדווח על חלק קטן בלבד של ההצלחות, ושבעקבות האירועים, שנערכו בניו-יורק בתחום המדיקל והמדיה, נחתמו כבר 2 הסכמי הפצה לשוק בצפון אמריקה ע"י הקמת חברות משותפות (ישראליות-אמריקאות, בארה"ב). זאת, בתחומי פתרונות מובייל לתעשיית הרכב ובתים חכמים ובנוסף מתקיים מו"מ מתקדם להענקת לייסנסיג (רישיונות) לחב' גלובלית ענקית מובילה, למוצר פורץ דרך בתחום המדיקל, מוצר שיופץ ע"י החברה העולמית בכל צינורות השיווק הרבים, שיש לחברת ענק זו, הפצה של המוצר בכל רחבי העולם שמחוץ לארה"ב. מבחינת היזמים, מדובר בהצלחה יוצאת דופן ומרשימה, שמזניקה אותם בבת אחת לשוק העולמי, הצלחה שטובה עבורם פי כמה מגיוס הון".