Telecom News - תחזית איומי סייבר 2023: המטאוורס יביא לעלייה בפשיעת סייבר בשטח לא מוכר

תחזית איומי סייבר 2023: המטאוורס יביא לעלייה בפשיעת סייבר בשטח לא מוכר

דף הבית >> חדשות עולם הסייבר >> תחזית איומי סייבר 2023: המטאוורס יביא לעלייה בפשיעת סייבר בשטח לא מוכר
תחזית איומי סייבר ל-2023: המטאוורס יביא לעלייה בפשיעת סייבר בשטח לא מוכר
מאת: מערכת Telecom News 16.11.22, 12:28CYBER FREE

פשיעת סייבר כשירות תאפשר גל חדש של מתקפות הרסניות בקנה מידה עצום. מה המשמעות עבור ארגונים ועסקים? כיצד מתגוננים?

פורטינט, שעוסקת בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, פרסמה את תחזיות איומי הסייבר של מעבדות FortiGuard, גוף המחקר ומודיעין האיומים הגלובלי של החברה, ל-2023 והלאה. החל ממתקפות המתפתחות במהירות באמצעות פשיעת סייבר כשירות (CaaS) ועד לניצול חדש של מטרות לא שגרתיות כמו מכשירי קצה או עולמות מקוונים - הנפח, המגוון והגודל של איומי הסייבר ישאיר את צוותי האבטחה בכוננות גבוהה ב-2023 ומעבר לכך.  

תחזית האיומים המלאה - כאן.

ההצלחה של מתקפות כופר כשירות (RaaS) היא קדימון לפשיעת סייבר כשירות (CaaS) - בהינתן ההצלחה של מתקפות כופר כשירות (Ransomware-as-a-Service - RaaS), סוגי תקיפה נוספים רבים יהפכו לזמינים כשירות באמצעות הרשת האפלה ויהוו התרחבות משמעותית של פשיעת סייבר כשירות (Cybercrime-as-a-Service - CaaS). מעבר למכירה של תוכנות כופר והצעות נוספות של תוכנות זדוניות כשירות (Malware-as-a-Service), יצוצו גם שירותים חדשים, שניתן יהיה להזמינם.

פשיעת סייבר כשירות מציגה מודל עסקי אטרקטיבי עבור גורמים זדוניים. באמצעות דרגות מיומנות שונות, האקרים יכולים בקלות להשתמש בכלים המוכנים לשימוש מבלי להשקיע זמן ומשאבים מראש כדי ליצור תוכנית התקפה ייחודית משלהם. עבור פושעי הסייבר המנוסים, יצירה ומכירה של סל פתרונות תקיפה כשירות מציעה אפשרות תשלום פשוטה ומהירה.

בהמשך, הצעות CaaS מבוססות-מינוי תוכלנה באופן פוטנציאלי לספק הכנסה נוספת. בנוסף לכך, הגורמים העוינים יתחילו למנף מנגנוני תקיפה חדשים כמו דיפ-פייק ויציעו את הסרטונים והקלטות האודיו ואלגוריתמים הקשורים לכך לרכישה באופן רחב יותר.  
  
כיצד מתגוננים? אחת השיטות החשובות ביותר להתגונן מפני התפתחויות אלו היא חינוך והדרכה לנושא אבטחת הסייבר. בעוד ארגונים רבים מציעים תוכניות הדרכת אבטחת סייבר בסיסיות עבור עובדיהם, הם צריכים לשקול גם להוסיף מודולים חדשים המספקים הדרכה בנוגע לזיהוי שיטות מתפתחות כמו איומים מבוססי בינה מלאכותית.

מודלים של איסוף מודיעין כשירות עלולים להפוך את המתקפות ליעילות יותר - היבט נוסף בנוגע לדרך, שבה הטבע המאורגן של פשיעת הסייבר יאפשר שימוש באסטרטגיות התקפה יעילות יותר, כולל בתוכו את עתיד איסוף המודיעין. כאשר המתקפות הופכות לממוקדות יותר, נראה, שגורמי האיום, ככל הנראה, ישכרו "בלשים" ברשת האפלה כדי לאסוף מודיעין בנוגע למטרה ספציפית לפני השקת המתקפה.

בדומה לתובנות, שניתן לקבל כאשר שוכרים חוקר פרטי, הצעות של איסוף מודיעין כשירות (Reconnaissance-as-a-Service) תספקנה מפת התקפה ותיכלולנה את תרשים האבטחה של הארגון, צוות אבטחת הסייבר העיקרי, מספר השרתים בארגון, נקודות תורפה חיצוניות ידועות ופרטים אישיים, שדלפו לצורך מכירה וכדי לסייע לפושעי הסייבר להוציא לפועל מתקפה ממוקדת ויעילה. תהיה חשיבות רבה לעצירה של התוקפים בשלב מוקדם של תהליך איסוף המודיעין שלהם לפני שהם יספיקו להוציא לפועל מתקפות המבוססות על מודלים של פשיעת סייבר.

כיצד מתגוננים? פיתוי פושעי הסייבר באמצעות טכנולוגיית הטעיה (Deception) תועיל לא רק כדי להתמודד עם מתקפות כופר כשירות, אלא גם עם פשיעת סייבר כשירות כבר בשלב איסוף המודיעין. הטעיית אבטחת סייבר יחד עם שירות הגנה מפני סיכונים דיגיטליים (DRP) יכולים לסייע לארגונים להכיר את האויב ולקבל יתרון על פניו. 

הלבנת כספים מקבלת חיזוק מהאוטומציה כדי ליצור הלבנת הון כשירות (LaaS) - כדי לסייע לצמיחה של ארגוני פשיעת סייבר, ראשי הארגונים ותוכניות שותפים מעסיקים מלביני כספים, שביודעין או שלא ביודעין משמשים כדי להלבין כספים. הלבנת הכספים נעשה לרוב באמצעות שירותי העברת כספים אנונימיים או באמצעות המרת מטבעות קריפטו כדי להימנע מאיתורם.

הקמת קמפיינים לגיוס מלביני כספים הוא תהליך הגוזל זמן, כאשר הפושעים עושים מאמצים רבים כדי ליצור אתרים עבור ארגונים מזויפים ורשימות משרות עוקבת כדי לגרום לעסקים שלהם להיראות אמיתיים. בקרוב, פושעי הסייבר יתחילו להשתמש בלמידת מכונה לצורך גיוס ממוקד, מה שיסייע להם לזהות בצורה טובה יותר מלבינים פוטנציאליים, תוך הפחתת הזמן למציאתם. קמפיינים ידניים של מלבינים יוחלפו בשירותים אוטומטיים המעבירים כספים באמצעות שכבות של המרת קריפטו, מה שיהפוך את התהליך למהיר וקשה יותר לאיתור.

הלבנת הון כשירות (Money Laundering-as-a-Service - LaaS) יכולה להפוך במהירות לפופולרית כחלק מהפורטפוליו של פשיעת סייבר כשירות. עבור הארגונים או האנשים הפרטיים, שיפלו קורבן לסוג זה של פשיעת סייבר, המעבר לאוטומציה משמעו, שהלבנת ההון תהיה קשה יותר לאיתור, מה שיפחית את הסיכויים להשיב את הכספים הגנובים.

כיצד מתגוננים? חיפוש מחוץ לארגון אחר רמזים בנוגע לשיטות מתקפה עתידיות יהפוך לחשוב יותר מתמיד כדי לסייע להתכונן אליהן. יש להשתמש בשיורתי DRP כדי לבצע הערכה של שטח האיומים החיצוניים, למצוא ולתקן בעיות אבטחה ולסייע לקבל תובנות בעלות הקשר בנוגע לאיומים נוכחיים וקרובים לפני התרחשות המתקפה.

ערים וירטואליות ועולמות מקוונים הם שטח התקיפה החדש שיניע את פשיעת הסייבר - המטאוורס הביא חוויות חדשות, שמוטמעות במלואן בעולם המקוון, וערים וירטואליות הן מהראשונות להסתער לתוך גרסה חדשה זו של האינטרנט המונעת ע"י טכנולוגיות מציאות רבודה. קמעונאים אפילו משיקים סחורות דיגיטליות הזמינות לרכישה בעולמות וירטואליים אלה. בעוד שיעדים מקוונים חדשים אלה פותחים עולם שלם של אפשרויות, הם גם פותחים את הדלת לעלייה חסרת תקדים בפשיעת סייבר בשטח לא מוכר.

לדוגמה, האווטר של אדם פרטי מהווה שער כניסה למידע אישי רגיש (PII), מה שהופך אותו למטרה עיקרית עבור התוקפים. היות ואנשים פרטיים יכולים לרכוש סחורות ושירותים בערים הווירטואליות - ארנקים דיגיטליים, המרת מטבעות קריפטו, NFT ומטבעות נוספים המשמשים כדי לבצע עסקאות, מציעים לגורמי האיום שטח תקיפה מתפתח נוסף.

גם פריצה ביומטרית יכולה להפוך לאפשרות אמיתית בגלל רכיבים של הערים הווירטואליות המונעים ע"י AR ו-VR, מה שמקל על פושעי הסייבר לגנוב מיפוי טביעות אצבע, נתוני זיהוי פנים או סריקות של רשתית העין ולהשתמש בהם למטרות זדוניות. בנוסף לכך, היישומים, הפרוטוקולים והעסקאות בסביבות הללו כולם מהווים מטרות אפשריות.  

כיצד להתגונן? עם ההתפתחות של עבודה מכל מקום, לימוד מכל מקום או חוויות מוטמעות מכל מקום - נראות בזמן אמת, הגנה ומניעה יחד עם איתור ותגוסב מתקדמים עבור נקודות קצה (EDR) הכרחיים כדי לאפשר ניתוח, הגנה ותיקון בזמן אמת.

הפיכת תוכנת המחיקה הזדונית למוצר צריכה נגיש תאפשר מתקפות הרסניות יותר -תוכנת המחיקה הזדונית (Wiper) עשתה קאמבק דרמטי ב- 2022, כאשר התוקפים הציגו גרסאות חדשות לשיטת התקפה בת העשור. לפי דו"ח מפת האיומים הגלובלי למחצית ראשונה 2022, נראתה עלייה בתוכנות זדוניות המוחקות את הדיסק במקביל לפרוץ המלחמה באוקראינה, אך התוכנה אותרה גם ב-24 מדינות נוספות ולא רק באירופה.

הגידול בשכיחות של תוכנת ה-Wiper מדאיג היות וזאת יכולה להיות רק ההתחלה של משהו הרסני יותר. מעבר למציאות הקיימת של גורמי איום המשלבים תולעת מחשבים עם תוכנת מחיקה זדונית ואפילו תוכנת כופר לקבלת השפעה מקסימלית, הדאגה העתידית היא הפיכת תוכנת המחיקה הזדונית למוצר צריכה נגיש עבור פושעי הסייבר.

תוכנה זדונית, שהייתה עלולה להיות מפותחת ומיושמת ע"י גורמים עוינים בחסות המדינה, עלולה להגיע ולקבל שימוש חוזר ע"י קבוצות פשיעה באמצעות מודל פשיעת הסייבר כשירות. בהינתן הזמינות הרחבה שלה יחד עם השימוש הנכון, תוכנת המחיקה הזדונית עלולה לגרום להרס רב עוצמה בפרק זמן קצר. דבר זה הופך את זמן האיתור ומהירות התיקון של צוותי האבטחה לבעלי חשיבות עליונה.

כיצד מתגוננים? שימוש בפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית זוהי נקודת פתיחה טובה כדי להתגונן מפני תוכנות כופר מתוחכמות ותוכנות מחיקה זדוניות, פלטפורמה שתאפשר הגנה בזמן אמת נגד מתקפות מתפתחות היות והיא תוכל להבטיח, שרק קבצים בלתי מזיקים יגיעו לנקודות הקצה אם ישולבו עם פלטפורמת אבטחת סייבר.

משמעות מגמות התקיפה עבור מומחי אבטחת סייבר
עולם פשיעת הסייבר ושיטות התקיפה של גורמי הסייבר באופן כללי ממשיכים לגדול בקצב מסחרר. החדשות הטובות הן, שהרבה מהשיטות, שמשמשות אותם כדי להוציא לפועל את המתקפות, הן מוכרות, מה שמאפשר לצוותי האבטחה להתגונן מפניהן בצורה טובה יותר. יש לשדרג את פתרונות האבטחה באמצעות למידת מכונה ובינה מלאכותית כדי לאתר דפוסי תקיפה ולעצור איומים בזמן אמת.

יחד עם זאת, אוסף של פתרונות אבטחה נקודתיים אינו יעיל בנוף האיומים של ימינו. פלטפורמת אבטחת סייבר רב-שכבתית מקיפה, משולבת ואוטומטית חיונית כדי להפחית מורכבות ולהגביר את עמידות האבטחה. פלטפורמה כזו יכולה לאפשר אינטגרציה הדוקה, נראות משופרת ותגובה מהירה, מתואמת ויעילה יותר לאיומים ברחבי הרשת.

דרק מאנקי, אסטרטג אבטחה ראשי וסמנכ"ל מודיעין איומים גלובלי במעבדות FortiGuard, פורטינט: "כאשר פשיעת הסייבר משתלבת עם שיטות איומים מתמידים ומתקדמים, פושעי הסייבר מוצאים דרכים כדי להפוך טכנולוגיות חדשות לנשק ולאפשר יותר שיבוש והרס. הם לא מתמקדים רק בשטח התקיפה המסורתי, אלא גם מתחת לו - מחוץ ובתוך סביבות הרשת המסורתיות. במקביל, הם משקיעים זמן רב יותר באיסוף מודיעין כדי לנסות להימנע מאיתור, מודיעין ובקרות. כל זה אומר, שסיכוני הסייבר ממשיכים להסלים ושמנהלי אבטחת המידע צריכים להיות זריזים ושיטתיים בדיוק כמו הפושעים. ארגונים יצליחו להתגונן בצורה טובה יותר נגד המתקפות הללו באמצעות פלטפורמת אבטחת סייבר המשולבת בין רשתות, נקודות קצה ועננים כדי לאפשר מודיעין איומים אוטומטי, שניתן לפעול לפיו, יחד עם יכולות איתור ותגובה מתקדמות מבוססות-התנהגות".    

 
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים