Telecom News - תיק 1000: יום שישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום שישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום שישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: היום השישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 19.4.23, 10:22
מומי משולם צילום אלי ציפורי


כתבה זו עוסקת בהמשך חקירת עד התביעה נצ"מ מומי (שלמה) משולם (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), שנקטעה לפני פגרת מרץ ופגרת פסח בביהמ"ש המחוזי בירושלים, ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-19.4.23 והלאה. 

הכתבה לגבי היום החמישי בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם: תיק 1000: היום החמישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-18.4.23 - כאן.

הכתבה לגבי היום הרביעי בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם: תיק 1000: היום הרביעי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-17.4.23- כאן.
 
הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון לפני פגרת מרץ בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם בתיק 1000 (עדותו נקטעה לטובת העדות של רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון בתיק 4000): תיק 1000: היום השלישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפיםכאן. (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו הקודמים). 

19.4.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת על הדיון אתמול: חוקרים את החוקרים‼ ניצב משנה מומי משולם, מי שהיה אחראי על צוות החקירה בתיקי 1000 ו-2000, חשף אתמול בחקירה הנגדית כי חקירת תיקי נתניהו התנהלה בעצם בלי ראיות ובלי בדיקה של ראיות לכאורה. הם "סמכו" על הדס קליין. וואו - כאן.


חקירה נגדית של נצ"מ מומי משולם ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, תמונת מסך):עמית חדד צילום מסך

במשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: עו"ד עמית חדד: בחקירה הראשונה של נתניהו שאתם שואלים על התדירות הוא מכחיש קו אספקה שוטף. זה רק במקרים מיוחדים. תסכים איתי שזה לא קו אספקה. זה נושא רלבנטי". מומי: הוא ציין מעת לעת. מבחינתנו כמה פעמים בשנה זה קו אספקה". חדד: "יום הולדת ויום נישואין זה קו אספקה לשיטתך?". מומי: " לא. הוא אמר מעת לעת. הוא גם הגיע לבית של מילצ'ן ופאקר. אני אומר שלאורך כל השנים זה קו אספקה". חדד: "סיימת? האם לדעתך משלוחים זה בימי הולדת ונישואין זה לא רלבנטי?". מומי: לא. זה גם וגם. זו טענה לא נכונה". שופט: "השאלה הייתה לעניין ימי הולדת ונישואין". מומי: "גם בתיאוריה זה לשיטתי קו אספקה".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

חדד: "אתם לא בדקתם ברמה המעשית. זה אגב אירועים מיוחדים או שוטף?". ממי: "בדקנו עם עדויות נוספות עם יונתן חסון, שני קוסקס, מילצ'ן ואפילו שרה נתניהו. הצגנו לשרה נתניהו 20 בקבוקים בשבוע אחר. לא היה שום אירוע. בהתחלה היא הכחישה אחר כך היא הכחישה. זו דוגמא שבדקנו". חדד: "זה היה בחקירת המעונות. מילצ'ן התעניין בזה. הוא העביר 14 בקבוקים. מה שאתה אומר לא נכון. אני שואל שאלה פשוטה. נתניהו אומר שזה אגב אירועים מיוחדים. האם היה עד מסוים, קליין או חסון, שהצגתם להם את זה?. מומי: לא הצגנו". חדד: "למשל, חסון היו לו תשובות משתנות. הוא אמר בהתחלה 3, אח"כ 8, 20, 25 ופה הוא אומר 18 משלוחים. אתם לא שאלתם אותו למה הוא משנה מספרים?". מומי: "לא זוכר". חדד: "תאשר לי שלא שאלתם איך הוא הגיע למספר הזה". מומי: "לא זוכר". חדד: "לא שאלתם מה המתודולוגיה של משחק הניחושים שלו?". מומי: "מה שנשאל יש בפרוטוקולים". חדד: "השופט בר-עם אמר לחסון איך אפשר לדעת איזו הערכה נכונה שזה 4-5 פעמים בשנה, או 3, זה 2 ימי הולדת פלוס יום נישואין. אתם לא ניסיתם לברר את זה?". מומי: "מה שנשאל מופיע בפרוטוקולים".

חדד: "ואתה טוען שזה בכלל לא רלבנטי". מומי: "נכון". חדד: "ראש הממשלה אמר שהוא סירב לקבל מבני הזוג אדרי מתנה. בדקתם את זה?". מומי: "לא. זה לא רלבנטי. האמנתי לנתניהו". חדד: "אנו רואים שהוא לא מוכן לקבל מתנה מידידיו לפי חוות דעת. זה לא רלבנטי?". מומי: "לא רלבנטי". חדד: "אתה זוכר שהוא קיבל סיגרים גם מאיש העסקים ספנסר. לא הלכתם לחנות שהוא קנה. מה ההבדל בין ספנסר? למה לא בדקתם את הכמויות?". מומי: "לא זוכר שדיבר על כמויות. גם לא היו אינטרסים כלכליים". חדד: "אז לא בדקתם". מומי: "לא. לא היו אינטרסים כלכליים". חדד:" זה גם לא נכון. אם נתניהו קיבל מספנסר והוא קונה בעצמו, זה לא סותר את תיזת קו האספקה?". מומי: "לא. אפשר גם וגם".

חדד: "אתה זוכר שנתניהו הופתע שמילצ'ן (בתמונה שמאל) אמר בהתחלה שהוא לא חבר רק ידיד. הוא היה בהלם". מומי: "הוא הופתע". חדד: "מעולם לא הצגת את תגובת נתניהו למילצ'ן?". מומי: "למיטב זכרוני לא". חדד: "תאשר לי שמרוב הפתעה הוא עקבי בגרסתו ואומר שהוא חבר שלו. בהמשך הוא מביא גם אסופת
מילצ'ן מסמכים שמעידים על החברות שלו". מומי: "כן". חדד: "אתה ביקשת ממנו למסור את כל המסמכים כדי לעיין". מומי: "לא זוכר אם עיינתי בהם. לקחתי מתוך נימוס". חדד: "מילצ'ן בהתחלה אומר שאין חברות". מומי: "אמר שזה בין ידיד לחבר". חדד: "מביא לכם נתניהו ראיות ואח"כ שמילצ'ן משנה גרסתו אתם קוטעים את החקירה". מומי: "בסדר גמור. נתניהו הראה לנו כמה תמונות". חדד: "יש 2 גרסאות סותרות. נתניהו אומר חברות אמיצה, גרסה של מילצ'ן ידידות-חברות ואח"כ גרסה עם חברות אמיצה. מביא לכם מכתבים מאימו של מילצ'ן, מאחותו של מילצ'ן שושנה ודליה מילצ'ן. אתם לא טורחים ללכת לשושנה ודליה לבדוק את זה?". מומי: "לא". חדד: "למילצ'ן לא הצגתם את ערמת המסמכים שנתניהו מסר לך?". מומי: "לא". חדד: "נתניהו אמר לכם שבמרבית המקרים מילצ'ן יזם את השיחות איתו". מומי: "לא בדקנו. זה לא רלבנטי".

חדד: "אתם התייחסתם בחקירה של נתניהו ליחסים בין שרה נתניהו להדס קליין שהיא צעקה עליה. נתניהו לא הכיר את הדברים". מומי: "אני יכול לספר לך על מקרה שנתניהו הכיר את זה ששרה נתניהו צעקה עליה". חדד: "אתה עושה חיים שכאלה ועונה בנח ו-7 שגיאות. אני אקרא לך. נתניהו אומר לך שיש מערכת יחסים אחרת לגמרי ואתה מציין - צעקות. זה מה שנתניהו מכיר. לא בדקתם בראיות חיצוניות מה טיב היחסים בין שרה נתניהו להדס קליין. אומר לכם ראש הממשלה תבדקו את מערכת היחסים ביניהן?". מומי: "לא בדקנו. זה לא רלבנטי". חדד: "אז למה שאלתם את נתניהו על הדברים האלה?". מומי: "כי יש שאלו ספציפיות. מילצ'ן אישר את זה". חדד: "מילצ'ן לא אישר צעקות. זה לא נכון. אם אני אומר לך שבתכתובות ביניהם יש אין ספור ביטויי חיבה. זה מפתיע אותך?". מומי: "לא. זה לא רלבנטי". חדד: "והודעה של הדס שארנון רוצה לשלוח משהו לשרה נתניהו?". מומי: "אז מה. זה לא רלבנטי".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חדד: "נעבור לחקירת מומי פילבר. (בתמונה משמאל, צילום מסך). חקרתם אותו ב-3 חקירות. חקרתם אותו גם בנוגע לתצהיר כוזב כביכול בקשר ל'ישראל היום'. למה לא הזהרתם אותו?". מומי: "הוא לא היה חשוד. זה פשוט נבדק". חדד: "פילבר אומר שהילכו עליו איימים בתיק 2000". מומי: (מגחך במין זלזול). חדד: "לא היה שום חשד ובכל זאת מנסים להפליל". מומי: "מי ניסה להפליל?". חדד: "אתה רוצה להגיד לי שזה במקרה?".פילבר צילום מסך מומי: "זה לא היה לשום מטרה. זו לא הייתה יוזמה שלנו. אני מניח שזה הגיע ללשכת היועץ והפרקליטות והם ביקשו מאיתנו". חדד: "בוא נראה מה יקרה. החוקרים שלך מזהירים אותו שאם הוא לא ישנה את התשובות, הם יחקרו אותו תחת אזהרה על שיבוש הליכי חקירה. אתה אומר לי שהתבקשתם לבדוק משהו. פילבר אומר שזה תצהיר אמת ולא קשור בכלל לנתניהו ואז דני יפה וגיל רייכלין אומרים לו אם תמשיך ככה, תיחקר באזהרה". מומי: "אם החוקר חושב שהוא משקר בחקירה, אז אומרים לו תיקח בחשבון שתיחקר באזהרה. הם הסבירו לו את זה". חדד: "החקירה של פילבר היתה - כל המטרה להגיע לנתניהו בעניין 'ישראל היום'. היה יסוד להניח שפילבר משקר?". מומי: "אני לא יודע מה הדינמיקה של החקירה. אף אחד לא סימן את ראש הממשלה". חדד: "אתם חוקרים גם את שלדון אדלסון וכולם אומרים לכם שהם עיתון עצמאי. אז אין בסיס להזהיר את פילבר". מומי: "אני דוחה את הדמגוגיה שלך שאנחנו מאיימים. אנחנו לא מאיימים על נחקרים". חדד: "אתה גם נכנסת לחקירות. החוקר שלך אומר שיש חשד לתצהיר שקר". מומי: אוקיי. מה הבעיה?". חדד: "זה נדיר מאוד שחוקרים על תצהיר כוזב. הייתה עתירה של שחר בן מאיר ואז המשטרה פועלת לפי הדברים שהוא אומר". מומי: "לא מכיר את זה". חדד: "מדובר בטענת בדים. האם זה נכון שפעלתם בעקבות זאת?". מומי: "זה חסר שחר. שחר בן מאיר לא פנה אליי. אני לא מכיר אותו". חדד: "לא בצעתם שום בדיקה נוספת בעניין". מומי: "מאשר". חדד: "פילבר אמר שסרקו את נתניהו במסרקות ברזל כדי למצוא משהו, כדי להפיל את נתניהו. זה עד מדינה שלכם". מומי: (מצחקק). "זו תחושה שלו".

מסמך \ מזכר הבדיקה שעשה החוקרים עודד בן משה וגיל ראכלין בכנסת בעניין תהליכי החקיקה של "חוק ישראל היום" - כאן

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "נעבור לחקירה נוספת של פילבר ב-10.12. נכנס כורש ברנור. למה הוא נכנס?". מומי: "הוא בן אדם עצמאי". חדד: "התחושה של פילבר הייתה שהמטרה הייתה להפעיל עליו לחץ". מומי: "אוקיי". חדד: "זה בנושא הגיור של פאקר" (בתמונה משמאל). מומי: "זוכר. זה היה אחד הנושאים השוליים". חדד: "צעקו עליו. התקרבו אליו". מומי: "ממש סרט אימה". חדד: "אתם עשיתם איסוף לשיטתו של כל מיני דברים שקשורים לניגוד עניינים". מומי: "לחקור את האמת". חדד: "היה לכם חשש שאתם לא תמצאופאקר מתוך תמונה שהוצגה בביהמ"ש משהו בנושא פאקר. תהיו בבעיה". מומי: "ממש לא. מה זה השטויות האלה?". חדד: "לא מצאתם שום דבר, ניסיתם בכוח למצוא משהו על פאקר ואז פילבר מספר על הגיור ואז עטים עליו, כולל כניסה של כורש, כדי ליצור תזה של ניגוד עניינים". מומי: "זה חסר שחר". חדד: "אתם בדקתם אם יש תשלום לרב כדי לגייר?". מומי: "לא זוכר. זה חלק שולי מחקירה על רשת-קשת. זה מגמתי מה שאתה עושה". חדד: "אם אני אומר לך ש-60%-70% בחקירה הזו הוא נשאל על הגיור?". מומי: "יש פרוטוקולים". חדד: "תאשר לי שלא הייתה לכם שום עדות לכך שנתניהו היה מעורב בענייני הגיור של פאקר". מומי: "מאשר". חדד: "פילבר אמר שאתם רציתם שהוא יגיד שמדובר בנתניהו". מומי: "זו תחושה שלו. אנו חיפשנו את אמת". חדד: "למה אתם מנסים לנתב אותו לנתניהו?" מומי: "הוא נשאל וזהו". חדד: "פילבר מדבר על חקירת מנהרה". מומי: "פעם ראשונה שאני שומע את המושג הזה". חדד: "פילבר אומר שכל הזמן הם חיפשו את נתניהו ולא עניין אותם לשמוע דברים אחרים. לא נתנו לו לפתח את הדברים". מומי: "האם אתה דובר של פילבר? אני כבר לא זוכר מה שאלת. אני מכבד את פילבר. צר לי שאלו התחושות שלו. אני זוכר שנתנו לפילבר לדבר רבות. זו התחושה שלו".

מסמך הוצאת החומרים ("מיצוי ראיות") שנכתב ע"י פקד עידן אדירם מיאח"ה ב-16.11.17, הרבה לפני תחילת החקירה הגלויה ב"תיק 4000", משני הסמארטפונים של שלמה פילבר שנתפסו ברשות ניירות ערך במסגרת "תיק בזק" במחצית 2017 - כאן

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הערה של אלי ציפורי: הדלתיים הסגורות הן בגלל עניינים ביטחוניים הקשורים לוויזה של מילצ'ן. מילצ'ן שירת את המוסד (למעשה את לק"מ) בענייני הגרעין הישראלי. למרות שהדברים פורסמו אין ספור פעמים, בין היתר, בספר של מילצ'ן, מעדיפה הפרקליטות שזה יהיה בדלתיים סגורות. הסיבה פשוטה: כל ענייני ניגוד העניינים של נתניהו סביב הוויזה של מילצ'ן - הם שטות אחת גדולה.

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "אחד מכיווני החקירה שנתניהו פנה ליאיר לפיד (בתמונה משמאל, צילום מסך) בנושא החוק של הפטור. הטענה של לפיד שנתניהו לחץ עליו והטענה שלכם היא שנתניהו נמצא בניגוד עניינים. אתם ידעתם שיאיר לפיד הוא יריב מר של נתניהו?". מומי:"כן". חדד: "ידעתם שנתניהו פיטר אותו?". מומי:"כן". חדד: כלומר, יש לו מוטיבציות פוליטיות נגד נתניהו". מומי: כן". חדד: "ידעתם שלפיד חבר קרוב של מילצ'ן?". מומי:לפיד צילום מסך "כן. לא יודע את מידת החברות שלו". חדד: "ידעתם שלפיד עבד איתו שנים ארוכות?". מומי: "ידעתי שעבד איתו". חדד: "ידעת שיש קשר חברי קרוב?". מומי: "לא העמקנו בזה". חדד: "ידעתם שאשתו של לפיד גם חברה של מילצ'ן וגם של ביתו? התכונו להוציא ספר?". מומי: "לא". חדד: "ידעתם שהבת הייתה שותפה של ייסוד "יש עתיד"?". מומי: "לא. לא בדקנו". חדד: "אתם ידעתם שמילצ'ן פנה ללפיד וביק' ממנו לעזור?". מומי: "זוכר שהיה מפגש בבית של לפיד". חדד: "היה מפגש. לא בדקתם אם היה אולי סיגר? ואז הוא אומר שיש לו את הבעיה הזו. בעקבות הפגישה מארגן פגישה בבית שלו והם נפגשו יחד עם פיני רובין ועוזרת של לפיד רותם וולף". מומי: "כן". חדד: "ושם הם דנים בבקשה של מילצ'ן להאריך את התקנות". מומי: "נכון". חדד: "הסמכות כפי שידעת, אתה יודע מי זה?". מומי: "לא זוכר". חדד: "אז לא בדקתם. ואם אני אומר לך שהסמכות היא של שר האוצר?". מומי: "אוקיי". חדד: "אז יש מפגש. האם בדקתם היו עוד פגישות בנושא?". מומי: "לא זכור לי". חדד: "ואם אני אומר לך שהיו עוד פגישות?". מומי: "לא זוכר. זה לא רלבנטי לחקירות".

חדד: "אתה יודע שהחוק הזה חוקק בתקופת אולמרט. ידעת את זה?". מומי: "לא". חדד: "בדקת עם פיני רובין האם היה קשר חברות בין מילצ'ן לאולמרט? בדקתם את כל זה?". מומי: "לא". חדד: "מילצ'ן מתעקש שהוא לא דיבר עם נתניהו על זה. הוא אומר - מה פתאום. ומילצ'ן אומר שהוא דיבר על זה עם לפיד. מילצ'ן אומר שנתניהו לא היה מעורב בחיים בעניין הפטור ממס. הוא מדבר על שיחת חולין עם נתניהו, שבה אמר לו שלפיד מטפל והוא אמר לו יופי, אבל הוא לא ביקש ממנו להתערב, ונתניהו לא התערב. לא בדקתם למה לפיד שטיפל בנושא, לא סיים לטפל בזה?". מומי: "לא זוכר. הייתה עדות של פיני רובין". שופטת מעירה למשולם לא לחלק ציונים לחדד אחרי שהתלונן על "הדרמה" כביכול של חדד.

חדד: "אתם מגלים שמי שמטפל זה לפיד. יושב בארוחות ערב עם מילצ'ן. פגישות חריגות עם מילצ'ן. וזה לא הסתייע בגלל שנתניהו פיטר אותו. לא עלתה מחשבה לחקור את לפיד באזהרה?". מומי: "זה לא עלה" חדד: "בדקתם שהחוק לא יצא אל הפועל?". מומי: "לא בדקנו. אני זוכר שדיברנו עם משה אשר. לא זוכר בדיוק". חדד: "עשיתם עוד פעולות לבדוק? לא עימתתם את לפיד עם נתניהו?". מומי: "לא". חדד: "לא דיברתם עם אנשי רשות המסים, חוץ ממשה אשר?". מומי: "לא זוכר בדיוק". חדד: "אתם בדקתם מה קורה בעולם?". מומי: "לא". חדד: "ידעתם שזה עלה בלי קשר למילצ'ן?" ביצעתם איזושהי פעולה?". מומי: "לא". חדד: "יכול להיות שמה שאומר נתניהו, אם אמר, זה קשור באופן כללי לחוק? לא בדקתם?". מומי: "לא". חדד: "נתניהו אומר שהוא לא ידע מה הסטטוס של מילצ'ן והוא אמר לכם גם שהרבה אנשי מקצוע אמרו שזה חוק טוב". מומי: "לא זוכר" חדד: "את פיני רובין לא חקרתם בנושא החוק המקורי?". מומי: "לא".

מסמך "הסדר ניגוד העניינים" של יאיר לפיד בהיותו שר האוצר (המילה מילצ'ן לא קיימת במסמך הזה ולא במקרה) - כאן

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "אני עובר לצו האזנות הסתר בתיק 1000 ובתיק 2000". מומי:"זה לא צו שאני הוצאתי. לא ידעתי על מה הוטל צו של נתן אשל (בתמונה משמאל, הצו המלא בעניינו של נתן אשל - כאן)". חדד: "אם אגיד לך שזה מידע שהגיע מבן כספית?" מומי: "אין לי מושג". חדד: "אם אגיד לך שהיועץ לאנתן אשל ידע על האירוע הזה?". מומי: יכול להיות". חדד: "זה דבר חמור שמוציאים צו נגד נתן אשל שמדבר עם ראש הממשלה". מומי: "אני לא ידעתי על כך. תשאל את ראש יאח"ה". חדד: "נעשו בדיקות שעקבו אם מנדלבליט מדליף לנתניהו". השופטים עם מבטים נדהמים. חדד מסביר שהוא יראה את זה בהמשך

הצווים לגבי נתן אשל - כאן
כל פרטי "פרשת נתן אשל והצווים" נמצאת כאן. ניתוח ותגלית נוספת בפרשה חמורה זו נחשפו כאן - בסעיף 2. 
המסמך המלא של יוסי באום בנוגע לצווים הלא חוקיים שנחתמו ע"י כבוד השופטת עינן רון ז"ל בתיקי 1000, 2000 ו-3000 - כאן

פרשת האזנות הסתר הלא חוקיות לנתן אשל נחשפה באתר טלקום ניוז בשתי כתבות עומק עם המון מסמכים: א) "חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה שהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה". ב) "הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים?".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי הצווים:
ציפורי

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

אלי ציפורי הגדיר נושא זה כדרמה היומית:
ציפורי
ציפורי


חדד:"בקשתם צו גם לבית וגם לנייד של נתן אשל. האם אתה יודע על איזשהו חשש לשיבוש חקירה?". מומי: "לא הוצאתי את הצו". חדד: "אתה חקרת את נתן אשל. תאשר לי שלא חקרת אותו בחשד למשהו, לפי הצו". מומי: "לא חקרתי אותו כחשוד". חדד: "סעיף 4 לצו היה שנתן אשל מעביר דולרים לנתניהו מאדלסון. אתם אמרתם את זה לבית המשפט. לא אתה". בר-עם: "איך זה שאתה לא מודע כראש צוות החקירה?". מומי"לא ידעתי. מהר מאוד הורידו את עמדת האזנות הסתר. לא הייתי בלופ. אני מניח שאם ראש יאח"ה יגיע הוא יוכל לענות על זה". חדד: "לא חקרתם את אדלסון בקשר לדברים המופרכים האלה?". מומי: "נכון". חדד: "תאשר לי שהיועץ לא אישר להעלות עמדות של האזנות סתר בתיק הזה". מומי: "נכון". חדד: "ואם אגיד לך שזה לראות מה ראש הממשלה יודע או לא יודע בנוגע לחקירה?". מומי: "אני לא יודע". חדד: "האם תוכל להסביר במה נתניהו חשוד בתיק 2000?". מומי: "הפרת אמונים". חדד: "תסביר. קראת את כתב האישום נגד נתניהו?". מומי: "לא". חדד: "אתה יודע מה מקים את עבירת האמונים?". מומי: "לא". חדד: "במה הוא היה חשוד. אתה החוקר". מומי: "לא זוכר. שהוא קיבל סיקור אוהד בתמורה לתן וקח".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

חדד: "בדקתם אם ראש הממשלה קיבל סיקור אוהד?". מומי: "לא. אני מדבר על השיחות בין נוני מוזס לנתניהו". חדד: "האם בדקתם שהוא קיבל סיקור אוהד בידיעות אחרונות?". מומי: "לא בדקנו". חדד: "הוא אמר לכם שהוא כל הזמן חוטף. לא בדקתם?". מומי: "לא. עשינו בדיוק מה שהתבקשנו מהפרקליטות". חדד: "מהנוסח הראשון אי אפשר היה לדעת במה הוא חשוד". מומי: "זה הניסוח של הפרקליטות". חדד: "אז מזה אי אפשר להבין שזה קשור בכלל לנוני מוזס. תסביר למה הצגתם לנתניהו 3-4 קטעים משיחות עם מוזס. מקוטעים מאוד". מומי: "השמענו לו". חדד:"לא שאלתי על השמיעה. אני אומר לך שמדובר ב-10 שורות מתוך שיח ארוך של 100 עמודים. אתה מאשר?". מומי: "לא זוכר. אנחנו שאלנו את השאלות הרלבנטיות". חדד: "הוא ביקש תנו לי את התמליל המלא. אני רוצה לקרוא ואתם לא נתתם לו את התמליל". מומי: "נכון". חדד: "אתה לא חושב שהיה צריך להציג לו? אלא רק קטעים בודדים?". מומי: "יש זמן מוגבל לחקירות". חדד: "הוא אומר לכם שהוא מוכן להאריך את החקירה כדי לקרוא הכל. אבל לא נתתם לו". מומי: "היה קשה לתאם איתו חקירות". חדד: "היה מקרה שרציתם לקבוע עוד חקירה ולא נקבע?" מומי: "לא".

חדד: אני מבין את הקושי שלך. אתם הצגתם את האמירה של נוני שנתניהו יביא אנשים לכתוב. אבל לא הצגתם לו שמוזס אמר אח"כ שהוא לא הביא שום כותב. אתה יודע שהיו אנשים שחשבו שלא צריך להגיש כתב אישום בעניין?". מומי: "יודע שהיו דעות לכאן ולכאן". חדד: "האם בדקתם את הנושא של הבאת כותבים לידיעות אחרונות?". מומי: "לא". חדד: "נתניהו אומר לכם - אלה שיחות סרק. אפשר לבדוק האם באמת מינו כתב ימני". מומי: "נתניהו עשה פעולות חיצוניות שקשורות לשיחות שלו. הוא הסתבך בגרסאות שלו". חדד: "היועץ כתב בעצמו בכתב האישום שנתניהו לא רצה לקבל דבר. אתה אומר דברים לא נכונים בחקירות. הסיכומים שלך מיותרים. אתה חשבת שנתניהו קיבל שוחד. וזה דברים שהוא מקבל. לכן השאלה אם היה סיקור אוהד או מינו כתב זו שאלה רלבנטית". מומי: "לא בדקנו".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אתה אמרת לו שהם יראו לו את התמליל. ולא הראתם לו". מומי: "יכול להיות". חדד: "הוא ביקש להתייעץ עם עורכי הדין שלו. הוא מרגיש שזה לא בסדר. אתם ממשיכים בחקירה ולא מראים לו את התמליל". מומי: לא מנענו מנתניהו להיוועץ". חדד: "אמרתם שתתנו לו". מומי: "אז אמרנו". חדד: "אתה מכיר את החובה של החוקר להציג בפני הנחקר את הראייה". מומי: "מה שנראה לנו הצגנו זה באישור הפרקליטות". חדד: "להציג לראש הממשלה רק את הדברים שמתאימים לך, זו הצגה מאוד מאוד חלקית ומגמתית. יש אמירות ברורות שהוא לא התכוון להעביר את החוק. שהכל קשקוש". מומי: "שאלנו את כל השאלות הרלבנטיות". חדד: "אתם לא בדקתם את הכתבות כביכול נגד בנט". מומי: "אני זוכר שבדקנו את זה". חדד: "אתה אמרת שתקפו את בנט כמו נתניהו. תאשר לי שלא בדקתם את זה". מומי: "אני זוכר שהיו כמה כתבות נגד בנט". חדד: "אתה נתת להבין שנתניהו ביקש זאת". מומי: "אני לא יודע להגיד לך. קראתי כתבות נגד בנט". חדד: "אבל את החלק הזה שכל הכתבות נגד בנט לא התפרסמו בגלל נתניהו, אלא בגלל עניין של 'ישראל היום' ו'ידיעות אחרונות', למה לא הצגתם?". מומי: "אז לא הצגנו". (הערת ציפורי: משולם חוזר שוב ושוב על אותה תשובה: הצגנו את מה שרלבנטי"

חדד: "אתה החלטת על הקטעים". מומי: "ישבנו יחד כורש והפרקליטות". ....חדד: "הייתה הדלפה מגמתית לגיא פלג כדי ללחוץ על היועץ להגיש נגד נתניהו כתב אישום על שוחד". מומי: (צוחק). חדד: "אתה צוחק אני בוכה". מומי: "הדלפות פוגעות בחקירה". חדד: "אני אומר לך שההדלפות נועדו לשכנע את היועץ להגיש כתב אישום בשוחד". מומי: "אני לא יודע. הדלפות הן בזויות". חדד: "זו עבירה פלילית הדלפה. לא בזוי. לא חקרתם את זה?" מומי: "לא".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

....הדיון נמשך לגבי החקירה של נוני מוזס, שנחקר בלי מעצר ובלי חיפוש, בו הסתבר שלא בדקו את אופן הסיקור של "ידיעות אחרונות" את נתניהו, ולא את היחסים של מוזס עם פוליטיקאים אחרים כי "זה לא רלבנטי".

כל תמלילי ומסמכי חקירות נוני מוזס בלהב 433 (21 קבצים) יש כאן

לסיכום: היום השישי בחקירה של נצ"מ מומי משולם היה דרמטי ומטלטל. הסתבר לתדהמת השופטים, שבמשטרה הפעילו בדיקות, שעקבו אם מנדלבליט מדליף לנתניהו (אפשר לעשות זאת רק ע"י האזנת סתר!), שמשולם - ראש צוות החקירה לא קרא את כתב האישום, ש-3-4 פעמים בשנה מתנות זה אצל משולם קו אספקה שוטף, שלא חקרו באזהרה את יאיר לפיד כי "זה לא רלבנטי". משולם התחמק מכל אחריות ל-3 הצווים המפוברקים של האזנת סתר, שהוצאו לנתן אשל מקורבו של נתניהו. כ"כ, משולם סתר את עדותו מימים קודמים. למשל, שהוא לא קורא כתבות בתקשורת. וכאן הוא הודה שהוא קרא כתבות.

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הלינק לסרטון היוטיוב- כאן.

ז. יוסי באום פרסם בטוויטר:
יוסי באום
המסמך - כאן.

20.4.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול הסתיימה החקירה הנגדית של ניצב משנה מומי משולם ע"י עו"ד עמית חדד. זה היה סיום דרמטי של חקירה נגדית מטלטלת. לא שמעתם על זה בתקשורת כי הגילויים המסעירים משרתים את ההגנה (כלומר, את נתניהו) וחושפים את תפירת התיקים. חוקרים את החוקרים‼ - כאן

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. יוסי באום פרסם בטוויטר:
יוסי באום
יוסי באום
המסמך שחשף תומר גנון - כאן.

המסמך המלא של יוסי באום בנוגע לצווים הלא חוקיים שנחתמו ע"י כבוד השופטת עינן רון ז"ל בתיקי 1000, 2000 ו-3000 - כאן

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

21.4.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה ‼ ארנון מילצ'ן בחקירתו במשטרה: "נתניהו לא היה מעורב בחיים בנושא הארכת הפטור ממס... פניתי ליאיר לפיד, הוא טיפל בזה". מי שהיה צריך לקבל כתב אישום הוא לפיד ולא נתניהו - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מדוע הם לא בטחו במנדלבליט? למה הוא התהפך? איך הוא נכנס למלכודת? החשוד: אביחי מנדלבליט, בזמן כהונתו כיועץ משפטי לממשלה. החשד: הדלפות לנתניהו בזמן חקירות תיקי האלפים. יוזם החשד: שי ניצן, תוך ביצוע עבירה פלילית, בניסיון לתפור תיק נגד מנדלבליט - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

22.4.23:
אעוד ביזיון והפעם של ש"ס? הכניעה המבישה של ש"ס ל"קליקה" של עו"ד גלי מיארה ומשרד עו"ד ארנון, תדמור-לוי (עו"ד ד"ר תדמור הוא בן זוגה ואבי בנה של עו"ד דנה נויפלד, משרד עורכי הדין ממנו יצאה עו"ד מיארה לתפקיד היועמ"ש). לאחר תקופה בה המכרז למינוי קבע של היועצת המשפטית למשרד הבריאות הוקפא, גם בגללי, בימים אלו חודש הטיפול בו ונקבעה ועדת בוחנים ליום 02.05.23 ועושה הרושם שנסללה הדרך למינוי של עו"ד דנה נויפלד מ"קליקת תופרי תיקי האלפים" ליועצת המשפטית הקבועה של משרד הבריאות. השמועות במשרד הן כי משה ברסימנטוב (המנכ"ל של משרד הבריאות) מקדם את המינוי שלה, לפי דרישת משרד המשפטים, תוך הסכמה בשתיקה של ש"ס.
עושה רושם כי ש"ס מורתעים מאד מהיועמ"שית ולא מעוניינים להפריע למהלך של המינוי. 
דוגמה קטנה לעדותה של עו"ד דנה נויפלד בביהמ"ש המחוזי: כאן וגם כאן.  
סיכום של אלי ציפורי לעדותה המוזרה ביותר של עו"ד דנה נויפלד בביהמ"ש, עדות שהופרכה כליל בחקירה הנגדית: כאן. אסור לשתוק!!!

ב. ח"כ עו"ד טלי גוטליב שלחה מכתב חריף למזכיר הממשלה בדרישה לפטר מיידית את עו"ד גלי בהרב מיארה - היועמ"שית. המכתב - כאן

הערה חשובה: כל ניגודי העניינים של עו"ד גלי בהרב - מיארה יש כאן. מסמך הסדר ניגוד העניינים המלא נמצא כאן. מדהים. 
בנספח יש לא פחות מ-6,266 "מניעויות". לא היה אי פעם או יהיה אי פעם עובד בשירות הציבורי עם כל כך הרבה מניעויות (כולל מניעות מול כל שופטי ההרכב בתיקי האלפים). מי בכלל יכול לפקח על זה? מצב מטורף לחלוטין. 

23.4.23:
א. פורסם כאן: "ועדת החוקה, חוק ומשפט אישרה את הקמתה של ועדה לבחינת ממצאי תחקיר האזנות הסתר NSO.
ועדת חוקה, חוק ומשפט אישרה היום את הקמתה של ועדת משנה לבחינת ממצאי הצוות לבדיקת האזנות סתר לתקשורת בין מחשבים בראשות עו"ד עמית מררי, המשנה ליועצת המשפטית לממשלה (משפט פלילי), ובחינת אופן היישום של המלצותיו."

פורסם כאן: יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן: "בדיון הקודם שקיימה הוועדה על פגסוס והאזנות הסתר של המשטרה נמסרו מידעים שונים ועל חלקם נאמר לנו ע"י נציגי המשטרה, הפרקליטות וצוות מררי שהם מנועים מלמסור את המידע בהרכב ועדה מלא מסיבות של סודות מסחריים וכו'. חלק מכך נתון לוויכוח, אך כדי שניתן יהיה לשמוע את המידע החלטתי על הקמת ועדת משנה מצומצמת שכן, ככל שהיא יותר גדולה הייתה נטייה להעביר אליה יותר מידע ולפגוע בהרכב הוועדה הכללי".
עוד אמר כי בשבוע הבא תקיים ועדת המשנה דיון חסוי ומיד לאחריו דיון פתוח בוועדת החוקה בהרכבה המלא. יו"ר הוועדה יהיה ח"כ שמחה רוטמן, חברי הוועדה יהיו הח"כים משה סעדה (מ"מ טלי גוטליב) (הליכוד), ארז מלול (ש"ס), יואב סגלוביץ' (יש עתיד) ומנסור עבאס (רע"ם).
הקמת הוועדה אושרה פה אחד בתמיכת 7 ח"כים וללא מתנגדים: היו"ר ח"כ שמחה רוטמן והח"כים טלי גוטליב, משה סעדה (הליכוד), יצחק פינדרוס (יהדות התורה), ארז מלול (ש"ס), יסמין פרידמן (יש עתיד) וגלעד קריב (העבודה).

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים‼ פרויקט החקירות של נצ"מ מומי משולם: קשרי ההשחתה בין בן כספית לקצין המשטרה ערן קמין; לא התקבל אישור יועמ"ש לגביית עדות כספית נגד נתניהו במשטרה. קמין הפעיל את כספית וזה כתב עליו שהוא לא מקודם והורחק לארה"ב - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
התגובה המלאה של הפרקליטות (לבקשת ההגנה הנמצאת כאן) בעניין בן כספית - נמצאת כאן

ד. הפרקליטות הגישה לביהמ"ש המחוזי בי-ם בקשת דחייה של 10 ימים למתן תגובה לפניית ההגנה (הנמצאת כאן) להוצאת "צו המצאת מסמכים" הנוגעים להחלטת היועמ"ש דאז ד"ר מנדלבליט (בעניין ישיבות שהתקיימו בראשותו, שיש בהן לכאורה אישורי יועמ"ש לחקירת רוה"מ). הבקשה כאן

ה. התקבל פסק דין בתביעה של "המקורבת" באמצעות עו"ד ניר חפץ כנגד אזרח שנטען שפגע בפרטיותה ע"י פרסום פרטיה בפייסבוק בניגוד ל"צו איסור פרסום". פסק הדין המלא - כאן

ו. התקבלה תגובת הפרקליטות בעניין בקשת ההגנה (הנמצאת כאן) לקבל תכתובת של תנ"צ כורש ברנור. הפרקליטות מבקשת אישור לפנות אליו לתגובה, בטרם יינתן מענה לבית המשפט. תגובת הפרקליטות בעניינו של כורש ברנור - כאן

ז. התקבלה תגובת הפרקליטות בעניין בקשת ההגנה (הנמצאת כאן) לקבל את התכתובות של רותם רולף (שהייתה קשורה למפגשים של יאיר לפיד עם ארנון מילצ'ן. באותה עת הייתה היועצת של שר האוצר יאיר לפיד) ובתגובה הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לאשר לפרקליטות לפנות לעדה, בטרם הפרקליטות תיתן את תשובתה לבית המשפט. תגובת הפרקליטות - כאן

ההמשך בכתבה: תיק 2000: עיקרי הדברים בחקירת נצ"מ מומי משולם ע"י עו"ד איריס ניב סבאג, הפרקליטה של נוני מוזס, והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-24.4.23 והלאה - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים