Telecom News - תיקי האלפים: עדות תנ"צ כורש ברנור ועדכונים בתיקים מ-8.4.24 והלאה

תיקי האלפים: עדות תנ"צ כורש ברנור ועדכונים בתיקים מ-8.4.24 והלאה

דף הבית >> כתבות ראשיות לדף הבית >> בלעדי >> תיקי האלפים: עדות תנ"צ כורש ברנור ועדכונים בתיקים מ-8.4.24 והלאה
תיקי האלפים: עדות תנ"צ כורש ברנור ועדכונים בתיקי האלפים מ-8.4.24 והלאה
מאת: מערכת Telecom News, 8.4.24, 13:06כורש ברנור ויקיפדיה

הדיונים בתיקי האלפים חזרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים. למרות שהרכב השופטים הודיע לפרקליטות שראוי להסיר את סעיף השוחד בתיק 4000 ולשקול את סיום המשפטים כולם (תיקי 1000 ו-2000) - הפרקליטות מסרבת. זאת, כדי להשאיר את נתניהו במצב של "נאשם בתיק פלילי" וב"ניגוד עיניינים" ולהגביל עי"כ את פעולותיו כראש ממשלה, וגם כדי לדחות את המועד בו יתחיל הציבור לבוא עימה חשבון על תפירת תיקי האלפים. כ"כ, 2 משפטי הצוללות (תיק 3000) ממשיכים גם הם.

הכתבה עוסקת בעדות תנ"צ כורש ברנור, ראש יחא"ה לשעבר,
 ובעדכונים בתיקי האלפים מ-8.4.24 והלאה.

הכתבה: תיק 1000: עדות אייל גבאי, שאול ורדי, יובל דיסקין ועוזי ארד ועדכונים בתיקי האלפים מ-1.4.24 ועד 7.4.24 כולל כאן.

8.4.24: יום מס' 1 של עדות כורש ברנור:
א. 
עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: היום מתחילה בביהמ"ש המחוזי בי"ם אחת העדויות החשובות בתיקי 1000 ו-2000, עדותו של תנ"צ כורש ברנור, מי שעמד בראש יאח"ה, היחידה בלהב 433 שהחלה ב-"מבצע נתניהו", כלומר בחקירות עברייניות רחבות היקף, שהתנהלו כיוזמות פרטיות של קבוצת שותפי סוד, ללא אישור, לחלוטין מחוץ לגבולות החוק, ותוך ביצוע פשעים חמורים וקשים, לא לחקירת חשדות כלשהם, אלא במטרה למצוא מידע כלשהו, שיאפשר הגשת כתב אישום נגד נתניהו שיביא להתפטרותו. שמו של ברנור נקשר גם בהדלפות עברייניות מכוונות בתיקי האלפים, ואף נרמז כי היה לו קשר להפעלת אלדד יניב, מני נפתלי וחבורת הגנגסטרים שאיימה על מנדלבליט והטרידה אותו כדי שיאשר את פעולות החקירה העברייניות ויגיש נגד נתניהו כתבי אישום. עדותו של ברנור צפויה להימשך 5 ימים שיתפרסו על פני השבועיים הקרובים ויושלמו אם יהיה בהם צורך לאחר הפסח.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
שקר ראשון של כורש ברנור כבר בחקירה הראשית: ברנור: ״לא פעלנו באופן פסול (בעניין הקלסרים שהביאה הדס קליין) החומר שקיבלנו מהדס נמסר בצורה שהיה צו שהיה לנו. זה היה ביוזמתה. יש לה גישה לחומר. היא מייצרת החומר במסגרת תפקידה״. סליחה? זה לא במסגרת תפקידה, מר ברנור, לא מימשתם את הצו והדס קליין הציגה מצגי שווא כדי להשיג את הקלסרים וכתבה שזה לבקשתכם בניגוד למה שאתה אומר.

ב ו ם! כורש ברנור מגלגל למעלה את האחריות על הפרדת/הסתרת השמות של יוסי כהן בחקירת השימוש בדירת פאקר במלון רויאל ביץ׳ (שכנראה נעשתה בלי ידיעת היועמ"ש דאז ד"ר מנדלבליט בזמן אמת) והאיסור לא לשאול את הדס קליין על יוסי כהן - על ליאת בן ארי! ברנור: ״ההנחיה הייתה מהפרקליטות״.

כבר בחקירה הראשית קו ההגנה של כורש ברנור הוא גלגול האחריות לאביחי מנדלבליט, לליאת בן ארי ולמני יצחקי, ראש אגף חקירות ומודיעין דאז. המשמעות: עוד לגיטימציה לפרקליטי נתניהו להזמין את שלושתם להעיד במסגרת פרשת ההגנה.

אחרי כ-45 דקות הסתיימה החקירה הראשית המביכה של כורש ברנור. החקירה נוהלה על ידי קרן צבירן.  השורה התחתונה של ברנור: זה לא אני, זה מני יצחקי, ליאת בן ארי ואביחי מנדלבליט - אישרו ונתנו הנחיות.

הערה: הוגשה תלונה נוספת (שביעית) ליועמ"שית, הפעם בנושא "קבוצת סייעני \ סוכני המוסד" - כאן. תגובת היועמ"שית (שהתלונה הועברה לפרקליט המדינה) - כאן

ג. עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר: החקירה הראשית של כורש ברנור כל כך הזויה,  חשבתי שיתכונן יותר טוב...הסתיימה חקירתו הראשית של כורש ברנור, וכמות השקרים הברורים בה כל כך גדולה, שהחקירה הנגדית הולכת להיות טבח. מטאפורה...

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
כורש ברנור באמירה משעשעת: ״אני לא תופר תיקים, אני מנהל חקירה״ (אפשר גם וגם לידיעת ברנור).

לא להאמין! כורש ברנור ברענון העד שלו: לא ביצענו איכונים בתיקי נתניהו בגלל שיקולי תקציב (על דוכן העדים היום הוא ניסה לסגת מהאמירה הזו). תגיד, מר ברנור, אתה חושב שכולנו מטומטמים? מבזבזים מאות מיליוני שקלים מכספי ציבור על חקירות סרק ועל טיולים מסביב לעולם ואין לכם כסף לאיכונים בתיקים של ראש ממשלה?

ה. גם עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר: לאחר שהם טסו בכל רחבי העולם במשלחות של קבוצות כדי לבדוק מחיר של פסלון בסרילנקה, או לשאול כמה שאלות את זאב רובינשטיין, כורש ברנור מנסה לטעון שלא בוצעו איכונים בגלל שרצו לחסוך כסף...

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
כורש ברנור מודה: ישבתי בפרקליטות מיסוי וכלכלה (ליאת בן ארי) 8-9 פעמים לימים שלמים. המשמעות: בן ארי ניהלה בפועל את החקירה.

מבוכת ענק לפרקליטות ולמשטרה בעדות כורש ברנור. עו״ד עמית חדד מפרק ומביך את ברנור שוב ושוב ותופס אותו בשקרים ובסתירות. ברנור לחוץ מאוד, מרבה להתנגח עם חדד ובשלב מסויים נפנף באצבעו כלפיו במה שנראה כמו איום. עו״ד חדד: ״הוא מאיים עליי עם האצבע! אתה חצוף!״.

ז. גם עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר: ברנור נכנס ללחץ מרוב הסתבכות בשקרים, ומתחיל לאיים על עו"ד חדד ולהצביע עליו באיום. ורק התחלנו...

ח. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
בלתי נתפס: המשטרה והפרקליטות הודיעו למנדלבליט על גביית עדות מבן כספית רק אחרי חודשיים מגביית העדות. ברנור מתפתל על דוכן העדים ומרבה ב"לא זוכר": עו״ד עמית חדד: "על סמך מה גבו הודעה מבן כספית ב-11.4.16?" כורש ברנור: "אישור יועץ". חדד: "איזה יועץ?" ברנור: "מנדלבליט. מועברת בקשה למנדלבליט ויש אישור. אני לא רואה אישורים של היועץ. אני רואה מסמכים פנימיים - בקשה ואחר כך ניתן אישור לראש אח"מ". חדד: "מנדלבליט לא נתן אישור לחקור את בן כספית ולהטיל עליו תותחים שימסור חומרים. מה אתה יכול להגיד על זה?" ברנור: "מופרך, שתי דקות אחרי זה דיברנו איתו על הודעת בן כספית". חדד: "אחרי חודשיים". ברנור: "טעיתי, אחרי חודשיים". חדד: "אמרתם למנדלבליט שזה יוזמה שלכם להביא את בן כספית לחקירה?" ברנור: "לא זוכר". חדד: "מצג שהוצג למנדלבליט שבן כספית רצה למסור מידע ועכשיו יש מידע וצריך לטפל בו". ברנור: "לא זוכר דבר כזה. מופרך". חדד: "של מי הייתה יוזמה למסור את המידע?" ברנור: "לא יודע". חדד: "אז למה זה מופרך? מה נאמר ביחס ליוזמה למסור את הפרטים לידי בן כספית?" ברנור: ישיבה ראשונה מנדלבליט מכיר את הנושא טוב מאוד". חדד: "לא שאלתי אם מכיר, שאלתי יוזמה". ברנור: "ראיתי במסמכים הפומביים שיש אישור. הודעה עוברת לפרקליטות ולשולחנו. הוא לא הופתע".

גם המודיע המשטרתי בן כספית מוחזק בגרונו: עו״ד עמית חדד שואל את כורש ברנור אם הדס קליין מסרה לבן כספית את המידע על השמפניות והסיגרים (תזכורת: קליין נפגשה עם כספית במסעדת הדסון בת״א וסיפרה לו על כך). אחרי התנגדות של הפרקליטות, כורש עונה באופן כללי ואומר שהם מכירים את מקורות המידע של כספית. המשמעות: בן כספית ומקורותיו מוחזקים בגרונם ובין כספית למשטרה/פרקליטות קיימים קשרי השחתה חמורים. הם מגבים אותו והוא מגבה אותם.

הערת מערכת: בן כספית היה היוזם והכוח המניע (בידיעות כזב, אותם מסר בלמעלה מ-50 מפגשיו עם מפעיליו) גם את תיק 1000 - כאן וגם את תיק 3000 - כאן
תמצית 18 מהידיעות שבן כספית מסר למשטרה (בעיקר לערן קמין) יש - כאן

אלי ציפורי סיכם את היום בטוויטר:
ציפורי

ט. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר:
עדותו של ברנור חשפה עוד כמה טפחים ממעורבותו העמוקה של רפ"ק אבי רוטנברג בייזום תיקי האלפים וכנראה עוד הרבה מעבר לכך, כולל עיסוק בתיק 2000 בו "גיסו" נוני מוזס הוא הנאשם המרכזי, והכל תוך שהוא מסתיר ממפקדיו את יחסיו עם ג'ודי מוזס, אוייבת הנפש של משפ' נתניהו.

עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

יהודעה מטעם הפרקליטות: פרקליט מחוז מיסוי וכלכלה, יהונתן תדמור, על דעת היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, הודיע למר שלמה פילבר על כוונה לבטל את הסכם עד המדינה שנערך עימו לאחר שהונחה בפניהם תשתית ראייתית המלמדת על הפרת הסכם עד המדינה מצידו.

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
1) הנסיגה מהסכם עד המדינה של פילבר: הפרקליטות מודה שתיק 4000 ז״ל: ההודעה של הפרקליטות שהיא מבטלת את הסכם עד המדינה עם פילבר היא נקמנות נטו של ליאת בן ארי ויהודית תירוש. המשמעות המיידית היא שגם הן מבינות (סוף סוף) שתיק 4000 ז״ל. בן ארי&תירוש הגישו כתב אישום שקרי ביודעין נגד נתניהו על בסיס פגישת הנחייה מדומיינת שהן ידעו היטב שלא התקיימה. במקום שהן יועמדו לדין הן רודפות את פילבר על כשלונן ורוצות להגיש נגדו כתב אישום על כלום ושום דבר. 

2) התדרוכים שמקבלים השופרות מהפרקליטות הם שפילבר יועמד לדין על עבירות המקור שלו כביכול - מרמה והפרת אמונים. איך בדיוק? הרי נגד כל המעורבים בעבירות כביכול שיוחסו נגד פילבר נסגר התיק. אז למה דווקא הוא? וחוץ מזה: אין שום הנחייה בשירות המדינה איך צריך רגולטור להתנהל עם מפוקח - כך שפילבר לא עבר שום עבירה ובוודאי לא היטיב עם בזק כפי שהוכח בדיוני המשפט.

3) תיק 3000: עד המדינה מיקי גנור נסוג בו מהסכם עד המדינה לאחר שלחצו/סחטו אותו לאורך כל החקירה להפליל את נתניהו. תיק 4000: הפרקליטות נסוגה מהסכם עד המדינה של שלמה פילבר לאחר שלחצה אותו להפליל את נתניהו והוא לא נתן להם למעשה דבר. תיק 4000: עדותו של עד המדינה ניר חפץ הייתה ריקה מכל תוכן למרות שלחצו/סחטו אותו להפליל את נתניהו והוא חמק מעבירת שיבוש שלא קשורה לנתניהו. תיקי 1000 ו-2000: עדותו של עד המדינה ארי הרו הייתה ריקה מכל תוכן למרות שלחצו/סחטו אותו להפליל את נתניהו באמצעות תיק אישי שלו שלא קשור לנתניהו. ככה תפרו תיקים - באמצעות כותרות על עדי מדינה שלא נתנו דבר.

תזכורת למי ששכח: ניר חפץ כנראה הועסק כ"סוכן" של להב 433 גם ב"תיק חדרה" - כאן

בהקשר זה ח"כ עו"ד טלי גוטליב פרסמה בטוויטר: שיעור ראשון במשפטים. אם הפרקליטות מבקשת לבטל הסכם עד מדינה [עם שלמה פילבר], המשמעות שדברי העד בבית המשפט לא שירתו את הפרקליטות. עוד זה אומר שדבריו בבית המשפט לא חיזקו את תזת התביעה המופרכת. ביטול ההסכם הוא כותרת נואשת! רשמו בפניכם שלא יוגש כתב אישום נגד פילבר. לא כי הפרקליטות מחבבת אותו אלא כי הוא לא ביצע כל עבירה. מלכתחילה אמרתי שהוא לא עד מדינה כי הוא לא שותף לשום פשע. לא אופתע אם שוב אהיה צודקת. הפרקליטים הבכירים בתיק הזה לעומת זאת הם דווקא כן ביצעו שורת עבירות של שיבוש הליכי משפט והפרות אמונים קולוסאליות והכל ממניעים פוליטיים זדוניים.

9.4.24:
א. חשיפת שלל נקמות הפרקליטות ממי שממוטט את התיקים התפורים וחושף את ערוותם וקלונם ברבים. נצ"מ בדימוס אבי וייס בתכנית "לקום על צד ימין עםוייס  פילבר סימן דני סימן" ב"רדיו גלי ישראל" ב-9.4.24: "למה שלמה פילבר הפך בכלל לעד מדינה בתיק 4000? על מה הוא יועמד לדין?". חשיפת כל מה שלא מספרים לכם בכלי התקשורת, על הפרשות שמסעירות את עולם המשפט בישראל.

השידור המלא (קובץ אודיו) של כ-18 דקות כאן: https://did.li/Daniel-Seaman-Weiss.

או ישירות באתר השידורים ב"רדיו גלי ישראל" כאן: https://www.gly.co.il/program?id=3216.

לינק לסרטון יוטיוב - כאן.


באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת:  מופע האימים של כורש ברנור. מגלגל את האחריות למנדלבליט ולליאת בן ארי: הפרקליטות היא זו שהנחתה אותי לא לשאול את הדס קליין על ראש המוסד לשעבר יוסי כהן ולפצל את ההודעות בינו לבין יאיר נתניהו - כאן.

גאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת:  מופע האימים של כורש ברנור (חלק ב'). המשטרה והפרקליטות חרגו מאישורי היועמ"שים וינשטיין ומנדלבליט ופעלו בניגוד לחוק; המשטרה מרחה את הפרשה החמורה של הרומן בין אבי רוטנברג לג'ודי ניר מוזס למרות ניגוד עניינים חמור; המשטרה והפרקליטות עדכנו את מנדלבליט על גביית עדות מבן כספית רק חודשיים אחרי - כאן.

ד. יום מס' 2 של עדות כורש ברנור:
ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
עו״ד עמית חדד מנסה לשאול על בן כספית ועל כך, שרק על בסיס עדותו חקרו את ארי הרו. והדבר הצפוי מכל קרה: קרן צבירן מהפרקליטות צווחת חיסיון, חיסיון, חיסיון! וכל זה בשביל להגן על בן כספית, שעל בסיס כזביו הרסו לאנשים את החיים. והוא מצידו מגן על אנשי הפרקליטות. כל פעם שעולה השם בן כספית בתיקי נתניהו הפרקליטות מוכיחה עד כמה יחסי ההשחתה איתו חמורים.

לא להאמין! כורש ברנור חקר פרשות נתניהו למרות שהתיישנו. ארי הרו אמר לו שכל ההזיות של בן כספית זה שטויות והבלים אבל ברנור התעקש לאיים עליו. ברנור: ״מילאתי את חובתי המקצועית״: עו״ד עמית חדד: "ארי הרו למרות אתה מציע לו סגירת תיק אומר שהכל ההזיות של בן כספית שזה שטויות והבלים שהביא נגד ראש הממשלה - אודליה, מטה כפול, הוא שולל לחלוטין ולמרות איומים שלך ארי מתעקש בחקירות. אומר העסקה של אודליה הייתה אמיתית. עבדה משמעותית עבור ידידי הליכוד שהרוויחו ממנה כסף. מכוח מה אתה אומר 'אנחנו יודעים שהייתה מעורבות בפלילי'? אתם יחידה חוקרת. ארי היה עד ראשון שלכם. פעולת חקירה ראשונה. איך אתה יודע שהייתה מעורבות פלילית. אודליה לא אישרה זאת. איך אתה יודע מעורבות בפלילי. אתה אומר זאת לעד מדינה". כורש ברנור: "מילאתי חובתי המקצועית כדי לנסות להגיע להמלצה. עשיתי זאת עשרות פעמים. יושב בחדר חקירה חשוד תלוי ועומד נגדו תיק חמור בעיני. הבחור רוצה הקלה או לקראת הסוף אני צריך לנקות אותו בצורה מקצועית כדי לראות שלא עובר לידו חומר מפליל. זו חובתי המקצועית. שאלת וזו התשובה".  חדד: "זו לא התשובה".

ואוו! כורש ברנור מודה בפועל: מנדלבליט לא אישר לי לאיים על ארי הרו ולהגיד לו תן לי כל דבר פלילי על נתניהו בעשר השנים האחרונות בתמורה לסגירת התיק שלך. עו״ד עמית חדד: "היועץ התיר לך לקחת את ארי ולבקש ממנו דברים פסולים של נתניהו בעשר שנים אחרונות? זה אישר לך היועץ? כן או לא?" כורש ברנור: "אני יכול להרחיב? הוא אישר לי להיכנס אתו למתווה של עד מדינה". השופטת רבקה פרידמן-פלדמן: "הוא אישר לך לתת כל דבר חשוד בעשר שנים אחרונות?" ברנור מתחמק: "משוואה מאוד פשוטה תן וקח". השופטת פרידמן-פלדמן: "כולל רשימה של מעשים פליליים?" ברנור: "זה סוג של עדות ניקיון. ניקיון זה אומר שאני צריך לשמוע ממנו ולהתרשם ממנו ולהיות מוחלט שאוגר ואוחז אצלו חומר נגדו ונגד אחרים. אני השתמשתי בסגנון הזה. זה הנוהל של הסכם עד מדינה".  השופטת פרידמן-פלדמן: "היה אישור של היועמ"ש?" ברנור מתחמק: "האישור זה לכאן ולכאן. תן וקח". חדד: "אתה לא עונה לשאלה". ברנור: "התשובה היא כן". חדד: "היועץ מתיר לך בפרוטוקול לאיים על ארי ולהגיד לו את הדברים האלה - תיתן לי מעשים פליליים על ראש הממשלה בעשר שנים אחרונות?" ברנור: "התשובה היא לא". חדד: "עכשיו זה לא. מקודם היה כן". ברנור: "אבל אתה רוצה תשובה".

קטע הזוי: כורש ברנור הודה שהוזמן ללשכתה של ליאת בן ארי כדי לחתום על הסכם עד המדינה של ארי הרו בלי שהיה שותף לו בכלל או ערך אותו ולמרות שחשב קודם לכן שאין היתכנות להסכם כזה. השופט בר-עם: "זומנת, חתמת על הסכם שלא ערכת. חתמת כי כך נתבקשת, לחתום וזהו?"  ברנור: "אני מבין שהיה תהליך של מו"מ". חדד: "לא היית שותף לעריכה ולא לכלום?"  ברנור: "נכון". המשמעות: ליאת בן ארי ניהלה בפועל את החקירה והחתימה על הסכם עד המדינה עם ארי הרו הייתה פיקציה בשביל התקשורת כי הרו לא מסר להם דבר נגד נתניהו.

הדרמה הענקית במשפט נתניהו: כורש ברנור מודה בפועל, לאחר זיגזגים והתפתלויות לאור שאלות השופטים - שפעל בניגוד לחוק שערך מסע דיג לראש הממשלה וביקש מארי הרו כל פעולה פסולה/פלילית של נתניהו בעשר השנים האחרונות בלי שום מידע קונקרטי. ברנור אמר בהתחלה שהיה אישור יועץ, חזר בו ואמר שלא היה אישור ושוב ביצע פליק פלאק כשאמר שיש אישור. לבסוף, בעקבות שאלת השופטת פרידמן-פלדמן הודה ברנור שמנדלבליט אמר להם ״לצאת לדרך״ והוא ראה בזה אישור גורף (לעשות מה שבראש שלו בניגוד לחוק).

ואוו! השופטים נוזפים בכורש ברנור על מסע הדיג שערך לראש הממשלה: "לא ברור לאן אתה הולך, האם זה לגיטימי?" השופט שחם: "הבעיה היא ההיקף. זה לא ממוקד. לא ברור לאן אתה הולך (על כך שביקש כל דבר פסול/פלילי על נתניהו). שאלות כלליות. האם זה לגיטימי?" השאלה נשאלה 4 פעמיםברנור: "הספקטרום שנחשפנו זה טובות הנאה, העד נחשף. זו הערכה שלנו". השופטת פרידמן-פלדמן: "אתה שואל על כל דבר"? ברנור: "אנו יודעים לפי חומרים מודיעיניים". השופט בר-עם: "מודיעיני זה לא. כל דבר פסול... אתה מרחיק לכת. זה נשאל לגבי ראש ממשלה?" ברנור: העד הזה נחשף לכמה דברים פסולים וכו'. אתה יודע ברמה גולמית. מותר לך לשאול".

עו"ד חדד: "הייתה שיטה, שאם הדס קליין ויונתן חסון אומרים משהו אז לא בודקים עם עדים אחרים". ברנור מתעצבן: "עמית, די, מספיק עמית, די". עו״ד עמית חדד: "מעמיסים אוכל, סיגרים, שמפניה בבגאז, לפי הטענות, למה לא שאלתם את הנהגים?" כורש ברנור: "הדס אמרה. יונתן חסון אמר.  לא זוכר למה לא שאלנו. מה שנשאלו חלקם ולא כולם". חדד: "כולם שללו שאי פעם העמיסו להם בבגאז". ברנור: "היו עדויות חד משמעיות של יונתן והדס". חדד: "למה לא שאלת נהגים?" ברנור: "זה היה חד משמעי עם הדס ויונתן". חדד: "אז למה לא לשאול הנהגים?" ברנור: "לא יודע למה לא הוסיפו שאלה". חדד:  "הייתה שיטה שאם הדס ויונתן אומרים משהו אז לא בודקים עם עדים אחרים?" ברנור: "מי אמר?" חדד: "אני מכיר התיק". ברנור: "גם אני מכיר. הודעות של יונתן והדס אפשר להשית ממצא". חדד: "אני אומר לך שאין". ברנור: "אני אומר שכן. מספיק, די עמית, די". חדד: "מה זה די? מה החומרים הנוספים שלשיטתכם זה שזור, אני אומר שאין דברים נוספים. הייתה הזדמנות ולא מימשת". ברנור: "אני אומר אחרת".

עו״ד עמית חדד: "הדס קליין קשורה בהחלט לדירה של פאקר במלון רויאל ביץ. להדס יש קשר לדירה ולא ליאיר נתניהו. זה אתה יודע? היא לא קשורה לביקורי יאיר נתניהו בדירה". 
עו"ד עמית חדד: "הדס קליין הסתירה בחקירה שלה במשטרה את הביקורים של יוסי כהן בדירה של פאקר במלון רויאל ביץ' והפילה הכל על יאיר נתניהו". עו״ד עמית חדד: "ידעת שהדס קליין מודעת לביקורים של יוסי כהן בדירה?" ברנור: "כן". חדד: "בהודעת קליין שואלים את הגב' קליין האם יש מבקרים בדירה 901  של ג'יימס פאקר כשהוא לא בארץ. אנו יודעים שהדס יודעת לפחות על 2 אנשים. תראה מה היא עונה: 'יאיר נתניהו מגיע לדירה'. מייחסת רק ליאיר ומתעלמת שיוסי כהן מגיע בתדירות גבוהה יותר לדירה". ברנור: "קראתי ההודעה. זה מה שראיתי". חדד: "הדס מסתירה ביקורים של יוסי כהן, אבל מספרת על יאיר בלבד. שמה הכל על נתניהו ומעלימה גורמים אחרים שלא מעניינים אותה". ברנור: "למיטב זיכרוני אני זוכר הנחייה לא לשאול את הדס לגבי יוסי כהן. אולי זה הגיע מראש אח"מ. נכון שזו שאלה פתוחה". חדד: "הדס היתה אמורה לענות שיש יותר אנשים, אם יש מבקרים בדירה שפאקר לא בארץ". ברנור: "חסר פה שם". חדד: "לא הטריד אותך שהעדה מסתירה? מפילה הכל על יאיר. רק הוא מגיע לדירה. יוסי כהן  שמגיע יותר היא מסתירה. זה לא הטריד אותך?" ברנור: "אני תמיד מוטרד. מה היה באותו סטטוס שחזרתי לא זוכר". השופט שחם: "נתת דעתך באותה עת?" ברנור: "לא זוכר".

אלי ציפורי סיכם בטוויטר: נחשף היום בדיון: עוד שערוריית ענק: הפרקליטות הסתירה מפרקליטי נתניהו את סרטוני האבטחה ממלון רויאל ביץ׳ (דירת פאקר) ומיילים בין פאקר ליוסי כהן בטענה של אי רלוונטיות (טענה מטופשת, תיק 1000 הרי התחיל משם. התירוץ האמיתי הוא הגנה על יקירי הפרקליטות). באורח פלא הגיעו סרטוני האבטחה והמיילים לרביב דרוקר בהדלפה פלילית כמובן ושודרו בחלקם בתוכנית ״המקור״ ב-28.12.21. היום בדיון ניסתה קרן צבירן מהפרקליטות להיתמם בצורה מביכה ולגונן למעשה על דרוקר - מה שהמחיש שוב את קשרי ההשחתה של הפרקליטות עם ״עיתונאים״.

ו. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: הסתיים יום עדותו השני של כורש ברנור. כבר עכשיו ניתן לומר, שכורש משקר באופן מיתמם ברמה כל כך נמוכה שכבר מעליבה את השופטים, שפעם אחר פעם חידדו לו את השאלות בעצמם, ואילצו אותו לחשוף את שניסה להסתיר, או להתבצר בשקרים אותם קל להפריך.

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

ז. שוחרר פרוטוקול נוסף מדיוני "תיקי האלפים" בביהמ"ש המחוזי בי-ם: 1.4.24

ח. ההגנה פנתה לבית המשפט בבקשה לקבל חומרי חקירה הנוגעים לפרח לרנר (עדת תביעה שטרם העידה, הייתה בין 2009 ל-2015 יועצת לנתניהו לענייני חקיקה וכנסת), בגלל חשד לחדירה לא חוקית לטלפון הנייד שלה - כאן.
בהקשר זה גם אלי ציפורי ציין בטוויטר: בום! פרקליטי נתניהו אומרים בפועל: נגד פרח לרנר, יועצת לשעבר של נתניהו, הופעלה רוגלה בצורה לא חוקית - ״הפרקליטות אישרה שהמשטרה ביצעה חדירה וחיפוש לא חוקיים לטלפון ולתיבת המייל של פרח לרנר״.

10.4.24:
א. אבי וייס פרסם בטוויטר: עוד תיק פלילי בלי ראיות ("תיק חדרה", נשאר בו נאשם אחד - צבי גנדלמן, מי שהיה ראש העיר חדרה ו"הקליקה" תפרה לו תיק מלווה בטונות של עבירות ופגסוסים... כתבת החשיפה האחרונה בנושא: https://bit.ly/Hedera5). וכעת, בדיון בסוף השבוע האחרון בביהמ"ש, ממש לא הפתעה, כבוד השופט שלמה בנג'ו מבית משפט השלום בחיפה פנה לפרקליטות: "אני מחכה שתביאו לי משהו שיוכיח את הטענות שלכם בכתב האישום. עד היום לא הבאתם לי כלום".
ניחוש אחד בלבד לקוראים: האם הפרקליטות תמשוך את כתב האישום ב"תיק חדרה"? או אולי "הקליקה" של תופרי התיקים, תתנהל גם כאן בדיוק כמו ב"תיקי האלפים", תוך התעלמות מוחלטת מהערת השופטים במחוזי בי-ם, שאין כל ראיות לעבירות פליליות בתיקי 1000 ו-4000?

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כורש ברנור פעל בניגוד לחוק לאחר שביקש מארי הרו כל דבר פסול/פלילי על נתניהו בעשר השנים האחרונות בלי מידע קונקרטי; השופטים: קיבלת אישור מהיועמ"ש? ברנור: הוא אמר תצאו לדרך אז חשבתי שיש אישור - כאן.

גאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוקרים את החוקרים: כורש ברנור, יום עדות שני, חלק ב'. עו"ד עמית חדד: הדס קליין הסתירה בחקירתה במשטרה את הביקורים של יוסי כהן בדירת פאקר במלון רויאל ביץ' והפילה הכל על יאיר נתניהו; וגם: ההדלפה הפלילית לרביב דרוקר - כאן.

דאלי ציפורי פרסם בטוויטר: שחור על גבי פרוטוקול (מתוך עדות מומי משולם): כורש ברנור פועל בניגוד לחוק ומבקש מארי הרו כל דבר פסול/פלילי על נתניהו בלי שום מידע קונקרטי. "אני רוצה רשימה, רשימת אינוונטר, איזה סחורה יש לך?" (סחורה על נתניהו כמובן - כמו בשוק). משולם ברוב חוצפתו עוד משבח את ברנור על אמירותיו. המסמך - כאן. דו"ח התשאול הסודי והשערורייתי של ארי הרו (ע"י מומי משולם וכורש ברנור) - כאן

ה. עו"ד עידו שיפוני הדגיש בטוויטר: אתמול, לאור ניסיונו של כורש ברנור להתבצר בטענה האבסורדית, כאילו בישיבה שנערכה ביום 26.6.16 אישר מנדלבליט לא רק לשאול את ארי הרו מספר שאלות ללא אזהרה מאחר שהרו כלל לא היה חשוד, אלא גם לקיים עמו מו"מ להסכם עד מדינה מחד, וחוסר האמון הבולט של השופטים כלפי טענתו זו של ברנור מאידך, עלתה השאלה, האם השופטים ראו את הפרוטוקול הלא מושחר של אותה ישיבה. ולאחר בדיקה, התשובה הסופית היא: לא. גם השופטים ראו עד היום רק פרוטוקולים מושחרים מאותה ישיבה, עובדה שמקרבת עוד יותר את האפשרות, שבקרוב תיאלץ התביעה לחשוף את הפרוטוקולים הלא מושחרים, מהישיבות בהן לטענתה אושרו החקירות השונות ע"י מנדלבליט.

ואלי ציפורי פרסם בטוויטר: כורש ברנור חשף אתמול בעדותו שהתבקש לחתום על הסכם עד המדינה עם ארי הרו בלי שהיה שותף לעריכתו (ואף התנגד לו) - והוזמן לחתימה בלשכתה של בן ארי. במשפט הזוטא של מיקי גנור הפנה ראש להב הפורש מוטי לוי פעם אחר פעם לליאת בן ארי כנשאל על הסכם עד המדינה של מיקי גנור (ראו קטע אחד מבין רבים). כלומר, גם הוא שימש מן חותמת גומי של בן ארי (היא הרי אוהבת לגלגל אחריות). לכן, בן ארי חייבת להעיד על האופן שהיא ורק היא גיבשה את הסכמי עד המדינה ב"תיקי האלפים". נראה את הגברת מתפתלת על דוכן העדים. היא תיאלץ לתת דין וחשבון לציבור. אגב, זה נכון גם להליך המשפטי, אם יתקיים, נגד שלמה פילבר. הקטע - כאן.

ז. פורסם ע"י גור מגידו ב"דה-מרקר" כאן (כותרת בלבד): "בית המשפט: "אשר בבקשה ששיחדת את מפכ"ל המשטרה של ישראל". הנאשם: "זה נכון".
עורך הדין הישראלי אבי לביא נמלט מפני המשטרה לארה"ב ■ בתיק שנשאר עד כה סודי, הורשע שם, לפי הודאתו, בתשלום שוחד לבכירים במערכת אכיפת החוק בישראל, ובראשם המפכ"ל ■ בישראל ידעו שעדותו של לביא מסבכת לכאורה את המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו, אבל הבדיקה נסגרה ■ דנינו: לא היו דברים מעולם."
בעקבות החשיפה, התנועה למשילות ודמוקרטיה פנתה ליועמ"שית ולפרקליט המדינה - כאן בפניה תחת הכותרת: "דרישה בהולה לפתיחה בחקירה נגד פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן ותת-ניצב דהיום כורש ברנור בשל הפרת אמונים."

11.4.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ליאת בן ארי ויהודית תירוש טוענות ששלמה פילבר רימה אותן? זה בדיוק הפוך! הן רימו אותו - הפגסוס, האיומים, השקרים בחקירות, הסתרות המסמכים, המצאת העבירות והלחץ המשפחתי והפיננסי - כאן.

ב. הפרקליטות מבקשת, שזאב רובינשטיין, שמתגורר בארה"ב, יעיד בתיק 4000 דרך וידאו - בשיחת זום. זאת, לאחר שהודיע, שלא יוכל להגיע ארצה מסיבות רפואיות. המסמך - כאן.

13.4.24אלי ציפורי פרסם בטוויטר: מצרף מסמך ״פראפרזות״ של ״מידע מודיעיני״ בתיקי האלפים, שנמסר להגנה. זה כמובן לא ״מידע מודיעיני״, אלו בדיות וכזבים ממוחו הקודח של המודיע המשטרתי בן כספית, שעל בסיסן נפתחו חקירות סרק והוגש כתב אישום שקרי (וכמובן שהפרקליטות מסתירה זאת). בן כספית עשה זאת לפני פתיחת החקירה ובמהלכה, תוך שהוא מופעל בצורה לא חוקית. 
המסמך המלא - כאן.

14.4.24: תגובת פרקליטי נתניהו ואלוביץ לבקשה המוזרה של הפרקליטות להעיד את זאב רובינשטיין בווידאו מארה״ב. צוות ההגנה מבקש לדעת אם זה חיקור דין שנעשה בהסכמה אן שאיננו בהסכמה שאז נדרש זימונו הכפוי של רובינשטיין באמצעות הרשויות האמריקאיות. כ"כ, מבקשים בהגנה את כל ההבנות והסיכומים שאליהם הגיעו רובינשטיין ובאי כוחו עם הרשויות האמריקאיות. דבר אחד ברור - עוד מכה לפרקליטות: רובינשטיין מסרב, כנראה, להגיע להעיד בישראל (בכל מקרה הוא יהיה עד הגנה מצוין). המסמך - כאן.
החלטת בית המשפט מה-16.4.24 מאשרת את מתן העדות בווידיאו של זאב רובינשטיין מארה"ב - כאן

15.4.24: יום מס' 3 של עדות כורש ברנור:
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
בום! כבר בפתיחת היום עו״ד עמית חדד תופס את כורש ברנור בשקר גס. ברנור אומר שיאיר נתניהו היה 30-40 פעם בדירת פאקר במלון רויאל ביץ׳. חדד מראה לברנור את יומן הדירות המעיד שיאיר נתניהו ביקר בסך הכל 5 פעמים בדירה. ברנור בתגובה משעשעת: ״לא מכיר את המסמך הזה״. נראה לי שברנור ״התבלבל״ (בכוונה) בין יוסי כהן ליאיר נתניהו.

לא להאמין! המשטרה/פרקליטות תפסה את כל ההתכתבויות של איילת דוהן, מנהלת הלשכה של מנכ״ל מלון רויאל ביץ׳ - עם הדס קליין - כדי לגלות משהו על יאיר נתניהו (ולא מצאו). אבל בחקירה הכי חשובה בתיק 1000 לא תפסו את ההתכתבויות של הדס קליין מהטלפון שלה בנוגע לבנימין ושרה נתניהו. וכורש ברנור, כמובן, ״לא זוכר״.

מנדלבליט, תתכונן! עו״ד עמית חדד: "יבוא לכאן מנדלבליט (לעדות) ונשאל אותו שאלות (על האישורים)".

ואוו! עו"ד חדד רומז לכורש ברנור: "אתה הדלפת לאלדד יניב מהישיבה עם מנדלבליט". ברנור: "אתה גולש לכתבות מרושעות עלי". חדד:  "אמרו לי שלא עברת פוליגרף באותה תקופה, על ראש הגנב בוער הכובע": עו״ד עמית חדד: "האם סיפרת לאלדד יניב או האם במישרין או בעקיפין אתה יודע מי סיפר לאלדד (על כך שהם לא מרוצים ממנדלבליט ו"יהפכו עליו שולחן")? כורש ברנור: "לא". חדד: "בטוח?" ברנור: "כן". חדד: "עברת פוליגרף בתקופה ההיא? אני אומר לך שסיפרו לי שלא עברת פוליגרף. מה שאני אומר נכון?" ברנור מתחמק: "אתה גולש לכתבות מרושעות שפורסמו עליי. עברתי פוליגרף כנדרש. מה שאתה עכשיו זה לא בסדר. עברתי גם ביטחוני וגם 5 פעמים כנדרש במשטרה. אני יודע לאן אתה גולש. זו כתבה מרושעת, אתה מצטט משם, זה לא ראוי". חדד: "מה שאתה עושה זה לא ראוי. על ראש... (הגנב בוער הכובע).. אני לא אמשיך. מתי עברת פוליגרף?" ברנור: עוברים לפי דרישות.

עו״ד עמית חדד מטיח בקרן צבירן מהפרקליטות: "כל מה שהבאת היום זה דף נייר - תדרוך לגידי וייץ. גידי וייץ מנסה להלך אימים על כולנו… את אומרת דברים בשביל הספסלים האחוריים (השופרות שלה).
אלי ציפורי מעיר: "במו עיניי ראיתי את קרן צבירן מתדרכת את גליקמן בהפסקות".CYBER REE

איזו שערורייה! כורש ברנור כימת את השמפניות והסיגרים לפי העיניים של מילצ'ן! (דוגמא לעיניים מהן ניתן לזהות כמויות של שמפניות /סיגרים בתמונה משמאל)ראש יאח"ה לשעבר: "ההבנה הייתה שמדובר בכמויות גדולות של שמפניות וסיגרים. לא צריך מספרים, הסתכלתי למילצ'ן בעיניים": כורש ברנור: "אני זוכר כמויות גדולות (של שמפניות וסיגרים). מילצ׳ן אמר הגעיל אותי בגלל הכמויות". עו״ד עמית חדד: "אני נדהם. בהמשך אמר עוד פעם 3-4 פעמים בשנה. כל שאר החקירות לא שאלתם על תדירות המתנות". ברנור: "עוד פעם, ההבנה הייתה שמדובר בכמות גדולה". חדד: "למה לא שאלתם מנקודה זו ועד סוף החקירות כמה פעמים נתן מתנות?" ברנור: "שאלו אותו בעניין". חדד: "זו פעם אחרונה שידברו על 3-4 פעמים בשנה. מאז לא שואלים על תדירות. יש כ-7 חקירות. למה?" ברנור: "לא יודע. אמר חד משמעית לגבי הכמויות, אני ראיתי בעיניים שלו". חדד: "אתה שומע 3-4 פעמים בשנה, אתה מסתכל לו בעיניים ויודע את התשובה?" ברנור: "לא צריך מספרים, הסתכלתי בעיניים שלו". חדד: "אז אתה בוחן לב וכליות. מתברר שלראש יאח"ה יש יכולות כאלה. בוא נראה מה קורה".

מה קורה פה? הפרקליטות והמשטרה רימו את מנדלבליט כדי שיחקור את נתניהו: בחקירה הראשונה של מילצ׳ן הוא אמר שהעניק רק 3-4 פעמים בשנה סיגרים ושמפניות לנתניהו, אבל המשטרה/פרקליטות העבירו למנדלבליט הודעה כתובה והעלימו את הנתון החשוב הזה ויצרו מצג שקרי כאילו מדובר בכמויות גדולות (לפי העיניים של ברנור). התמליל הגיע רק אחרי חודשיים(!) ובינתיים אישר היועץ לחקור את נתניהוגיבוב של מספרים ללא כל מתודולוגיה.

כורש ברנור: "לא ידעתי שהדס קליין מוטה נגד נתניהו" (החוקרים הקפידו לסנן את התיעוב שלה ולהציג אותה כהגונה וזהירה): עו״ד עמית חדד: "ידעת שקליין מוטה לגבי נתניהו?" כורש ברנור: "לא".  חדד: "קליין מתעבת ושונאת את הזוג נתניהו". ברנור: "מתוכן ההודעות והתמלילים הייתה סלידה. אבל מתעבת לא זכור לי". חדד: "דני יופה העיד פה שאמרה לו לא מעט פעמים שמתעבת את בני הזוג נתניהו. ביום 26.3.24 אומר יופה שהיא חזרה מלא פעמים שהיא מתעבת אותם. מומי אמר שידע שיש לה כעס גדול על משפחת נתניהו. אמרה המון פעמים שמתעבת את משפחת נתניהו ואין על זה שום איזכור בהודעות ובתמלילים, למרות שאמרה זאת הרבה פעמים. למה? הם כתבו שהיא רוצה להיות הגונה עם משפחת נתניהו. בחדרים מדברים שהיא שונאת את הזוג, בהודעות יצרו את הרושם שהיא הגונה וזהירה מאוד". ברנור: "ידעתי שמילצ'ן שונא (שקר גס!), לגבי הדס כמפקד יחידה זוכר כעס ואי נוחות על דרישות מופרזות. מתועב ותיעוב לא זוכר. אבל זה מפלס רגשי". חדד: "לא אמרת ליועץ שיש בעייה עם הדס שהיא מוטה ושונאת את הזוג נתניהו?" ברנור: "לא אמרתי".

בום! כורש ברנור מודה: הסכומים של השמפניות והסיגרים חושבו רק על בסיס הערכותיה של הדס קליין והפרקליטות המלווה עברה עליהם ואישרה הסכומים. (כלומר, ליאת בן ארי, אלון גילדין וקרן צבירן).

כורש ברנור באמירה מדהימה: ״הדס קליין היא מבחינתי העוגן. היא הדגל והיא העוגן״. כלומר, לא צריך ראיות כי הדס קליין היא הדגל והעוגן. וחוץ מזה ברנור הסתכל בעיניים של מילצ׳ן. פרקליטות/משטרה לתפארת מדינת ישראל בתפירת תיקים.

עוד דרמה במשפט נתניהו: כורש ברנור מודה לשאלת השופט משה בר-עם: לא עשינו שום פעולת חקירה כדי להפריך את גרסת הדס קליין: השופט משה בר-עם: "אילו פעולות חקירה נעשו כדי להפריך את דברי הדס קליין אם בכלל?" כורש ברנור: "לא היה". עו״ד עמית חדד: "הכל זה גרסת קליין?" ברנור משקר במצח נחושה: "המצטרפת למילצ'ן, שני קוסקס, חסון ובסוף גם מה שקיבל נתניהו ומה שגברת נתניהו קיבלה". חדד: "ויכוח שלנו בתיק - הכמות: אנו אומרים יום הולדת, חגים, אנו טוענים, שהכמויות שאתם נקבתם בעליל אינן רלבנטיות. בכוונה לא בדקתם, אם הייתם בודקים זאת, היה מוכח מה שאמרו כל האנשים הרלבנטים. כולם שללו את מה שהדס אומרת. אבל אתם חשבתם שהיא לבנה מרכזית. אבל כולם סתרו ואתם האמנתם להדס. כי היא מהימנה, למרות ששונאת את נתניהו ולמרות שחשבה שרוצים לפטר אותה בגללו".

ואוו! השופט בר-עם מפרק את ברנור: "היה משהו חיצוני בתמיכה לדברי הדס קליין?" ברנור: "הכמויות זה לפיה": כורש ברנור: "אני נמצא ב-2 חקירות, זה מה שאני התרשמתי (על הכמויות הגדולות לכאורה של שמפניות וסיגרים)". עו״ד עמית חדד: "מה זה התרשמתי? זה כתוב" (שמילצ׳ן אמר היו רק 3-4 פעמים בשנה). השופט משה בר-עם: "לא רגשי ולא פסיכולוגי. הדרך שבה אדם מביע רגשית על מתנה בודדת לא מעיד על קו אספקה של כמויות. היה משהו חיצוני בתמיכה לדברי הדס?" ברנור: "הכמויות היו לפי הדס" (כלומר, רק על פיה).

הופה! עו"ד עמית חדד רומז לכורש ברנור: "קיבלת סיקור אוהד בסוף השבוע האחרון מגידי וייץ לאחר שהוא קיבל הדלפות מהחקירות ב-2016": עו״ד עמית חדד: "לימדת אותי שאין דבר מקרי בעולם. אחרי החקירה כאן בשבוע שעבר, גידי וייץ פרסם כתבה מאוד מחמיאה לך. יש ביקורת עליי ועל בית המשפט שאנו לא מתייחסים אליך יפה. השופטים שאולים שאלות קשות, ממש ביקורת עלינו ומפארת ומהללת אותך. האם יש קשר בין ההדלפות ב-2016 לגידי וייץ ופרטים אינטימיים מתוך החקירה לבין הגנה שאתה מקבל אצל גידי וייץ לאחר שאתה נחקר פה?" כורש ברנור מיתמם: "לי אין כל קשר". חדד: "למי יש?" ברנור: "לא יודע". חדד: "זה מקרי?" ברנור: "לא יודע".

עוד דרמת ענק בעדות כורש ברנור: ברנור ומני יצחקי החליטו לפתוח עמדת פגסוס נגד נתן אשל על דעת עצמם בלי אישורו של מנדלבליט ובניגוד לחוק. זה חמור במיוחד כי האזנה לאשל כמוה כאופציה על האזנה לשיחותיו עם נתניהו

אלי ציפורי סיכם בטוויטר: כך תפרו הפרקליטות והמשטרה את תיק 1000 לנתניהו: מומי משולם האמין לכל מילה של הדס קליין; כורש ברנור הסתכל בעיניים של ארנון מילצ׳ן והגיע למסקנה שכמויות השמפניות והסיגרים היו גבוהות; ליאת בן ארי וברנור רימו את מנדלבליט עם מסמך מפוברק על גובה המתנות וברנור אמר על קליין שהיא ״עוגן״ ו״דגל״. 

מיוחסת לו (לכורש ברנור) האמרה שהייתה נפוצה בזמנו ביאח"ה ובמת"מ, אימרה ידועה: "אין חו"ל, אין חקירה". כורש היה שיאן הנסיעות במשטרה בתפקיד - לחו"ל.

ב. עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר: עדותו של כורש ברנור היום היא העדות הכי מביכה ומבישה שנתן עד כה מישהו מהחוקרים בתיקי האלפים. עוד יותר מביכה ומבישה משל ניצב מוטי לוי שהעיד במשפט הזוטא בתיק 3000, והייתה כל כך נוראית שקשה היה להאמין שהשיא יישבר. אבל הוא נשבר היום. העובדה שהאיש שהעיד היום מחנך את הדור הבא של שוטרים בישראל, היא מחדל בלתי נתפס.

עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום בטוויטר:
שיפוני

ג. פרשת האזנות הסתר הלא חוקיות לנתן אשל נחשפה באתר טלקום ניוז בשתי כתבות עומק עם המון מסמכים: א) "חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה שהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה". ב) "הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים?". סרטון יוטיוב בנושא - כאן

ד. הפרקליטות הגיבה בשלילה לבקשת ההגנה לקבל את המזכר של מיכל עילם (מסמך הקשור בהוצאת צווי האזנת סתר שיש בהם שימוש בפגסוס, בעניין פרח לרנר, ראה עדכון ח' מה-9.4.24 למעלה) - כאן.
החלטת בית המשפט מיום 16.4.24 מקבלת בעיקרה את התנגדות הפרקליטות שלא להעביר את המזכר של מיכל עילם בעניינה של פרח לרנר לידי ההגנה - כאן

ה. תגובת הפרקליטות המתחמקת לדרישות ההגנה להבין את מטרות הפרקליטות בקיום "עדות חזותית" של זאב רובינשטיין (ראה עדכון מ-14.4.24 לעיל) - כאן

ו. תגובת ההגנה לתגובת הפרקליטות בעניין "עדות חזותית" של זאב רובינשטיין - כאן. למעשה ההגנה מבקשת שבית המשפט יכריע בנושא, אם ביהמ"ש סבור שיש לו מספיק מידע בנושא זה (ולטענת ההגנה - אין). 

16.4.24:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כורש ברנור באמירה מדהימה: אני ראיתי בעיניים של ארנון מילצ'ן שכמויות השמפניות והסיגרים שנתן לנתניהו גבוהות. ברנור וליאת בן ארי רימו את מנדלבליט ופברקו מסמך מנופח על הכמויות רק על בסיס הערכותיה של הדס קליין כדי שיאשר את חקירת נתניהו. כך נתפר תיק 1000 - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך תפרו את תיק 1000: כורש ברנור לא סופר ראיות. כורש ברנור: הדס קליין בשבילי היא העוגן, היא העוגן והיא הדגל; לשאלות השופט בר-עם: לא עשינו שום פעולת חקירה כדי להפריך את דבריה, כמויות השמפניות והסיגרים היו רק על בסיס הערכות שלה - כאן.

ג. יום מס' 4 של עדות כורש ברנור:
דאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
דרמת ענק במשפט נתניהו: נחשף היום בדיון: כורש ברנור ומני יצחקי פתחו עמדת פגסוס לנתן אשל (בתמונה משמאל) בצורה לא חוקית ובלי אישור יועץ כדינתן אשל להאזין לנתניהו (שזה גם לא חוקי); כורש מתפתל על דוכן העדים; עו"ד עמית חדד: "שקר מובהק בתשובות של ראש יאח"ה".
עו״ד עמית חדד: "אתם רוצים להאזין לנתניהו פה". ברנור: "לא". חדד: "זה צו לנתן אשל. אתם מתחילים הנימוקים בזה שיש חקירה נגד ראש ממשלה בחשד להלבנת הון ושוחד. כל דיני השותפות האלה זה עם ראש הממשלה ובסעיף 9 אתם כותבים בפירוש - למה צריך לאסוף ראיות. שיש חשד ממשי. למה? כי ברשותנו אינדיקציה שנתן אשל נמצא בקשר טלפוני עם חשוד עיקרי. זאת אומרת נתן אשל מדבר עם ראש הממשלה זה מה שכתוב". ברנור: "נתון הצו זה אשל. הוא בקשר רצוף עם ראש הממשלה. חלק מהחשדות זה תיווך לשוחד. יש זיקה לראש הממשלה". השופט משה בר-עם: "אתה אומר שנתניהו משוחח עם אשל אז מאזינים ממילא לנתניהו".  ברנור: "זה חסיון. כך גם כתוב". חדד: "מתנהלת שיחה בין אשל לנתניהו. ממילא בשיחה כזו שני הדוברים מדברים אין מניעה לקבל צו של השיחה". ברנור: "אסור לשמוע. אני מציין שיש זיקה בין אשל לנתניהו". חדד: "בהאזנה יעלה קולו של נתניהו ". ברנור: "נתן אשל הוא נשוא הצו לא נבחר ציבור. נמצא בזיקה. אני מעלה הערכה שיהיו שיחות אבל זה יהיה תחת חיסיון". חדד: "איסוף ראיות, הסיכוי לאסוף בהאזנות סתר זה לא ממשי ולא משמעותי. הסיבה לצו להשיג ראיות". ברנור: "נשוא הצו נתן אשל הנמצא בקשר עם ראש הממשלה ואחרים. אני לא מאזין לנבחרי ציבור אחרים. אני מציין זאת". חדד: "לא נכון. אתה מאזין במסגרת סעיף 8 (שיחות אקראי) הצו הזה נועד להאזין לראש הממשלה". ברנור: "לא". חדד: "כן. להאזין לשיחות בין נתן אשל לראש הממשלה. דבר יחיד שאתה כותב באיסוף ראיות כנימוק להוצאת הצו זה רק שיש קשר טלפוני בין אשל לראש הממשלה. למה זה מופיע בקטיגוריה של איסוף ראיות?" ברנור: "אני שם רגישות בפני הצו ומציין בפני ראש הממשלה".

חדד: "כתוב שיש סיכוי שיהיו שיחות בין ראש הממשלה לנתן אשל". ברנור: "סביר שהיו שיחות ונמצא איתו בקשר". חדד: "למה כתוב משהו אחר באיסוף ראיות?" ברנור: "כך כתבתי". חדד: "עם מי רצית למצוא שיחות? אני אומר רק עם נתניהו. יש לנו תיווך בשוחד, לקיחת שוחד. כל אלה צד שני הוא בנימין נתניהו לשיטתכם. גם שיבוש". ברנור: "תיווך ושוחד בטח ובטח". חדד: "עם מי מדבר נתן אשל בנושאים האלה? קבלת שוחד מתוארים במסמך. 10 שנים לפני שמבקשים הצו. ערוץ 10 - 6 שנים לפני הוצאת הצו. אני שמח לדעת אם תוכל להסביר מה חשבתם שתשמע בהאזנות סתר של נתן אשל על אירועים שהסתיימו לפני 10 שנים". ברנור: "עולה מתוך הנחה ורצון לאסוף ראיות עם פעולות חקירות שאתה עושה. זה מבוסס על מודיעין. יש הליך חקירה ובדיקה". חדד: "אתה יודע שלפי החוק אסור להאזין לראש הממשלה ואם בכלל מדברים על שיחה שאתה מדבר עליה שמותר לכם לעשות זאת וזו רק שיחת אקראי למי שיש חסינות ואסור מראש לבקש צו נגד אדם שיודעים שהוא מדבר עם מישהו שיש לו חסינות?" ברנור: "להוציא צו האזנת סתר לא נבחר ציבור (הכוונה לנתן אשל), ויש שיחות עם נבחר ציבור".  השופט בר-עם: "זה לא אקראי. כותב - איסוף ראיות ושיחות עם חשוד עיקרי. אתה מכוון לשיחה. האם אפשרי?" ברנור: "לא".

חדד: "יומיים אחרי אתם מבקשים עוד צו לטלפון קווי של אשל". ברנור: "כנראה השתמש בקו בזק". חדד: "עלה?" ברנור: "כן. כנראה משיחות. שמשתמש בקו בזק. חריג במחוזותינו אבל עושה". חדד: "בקווי, הוצאתם פירוט שיחות?" ברנור: "לא זוכר". חדד: "אם בקווי נתן אשל מדבר רק עם ראש הממשלה?" ברנור: "לא זוכר". חדד: "שקר מובהק בתשובות ראש יאחה. יש נוהל. אני לא מדבר עם אף אחד בקווי. חוץ מראש הממשלה שמתקשר אליי. צו לקווי הוא כי שמעתם בשיחות בסלולר שלשכת ראש הממשלה מתקשרת לאשל ורוצה לדבר בקווי". ברנור: "לא ביקשו קווי כדי לשמוע את ראש הממשלה". חדד: "אני רוצה לתת הזדמנות שיתקנו. שערי תשובה לא ננעלים לעולם. אתה יכול לתקן. תראה את משך האזנה". ברנור: "מסתכל בצו. ביקשנו מיום 6/3 עד 6/4". חדד: "מה ביקשתם? תקשיב לשאלה. למה כתוב חודשים זה לא טעות? אני רואה משך האזנה כתוב חודשים. תסביר". ברנור: "לא יודע". חדד: "טעות? קיבלתם צו לחודש. לא האזנתם חודש אלא שבועיים. למה?" ברנור: "היתה הנחיה מראש אח"מ להוריד. להפסיק באופן מיידי להוריד מייד"? השופט בר-עם: "אתה יודע להסביר למה?" ברנור: "לא. לא שואלים שאלות. כמו שלא שאלתי שאלות על אלפי פעולות". חדד: "מתקשה להבין. אתה ראש יאח"ה בכבודו ובעצמו. בית משפט נתן צו לחודש וגם חודשים. למה אחרי שבועיים אתם מפילים העמדה?" ברנור: תשאל את ראש אח"מ" (מני יצחקי).

ה. יוסי באום פרסם בטוויטר: ...שימו לב גם לכך שה"חשד" לשוחד מתייחס לדברים שקרו - אם בכלל - בסוף העשור הקודם. גם כאן מוכיח חדד שהמטרה הייתה האזנה לשיחות כלליות של רה"מ ללא קשר לשום 'שוחד' כלשהו, שהרי אם הפעולות בוצעו שנים קודם לכן, אין שום סיבה לחשוב שנתניהו ישוחח עליהן בדיוק כעת, 7 שנים לאחר מכן...

ו. הערת מערכת: פרשת האזנות הסתר הלא חוקיות לנתן אשל נחשפה באתר טלקום ניוז בשתי כתבות עומק עם המון מסמכים: א) "חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה שהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה": https://bit.ly/TopSecretPolice. ב) "הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים?": https://bit.ly/PoliceExposed. סרטון יוטיוב בנושא - כאן. יוסי באום צייץ כמה ציוצים חשובים בנושא: כאן, כאן וכאן, עם מסמכים שחלקם לקוח מאתר טלקום ניוז. 

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
שופטי נתניהו מאסו בכורש ברנור: השופט עודד שחם חותך ושוב את כורש ברנור ומבקש ממנו לענות ולא להתחמק. השופטת רבקה פרידמן-פלדמן והשופט משה בר-עם לא מפסיקים לתהות על תשובותיו וניכר היטב שהם לא מאמינים לו. עו״ד עמית חדד מטיח בברנור: ״אתה סותר את עצמך בכל משפט שלך! כללי הלוגיקה לא חלים עליך!״

אין לתאר! כורש ("רואה בעיניים") ברנור קובע את כמות הסיגרים שעישן נתניהו כי היה "עשן כל הזמן" (תמונת העשן שהיה סביב נתניהו כל הזמן כאן למטה);SMOKE FREE קובע שנתניהו עישן 2-4 סיגרים ביום, כמות סיגרים שאף בן אדם לא יכול לעשן, קל וחומר ראש ממשלה שמקיים פגישות כל העת. עו״ד עמית חדד: "כמה סיגרים ראש הממשלה קיבל ממילצין לשיטתכם בשנה?" כורש ברנור: "אם מעשן 2 לפי העדויות ...". חדד: "כולם העידו שנתניהו מעשן סיגר אחד בין יומיים לשלושה". ברנור: "אני זוכר משהו אחר". חדד: "בדקת שבשביל כמויות של כתב אישום צריך לעשן 3 או יותר סיגרים ביום?" ברנור: "תעשה חישוב". חדד: "בדקתם את השאלה כמה סיגרים ראש הממשלה מעשן ביום?" ברנור: "שאלנו אנשים חלק אמרו 2-3 חלק אמרו 2-4". חדד בציניות: "אולי 8 סיגרים ביום?" ברנור בתשובה בלתי נתפסת: "היה עשן כל הזמן. הוא מעשן הרבה כבר לא שם לב... נשרף לו סיגר בחליפה זה אומר שהוא מעשן הרבה".

ואוו! ברנור כל הזמן משיב שהדס קליין אמרה, דיברה, נתנה פירוט. השופט משה בר-עם: ״הכל הדס, הדס, הדס״. ברנור: ״הדס היא הגרעין״.

עו"ד עמית חדד: הדס קליין (בתמונה משמאל צילום אלי ציפורי) ויונתן חסון שיקרו לכם בנקודה הקריטית של ביקורי יוסי כהן (בתמונה למטה צילום מסך) בדירת פאקר במלון רויאל ביץ'. היה פה תיאום גרסאות; ידעתם שיוסיהדס קליין צילום אלי ציפורי יוסי כהן צילום מסך כהן הגיע למלון לא בשביל עיסוקים בטחוניים; כורש ברנור: זה היה נושא רגיש, העברתי למנדלבליט: אלון גילדין מהפרקליטות מבקש דיון בדלתיים סגורות בגלל צנעת הפרט לאחר שחדד רוצה לדבר על סוגיית מלון רויאל ביץ.

עו״ד עמית חדד: "רוצה להראות שיבוש בין יונתן להדס. זה מה שאני רוצה. למה דלתיים סגורות?" שופטים: "להמשיך". חדד: "ידעתם שיוסי כהן הגיע למלון לא לעיסוקים הביטחוניים שלו?" ברנור: "לא זוכר". חדד: "החוקר שואל את הדס ב-2016 בעניין יוסי כהן על ביקורים. מי מגיע לדירה. ביום 6.10.16 והדס אומרת - רק יאיר. כאשר שואלים מי מתארח שם. הדס משיבה תשובה ואנו יודעים שזו תשובה שקרית. היא יודעת שעוד מישהו הגיע לדירה. הדס מודעת. אתם יודעים את זה". ברנור: "במועד הזה.... כן". 

חדד: "למה לא ביקשתם שתספר כל מה שיודעת, מי עוד מגיע לחקירה ביום 6.10.16?" ברנור: "לא הייתי". חדד: "הגיע יונתן חסון. גם אותו שואלים. היה פה תיאום גרסאות. מדהים. אתם איפשרתם לשיטתנו. שאלו - שוב והוא אומר חוץ מיאיר נתניהו לא. אתה מבין שגם הוא משקר?" ברנור: "לא יודע אם הוא יודע שחוץ מיאיר. לגבי הדס אני זוכר". חדד: "שאלתי את יונתן כאן. ש. 'אתה מכיר הביקורים של יוסי ברויאל ביץ'?' ת. 'נכון'. ש. 'ידעת שמגיע לבד לדירה?' ת. 'כן'. זאת אומרת, גם יונתן וגם הדס בנקודה קריטית משקרים לכם. מה זה מקרה שמסרו אותה תשובה?" ברנור: "לא ביקשתי תיאום גרסאות". השופט בר-עם: "זה מזכיר עניין אחר בהפרדה בהודעות הכתובות. אולי עשו דבר דומה?" ברנור: "הייתה הנחיה להפריד (על יוסי כהן/יאיר נתניהו). לא להיכנס עם הדס קליין בנושא של צנעת הפרט". השופט בר-עם: "ידעו שזו תשובה לא  נכונה אז לא הייתה כוונה להיכנס מטעמים אחרים. והעד מאשר". ברנור: "זה היה נושא רגיש". חדד: "מה רגיש בזה? אין פה שום רגישות? אין ביטחון? אפס. יודעים זאת בספטמבר, אז מה רגיש?" ברנור: "כמו שאמרתי". חדד: "יאיר לא רגיש. ישן. יוסי כהן - אין רגישות. לא ביטחוני. אז זה כן רגיש?" ברנור: "אותו יום חשדתי שזה רגיש מאוד. ראש מוסד. שומר סוד. אירוע אזרחי. יש פה סוגיות רגישות מאוד. העליתי ליועץ". חדד: "שניהם מסרו אותה תשובה לא נכונה, שמת לב בזמן החקירה?" ברנור: "לא יכול לזכור".

אלי ציפורי סיכם בטוויטר: הפרוטוקולים יוכיחו: כורש ברנור, מני יצחקי, שי ניצן וליאת בן ארי ניסו לצוטט לנתניהו באופן לא חוקי, ביצעו מסע דיג לא חוקי אחרי ראש ממשלה נבחר, התבססו רק על הערכותיה של עדה ששונאת את נתניהו ושקיימה יחסי השחתה עם ה״עיתונאי״ בן כספית שמתנגד לנתניהו.

ח. עו"ד עידו שיפוני העיר בטוויטר:
גם השופטים כבר מאבדים סבלנות נוכח חירטוטי כורש, וההבנה הסופית, שכל תיק 1000 מבוסס אך ורק על שקרי הדס קליין, ושכל ראיה אובייקטיבית ועדות אחרת מראות אחרת. הנה כך: ש. "איזה סוגים אמר נתניהו שעישן?" ת. "3 סוגים". ש. "אז 33 סוגים .. כלומר מילצ'ן קונה גם לאחרים". ת. "רוב הסיגרים מילצין אמר שהדס תתן את הפירוט". השופט בר-עם: "הכל הדס, הדס, הדס".

ראוי לציין כמה אמרות של השופט שחם מהן ניתן ללמוד על ראייתו את עדותו של ברנור: ש: "אם מה שמילצין והדס אומרים לך זה שקר זה נתון חשוב בחקירה". ת: "צריך לבדוק גרסאות. התרשמות". השופט שחם: "חשוב או לא חשוב?" ת: "חשוב". השופט שחם: "תודה רבה". ש: "לא בדקתם...". ת: "עוד פעם...". השופט שחם: "מר ברנור - תענה - האם הנתון חשוב?" ת: "עוד הרבה נתונים". השופט שחם: "לא שאלתי על אחרים. סגל לעצמך רק היום לענות". ש: "לא בדקתם?" ת: "לא". ש: "למה לא לבדוק למה מילצ'ן משנה גרסה? להציג מסמכים שרוה"מ נתן?" ת: "גרסה שמסר המשכנו בחקירה גם בלונדון". השופט שחם: "העד השיב איך שהשיב. נתנו לו הזדמנויות...".

יום עדותו הרביעי של כורש ברנור הסתיים בדיון בדלתיים סגורות בעניין הדירה של פאקר במלון רויאל ביץ' וכל מה שקשור בצו איסור הפרסום בעניין הדס קליין ויוסי כהן.

עו"ד עידו שיפוני סיכם את היום הרביעי לעדות כורש ברנור בטוויטר:
שיפוני

17.4.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שערוריית ענק: כורש ברנור ומני יצחקי פתחו עמדת פגסוס בצורה לא חוקית לנתן אשל, כדי להאזין בצורה לא חוקית לנתניהו, בלי אישורי יועץ; כורש ברנור הכחיש והתפתל: "שקר מובהק בתשובות של ראש יאח"ה" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוקרים את החוקרים: עדות כורש ברנור, היום הרביעי, חלק שני. עו"ד עמית חדד: הדס קליין ויונתן חסון שיקרו בנושא של ביקורי יוסי כהן בדירת פאקר במלון רויאל ביץ', הם תיאמו גרסאות ביניהם; הביקורים של יוסי כהן לא היו למטרות ביטחוניות; כורש ברנור: זה היה נושא רגיש, העברתי למנדלבליט - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: הפיגוע והפשע המטורף בדמוקרטיה - האזנה לראש ממשלה בניגוד לחוק: כך זה קרה - שלב אחרי שלב: המודיע המשטרתי הלא חוקי בן כספית מעביר ״מידע מודיעיני״ כוזב למפעיליו. המידע הכוזב: נתן אשל, מקורבו של נתניהו, משמש צינור שוחד בין שלדון אדלסון ונתניהו - באמצעות העברת מעטפות מזומנים ועוד שלל דברים לפני שנים ממוחו של כספית. על בסיס המידע הכוזב, ורק על בסיסו, מחליטים מני יצחקי (ראש אגף חקירות ומודיעין אז) וכורש ברנור (ראש יאח״ה) לפתוח עמדת האזנת סתר לאשל בלי אישור מנדלבליט.  אין לי ספק ששי ניצן וליאת בן ארי ידעו על כך. ברנור הדגיש לאורך כל עדותו שכל הפעולות שביצע היו באישור ״פרקליטת המחוז״ - הפרקליטה המלווה הלא היא בן ארי. ברנור ממדר באופן חריג את מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000 ו-2000. כדי להצדיק את הצו הם בדו שורה של עבירות לאשל כמו שוחד, תיווך לשוחד, הלבנת הון ועוד - בלי שום ראייה! אחרי יומיים הם מרחיבים את הצו לטלפון הקווי של אשל בידיעה ברורה שנתניהו הוא זה שנוהג להתקשר לקווי. אחרי זמן מה מורה יצחקי לברנור לסגור מיידית את עמדת האזנה לאשל, לפני שתוקף הצו פג. כנראה מישהו גילה את הפשע. כמובן שאשל ואיש מהמעורבים בחשדות שהומצאו לא נחקר. הכל הומצא רק כדי להאזין לנתניהו בצורה לא חוקית.

ד. אבי וייס הוסיף בטוויטר: שורה תחתונה למי שלא הבין את המנותח בסעיף ג' מעל: מבין 3 הצווים שהוצאו בעניינו של נתן אשל (כל ה-3 כאן), הצו ששימש את השב"כ להאזנה בעמדה בשב"כ י-ם (שאויישה ע"י שוטרי הסיגינט-סייבר מהר החוצבים י-ם), בכלים חודרניים דוגמת הפגסוס, היה הצו הראשון שהוצא ב-9.2.17 (הוא השלישי בקישור לעיל), "צו מחקרי תקשורת" על בסיס כביכול חוקי שנקרא "צו מיו"ש" ("צו בדבר הוראות ביטחון"), מפוברק לחלוטין ונחתם ע"י שופטת מראשון לציון (עינת רון ז"ל). 2 הצווים הרגילים להאזנת סתר עם המידע המפוברק של בן כספית נחתמו ע"י סגנית נשיא לוד השופטת רות לורך. כך, המחתרת הסודית הזו שהתאגדה כדי להפיל את נתניהו מכיסאו בכל מחיר (של: מני יצחקי, רוני אלשיך, כורש ברנור ושמואל שרביט, בגיבוי וחיפוי של הפרקליטים ליאת בן ארי שווקי ושי ניצן), האזינו האזנה משולשת (בפגסוס לסמארטפון בשב"כ, בשיחות הסלולר ובשיחות הקוויות בעמדה בהר החוצבים) לרוה"מ נתניהו באמצעות מקורבו נתן אשל, בניגוד מוחלט לחוקי מדינת ישראל.

ה. עידו שיפוני פרסם סרטון קצר ביוטיוב - כאן: "סיכום כל עדות כורש ברנור - גרסת הטיקטוק".
סרטון נוסף של עידו שיפוני - כאן, לסיכום שבוע העדות של כורש ברנור: "שיפוני: בעדותו חשף כורש בר נור אכזריות בכך שזלזל במצב הכספי הקשה אליו הכניס את ארי הרו. השופטים כעסו".

ו. נחשף מסמך סודי שערך רפ"ק אסף ולפיש מיאח"ה ביום 11.4.16 - כאן, בו נעשה ניסיון להורדת חיסיון עו"ד לקוח, בין ארי הרו לעורך דינו באותה עת (עו"ד הראל ארנון), במסגרת חקירת פרשת H3 Global - ששימשה רקע להפיכת ארי הרו ל"עד מדינה" כנגד נתניהו

24.4.24: אלי ציפורי פרסם בטוויטר את מכתבו של עו"ד ציון אמיר לעו"ד רז נזרי כתגובה לכתבה של ניזרי ב"ידיעות אחרונות" על משפט נתניהו והצורך בעיסקת טיעון - כאן.
בין היתר, כותב עו"ד אמיר: "...ובכן רז ניתחת נכון את מצבה של ישראל אך שגית בהסקת המסקנה....עיסקת טיעון איננה מטהרת שרצים, אלא  מכשירה אותם. עיסקת טיעון איננה מחטאת את הזיהומים אלא קוברת אותם תחת מעטה אבק ומאפשרת בכך את גידול הפרא הזיהומי הבא. עיסקת טיעון הינה פרס לכל מי שחטא בהעמדת נתניהו לדין באשמת שוחד...עיסקת טיעון חוסמת את דרכה של קרני השמש להאיר באור גדול את הכשל המתמשך בדרך פעולתה של הפרקליטות ושל מערכת המשפט. לכן רז ידידי, דווקא מימך ציפיתי לעמדה אחרת, עמדה נוקבת לפיה משפטו של נתניהו חייב להסתיים בפסק דין מהדהד. האינטרס הציבורי לא יכול לסבול שום אפשרות זולת התייחסות אמיצה ונוקבת של שופטי נתניהו לכל מה שנחשף במשפט. רז, טעית! 

1.5.24יוסי באום פרסם פוסט בטוויטר תחת הכותרת: על זה לא שמעתם: עו"ד חדד מאשים - הדס קליין, יונתן חסון, וחוקר המשטרה, בישלו קנוניה עם 'עדה' שהתבררה כ... בת זוגו לשעבר של יונתן חסון. ושוב, גם אחרי שכבר נראה לנו ששמענו הכל בתיקי האלפים, אנו נתפסים עם לסת שמוטה. הנה עלילות האירוע ההזוי הזה, כפי שמתאר אותו עו"ד עמית חדד בביהמ"ש - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים