Telecom News - תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בפגרה חלק ב'

תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בפגרה חלק ב'

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בפגרה חלק ב'
לאחר סיום החלק הראשון של החקירה הנגדית של הדס קליין בתיק 1000 ב-19.7.22, (לפני הפגרה), נחשפים יותר ויותר הפאשלות של הפרקליטות והמשטרה והסדקים העמוקים בעדות של הדס קליין. עדכונים שוטפים לגבי ההתפתחויות הקשורות בתיקי האלפים (1000 ו-4000) בזמן פגרת ביהמ"ש החל מ-10.8.22 עד 5.9.22 כולל, מועד סיום הפגרה.הדס קליין צילום איריס ענבים

מאת: מערכת Telecom News, 13.8.22, 17:18

הכתבה "תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בזמן הפגרה חלק א' - כתבה המביאה את העדכונים לגבי תיקי האלפים החל מ-20.7.22 ועד 12.8.22 כולל - כאן. הכתבה מתייחסת, בין היתר, לסתירות בעדות הדס קליין, (בתמונה משמאל), להתרסקות תיק בזק שמשליכה על התרסקות תיק 4000 ולפרשת האזנות הסתר (דו"ח מררי).

הכתבה הכוללת עדכונים מהחקירה הנגדית של הדס קליין, שמנוהלת ע"י עו"ד עמית חדד, ב-2 ימי החקירה השלישי והרביעי ב-18-19.7.22 של החקירה הנגדית ועדכונים נוספים הקשורים למשפט, חלק ב' - כאן.

הכתבה, שמתיייחסת ל-2 ימי החקירה הנגדית הראשונים של הדס קליין ב-12-13.7.22 ולהתפתחויות ולחשיפת מסמכים בנושאי עדותה עד 17.7.22 כולל, חלק א' - כאן.

הכתבה: משפט תיקי האלפים התפורים: חקירה ראשית של עדת התביעה הדס קליין ועדכונים נוספים לגבי המשפט כאן.

 סרטוני יוטיוב  כאן (יולי 2022) כאן (אוגוסט 2022)

קובץ מרוכז של כל החשבוניות, שהסוכנת המשטרתית הדס קליין העבירה למשטרה ושהחלו להיחשף בבית המשפט המחוזי בי-ם: כאן

החלטת כבוד השופטת המחוזית מיכל אגמון-גונן בעניין "תיק בזק" (ת"פ 51538-12-20 מדינת ישראל נ'' אלוביץ'' ואח'', שמנותח בהרחבה כאן), ההחלטה השיפוטית החשובה הזו והמשליכה ישירות על "תיק 4000" מצויה כאן

כתבה זו מביאה את העדכונים לגבי תיקי האלפים החל מ-10.8.22 ועד חידוש המשפט ותחילת המשך עדותה של הדס קליין בביהמ"ש ב-6.9.22:

10.8.22:

אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין קיבלה יחס של VIP מהחוקרים ואמרה להם: "אנחנו באותה חזית". אחרי שנתפסה סותרת את עצמה, התירוץ שלה היה: "באותה חזית להגיע לחקר האמת. אני דואגת לא לפגוע באף בן אדם" (אחרי שטינפה על בנימין ושרה נתניהו ועו"ד בן צור) - כאן.

באלי ציפורי פרסם בפייסבוק - כאן: מכתב נהדר ליועמ"שית על צילומים יזומים של ביתו של פאקר ע"י חדשות 12, עד תביעה בתיק 1000 וחשיפת כתובתו בשידור ע"י אברמוביץ'': "אם חשיפת כתובת עדה (שברשות הרבים) ותמונת ביתה (שברשות הרבים) הינה עבירה, על אחת כמה וכמה חשיפת כתובת של עד ושל תמונת ביתו (שאינה ברשות הרבים מטעמי ביטחון, עקב היות הבית צמוד למעון ראש הממשלה) הינה עבירה חמורה לאין שיעור".
המכתב עם הצילומים - כאן.ז'ק חן

ג. הוגשה בקשה בתיק 4000 לביהמ"ש המחוזי בי-ם מטעם עורכי הדין (ובראשם עו"ד  ז''ק חן, בתמונה משמאל) של בני הזוג איריס ושאול אלוביץ'', שמבקשים מביהמ"ש לבטל את האישומים נגדם מסיבת "הגנה מן הצדק". זאת, עקב הצטברות של מסה קריטית, מחרידה ומבהילה, של פגמים, שלפיה הגשת כתב האישום וניהול ההליך הפלילי עומדים בסתירה מהותית לעקרונות של צדק והגינות משפטית.

הבקשה לביטול כתב האישום בתיק 4000 (222 עמודים) שהוגשה לביהמ"ש - כאן.

הבקשה לביטול כתב האישום בתיק 4000, שהגישו פרקליטי אלוביץ'', מגלה מסכת מזעזעת, מחרידה ומבחילה של עבריינות פלילית, לכאורה, של המשטרה והפרקליטות. כל אזרח שומר חוק חייב לקרוא את המסמך הנ"ל.

הבקשה כוללת עובדות ומסמכים מזכים לנתניהו, שלא היו ידועים עד לאחרונה להגנה, והוסתרו בזדון מההגנה ומביהמ"ש. 

ד. בפרקליטות מגיבים לבקשה לבטל את כתב האישום בשל טענות הגנה מן הצדק: "טענות דומות נטענו כבר בעבר; והבקשה הנוכחית, בין היתר, מציגה תמונה חלקית בלבד, שאינה משקפת את מלוא העדויות והראיות. מקומה של הכרעה בטענות מסוג זה היא בתום שמיעת העדויות כולן והבאת מלוא הראיות בפני בית המשפט, ולפיכך עיתוי הגשת הבקשה תמוה. ככל שנתבקש, נשיב לדברים במסודר בבית המשפט".

11.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת:121 בקבוקי אלכוהול נרכשו עבור מילצ''ן תוך פחות מ-3 חודשים, כשבחודשים האלה מילצ''ן בכלל לא נמצא בישראל. ההסבר של הדס קליין: אורח החיים של ארנון הוא הרבה מאוד אלכוהול, תבדוק אתו בבקשה - כאן.

ב. פרקליטו של נתניהו עו"ד בעז בן צור הגיש הודעה לביהמ"ש המחוזי בי-ם בה הוא ציין, שנתניהו יצטרף לבקשה של בני הזוג אלוביץ'' לגבי ביטול כתב האישום בתיק 4000 בנימוק "הגנה מן הצדק", בנוסף להפרת חוק יסוד ע"י פתיחה בחקירה נגד ראש ממשלה בלי אישור יועמ"ש. כ"כ, תוגש בקשה נפרדת ומפורטת, שתכלול טענות רבות נוספות, לאחר שיעידו החוקרים מהמשטרה, שטרם מסרו עדות בביהמ"ש. בן צור עדיין לא קיבל מהפרקליטות את רשימת העדים השנייה בתיק 4000.

המסמך (3 עמודים) - כאן.

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי הבקשה של הזוג אלוביץ'':
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

12.8.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הגנה מן הצדק: פרקליטי אלוביץ'' דורשים לבטל את האישומים בתיק 4000 לאור הגילויים במשפט. עו"ד ז''ק חן, פרקליטם של בני הזוג אלוביץ'', הגיש לבית המשפט בקשה להגנה מן הצדק. המסמך מנוסח בחריפות ומתאר תהליך של תפירת תיקים בשיתוף פעולה של התקשורת - כאן.  

באלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עוד סתירה בין הדס קליין לבוס שלה מילצ''ןמילצ''ן בחקירתו: לא ידעתי כמה עולה בקבוק שמפניה עד לתחילת החקירה. הדס קליין: זה מצחיק אותי שהוא אומר שהוא לא ידע. זה לא נכון, הוא ידע - כאן.
 
ג. נשלחה תזכורת למשרד המשפטים, לפרקליטות ולמח"ש לגבי מה עלה בגורל התלונה כנגד תנ"צ כורש ברנור בעניין תקיפת עד המדינה (המדומיין) שלמה פילבר על ידו, בעת חקירתו של שלמה פילבר בלהב 433. הפנייה כאן
תגובת המשטרה לתזכורת הייתה מהירה (וכרגיל מתחמקת ולא לעניין): "למענה לפנייתך יש לפנות לגורמים הרלוונטיים". 
עדכון 14.8.22: תגובת משרד המשפטים לתזכורת (כרגיל, לא לעניין ומתחמקת): "אין לנו מה להוסיף על תשובתנו". 
יש רק בעיה אחת קטנה בתשובה הזו: משרד המשפטים לא השיבו לעניין, או בכלל, גם קודם לכן....
פועל כאן הכלל: "מה שלא ביבי, לא חוקרים". 

דמתן וסרמן פרסם במעריב ידיעה תחת הכותרת: תיק 4000 מתרחק? הפרקליטות בהחלטה דרמטית במשפט נתניהו. הפרקליטות החליטה לשנות את סדר העדים בתיקי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. בתוך כך, לאחר שתסתיים עדותה של הדס קליין, קבוצת העדים הבאה תעסוק בתיק 1000 - כאן.

הערות להחלטת הפרקליטות הנ"ל:
הפרקליטות עושה הכל כדי למנוע טיפול מלא בבקשות הסנגורים לביטול כתב האישום בתיק 4000 התפור לפני הבחירות החמישיות, ולדחות את הקץ לגבי עדות חוקרי המשטרה בתיק 4000.בן צור 

תופרי תיק 4000 (עקב כישלונם המר) רוצים לדחות בשנה! את המשך העדויות בתיק 4000. המשמעות היא עצירת תיק 4000, שהיה עד כה הדחוף ביותר לפרקליטות ו"תיק הדגל" שלה (ולכן היא פתחה בו את "משפט תיקי האלפים"). למעשה, הפרקליטות מודה כעת בקריסת תיק 4000 ונמצאת ב"פאניקה".


בגלל הבחירות, הפרקליטות גם לא רוצה כעת להתבזות בעדות חוקרי המשטרה בתיק 4000, שיספרו, שצמרת הפרקליטות אישרה את כל המעשים הבלתי-חוקיים, שהתגלו עד כה בתיק 4000 התפור, ובעדות עדים חיוניים נוספים, מה שיועיל מאוד לנתניהו.

כלומר, הפרקליטות מנסה להסתיר את התנהלות המשטרה במהלך החקירות והקשרים של הפרקליטות להתנהלות הזו, וצוות ההגנה כמובן מתנגד, כי מוסתרות בהתנהלות השערורייתית הזו "פצצות" לטיעוני ההגנה מן הצדק. ומנגד, הפרקליטות מקווה, שהמשך עיסוק בתיק 1000 הרכילותי וההזוי יוכל לספק למדברריה כותרות צהובות לתקשורת המגויסת, גם נגד שרה נתניהו, שכלל איננה מצויה בתיק.


כזכור, עדות חוקרי המשטרה נדחתה ע"י הפרקליטות עם סיום עדותו של עד המדינה המדומיין שלמה פילבר, ובמקום עדותם, הפרקליטות קפצה (ללא שום היגיון, כמובן בגלל שפילבר לא "סיפק את הסחורה" ועקב חשש מוצדק מכישלון נוסף, רצוף ומהדהד) לעדות הסוכנת המשטרתית הדס קליין - עדת התביעה הראשית בתיק 1000.

כאמור לעיל, בבקשה של עו"ד בן צור ל"הגנה מן הצדק" בתיק 4000 עבור נתניהו, הוא כתב, שבהמשך לבקשה, שהוגשה עבור בני הזוג אלוביץ' ע"י פרקליטיהם, הוא רוצה להמתין לחקירת חוקרי המשטרה בביהמ"ש, ורק לאחריה להגיש את בקשת "ההגנה מן הצדק" עבור נתניהו. כעת הפרקליטות, כאמור, לא רוצה להביא את חוקרי המשטרה לעדות בביהמ"ש לאחר עדות הדס קליין בתיק 1000, כדי לפגוע הן בבקשת עו"ד בן צור וכמובן בנתניהו לפני הבחירות.


ה. עורך הדין בעז בן צור, (בתמונה משמאל), פרקליטו של נתניהו, הגיב על הפרסום בדבר סדר העדים: "הניסיון הנוסף לשנות את סדר העדים והדילוג הלא מובן בין התיקים השונים, במיוחד הניסיון לדחות את עדויות החוקרים, הוא עינוי דין ותכסיסות של הפרקליטות שפוגעת בהגנה, ביעילות הדיון וברצף שמיעת העדויות. שמיעת עדויות חוקרים בשלב זה חשובה על מנת שלבית המשפט תהיה תמונה מלאה בטרם ידון ויכריע בטענות הגנה מן הצדק".

התגובה המלאה של עו"ד בעז בן צור על תרגיל "דילוג העדים ודילוג התיקים" במסמך - כאן. ההגנה מבקשת לקיים דיון דחוף בנושא סדר העדים.

ו. בנושא זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ז. גם עו"ד יוסי פוקס התייחס לתרגיל של הפרקליטות:
יוסי פוקס

14.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין, הצד הפוליטי: פתחה טוויטר במהלך החקירות, עקבה אחרי אביעד דליפמן, אחרי ברוך קרא ואחרי יהודה שפר (חבר של בעלה), אהבה את הביטוי "ביביזם של שנאה אלימה" והייתה חברת מפלגת 'העבודה' - כאן.

ב. מושיק קוברסקי הדגיש בטוויטר נקודה חשובה מתוך בקשת פרקליטי אלוביץ' להגנה מן הצדק:
מושיק קוברסקי

ג. נטעאל בנדל פרסם בטוויטר:
נטעאל בנדל

ד. הוכן תחקיר רגיש ביותר אודות ג'יימס פאקר והוא הועבר בגלל רגישותו לעורכי הדין של נתניהו - כאן
בעקבות התחקיר הוגשה תלונה לרשות המיסים. 

15.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין הודתה: אין לה מושג כמה פעמים פאקר ומילצ'ן הגיעו לבלפור, אין לה רישום לכך ולא הראו לה דוח כניסות לבלפור. השופט בר-עם: אם גברתי לא יכולה להעריך את מספר הפעמים איך אפשר בכל זאת להעריך 60% (שמפניות לנתניהו)? - כאן.

ב. התקבלה תגובת מנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, ישי וקנין, על תלונות בגין השחיתות בפרקליטות, שטוען, ש"הכל בסדר" במשרד מבקר המדינה ושמה שצריך נבדק כראוי ומה שלא נבדק - יש לפנות לגופים אחרים. 
התגובה המסכמת הזו של מנכ"ל מבקר המדינה, לשלל התלונות הענק והמקיף, שמבקר המדינה קיבל, בעניין הנעשה בפרקליטות המדינה בשנתיים האחרונות - כאן
פירוט התלונות הרבות, שהועבר, בין היתר, למבקר המדינה, יש כאן וכאן. למה התקבלה תגובה כזו של מריחה ממבקר המדינה? - הסבר ברור - כאן

16.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: נגד קליין הוצא צו חיפוש לתפיסת טלפונים ומחשבים ומשום מה לא מומש; קליין: החוקרים נתנו לי מילות חיפוש וחיפשתי לבדי; עו"ד חדד: או שאת משקרת פה במצח נחושה או שכל האירוע הזה אין לו זכר בתיק החקירה - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך של משה סעדה סגן ראש מח"ש לשעבר - כאן.
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. דברי סעדה (סגן ראש מח"ש לשעבר) וניתוחים סביב דבריו הנוקבים, מצויים בסרטון יוטיוב חשוב של "פורום קפה שפירא" - כאן

17.8.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: קליין: מילצ'ן אמר לי 'אל תזרקי אותי מתחת לגלגלי האוטובוס', אמרתי לו הכי קל לזרוק אותי. ליאת בן-ארי אמרה לעו"ד בן צור 'למה אתה מכניס אותה לאותה סירה של מילצ'ן, היא לא באותה פוזיציה?' קצת על המתח בין הדס קליין לארנון מילצ'ן ולעו"ד בעז בן צור - כאן.

ב.עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:

כנרת

הפנייה ליועמ"שית לגבי האכיפה הבררנית - כאן.

יצוין שבעבר הדס קליין התלוננה מספר פעמים בפני עו"ד ליאת בן-ארי ולהב 433 על הטרדות (כנראה כדי להצדיק את רמת האבטחה שהיא קיבלה בעלות עתק מהמדינה), תלונות די משונות (בלשון המעטה) - שלא נחקרו, כמופיע במה שמסרה בחקירתה בלהב 433 ביום 24.10.21 - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

18.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: קליין העבירה מסמכים למשטרה ללא רשות מילצ'ן; עו"ד חדד: לקבל מסמכים מאנשים כשמציגים להם מצג כוזב זו עשויה להיות עבירה פלילית; החוקר אמר לקליין: את מוגנת לחלוטין; קליין (אחרי ששללה שאמרו לה זאת): זה מוגנת מול מילצ'ן - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

 ג. התפתחות מעודדת: טרם גרסו את תלונת אבי וייס בעניין תנ"צ כורש ברנור (שבין היתר, תקף את שלמה פילבר בחקירתו). נפתח תיק (יש מס' תיק) אבל טרם הוחלט מה לעשות בו... מצ"ב כאן העדכון שהתקבל ממח"ש. זאת, לאחר תגובות מתחמקות ולא לעניין מהמשטרה - כאן וממשרד המשפטים - כאן

דעירית לינור פרסמה כתבה בישראל היום תחת הכותרת: עינוי מן הדין: זיהום ההליך המשפטי הוא תוצר לוואי של המטרה - סילוק נתניהו. הפרת זכויות האדם בתיק 4000 נדחקת לשולי השיח התקשורתי. האנשים שיצאו לרחובות בדרישה בלתי פוסקת להעמיד לדין את המושחת, האנשים שנאמו, וכתבו, והוקיעו, והדליפו, וקיללו, והטיפו מוסר, והתריעו מפני דיקטטורה חיים בשלום עם חקירות בנוסח השטאזי ומשפט ברוח סובייטית. החרטוטים על טוהר מידות, איכות שלטון וקץ הדמוקרטיה היו מסווה למטרה האמיתית: תא מעצר שורץ פשפשים לכל מי שיעמוד בדרכם כאן.

19.8.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: באופן חריג הפרקליטות אפשרה להדס קליין לשוחח עם שני קוסקס, האחראית של ביתו של פאקר, לפני חקירתה; התירוץ של קליין: היא פחדנית מס' 1, אמרתי לה שתלך "בטוב" לחקירה, אני כמו אמא שלה - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ליאת בן ארי אתרגה את הדס קליין וטייחה את העבירות הפליליות של חוקרי נתניהו. באופן מוזר, עדי המפתח של התביעה במשפט נתניהו אינם עדי המדינה בתיק 1000 ובתיק 4000. היחס המיוחד לו זוכה העדה הדס קליין מצביע על כך. בן ארי הטילה עליה את כל יהבה: בלי הדס קליין אין תיק 1000 - כאן.

20.8.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

21.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כספית היה "יזם" של תיק 1000. ארנון מילצ'ן והדס קליין היו מודיעים שלו. עכשיו ליאת בן ארי מגוננת על בן כספית (והוא מגן עליה). משפט נתניהו, הפרוטוקולים מדברים שחור על גבי לבן - כאן.

ב. עו"ד כנרת בראשי קבלה תשובה מפרקליטות המדינה לתלונה שלה ליועמ"שית בגין "אכיפה בררנית" (התלונה נמצאת בעדכון 17.8.22 לעיל). התלונה הועברה למשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים (עו"ד מומי למברגר). התשובה - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי 
ציפורי
ציפורי
ציפורי

המסמך המלא של פקד ארנון אליעז (עד תביעה מס' 101) - כאן.

ד. הערות חשובות של אבי וייס לציוץ של אלי ציפורי ולמסמך שנמצא בלינק:
1. המסמך הזה מסריח מפיברוק לקילומטרים, מהסיבות הבאות:
א. הדו"ח הראשון (כאן) אודות החשבוניות נעשה ע"י רואה החשבון של המזכר ראשון של חישוביםיחידה - צוער ארנון אליעז (כלומר: לפני שעבר קורס קצינים) ונעשה במסגרת תיק 1000. ראה צילום משמאל (לחיצה על התמונה מגדילה אותה).

ב. תיק אלף הסתיים ביום 13.12.18. סיכום המשטרה נמצא כאן ויש בו כבר ציון של סכום רכישות קרוב למיליון ש"ח (ראה בתצלום כאן מתחת): מהיכן המספר הזה לקוח?
מסיכום חקירת המשטרה

ג. המסמך השני שנחשף כעת, שנולד יותר משנתיים אחרי הראשון, מאותו רואה חשבון, הוא של פקד ארנון אליעזר (כלומר: הרבה אחרי שעבר קורס קצינים) בתאריך 16.1.20, כלומר שנה וחודש אחרי שהמשטרה גמרה את החקירה, והוא מביא את המזכר שלו תחת תיק אחר לגמרי שמספרו: 469683/2016 שזה תיק של חקירת משה הבא המיוצג ע"י עודד גזית: כאן.

2. איך ניתן להסביר למה פקד ארנון אליעזר, אחרי שב- 10/12/17 עשה בהיותו צוער, חישובים חלקיים על בסיס החשבוניות (שאינן, ברובן, חשבוניות מקור, כעולה גם מעדותה בבית המשפט - כאן), חשבוניות שקיבלה בביתה בפקס ושהביאה למשטרה בדרך די מוזרה (בחשאי), חשבוניות שנמסרו ע"י הדס קליין, חוזר לעניין הזה תחת תיק אחר שבכלל לא שייך (תיק משה הבא) ומוציא סיכום חדש לגמרי (שהוא מהלך של "השלמת חקירה לאחר הגשת כתב האישום") ביום 16.1.20, כלומר אחרי יותר משנתיים (!) מהמזכר הקודם ומוציא מסמך חדש מסוג כזה ללא כל הנמקה???? 

נראה, שזה לא פלא, שהוא החליט אחרי הגשת מזכר זה לפרוש מהמשטרה ולהיות רואה חשבון עצמאי....

3. יתרה מכך. "כתב החשדות": (שזה "כתב אישום לשימוע") הוגש ע"י הפרקליטות ביום 1.3.19, ויש בו כבר החישובים בכתב האישוםחישובים של הרכישות שלא ברור מה מקורם (בתצלום משמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו). 

המספרים כאן שונים מהותית מהמספרים של סיכום חקירת המשטרה!!!

כלומר: המזכר הזה של פקד ארנון אליעזר נעשה יותר מ-7 חודשים אחרי כתב אישום לשימוע, שיש בו כבר חישובים מדויקים של הפרקליטות - בטבלה!!! והוא מגיש חישוב שנעשה על ידו, שונה לגמרי!!!

כתב האישום הוגש ופורסם ברבים ביום 21.11.19, וב-2.12.19 עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט הניח את כתב האישום בפני יו"ר הכנסת (לעניין הסרת חסינות). 

מכאן, המזכר הזה של פקד ארנון אליעזר הוא במפורש "השלמת חקירה אחרי הגשת כתב האישום", מהלך מאוד תמוהה (בלשון המעטה), של השלמת חקירה בלי יידוע בית המשפט (שכן מרגע שמוגש כתב אישום, כל חקירה נוספת בתיק צריכה יידוע בית המשפט וגם ליידע את ההגנה).

לא ידוע כרגע באם יצא מסמך עדכון בנושא הזה. תעלומה

4. "השלמת חקירה לאחר הגשת כתב אישום", היא מקרה חריג (אם מתגלות ראיות חדשות, או נולד צורך חקירתי חדש) ויש צורך באישור פרקליט מחוז. לא ראינו כל הצדק או אישור פרקליט מחוז להשלמת החקירה הזו, ע"י פקד לשעבר ארנון אליעזר, מה גם שכל החשבוניות מצויות בידי המשטרה כבר מסוף 2016.

הנוהל של פרקליט המדינה בעניין זה - כאן.

5. אין ספק שאם פקד לשעבר ארנון אליעזר יוזמן למתן עדות, זה יהיה מאוד מרתק לשמוע מה הוביל ומי הוביל אותו לבצע את המהלך המוזר ביותר הזה.

ה. עו"ד משה סעדה פרסם בטוויטר:
משה סעדה
המסמכים המלאים של עו"ד משה סעדה - כאן, כאן, כאן, כאן וכאן.

22.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שינוי הגרסאות של הדס קליין: אמרה בהתחלה שהשמפניות שנרכשו ע"י מילצ'ן נועדו בראש ובראשונה לשימושה הפרטי של משפחתו; קליין הודתה גם שאין שום דרך לדעת מהחשבוניות לאן זה הגיע - כאן.

ב. נעשתה פנייה דחופה ליועמ"שית, לשר המשפטים ולצמרת הרשות לתחרות, עקב תרגיל של השר בני גנץ, שמנסה "להלבין" את "קטארגייט" - כאן

23.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין מספרת כיצד התקדמה ממנהלת מחלקה לעוזרת האישית של מילצ'ן: "היה אירוע גניבה שבמקרה מצאתי... הייתה שם איזושהי מעילה של מישהו שעבד איתנו, קיבלתי הרבה שבחים" - כאן.

ב. במשרד הבריאות עדיין מסתירים למרות החוק (ובכוונה) את הסדר ניגוד העניינים (אם בכלל יש דבר כזה) של עו"ד דנה נויפלד (לשעבר היועצת המשפטית של משרד התקשורת). לכן, נשלחה היום תזכורת נוספת ליחידת חופש המידע במשרד הבריאות ולידיעת המנכ"ל של המשרד: כאן.

ג. לאור אי מענה היועמ"שית עו"ד גלי בהרב-מיארה לפניית אבי וייס בנוגע לעו"ד דנה נויפלד (כיום במשרד הבריאות), נשלחה ליועמש"ית תזכורת ולידיעת שר המשפטים ופרקליט המדינה. הפנייה המלאה כאן

ד. נשלחה פנייה לנש"מ (נציבות שירות המדינה) בדרישה להביא לידיעת ועדת הבוחנים בנש"מ שעוסקת בהכנות למכרז ליועמ"ש משרד הבריאות, את המידע החיוני לגבי המועמדת המובילה לתפקיד זה - עו"ד דנה נויפלד. הפנייה כאן

ה. נשלחה תלונה נוקבת ליועמ"שית עו"ד גלי בהרב-מיארה בנושאים שעל סדר היום של ביהמ"ש המחוזי בי-ם. אישור קבלת התלונה - כאן

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הכתבה של אלי סניור בערוץ 13 - כאן.

24.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים: ביום החקירה הראשון של הדס קליין, בחקירה הראשית, לפני שעו"ד עמית חדד חשף את האמת בחקירה הנגדית (שיהיה לה עוד המשך), העדה נתנה שואו של התקרבנות והתמסכנות, וכמובן לכלוך על שרה נתניהו - כאן.

ב. מנדלבליט ידע - והחריש": סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה בריאיון מיוחד לשי גולדן - כאן.
הערה: מדובר בריאיון על שקרי הפרקליטות, בערוץ 14, שחובה להקשיב לו.

ג. אלי ציפורי סיכם את הריאיון של סעדה בטוויטר:
ציפורי

ד. הוכן תחקיר רגיש ביותר אודות ארנון מילצ'ן והוא הועבר בגלל רגישותו לעורכי הדין של נתניהו - כאן. מתקשר לתלונה שהועברה ליועמ"שית (סעיף ה' מ-23.8.22). 

ה. צחי מזרחי פרסם בטוויטר:
צחי מזרחי

ו. גם אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

25.8.22
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקר של הדס קליין: "אם שרה נתניהו היתה יודעת שאני מזרחית היא לא היתה בקשר איתי". האמת: קליין לא מזרחית "על מלא", שם משפחתו של אביה - פולק - כאן.

ב.אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. אבירם בן מרדכי פרסם באתר 14 עכשיו כתבה תחת הכותרת: חקירת ההדלפות במשפט נתניהו: ביהמ"ש נעתר לבקשת הדחייה של היועמ"שית. שופט בית המשפט העליון עופר גרוסקופף אישר ליועצת המשפטית לממשלה דחייה של חודש עד להגשת תגובתה בנוגע לעתירה של נתניהו לפתיחה בחקירה על ההדלפות מהשלמות החקירה של הדס קליין - כאן. המועד החדש לתגובה הוא 25.9 - ערב ראש השנה, וככל הנראה לאחר שהדס קליין כבר תסיים להעיד בבית המשפט.

ד. משה סעדה פרסם פוסט בפייסבוק עם מסמכים על התנהלות חמורה של המשטרה והעומד בראשה ב-2017 - רוני אלשיך, בהתייחס לעבודת מח"ש - כאן.

26.8.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים: עו"ד חדד מציג לעדה הדס קליין ראיות לרכישה של יותר מ-1,000 בקבוקי שתייה קלה. העדה מתעקשת שמדובר בצריכה פרטית של הזוג מילצ'ן. היא מנסה בכל הכוח לנתק את השתייה, האלכוהול והסיגרים ממנהגי האירוח של מילצ'ן - כאן.

27.8.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
האישור שקיבל פאקר - כאן.

העדות של הדס קליין בחקירתה בלהב 433 בנוגע לג'יימס פאקר (קטעים גזורים מכמה חקירות) - כאן


28.8.22:
א. בהקשר לציוץ הנ"ל מאתמול, אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מי שחרדה מאוד לפרטיותה, היא זו שמנדבת מידע על פרטיותם של אחרים, כולל שני הבוסים שלה המיליארדרים. מה חשפה הדס קליין על תכנון המס של ג'יימס פאקר ואיך ענתה רשות המסים על שאלותיי בנושא - כאן.לפיד צילום מסך

ציפורי מדגיש, שקליין סיפרה בעדותה על "תעודה", שקיבל פאקר, איך התגאה בה וביקש ממנה למסגר אותה. מדובר באישור (כאן) מרשויות המס בישראל שהוא תושב לצרכי מס ומשלם מס בישראל החל מ-2014. מי שמנסה או ינסה לקשור את כל הסיפור הזה לנתניהו אינו יודע על מה הוא שח.

אם הפרקליטות הייתה יכולה להדביק זאת לנתניהו היא הייתה עושה זאת מזמן. נתניהו לא קשור ולא יכול להיות קשור. צריך לשים לב, ששר האוצר בתקופת האישור (מ-2014) היה לא אחר מאשר יאיר לפיד, (בתמונה משמאל, צילום מסך), שכיהן כשר האוצר בין ה-18 למרץ 2013 ל-4 בדצמבר 2014. 
על-פי ספרו האוטוביוגרפי של פאקר, שיצא באוסטרליה, מילצ'ן הכיר לו את לפיד באחד מביקוריו הראשונים בישראל. 

לפי התיאורים של קליין את ביקורי פאקר בישראל ספק אם פאקר עמד בקריטריונים. אז איך הוא זכה לאישור הזה? לפי התיאורים של קליין מרכז חייו לא ממש בישראל למרות רכישת הבית בקיסריה וגם מרכז עסקיו לא בישראל

התעלומה מתחדדת עוד יותר עם התיאור של קליין על ספירת הימים, שביצעה לפאקר בישראל. לטענתה מדובר במספר של 120 ימים כדי לקבל "הטבות והקלות". ראשית, בחוק אין זכר למספר של 120 יום. שנית,
למה בכלל פאקר זכאי להטבות ולהקלות? 
הציר המרכזי בענייני המס של פאקר ומילצ'ן הוא זאב פלדמן, לשעבר סגן נציב מס הכנסה, עד תביעה בתיק 1000 ומי שלטענת קליין הנחה את פאקר עם ספירת 120 הימים.

אולם, ג'יימס פאקר בספרו - מודה (כאן) שלא היה בשום שנה 120 יום בישראל...

 

קליין מעידה, שמילצ'ן עניין את פאקר בהקלות ובהטבות להן הוא זכאי מכוח הפטור ממס לתושבים חוזרים, למרות שהחוק הזה לא היה רלוונטי לפאקר. מה שקליין אומרת, למעשה, שמילצ'ן עניין את פאקר בהסדרי מס נוחים בישראל. פאקר לא הגיע לישראל ב-6 השנים האחרונות והוא ממשיך לשלם להדס קליין את משכורתה כרגיל, למרות שהיא לא עושה בשבילו דבר.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

המסמך המקורי של הכניסות לישראל והיציאות ממנה של ארנון מילצ'ן - כאן.

29.8.22:
א. בהקשר לציוץ הנ"ל מאתמול, אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה ‼
מילצ'ן נחשב תושב חוזר ונהנה מפטור ממס בישראל בהיקף מוערך של מאות מיליוני דולר; בדיקת דוח היציאות והכניסות שלו לישראל מגלה: מילצ'ן לא עמד במכסת הימים של שהייה בארץ כתושב ישראל - כאן.

ציפורי מדגיש, שמילצ'ן זכה לפטור ממיסים ל-10 שנים מכוח חוק המקנה זאת לתושבים חוזרים ותיקים. זה פטור ששווה למילצ'ן הון עתק. 
הפטור הוא גן עדן של מיסוי - פטור מדיווח וממס בגין הכנסות שנוצרו לתושב חוזר בחו"ל במשך 10 שנים מיום החזרה לישראל. הפטור מקיף את מכלול ההכנסות, האקטיבית והפסיבית - בין אם מקורן מרווחי הון ממימוש נכסים והשקעות מחוץ לישראל, ובין מהכנסות שוטפות שהופקו מחוץ לישראל. זה חלומו של כל מיליארדר - ליהנות מאפס מס.

מילצ'ן החל ליהנות
לפיד תמונת מסך מהפטור מ-2009 והיה אמור ליהנות ממנו עד 2019. כבר במהלך 2014 החליט מילצ'ן לפעול להארכת הפטור בעוד 10 שנים ופנה לידידו שר האוצר דאז יאיר לפיד, (בתמונה משמאל, צילום מסך). התקיימה פגישה בביתו של לפיד, למרות ניגודי העניינים, נערכה תרשומת ולפיד הבטיח לבדוק את הדברים. העניין נפל בעקבות התנגדות רשות המיסים בראשות משה אשר.

בכתב האישום החליטו להפיל את התיק על נתניהו, שהוא זה שקידם, לכאורה, את ענייני מילצ'ן בנושא הפטור, למרות שאין לזה שחר.

במהלך הפטור, לפי עדות קליין, היא ספרה גם למילצ'ן את מספר הימים, שהוא שוהה בארץ. החוק קובע 183 ימים של שהייה בארץ. לפי תיאורי קליין, למילצ'ן היה קשה לעמוד במבחן 183 הימים. לגבי מילצ'ן יש "ראיית זהב" למספר הימים, ששהה בארץ - דו"ח יציאות וכניסות, שעו"ד עמית חדד הציג במהלך החקירה הנגדית לקליין.

מבדיקה, שערך אבי וייס, עולים הממצאים המדהימים הבאים: ב-2009 שהה מילצ'ן בישראל 104 יום; ב-2010 שהה 83 יום; ב-2011 שהה 81 יום; ב-2012 שהה 85 יום; ב-2013 שהה 112 יום; ב-2014 שהה 91 יום; ב-2015 שהה 98 יום; וב-2016, השנה האחרונה בה שהה מילצ'ן בארץ - 74 יום (נתון לא סופי).

טבלת החישובים המלאה הנגזרת מ"דו"ח כניסות ויציאות מהארץ" של ארנון מילצ'ן - כאן

באף לא אחת מהשנים מילצ'ן השלים, לכאורה, את מכסת הימים לפי החוק היבש, שאמור להקנות סטטוס של תושב ישראל וזכאות לפטור ממס. ייתכן שלמילצ'ן היה הסדר אחר, הסדר אישי, אך הבדיקה התייחסה למה שקיים, לא למה שלא קיים. גם בהסדר מס זה היה מעורב זאב פלדמן, סגן נציב מס הכנסה לשעבר.

מילצ'ן לא הגיע לישראל כבר 6 שנים 
(גם כאן הדס קליין ממשיכה לקבל שכר ממילצ'ן לאורך 6 שנים למרות שהוא לא מתגורר פה בכלל)ולכן ויתר (לכאורה, זה לא ברור כרגע - בגלל ההתחמקות של רשות המיסים ממענה ברור לשאלות) על 3 שנים מהפטור, שהוענק לו (2017-2019). למה הוא ויתר (לכאורה) על הפטור ולמה הוא איבד את החשק להגיע לארץ? אמנם, הוא היה נתון תחת חקירה בתיק 1000 ואף נחקר באזהרה בלונדון ב-2018 בתנאים של סלב, אבל התיק נגדו נסגר, אז מה החשש להגיע לישראל? תעלומה.

אולם, מה שברור כעת, מעל לכל ספק סביר, ש"תיק 1000" התפור הוא למעשה תיק של מיסוי ותרגילי מיסוי, שיאיר לפיד נמצא במרכזו, לא בנימין נתניהו.

ב. 
עו"ד אל"מ (במיל') רן כהן רוכברגר פרסם בגלובס כתבה תחת הכותרת: הגנה מן הצדק בתיקי האלפים? לסנגורים יש קייס. גם אם היו די ראיות להגשת כתב האישום, ברור שהמטרה אינה יכולה לקדש את כל האמצעים, ביניהם גם כאלה שהם בלתי כשרים בעליל - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

2 הצווים במלואם כולל חתימת השופטת נמצאים כאן וכאן.

מזכר מפקד עידן אדירם מלהב 433 (המפעיל של הדס קליין) הקשור, לכאורה, לצווים הללו, מצוי - כאן.


תשומת לב ל-2 הצווים הללו (שמשום מה לא מומשו) בנקודות הקריטיות הבאות:
1. האשמה, שבגינה מוצאים הצווים: חשד ל"הפרת אמונים". אין עבירה כזו - כי העבירה היא "מרמה והפרת אמונים", ובכל מקרה, אין "מרמה והפרת אמונים" לאזרחים! כל המוזכרים בצווים (זאב פלדמן, פאקר, מילצ'ן) הם אזרחים!

2. תשומת לב לתאריך על 2 הצווים: 10.10.16. אין עדיין במועד הזה אישור יועמ"ש לחקירת נתניהו בתיק 1000. היה רק אישור מוזר לחקירת השימוש של יאיר נתניהו בדירה של פאקר בת"א. יאיר גם הוא אזרח ועבירה כזו כמובן לא חלה עליו.
לכן, ברור מהצווים ומהיקף המדהים של תחולתם, שהמטרה היא נתניהו ו"הפרת אמונים" מתכוונת אליו. אבל אין אישור יועמ"ש... אז למה השופטת חותמת על 2 הצווים הללו בלי כל בסיס חוקי? לאלוהים ולליאת בן ארי ושי ניצן\מנדלבליט הפתרונים...

3
יודגש, שכל הצווים, שחתמה עליהם השופטת נשיאת בתי המשפט מראשון לציון (עינת רון) בעניין "תיק 1000 - נתניהו" (צו בעניין הדס קליין ו-2 צווים בעניינו של זאב פלדמן), בין לפני אישור יועמ"ש ובין לאחר "אישור" יועמ"ש, לא יכולים להיות חוקיים, מכיוון שעל צו שכזה צריך חתימה של שופט בית משפט עליון (גם לאחר אישור יועמ"ש, ככל שהיה), על פי חוק חסינות חברי הכנסת סעיף 2.

4. לאור הכאוס של הצווים שהוצאו בתיק 1000, הוגשה ב- 16.11.22 תלונה לנציב תלונות הציבור על שופטים כנגד כבוד השופטת עינת רון, נשיאת בתי משפט השלום מחוז מרכז. התלונה במלואה נמצאת כאן. אישור קבלת התלונה - כאן


ד. המשטרה החליטה (באיחור של כשנה וחצי, ההחלטה היא מ-6.4.22, והיא נשלחה לאבי וייס רק היום), שלא לחקור את התלונות שלו בעניינה של עו"ד דנה נויפלד (לשעבר היועצת המשפטית במשרד התקשורת) - כאן

ה. התלונה של אבי וייס בעניין "קטארגייט" מיום 6.7.22 (עוד לפני התרגיל הטרי של בני גנץ בשינוי התקנות כדי לנסות "לטהר" את עצמו ואת רם בן ברק), הועברה מהיועמ"שית לפרקליט המדינה (עו"ד עמית איסמן) וממנו ללשכת המשנה לפרקליט המדינה (זה עו"ד מומי למברגר, מומחה עולמי מוביל למגרסות וטיח). ההחלטה של לשכת פרקליט המדינה - כאן.

30.8.22: בהמשך לציוץ של אלי ציפורי אתמול בסעיף ג', אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: נא להכיר: זאב פלדמן - מהנדס המס של מילצ'ן ופאקר; השניים קיבלו הנחת סלב מהפרקליטות והמשטרה, לאחר שצווי המצאת מסמכים בעניינים שהופנו לפלדמן לא מומשו - כאן.


הקשרים המוזרים בין ניצב (בדימ.) מני יצחקי לזאב פלדמן (יד ימינו של ארנון מילצ'ן וגם ג'יימס פאקר), למכון המחקר INSS נחשפים - כאן

31.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין: "אני מיופה כוח בחשבונות של ארנון מילצ'ן"; "לפני עידן הקורונה טסתי אל מילצ'ן המון, המון... מאז שהחלה הקורונה לא נסעתי, אבל אנחנו בקשר תמידי, יום יומי" (כלומר, שני עדי תביעה נמצאים בקשר "תמידי") - כאן.


ב. רפ"ק (בדימ.) משה אלעד, שחשף את פרשת עו"ד עמית מררי - פואד בן-אליעזר ז"ל וצמרת המשטרה דאז ובראשם ניצב בדימוס יואב סגלוביץ (ראה כאן וכאן), שלח תזכורת ליועצת המשפטית לממשלה (כאן), על כך, שהיא ו\או עו"ד עמית מררי, או מי מטעמה מושכים (מעל ל-3 שנים) את המענה לשאלות הנוקבות שלו, מעל לכל זמן מענה סביר (המענה האחרון המתחמק, שקיבל מלשכת היועמ"שית נמצא כאן מ-27 ביולי 2022). יודגש, שחלפו 5 חודשים מאז שנשלחה תלונה ליועמשי"ת, נגד עו"ד עמית מררי, וטרם התקבלה כל תשובה לעניין, או בכלל. נמשיך לדווח אודות ההתפתחויות בפרשה הזו. 

1.9.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: 6 שנים משלם ג'יימס פאקר שכר להדס קליין בלי שהיא עושה עבורו דבר; כשהשופט בר-עם שאל אותה: "מה מצבו של פאקר היום? הוא בסדר?", היא ענתה בצורה דוחה: "בסדר הוא לא יהיה אף פעם" - כאן.

ב
אריאל כהנא פרסם בישראל היום כתבה תחת הכותרת: חוקרים מרחבי העולם טוענים: הממצאים נגד NSO מעולם לא הוכחו - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
הערה: למרות התחלת חקירה גלויה לקראת סוף 2016 בתיק 1000, העיתונאי בן כספית המשיך להיות מקור של המשטרה בנושאים רבים נוספים לגבי נתניהו לרבות בתיק 4000 ובתיק 3000 (הצוללות).

2.9.22:

אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מילצ'ן אמר בעדותו שלא היו בקשות לקבלת סיגרים מנתניהו; קליין: מילצ'ן לא מדייק, הוא יכול לומר מה שהוא מאמין בו. הסתירות בין עדותה של הדס קליין לעדותו של ארנון מילצ'ן - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מה המניעים של ארנון מילצ'ן בתיק 1000? מחברי האוטוביוגרפיה של המיליארדר ארנון מילצ'ן חושפים את הפינוקים שהוא הרעיף על שמעון פרס ז"ל ומודים, בין היתר, ליאיר לפיד ולבן כספית - כאן.

3.9.22: המתלוננת הסדרתית הדס קליין הגישה לפני שבועיים תלונה במשטרה על, כביכול, איומים על חייה - כאן.

4.9.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ניסיון ההתערבות בבחירות של הפרקליטות וקליין: ציירו את יהיר לפיד כאיש ישר שאפילו סירב לקבל זר פרחים ממילצ'ן; תזכורת: לפיד אירח את מילצ'ן בביתו יחד עם עורך דינו וניסה לקדם את ענייניו בהארכת הפטור ממס - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

ג. אבי וייס קיבל היום בדואר רגיל את ההודעה הנמצאת כאן ממחלקת העררים בפרקליטות המדינה. ההודעה מ-11.8.22 ומצוין בה, שהערר של אבי וייס כנגד סגירת תיק מח"ש (אודות הוצאת צווי האזנות סתר בלתי חוקיים) יידון במחלקת עררים עד 26.2.23. איטיות מדהימה. את הערר הגיש אבי וייס ב-13.4.22 ועדכן אותו ב-27.4.22 (מפורט כאן). אישור קבלה במחלקת עררים היה ב-12.5.22 (כאן) ורק ב-11.8.22 התקבלה החלטה במחלקה זו לטפל בערר, בטיפול שימשך עד 26.2.23. מדהים. ככה עובד מנגנון הטיוח והמריחה של הפרקליטות, בכל הנושאים הקשורים לתפירת תיקים והפרות חוק של המערכות החוקרות והתובעות עצמן. 

5.9.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שתי החקירות הראשונות של קליין כלל לא הוקלטו או צולמו; קליין תיקנה העדויות הכתובות שלה והטיוטות נגרסו; פגישה מסתורית שלה עם ראש צוות החקירה ואיש מפלג מודיעין לא תועדה כלל; קליין כמובן לא זוכרת. גב' קליין והפרקליטות, מה אתם מסתירים? - כאן.

ב. שתי החקירות הראשונות של הדס קליין בלהב 433, חקירות, שנעשו עוד בטרם התקבל אישור היועמ"ש לחקירת תיק 1000 כנגד נתניהו הן כאן:
1) חקירת הדס קליין ב-6.10.16 - כאן, ע"י פקד ליזו כהן (זו שהוציאה את 3 צווי החיפוש בבית משפט השלום ראשל"צ, בטרם תחילת החקירות: כאן, כאן וכאן, כפי שניתן לראות בצווים הללו, יש מספר תיק פלילי בלהב 433, עוד בטרם ניתן אישור יועמ"ש לפתיחת תיק פלילי) והחוקר השני הוא רפ"ק דני יופה, המפקד של פקד עידן אדירם, ה"מפעיל" של הדס קליין
2) חקירת הדס קליין ב- 5.12.16 - כאן, ע"י פקד עידן אדירם, "המפעיל" של הדס קליין


חקירת הדס קליין ב-14.10.17 ע"י דני יופה וכורש ברנור, תמליל חקירה שכוללת גם את עניין ההצעה ליוסי כהן (בעת היותו ראש המל"ל) לעבוד כיו"ר חברת סייבר עבור ג'יימס פאקר (וארנון מילצ'ן גם שותף בחברה), תמורת דמי חתימה של 10 מיליון דולרים - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

השיטה של בן כספית: https://bit.ly/BenCaspitSystem, פרטים נוספים ומסמכים רבים נוספים יש כאן: https://bit.ly/KaminBenCaspit.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

ה. טל רימר פרסם בטוויטר:
טל רימר
המסמך - כאן. על עלילות "המימד החמישי" וגנץ בפרשת "קטארגייט" - כאן

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
ציפורי
ציפורי

הכתבה: משפט תיקי האלפים: חקירה נגדית של הדס קליין ועוד עדכונים חלק ג' (כתבה המביאה את המשך החקירה הנגדית של הדס קליין ועדכונים נוספים לגבי המשפט לאחר הפגרה החל מ-6.9.22) - כאן

פרשת המימד החמישי: אבי וייס חושף חשד לניגוד עניינים חמור של בני גנץ - לחץ כאן
ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי! - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים