Telecom News - תיקי 1000-2000: חקירת דני יופה, תיק 2000: חקירת ציפי לבני ועדכונים בתיקי האלפים מצהריים 13.3.24 ועד 31.3.24 כולל

תיקי 1000-2000: חקירת דני יופה, תיק 2000: חקירת ציפי לבני ועדכונים בתיקי האלפים מצהריים 13.3.24 ועד 31.3.24 כולל

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיקי 1000-2000: חקירת דני יופה, תיק 2000: חקירת ציפי לבני ועדכונים בתיקי האלפים מצהריים 13.3.24 ועד 31.3.24 כולל
תיקי 1000-2000: עדות דני יופה, תיק 2000: עדות ציפי לבני ועדכונים בתיקי האלפים מצהריים 13.3.24 ועד 31.3.24 כולל
מאת: מערכת Telecom News, 13.3.24, 16:49COURT FREE

הדיונים בתיקי האלפים חזרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים. למרות שהרכב השופטים הודיע לפרקליטות שראוי להסיר את סעיף השוחד בתיק 4000 ולשקול את סיום המשפטים כולם (תיקי 1000 ו-2000) - הפרקליטות מסרבת. זאת, כדי להשאיר את נתניהו במצב של "נאשם בתיק פלילי" וב"ניגוד עיניינים" ולהגביל עי"כ את פעולותיו כראש ממשלה, וגם כדי לדחות את המועד בו יתחיל הציבור לבוא עימה חשבון על תפירת תיקי האלפים. כ"כ, 2 משפטי הצוללות (תיק 3000) ממשיכים גם הם.

הכתבה עוסקת בעדות רפ"ק בדימ. דני יופה החוקר של הדס קליין, בעדות ציפי לבני
 שרת המשפטים לשעבר, ובעדכונים בתיקי האלפים מצהרים 13.3.24 ועד 31.3.24.

עדכונים נוספים לגבי עדות דני יופה מאפריל 2024 בתחתית הכתבה.


הכתבה: תיק 4000: עדות אודי אבוקסיס, רעות ענוים ועדי עיון ועדכונים בתיקי האלפים מ-11.3.24 ועד בוקר 13.3.24 כולל כאן.

13.3.24:

אחקירה נגדית של דני יופה:

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
החלה חקירתו הנגדית של דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, שיצא מאז לגמלאות. כבר בתחילה מתחמק יופה מסיפור המסמכים שהביאה קליין בלי אישורו ובלי הסכמתו של מילצ׳ן ותוך מצגי שווא ומפיל את האחריות על עידן אדירם. בהמשך אומר לו עו״ד עמית חדד: ״אתה תלמידו המושלם של מומי משולם״.

ברכות חמות לחוקר בדימוס דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין: במהלך כ-90 הדקות הראשונות שלו בחקירתו הנגדית הוא אמר כ-70(!) פעם לא זוכר, לא יודע, לא מכיר - ממוצע של פעם בכ-80 שניות לכל לא זוכר, לא יודע, לא מכיר. בכך קבע יופה שיא חדש מבין חוקרי תיקי האלפים שקיבלו התקפי שכחה. וזה עוד אחרי 100 שעות רענון בפרקליטות ו-5 שעות כהכנה לחקירה נגדית. ועדיין לא הגענו לחקירות של הדס קליין.

הופה! החוקר דני יופה: "העוזר של שי ניצן היה הרבה פעמים בלהב". (בנוגע לתיק 2000, ניצן היה מעורב בהפיכת ארי הרו לעד מדינה בתיק ורצה שנתניהו יואשם בשוחד).  

הערכות: כורש ברנור תדרך נגד מנדלבליט. עו״ד עמית חדד ברמז עבה: מי שתדרך את אלדד יניב על כך שיהפכו שולחן על הראש של מנדלבליט בגלל שמרח לשיטתם את תיקי נתניהו - היה כורש ברנור - אז ראש יאח״ה. דני יופה מאשר היום: ״היינו מתוסכלים מקצב החקירה״. ברנור יגיע לעדות ארוכה של 4 ימים החל מ-8.4.24.

לא להאמין! החוקר דני יופה נשאל למה לא חקרו את ראש המוסד לשעבר יוסי כהן על השימוש בדירת המיליארדר פאקר במלון רויאל ביץ למרות שהוא אישיוסי כהן צילום מסך ציבור ודווקא חקרו את יאיר נתניהו שאיננו איש ציבור. התשובה של יופה: ״בשבילי זה קדוש״. עו״ד עמית חדד: "מי היה עוד מישהו שמשתמש בדירה?" יופה: "עוד אנשים היו מתארחים בדירה". חדד: "מי?" יופה: "זה קטע ביטחוני. לא יודע אם מתכוונים לאותו אדם". השופט בר-עם: "מדבר על זהות". חדד: "אתם חקרתם הנושא שיוסי כהן השתמש בדירה?" יופה: "לא שאני יודע". חדד: "אתם חוקרים שאזרח יאיר ישן בדירה. מגלים שעובד ציבור יוסי כהן, (בתמונה משמאל, צילום מסך), ישן בדירה. למה אתם לא חוקרים את יוסי? לגבי אחד פושטים על המלון, לקחתם נהג לחקירה, ולגבי יוסי לא עושים כלום?" יופה: "תראה כמה הייתי זהיר להגיד את שמו. היה שם משהו ביטחוני"חדד: "לא נכון". יופה: "מדובר בדמות ביטחונית". חדד: "ראש מוסד זו דמות ידועה". יופה: "בשבילי זה קדוש". חדד: "ראש ממשלה יותר חשוב מראש מוסד. אז למה?" יופה: "אין לי מושג מי אישר לחקור". חדד: "הסתרתם את זה מהיועץ". יופה: "זה לא אני". חדד: "טשטשתם הודעות". יופה: "היה פיצול הודעות, רק בגלל הביטחוני. זה לא אני, היה פיצול כזה. לא יודע אם חקרו או לא". חדד: "איך מפצלים?" יופה: "אולי היה קשור משהו ביטחוני". חדד: "לא היה שום ביטחוני". יופה: "חיסיון". חדד: "אין חיסיון ואין ביטחון. אם היה חיסיון חבריי היו קמים". יופה: "מה שאני מכיר". חדד: "ממי שמעת שהיה פיצול?" יופה: "לא זוכר". חדד: "מי אמר לך?" יופה: "זה לא אני". חדד: "מי נתן הנחיה?" יופה: "לא יודע".

הערת מערכת: עו"ד עמית חדד מאשר היום בביהמ"ש, שהשימוש שעשה יוסי כהן בדירה של פאקר במלון רויאל ביץ' בת"א לא היה קשור כלל לעבודתו הביטחונית במוסד. יתר על כן,  מסמכים מראים שהשימוש של יוסי כהן בדירה החל הרבה לפני מינויו לתפקיד והיה שימוש פרטי בהחלט, לא ביטחוני ולא מדיני. עניין זה נחשף גם ע"י רביב דרוקר בתוכניתו "המקור" מ-2021 (הצילומים בתכנית הם משנת 2016) - כאן.

״חטפתי על הראש ממני יצחקי״. החוקר דני יופה: "חטפתי על הראש ממני יצחקי על כך שהחקירה של רועי רוזן, נהגו של יאיר נתניהו, הייתה קצרה מדי לשיטת יצחקי". (אבל את יוסי כהן לא חקרו בכלל). מעניין שהפרקליטות העלימה את יצחקי מרשימת עדי התביעה.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר: פרצופה של מערכת אכיפת החוק שתופרת תיקים: שערוריית עדות דני יופה, החוקר הראשי של הדס קליין : ביומה הראשון של עדות יופה שנמשכה כ-260 דקות הוא אמר כ-190 פעם "לא זוכר, לא יודע, לא מכיר", ממוצע של פעם אחת ב-82 שניות, שיא חדש מבין החוקרים במשפט נתניהו. וזה אחרי שיופה התרענן בפרקליטות במשך 100 שעות לעדות והוכן לחקירה נגדית במשך 5 שעות. עו"ד עמית חדד: "כורש, ברנור ומני יצחקי מרדו במנדלבליט ועל פי הערכות תדרכו נגדו בגלל שמרח לשיטתם את תיקי נתניהו". יופה הודה שהיה ביחידה תסכול על קצב החקירה. ראש המוסד לשעבר יוסי כהן לא נחקר, בניגוד ליאיר נתניהו, למרות שביקר הרבה פעמים בדירתו של פאקר במלון רויאל ביץ. יופה באמירה מוזרה: "זה קדוש בשבילי". יופה: "חטפתי על הראש ממני יצחקי בגלל שהעדות שגביתי מנהגו של יאיר נתניהו היתה קצרה לטעמו". יופה הודה: העוזר של שי ניצן היה הרבה פעמים בלהב 433 בנוגע לתיק 2000.; ניצן היה מעורב בהפיכת ארי הרו לעד מדינה ורצה להגיש כתב אישום על שוחד נגד נתניהו בתיק 2000.

עדכון 22.3.24 לנושא איבוד הזיכון של יופה ע"י אלי ציפורי: אלי ציפורי פרסם בטוויטר: המחשה לביזיון הענק של הפרקליטות/משטרה בתיקי האלפים. מבדיקה שעשיתי על הפרוטוקול הרשמי של תחילת עדות דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין - העדה המרכזית בתיק 1000 - עולה כי יופה אמר 512(!) פעם ״לא זוכר, לא יודע, לא מכיר, אין לי מושג, יכול להיות, אולי״. מדובר בשיא חדש של פעם אחת בממוצע ל-30 שניות(!) וזה נמוך עוד יותר בפועל - כיוון שבאמצע יש התנגדויות והעד לא מדבר בזמן הזה. המשמעות: יופה בפועל התחמק מכל השאלות. יופה התרענן במשך 100 שעות(!) על החומרים בתיק ועוד 5 שעות להכנה על החקירה הנגדית. ולמרות הרענון הארוך יופה נתקף בשכחה סדרתית כמו רוב חוקרי המשטרה בתיקי האלפים.זו לא רק חרפה מקצועית זו מראה לתפירת התיקים.

חקירת הדס קליין ב-14.10.17 ע"י דני יופה וכורש ברנור, תמליל חקירה שכוללת גם את עניין ההצעה ליוסי כהן (בעת היותו ראש המל"ל) לעבוד כיו"ר חברה עבור ג'יימס פאקר (וארנון מילצ'ן גם שותף בחברה), תמורת דמי חתימה של 10 מיליון דולרים - כאן.

ג. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

14.3.24:
א. שוחררו עוד שני פרוטוקולים מדיוני ביהמ"ש המחוזי בי-ם ב"תיקי האלפים": 5.3.24, 6.3.24

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: פרצופה של מערכת אכיפת החוק: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, התרענן בפרקליטות במשך 100 שעות על עדותו אבל במשך 260 דקות של עדותו אתמול אמר כ-190 פעם "לא זוכר, לא יודע, לא מכיר", ממוצע של פעם אחת ל-82 שניות! שיא חדש במשפט נתניהו - כאן.

15.3.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מופע האימים של דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין: ראש המוסד לשעבר יוסי כהן "קדוש בשבילי", חטפתי על הראש ממני יצחקי על חקירה קצרה מדי של נהגו של יאיר נתניהו והעוזר של שי ניצן היה בלהב 433. עו"ד חדד: מני יצחקי וכורש ברנור היו נגד מנדלבליט ומרדו בו - כאן.

17.3.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו: פרשת התביעה עומדת להסתיים בחודש מאי 2024. האם ההגנה תטען כי "אין להשיב לאשמה" כיוון שהפרקליטות לא הצליחה להוכיח אשמת נתניהו? המשמעות, אם השופטים יקבלו הטענה: זיכוי נתניהו כבר בשלב הזה - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, הודיע היום לפרקליטות שהוא חלה בשפעת ולא יוכל להעיד מחר וגם לא בהמשך השבוע. לאור ההודעה בוטל הדיון מחר. 

18.3.24אלי  ציפורי פרסם בטוויטר: הפרקליטות הודיעה לבית המשפט שהעד דני יופה לא יוכל להעיד גם מחר בגלל שפעת והניסיון להקדים עדים אחרים ״לא צלח״. ביום רביעי תגיע גברת ציפי לבני לעדות על קשריה עם נוני מוזס.

19.3.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הקשרים של ציפי לבני (בתמונה משמאל, צילום מסך) ונוני מוזס: שרת המשפטים לשעבר מגיעה מחרציי לבני צילום מסך למשפט נתניהו לעדות (בתיק 2000) שצפויה להיות מביכה ולהמחיש את הפוליטיזציה של הפרקליטות – לא ביבי? לא חוקרים - כאן.

ב. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: מחר תישמע עדותה של מי שהייתה נאשמת מרכזית בתיק 2,000 האמיתי לו היה כזה, שרת המשפטים שקידמה בשליחות הנאשם 4 נוני מוזס את "חוק ישראל היום", חוק שנועד לפגוע בכלי תקשורת מרכזי בשם האינטרסים העיסקיים של מתחרהו, בניגוד ברור לאינטרס הציבורי ולחוות הדעת של כל גורמי המשפט במשרדה ובמשרד היועמ"ש, תוך שהיא מסתייעת בחוו"ד משפטיות שסיפקו לה עוה"ד של מוזס עצמו, והכל כידוע ממניעים...  שעליהם נשמע מפיה מחר.

ג. נשיאת ההרכב במחוזי י-ם, כבוד השופטת רבקה פרידמן-פלדמן החליטה על הטלת צו איסור פירסום בדיעבד על מוצג מ-2022 - כאן

20.3.24:
א. חקירת ציפי לבני בתיק 2000:

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפי לבני הגיעה היום לעדות במשפט נתניהו בתיק 2000. תזכורת: כשרת משפטים קיבלה לבני חוות דעת כלכלית מנוני מוזס בחוק ״ישראל היום״ ותמכה בחוק, בניגוד לייעוץ המשפטי במשרדה. במקביל, קיבלה לבני סיקור מאוד אוהד ב״ידיעות אחרונות״. על פי התקדים החדשני שהומצא בשביל נתניהו, לבני הייתה צריכה להיחקר באזהרה אבל כמובן שזה לא קרה... 

ציפי לבני אומרת ש״ישראל היום״ היה לשיטתה ״תעמולה אסורה״ (לנתניהו) ולכן פעלה לקידום החוק. מעניין ש״ידיעות אחרונות״ וערוץ 12 הם לא ״תעמולה אסורה״ לשיטתה של גב׳ לבני. נו, טוב, היא קיבלה שם סיקור די אוהד…

החקירה הראשית של ציפי לבני ארכה כחצי שעה בלבד - ע״י אלון גילדין. לא ברור בשביל מה הביאה הפרקליטות את לבני. אולי בשביל כותרת עבשה  ש״ישראל היום״ שימש כתעמולה של נתניהו. הא ותו לא. עוד גול עצמי ועוד צעד נואש של ליאת בן ארי.

בום! עו״ד עמית חדד תופס את ציפי לבני בשקר: טענה שדיברה עם נוני מוזס ״אולי פעמיים-שלוש״ וחדד הציג לה שדיברה 10 פעמים עם מוזס תוך חודשיים: עו״ד עמית חדד: "דיברת עם נוני מוזס על החוק הזה (של ישראל היום)?" ציפי לבני: "ודאי". חדד: "כמה פעמים?" לבני: "לא זוכרת כמה פעמים. נוני ידע שאני מתנגדת ל'ישראל היום' ולכן לא היה צריך לבקש ממני לתמוך בו. לפני הצבעת ועדת השרים לחקיקה או לפני שזה הועלה לסדר היום, דיברנו. אמרתי שלדעתי זה ייגמר בערר ולכן המאמץ לא ממש שווה את זה. הבהרתי לו שמבחינתי התמיכה שלי בחוק היא ממילא בגלל..." השופט עודד שחם: "כמה פעמים דיברת איתו? השאלה פשוטה". לבני: "פעמיים. אבל רוצה לדייק. מאחר ומדובר בהצעת חוק חדשה, עלו 2 חוקים שהציגו אותו דבר. לא זוכרת את מספר הפעמים שדיברתי איתו, אבל כן ברור שידע שאני תומכת בחוק. אולי זה היה פעמיים או שלוש". חדד: "אני רואה 10 שיחות ביניכם, בינך לבין נוני, באוקטובר-נובמבר". לבני: "לא זוכרת כמות כזו, אם אם זה מה שרואים, אז כן".

העדות המביכה של ציפי לבני: מאשרת שקיבלה חוות דעת כלכלית מנוני מוזס אבל מנסה לגמד זאת בצורה מגוחכת: ״לא קיבלתי, העברתי. קיבלתי חוו״ד למייל, העוזר שלי הדפיס והעברתי זאת למישנים של היועמ״ש״. עו״ד חדד: "קיבלת חוות דעת כלכלית מנוני מוזס?" ציפי לבני: "שאלתי אם יש להם חוות דעת כלכלית כי אני לא מייצגת את הנושא הכלכלי וכך העברתי להם את חוות הדעת הכלכלית מ'ידיעות אחרונות'. נוני מוזס שאל אותי אם יש לי עניין בחוות הדעת". חדד: "אני מבקש שתעני עם קשר קרוב לשאלה". לבני: "הוא שאל אם יש עניין לקבל את חוות הדעת, אמרתי לו שאני לא מייצגת את העניינים הכלכליים של 'ידיעות אחרונות' , אלא את דעתי, אבל כן אשאל את הייעוץ אם יש להם עניין בזה, הם ענו לו שכן, קיבלתי את זה למייל, העוזר שלי הדפיס את זה ומסרתי את זה למשנים של היועמ"ש". חדד: "מאיפה נוני מוזס ידע שיש חוסר בנתונים כלכליים, האם אמרת לו שיגיש חוות דעת?" לבני: "למיטב זכרוני הוא אמר שהוא הכין חוות דעת כזו. לא אמרתי לנוני למיטב זכרוני שצריך חוות דעת כלכלית". חדד: "האם אמרת לו שהייעוץ אמר?" לבני: לא זוכרת, אולי כן". חדד: "לפי השיחות ביניכם והמועדים, זה כן". לבני: "אני אמרתי לו שייעוץ וחקיקה יש להם בעייה עם החוק ואם תהיה חוות דעת של היועמ"ש שמתנגדת לא אתמוך בחוק ואמרתי שבנושאים הכלכליים אני לא מתעסקת". חדד: "אני אומר לך שאמרת לו שייעוץ וחקיקה צריכים את חוות הדעת הכלכלית". לבני: "יכול להיות". חדד: "אני שאלתי את יהודה וינשטיין אם גיבש חוות דעת". לבני: א"צלנו היו 2 אנשים, אורית וקמיניץ, שניהם עסקו בזה וגם אורית קורן אומרת את תזה בוועדת השרים, הכל היה בשקיפות. אני לא יודעת למה היועמ"ש החליט להכין חוות דעת. ב'ישראל היום' פרסמו חוות דעת מטעמו". חדד: "בישיבה הזו בוועדת שרים לחקיקה את לא אומרת שקיבלת חוות דעת כלכלית מנוני מוזס". לבני: "לא קיבלתי, העברתי. קיבלתי במייל ורק הדפסתי כדי שהם יקבלו אותה ויעשו מה שהם מבינים". חדד: "עברת על חוות הדעת הכלכלית של נוני מוזס?" לבני: לא לעומק בוודאי". חדד: "אמרת בכנס שדיברת עם נוני מוזס וקיבלת את חוות הדעת הכלכלית". לבני: "במייל קיבלתי, העוזר הדפיס אותה במזכירות הממשלה והעברתי לייעוץ המשפטי". חדד: "מתי קיבלת את חוות הדעת?" לבני: "יום ראשון". חדד: "קראת אותה?" לבני: "אולי רפרפתי, לא זוכרת". חדד: "ל'ידיעות אחרונות' יש לו לוביסטים עורכי דין, אם הוא רוצה לשלוח לייעוץ המשפטי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, למה דרכך? למה שימשת צינור כשרת המשפטים?" לבני: "זה היה בצמוד לוועדת השרים, תשאל אותם, לא יודעת".

עו״ד חדד מביך פעם פעם את ציפי לבני ומציג לה חלק מהכתבות המחניפות עליה ב״ידיעות אחרונות״. לבני בעוד תשובה משעשעת: ״זו לא הייתה המטרה לקבל סיקור חיובי״ (בתמיכה בחוק ישראל היום).  עו״ד עמית חדד: "במחצית 2014 יש לך סיקור רחב וחיובי ב'ידיעות אחרונות'. רק תאשרי לי שאת מקבלת היענות ופרגון מצד העיתון לאור עמדותייך". השופטת רבקה פרידמן-פלדמן: "האם קיבלת סיקור חיובי ב'ידיעות אחרונות' בשל עמדתך בחוק 'ישראל היום'?לבני: "זו לא הייתה המטרה שלי". חדד: "יש לנו ראיות כדי להוכיח את ההיפך".

לא להאמין! ציפי לבני מאשרת: בעודו מגיש את ״אולפן שישי״ בערוץ 2 (12 היום), יאיר לפיד רצה להצטרף למפלגת ״קדימה״ כשר חוץ אך סורב. עו״ד עמית חדד: "את זוכרת שלפני כניסתו לפוליטיקה יאיר לפיד היה איתך בקשר?" ציפי לבני: "כן". חדד: "כשאת עמדת בראש קדימה הייתה כתבה על כך שהוא ייכנס למפלגה שלך ולא הסכמת שהוא ייכנס כשר והוא כעס עלייך". לבני: "לא זוכרת את הפרטים". חדד: "זוכרת את העובדה שאת בעצמך לא חשבת ישר להתקדם לתפקיד שרה?" לבני: "אני זוכרת שנפגשנו ואני זוכרת שהוא דיבר על כך שהוא יהיה שר החוץ, אני לא זוכרת אם זה מה שאמרתי לו". חדד: "את לא חושבת שיש פסול שהוא ממשיך להגיש את אולפן שישי למרות ריצתו לפוליטיקה?" לבני: לא עסקתי בזה, עסקתי במפלגה שלי".

רדיו גלי ישראל פרסם בטוויטר: נחשף במשפט נתניהו: בעודו מגיש את "אולפן שישי" יאיר לפיד בחש במערכת הפוליטית לקראת הצטרפותו. אלי ציפורי על עדות ציפי לבני במשפט נתניהו, לישראל פריד ומתן פלג: "שוב פעם הפרקליטות תוקעת לעצמה גולים עצמיים. אני לא מבין למה בפרקליטות בחרו להביא אותה כשברור שהיא רק מזיקה להם בעדותה". עוד חשף ציפורי: "ליבני בעדותה למעשה מאשרת שיאיר לפיד בעודו מגיש את 'אולפן שישי' ביקש להצטרף כשר חוץ במפלגת 'קדימה'. הוא ניהל את המשא ומתן לקראת כניסתו לפוליטיקה הישראלית והקמת מפלגתו בעודו עיתונאי בערוץ 2 - זה לטשטש את כל גבולות האתיקה, ואנחנו רואים איך ערוץ 12 עד היום מחבק אותו".

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
מופע האימים של ציפי לבני במשפט נתניהו: השתמשה די הרבה ב״לא זוכרת, לא יודעת״. בשלב מסויים עו״ד חדד הטיח בפניה: את משנה גרסה! טענה/שיקרה שדיברה עם נוני מוזס רק פעמיים-שלוש על חוק ״ישראל היום״. האמת: דיברה 10 פעמים תוך חודשיים. נלחצה לאחר שהוצגו הפניה הכתבות החנפניות עליה ב״ידיעות אחרונות״ במקביל לתמיכתה בחוק ״ישראל היום״, טענה ש״לא הייתה מטרה לקבל סיקור אוהד״ ופנתה לשופטים: ״נאמרים פה דברים שיש בהם מסקנה שלא מציגה אותי טוב״ (אבל זו המציאות, גב׳ לבני!). הודתה שקיבלה חוות דעת כלכלית מנוני מוזס אבל טענה באופן מוזר שהיא הייתה בסך הכל השליח שהעביר את חוות הדעת לייעוץ המשפטי. כצפוי, עדותה רק הוכיחה את הפוליטיזציה בפרקליטות: לא ביבי, לא חוקרים.

גב' לבני לא זוכרת, לא יודעת. מבדיקה שעשיתי עולה מהפרוטוקול היום (הלא רשמי), שציפי לבני אמרה ״לא זוכרת, לא יודעת״ ועוד ממשפחת השכחה - כ-70 פעם, ממוצע של פעם ב-4.5 דקות. אין בעייה לא לזכור מדי פעם, אבל שזה בכמות כזו ועוד אחרי ריענון עד זה מביך.

שאלות לליאת בן ארי ולפרקליטות: כיצד קרה ששרת משפטים (ציפי לבני) פועלת נגד הייעוץ המשפטי במשרדה, תומכת בחוק שמטיב עם ״ידיעות אחרונות״, מקבלת חוות דעת כלכלית מנוני מוזס (״רק העברתי״) ובמקביל מקבלת סיקור אוהד ב״ידיעות אחרונות״ - ועדיין לא נחקרת תחת אזהרה? כיצד קרה שעובד ציבור רם דרג (יוסי כהן) מקבל הצעה עסקית עם דמי חתימה של 10 מיליון דולרים מ-2 מיליארדים תוך כדי כהונתו, משתמש בדירתו של אחד מהם במלון רויאל ביץ׳ - ועדיין לא נחקר תחת אזהרה? ואת נתניהו חוקרים על כל פיפס ועל כל שטות ועוד בלי ראיות. והתשובה היא: הפרקליטות היא ארגון פוליטי.

ג. גם עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר: גרסת לפיד לבני מי דובר אמת? הגב' ציפי לבני בעדותה; "הייתי בפגישה עם לפיד (בזמן שהגיש את אולפן שישי בערוץ 2) הוא הציע להיכנס למפלגה בראשותי כשר החוץ, סירבתי. יכול להיות שהוא כעס עליי". יאיר לפיד בעדותו מיום 13.6.2023 עמ' 29450 שורות 8-20 לפרוטוקול הרשמי: ש: "ב-2008 יש עם ציפי לבני ואתה למעשה פונה לציפי לבני ומציע לה להיכנס להיות שר בממשלה שלה?" ת. "לא". ש. "שר חוץ?" ת. "שאני אפנה לציפי לבני ואציע לה להיות שר חוץ? לא יודע מי סיפר לך דבר כזה".

ד. עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
שיפוני

21.3.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מופע האימים של ציפי לבני: שיקרה לגבי מספר שיחות הטלפון שלה עם נוני מוזס, הרבתה להגיד "לא זוכרת, לא יודעת", הודתה שקיבלה חוות דעת כלכלית מנוני מוזס ("רק העברתי") כאשר במקביל קיבלה סיקור חיובי ב"ידיעות אחרונות" ("זו לא הייתה המטרה") ואישרה שיאיר לפיד בחש בפוליטיקה בעודו בערוץ 2 - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטויטר: כנרת בראשי מחר בתוכניתי ב״גלי ישראל״: ״ציפי לבני זזה בלי הפסקה בחוסר נוחות בעדותה במשפט נתניהו, השופטים ביקשו ממנה לשבת, היא הייתה כעוסה, חסרת שקט, ניסתה להאשים את ה'שופרות' בקמפיין נגדה. זה לא עזר לה. הגישה של השופטים שהתנגדו לקבל קלסר של עמית חדד על הסיקור האוהד של ציפי לבני ב״ידיעות אחרונות״ - הייתה מקוממת. נתניהו כן ולבני לא? גם תיק 2000 זה תיק של סיקור״.

ג. מכתב הסגירה של התלונה כנגד השרה לשעבר ציפי לבני לפני כ- 9 שנים (בעקבות תלונה של עו"ד בעז גוטמן. החלטת הסגירה היא של המשנה לפרקליט המדינה פלילי, עו"ד שלמה מומי למברגר) - כאן

ד. תזכורת: ב- 7.7.22 עו"ד זהבה גור הגישה (כאן) פנייה ליועמ"שית מאוד חריפה כנגד יאיר לפיד תחת הכותרת: "דרישה דחופה לפתיחה בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה מר יאיר לפיד בחשד לביצוע עבירה של לקיחת שוחד - ארגון כנס בחירות של תנועת "יש עתיד" ומימונו ע"י עמותת איילים." הפניה לא טופלה (כרגיל). 

22.3.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו באינטרנט כתבה תחת הכותרת: עו"ד עמית חדד: למה לא חקרתם את יוסי כהן והשימוש שלו בדירה במלון רויאל ביץ'? דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין: ראש המוסד זה משהו קדוש בשבילי... היה שם איזשהו אישיו ונתנו הנחייה מלמעלה, יכול להיות שזה בא מפרקליטות המדינה. הפרוטוקולים מדברים! - כאן.

בשמעון כהן פרסם בערוץ 7 כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו: אז מי שיקר? ציפי לבני או יאיר לפיד? נצ"מ בדימוס אבי וייס מסכם את עדות ציפי לבני במשפט נתניהו, מספר על הסתירות שנחשפו והקשר עם נוני מוזס שאולי הניב לה סיקור אוהד. סרטון ביוטיוב של כ-13 דקות - כאן.

ג. הוגשה תלונה נוספת (שביעית) ליועמ"שית, הפעם בנושא "קבוצת סייעני \ סוכני המוסד" - כאן. אישור קבלה - כאן. תגובת היועמ"שית (שהתלונה הועברה לפרקליט המדינה) - כאן

תזכורת
18.7.23: הוגשה תלונה נוספת ליועמ"שית (חמישית במספר). לא ידוע מה נעשה בתלונות הקודמות והיכן הן נגרסו - כאן. המאמר שמהווה רקע לתלונה ומסמכים נוספים הקשורים בתלונה החמישית - כאן20.7.23: התלונה (החמישית) הועברה (כרגיל) מהיועמ"שית לפרקליט המדינה - כאן
התלונה שהוגשה למשטרה (תלונה חמישית, במקביל לפנייה ליועמ"שית) בנושאים הללו של העלמות מיסים וכיו"ב (תיק 150853/2024) - כאן, עדיין בטיפול - כאן

עדכון 10.4.24: למרות הבקשה הברורה בתלונת אבי וייס (השישית) מהיועמ"שית שלא תעביר תלונתו לעו"ד ליאת בן ארי, שכן היא (בין היתר) מושא תלונה זו, התלונה כן הועברה מהיועמ"שית אליה (עו"ד בן ארי היא המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית) וכך יצא שהיא (מי שהתלונה נגדה) שולחת את אבי וייס להתלונן במשטרה, למרות שהנילונים הם, בראש וראשונה, ראשי הפרקליטות. תגובת הפרקליטות נמצאת כאן.
ביום 11.4.24 נמסרה תלונה למשטרה - כאן, אישור קבלה במשטרה - כאן, פתיחת תיק - כאן. עדכון שהתיק עדיין בטיפול - כאן.

ד. שוחררו עוד 3 פרוטוקולים מדיוני "תיקי האלפים" בבית המשפט המחוזי בי-ם: 11.3.24, 12.3.24, 13.3.24

ה. פורסם כאן מאמר תחת הכותרת: "משפט נתניהו - הסוף?" מאת זאב אלפרוביץ בעיתון "המבשר" ב-22.3.24, מאמר המסכם את ההתפתחויות האחרונות ב"תיקי האלפים" וכולל ראיון עומק עם נצ"מ (בגימ.) אבי וייס

24.3.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים! עו"ד חדד ליונתן חסון: "מה שמפתיע אותי זה למה בנקודה הזאת – באופן מקרי, גם אתה וגם הדס (קליין), שניכם לא מספרים (במשטרה) על יוסי כהן (ביקוריו במלון רויאל ביץ'). היא כן ראתה אותו, בוודאי. למה לא סיפרת על יוסי?"; חסון: "אין לי סיבה קונקרטית". - כאן

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוקרים את החוקרים: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין. עו"ד חדד: למה לא מימשתם צו החיפוש אצל קליין? דני יופה: לא זוכר; למה החקירה הראשונה של קליין לא הוקלטה? יופה: לא זוכר; היא תושאלה בהתחלה בחדר של מומי משולם? יופה: יכול להיות (משולם מכחיש). הפרוטוקולים מדברים! - כאן.

25.3.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים! עו"ד עמית חדד: "אתה יודע שמני יצחקי וכורש ברנור תדרכו עיתונאים שהם מורדים במנדלבליט?" דני יופה: "לא שמעתי... קצב החקירה (נגד נתניהו) לא השביע אותנו... זה תסכל אותנו, כן, תסכל אותנו" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים: דני יופה, החוקר של הדס קליין (חלק ג'). עו"ד חדד: למה לא ערכתם עימות בין הדס קליין למילצ'ן? דני יופה: לא אוהב את הכלי של עימות; עו"ד חדד: למה לא הראיתם לה את הגרסאות של עדים אחרים שסתרו אותה? דני יופה: העדים האלה לא היו בתקופתי (זו לא אמת). חוקרים את החוקרים! - כאן.

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר: עדכון ממשפט נתניהו: מחר אמורה להימשך חקירתו הנגדית של דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, שחלה בשפעת בשבוע שעבר. על פי בדיקתי, ביום הראשון לחקירתו הנגדית קבע יופה שיא חדש באמירת ״לא זוכר, לא יודע, לא מכיר, אין לי מושג, יכול להיות, אולי״: פעם אחת בממוצע לחצי דקה!  המשמעות היא שיופה התחמק כמעט מכל שאלה. וזה החוקר המרכזי של העדה המרכזית בתיק 1000.  איזו חרפה!

ד. לאור החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם, הפרקליטות פרסמה את לוח הזמנים הצפוי עד סיום "פרשת התביעה" בחודש מאי 2024 - כאן

26.3.24: יום שני של חקירת דני יופה:
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
עו״ד עמית חדד: "האם ביקשתם ממנה ממסכים?" דני יופה: "כתוב. אז כן". חדד: "בהמשך אותו דבר קליין כתבה 'בהתאם ובמענה לדרישתכם .. חשבוניות המצ"ב...'. אותה שיטה, כך פעם אחר פעם. למה אתם מבקשים ממנה כל פעם מסמכים ולמה מוסרת בחניון ולא בחקירה?" יופה: "תשאל את מי שביקש. אולי כורש (ברנור) או מומי (משולם) לצורך העניין. מישהו מניהול התיק". חדד: "אתה לא מניהול התיק?" יופה: "נכון".

לא להאמין! דני יופה מודה שאולי היה צריך להוציא צו ולא ללכת בדרך של הבאת מסמכים ע״י הדס קליין תוך מצגי שווא אבל ממהר להתחמק מאחריות - ״שיהיה ברור, זה לא אני״. עו״ד עמית חדד: "אסור לי להביא דברים שאינם שלי. גם אם אני מאוד רוצה לעזור בחקירה ואני צוות החקירה. למה הלכתם בצורה זו? אתה יכול להסביר לי? הדס קליין הציגה מצגי שווא - אתה יודע?" דני יופה. "לא זוכר בדיוק. אני מניח שסיפרה סיפור כדי לקבל המסמכים". חדד: "אתה לא חושב שיש בעיה שאדם מקבל מסמכים תוך כדי הצגת מצג שווא? אתה מבין את הבעייתיות?" יופה: "אולי בדיעבד היה יותר נכון להוציא צו. זו לא החלטה שלי אם היה צריך להוציא צו או לא. לבקר משהו כזה שהדס עשתה, לא אני שלחתי אותה להביא את המסמכים, שיהיה ברור!". חדד: "אתה מציף הדברים למפקדים או ברור לך שהם יודעים?" יופה: זה בא מהם. אין מה לעשות". חדד: "הדס קליין אומרת שאתם אמרתם לה לספר סיפור כיסוי, שזה סוד, שאתה ועידן אמרת לה לעשות את זה". יופה: "אני? שאני אמרתי לה לעשות משהו כזה? יכול להיות שלא זכרה טוב. אני לא אמרתי לה לעשות כך". חדד: "אז מי אמר לה? אתה מתכוון עידן ולך? 'זה היה סוד' היא אומרת". יופה: "מה זה קשור אלי?" חדד: "שאלתי את עידן אמר אולי דני".  השופט משה בר-עם: "מה שברור מהדו שיח שאתה לא מופתע וגם נאמר לה אז זה לא דבר חריג? אז מה שזה אומר שאתה לא מופתע?"  יופה: "אני אומר שאם יש עד שאנו יכולים להעזר בו כדי להביא מסמכים, ואני מזכיר מדובר בחקירה סמויה ולא רוצים לחולל רעשים וכמה שפחות דברים יצאו החוצה, אז כך אנו פועלים". השופט בר-עם; "גם בדרך לא דרך?" יופה: "כן. מה שאדוני אומר".

עו״ד עמית חדד: "הדס קליין הייתה ארסית ביחס לנתניהו, היא גם עכשיו בהפגנות עם שלטים נגד". עו״ד עמית חדד: "הדס קליין זרקה פלאפונים,  השד יודע מה.. אז למה לא לבדוק? הייתה ארסית ביחס לנתניהו (קודם אמר שהיא מתעבת את נתניהו). גם עכשיו היא בהפגנות עם שלטים נגד". קרן צבירן מהפרקליטות מיתתממת: "מה זה קשור?" חדד: "אני חושב שכן קשור". צבירן בעוד היתממות: "סיימה להעיד. בית משפט לא צריך לדעת מה העדה עושה. אז למה אתה אומר זאת?" חדד: "זו האמת. אני מתקדם".

ואוו! עו״ד עמית חדד: ״הדס קליין אמרה שהיא תרמה למאמץ המלחמה, היא מפילה את הבוס שלה לשיטתה״. חדד: "בחקירה של הדס קליין ב-8/10/17 תראה מה הדס אומרת. אתה אומר 'התקבלה החלטה קריטית',  הדס אומרת 'יופי איך אני שמחה תרמתי למאמץ המלחמה' (צירפתי הקטע מחקירת המשטרה)". דני יופה: "מאמץ למלחמה לחקור את האמת, הדס מסרה עדויות ומסמכים. אני יכול עכשיו לראות החלטה של לפני 8 שנים ולהגיד לך במה מדובר?" חדד: "הדס קליין עובדת הרבה עם האנשים האלה, ואומרת שהיא שמחה ותרמה למאמץ המלחמה, היא מפילה את הבוס שלה לשיטתה". יופה: "לא יודע אל איזו מלחמה מדובר".
ציפורי

איזו חרפה! החוקר המרכזי של הדס קליין, העדה המרכזית בתיק 1000, ממשיך להיתמם ולהציג את עצמו כראש קטן. עמית חדד:  "אפי אזולאי, אב הבית בבלפור, מסר גרסה אחרת מהדס קליין". דני יופה: "לא יודע מי חקר". חדד: "אתה בצוות. זה לא רלבנטי להכיר גרסאות סותרות? להגיד לה את מדברת על 60-70-100 אחוז, אפי אומר משהו אחר?" יופה: לא מכיר, לא זוכר, לא יודע". חדד: "אתה לא מגיע מוכן?" יופה: "לא מכיר. מן הסתם לא קראתי את כל החומרים. לא מתפקידי. יש מישהו מלמעלה ומתכלל וזה לא אני". חדד: "זה הקב"ה?" יופה: "אין עוד מלבדו". חדד: "חודשיים לפני מגיע אפי אזולאי, מדברים על כמויות. אומר יום הולדת וחגים, מילצ׳ן אומר, יונתן, ראש הממשלה, אפי אזולאי ואבות בית אחרים אומרים, כולם אומרים חוץ מהדס קליין. אתה לא קורא לפני כן? לא מציג להדס? לא חשוב בעיניך?" יופה: "אם לא קראתי כנראה לא ביקשו ממני" חדד: "למה לא ערכת עימות בין אפי להדס?" יופה: "לא מכיר את החקירה. לא קובע אם לערוך עימות. לא ערבו אותי. כלי מיותר שמזיק יותר מאשר מועיל". חדד: "זה מיותר, טלפון מיותר, איכונים מיותר, אימות ועימות זה מיותר. איזה כלי חקירה אתה מאמין בו?" יופה: "כל מה שאמרת זו דעתי הכללית, לא רלבנטית לתיק הזה כי לא ניהלתי. איזה פעולות כן בוצעו זה לא אני". חדד: "אתה לא בגובה דשא". יופה: "לא. אני ממקם את עצמי איפה שאני". חדד: "מציף את הקושי?" יופה: "לא. זה בא מלמעלה למטה".

מיני דרמה במשפט נתניהו: החוקר המרכזי של הדס קליין מודה: ״אני מסכים שאי אפשר היה להסתמך על אמירות בעלמא של הדס קליין על חלוקת השמפניות והסיגרים״. וזה בדיוק שעשה כתב האישום בתיק 1000: הסתמך על אמירות בעלמא של הדס קליין.

ועוד מיני דרמה במשפט נתניהו: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, מודה שהיא ״הופעלה״ על ידי המשטרה: ״שאלת לגבי הפעלה של הדס, נכון שהדס הופעלה, הייתה עדה נוחה. הסתמכנו דרכה לקבל מסמכים וכיוצ״ב, אין ויכוח״.

בלתי נתפס! ליאת בן ארי שוב נתפסת באי העברת חומרים מזכים לנתניהו להגנה. דני יופה מודה שהוא קרא את חקירות נתניהו ב-99(!) למרות שהתיק נסגר והתיישן - ובמקביל לא קרא את כל החקירות של עדים שסתרו את הדס קליין. המשטרה/פרקליטות לא העבירה את חומרי החקירה מ-99 להגנה מפני שנתניהו אמר כבר אז שהוא מקבל סיגרים מחברים ואף אחד לא אמר לו אז שזה אסור!

דני יופה מפנה אצבע מאשימה לפרקליטות שגיבשה כתב אישום נגד נתניהו רק על בסיס עדותה של הדס קליין: עו״ד חדד: "הם בחזקת 'חכמים' אבל לא עשו דבר". חדד: "אי אפשר להסתמך באמירה בעלמא של הדס קליין של החלוקה של השמפניות והסיגרים?" יופה: "מסכים איתך". חדד: "אם מישהו התייחס בעלמא? אמרת שצריך למצוא דרך ולכמת ולבדוק". יופה: "מבקש לא לענות על זה. זה לאנשים אחרים". חדד: "אתה גם אומר לה - 'את גם לא יודעת לא ספרת בדיוק'? יופה: "נכון". חדד: "אתה אומר זו הערכה סבירה, אומרת לך נכון. יישבו חכמים ויכמתו את זה. לך יש מושג מי החכמים?" יופה: "הפרקליטות שיגבשו כתב אישום". חדד: "הם בחזקת 'חכמים', אבל לא עשו שום דבר".

אלי ציפורי סיכם את היום בטוויטר: הדרמה הענקית היום במשפט נתניהו: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, הודה ואישר היום:
שהדס קליין תיעבה את בני הזוג נתניהו,
שהדס קליין ״הופעלה״ ע"י המשטרה/פרקליטות,
שלא היה צריך להסתמך על דברים בעלמא שאמרה הדס קליין על חלוקת השמפניות והסיגרים (למרות שכתב האישום בתיק 1000 עשה זאת),
שהדס קליין התקשרה באמצע החקירה שלה(!) ליונתן חסון, עד תביעה בתיק(!) כדי ״לברר״ אי אלו עניינים, (הערת מערכתחדד הוכיח ליופה שהם שיבשו חקירה בכך שדירבנו את הדס קליין לדבר עם עד אחד - יונתן (הנהג) כדי לבדוק איתו איזה סוג סיגר נתניהו קיבל. חדד: "מזה שאמרת שדאגתם שלא תשבשו חקירה הגענו למצב שאתה מדרבן עדה לדבר עם עד". יופה: "זה רשום פה מה אני יכול להתווכח עם זה?"),
שהוא לא עימת ואימת את הדס קליין עם שום גרסה סותרת, למרות שהיו רבות כאלה.

ב. פורסמה גם כתבה בערוץ 14 תחת הכותרת: הדס קליין מסתבכת: החוקר לא מכחיש את הטענה על קבלת דבר במרמה. במהלך החקירה הנגדית לא הכחיש החוקר בתיק 1,000 דני יופה כי הדס קליין קיבלה דבר במרמה: "אני לא יכול להגיד לך שאתה לא צודק", אמר יופה במענה לשאלתו של חדד.

ג. עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר: אני עדיין מרוגש מזה שלהדס קליין, שאין מסמך אחד שמתעד שיחה כלשהי בינה לבין מומי משולם, הייתה איתו "חברות שלא תמכר".. אה, וגם מזה שהחוקרים של הדס הם אלו שדוחפים לה את השקרים על כמות השמפניות שהלכה לנתניהו, למרות שבתחילה היא העידה על כמות זניחה.
(הערת מערכתיופה: "אני מדבר על החברות שלה עם מומי (משולם)" חדד: "איך יש חבירות של הדס עם מומי? הוא עוד לא חקר אותה?" יופה: "אז תשאל את מומי". חדד: "מה קורה פה? יש כאן חברות עמוקה, זה לא שלום שלום". יופה: "אני מדבר על הערכה הדדית איתה". חדד: "זה שיח שלא מתועד עם מומי. אם אתה קורא את התיק כאילו הם לא דיברו אף פעם אין שום תיעוד לזה - והם חברים?"
שיפוני

27.3.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך נתפר תיק 1000: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין: אי אפשר להסתמך על דברים בעלמא שלה על חלוקת שמפניות וסיגרים, היא תיעבה את בני הזוג נתניהו, היא "הופעלה" על ידי המשטרה ושוחחה באמצע חקירתה עם יונתן חסון - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: למה לא בדקתם? למה לא חקרתם? למה לא וידאתם? חוקרים את החוקרים. כך נתפר תיק 1000: החוקר שלף לנתניהו ציטוטים שלו מתיק שנסגר והתיישן ב-1999(!); החומר לא נמסר להגנה משום שנתניהו אמר כבר אז שהוא מקבל סיגרים כמתנות מחברים ואף אחד לא אמר לו שזה אסור- כאן.

גיום שלישי של חקירת דני יופה:
המשך חקירה בתיק 1000 ע"י עו"ד עמית חדד:
ד
. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
הבוקר המשך חקירתו של דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין. מה שבולט מאוד בחקירתו הנגדית הוא שמספר פעמים לא מבוטל נוהלו שיחות עם הדס קליין, הן בחדרי החקירות והן מחוצה להם, בלי כל תיעוד ובלי כל מזכר. אחרי זה מומי משולם אומר שזה היה בית ספר לחקירות.  משולם כמובן טעה, לפי מה שנחשף בדיונים זה בית ספר לחקירות עברייניות.

איזו שערורייה! זוכרים את הפסטיבל התקשורתי סביב פייק התכשיט של שרה נתניהו? מסתבר שהמשטרה והפרקליטות תכננו את פסטיבל ההדלפות הפלילי מראש (למרות שהיה צו איסור פרסום) ואמרו להדס קליין שיהיה "פרסום נרחב בכלי התקשורת". עו"ד חדד: "גליקמן ידע, אילנה דיין פרסמה את הקבלה של התכשיט": עו״ד עמית חדד: "הסבר לי למה אם יש צו איסור פרסום, יש צפי לפרסום נרחב בכלי התקשורת (כך אמרו להדס קליין)? החומרים רק בידי הפרקליטות והמשטרה. מסירים צו פרסום. כל העדים הוזהרו לא לדבר על תוכן החקירה. גם הדס. ובטח אנשים. למה שיהיה צפי לפרסום נרחב?" דני יופה: "אמרת שזה אחרי הגשת כתב אישום אז יש עוד גורמים בתמונה". חדד: "לא. החומר נמצא רק בידי משטרה ופרקליטות. אז למה שיהיה פרסום נרחב בכלי תקשורת? לא אמור להיות. אולי פרסום דל. למה נרחב? אתה עוד אומר שאמרו לך להגיד זאת ולכתוב". יופה: "הניסוח פה הוא לא מפי. הכל השערות". השופט עודד שחם: "איך הם ידעו?" חדד: "איך אתה יודע?" השופט משה בר-עם: "אתה אדם מכובד ומכבד את עצמו. קיבלת הנחייה. אבל הבנת במה מדובר. למה ומה היה באותו זמן?" יופה: "מקבל הערת אדוני. אני משער כיון שמדובר בדבר שמעסיק כל המדינה יש צפי שמסירים כתב איסור פרסום יהיה ענין גדול" (העניין התחיל לפני הסרת צו איסור הפרסום). חדד: "איך? החומרים רק אצלכם?" יופה: "אין לי תשובה טובה על זה". חדד: "הדלפות היו עוד לפני הסרת הצו איסור. עוד לפני שגילו לנו במה מדובר. אני ביקשתי לדעת על מה מדובר לא אמרו לי. גליקמן כן ידע. אתה זוכר שאילנה דיין עלתה בשמונה בערב עם חומרי חקירה שלכם. הציגה את הקבלה המדוברת?" יופה: "מעבר למה ששלחו לי אנשים אני לא רואה גם אז וגם היום לא תקשורת, לא תוכניות טלוויזיה. התפרסמה תמונה של הקבלה. ראיתי. זה משהו ששלחו לי על זה". חדד: "לא חשבת איך זה בא לתקשורת? זה מוזר. אתה מודיע מראש להדס על שיטפון של הדלפות. אתה גם רואה שזה קורה. אתה בטוח זוכר היטב כי אתה חלק מזה". יופה: "זוכר שהגיע, זוכר הקבלה שהתפוצצה. לא עסקתי, לא הייתי בענייני תקשורת, לא עסקתי בענייני הדלפות, לא עסקתי בזה".

דני יופה: "עצוב לי על ההדלפות". עו״ד חדד: זו עבריינות, אתם המשטרה!: עו״ד עמית חדד: "יריב לוין רק ביקש שלא ידעו (על עדותו בתיק 2000), הגיע בלי נהג שלא ידעו. ואז פחות מ-24 הכל בחוץ. מה, זה לא מטריד?" יופה: "עצוב לי". חדד: "מה עושים עם העצב הזה? זו עבריינות, אתם משטרה!". יופה: "אני דני יופה, לא המשטרה כולה ולא ראש להב". חדד: "קראו לכם פעם על מכת הדלפות ומה עושים?" יופה: "לא. אבל החתימו את כולנו על סודיות. מעבר לזה לא".

דני יופה מודה: "אין לי הסבר למה הדס קליין דיברה על כמויות מעטות של סיגרים שנרכשו מחנות ה״קבינט״ ואחר כך הגדילה אותם (״ניפוחים והגזמות״ אמר היום עו״ד עמית חדד בדיון). עו״ד חדד: "למה הדס קליין עשתה את זה?" יופה: "אין לי הסבר".
אלי ציפורי מעיר: באורח מוזר הנהלת החשבונות של חנות הקבינט ״טבעה״ ונעלמה, באורח מוזר הרכישות היו כביכול במזומן בלי תיעוד, מה שלא הפריע לפרקליטות להכניס לכתב האישום בתיק 1000 רכישת סיגרים מהחנות הזו לנתניהו בכ-80 אלף ש"ח(!) - בלי ראיות!
הערת מערכת: על התכשיטים של שרה - המצאה מהספר "אגדות האחים גרין" או מהסרט האלמותי: "הרפתקאות הברון מינכהאוזן":  bit.ly/EarringSecrets

הופה! עו״ד עמית חדד מבקש לחקור את דני יופה בדלתיים סגורות בסוף היום. מניח שזה קשור לצו איסור הפרסום שהוצא בבהילות ע"י הפרקליטות בשבוע שעבר.ציפורי

(הערת מערכת: צו איסור פרסום בדיעבד!  על מזכר מחקירה משטרתית הוצא יום לאחר שאלי ציפורי חשף אצל ינון מגל ב"פטריוטים" בערוץ 14 ב-18.3.24, 2 מזכרים של החוקרים הנוגעים לשימוש בדירה של פאקר במלון רויאל ביץ' בת"א, כאשר רק על מזכר אחד מהם הוטל צו איסור פרסום. אולם, "הסוסים כבר ברחו מהאורווה", והחשיפה המלאה של אלי ציפורי בתכנית "הפטריוטים", של 15 דקות, שהפרקליטות ניסתה (לשווא) יום לאחר הפרסום למנוע מהציבור לדעת את תוכנה, נמצאת כמובן ביוטיוב וברשתות החברתיות...). 

דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, אכן נחקר בדלתיים סגורות. כנראה בעקבות צו איסור הפרסום שביקשה הפרקליטות בבהילות בשבוע שעבר. העובדה שהפרקליטות מבקשת צווי איסור פרסום בתיק של ראש ממשלה - רק בגלל שהפרטים כנראה אינם נוחים לה ו/או למי מעדיה, היא שערוריית ענק שמנוגדת לערכים של חקר האמת, זכות הציבור לדעת ושקיפות.

ה. חקירת דני יופה בתיק 2000:
חקירה ע"י עו"ד איריס ניב סבאג הפרקליטה של נוני מוזס:

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
תיק 2000: התיזה של הפרקליטות היא, שמוזס הציע לנתניהו שוחד בדמות סיקור אוהד ב״ידיעות אחרונות״ ואילו נתניהו לא דיווח מספיק מהר על הצעת השוחד - עוד עבירה חדשנית שנתפרה לראש הממשלה. פרקליטותיו של מוזס (ניב סבאג ונווית נגב) בחרו בקו הגנה בעייתי מאוד לטעמי. הראשון, שמוזס לא הציע שוחד אלא נרמול יחסים עם נתניהו הכולל סיקור מאוזן והוגן; הקו השני - המאוד מאוד בעייתי - שמוזס לא יכול להשפיע באמת על כותביו ולא יכול להבטיח מה שמיוחס לו. אלא שמוזס הוא בעל השליטה ב״ידיעות אחרונות״ והוא העורך האחראי. נכון שהוא לא שולט על כל מילה שמתפרסמת בעיתון, אבל לצייר אותו כחסר השפעה - זה מנותק מהמציאות. מוזס משפיע על בחירת עורכים וכותבים וגם על הקו של העיתון - קו רק-לא-ביבי. בהתחשב בעובדה, שנתניהו הוא זה שיזם את השיחות על פי עצה שקיבל מעורך דינו דוד שמרון, העבירה היותר מתאימה פה היא השימוש של מוזס ב״שוט״ של סיקור מכפיש לנתניהו ומשפחתו כדי להלך אימים על ראש הממשלה. וזאת להדגיש: הכניסה של הפרקליטות לשדה המוקשים של סיקור פוליטיקאים היא גול עצמי: הפרקליטות עצמה מקבלת סיקור אוהד תמורת הדלפות פליליות. אלו יחסים חמורים הרבה יותר ממה שהם מייחסים לאחרים בתיקי האלפים.

הקשר בין נוני מוזס לארנון מילצ'ן נחשף מזמן - כאן ופלט השיחות (על פי "צו מחקרי תקשורת") בינהם (למעשה עם הטלפון של הדס קליין) מצוי - כאן, כאן וגם כאן

28.3.24:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תעלומת חנות הסיגרים "קבינט": לחוקר המרכזי של הדס קליין "אין הסבר" מדוע היא אמרה בהתחלה שנרכשו מעט סיגרים מהחנות ולאחר מכן התנפחו הסכומים – ועוד בלי תיעוד כי הנהלת החשבונות של חנות "טבעה" - כאן.

ב. עו"ד עידו שיפוני סיכם את יום אתמול בטוויטר:
שיפוני

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר: זו ההוכחה הטובה ביותר לפשעי הפרקליטות בתיקי האלפים: הגשת כתב אישום שקרי ביודעין:
הפרקליטות הגישה את מספרי השמפניות והסיגרים על חודו של שקל, למרות שלא היו לה שום אפשרות לחישוב כה מדויק. הכל מספרים באוויר, ספקולציות וקונספירציות. החישובים התבססו על הערכותיה והשערותיה של הדס קליין למרות שכל העדויות האחרות סתרו אותה, כולל אלו של בן טיפוחיה יונתן חסון והבוס שלה ארנון מילצ׳ן ולמרות שאין שום סימוכין כמו תעודות משלוח. התחילו עם סכום דמיוני של מיליון ש"ח, כי זה מספר עגול ויפה שהודלף כמובן - ובצר לפרקליטות (כי לא היו ראיות) המציאה סכום מופרך של 691,776 ש"ח כדי להראות לשופטים שנעשתה עבודה רצינית כביכול על החישובים למרות שהכול בלוף אחד גדול ורמאות אחת גדולה. אז ככה: זה לא 700 אלף, לא 600, לא 500, 400 או 300 אלף. זה בקושי 10% ממה שננקב בכתב האישום, אם בכלל, על פני 6 שנים. ואם מקזזים את פאקר (שבכלל לא היה צריך להיכנס לכתב האישום) זה פחות יותר. הטבלה המופרכת מכתב האישום - כאן.

ד. שוחרר פרוטוקול נוסף מדיוני ביהמ"ש המחוזי בירושלים ב"תיקי האלפים": 20.3.24
אבי וייס פרסם בטוויטר לגבי הפרוטוקול הנ"ל של 20.3.24: בפרוטוקול הדיון בביהמ"ש המחוזי בי-ם ביום 20.3.24 - ממש בתחילת הדיון - התובע הראשי מהפרקליטות עו"ד ד"ר אלון גילדין השמיע הצהרה לציבור ולעיתונאים להזכיר לכולם על "צו איסור הפרסום" בנוגע למסמך נ/2962. דהיינו: העיתונאים ומחבר המסמך (הג'ינג'י) שפרסמו מסמך שיש בו את מסמך נ/2962 האסור בפרסום, אמורים היו לדעת שהם עוברים על צו איסור הפרסום. הצילום מהפרוטוקול של ה-20.3.24 המדבר בעד עצמו - כאן.

30.3.24
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר: עוד ראייה לתפירת תיק 1000 ע"י הפרקליטות: במזכר להלן, דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, כותב שגברת קליין בדקה בכרטיסי האשראי שלה, והרכישות בחנות הסיגרים ״קבינט״ הסתכמו במאות שקלים בלבד וכל השאר במזומן שקיבלה ממילצ׳ן בלי תיעוד ובלי רישום. אתם יודעים כמה רכישות סיגרים לנתניהו הכניסה הפרקליטות לכתב האישום? כ-80 אלף שקל! וזאת רק על בסיס עדותה של גברת קליין, למרות שאין תיעוד ורישום לרכישת סיגרים במזומן, למרות שהנהלת החשבונות של החנות ״טבעה״ באיזה שיטפון מסתורי, למרות שכל רואי החשבון בקבוצת מילצ׳ן העידו שלא מתבצע רכש מספק קבוע במזומן ולמרות שהחנות מתמחה במכירת סיגרים שנתניהו לא אוהב בכלל. ככה, סתם, הלבישו רכישת סיגרים לנתניהו בלי שום ראייה כדי לתפור אותו. אגב, איפה בדיוק נעלמו ליאת בן ארי (פרקליטות מיסוי וכלכלה, כן?!) ורשות המסים בבדיקת רכישה בהיקפים כאלו במזומן כביכול בלי תיעוד ובלי רישום? המזכר - כאן.

ב. ביצעתי בדיקה על הפרוטוקול הרשמי של עדות ציפי לבני. הגברת אמרה 160 פעם(!) ״לא זוכרת, לא יודעת, לא מכירה, אין לי מושג, יכול להיות ואולי״, ממוצע של פעם לכל 2 דקות עדות.

31.3.24
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקר של ציפי לבני: טענה שנדמה לה שדיברה עם נוני מוזס "פעמיים או שלוש" על חוק "ישראל היום"; האמת: דיברה לפחות 10 פעמים כשרת המשפטים עם מוזס תוך חודשיים בלבד. הפרוטוקולים מדברים! - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר: עוד הוכחה לתפירת תיק 1000 ע"י הפרקליטות: להלן מזכר שבו מבקש דני יופה מהדס קליין לתאם את החקירה של ארנון מילצ׳ן. ממתי מתבקשת עדה מרכזית בתיק לתאם חקירה של עד מרכזי אחר? למה לא לפנות אליו או לעורך דינו? (אז עו"ד בעז בן צור).  ולמה קליין הגיעה ללונדון או לביתו של מילצ׳ן בלוס אנג׳לס בעת חקירתו? ניסיונות התיאום התרחשו גם עם ג׳יימס פאקר ואחרים ובשיא הפארסה התאפשר לקליין לשוחח עם הנהג יונתן חסון, עד נוסף, באמצע חקירתה! . המזכר - כאן.

1.4.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים: ציפי לבני בתגובה משעשעת לחוות הדעת שקיבלה מבעל האינטרס נוני מוזס כשרת המשפטים: "אני לא קיבלתי, המייל שלי קיבל... אני שימשתי צינור ונתתי את מייל שלי... קיבלתי טכנית, המייל שלי קיבל את חוות הדעת... קיבלתי והעברתי". תגידי, גב' לבני, את חושבת שכולנו מטומטמים? - כאן.

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר: שחור על גבי מזכר: כך עבדה מכונת ההדלפות הפליליות והשקריות של הפרקליטות והמשטרה בתיקי האלפים: זוכרים את ספין התכשיט השקרי של שרה נתניהו בעשרות אלפי דולרים, ספין שלא נכנס לכתב האישום, אחרי חקירת השלמה להדס קליין, שפתאום נזכרה בתכשיט אחרי שנים? אז תראו איך מכין החוקר דני יופה את הדס קליין ל״פרסום נרחב״ ודואג שהיא לא תאויים או תוטרד חלילה וחס בעקבותיו. ואכן, ״במקרה״ היה שטף של הדלפות פליליות על התכשיט, עוד לפני שהחומרים נמסרו להגנה ואפילו עוד לפני שהוסר צו איסור הפרסום - לאילנה דיין ועוד. כשנשאל יופה בעדותו איך ידע מראש שיהיה פסטיבל תקשורתי (שקרי!) מראש, הוא התפתל על דוכן העדים והפנה כצפוי אצבע מאשימה לממונים עליו (מומי משולם וכורש ברנור). ומי הייתה הפרקליטה המלווה שאוהבת מאוד פסטיבלים תשקורתיים? כמובן, ליאת בן ארי. המסמך - כאן

4.4.24: אלי ציפורי הדגיש בטוויטר: שחור על גבי פרוטוקול: החוקר המרכזי של הדס קליין מפוצץ לפרקליטות את תיק 1000. דני יופה מסכים עם עו״ד עמית חדד שאי אפשר להסתמך על דברים בעלמא שאמרה הדס קליין על חלוקת השמפניות והסיגרים לבני הזוג נתניהו (וזה בדיוק מה שעשתה בן ארי בכתב האישום - הסתמכה רק על קליין).
ציפורי

5.4.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החוקר המרכזי של הדס קליין מפוצץ לליאת בן ארי את תיק 1000. דני יופה לעו"ד עמית חדד: "מסכים איתך שאי אפשר להסתמך באמירה בעלמא של הדס של החלוקה הזאת (סיגרים ושמפניות) של מה ניתן לראש הממשלה". הפרוטוקולים מדברים. - כאן.

7.4.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין, מודה: "אמרתי כן, הדס הופעלה, היא הייתה עדה נוחה שהסתייענו לקבל דרכה מסמכים וכיוצא בזה, אין ויכוח על זה, אני לא אומר שזה לא היה". הפרוטוקולים מדברים. - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר כמה הדגשים מתוך הפרוטוקול של חקירת דני יופה:
עו״ד עמית חדד לדני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין: ״קליין הרי מפילה את הבוס שלה (ארנון מילצ׳ן)״. חדד מתכוון כנראה לכך שעדותה של קליין הובילה בשורה התחתונה לחקירתו באזהרה של מילצ׳ן בחשד לשוחד.
עו״ד עמית חדד על הדס קליין: ״היא עדה כל כך מסוכנת, כל כך ארסית ביחס שלה לנתניהו, אני ראיתי אותה אפילו עכשיו היא נמצאת בהפגנות עם שלטים נגד וכו״.
עו״ד עמית חדד על הדס קליין: ״מי זאת הדס? היא העוזרת של מילצ׳ן. מי זאת הדס? היא אפילו לא נתנה שום דבר, היא לא יודעת לספר על כלום. למה שהיא תעשה את ההערכות האלה (על השמפניות והסיגרים) והיא העדה היחידה בתיק?״

8.4.24:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין דיברה עם מקורבה יונתן חסון (עד תביעה) באמצע חקירתה! עו"ד עמית חדד לדני יופה: "אתה לא מבין שהם מתאמים ביניהם גרסאות?"; יופה: "לא, זה אני לא מבין". הפרוטוקולים מדברים. - כאן.

ב. עו"ד עידו שיפוני העיר לכתבה של אלי ציפורי: בניגוד לעדים "רגילים", הפעילות הפוליטית של הדס קליין בהחלט משפיעה על האמינות שיש לייחס לדבריה, ולא מעצם העובדה שיש לה דעות פוליטיות ברורות על נתניהו, שהרי גם אלמלא היו לה כאלו, עדותה חייבת הייתה להיבדק ולהיות מוצלבת, מאומתת ומעומתת מול ראיות אובייקטיביות. החשיבות שיש לדעותיה הפוליטיות של הדס קליין, נובעת מכך שכמעט כל עדותה הינה עדות בע"פ, שלא רק שאינה נתמכת בשום ראיה פורנזית ובעדויות נוספות, אלא עומדת בסתירה חזיתית לרבות מהן ולכל היגיון, והחוקרים אף העידו, שראו בקליין ובשני קוסקס שאמרה להם כי משאת נפשה, היא וכל סביבתה ששונאת את נתניהו, שיוגש נגדו כתב אישום, "עדות אובייקטיביות", ולכן לא הטילו ספק באמינותה, לא מימשו צווים שהיו להם לדוגמא לנייד שלה, נמנעו ככל האפשר מחיפוש ראיות מפריכות, וגם כשאלו כבר היו בידם, נמנעו מהסקת המסקנות המתבקשות מאליהן.

12.4.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה מעדות דני יופה תחת הכותרת: עו"ד חדד על הדס קליין ועל ספין "התכשיט" של שרה נתניהו: "הקבלה של פאקר זה לא נייר שלה... היא (קליין) עוד פעם עם הטריקים האלו של להציג מצגי שווא... עכשיו זה ברור שזה שקר, הכוונה היא שהיא שוב מטעה את רואה החשבון ואת שרה שוחט מנהלת החשבונות וגם יש סיפור כיסוי" - כאן.

27.4.24: יוסי באום צייץ כאן וכאן שרשור ארוך וחשוב עם צילומים מהפרוטוקול בביהמ"ש, עם הכותבת הבאה: "ביזארי לחלוטין: הדס קליין בוחנת את חוקרי המשטרה האם הם עובדים אצלה.
בתיקי האלפים כבר ראינו הכל, כך אנו בטוחים, ואז שוב מגיע משהו שמפיל אותנו לרצפה. עבר מתחת לרדאר - הנה: עו"ד חדד יותר מרומז שקליין הייתה סוכנת משטרתית, מה שכמובן מעלה מיד את שאלת המניע, והופך אותה לעדה לא אמינה, בלשון המעטה. באחת מההוכחות - בחקירתו של דני יופה, שהשתתף בחקירתו של רה"מ נתניהו - הוא מביא סיפור ביזארי לחלוטין".

30.4.24אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד חדד: יש לך הסבר למה הדס קליין אומרת בהתחלה מעט ואחר כך הרבה? דני יופה: לא; עו"ד חדד: אצל הדס יש מהלך שחוזר על עצמו, בהתחלה היא אומרת מעט מאוד, מאוד, כמו עם שמפניה, כמו עם הסיגרים ואחר כך במהלך מפתיע כמו, נקרא לזה, אינפליישן במפץ הגדול פתאום היקום מתרחב מאוד בזמן מאוד קצר" - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





6.1.25 - כח המוח - יכולות המוח האנושי בעידן הבינה המלאכותית

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים