Telecom News - תכנית משרד האוצר לתקציב 2021-22 בתקשורת היא לא יותר ממיחזור זבל ישן!

תכנית משרד האוצר לתקציב 2021-22 בתקשורת היא לא יותר ממיחזור זבל ישן!

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> תכנית משרד האוצר לתקציב 2021-22 בתקשורת היא לא יותר ממיחזור זבל ישן!
משרד האוצר הזדרז להכין תכנית תקציבית מלאה ברפורמות לממשלת בנט-לפיד, אבל בכל הנוגע לרפורמות המוצעות לשוק התקשורת בתחום הסלולר והקווי- סיבים, מדובר במיחזור של תכניות קודמות, "זבל עבש", שלא יסייע במאומה לשוק התקשורת. שר התקשורת כמובן ברך על התכנית הזו, כי ספינים זה התפקיד העיקרי שלו כשר.
עדכונים בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 10.7.21, 19:40

לקראת סוף השבוע שחלף, רוה"מ נפתלי בנט, (בתמונה משמאל), מרוה"מ נפתלי בנט מוויקיפדיהיהר להציג לציבור את התכנית החדשה שלו ושל האוצר (התכנית של משרד האוצר נמצאת במלואה כאן, כאשר החלק של "תכנית לאומית למדיניות רגולציה" נמצא כאן), ובתוך התכנית הזו יש 3 נושאים הקשורים למשרד התקשורת:
א. רפורמה בתחום התדרים, כשבמרכז זה פטור מרישוי לאנטנות קטנות.
ב. קידום פריסת סיבים כשבמרכז תיקון חוק האפשר להיכנס לבניין לפריסת סיבים אם דייר אחד בלבד מבקש זאת.
ג. קידום התחרות בתחום הדואר. מדובר בנושא שעסקנו בו רבות (כתבה אחרונה כאן ויש בה לינקים לכל הכתבות, שקדמו לה בשנה האחרונה). 
 
לא רק הנושא של הדואר הוא מיחזור מוחלט של החלטות קודמות, כל 3 הנושאים הם מיחזור שכזה.

למעשה, כל התכנית החדשה הזו, כביכול, של האוצר, כבר פורסמה במרץ 2021 ע"י שר האוצר הקודם, ישראל כ"ץ
- כאן

א. הנושא של "פטור מרישוי לאנטנות קטנות" טופל כבר עשרות פעמים וקיים בחוק התקשורת מזה שנים רבות (ב"סימן ה': מיתקן גישה אלחוטי" מסעיף 27א עד 27ד).

הבעיה במציאות הפוכה לגמרי: איך האוצר יצליח לשנות את התכניות של חברות הסלולר לצמצם את כמות האנטנות (בדיוק הפוך מהתכנית של האוצר)? 

האוצר מציג נכון את הבעיה: ירידה מתמדת בכמות האנטנות בישראל לאורך השנים (למרות העליה העצומה בכמות השכונות והבתים, כמות הכבישים, היקף האוכלוסיה, היקף המשתמשים, התקדמות המכשירים, והעלייה העצומה בשימוש ובצרכים), כמופיע בתצלום הבא, שהאוצר הכניס לתכנית:
ירידה בכמות האנטנות בישראל

אבל במציאות, מה שנעשה בשנים האחרונות, הוא 2 מהלכים הפוכים לגמרי לרצון של האוצר והציבור וזה כולל 2 מהלכים מרכזיים לצמצום הוצאות חברות הסלולר, מהלכים הנעשים בעידוד ובחסות צמרת משרד התקשורת:
א. מהלך "תרמית האנטנות" המפורט והנחשף בסדרת חשיפות ארוכה בת 10 פרקים, כשהפרק האחרון בסדרה מצוי כאן.

התכנית הזו כרגע תקועה, בגלל התסבוכת, שנולדה בין סלקום לאקספון-מרתון-We4G.

מרכז התכנית השאפתנית הזו הוא מכירת כל האנטנות הסלולריות בישראל למונופול פרטי שינוהל, בין היתר, ע"י מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר. כך, כמות האנטנות בישראל תצומצמנה בלפחות בשליש והחברות תחסוכנה הרבה כסף (על הגב של השירות לציבור). 

ב. מהלך חדש של שת"פ פסיבי בקרטל של 3 החברות, שיחסוך על פי התכנית חדשה הזו, בין שליש לחצי מכמות האנטנות הקיימות בישראל. מדובר בירידה דרסטית יותר בכמות האנטנות, מהתכנית ההזויה הקודמת (תכנית "תרמית האנטנות").

חשפתי תכנית זו בכתבה כאן, ועיקרי החשיפה הם: הגיע אלי מידע על התארגנות חדשה של 3 חברות הסלולר הגדולות (סלקום, פרטנר-הוט-מובייל [PHI] ופלאפון), ליצירת "קרטל" חדש של שת"פ פסיבי באנטנות בישראל, מה שיקטין חמורות את פריסת האנטנות בישראל. שלחתי את המידע הזה לצמרת משרד התקשורת ולצמרת "הרשות לתחרות". משרד התקשורת לא השיב לפנייתי (די ברור למה), אבל "הרשות לתחרות" ענתה תשובה די מתחמקת, ולמעשה, "הכשירה" את הקרטל המתוכנן הזה. הפנייה שלי והתשובה הרשמית של "הרשות לתחרות" יש כאן, למתעניינים. 

כלומר: הבעיה של תחום האנטנות בישראל היא הפוכה לחלוטין לתכנית של האוצר והיא: איך מניעים את חברות הסלולר לפרוס יותר אנטנות ולא להמשיך ולצמצם את היקף האנטנות באופן דרסטי.

לזה אין שום מענה בתכנית האוצר. יש לזה פתרונות רבים, שמקובלים בעולם, שלא כאן המקום לפרטן, כי ממילא צמרת האוצר שבויה בחלומות, שהיא בעצמה מייצרת לעצמה, בגיבוי צמרת משרד התקשורת, שחיה על אותו ענן דמיוני.

 ב. הנושא של "פריסת הסיבים" הוא בכלל בדיחה תפלה בתכנית האוצר ולא מחובר לשום מציאות

אם לא די בכך, האוצר כותב בתכניתו כך: "לבזק והוט יתרון מובהק על פני חברות מתחרות..." והאוצר בכלל לא שם לב, שהוט לא רק שהפסיקה ומזמן לפרוס (סיבים לבתים), היא הפכה להיות חלק מ-IBC... אין יותר הוט כחברה הפורסת עצמאית תשתיות סיבים לבתים. פשוט אין

החלטתי להתלבש רק על תת סעיף אחד, בבדיחה ההזויה הזו, ושלחתי ביום 8.7.21 את השאלה הבאה לצמרת משרד האוצר:
"הנדון: שאלה: מי הכריז על בזק כמונופול בתחום הפאסיבי?
שלום רב,
1. בתכנית האוצר "תקציב 2021-2022 שינויים מבניים" מיולי 2021 בעמוד 31 מופיעה השורה (שנמצאת בתצלום המצ"ב) [ציטוט]: "בזק מהווה מונופול בתשתית הפאסיבית".
המונופול של בזק
2. ממתי ולפי איזה חוק משרד האוצר מכריז על מונופולים?
3. "הרשות לתחרות" הכריזה (בהכרזה קצת מסתורית ולא ברורה בהגדרתה) ש"בזק היא מונופול בתחום התשתית הפסיבית באזורים הבלעדיים", מבלי שהוגדר בשום מסמך - מהם האזורים הבלעדיים הללו.
בכל מקרה, מדובר בשטח כנראה די מצומצם, כיוון שבחלקים לא קטנים משטח המדינה יש פריסה, גם פריסה פסיבית, של מתחרותיה: הוט, סלקום, פרטנר ו-IBC.
לכן, זו הגדרה שונה לגמרי והרבה יותר מצומצמת, ממה שהאוצר כתב בתכנית.
4. מכאן, שהמסקנות הנובעות מההגדרה השגויה של האוצר, שהמציא הגדרה של מונופול, שאינה נכונה – טעונות תיקון.
5. אודה להתייחסותכם." 

תגובת משרד האוצר הגיעה ממש מהר, ובאותו יום (8.7.21): "רשות התחרות מכריזה על גוף כמונופול מכוח סמכותה בחוק. רשות התחרות היא גם זו שהגדירה מהם אזורים בלעדיים. עליך לפנות אליה בנושא."

לכן, מיד (ב-8.7.21), בהתאם לתגובת האוצר, פניתי לצמרת "הרשות לתחרות" בשאלות הבאות:
"הנדון: שאלה: מי הכריז על בזק כמונופול בתחום הפאסיבי?
שלום רב לרשות לתחרות,
1. בהמשך לשאלה, שנשלחה למשרד אוצר כאן [למעלה], משרד האוצר פרסם בתכנית התקציב החדש קביעה, ש"בזק מהווה מונופול בתשתית הפאסיבית".
2. משרד האוצר טוען, שזו קביעה שלכם.
3. אולם, הרשות לתחרות קבעה, ש"בזק היא מונופול בתחום התשתית הפסיבית באזורים הבלעדיים", שזו הגדרה שונה לגמרי, מבלי שהוגדר בשום מסמך המוכר לי - מהם האזורים הבלעדיים הללו.
4. לטענת האוצר, הרשות לתחרות גם קבעה מהם האזורים הבלעדיים.
5. אודה לעדכון היכן אני מוצא הגדרה שכזו?."

תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. 

רק כדי לסכם את הנושא: האוצר בכלל לא שם לב, שהמדינה חולקה כבר במפה, שפרסם משרד התקשורת (כאן), בין בזק ומתחרותיה.

מכאן, שכל מה שכתב משרד האוצר בתכניתו, זה "שטויות במיץ עגבניות".

ג. בעניין "התכנית הלאומית למדיניות רגולציה", תחום בו משרד התקשורת "מצטיין" (בכיאוס מחריד, מלווה בקריסה פנימית), החלטתי לשלוח ביום 8.7.21 את השאלות הדחופות הבאות, לשר התקשורת יועז הנדל ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: מה עמדת משרד התקשורת בנושא "תכנית לאומית למדיניות רגולציה"?
שלום רב,
1. לפי המסמך שיש כאן, בסעיף 10 עמוד 146, אנשי משרד התקשורת נפגשו ב-27.4.21 עם הצוות הזה (של "תכנית לאומית למדיניות רגולציה"), שעשה הליך מקצועי נכון של הכנת תכנית (מפגשים עם הציבור ועם בעלי העניין. ככה צריך לעשות בכל שימוע ובכל תכנית רגולטורית חדשה, או בעדכון משמעותי של רגולציה קיימת).

2. אבל כרגיל, במשרד התקשורת - מה שניתן להסתיר - מסתירים ולא ידוע מה הציג משרד התקשורת שם, כאילו יש בזה איזה דבר סודי.

3. מה הייתה עמדת משרד התקשורת בנושא זה?

4. אודה להתייחסותכם."

תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

שורה תחתונה: האוצר ממחזר תוכניות שוב ושוב, בתקווה, שאיש לא ירגיש בכך.
העובדה היא, שכמעט כל כלי התקשורת מיחזרו את הודעות האוצר ורוה"מ (נפתלי בנט), בלי כל בדיקה לעומק.
כמעט כל כלי התקשורת עשו כהרגלם Cut & Paste להודעות הספינולוגיות הללו.
כך, ישפכו כספי ציבור (הכספים שלכם) כדי לממן את ציבור הפקידים הבכירים, שממחזר שוב ושוב שטויות, כדי למכור לכם "ישראבלופים".
עצוב, מקומם ומעליב, בהתייחס לרמה של כלי התקשורת בישראל. 
 
MONEY FREE
עדכון 23.7.21: ליטל דוברוביצקי, עמיר קורץ ושלמה טייטלבאום מ"כלכליסט" פרסמו כאן (כותרת בלבד): "
6 יועצים משפטיים במשרדי הממשלה יוצאים נגד הקמת רשות הרגולציה (כולל היועצת המשפטית של משרד התקשורת). 
שורת יועצים משפטיים פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בקריאה: "עצור את רפורמת הרגולציה שעלולה לפגוע ביכולת לשרת את הציבור ובסמכות השרים להתוות מדיניות". משרד המשפטים מסתייג מנפח חוק ההסדרים וטוען: נצליח להכשיר רק 40% מהתוכן שמצריך חקיקה."

עדכון 24.7.21: משרד האוצר פרסם כאן מסמך בן 271 עמודים שנקרא בשם: "טיוטת הצעות החלטה לממשלה בדבר שינויים מבניים שיעלו לדיון במסגרת הדיונים על התכנית הכלכלית לשנים 2021 ו-2022, מופץ להערות הציבור עד 31 ביולי 2021". 
במסמך זה יש את כל הצעות הרפורמות, כולל אלו שבמשרד התקשורת (עמוד 88, עמוד 119, עמוד 175), עם תיקוני החקיקה והתקנות הנדרשים.

רפי הוידה, לשעבר בכיר במשרד התקשורת, הגיש הצעות לעדכון התכנית הזו של משרד האוצר, הצעותיו מפורטות כאן - למתעניינים. 

עדכונים 1.8.21:
אארז רביב מ-Davar1 פרסם כאן מאמר נוקב (כותרת בלבד): "בדיקת 'דבר' / לאן נעלמו 16 מיליארד שקלים מתקציב המדינה.
בלי המספר החשוב ביותר, עם טעויות חישוב, ופחות 16 מיליארד שקלים שהובטחו לשרים: מסמך התקציב עליו דנה הממשלה מעלה שאלות רבות."

ב. דוברת משרד התקשורת, מעיין אוחנה עזרא, שקיבלה משום מה מעמד של מנהל אגף, שלחה את ההודעה הבאה לתקשורת (ההודעה במלואה מצויה כאן, למתעניינים) תחת הכותרת: "הממשלה צפויה לאשר הלילה במסגרת חוק ההסדרים את הרפורמה בדואר ורפורמת הקליטה הסלולרית."
עוד ספין הזוי ושקרי על הציבור וןכלי התקשורת שממחזרים את הזבל הירוד והממוחזר הזה. 

ג. דובר שר התקשורת, נתנאל דיין, שיגר הודעה משלו בזו הלשון: "משרד התקשורת בהובלת שר התקשורת יועז הנדל מוביל תכנית לפתיחת המשק לייבוא מוצרים אלחוטיים כחלק מהרפורמה הממשלתית בתחום.
משרד התקשורת הוא הרשות המוסמכת, בין היתר, לעניין ייבוא של מכשירים אלחוטיים וציוד תקשורת קווי, מכוח פקודת הטלגרף האלחוטי. כרגולטור, המשרד מאזן בין האינטרסים השונים עליהם הוא אמון. 
במסגרת ההצעה שתובא הערב לאישור הממשלה בישיבתה לאישור תקציב המדינה, תאושר רפורמה בייבוא טובין, מתוך מטרה להקל בנטל רגולטורי, להפחית חסמים, ובכך לעודד בין היתר תחרות והפחתת מחירים.
משמעותה של הרפורמה היא שהצרכנים הישראלים וכן יבואנים קטנים יוכלו לייבא לישראל מוצרים ללא צורך באישורים כפי שהיה נהוג עד היום, ובהסתפק בהצהרה בסיסית. בין המוצרים אפשר למצוא מכשירי קשר, שלטים לרכבים, טלפונים/ חיישנים בטכנולוגיית dect טכנולוגיה להעברת נתונים, מכ"מים לרכבים, מכשירים לעזרי שמע, משחקים עם שלט ( מכוניות) ועוד. 
שר התקשורת יועז הנדל בירך הערב ואמר: "אנו מיישמים היום את המטרות שהצבתי למשרד התקשורת – הפחתת רגולציה ויצירת תחרות. הצרכן הישראלי יהנה משוק תחרותי, מהורדת מחירים וממגוון מוצרים שיוכל לייבא מחו"ל. 
תהליך האישורים עד כה היה מיושן ופגע ביבוא מוצרים תלויי תדר. בכוונתינו להמשיך ולפעול להקל את הנטל הביורוקרטי העודף ולהתאים את השירות לציבור בתחום לעידן המודרני״."
עוד ספין שקרי שכתבים חסרי ידע ימחזרו. מדובר בזבל ממוחזר וכמה פעמים. 

עדכונים 2.8.21:
א. דובר השר
יועז הנדל ממשיך: "שר התקשורת יועז הנדל על העברת הרפורמות בתחום התקשורת בישיבת הממשלה: "לאחר שלוש שנים בהן לא היה תקציב מדינה שחררנו סוף סוף את המדינה מהתסבוכת הפוליטית והעברנו הלילה בממשלה תקציב למען אזרחי ישראל. מדינה ללא תקציב לא נותנת שירות ראוי לתושביה.
ברפורמת כיסוי הסלולר שעברה בממשלה אנחנו חוזרים לקלוט בכל הארץ. ברפורמת היבוא אנחנו מתקנים עוול של השירות ליבואנים וסתם אזרחים שמביאים לארץ מוצרים תלויי תדר.
ולבסוף אחרי שנים פותחים בתהליך הבראה לדואר ישראל לאחר שהעברנו את הרפורמה.
ישראל עם התקציב הזה תפרס מהר יותר עם תשתיות תקשורת מתקדמות. סיבים ודור 5. תעניק שירות טוב יותר לאזרח בתחום היבוא התקשורתי והדואר.
בנוסף אני גאה שלקחתי חלק במאבק התקציבי להורדת מחירי המים לחקלאות, עיסוק בפערי התיווך לחקלאים ובעיקר תקציב לביטחון הפנים, להוספת תקנים רבים למשטרה לעיסוק דחוף במשילות. משימה לאומית שהוזנחה שנים ארוכות. רוצה לציין את הרצינות והענייניות של ראש הממשלה, שר האוצר ושר המשפטים בתוך שאר ראשי הסיעות.
כך זה צריך להראות. תקציב בממשלה משמעותו יציבות שילטונית ואופק תכנוני וכלכלי ברור״."
שוב ספין שקרי, של "עבודה בעיניים" על הציבור, תוך הטלת מיסים וגזרות ענק על השכבות החלשות ושכבות הביניים בישראל

ב. גד פרץ מ"גלובס" פרסם כאן (כותרת בלבד): "האוצר: צה"ל מבזבז 425 מיליון שקל על תדרים שהוא לא מנצל.
הרפורמה בתדרים כמעט ויצאה מחוץ לחוק ההסדרים לאחר שמשרד הביטחון ניסה לסכל את הרפורמה שתכנן האוצר, שאמורה הייתה להחזיר תדרים לא מנוצלים לשימושים מסחריים. אולם אתמול בלילה הצליחו במשרד האוצר ובמשרד התקשורת להשאיר את הרפורמה בתוך החוק.". 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים