Telecom News - תשלום חנייה אוטומטי ושקוף, בלי תלות בנהג

תשלום חנייה אוטומטי ושקוף, בלי תלות בנהג

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תשלום חנייה אוטומטי ושקוף, בלי תלות בנהג
בלעדי: תשלום חנייה אוטומטי ושקוף, בלי תלות בנהג
מאת: אבי וייס, 8.10.13, 21:00יגאל לוי
 
כל מי שקיבל אי פעם קנס על חניה או גררו לו את הרכב מחנייה, שואל את עצמו אם אין דרך אחרת להתמודד עם בעיה החניה בערים, דרך שתמנע את הטעויות האנושיות. איך פותרים את התסבוכות של עולם החניות בלי להיות תלויים בנהג ומספקים שירות מלא ושקוף לעיריות ולנהגים גם יחד?
 
"לאזרחים נמאס להתעסק עם כל נושא החניות, הפתקים על הרכב והיישומים סביב החניות. נמאס להם מהקנסות, שהם מקבלים, בגלל שהם לא יודעים את כל הכללים. אנשים מוכנים לשלם על חניה, בתנאי שזה יהיה הוגן ומדויק. אבל, עד היום, הם לא ידעו איך זה ניתן לביצוע", מדגיש יגאל לוי, מנכ"ל רכב חכם (Smart Car), מערכות תבוניות לחניה וגודש, ספקית שירותי סטארפארק – מערכת חניה ירוקה (StarPark). "הרעיון שעלה לי בראש, שיש לתכנן מערכת חניה אוטומטית, שאינה תלויה בבני אדם. דהיינו: אינה תלויה בכלל בנהג אלא תלויה רק ברכב".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם יגאל לוי, כדי לשמוע על החידושים בעולם החניות העירוניות ובמה הפתרון שלהם שונה מפתרונות קיימים דוגמת פנגו וסלופארק. מצאתי, שהפיתוח והפתרון של חברת הסטארט-אפ "רכב חכם" משנה את כל מה שידענו עד היום על תחום החניה.
 
שאלה: מהיכן מגיע הרעיון של "חניה חכמה"?
יגאל לוי: "אני עוסק מזה שנים רבות בתחום של מערכות של כלים בלתי מאוישים ופיתוח מערכות שו"ב של כלים לא מאוישים. זאת, במסגרת חברה שמספקת פתרונות חכמים למערכות הביטחון. במסגרת תפקידי בחברה, אני נוסע הרבה בעולם וראיתי, שכמעט בכל מקום בעולם יש בעיה של תשלום על חניה. אנשים מתקשים בנקודה הזו, במיוחד בעיר זרה להם. אין להם כסף מזומן למדחנים, או שהם לא יודעים כמה זמן מותר להם לחנות וכך הלאה. רבים חוטפים קנסות או גרירה, בגלל חוסר ידיעה מהם כללי החניה במקום אליו הם הגיעו.
 
התחלתי עם גלגול הרעיון של חניה אוטומטית בשנות ה- 90. רשמתי על זה פטנט כבר לפני כ- 10 שנים. אבל, לא התקדמתי הרבה, עד לאחרונה, כאשר החלטתי לממש את הרעיון שלי, שהיה כל השנים בגדר חלום. כעת אנו יוצאים בניסוי מקיף עם עיריית פתח תקווה, והעירייה כבר פרסמה הודעה לציבור בפ"ת להירשם לשירות החדש - כאן".
 
שאלה: על מה רשמת פטנט?
תשובה: "הפטנט הוא למערכת ניהול אוטומטית של חניות. במקום שאתה כנהג תשלם על החניה, הרכב משלם על החניה. הרכב הוא זה שיודע מתי הוא נכנס לחניה, כמה לשלם ולמי לשלם. אתה כנהג בכלל לא עוסק בזה. ברגע שהרכב עוזב את מקום החניה, הגבייה נפסקת אוטומטית".
 
שאלה: איך הפטנט הזה עובד הלכה למעשה?
תשובה: "מתקינים מערכת שו"ב ברכב, בצורת רכיב תקשורת, שנראה כמו תג חניה המוצמד לחלון הקדמי. מערכת השו"ב, שפותחה על ידי, למעשה, לצרכים צבאיים, עברה הסבה לצרכים של הרכב הפרטי. זה תג אקטיבי אלקטרוני. פיתחנו כמה סוגי תגים, לפי סביבת התקשורת הקיימת בעיר הספציפית, שלוקחת את הפתרון הזה (סלולר, WiFi, WiMAX, לווייני). המערכת יודעת מתי הרכב נכנס לחנייה, מתי יצא מהחניה והמערכת יודעת כמה עליו לשלם על זמן החניה".  
 
שאלה: איך העירייה שולטת ברכבים?
תשובה: "העיריה לא צריכה לעשות מאומה. היא מקבלת את המערכת כשירות. בניסוי בפ"ת אנו בוחנים תגים בחיבורי WiFi ובחיבורי סלולר, כך שהרכב קשור למוקד המידע שלנו כל הזמן ומדווח על מיקומו. המערכת הממוחשבת במוקד שלנו יודעת את כל נתוני החניה שיש בעיר. המערכת מקבלת מהעירייה את מפת החנייה העירונית והתעריפים השונים הקיימים בעיר, ומרגע שהנהג התקין את התג אצלו ברכב, עניין של שנייה, המערכת נכנסת לפעולה והכסף עבור החניות מתחיל לזרום לעירייה. העירייה לא מתקינה אצלה מאומה, כי הכל נמצא בענן, שאותו אנו מנהלים עבורה".
 
שאלה: מה קורה אם הרכב נכנס לחנייה פרטית ולא של העיריה?
תשובה: "בדיוק אותו הסדר. אם החניון הפרטי מעוניין להיכנס להסדר, הוא פשוט חותם על ההסדר מולנו ומספק את מפת החניון והתעריפים שלו. המערכת מבחינה, שהרכב נכנס לחניון הפרטי וגובה את התשלום בהתאם לתעריפים של החניון הפרטי".
 
שאלה: מה היתרונות של הפתרון שלכם מול פתרונות אחרים דוגמת פנגו וסלופארק?
תשובה: "היתרון הראשון הוא עבור העירייה: היא לא צריכה לעשות כלום ולא להשקיע כלום. העיריה לא צריכה להתקין שום תשתית אצלה ושום מוקד המאויש ע"י בני אדם. זה חוסך המון כסף לעירייה. זה גם מונע את הצורך בבניית מדחנים וטיפול בהם במקרים של ונדליזם. פשוט אין צורך בשיטה שלנו במדחנים.
 
יתרון שני: אין צורך במכשיר סלולר לנהג עם איזו תוכנה ועמלות לתשלום עבור הגבייה הסלולרית. הוא גם משלם בדיוק על הזמן שהוא חנה, לא יותר ולא בערך, משום שהמערכת יודעת בדיוק מתי נכנס לחניה ומתי בדיוק יצא. לא צריך לחייג, להפעיל איזו תוכנה או לעקוב אחרי הזמן של החניה. הנהג פטור מכל המטלות הללו.
 
זו המערכת הראשונה בעולם בה פטור הנהג מאיזו מטלה הקשורה בחניה. מבחינתו, הוא לא נדרש לעשות מאומה".
 
שאלה: איך המערכת עובדת ומהיכן היא מקבלת חשמל?
תשובה: "מדובר בתג עם אלקטרוניקה מאוד חכמה, עם אלגוריתמים חכמים. החוכמה מצויה בתג ובמערכת השליטה. זה בדיוק כמו כרטיס אשראי אלקטרוני. הצריכה של הזרם בתג מאוד נמוכה והסוללה בתג אמורה להספיק לכמה שנים טובות. אם הסוללה נגמרת, הנהג מגיע עם התג למרכז השירות ומחליף סוללה".
 
שאלה: כיצד הנהג מקבל את התג?
תשובה: "יש שני מודלים, זה תלוי בעירייה. כיום, הנהגים מקבלים את התג בלי כל תשלום. אני סבור, שאפשר לספק אותו בפיקדון, בדיוק כמו שנעשה עם התגים של כביש 6.
 
בעת שהנהג מקבל את התג, הוא נרשם במערכת בדוכן ההרשמה או באינטרנט, מספק כרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר, ובזה נגמר החלק שלו. מאותו רגע התג מופעל ומדווח כל הזמן על מיקומו למערכת".
 
שאלה: איך נהגים, שכבר התנסו במערכת, מקבלים את זה?
תשובה: "הנהגים מתלהבים מהפתרון הזה. אולם, אנו רק בתחילת הדרך בפתח-תקווה. הרעיון המרכזי שלנו הוא לשחרר את הנהגים מכל לחץ וצורך לחשוב על תשלום החניה. המערכת יודעת הכל ומספקת שירות מלא לנהג, בלי שהוא בכלל ירגיש בזה. הכל שקוף עבורו.
 
הנהג יכול לעקוב אחרי התשלומים שלו בפורטל האינטרנט, שאנו מספקים לו. הוא יכול להדפיס מהאתר את אישורי התשלום, אם הוא זקוק להם. לא ראיתי דבר כזה בעולם. הפתרון שלנו ייחודי וחדשני".
 
שאלה: מה קורה אם הרכב עבר את מגבלות זמני החניה שקבעה העירייה במקום שהוא חונה?
תשובה: "אם נגמר הזמן המותר, מערכת השו"ב תשלח הודעה לבעל הרכב לפי הפרטים שמסר בעת ההרשמה. יש אפשרות אחרת, וזה לפי בחירת העירייה, שיבוצע חידוש אוטומטי של החניה. די דומה לשיטת החידוש של זמני החניה שיש בפנגו, שיטה שכמעט כל העיריות הסכימו לה".
 
שאלה: מה מצב פיתוח המערכת ומה הפיתוחים הבאים שלכם?
תשובה: "הפיתוח הבסיסי הסתיים ויש מערכת עובדת באופן מלא. פיתחנו את המערכת במימון עצמי שלנו וכעת אנו מחפשים השקעות, כדי להתרחב גם בפיתוח וגם בשיווק של הפתרון ברחבי העולם. אנו מספקים לעיריות מערכת לניהול חניות בזמן אמת, דבר שהיה אצלם עד היום בגדר חלום.
 
על המערכת הקיימת אנו עומדים לפתח עוד אפליקציות. למשל, אפליקציות אבטחה וניטור מרחוק של רכבים וציי רכבים. יש כאן כר רחב לפיתוח, שאנו נמצאים רק בראשיתו.
 
מה שיפה במערכת שלנו הוא, שניתן לשלב אותה במערכות אחרות, שכבר קיימות בשטח ועולות המון כסף והרבה אנשים כדי לנהל אותן. למשל: 'כבישי אגרה', אזורי גודש עם 'אגרות גודש'. עיריות משקיעות כיום בכל רחבי העולם המון כסף כדי לבנות מערכות של 'אגרות גודש'. כאן, הם מקבלים מערכת באפס עלות. הכל מנוהל על ידנו בענן, ניהול מלא עבור העירייה לכל צרכיה. העירייה לא מתקינה אצלה דבר ולא משקיעה דבר. היא רק מספקת לנו את המפות של אזורי החניה ואזורי הגודש. אנו מבצעים עבורה את הניהול והגבייה".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
יגאל לוי: "אני חולם, שכל העולם יעבור לחניה חכמה. אני מאמין, שזה הכיוון הנכון של ניהול החניות בעולם. כל מי, שהצגתי לו את המערכת, מיד התלהב ממנה.
 
לא תמיד הנהגים יודעים מה הכללים השוררים במקום אליו הם הגיעו לחנות. אני בא ופותר לכולם את הבעיה הזו. אני מציע שירות Outsourcing מלא לעולם החניה וגם לעולם 'אגרות הגודש'. בפעם הראשונה יש לעיריות כלי ניהולי לטפל בחניות מנקודת מבט כוללת ובזמן אמת. זה כלי מתקדם, שלא עולה להן כסף או משאבים, מה שמביא חסכון אדיר במשאבים העירוניים בניהול תחום החניה".
רכב וחנייה



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים