CloudZone משיקה תכנית האצה לסטרטאפים המפתחים פתרונות B2B
מאת:
מערכת Telecom News, 16.9.14, 09:30
CloudZone, יחידה עסקית במטריקס, שמתמחה בפתרונות
Amazon Web Services, תשיק מחר (17.9) בביתן שלה
בוועידת Amazon Web Services בתל אביב תכנית האצה לסטרטאפים המפתחים פתרונות
B2
B לעולם ה-
IT בשם:
CloudZone Boost.
התוכנית מיועדת לסטארטאפים, שמציעים פתרונות, באחד או יותר מהתחומים: מיחשוב ענן, ניהול מערכות מידע, אבטחת מידע,
BI ואנליטקס.
הסטארטאפים, שיבחרו לתוכנית, ייהנו מקרדיט בחשבון
AWS, חבילת שירותים מנוהלים ייחודית על בסיס
AWS, תמיכה כספית
, ליווי מקצועי של מנטורים מטעם
CloudZone, סיוע בבניית הארכיטקטורה והסקלביליות, יעוץ טכני, שירותי ענן משלימים במחירים אטרקטיביים ועוד.
אחד המשאבים העיקריים מהם ייהנו הסטרטאפים הוא חיזוק הנטוורקינג אל מול ארגוני האנטרפרייז בישראל, תוך קבלת תמיכה ממשאבי השיווק של מטריקס באמצעות חשיפה בכנסים, הרצאות ויחסי ציבור.
ארתור שמונק, דירקטור
CloudZone: "להבדיל מתוכניות האצה לסטארטאפים הרווחות בשוק ומתמקדות בעיקר בתמיכה של מנטורים מן התעשייה, מטריקס, שמחוברת לגופי האנטרפרייז בארץ, פועלת בכל המגזרים, מציעה מגוון שירותים רחב ומייצגת מוצרים רבים בין המובילים בעולם, תסייע רבות בפתיחת דלתות, תקצר את זמן החשיפה והחדירה לשוק האנטרפרייז הישראלי וכך תניב לסטארטאפים ערך עצום".
עוד משיקה היום החברה את
Cloudzone Family – מגוון שירותי החברה המיועדים ליישום התרחישים העיקריים של שימוש במחשוב ענן: אבטחת מידע,
Big Data & BI, בדיקות, פיתוח,
DevOps, התאוששות מאסון, הדרכה, מוצרים משלימים ועוד.
CloudZone מתמקדת במינוף היכולות של
AWS, על מנת לאפשר ללקוחותיה להתמקד בעסקי הליבה שלהם. באמצעות מגוון השירותים בתחומים המופיעים לעיל, יוכלו הלקוחות למקסם ביצועים, תוך כדי שמירה על עלויות נמוכות. לפרטים נוספים –
כאן.