HOT mobile נכנסת לתחום כרטיסי הטענה במחירים זולים מול חברות הסלולר הוותיקות
מאת:
מערכת Telecom News, 20.4.15, 14:09
שוק ה-pre-paid נשלט במשך שנים ע"י מפעילות הסלולר הוותיקות בשוק. שוק כרטיס ההטענה מרכז נפח פעילת שנתי של כ-650 מיליון ₪ בשנה ולמעלה מ-2 מיליון לקוחות רשומים.
HOT mobile הודיעה היום, שתחל לפעול גם בתחום כרטיסי ההטענה (
pre-paid).
שוק כרטיסי ההטענה נשלט במשך שנים ע"י מפעילות הסלולר הוותיקות בשוק. שוק כרטיס ההטענה מרכז נפח פעילת שנתי של כ-650 מיליון ₪ בשנה ולמעלה מ-2 מיליון לקוחות רשומים. קהלי היעד המרכזיים הם עובדים זרים, ולקוחות ללא כרטיס אשראי/ חשבון בנק המהווים דרישת סף של המפעילות להצטרפות למסלול רגיל.
השוק התאפיין עד היום ברמות מחיר גבוהות וחברות הסלולר הוותיקות נהנו משולי רווחיות גבוהים בסגמנט זה. שוק כרטיסי ההטענה מציע ללקוחות ללא יכולת תשלום באמצעות כרטיס אשראי או חשבון בנק, לקנות מראש כרטיסי הטענה לטובת שימוש סלולרי.
HOT mobile מביאה בשורה צרכנית גם לקהלים אלו באמצעות מחירים הנמוכים לטענתה ביחס להצעות המוצעות בשוק. היא תציע מחיר של 49 אגורות לדקת שיחה/ הודעת
SMS /
MB גלישה ותציע מגוון של כרטיסי הטענה תוך התמקדות בהצעות "ללא הגבלה" במחירים החל מעלות של 39 ₪.
טבלת מחירים משווה (מטעם הוט-מובייל):
|
TALKMAN- סלקום |
BIGTALK-פרטנר |
HOTALK |
עלות דקת שיחה |
1.15 ₪ |
1.22 ₪ |
49 אגורות |
עלות הודעה SMS/MMS |
67 אגורות |
68 אגורות |
49 אגורות |
עלות MB גלישה |
מותנה חבילת גלישה |
4.04 ₪ |
49 אגורות |
אילן צחי, (בתמונה),
מנכ"ל
HOT: "הוט מובייל משלימה את הכניסה לכל תחומי הסלולר ומביאה גם לשוק ה-
prepaid בשורה צרכנית הוגנת שתאתגר את המתחרים הוותיקים".