טל גרנות-גולדשיין (מנכ"לית הוט), בהופעה ראשונה פומבית, הופעה מבריקה, מהוקצעת ומקצועית, חשפה את הוט החדשה: מתקדמת, טכנולוגיות מהשורה הראשונה, מביאה תכנים מעולים, חברה שירותית מקצועית ומהירה ללקוחותיה ומשלבת OTT סלולרי בעולם הטלוויזיה הרב-ערוצי, הכל בחבילה שיווקית אטרקטיבית.
מאת:
אבי וייס, 26.10.15 ,13:00
בהופעה פומבית ראשונה, לאחר שהחליפה את המנכ"ל הפורש של הוט -
אילן צחי, הוכיחה היום המנכ"לית החדשה של הוט,
טל גרנות - גולדשטיין, (בתמונה), שהיא יודעת "לספק את הסחורה" לעולם של המאה ה-21, עם טכנולוגיות של המאה ה-21 ורמת השירות והתכנים הנדרשת למאה ה-21.
הוט חנכה היום את שירותי HOT Multi, (פרטי השירותים החדשים
נמצאים באתר החברה), שהם רמה אחת מעל כל מה ש-
YES מציעה ותציע בשנה הקרובה (שלא לדבר על הבדיחה הקרויה בשם סלקוםtv). זאת, במיוחד תוך שילוב של טכנולוגיות OTT סלולריות (תוך שימוש בסמארטפונים) ויישום של שילוב מלא של טכנלוגיות Moca 2.0 עם WiFi.
ההצעה של הוט היא כרגע
הצעת הטריפל הטובה ביותר בישראל למשפחות, שבהן יש יותר מממיר אחד (ויותר מטלוויזיה אחת) בבית.
ניתחתי כאן מבחנים בינלאומיים שהראו, ש-Moca 2.0 היא טכנולוגיית הרשת
הטובה ביותר לבתים, מכל הטכנולוגיות הקיימות כיום בעולם התקשורת, והשילוב של
Moca 2.0 עם WiFi זה השילוב הכי מתקדם שיש כיום לשירותי רשת בבתים. גם
הוצג באתר, שהתקן הזה הוא גם הטוב ביותר למשרדים ול
עסקים קטנים (גם טוב יותר מאתרנט). אינני יודע אם בהוט קראו את המאמרים המקצועיים באתר זה, אבל בהוט יישמו
בדיוק את הטכנולוגיות הללו.
אני ממליץ למשרד התקשורת לזנוח את השטויות של "
פריסה אוניברסלית" של הוט, לבטל את כל
מסמכי הרגולציה המומצאים להוט. היות ואין כרגע שום מניעה חוקית או אחרת להיכנס לשימוע מול הוט, לבצע מהפך ומעבר לרגולציית WLR - שוק סיטונאי בהסכמות ותמחור הוגן (כי להוט אין תקנות חתומות ותקפות עד סוף 2018, כמו שיש לבזק). אני בטוח, שאפשר לעשות
מפנה בשוק התקשורת הקווית בישראל אם משרד התקשורת יגיע לדו-שיח (לא של חרשים) עם הוט, ליישום WLR על הרשת שלה.
אני גם ממליץ להוט לשפר במעט את הטריפל החדש שלה בכמה אלמנטים מתקדמים:
א. לספק חבילה של 200 מגה במחיר שאינו גבוה ביותר מ-10ש"ח ממחיר חבילת 100 מגה. כ"כ, להציע גם ללקוחות פרטיים, חיבורים של 500 מגה, במחיר אטרקטיבי.
ב. להרחיב את רוחב הפס בערוץ העולה, עד קצה גבול היכולת של הרשת הקיימת, בלי השקעות כבדות בסגמנטציה של הרשת.
ג. לעבור ל-IPv6, בתור מובילי טכנולוגיה בישראל, ברשת האינטרנט הפנימית והחיצונית המופעלת בשירות החדש
HOT Multi.
הרוח החדשה, ש
טל גרנות- גולדשטיין משדרת, היא בחלט תקווה, שהוט תחזיר את האמון של הלקוחות, שאיבדו את האמון בה בעבר.
הוט של היום היא חברה שונה, חברה המספקת תכנים מעולים, טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ושירות לקוחות "שעלה על דרך המלך" ומוביל ברמתו כיום, בשוק התקשורת הישראלי.
הפער בביצועים ברשת הפס הרחב בין הוט לבזק הולך ומתרחב (הביצועים ברשת בזק
יורדים בשנה האחרונה, בגלל מעבר לקוחות על רשת בזק לשוק הסיטונאי).
המערכת הביתית החדישה של הוט כוללת כמה חידושים, שאין אצל המתחרים (וחלק מהם גם אין בעולם) והם:
א.Multi-Wifi (תודות לשילוב בין רשתות תקשורת, כפי שציינתי קודם: Moca 2.0 ו-WiFi).
ב. Multi-Records - יצירת ענן הקלטות ביתי.
ג. Follow Me - המשכיות צפייה בכל חדר.
ד. Social TV - שיתוף צפייה בפייסבוק גם במסך המחשב \ סמארטפון וגם על מסך הטלוויזיה.
ה. News Update - מבזקי חדשות בפילוח בהתאמה אישי על המסך.
ו. HOT Kiddo - שלט רחוק מותאים לילדים, על הסמארטפון, כשהכפתורים נקבעים ע"י ההורים.
ז. Multi-Share - שיתוף תמונות ו"וידיאו לייב" ישירות מהסמארטפון מכל מקום בעולם ומרחוק בזמן אמת, על מסך הטלוויזיה בבית.
ט. כל התכונות המתקדמות שהיו במערכת הפיירבוקס, שכבר מוכרת ללקוחות רבים של הוט.
ההודעה המלאה אודות השקת השירותים החדשים:
כאן, להורדה למתעניינים.