Telecom News - Unlimited - כיצד ישפיע מיזם הסיבים האופטיים על התחרות באינטרנט?

Unlimited - כיצד ישפיע מיזם הסיבים האופטיים על התחרות באינטרנט?

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> Unlimited - כיצד ישפיע מיזם הסיבים האופטיים על התחרות באינטרנט?

Unlimited - כיצד ישפיע מיזם הסיבים האופטיים על התחרות בתחום האינטרנט?
מאת: מיכאל פנחס, 1.6.14, 02:15מיכאל פנחס
 
השקת שירותי Unlimited (שם המותג של חברת IBC) מזעזעת את שוק התקשורת הקווי, הפרטי והעסקי כאחד, כאשר המגזר העסקי יהיה הנהנה המרכזי בתחרות. הדילמה העומדת בפני כל מנהל ובעל עסק: האם זה הזמן לעבור לספק התקשורת החדש וכיצד?
 
חברת IBC (חברה משותפת לחברת החשמל, ViaEuropa ועוד חברות) השיקה ביום 20.5.14 את פורטל השירות שלה תחת שם המותג Unlimited. ל-Unlimited יש כמה חידושים חשובים המשנים לא רק את התחרות בתחום הפרטי אלא (ובמיוחד) את התחרות בתחום העסקי. בשלב זה, Unlimited עובדת במודל עסקי מאוד ייחודי לשוק התקשורת: היא מאפשרת ללקוחות פוטנציאליים להירשם באתר לכל שירות. אולם, מועד מתן השירות (ופריסת הסיבים עד הבית והעסק, עליהם יסופקו השירותים), ייעשה רק במקום בו יהיה מספיק ביקוש (דהיינו: מספיק נרשמים באתר Unlimited).  
 
עם תחילת השירות הופיעו באתר כמות לא קטנה של ספקי שירות המרוכזים ב-4 תחומי מתן שירות:
 
א. שירותי אינטרנט. זאת, ברוחבי פס של 100 מגה, 200 מגה ו-1 ג'יגה, הכל סימטרי.
 
ב. שירותי טלפוניה.
 
ג. שירותי וידיאו וטלוויזיה.
 
ד. שירותים נוספים תחת ההגדרה של "חדשנות". התחום כולל את כל השירותים, שאינם נמנים עם 3 הסוגים הראשונים ובדגש על שירותי ענן ו-Data center למיניהם מכל הסוגים, החל מהתאוששות מאסון וכלה במצלמות אבטחה בענן. למעשה, רוב השירותים עדיין לא מוצגים באתר, למשל, אלו של מגוון החברות בקבוצת בינת, שהיא שותפה ב-IBC.
 
מנקודת ראות של הלקוח הפרטי, אין כרגע הרבה בשורה ב-Unlimited מהסיבות הבאות:
א. רוב הלקוחות הפרטיים אינם זקוקים לחיבור סימטרי וגם אינם מבינים את ההבדל בין חיבור סימטרי ללא סימטרי.
ב. שירותי טלוויזיה אינם זמינים כרגע למגזר הפרטי מטעמי רגולציה ולא ידוע מתי יהיו זמינים, מה יהיה מחיריהם וכיצד יסופקו.
ג. לגבי המתחרים בשוק, הוט למשל (בשירות הוט פייבר בוקס), מציעה ללקוחות הפרטיים עד 200 מגה, במחירים דומים לאלו של Unlimited. בנוסף, הוט מציעה ללקוחות "חבילות טריפל", מה שאין ב-Unlimited.
ד. אין כל לוחות זמנים לפריסת Unlimited. לכן, רוב הלקוחות הפרטיים, שממילא משתמשים בשירותי התקשורת השונים, יעדיפו להמשיך לקבל שירותים מספק מוכר אליו הם כבר מחוברים. מה גם, שאין כרגע כל יתרון כלכלי משמעותי למעבר שלהם ל-Unlimited.
 
לעומת זאת, מנקודת הראות של הלקוחות העסקיים יש יתרונות רבים למעבר ל-Unlimited:
א. המחירים זולים מאוד מול מחירי בזק (והוט) הקיימים בכל תחומי השירותים של עולם המחשוב והתקשורת. העובדה, שיש חלופה זולה ביותר מול בזק (והוט) מאפשרת ללקוחות לנסות להשיג כבר כעת הוזלות בחשבונות שלהם מול בזק (והוט, סלקום ופרטנר, למי שמקבל מהן שירותים עסקיים).
ב. החיבורים של Unlimited הם סימטריים, מה שנדרש במגזר העסקי.
ג. Unlimited מציעה ותציע למגזר העסקי שפע של שירותים במחירים מאוד זולים, החל מטלפוניה, דרך אינטרנט וכלה במגוון שירותי ענן.
ד. המגזר העסקי אינו זקוק לשירותי טלוויזיה אבל הוא כן זקוק לשירותי וידיאו ואותם הוא מקבל ב-Unlimited. זאת מאחר, שאין מגבלות רגולטוריות על שירותי וידיאו כמו שיש על שירותי הטלוויזיה עבור המגזר הפרטי.
ה. בפעם הראשונה בהיסטוריה של עולם התקשורת העסקית הקווית ניתנת לבעל העסק היכולת לבחור ספקים כרצונו בקליק של עכבר ולעבור בין ספקים בקליק של עכבר. מדובר למעשה ב"הגשמת חלום" עבור המגזר העסקי בישראל. לא עוד "חתונה קתולית", "חוזים דרקוניים" ו"קנסות בשמיים" במערכת היחסים בין הלקוחות העסקיים וספקי התקשורת הגדולים. הכוח הצרכני עובר בבת אחת לידיים של הלקוחות העסקיים. זו מהפכה, שהתרחשה כבר לפני כמה שנים בתחום השוק הפרטי וכעת מתרחשת במגזר העסקי.
 
לכן, השאלה שנשארה פתוחה: האם זה הזמן לעבור ל-Unlimited וכיצד?
 
לפני מתן תשובה לשאלה זו, נציג את מחירי השירותים של ספקי ,Unlimited שכבר פורסמו. אגב, כל לקוח יכול להתחבר או להתנתק מכל שירות, פרטי או עסקי כרצונו. ההבדל היחיד הוא, שבחיבור עסקי יש SLA עם QoS (אבטחת הקצב בשירות המסופק) ולכן המחיר ללקוח בחיבור כזה יותר גבוה.
 
עסקים ברמת ה-SoHo וה-SMB, שאין להם צורך ב-SLA עם QoS (למעשה רוב העסקים), יכולים להירשם כלקוחות פרטיים וליהנות מהמחירים הזולים של הלקוחות הפרטיים. רק עסקים, שיש להם צורך בחיבורים עם QoS בגלל יישומים קריטיים, יבחרו בחיבור העסקי.
 

מחירי Unlimited

א. את המחירים הסיטונאים של IBC כבר פורסמו. תזכורת: Unlimited החלה לספק את שירותיה במחירים הבאים (כולל מע"מ) לחודש למגזר הפרטי:
 
מחירי תשתית אינטרנט: 100 מגה סימטרי ב-100 ש"ח, 200 מגה ב-150 ש"ח ו-1 ג'יגה ב-300 ש"ח (המחירים הם לספקי השירות, בפורטל החברות והשירותים. מעל למחיר הזה יש את עלות השירות לספק השירות ודמי התקנה חד פעמיים).
 
בנוסף, Unlimited מציעה חיבורים עסקיים לארגונים ועסקים לחיבור סניפים ושלוחות (עם קצבים ב-QoS) של 100 מגה סימטרי ב-590 ש"ח לחודש, 200 מגה ב-885 ש"ח לחודש ו-1 ג'יגה ב-1,770 ש"ח לחודש. מדובר במהפכת מחירים המזעזעת את השוק העסקי.
 
כל החיבורים וכל השירותים לכל המגזרים ובכל הנושאים ניתנים ללא כל התחייבות (נגמר המושג: "תקופת החוזה") עם יכולת לעבור בפחות מדקה בין הספקים נותני השירותים. בנוסף, המחירים יכולים להשתנות כל הזמן, מכיוון שכל ספק רואה בפורטל מה המחירים של מתחריו והוא יכול לשנות את המחירים בכל רגע.
 
יודגש, שכל המחירים המפורטים בפורטל Unlimited הם המחירים הסופיים ללקוח, של התשתית והשירות גם יחד (נגמרה ההפרדה בין עלות התשתית לעלות השירות). כל המחירים לכל השירותים הם בעלות חודשית הכוללת הכל. אין יותר "אותיות קטנות" עם עלויות נסתרות.
 
ב. מחירי השירותים הקמעונאיים, שכבר פורסמו (כל המחירים בש"ח, כוללים מע"מ, ונכונים ליום ההשקה. כאמור, המחירים ישתנו עם הזמן, כל הזמן, כי מדובר בתחרות פתוחה ושקופה):
שם הספק סוג השירות מחיר לחודש עלות הרשמה (חד פעמי) הערות
Fast 100 מגה אינטרנט 115 200 הזול מבין ספקי האינטרנט ב-100 מגה.
Triple C 100 מגה אינטרנט 124 160  
Xfone 018 100 מגה אינטרנט 140 199  
Mars 019 100 מגה אינטרנט 149 150  
RL Internet Networks 100 מגה אינטרנט 157 100  
010 Cloud Computing 100 מגה אינטרנט 180 125  
Coolnet 100 מגה אינטרנט 199 100  
Fast 200 מגה אינטרנט 170 200 הזול מבין ספקי האינטרנט ב-200 מגה.
Triple C 200 מגה אינטרנט 175 190  
Xfone 018 200 מגה אינטרנט 210 199  
Mars 019 200 מגה אינטרנט 250 150  
RL Internet Networks 200 מגה אינטרנט 277 100  
Coolnet 200 מגה אינטרנט 349 100  
Fast 1 ג'יגה אינטרנט 320 280 הזול מבין ספקי האינטרנט ב-1 ג'יגה.
Triple C 1 ג'יגה אינטרנט 328 260  
Xfone 018 1 ג'יגה אינטרנט 400 199  
Mars 019 1 ג'יגה אינטרנט 460 150  
RL Internet Networks 1 ג'יגה אינטרנט 550 100  
Coolnet 1 ג'יגה אינטרנט 799 100  
NeoCam מצלמות אבטחה בענן 39 - כולל צפייה והקלטה למצלמות אבטחה.
Fast עסקי 100 מגה עסקי
200 מגה עסקי
1 ג'יגה עסקי
600
999
1,930
 
585 הזול מבין ספקי  האינטרנט העסקי.
Triple C Standard Mail בענן 5 - מחיר לתיבת דוא"ל בענן כולל אבטחה.
Triple C Web Hosting בענן 19 - אירוח אתר שיתופי בענן, כולל הכל.
Triple C Symantec Endpoint Protection 12 - שירותי אבטחה בענן. הגנה מלאה לרשת העסקית ולמחשביה הנייחים והניידים.
 
כאמור, מדובר ברשימה חלקית של שירותים, שפורסמו במועד ההשקה של Unlimited. מירב השירותים ייעלו לאתר Unlimited בשבועות הקרובים (למשל של חברות קבוצת בינת ושירותים נוספים משאר הספקים, שחתמו כבר עם IBC, סה"כ 10 ספקים, רשימה שתגדל בשבועות הקרובים). מדובר בשפע של שירותים (עשרות רבות של סוגים. יגיעו למאות עד סוף השנה), שיוצגו באתר במהלך השבועות הקרובים בכל התחומים של עולם התקשורת העסקית. לא יהיה תחום של שירות בעולם התקשורת והמחשוב שלא יוצג באתר עם מחירים ומתחרים עד סוף השנה.

אז מה לעשות כעת?

כרגע, יש לבצע "הערכת מצב" לאור הנתונים החדשים, שכבר פורסמו. יש כמה פעולות, שמומלץ ורצוי לבצע כהכנה למהפכת התקשורת של Unlimited למגזר העסקי:
א. לרענן ולבדוק את כל החוזים הקיימים בכל התחומים עם כל הספקים ולבדוק מתי פג תוקפם ו\או מתי ניתן לסיים אותם.
ב. להתייעץ ולבצע "סקר שוק" לגבי כל ההצעות הקיימות ושתעלינה לפורטל Unlimited ולנתח יתרונות וחסרונות של כל שירות וכל ספק בפורטל Unlimited מול ההסכמים הקיימים.
ג. לנתח את מצב הרשת העסקית הקיימת ומוכנותה למעבר ל"עידן החדש", עידן הפס הרחב ושירותי הענן. ב"עידן החדש" אין הפרדה בין רשת הטלפוניה לרשת ה-LAN \ WAN. הכל עובר על הפס הרחב באותה רשת.
ד. לנתח ולקבוע האם נדרש SLA ו-QoS בחיבור עסקי מספקי שירותי Unlimited, או ניתן להסתפק בחיבורים פרטיים זולים יותר.
ה. לנתח ולקבוע מה רמת האבטחה, השרידות, הגיבויים וכיו"ב שיש להזמין מספקי Unlimited, בתלות בשירותים המוזמנים ובספק השירות שייבחר.
ו. לבחון אם יש צורך לבצע ריענון של נהלים, מסמכי מדיניות, רמות הרשאה, והאם יש צורך לבצע "הדרכת עובדים", עקב המעבר לשירותים של "העולם החדש" ב-Unlimited.
ז. לנתח ולהחליט אם נרשמים לכל השירותים אצל ספק שירות אחד במסגרת "חבילת תקשורת" כוללת, או לבחור בכל נושא ושירות את הספק הזול ביותר, או האמין ביותר (או שילוב של קריטריוני בחירה אלו או נוספים). ההחלטה הזו יכולה להיות גמישה וניתנת לשינוי לאור התפתחות התחרות ובהתאם לניתוח המצב העדכני לאותה נקודת זמן. בניית האסטרטגיה של בחירת ספק לכל שירות בפורטל Unlimited היא דבר חדש לגמרי ולא מוכר למנהלים ובעלי העסקים בישראל, שהיו רגילים לבחור בספק אחד לכל השירותים (בעיקר בזק) במשך עשרות שנים.
   

טיפים חשובים

מאחר שהפריסה של Unlimited תלויה ברמת הביקוש המקומי לשירותיה, מומלץ, שקבוצות של בעלי עסקים הנמצאים באותו מתחם, באותו מבנה פיזי, או אפילו בסמיכות של מבנים ובניינים, יתארגנו להירשם במרוכז באתר חברת Unlimited. סביר להניח, שאם תהיה הרשמה של מספר עסקים במקביל באותו מבנה או מתחם של מבנים, הם יקבלו מהר יותר את החיבור בסיבים של Unlimited. לכן, התארגנות ועידוד עסקים סמוכים זה לזה להירשם במקביל תסייע לכל בעלי העסקים באותו מתחם או אזור לקבל את החיבור בסיבים מ-Unlimited מהר יותר.

 
בנוסף, וללא קשר למהירות הפריסה של Unlimited, מומלץ להיכנס כבר כעת למו"מ מול הספק הקיים של שירותי התקשורת לעסק ולהודיע לו חגיגית, שאם לא יוריד מיד את העלויות של כל השירותים שלו, אין סיכוי שתמשיכו להיות לקוחות שלו ברגע שסיבי Unlimited יחוברו לעסק שלכם. יש להודיע לספק התקשורת הוותיק, שמבחינתכם, אתם רואים את החוזה הקיים אתו כמבוטל אם הוא לא משנה את המחירים והתנאים בו, כבר כעת, בלא תלות במה שכתוב בהסכם.
 
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, יוני 2014.
מחבר המדריך לחיסכון  בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים
IBC



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים