Telecom News - ה-IoT יכול להוביל לעלייה דרמטית בפריון וברמת החיים בישראל

ה-IoT יכול להוביל לעלייה דרמטית בפריון וברמת החיים בישראל

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> ה-IoT יכול להוביל לעלייה דרמטית בפריון וברמת החיים בישראל
ה-IoT יכול להוביל לעלייה דרמטית בפריון וברמת החיים בישראל
מאת: אבי וייס, 10.5.15, 16:55שמואל ברקן מנכ"ל פריסקייל ישראל
 
חזון עתיד עולם ה-IoT מפי מנכ"ל פריסקייל ישראל. ההתפתחות הזו תבטיח לנו עתיד מזהיר, אם ממשלת ישראל תשכיל להפוך את ה-IoT לנושא מועדף ומוביל בתעשייה.
 
"בעבר חשבו, שה-IoT זה עניין לשוק הפרטי. אבל כיום ברור, שהכיוון הוא לשוק התעשייתי", מתאר שמואל ברקן, מנכ"ל פריסקייל ישראל. "לכן, ה-IoT קודם כל מתפשט בתחום התעשייתי, אחר כך בתחום הבית החכם, העיר החכמה, רפואה חכמה, בקרות בקווי ייצור ועוד".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם שמואל ברקן (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של IoT בכל מקום ויצירת ממשק אדם-מכונה. כך, שהמכונות תהיינה אינטליגנטיות ותדענה לענות על הצרכים של בני האדם בזמן אמת.
 
שאלה: מה התחדש בפריסקייל?
שמואל ברקן: "פריסקייל היא חברה עולמית של 5 מיליארד דולרים מכירות, עם 9 רבעונים אחרונים ברציפות של שיפור יפה בביצועים בשווקים בעולם. כרגע אנו בשלב של מיזוג עם NXP Semiconductors, מיזוג של חברות המשלימות אחת את השנייה, מיזוג, שייצא לפועל במחצית השנייה של 2015.
 
בפריסקייל אנו מפתחים ומספקים פתרונות מול מספר שווקים:
 
א. התחום הגדול ביותר בפריסקייל כיום הוא תחום האוטומוטיב (Automotive). בערך 40% מהפעילות שלנו נעשית בתחום הזה. אנו מאוד חזקים בתחום הזה בכל העולם עם פתרונות לכל נושא, החל ממיקרו-בקרים ולחץ אויר בצמיגים, דרך כריות אוויר ברכב וסנסורים לכל מטרה וכלה במולטימדיה ומעבדי יישומים. אנו נמצאים בכל פינה ברכב של היום.
 
כיום, השוק מסתכל על הרכב העתידי, רכב ללא נהג, מה שמחייב פיתוחים רבים, שבהם אנו עוסקים, בעיקר בתחום חיבור בין התקשורת והרכב. אלה 2 עולמות, שיתחברו בדיוק כמו שקרה בשווקים אחרים.
 
אנו מפתחים טכנולוגיות חדשות בתחומי התדרים הגבוהים למניעת תאונות דרכים, מערכות הקשורות גם למזג האוויר. אלו מערכות, שכרגע מבוססות רדאר, אבל הכיוון הוא לשלב בין הרדאר לצילום בגישת ה-Fusion Sensing.
 
בתחום האוטומוטיב היינו עד כה מס' 2 בעולם, חברת רנסנס הייתה מקום 1. אולם, אחרי המיזוג עם NXP נהיה מספר 1 בעולם. כמעט בכל מכונית, שאתה רואה על הכביש, יש רכיבים שלנו. בממוצע, בכל מכונית, שנעה על הכביש, יש לפחות 14 דולרים של רכיבים שלנו.
 
היות ואנו מובילי שוק, אנו עומדים בקשר ישיר עם כל יצרני המכוניות המובילים בעולם ומול כל ספקי הרכיבים למכוניות שיש בעולם.
 
ב. התחום השני והחשוב לא פחות מהאוטומוטיב הוא תחום תשתיות התקשורת. אצלנו זה נקרא Digital Networking. כאן אנו מפתחים ומספקים בעיקר מעבדים לתשתיות תקשורת וסלולר, כולל טכנולוגיות האלחוט - RF לתחנות הבסיס הסלולריות. יש לנו נתח שוק מוביל עולמית בתחום ה-RF. בתחנות הבסיס קרוב ל-70% ממגברי ה-RF הם שלנו. אנו נמצאים לא רק בתחנות הבסיס, אלא בכל שרשרת התקשורת בסלולר, כולל בנתבים ובמתגים.
 
המוצר המרכזי שלנו בתחום התקשורת קרוי QorIQ, שזו משפחה של מיקרו-פרוסוסרים ב-64 ביט, של 28 ננו, כשהדור הבא היה של 16 ננו והוא כבר בדרך, עם עשרות Cores (ליבות) של ג'יגות, עם רוחבי סרט גבוהים. יש לנו בתוך המערכות הללו מאיצים חזקים, גם לצרכי DPI, עם יכולות עיבוד לכל צורך.
 
המיקרו-פרוססורים הללו מספקים את היכולת לנטר, לשלוט ולכוון את התעבורה לפי האפליקציות. זה גם מותאם לעידן ה-SDN וה-NFV. זה נותן מענה בפלטפורמה אחת לכל הצרכים של מפעילי התקשורת.
 
כיום, מפעילי התקשורת רוצים להשקיע פחות בתשתיות ולתת יותר שירותים, יותר מתוחכמים ולצאת יותר מהר עם שירותים חדשים לשוק. לכן, אנו מספקים  את הגמישות והאפקטיביות שנדרשים, כדי לתת מענה לצרכים הללו. 2 התחומים של ה-SDN וה-NFV הם העתיד של עולם התקשורת ואנו כבר מספקים לזה פתרונות מלאים".
 
שאלה: מה החלק שלכם בעולם ה-SDN?
תשובה: "הפלטפורמה שלנו מממשת את ה-SDN ישר על הצ'יפים שלנו. המעבדים שלנו מספקים את היכולת הזו ישירות על המערכת.
 
אנו חברים בכל הפורומים העוסקים בתקינה בתחום שירותי הענן בתקשורת. לכן, אנו מובילים את תחום הסטנדרטים והתאימות בין המערכות.
 
שם המשחק בעולם התקשורת הווירטואלית הוא לתת למפעיל התקשורת את היכולת לגמישות במתן השירותים, בלי להיות תלוי ביצרן הקופסאות ומתגי התקשורת. כיום, ספק התקשורת תלוי ביצרני הקופסאות בכל שירות חדש, שהוא רוצה להשיק או לשנות. זה תהליך, שלוקח זמן והוא מאוד יקר.
 
אנו מספקים למפעיל התקשורת את היכולת לבצע הכל ברמת המפעיל ובשליטתו המלאה. בנוסף, ה-NFV מאפשר שליטה מלאה על כל השירותים על פני כל הרשת. ניתן לייצר במהירות פונקציות וירטואליות על הרשת לכל מטרה, לכל צורך של הלקוחות ישירות ע"י המפעיל. זה משתלב היטב ב-SDN ומספק יכולת חכמה ביותר למפעיל התקשורת.
 
במקביל, אנו מפתחים את שכבת האבטחה. בכל תחום ה-QorIQ נושא האבטחה הוא הצד החזק של המערכת. הפתרונות הללו מפותחים כאן בארץ, במרכז הפיתוח של פריסקייל בהרצליה. יש לנו מאות מהנדסים המפתחים את החלקים העיקריים של הפלטפורמה הזו, שמספקת יכולות SDN ו-NFV ברמה המאובטחת ביותר, שניתן להשיג.
 
ג. תחום ה-IoT. הפיתוח של פלטפורמות תקשורת מוביל את השוק למתן פתרונות לצרכים של עולם ה-IoT, במיוחד במקום בו יש צורך ברוחבי סרט ושליטה בתקשורת, דוגמת יישומי וידיאו. זה גם מאפשר גמישות למפעילים בקביעת סדרי העדיפויות ברשתות שלהם בין סוגי היישומים.
 
אנו מספקים מגוון רחב של פתרונות כמו מיקרו-קונטרולרים קטנים וזולים ממשפחה הנקראת Kinetis. אנו מובילים חשיבה המספקת מענה מלא לעולם ה-IoT. זה כולל גם סנסורים, מדי תאוצה, ג'יירו ועוד. יש לנו גם מעגלים אנלוגיים המשולבים דיגיטלית לצרכי בקרה.
 
בתחום הזה יש לנו משפחת מוצרים נוספת בשם i.MX, שזה מעבד של מולטימדיה המבצע קישוריות בין האדם למכונה, בין האדם לסנסורים. זה כולל כמה Cores לכל צורך. התחום הזה הוא חדש ויש לו כבר ביקושים, בגלל שיצרנו כאן ממשק אדם-מכונה עבור עולם ה-IoT. דהיינו: לא רק שהסנסורים מדברים בינם לבין עצמם ברשת, האדם מדבר איתם ישירות באמצעות שימוש במולטימדיה גם בתלת-מימד.
 
בנוסף לפתרונות בתחום התעשייתי, יש לנו גם פתרונות IoT בתחום העולם הצרכני, אבל בינתיים הביקוש לתחום הזה לא גדול.
 
כך, שאנו באים לשוק עם מגוון רחב של פלטפורמות לעולם ה-IoT ומספקים פתרון 'קצה לקצה' בכל תחום, כולל בכל ערוצי התקשורת ובענן. הפתרונות שלנו מספקים מענה טוטאלי לכל עולם ה-IoT".  
 
שאלה: מה ההתמקדות של פעילות סניף ישראל בפריסקייל?
תשובה: "אנו מספקים מערכות בעשרות מיליוני דולרים לשוק הישראלי ואנו מספקים גם פתרונות למדינות אחרות לפי קביעת ההנהלה בארה"ב, לרבות פעילות פיתוח עסקי באותן מדינות. כך, שאנו צומת מאוד חשובה עבור פריסקייל העולמית.
 
יש בישראל פעילות מאוד ענפה בתחומים בהם אנו עוסקים והשוק הישראלי נע במהירות לכיוון של התחומים החדשים, שדיברתי עליהם, בדגש על עולם ה-IoT. אנו ממש צומחים וגדלים כאן במהירות.
 
בעבר לא הייתה התעניינות בתחום ה-IoT בתעשייה הישראלית. אולם, זה השתנה דרמטית ממש לאחרונה. הכניסה לתחום הזה גדלה בקצב מסחרר. יש לנו כבר מאות לקוחות בישראל המשתמשים ברכיבים שלנו. בנוסף, אנו מעורבים במספר רב של סטארטאפים עם פיתוחים מאוד מלהיבים".
 
שאלה: מה אתם עושים בעולם הסטארטאפים בישראל?
תשובה: "הרוב לא ניתן עדיין לחשיפה. אבל אני יכול לציין, שיש לנו מעורבות בתחומי המזון, הרפואה והביטחון. יש כמה דוגמאות, שנחשפו: חברת  Orcom, שפיתחה פתרון לכבדי ראייה וחברת Goji, שפתחה פתרון חדש ומדליק להכנת אוכל בחימום מהיר, חכם וממוקד.
 
אנו מסייעים כאן להגיע לפתרונות מאוד מעניינים גם בתעשיות המסורתיות וגם בתחומים חדשניים. בנוסף, אנו תומכים ב-Meetup של ה-IoT בישראל ומקיימים ביחד איתם האקתונים למפתחים בתחום ה-IoT. כ"כ, אנו מקיימים הדרכות רבות לקהילת הסטארטאפים בנושא ה-IoT ומספקים לה כלים רבים בחינם או כמעט בחינם".  
 
שאלה: לאן אתם מתפתחים?
תשובה: "אנו מעוניינים לעשות את העולם יותר טוב, עולם מחובר יותר ואינטליגנטי יותר, עולם הרבה יותר מאובטח. אנו נותנים דגש על תחום האבטחה בכל התשתיות, כי זה הפך לנושא קריטי במדינות רבות בעולם ולכן הוא תופס ויתפוס מקום חשוב בפלטפורמות שלנו.
 
תחום ה-QorIQ הוא התחום החזק ביותר שלנו כאן בישראל, עם ידע, שנצבר ממש כאן בישראל. לכן, אנו נוביל את התחום הזה בפריסקייל עם חידושים עולמיים, שיצאו מהפיתוחים שלנו כאן".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
שמואל ברקן: "שפריסקייל תהיה חברה, שכל אדם יכיר אותה. כיום, מכירים אותנו בעיקר המהנדסים. אני מאמין, שכל החברות בארץ תשתמשנה בפתרונות של פריסקייל, כי יש לנו פתרונות לכל צורך.
 
הנושא המרכזי בעיני: אני מאמין, שה-IoT זו לא עוד טכנולוגיה. זו קונספציה חדשה, שהכלכלה מחכה לה.
 
הפריון הוא הפרמטר הכי בסיסי וחשוב בכלכלה, והפריון בכל העולם וגם בישראל די מדשדש בשנים האחרונות. לכן, הטכנולוגיה יכולה לשנות את המצב הזה ובמיוחד אני מתכוון ל-IoT. ה-IoT מבצע אופטימיזציה בכל מה שצריך לעשות. זה מאפשר לאנשים לעבוד בצורה יותר יעילה. זה מעלה את האינטליגנציה בכל פעילות, ויכול לשלב פעילות אנושית עם המכונה. זה יעלה ישירות את הפריון ויצמיח אותו בעולם וגם בישראל.
 
מכאן, אני מאמין ומקווה, שממשלת ישראל תסתכל על תחום הפריון ותוביל את תחום ה-IoT כנושא מוביל ותהיה 'נושאת דגל' בתחום הזה בעולם.
 
הפיתוחים של עולם ה-IoT מובילים להבאת החוכמה לכל התשתיות ולקישור בין כל סוגי התשתיות. החיבור הזה מוביל ליתרון. אני מקווה, שישראל תשכיל להוביל את התחום הזה כי זה יוביל מיד לצמיחה כלכלית ולהעלאת הפריון ורמת החיים בישראל.
 
אני מאמין, שכאן בישראל, ואני כולל בזה את פריסקייל ישראל, יש את כל המוחות היכולים לתת פתרונות לעולם ה-IoT. זה כבר קורה. אני סבור, שמי שמהסס להיכנס לתחום ה-IoT, יהיה לו קשה להדביק את הקצב.
 
יש כאן הרבה מקום ליזמים ולפיתוח עסקי. יש צורך בשילוב מערכות ואלה בדיוק התחומים המתאימים לישראלים, שיודעים להוביל מספר פיתוחים בו זמנית ולשלב ביניהם. כך, שהכול יפעל בצורה אופטימלית.
 
לעולם ה-IoT יש יתרון עצום בחיבור בין האדם למכונה. ה-IoT מספק את ההבנה של הצרכים של בני האדם ומביא באופן מיידי להתייעלות בכל השווקים. כל שוק שמכניס לתוכו IoT מקבל מיד רמה אחרת לגמרי של יעילות ופריון עבודה, תוך שימוש ב-IoT, תוך איסוף נתונים בזמן אמת וגזירת תובנות מההתנהגות האנושית. ההתפתחות הזו תבטיח לנו עתיד מזהיר. כך אני מאמין וכך אני מנסה לשכנע את כל מי שמוכן להקשיב לי".
 
IOT LOGO



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים