Telecom News - חשיפת מסמך "תפירת מכרז" עבור השר שמעוררת סערה במש' התקשורת

חשיפת מסמך "תפירת מכרז" עבור השר שמעוררת סערה במש' התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חשיפת מסמך "תפירת מכרז" עבור השר שמעוררת סערה במש' התקשורת
בלעדי: הצלחנו "לשים יד" על מסמך מקורי בחתימת ידה של תמי לשם (סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת) בו היא למעשה מפלילה את עצמה ב"תפירת מכרז" עבור השר (לשעבר) משה כחלון, למען בתו של "הפטרון הפוליטי" שלו. בנוסף, הסוף הידוע של מכרז תפור נוסף וטרי במועצת הכבלים והלוויין, והפתעות נוספות. 
מאת: אבי וייס, 14.6.16, 16:30תמי לשם

אתר זה מלווה במשך שנים את תופעת "תפירת המכרזים" בשירות המדינה בדגש על משרד התקשורת וגופי הלוויין של משרד התקשורת (מועצת הכבלים והלוויין והרשות השנייה).

כעת הגיע לידנו מסמך מקורי (מצוי כאן להורדה), שבו תמי לשם (בתמונה), סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, המליצה לשר דאז משה כחלון (ב-3.1.11) למנות לתפקיד נציב תלונות הציבור ברשות השנייה את בתו של השר דאז עוזי לנדאו.

תמי לשם במכתבה לשר, למרות שידעה (וכתבה שהיא יודעת) שזו בתו של השר, לא הפסיקה את הליכי המכרז אלא המשיכה והמליצה לשר למנותה לתפקיד. תמי לשם היא ותיקה ומנוסה בתחום זה וידעה היטב, שאסור לה להמשיך בהליכי המכרז, ולמרות זאת המשיכה ואף תיעדה זאת במכתב לשר, שלא תיארה לעצמה שיום אחד הוא ידלוף. 


השר משה כחלון אכן מינה את בתו של השר לנדאו ידידו לתפקיד. אולם, בהתערבות של מבקר המדינה ואח"כ של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (בעקבות תלונה של אחד המתמודדים לתפקיד), כעבור כחודש המינוי בוטל ויצא מכרז חדש לתפקיד. בזמנו, עיקרי הסיפור הזה פורסם אצלי (אז כתבתי ב-Thecom) וגם בגלובס, במרץ 2011, לאחר ביטול המכרז ויציאה למכרז חדש לתפקיד. 

את המסמך הזה בחתימת ידה של תמי לשם (ומסמכים נוספים, שמייד נדווח אודותם, על חשד ל"תפירת מכרז טרי" במועצת הכבלים והלוויין) העברתי ליועמ"ש, לבחון אם יש צורך לפתוח בחקירה פלילית כנגד תמי לשם. כ"כ, העברתי את כל החומר למבקר המדינה כדי שיחקור את חלקו של משה כחלון (כיום שר האוצר) בפרשה זו, וכן את חלקו של עדן בר-טל, שהיה אז מנכ"ל משרד התקשורת (איך עדן בר-טל משתרבב לפרשה זו? הסבר בסוף הכתבה). 

את משרד התקשורת ונציבות שירות המדינה (נש"מ) שאלתי את השאלות הבאות:

"1. בשנים האחרונות אני מפרסם לא מעט כתבות בנוגע לחשדות לכאורה ל"תפירת מכרזים", שנעשו ע"י תמי לשם, בגיבוי סמוי של "קליקת הפרקליטים" בראשותה של היועצת המשפטית של משרד התקשורת ובהעלמת עין של נש"מ.
 
2. המקרה הבולט האחרון, המדובר בתרגיל, שנעשה ביחד עם יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ד"ר יפעת בן-חי-שגב. "מועמדת הקש" במכרז הפנימי הייתה עו"ד ליאת גלזר מ"קליקת הפרקליטים". בכל מקרה, עו"ד ליאת גלזר קיבלה תגמול על השירותים, שסיפקה בתרגיל הזה ובתרגילים נוספים, שהייתה שותפה להם, והיא מקודמת לתפקיד היועמ"ש של המשרד לנושאים אסטרטגיים והסברה, בראשות השר לבט"פ גלעד ארדן.
 
3. בכל המקרים הרבים, שפרסמתי אודות חשדות ל"תפירת מכרזים", משרד התקשורת הגיב בתוקפנות לשאלותיי בטענה, ש"לא היה ולא נברא" ולא אחת איים עלי בתביעות דיבה, אם אפרסם את המידע הקיים בידי. אולם, זה לא הרתיע אותי ופרסמתי את כל הידוע לי, למרות האיומים. בנוסף, נש"מ נתנו גיבוי עיוור לכל המהלכים הפסולים הללו, לא ברור לי למה.
 
4. כעת, קיבלתי ב"מייל האדום" מסמך מינואר 2011 (מצ"ב), בחתימת ידה של תמי לשם, בו היא מתאמת עם שר התקשורת דאז משה כחלון, את "תפירת המכרז", שהיא ביצעה במו ידיה, לתפקיד "נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה". "תפירת המכרז" הייתה עבור עו"ד מיכל לנדאו, בתו של עוזי לנדאו, מראשי הליכוד ושהיה אז שר התשתיות האנרגיה והמים.

משה כחלון היה הרל"ש של עוזי לנדאו ויועץ אישי שלו במשך כמה שנים והוא חב לו רבות, כי עוזי לנדאו דאג בזמנו אישית לקריירה המטאורית של משה כחלון בליכוד ובממשלה. "מועמדת הקש" במקרה הספציפי הזה הייתה עו"ד יעל מלם-יפה מ"קליקת הפרקליטים" במשרד התקשורת. תמי לשם במכתבה "עושה את עצמה" מופתעת לגלות, שעו"ד מיכל לנדאו היא בתו של השר עוזי לנדאו... למרות זאת היא המליצה עליה בחום והשר משה כחלון אישר...
 
5. בזמנו, פרסמתי את הפרשה ב-TheCom במסגרת חשיפת סדרת 13 מינויים ומכרזים מפוברקים, שבמרכזם ניצבת תמי לשם. המינוי של עו"ד מיכל לנדאו היה השביעי בסדרה הזו (למרות שהמנוי הזה בסופו של דבר היה מאוד קצר, אחרי שהוגשו תלונות ליועץ המשפטי של הממשלה, שפסל את המינוי).
 
אביא כאן כלשונו מה שפרסמתי ב-TheCom ב-16.1.13:
 
'7. נציב תלונות הציבור ברשות השנייה. מדובר בתפקיד משמעותי, שכן לנציב יש סמכויות חקירה [גם של עיתונאים]. לתפקיד הנציב נבחרה בתו של השר עוזי לנדאו (לשעבר "הבוס" של משה כחלון בצעירותו הפוליטית), אולם נקבע ע"י המשנה ליועץ המשפטי לממשלה כי לא נבחן מכלול השיקולים שהובילו למינוי, נפלו "פגמים" במינוי ולכן המינוי בוטל ותהליך הבחירה נפתח מחדש. יודגש שסמנכ"לית מנהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, שהייתה אמונה על בחירת המועמד מתוך 4 שהגישו מועמדותם, בטרם המליצה עליהם לשר משה כחלון, "לא לקחה בחשבון שיקולים הצריכים לעניינן, ולפיכך נשקל ביטול ההליך ועריכתו מחדש בדרך הדומה ככל הניתן למכרז", כך נכתב ע"י המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, בטרם הביא לביטולו של המינוי. בסופו של דבר נבחר במכרז החוזר אדם ראוי ומתאים לתפקיד (דוד רגב)."
 
6. לאור העובדה שיש כעת בידי מכתב מקורי בחתימת ידה של תמי לשם, שמצביע בבירור על כך שהיא אישית דאגה למינוי של עו"ד מיכל לנדאו, כשבמכתב עצמו היא מדווחת שהיא יודעת שהיא בתו של השר עוזי לנדאו, מה בדעת מנכ"ל משרד התקשורת ונציב שירות המדינה לעשות, לנוכח החשיפה הברורה הזו שהיא עדות ישירה ל"תפירת מכרז", בצורה כזו בולטת. הרי מהתיאור כאן עולה חשד של "עבריינית סדרתית", שכן "תפירת מכרזים ומנויים" עולה כדי חשד לפלילים'."

להלן תגובת משרד התקשורת :
 
"המשרד דוחה את הטענות לעניין "תפירת מכרזים", וגם נציבות שירות המדינה, אשר נדרשה לטענות שעלו בהקשר זה, הבהירה שאין בהן כל ממש.
  
כך גם בטענה הנוכחית בעניין מינוי למשרת נציב תלונות הציבור ברשות השניה אין כל ממש, הנושא עלה במסגרת הליכים על רקע החלטת המשרד על סיום העסקה של עובד, הטענות לא התקבלו ע"י בית הדין הארצי לעבודה, ואילו קביעות אחרות של בית הדין האזורי, בוטלו ע"י בית הדין הארצי ונקבע שלא נפל רבב בהתנהלותם של הגורמים במשרד שטיפלו בנושא. הנושא אף הובא בפני נציב שירות המדינה, במסגרת הערר שהוגש לו, והוא קבע בהחלטתו לדחות את הערר, שהסמנכ"לית הבכירה למנהל ומשאבי אנוש, פעלה ללא רבב. הטענות בעניין שבות ועולות על רקע ניסיונו של העובד להכפיש את הסמנכ"לית הבכירה למינהל ומשאבי אנוש, ויש להצר  שאתה בוחר לתת במה לדברים.
 
כידוע לך, על ההליכים האמורים מוטל צו איסור פרסום.
 
באשר למינוי למשרת נציב תלונות ציבור ברשות השניה נבהיר כלהלן:
 
סעיף 114(א) לחוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, תש"ן-1990 קובע כי שר התקשורת ימנה נציב תלונות ציבור לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, החוק אינו קובע מתווה כלשהו לעניין הליך המינוי למשרה.

לאחר התייעצות עם משרד המשפטים לקראת מינוי נציב חדש, נקבע מתווה לעניין הבחירה, לפיו תפורסם באתר המשרד הודעה, המזמינה מעוניינים במשרה להגיש את מועמדותם. נציין כי הסמנכ"לית הבכירה למנהל ומשאבי אנוש, כלל לא לקחה חלק בגיבוש המתווה האמור.
 
לאחר שהוגשו מועמדויות למשרה, פנה שר התקשורת דאז אל הסמנכ"לית הבכירה למנהל ולמשאבי אנוש וביקש ממנה לראיין את המועמדים שהגישו את מועמדותם לתפקיד, ולהביא בפניו את התרשמותה המקצועית מהם. הסמנכ"לית הבכירה למנהל ערכה ראיונות עם המועמדים והביאה את התרשמותה בפני שר התקשורת, כפי שהתבקשה לעשות.
 
במהלך השיחה עם השר, התברר לה כי למועמדת שהומלצה על ידה יש זיקה לשר אחר בממשלה (באשר היא ביתו) ועל כן שלחה מכתב לשר בו היא מפרטת את השתלשלות העניינים והתייחסה לעובדה כי זיקה זו נודעה לה רק לאחר שערכה את הראיונות ובשל כך היא  לא בחנה את המועמדת על פי כישורים מיוחדים לתפקיד.
 
לאחר מכתב זה פנה שר התקשורת אל המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (ייעוץ) על מנת לקבל חוות דעתו לעניין הצורך בכישורי יתר, ובעקבות תשובתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה נערך הליך מחודש לבחירת נציב תלונות ציבור לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו.
 
כפי שניתן לראות לא רק שגב' לשם לא "תיאמה עם שר התקשורת דאז משה כחלון, את "תפירת המכרז", כפי שטוען מר וייס, אלא ההיפך הוא הנכון, מיד כשנודע לה על זיקה כלשהי לשר בממשלה, העלתה על הכתב את הדברים, שנבחנו במשרד המשפטים וההליך החל מחדש ובשלב זה לא נבחר איש לתפקיד. היועץ המשפטי לממשלה לא פסל את המינוי, שכן כאמור לא היה מינוי.
 
יש להצר על כך שמר וייס, בוחר להשתלח בעובדי המשרד ובהם בסמנכ"לית הבכירה למנהל ומשאבי אנוש, אשר עושים עבודתם הציבורית כנדרש, ומשמש שופר לעובדים ממורמרים".

להלן תגובת נציבות שירות המדינה:
 
"1. מכרז בין משרדי מס' 38190: "יועץ/ת משפטי/ת במשרד לנושאים אסטרטגיים".המכרז נוהל בנציבות שירות המדינה בשל היותו מכרז בכיר. פורסם בין התאריכים 31/1-14/2/16. הוגשו 21 מועמדויות.
המועמדים עברו הליכי מיון אישיותי התנהגותי.
שמונת המועמדים שעברו עם הציונים הגבוהים ביותר זומנו לוועדת הבוחנים.
בתאריך 14.04.2016 נבחרה פה אחד עו"ד ליאת גלזר ע"י חברי הוועדה.
הרכב הועדה הוכן ע"י אגף בחינות ומכרזים והינו חסוי ואושר ע"י נציב שירות המדינה, הרכב הועדה היה תקין ונבחרו אנשים עם זיקה לתפקיד.
 
2. מכרז פומבי מס' ...: ...בתאריך 21.5.2016 פנתה סמנכ"לית משרד התקשורת למנהלת אגף בחינות ומכרזים וביקשה כי הועדה תתקיים בנציבות שירות המדינה וזאת בשל הרגישות בניהול מכרז זה והאשמות שווא של "תפירת מכרז" מאת גורמים אנונימיים.
לאחר בחינת הבקשה, אישרה מנהלת האגף כי הוועדה תתקיים באגף בחינות ומכרזים וכי הרכב הוועדה יוכן ע"י האגף ויהיה חסוי בפני משרד התקשורת, פרט לנציגי המשרד.
...הרכב הועדה הוכן ע"י אגף בחינות ומכרזים והינו חסוי, הרכב הועדה היה תקין ונבחרו אנשים עם זיקה לתפקיד.
 
3. באשר למכרז נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, המכרז אינו באחריות נציבות שירות המדינה".

מה הסיפור של המנכ"ל לשעבר, עדן בר-טל?
אני מניח, שיהיו קוראים, שישאלו את עצמם מדוע אין אני מתייחס בחומרה לחלקו של יוזם המינוי, השר משה כחלון? אז יש לי תשובה:

א. לגבי השר משה כחלון העברתי את החומר לבחינת היועמ"ש ומבקר המדינה. ברגע שיחליטו דבר - נעדכן בהתאם.

ב. משה כחלון כשר התקשורת "כיכב" אצלי הרבה, הרבה מאוד ולא לטובה. חשפתי את היקף הנזקים, שהוא גרם בקדנציה שלו לעם ישראל (כ-58 מיליארד ש"ח), שעד היום אנו סובלים מכך, ואת שאר תעלוליו הרבים (למשל כאן, כאן, כאן, כאן, כאן וכאן). "תפירת מכרזים" זה היה סעיף קטן ודי זניח בכל פעילותו, שהרסה את שוק התקשורת הישראלי.

לעומת זאת, תמי לשם היא נציגת נש"מ במשרד התקשורת ויודעת היטב את החוק והייתה אמורה להיות "שומר סף" ולמנוע את ההליך הפסול, שנחשף כאן, ולכן האחריות שלה כאן היא אישית ולא ניתנת לחלוקה עם השר

ועתה לעדן בר-טל, שהיה אז מנכ"ל משרד התקשורת. בעקבות חשיפת 13 המינויים התפורים והמפוברקים, בתגובה לכתבה, שלח מנכ"ל משרד התקשורת דאז, עדן בר-טל, מכתב תוקפני ביותר ומאיים (מ-27.1.13) רצוף תחמונים והאשמות נגד הכתבה ונגדי (המכתב המצ"ב כאן ומדבר בעד עצמו), מכתב, שהופנה אל בעלי העיתון TheCom דאז, פלי הנמר.

במכתבו בסעיף 7ו' מכחיש עדן בר-טל את עצם הבחירה של הבת של השר לנדאו לתפקיד נציבת התלונות של הרשות השנייה.

להלן תצלום הקטע של תגובתו שנוגע לעניין הנחשף כאן:


עדן בר-טל לא ידע בזמנו (ובספק אם העלה בדעתו), שאני אצליח להשיג את המכתב המקורי בחתימתה של תמי לשם, שמוכיח את ההפך הגמור ממה שהוא כתב. המכתב של תמי לשם, שחשפנו כאן, הוא עדות ישירה והפללה עצמית של תמי לשם, מכתב, שהוסתר היטב על ידה עד היום. די ברור מתגובתו של עדן בר-טל, גם בנושא זה וגם לאורך כל מכתבו לפלי הנמר, שגם הוא היה "בסוד" "בישול המכרז" הפסול הזה (כמו כל שאר המכרזים במוזכרים בכתבה), שרק בגלל התערבות המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דאז (בעקבות פניית מבקר המדינה) - המינוי לא יצא לפועל.

זו בדיוק הסיבה מדוע ביקשתי, שגם עניינו של עדן בר-טל ייבדק לעומק, ע"י היועמ"ש ומבקר המדינה. 

 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים