Telecom News - איך יוצרים תזמורת הרמונית עם מנצח אחד לכלים שונים: לרשת ולשרתים?

איך יוצרים תזמורת הרמונית עם מנצח אחד לכלים שונים: לרשת ולשרתים?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> איך יוצרים תזמורת הרמונית עם מנצח אחד לכלים שונים: לרשת ולשרתים?
יאיך יוצרים תזמורת הרמונית עם מנצח אחד לכלים שונים: לרשת ולשרתים?
מאת: אבי וייס, 26.5.19, 07:30מריו אואנו
 
עולם הרשתות והתקשורת נמצא בעיצומה של מהפכה אדירה, שאותה מובילה קבוצת דל טכנולוגיות. איך מעבירים את עולם הרשתות, שהיה ב"חתונה קתולית" עם ספק אחד, לעולם הענן והווירטואליזציה, עולם של "רשתות פתוחות", תוך שמירה על השקעות העבר, עם אוטומציה, גמישות תפעולית, אבטחה, שרידות וחיסכון אדיר בהוצאות?
 
"המהפכה, שעבר העולם בתחום השרתים, הגיעה לתחום התקשורת והרשתות", מתאר מריו אואנו (Mario Ueno), מקבוצת דל טכנולוגיות. "בתחום הגישה של Open Networking, הגישה הזו התקבלה בישראל בזרועות פתוחות, כי הישראלים לא אוהבים, שכובלים אותם לספק אחד".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם מריו אואנו, (בתמונה), מנהל מכירות בתחום הנטוורקינג (הרשתות), מרכז ומזרח אירופה - CEE בקבוצת דל טכנולוגיות, כדי לשמוע על ההתקדמות המהירה של עולם הרשתות בעידן "הטרנספורמציה הדיגיטלית", לכיוון וירטואליזציה של רשתות, בגישת ה-Open Networking.
 
שאלה: מה אתה עושה בתפקידך ומה אתה עושה בישראל?
מריו אואנו: "הגעתי לקבוצת דל טכנולוגיות מרכישה של חברת Force10, שבה עסקתי בתחום הרשתות. ב-2011 התחלתי בקבוצת דל טכנולוגיות בתחום הרשתות והתקדמתי בתוך החברה וכיום אני ממונה על אזור CEE – מרכז ומזרח אירופה, כשישראל היא חלק מהאזור הזה.
 
תחום האחריות שלי, ביחד עם הצוות שבאחריותי, הוא תחום הרשתות, כשאנו מספקים את התמיכה המקצועית לאנשי המכירות באזור CEE ומספקים את התמיכה הטכנית - מקצועית לכל ערוצי ההפצה והאינטגרטורים העובדים עמנו.
 
בין היתר, אנו מסייעים ללקוחות. כל מי שנזקק לייעוץ בתחום הרשתות מגיע לצוות שלי ואלי. לכן, אני מרבה לבקר באזור שבאחריותי, גם בישראל, להיפגש עם הלקוחות, להיפגש עם ערוצי ההפצה שלנו, לשמוע על הצרכים של השוק בישראל, לנתח לתכנן ולהציג פתרונות מתאימים".
 
שאלה: מה התחום המבוקש ביותר כיום ע"י השוק בתחום האחריות שלך?
תשובה: "הביקוש הגדול ביותר הוא להתאים פתרונות תקשורת בין כל רכיבי הרשת וה-Data Centers של דל טכנולוגיות.
 
עולם האחסון ועולם אבטחת המידע נעים כיום במהירות לעולם הווירטואלי, אחרי שעולם המחשוב עבר בעשורים הקודמים לעולם הווירטואלי. תחום הרשתות נשאר הרכיב האחרון, שיש להתאים אותו לעידן הווירטואלי. זה כיום המרכז של העיסוק שלנו.
 
העולם נע מהר קדימה והגישה, שהחלה לתפוס תאוצה בשוק, היא הגישה של Open Networking. תשתיות התקשורת החלו להיות חלק בלתי נפרד מהטרנספורמציה הדיגיטלית, שעובר כל עסק וכל ארגון".  
 
שאלה: האם אתם מספקים פתרונות SD-WAN ואיך השוק מקבל זאת?
תשובה: "בהחלט. זה החל וזה הולך לנו ממש טוב. השוק מקבל זאת בזרועות פתוחות, גם בישראל.
 
SD-WAN זו גישה טכנולוגית, שהיא חלק בלתי נפרד מגישת "הרשתות הפתוחות" (Open Networking), אותה אנו מובילים בעולם, גם על פי גרטנר. הפתרון הזה משנה לחלוטין את מבנה רשת התקשורת ובעיקר בקצה הרשת, בסניפים.
 
במקום רכיבי קצה - Access Points המבוססים על קופסאות נפרדות וסגורות לצרכים השונים דוגמת: ניתוב, סינון ואבטחה, רכיבים יקרים, שהיו קשים לתחזוקה ומילכדו את הלקוחות לעולמים עם ספק אחד, חומרה ותוכנה יחד, אנו מציעים את הגישה הפתוחה והווירטואלית.
 
המוצר המתקדם ביותר שלנו בתחום זה לארגונים קרוי בשם VEP4600 (ר"ת: Virtual Edge Platform), (ראה גם בסרטון בתחתית המאמר), שזו פלטפורמה המספקת פתרון שלם לכל הצרכים, קצה לקצה, עם הפרדה מוחלטת בין החומרה לתוכנה.
 
כך, שאפשר להריץ על המוצר הזה כל מערכת תוכנה. כך, אנו מעבירים את הכוח ללקוח מה להתקין ברשת שלו, בלי להיות כבול, למשל, לפתרון התוכנה שלנו. המוצר הזה יכול לחבר אליו מוצרים רבים משלימים, כך, שכל צורך קיים ועתידי של הלקוח, מקבל כאן מענה מקיף".
 
שאלה: איך גישת ה-Open Networking התקבלה בשוק?
תשובה: "כשהתחלנו עם הגישה הזו לפני כ-5 שנים, כבר אז ראו בה מהפכה מאוד משמעותית.
 
אולם, כמו כל גישה מהפכנית, לקח זמן עד שהשוק הבין את היתרונות של השחרור מהלכידה לספק אחד והמעבר לפתרונות וירטואליים, שמספקים את הכוח להחליט בידי הלקוח ולא בידי ספק הפתרונות.
 
כיום, הגישה הזו היא נחלת כל השוק. היא השתלבה היטב בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, שארגונים ועסקים בכל העולם עברו ועוברים. מנהלים קלטו, שגם הרשת חייבת להיות דינמית, לא רק ה-Storage וה-Computing.
 
בעולם העננים, עסקים וארגונים נעים לכיוון עננים היברידיים ו-Multi-Clouds. לכן, אי אפשר להישאר בתחום הרשתות בגישות הישנות והסגורות.
 
כיום, זה ברור לכל אחד, שעל כל מחשב, לא חשוב אם הוא מחשב שרת או לפטופ, אפשר להטעין עליו כל מערכת הפעלה קיימת וכל סוג של אפליקציות שהמשתמש צריך. בדיוק כך צריך להיות המצב בתחום הרשתות.
 
עד היום, זה לא היה כך. כי כשקיבלת מוצר רשת, למשל מתג או נתב, הוא בא עם תוכנה וחומרה ביחד. קופסה סגורה לגמרי מבחינתך. אתה כבול ליצרן באופן מוחלט לעולמים, גם אם מחירי התחזוקה והתפעול של הקופסה הזו הופכים להיות בלתי נסבלים, ואין לך שום דרך לצאת מהמעגל הסגור הזה. גם אם תחליף קופסה, עדיין תישאר כבול לאותו יצרן.
 
כשיצאנו לדרך, גם מבחינתנו זה היה מהפך, כי התחלנו לעבוד עם קהילות של קוד פתוח, והתחלנו לשתף פעולה עם חברות תוכנה מכל רחבי העולם, שפיתחו מוצרי תוכנה על רכיבי החומרה שלנו.
 
לנו יש מערכת הפעלה בשם OS10 לרשתות שלנו. אולם, כל לקוח יכול לבחור איזו מערכת הפעלה ואילו אפליקציות הוא מתקין ברשת שלו. חברות רבות נכנסו לתחרות בתחום התוכנה על המוצרים שלנו וזה משחק לטובת הלקוחות, שיש להם את חופש הבחירה, מה שהוביל להוזלת עלויות.
 
לכל מערכת הפעלה יש יתרונות וחסרונות. הצוות שלי ואני מסייעים בייעוץ ללקוחות, אילו מערכות תוכנה מתאימות לצרכים הספציפיים שלהם, כי בכל מערכת יש פונקציות שונות, שטובות לצרכים שונים. כך, שכיום אנו יכולים להתאים ללקוח פתרון 'מותאם אישית', בלי שהוא נלכד ברשת שלו לספק חומרה ותוכנה אחד. הלקוח יכול לבחור כל פלטפורמה וכל מערכת הפעלה המתאימה לצרכים שלו ולכיס שלו.
 
היופי במערכת פתוחה, שניתן להטעין תוכנה על מתג או נתב ולשנות את הייעוד שלו, רק בהחלפת תוכנה.
 
התוצאה: אפשר להשתמש, למשל, בנתבי אתרנט, שהם המוצרים הכי זולים ויעילים הנמצאים בשוק, לכל מטרה, רק בטעינת תוכנה מתאימה עליהם. כל מוצר, שהיה בעבר בקופסה נפרדת, ניתן למימוש על נתבים ומתגים מבוססי אתרנט. 
 
הפתרונות החדשים הללו עונים לצרכים החדשים של ארגונים בתחומים של עננים היברידיים ו-Multi-Clouds. כך, שארכיטקטורת הרשת מותאמת לארכיטקטורה הדינמית של שירותי הענן.
 
יש לנו לקוחות השולטים בקופסה אחת על התעבורה לחמישה Data Centers שונים ברחבי העולם, עם עננים שונים. פעם זה היה חלום, לבצע שליטה מרכזית כזו על רשתות כל כך מבוזרות".  
 
שאלה: איך אתה רואה את השוק הישראלי בתחום הרשתות?
תשובה: "ישראל היא ארץ הסטארטאפים - Startup Nation וזה מורגש בכל תחום ובכל מקום, שבו אני מבקר ונפגש בו עם לקוחות.
 
הייחוד של ישראל, שכאן רוצים פתרונות חדשניים אבל עם הרבה אבטחה. קודם כל שואלים אותך על האבטחה, במקביל לחדשנות. השילוב הזה מאתגר אותנו ומוביל אותנו לפתח ולספק פתרונות המותאמים לצרכים הללו.
 
השוק גם הבין, שלא צריך קופסה נפרדת לכל מטרה ברשת. אפשר לבצע כמעט הכל בתוכנה. לכן, יש לנו כבר לקוחות רבים בישראל, שמממשים הלכה למעשה את הגישה הזו".
 
שאלה: האם הפתרונות שלכם מתאימים גם לעולם הטלקום (חברות התקשורת)?
תשובה: "כמובן. כשהתחלנו בגישה של Open Networking ראינו, שגם חברות הטלקום עוברות טרנספורמציה דיגיטלית, לא רק ב-Data Centers שלהן.
 
הן החלו לחפש את המעבר לסביבה וירטואלית גם ברשתות התקשורת הציבוריות שלהן. הסיבות למעבר הזה מאוד ברורות: התגברות התחרות והצורך למצוא בידול בשוק תחרותי, הצורך להעלות לאוויר במהירות אפליקציות, שירותים ויישומים חדשים ללקוחות הקצה והכי חשוב: הצורך להתייעל ולחסוך בהוצאות. השיטה הוותיקה, שבה ספק הטלקום כבול בשרשראות ליצרן אחד, החלה להתפוגג.
 
כאן הגיע המקום שלנו, בגלל שאנו חזקים בווירטואליזציה של הרשת. מילת המפתח בעולם הטלקום היא NFV. זה הפך לפופולרי ולחובה בכל השוק העולמי.
 
לכן, אנו באים לספק הטלקום עם פתרון מלא, שנתפר ביחד עם החברות האחיות שלנו בקבוצה דוגמת VMware, שיש לה פתרון NFV מאוד מוצלח, ומציעים לספק הטלקום 'פתרון קצה לקצה' על מערכת אחת, שהוא יכול לבחור בה את כל הרכיבים המתאימים לצרכים ולשאיפות שלו בשוק התחרותי כל כך של עולם הטלקום.
 
כיום, אין שום ספק תקשורת, כולל בישראל, שלא מדבר עמנו עם יישום NFV. על הפלטפורמה שלנו אפשר להריץ הרבה אפליקציות ושירותים, כי זו מערכת פתוחה. זה מאפשר להעלות שירותים חדשים במהירות וגם להוריד שירותים במהירות, כשאין להם ביקוש ע"י לקוחות הקצה. המעבר ל-5G דוחף חזק את המהפכה הזו.
 
עם כל ההתלהבות מהטכנולוגיות החדשות, אני חייב להדגיש, שהביקוש לפתרונות יותר ותיקים דוגמת MPLS, לא נעלמו. יש עדיין ביקוש עצום לפתרונות MPLS.
 
לכן, המערכות שלנו הן עם תאימות לאחור ומספקות את היכולות החדשות של האבטחה, השרידות והגמישות, מה שיש ברשתות החדשות, גם על תשתיות מסוג MPLS.
 
הלקוחות יכולים להעלות ולהוריד אפליקציות ושירותים על רשתות MPLS בדיוק כמו שזה ניתן להיעשות על הרשתות הווירטואליות. זה החוזק של קבלת הגישה של Open Networking.
 
החוזק של הפתרונות היום הוא לא רק העברת המידע, מה שהיה חשוב בעבר: תמיד שאלו אותי מה רוחב הפס, שאתה נותן בפתרון שלך, אלא הנושאים החשובים באמת ללקוחות: ניהול התעבורה, ניהול האפליקציות, ניהול חוויית המשתמשים, ניהול האבטחה, ניהול השרידות, גמישות התפעול, החיסכון בהוצאות".
 
שאלה: לאן התחום הזה של רשתות תקשורת מתפתח אצלכם?
תשובה: "אנו נמשיך לפתח את התחום של ההפרדה בין חומרה לתוכנה ולבנות ארכיטקטורות וירטואליות.
 
הכיוון הכללי הוא אוטומציה מלאה של כל הפעילויות ברשת. זה חייב להגיע ע"י אינטגרציה של כל מה שיש ברשת, בדגש כיום על תחום האבטחה.
 
כדי לספק חוויית משתמש ברשת וחוויית משתמש למשתמשי הקצה, יש צורך באוטומציה מלאה ואינטגרציה מלאה בין כל רכיבי הרשת, כי כל רכיב בודד יכול לפגוע בחוויית לקוח הקצה. זה התחום החשוב ביותר בו אנו עוסקים כיום בפתרונות העתידיים שלנו.
 
נושא נוסף, שבו אנו עוסקים, הוא שחרור התלות לא רק בתוכנה, אלא גם שחרור התלות בחומרה. כלומר: אתה תוכל להחליט מהם רכיבי החומרה, שיהיו במתג או בנתב, שאתה רוכש. לא אנו נחליט על זה בשבילך.
 
לצורך כך יש להתאים את מערכות ההפעלה והיישומים השונים של התוכנות, שקיימות כיום ברשתות שלנו, למציאות העתידית, שהתוכנה תוכל לרוץ על כמה Chipset שונים לפי בחירת הלקוחות.
 
תחום נוסף שמתפתח הוא תחום הניטור. כיום יש דרישה לניטור וניתוח אנליטי של התעבורה. זה מגיע גם מעסקים וארגונים גדולים וגם מספקי הטלקום הגדולים. לכן, אנו מפתחים פתרונות לניתוח אנליטי של מה שעובר ברשתות מבלי לפגוע בביצועים של הרשתות. הכל הולך, כמובן, עם אוטומציה מלאה.
 
לכן, בכל הפתרונות העתידיים שלנו תראה, שה-AI הוא חלק בלתי נפרד מהפתרון ולא רכיב, שיש להוסיף אותו בנפרד, כמו היום".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
מריו אואנו: "המטרות שלי הן החלומות שלי.

לא כל החלומות מתגשמים, אבל כל מטרה שמושגת - היא הגשמת חלום.
 
המטרה שלנו, להוביל את השוק העולמי של רשתות, הושגה, וגרטנר הציבה אותנו בראש הטבלה העולמית. כעת, אנו עובדים על קביעה ומימוש המטרות הבאות, כשבמרכזן פתיחות ברשתות לא רק בתחום התוכנה, אלא כפי שציינתי, גם בתחום החומרה. אנו מעוניינים להוביל את השוק למצב, שבו הלקוחות יוכלו לבחור גם חומרה וגם תוכנה בנפרד לפי רצונם וצרכיהם.
 
הנקודה המרכזית היא להעניק ללקוחות את החופש לבחור. לסיים את הכבילה רבת השנים שלהם. אני כבר רואה ניצנים ברורים של הצלחה בכוון הזה.
 
כיום, כמעט בכל פרויקט חדש, שאני נדרש לייעץ לגביו, הלקוחות מכניסים את 'חופש הבחירה' בתנאי הסף שלהם לפרויקט. זה נקלט אצלם.
 
הגישה שלSDN  כבר לא דורשת שכנוע. הלקוחות מבינים מה זה ולמה זה חשוב. כמעט כל פרויקט חדש שלנו הוא עם התקנה של תשתית תקשורת פתוחה. זו הצלחה, שקיימת גם בישראל. לכן, אני מאוד אופטימי בהצלחת היעדים שלנו.
 
אני מסתובב בישראל ומרגיש באוויר את השינוי. הווירטואליזציה היא מילת המפתח, גם ברשתות. זה מקרין על כל תחום. פעם מנהלי IT ומנהלי רשתות היו באגפים נפרדים בארגון ופעלו בנפרד, בקצבי עבודה נפרדים. כיום, הכל הופך ל-ICT, ליחידה אחת המטפלת בכל.
 
הכל דורש תזמון: השרתים, העיבוד, האחסון וגם הרשת. זה תזמון כמו בתזמורת. צריך מנצח אחד, אחרת זה לא ייצא קונצרט, שאפשר לשמוע, אם כל אחד ינגן בקצב שלו ומנגינה שונה.
 
זה העיקר במסר שלי כשאני מגיע ללקוחות שלנו. אני מדגיש בפניהם, שחוויית המשתמש, חוויית הלקוח, היא דבר שניתן להשיג אותו רק בתזמורת עם מנצח אחד. כולם חייבים לפעול תחת ההנהגה של מנצח אחד, שמכווין הכול אוטומטית, במערכת וירטואלית ופתוחה".

סרטון:
Dell EMC Networking Virtual Edge PlatformVEP4600 Customer Testimonial: Dell IT Internal Deployment
מנצח תזמורת



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים