אפקט הקורונה: מיקרוסופט סוגרת את חנויותיה. עבודה מרחוק משתלמת יותר
מאת:
מערכת Telecom News, 27.6.20, 15:10
שינוי אסטרטגי במיקרוסופט: סגירת חנויות פיזיות והמשך שירות, מכירה, הדרכה ותמיכה מרחוק בלקוחות באמצעות הצוותים אונליין.
מיקורוסופט הודיעה אמש על שינוי אסטרטגי וכל חנויותיה (מעל למאה חנויות, רובן בארה"ב) תיסגרנה לעד. זאת, למעט כמה חנויות בודדות בלונדון, ניו יורק, סידני ובקמפוס החברה ברדמונד. שם יוכלו לקוחות להתנסות במוצרי החברה.
צוותי החברה ימשיכו לשרת את הלקוחות ממשרדי החברה ובאמצעות "עבודה מרחוק" מהבית בתחומי המכירות, ההכשרות והתמיכה.
הסיבה העיקרית היא נגיף הקורונה, שגרם לסגירת החנויות, אבל קרוב לוודאי, שהשפיע גם מספר הלקוחות הנמוך יחסית, שפקד את החנויות קודם לכן.
מאז תחילת משבר הקורונה בחודש מרץ, סייעו צוותי החברה לעסקים קטנים, עזרו ללקוחות שפנו לתמיכה והכשירו מאות אלפים מרחוק ב-14,000 סדנאות אונליין ו"מחנות קיץ".
כל הפרטים בהודעת מיקרוסופט -
כאן.
אין ספק, שעולם העבודה "פוסט קורונה" יהיה שונה ממה שהכרנו עד כה. מומלץ לקרוא על מחקר "פוסט קורונה" מעניין המציג את מגמות העתיד במקומות העבודה במגוון תחומים, חושף מה קרה בחודשי הקורונה הראשונים ואת סדרי העדיפויות של 600 מנהלי
IT בכירים ומה צופן העתיד -
כאן.
אין גם ספק, שחברות רבות אחרות תלכנה בעקבות מיקרוסופט. הנגיף משנה את עולם העבודה.
צילום תמונות של חנות מיקרוסופט בניו יורק: ש. וייס
עדכון 28.6.20, 08:50: היום הודיעה החברה
שמשתמשי Teams יכולים להוסיף עד 300 משתתפים לשיחה.