Telecom News - רביב דרוקר וניר חפץ עובדים על כולם בעיניים: חשיפות מדהימות ובלעדיות

רביב דרוקר וניר חפץ עובדים על כולם בעיניים: חשיפות מדהימות ובלעדיות

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> רביב דרוקר וניר חפץ עובדים על כולם בעיניים: חשיפות מדהימות ובלעדיות
רביב דרוקר וניר חפץ עובדים על כולם בעיניים: חשיפות מדהימות ובלעדיות
מאת: אבי וייס, 20.10.22, 07:00דרוקר צילום מסך

חשיפות חדשות, מרתקות ומזעזעות גם יחד, בעניינו של ניר חפץ ובעניינו של רביב דרוקר, והצגת מסמכים בלעדיים המראים את הספינים וההטעיות שלהם. בנוסף, חשיפות מדהימות אודות עו"ד שלומית ברנע-פרגו ועוד שפע של חשיפות מפתיעות. 

צמד הבדאים, רביב דרוקר וניר חפץ, ממשיכים לתעתע בציבור ומתכננים שידור תכנית מיוחדת של "עובדה" ב-20.10.22 בערב, במטרה להשפיע על הבחירות. 

לקראת שידור תכנית "המקור" של רביב דרוקר עם ניר חפץ [עד המדינה], הפרומו לתוכנית כאן בטוויטר, פרסמה פרופ' טליה איינהורן בטוויטר:
טליה איינהורן
הצילום של ההתחייבות של ניר חפץ - כאן מתחת, המסמך המלא - כאן.
ברור שהם מרגישים את עצמם מוגנים ולא קיבלו אישור מאיש לשדר את התוכנית.
התחייבות

במסגרת הפרומו לתוכנית, רביב דרוקר החל להפיץ יומן ישן של ניר חפץ, (בתמונה משמאל, צילום מסך), מהשנים 2009-2010. היומן הזה חסר ערך ונוגע לתקופה מחוץ לכתב האישום, תקופה בה הצמד עו"ד שלומית ברנע-פרגו וניר חפץ ניסו להפיל את בנימין נתניהו (רוה"מ אז) בפח. את זה אין ביומנים הללו, אבל יש בתיעוד והקלטות ברורים, למשל כאן. הסיפורים של ניר חפץ בהתייחס לתוכנית "המקור" של רביב דרוקר הם בני שנים, כמופיע כאן במזכר חסוי של המשטרה מ-2018. ניר חפץ צילום מסך

היחסים ביניהם היו מאוד הדוקים כעולה מתמליל שיחה של שניהם שחשף אלי ציפורי:
שלומית וחפץ

כאן אציג ואחשוף מספר מסמכים בלעדיים המוכיחים את הספינים הבזויים של הצמד ניר חפץ ורביב דרוקר.
חלק מהחומרים המוצגים כאן בבלעדיות וראשוניות, מסתמכים על חומר רקע רב שיש באתר זה והנוגע לשניהם ומצוי בנספח כאן למטה. לכל מי שמעוניין בכל המסמכים שחשפתי בנוגע לשניהם, מומלץ לעיין בהם בלינקים הרבים הנמצאים בנספח כאן למטה. 

א. חשיפות מרתקות ומזעזעות גם יחד, בעניינו של ניר חפץ.

1. ניר חפץ דואג לניר חפץ ועובד בעיניים על כולם, גם על ביבי, במיזמים בשת"פ "וואלה!":
ניר חפץ, כזכור, קיים צירים מקבילים ועסקיים בינו לבין אילן ישועה ולשאול אלוביץ' - שבהם האינטרס שלו היה אחד ויחיד: ניר חפץ, רק ניר חפץ ומה ירוויח חפץ בעניין הזה.

תזכורת: בין השנים 2014–2017 (בפועל עד מעצרו בפברואר 2018) ניר חפץ שימש כדובר ויועץ תקשורת של שרה ובנימין נתניהו.

הוא עשה זאת כפרילנס ובמקביל לניהול עסקיו הפרטיים. 

לפני כאן, בשנים 2009-2010 ניר חפץ עבד, כאמור לעיל, כשכיר וכבעל תפקיד די בכיר בלשכת רוה"מ, כראש מערך ההסברה. הוא פוטר, כנראה לפי המלצת השב"כ, כמפורט בידיעה כאן

הנקודה הכי חשובה וקריטית כאן: במקביל לעבודתו עבור משפחת נתניהו, כל השנים הללו, ניר חפץ היה מחובר לקבוצת בזק ובכלל ול"וואלה!" בפרט, במיזמים ותפקידים עסקיים, הכל בניגוד מוחלט להסדר ניגוד העניינים שלו, מאחורי הגב של משפחת נתניהו, תוך הסתרת האופי המלא והמדויק של כל המיזמים והפעילויות הללו.

דוגמה לאחד מהמיזמים שלו במחצית 2015 שתוכנן להתבצע במסגרת בזק בינלאומי - יש כאן וכאן (מחקירת מוטי אלמליח, לשעבר מנכ"ל בזק בינלאומי).  

על אחד הפרויקטים הכי גדולים הללו, עדכן ישועה את אלוביץ' - אחרי שקיבל הודעה מיונה ויזנטל, (בתמונה משמאל צילום מסך), לשעבר סמנכ"ל התוכן של חברת 'יס', שהיה המנכ"ל של 'הפרויקט של ניר חפץ. ישועה אכן "תרם" אותו לחפץ, כדי שיהיה מנכ"ל הפרויקט הסודי שיזם.יונה ויזנטל ציולם מסך החשיפה של חלק מהפרויקטים הללו בחקירה הנגדית של אילן ישועהכאן, מהבלוג של אלי ציפורי
 
כך כתב ישועה לאלוביץ':
 
"הפרויקט של ניר חפץ" [פרויקט סודי שהוא החל בגיבושו כבר ב-2015, כאן ובתמונה משמאל כאן מתחת - נמצאת רשימת חברי הצוות הבכיר, שעבדו על הנושא הזה בחשאיות כשנתיים: 2016-18], הוא פרויקט הקמת ערוץ ברודקאסט, שחלק מרכזי בשידוריו יהיו חדשות ואקטואליה [דמוי "פוקס ניוז"] כאשר המטרה שלו היא להגיש בקשה לרישיון בתחילת יוני. כפי שסיכמנו אני אהיה גם שם יועץ בחודשיים האלה ובין היתר נראה איפה אפשר לשלב/לדאוג שוואלה! תהיה ספק של חלק מהתוכניות בערוץ זה (לפי בדיקה ראשונה משפטית אין עם זה בעיה)".
 
מה שניסו חפץ וישועה הוא להשתמש באולפנים של ישועה \ "וואלה!" ולצורך זה גייסו כמה מיליארדים ש"ח (על הנייר) תחת 'הסכם סודיות'.

שימו לב לגלריית השמות, שהייתה אמורה להשקיע כ-100 מיליון ש"ח בפרויקט: ארנון מילצ'ן, ג'יימס פאקר, רופרט מרדוק וגם לארי אליסון.

אילן ישועה שיקר בלי למצמץ בעדותו בבית המשפט לגבי השת"פ ההדוק שלו עם ניר חפץ ב"מיזם הטלוויזיה" - כאן


כדי לממש את התוכנית השאפתנית הזו, ניר חפץ ביצע אין ספור של פעולות בשנים הללו, כולל הקמת צווצוות חפץת (שלא ברור מהיכן היה לחפץ הכסף להחזיק את הצוות הזה במשך כשנתיים, בלי מקורות הכנסה, שכן פעילות הצוות הייתה חשאית), שרשימת המשתתפים בו מצויה בתצלום משמאל הלקוח מפורטל העבודה הפנימי והסודי של הצוות הזה, שנשען בפועל על "וואלה!", והוא התחיל עם הצעת חוק, שהציע לנתניהו כבר באפריל 2015, אחרי שנתניהו ניצח בבחירות ונבחר לראש ממשלה.

המסמך המלא של הצעת חפץ לנתניהו יש כאן והקטע הספציפי הנוגע למיזם האישי שלו יש כאן מתחת:
חוק חפץ

בעדותו בבית המשפט - כאן - ניר חפץ דיבר די בגלוי על המיזם שלו, אבל הסתיר את האמת שמיד נציג, בנוגע למיזם הגרנדיוזי וההזוי הזה. אלו ציטוטים מעניינים מעדותו של ניר חפץ בחקירה הנגדית של עו"ד ז'ק חן ב-20.12.21 (מושיק קוברסקי אסף את הציטוטים הללו מפרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם, לטובת הקוראים המתעניינים בעובדות ולא בספינים השקריים של הצמד דרוקר-חפץ).

בהערת אגב נציין, שרוב חברי הצוות במיזם של חפץ (כמנותח כאן) היה שמאלני (או בעלי השקפות עולם שאינם מהימין), למשל נועם שלו ואשתו - מנהלי ההפקות, והמנכ"ל יונה ויזנטל, מנהל התוכן, וחיים זמל שהיה אמור להיות מנהל הכספים של הערוץ. בעיון בפייסבוק שלהם, ניתן להבין שערוץ ימני לא היה יוצא מזה, מקסימום ערוץ מאוזן - אולי סביב מרכז- שמאל.
זה ממש לא "פוקס ניוז" ימני

תוך כדי ניתוח וחשיפת פעילות צוות "מיזם הטלוויזיה" של ניר חפץ, התגלה דבר מחריד ביותר נוסף: חומרי חקירה מקוריים מ"תיק בזק" (חקירה של הרשות לניירות ערך), סה"כ 10 מסמכים מקוריים, עוד בטרם שהם הועברו לסנגורים, הודלפו לראשי המיזם (יונה ויזנטל, ניר חפץ), כמפורט כאן. מדהים ומזעזע. 

כ"כ התגלה, שיו"ר רשות ניירות ערך דאז, פרופ' שמואל האוזר, מי שיזם ביחד עם הפרקליטות ועו"ד שלומית ברנע פרגו את חקירת "תיק בזק", היה נפגש בחשאי עם נוני מוזס, פגישות שהתקיימו בגן שבו שניהם היו מביאים את הילדות הקטנות שלהם (מנישואים שניים). תמונה לדוגמה למפגש החשאי הזה יש כאן. מדהים ומזעזע. 

חשפתי סדרת מעשים עם חשדות כבדים למעשים פליליים (לכאורה) ברשות ניירות ערך (מפורט כאן שלקוח מכאן, וגם כאן).
כל ניסיונותיי ותלונותיי בנושאים החמורים ביותר הללו - לא זכו למענה מתאים או בכלל.

כל הפניות לרשויות (יועמ"ש, פרקליט המדינה, המשטרה, ויו"ר הרשות לניירות ערך, שהחליפה את האוזר - ענת גוטה) לחקור את החשדות הללו, נתקלו ב"קיר אטום" וחיפוי מוחלט למעשים הפליליים המרובים, לכאורה, שקשורים במה שנחשף. מזוויע. 

עכשיו אקפוץ לעניין השיבוש, שמיוחס לשאול אלוביץ' בנושא "השמדת הראיות". זה סעיף בכתב האישום בתיק 4000 המיוחס משום מה לשאול אלוביץ' ולרעייתו איריס
 
נדמה, שמוטי גילת (כאן) שקיבל כמה מסרים בהדלפה מהפרקליטות ופרסם אותם, לא הבין אפילו מה הוא כותב מדף המסרים הזה של הפרקליטות, כי השיבוש היה ביוזמתו של חפץ עצמו!! בני הזוג אלוביץ' לא עברו שום עבירה של שיבוש. 
 
כך העיד ניר חפץ:
 
"בשלב מסוים", מתוך לחץ, חרדה, פאניקה, תקראו לזה איך שתקראו, עשיתי מעשה איוולת, שטות ופניתי לשאול אלוביץ'. ביקשתי לבוא אליו הביתה לפגישה בארבע עיניים וזו התקיימה בשעת ערב, בחשיכה, בחלק העליון של בית המשפחה… הגעתי אליו עם הבשורה שגם בבלפור חוששים שהחקירה היא בענייניו והוא נראה אחוז אימה. כולו היה חיל ורעדה".
 
בפגישה הזאת, שאותה יזם כאמור חפץ, נולדה ההחלטה המשותפת לנסות ולשבש את החקירה באמצעות השמדת ראיות, השמדת מסרונים, והשמדת טלפונים ניידים. יתרה מזאת: חפץ ביקש משאול ומאיריס אלוביץ', שהשתתפה בחלק מהפגישה, להזמין אליהם הביתה בדחיפות את אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, ולבקש ממנו להתנהג בדרך דומה.
 
ישועה אכן הוזעק בלילה לבית משפחת אלוביץ', שמע מה סיפר להם ניר חפץ, והבטיח לשתף פעולה בהשמדת הראיות. הבטיח, אבל לא קיים. הוא הצליח להתחמק מהמשימה בכל מיני תירוצים, שמר לעצמו את התחמושת היקרה, ועשה בה שימוש רק אחרי שהוזמן לחקירה חוזרת ברשות ניירות ערך ובמשטרה. רק אז הוא 'קרע חלון' לסיפור הפגישה הלילית בבית אלוביץ'.
 
חפץ עצמו, מיותר לומר, אישר את עדות ישועה ואף אמר לחוקרים:
 
"לא רציתי להיות עבריין… כאן בעדות שלי קשה לי להביט לכם בעיניים… בזמן אמת לא חשבתי שאני עבריין…"
 
כעת אפשר להבין למה חפץ רץ מהר לאלוביץ' ורצה להשמיד את כל התכתובות אצלו ואצל ישועה - זה ממש לא קשור לעסקי השוחד שלא היו. זה קשור אך ורק לעסקיו האישיים והסודיים של ניר חפץ.

הוא חשש, שהעסקים שלו עם ישועה ואלוביץ' יתגלו - רק זה מה עניין אותו. על שוחד, לכאורה, בעסקת המיזוג - זה עניין את קצה הציפורן שלו.
 
חפץ היה, כאמור, היזם של מיזם טלוויזיה גרנדיוזי, כאשר יונה ויזנטל יועד, כאמור לעיל, כמנכ"ל המיזם. הסברים נוספים על המיזם הזה יש כאן.
על-פי הערכות, חפץ עסק במיזם הזה כנראה מאחורי גבו של נתניהו (למרות שנתניהו היה עקרונית בעד, אבל כנראה נתניהו לא ידע את כל פרטי התוכנית, שהייתה מבוססת על ישועה ואולפניו וגם אלוביץ'), יוזמה, שעבד עליה במשך שנתיים, מ-2016 (התכנון החל ב-2015, כאמור לעיל).

בסוף 2016, כשהחלו השמועות אודות החקירות בענייני בזק, הוא פשוט החליט כנראה להעלים את העניין הזה, שהיה סודי מבחינתו, והוא ידע, שיש שפע של התכתבויות שלו עם ישועה ואלוביץ' על השימוש באולפני וואלה! כבסיס למיזם הטלוויזיה שלו.
 
לחפץ היה אינטרס ברור להעלים את פרטי הפרויקט הסודי, כי המשקיעים כבר אמרו לו, שהם כנראה נוטשים את המיזם (עיקרי המיזם דלפו בזמנו ל"דה-מרקר" והובילו לבריחת כל המשקיעים הפוטנציאלים).

יש הטוענים בנחרצות שההדלפה של יונה ויזנטל גרמה למיזם הזה להתפרק. ייתכן וזו האמת. בנוסף, לא ברור מי מימן את הטיסות של ניר חפץ וחברי הצוות ברחבי העולם בין שועי עולם, למשל, הטיסה שלו ללונדון. נועם שלו הוא זה שנסע עם ניר חפץ לפגישה בלונדון לגייס את רופרט מרדוק למיזם. 
 
בקיצור, חפץ רצה להגן על עצמו ועל המשקיעים המיליארדרים, שפחד מהם - אם זה ייחשף - כי כולם היו חברים טובים מאוד של נתניהומרדוק, מילצ'ן, פאקר וכמובן גם לארי אליסון. אח"כ התגלה, שחפץ נפגש גם עם ראשי קונצרן אקסל שפרינגר הגרמני (זה שקנה מוואלה! את אתר יד 2). 

הוא היה בפאניקה, שהכול יתגלה כולל הקשר עם המיליארדרים הללו, שדרשו סודיות מוחלטת למעורבותם ולהשקעתם העתידית במיזם.
 
ניר חפץ בישל את כל העניין הזה, הוא ולא אחר.

יודגש, שלניר חפץ היו לא מעט גרסאות בחקירותיו (וגם בעדותו המבולבלת בבית המשפט המחוזי בי-ם), והכי חשוב, הגרסאות המאוחרות שלו (אחרי שנהיה 'עד מדינה'), בכלל לא דומות לגרסאות הראשונות שלו, שנראה שהן הכי קרובות מציאות, ברשות ניירות ערך ובלהב 433, כפי שניתן לקרא כאן וכאן

תזכורת למי ששכח: ניר חפץ כנראה הועסק כ"סוכן" של להב 433 גם ב"תיק חדרה" - כאן

אלי ציפורי פרסם פוסט חשוב ביותר בעניין זה של "השמדת ראיות": "‏מה מסתיר ניר חפץ?
‏בעדותו שטח חפץ סיפור על שיבוש החקירה שהוא יזם להשמדת הסלולריים. להוכחה שלא עשה זאת לבסוף הביאו בפרקליטות תמונת חפץ ביום ההולדת של ניקול ראידמן עם 2 סלולריים בידו (שאיבד שם לטענתו). [התמונה כאן].
‏הבעיה: שיחת השיבוש הייתה בסוף דצמבר 2016, ואילו יום ההולדת של ראידמן ב-11.6.2017, קרוב לחצי שנה אחרי כן!
‏מה שבטוח: הסלולריים נעלמו ובהם סודותיו של חפץ. ‏תודה לאבי וייס."

הערות חשובות לפרסום התצלום הזה מיום ההולדת של ניקול ראידמן מיוזמתו של ניר חפץ:
1) הכיצד בני הזוג אלוביץ' ואילן ישועה נדרשו למחוק את כל תכולת הסלולריים שלהם ולהשמיד את המכשירים עצמם, אבל אין כל ערך להשמדה הזו אם ניר חפץ לא מבצע זאת במקביל (כי כך כל המידע נשאר קיים, אצלו). למה הוא לא השמיד המידע אם דרש זאת מאחרים?
2) בעיון בתצלום מקרוב רואים, שהחזקת 2 הסמארטפונים בידו היא מאולצת ולא טבעית. כנראה זה צילום לצרכי הצגה של הטעיה.
3) אם אכן 2 המכשירים של חפץ אבדו במסיבה הזו (קצת לא סביר), אז מה קרה לתוכן של המכשירים? 
התוכן החשוב הזה (כולל כל ההתכתבות שלו עם בני הזוג אלוביץ'אילן ישועה ועוד), הוא הרי לא נמחק והוא נטען אוטומטית וידנית במכשירים החדשים שקנה. 
למה הפרקליטות לא הפיקה את המידע הזה?
למה איש לא דורש עד היום להפיק את המידע הזה מהסלולריים שלו?

תשומת לב לגבי התוכן של הסלולריים של ניר חפץ: ובכן, טלפונים האבודים מהמסיבה של ניקול שבה השתתף ניר חפץ, הטלפונים הללו נמצאו, אבל לא היה עליהם מידע. כלומר: גם הם נמחקו.
זה ממש מעניין, כי זה סותר מה שאמר ניר חפץ בחקירה הראשית (טען שלא השמיד\מחק מידע וטען שאיבד את הסלולריים הללו במסיבה של ניקול).

יש לעניין חמור זה אחת מ-3 המשמעויות הבאות: 
א) חפץ כן מחק הכל, בניגוד למה שאמר בחקירה הראשית והוא שיקר לבית המשפט. 
ב) אולי המשטרה\הפרקליטות המלווה מחקה את התוכן של הטלפונים כדי להעלים ראיות מההגנה?
ג) חפץ עצמו, בין בידיעה או אי ידיעת המשטרה והפרקליטות, ניקה את המכשירים ממידע, לקראת חקירתו (וסיפור האובדן היה רק תירוץ), שזה שיבוש והעלמת ראיות, כמו המיוחס לשאול אלוביץ' ולאשתו איריס. אולם, החוקרים והפרקליטות, כנראה, לא ביקשו ממנו שם וסיסמה לכל האפליקציות שלו במכשירים, כדי לטעון את המידע הנמצא בענן. כך, שהמידע הזה עדיין נמצא בעננים (של אפל וגוגל ווטסאפ, מיקרוסופט וכיו"ב). 

כל אופציה היא רעה לשלטון החוק בישראל ומצביעה על תהליכי "תפירת תיק 4000". אם תשובה ג' נכונה, אזי זו רשלנות רבתית (אולי מכוונת) של התביעה ואפשר כעת [לפי הפסיקה החדשה של בית המשפט העליון הנמצאת כאן], לבקש להוציא נתוני תקשורת מהסלולריים הללו בצו של בית המשפט (גם בלי בקשת קצין משטרה, ככתוב ב"חוק נתוני תקשורת" ו"חוק האזנות סתר"). זה טרם נעשה ולא ברור למה. 

כדי להסוות את המיזם הסודי הזה, שבגינו נעשתה פעולת המחיקה של הסלולריים, הומצאה גרסה אחרת לחלוטין עבור הפרקליטות ע"י ניר חפץ (אולי בשת"פ אילן ישועה): שהמיליארדר ג'יימס פאקר, חברו של נתניהו, התעניין ברכישת אתר וואלה! והודלף, שזה היה בערך של כ-600 מיליון ש"ח (זה הודלף למשל כאן לערוץ 10 וכאן למעריב). זאת, במטרה להסיט כל חשד מניר חפץ, שעסק באותה עת באינטנסיביות רבה עם צוות גדול בראשותו של ויזנטל כמנכ"ל, במיזם הטלוויזיה הסודי הזה, שנעשה בשת"פ מלא עם אילן ישועה, ופעל בעניין זה גם מול פאקר, כמשקיע אפשרי במיזם הטלוויזיה שלו (וכמשקיע סכום הגיוני: 25 מיליון ש"ח במיזם. לא סכום לא הגיוני של 600 מיליון ש"ח ברכישת "וואלה!", שנמכרה לבסוף לאיש העסקים אלי עזור ב-2019 בכ-60 מיליון ש"ח, עשירית מהסכום הזה).

יתרה מכך. עולה, שבפגישה של סוף 2016, שנועדה לנסות ולזהות על מה מתקיימת חקירה סמויה, השתתפו 2 עורכי דינו של נתניהויוסי כהן ועמית חדד. ניר חפץ לא סיפר להם על היוזמה הפרטית שלו של 100 מיליון ש"ח, שרקח עם צוות שלם מול אלוביץ' וישועה, כאמור לעיל, יוזמה, שהייתה מבחינת המשקיעים סודית ביותר

להלן הקטע מעדותו של ניר חפץ בחקירה הראשית ביום השני לחקירתו בבית המשפט המחוזי בי-ם:
"בסוף 2016 פורסם ב'הארץ' שהולכת להיות רעידת אדמה. שאלתי את עמית חדד מה הולך להיות, הוא העריך שמדובר על יחסי אלוביץ-נתניהו.
‏עו״ד יוסי כהן הציג בפני רשימה של אנשים. הוא סיפר, שישב ערב קודם עם נתניהו והם חשבו מי יכול להיות. בראש הרשימה היה אלוביץ', ואחר כך פאקר.
מיד לאחר מכן עשיתי משהו, שאני מצטער עליו. נסעתי לפגישה לילית בביתו של אלוביץ' ואז ישבנו וסיפרתי לו על תוכן השיחה עם עו״ד יוסי כהן
אלוביץ' מיד קטע את השיחה וביקש מאיריס אלוביץ' להיכנס. הטעות הזאת שינתה את החיים שלי, אז קצת קשה לי להעיד.
חזרתי על התיאור באזני איריס אלוביץ' ולמעשה אמרתי להם, שימחקו את ההתכתבויות בנינו.
אלוביץ' אמר שזה לא יעזור, הוא אמר, שצריך ״להיפטר מהברזלים״. הוא אמר שידאג, שאילן ישועה יעשה את זה וגם הוא ואשתו. הוא אמר לי להיפטר מהנייד שלי.
שאלתי אותו אם זה לא ייראה חשוד? הוא אמר, שהוא יחליף רוחבית סלולריים לכל בכירי בזק. הוא אמר לי להתקשר לאילן ישועה ולעדכן אותו בשיחה עם יוסי כהן.
יצאתי משם הייתי בדאגות קשות, לאחר מספר ימים קניתי מספר חדש אבל לא נפטרתי מהמכשיר הישן שלי.
מיד לאחר מכן פרשת 2000 והייתי מאושר באותו רגע. הטלפון אבד אבל לא נפטרתי ממנו. אני מודע להשלכות ולוקח אחריות מלאה.
לעורכי הדין כהן או חדד לא היה שום מושג על מה שתיארתי כאן.
הזוג נתניהו לא ידעו על פגישת השיבוש שלי עם הזוג אלוביץ'.
מאוחר יותר שרה ויאיר נתניהו ביקשו ממני לוודא, שהזוג אלוביץ' מוחקים את הניידים שלהם - לבנימין נתניהו לא היה זכר באותה פגישה."חפץ ןמנלבליט

למעשה, בדיון בבית המשפט המחוזי התברר, שהאינטרס של חפץ היה לקבל מאלוביץ', מישועה ומאחרים פרנסה, עבודה ושת"פ פרטיים שלו, בפרויקטים שונים עם החברות השונות, בעלויות עתק, תוך ניגוד עניינים חמור לעבודתו כיועץ תקשורת של נתניהו (הסדר ניגוד העניינים שלו כאןההסדר הנוסף שקבע היועמ"ש דאז עו"ד יהודה וינשטיין בסיוע צמוד של עו"ד דינה זילבר לנתניהו, לגבי ניגודי העניינים של ניר חפץ - יש כאן), הכל נעשה בלי שום קשר לנתניהו ובלי ידיעתו של נתניהו (או שרה נתניהו) ובלי שום קשר לכתב האישום.
זה רק מה שעניין אותו (את חפץ) - רק העסקים הפרטיים שלו. 

רשימת החברות שבבעלותו של ניר חפץ יש כאן.

הפרטים מרשות התאגידים על החברה המרכזית של ניר חפץ יש כאן

ניתוח שינויי השמות של החברה המרכזית של ניר חפץ, מול הסדרי "ניגודי העניינים" שלו - כאן

החלק הכי חשוב לעניינו, שלקראת התנעת המיזם, ניר חפץ החליף את שם החברה שלו לשם שנתניהו לעולם לא היה מסכים לכך, ויש כאן, לכאורה, "הפרת אמונים" בדרגת חומרה יתרה, ושלל עבירות אחרות כחול אשר על שפת הים, כעולה מהתצלום הבא (הסבר על תהליכי שינוי השמות של חברות ניר חפץ יש כאן):
חברות ניר חפץ

האם נתניהו הסכים לכך, שניר חפץ הקים ב-22.12.14 (שם שאושר ברשם החברות ב- 18.1.15 והיה בתוקף עד 11.4.16) חברה ששמה: "מיזם תקשורת - ביבי חפץ תקשורת ואסטרטגיה בע"מ"?

באנגלית שם החברה ממש מרשים, כאילו המדובר בתאגיד בינ"ל ענק: Enterprise Communicaions - BIBI HEFEZ Media & Strategy Ltd.

עניין חמור ביותר זה לא הובהר בדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם!

כאמור לעיל, גם לא ברור מהיכן המיליונים שהוציא ניר חפץ כדי להעסיק כ-10 בכירים בהכנת המיזם הזה באופן חשאי במשך כשנתיים ולכולם הוא שילם, כעולה לדוגמה מחוזה העסקה הסטנדרטי שהוא חתם עם הבכירים הללו (זה חלק העליון של ההסכם, פרטים מזהים נמחקו מטעמי הגנה על הפרטיות):

חוזה העסקה של ניר חפץ

תשומת לב שניר חפץ חתם על ההסכמים עם עובדיו במיזם החשאי הזה בשם חברה לא נכון (אולי בכוונה, הסיפור הזה מובהר ומוסבר בהמשך), כי שם החברה שלו ב"רשם החברות" הוא אחר, ראה כאן.

בנוסף, נושא ניגוד העניינים של ניר חפץ גם נדון בבג"ץ - כאן - שדחה את העתירה, שעסקה גם בקשרים בין חפץ לד"ר מנדלבליט, כשנטען בבג"ץ, שחפץ סייע לו (לד"ר אביחי מנדלבליט) להתמנות ליועמ"שיודגש, שהסיפור הזה נחשף לראשונה אצל אלי ציפורי כאן, ולא זכה לחשיפה מספקת. כנראה, יש קשר בין כל התהליכים הללו, כשניר חפץ הוא הציר המוביל של ההתרחשויות באותה עת, מאחורי גבו של נתניהו. 

להלן הקטע הכי חשוב בעתירה בבג"ץ (עתירה שנדחתה, כאמור לעיל, אבל העובדות הללו אושרו בעיקרן בבג"ץ):
חפץ ומנדלבליט

באופן אירוני יצא, שכל הקשרים של ניר חפץ (וגם של שלמה פילבר) לא עזרו לשניהם. כש"הקליקה" ובתוכה צמרת הפרקליטות, המשטרה ורשות ניירות ערך, הגיעו למסקנה שניר חפץ "לא סיפק את הסחורה" ב"תיק בזק" ושלמה פילבר סרב להיות עד מדינה נגד נתניהו ב"תיק בזק". לכן, החליטו ב"קליקה" שכדי למגר את "משפחת הפשע" (משפחת נתניהו) יש "להוריד את הכפפות" מולם, לשבור אותם בשיטות של ה-KGB שנכנסו למשטרה במלא עוצמתן בתקופת המפכ"ל רוני אלשיך, לנצל את החולשות האנושיות שלהם ולרסק אותם ולהפוך אותם ל"עדי מדינה" ולסוכני משטרה", מהסוג הכי נחות. זה הצליח בחקירות של השניים בלהב 433 והשניים פברקו מדמיונם סיפורים על נתניהו שלא היו ולא נבראו, רק כדי להיחלץ מהבור אליו נפלו, ובכך הפכו לשותפים מלאים ל"תפירת תיק 4000". זה, כמובן "התפוצץ להם בפרצוף" בבית המשפט המחוזי בי-ם, כשהפכו מ"עדי התביעה" ל"עדי הגנה", כמפורט בכתבות הרבות שיש כאן למטה בנספח. 

2. ניר חפץ לא היה יכול לקיים את המיזמים שלו ללא גיבוי וחיפוי מה"קליקה" ובראשה עו"ד שלומית ברנע פרגו:

א. תשומת לכמה בעיות חמורות בהסדרי ניגודי העניינים עם ניר חפץ, שהוצגו כאן בלינקים מעל:דינה זילבר
  • ההסדרים הללו נחתמו בסוף 2015, בעוד שניר חפץ החל לעסוק בענייני יחסי ציבור למשפחת נתניהו שנה וחצי קודם לכן (!) למה?
  • למה ההסדרים הללו לא רועננו זמן קצר אחרי כן ע"י עו"ד דינה זילבר, (בתמונה משמאל), מי שהייתה במשך שנים משנה ליועמ"ש, וד"ר מנדלבליט (שנכנס לתפקידו בתחילת פברואר 2016), כשהם החלו לטפל ב"הסדרי ניגודי העניינים" של נתניהו, והוציאו הסדר חדש, שהחל להיות מטופל על ידם מיד לאחר שד"ר אביחי מנדלבליט נכנס לתפקידו?
  • מי בדק את הפעילויות הרבות של ניר חפץ מידי 3 חודשים, ככתוב במסמכים הללו (זה היה קודם לכל, התפקיד של עו"ד דינה זילבר)?
  • מי בדק את החברה שלו? די בטוח, שלא בדקו אותה. זאת, כי ב-2 המסמכים מופיעים שמות שונים של החברה של ניר חפץ: "חפץ תקשורת בע"מ" במסמך של היועמ"ש עו"ד וינשטיין, ו"ניר חפץ מיזם תקשורת ואסטרטגיה בע"מ" בנייר, שניר חפץ חתם עליו מול נתניהו, שהוכן ע"י עו"ד שלומית ברנע פרגו.
  • זאת, כשבמציאות לחברה שלו יש שם שונה: "מיזם אסטרטגיה אופרטיבית בע"מ". העובדה, שהשם הנכון של החברה של ניר חפץ לא הופיע ב-2 המסמכים הרשמיים של "ניגודי העניינים" הללו, מצביעה, ששום דבר לא נבדק. כי אם היו בודקים, היו מגלים את השם הנכון של החברה של ניר חפץ, ומגלים מה יש בפעילות שלה ומיהם בעלי מניותיה\שותפיה העסקיים.  
הסדר ניגוד עניינים ראשון

הסדר שני
  • תשומת לב לחשיפת הקשרים ההדוקים בין ניר חפץ לעו"ד שלומית פרגו-ברנע (היועצת המשפטית של משרד רפרגו ברנע מאתר וויקיפדיהוה"מ, בתמונה משמאל מוויקיפדיה) כבר מ-2010 - כאן. פרטי הטיוח והקבירה של הפרשה ע"י היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליטכאןכאן וכאן.
  • יודגש, שעו"ד פרגו-ברנע הייתה מעורבת אישית בהכנת 2 מסמכי ניגודי העניינים של ניר חפץ בסוף 2015. כלומר: מי שהייתה בניגוד עניינים חריף עד קיצוני בעניינו של ניר חפץ, היא זו שהכינה לו את "הסדרי ניגוד העניינים" האישיים שלו. היא זאת שלא בדקה, ששמות החברות שלו לא נכונים ולא בדקה את הפעילות שלו (אולי כן בדקה, ושתקה). פשוט ענק. השחיתות הציבורית, לכאורה, במיטבה. יועצים משפטיים, שלא כפופים לשום חוק ונורמה. סדום ועמורה.
  • כתוב במסמך ניגוד העניינים לניר חפץ, שבחתימת עו"ד יהודה וינשטיין, שלחפץ היו גם עסקים מחוץ לחברה שלו. אבל לא כתוב אילו עסקים. מהם העסקים הללו? מי עקב ופיקח עליהם? האם מישהו עקב מידי 3 חודשים על הפעילויות של ניר חפץ, ככתוב ב-2 מסמכי הסדרי ניגודי העניינים שלו? מי תעד זאת וקיבל החלטה, שכל המיזמים שלו הם כן או לא בניגוד עניינים?
  • אם הסדרי ניגודי העניינים של ניר חפץ, שהוצאו בסוף 2015 (באיחור רב - כאן וכאן) היו נבדקים כנדרש ע"י עו"ד שלומית ברנע פרגו, היא הייתה אמורה לגלות את "ניגודי העניינים" החריפים ביותר, שהיו באותה תקופה, בה הוא עבד בתפקידו בבלפור, עבור משפחת נתניהו. המדובר בניגודי עניינים בין הלקוחות של חברות ניר חפץ, לבין היותו של בנימין נתניהו (בנוסף להיותו רוה"מ) גם שר התקשורת (5 בנובמבר 2014 עד 21 בפברואר 2017. ממחצית 2016 והלאה לא עסק בבזק), שר הבריאות (4 בדצמבר 2014 עד 2 בספטמבר 2015, 28 בנובמבר 2017 עד 29 לדצמבר 2019), שר הכלכלה (3 בנובמבר 2015 עד 1 באוגוסט 2016) ועוד. במיוחד הניגוד החריף ביותר היו עסקיו הפרטיים של ניר חפץ מול קבוצת בזק, לרבות בתקופה שנתניהו היה גם שר התקשורת ובראשם קשריו עם שאול אלוביץ' (הרחבה נוספת מיד כאן בהמשך), בזק בינ"ל, קבוצת "וואלה!" בראשות אילן ישועה, ועוד, כמפורט כאן, לקוח מכאן. המעורבות הבולטת ביותר בעניין זה הייתה בשנים 2016-18, ב"מיזם הטלוויזיה של חפץ", שתוכנן להתממש באולפני "וואלה!", על פי הסכם בינו לבין שאול אלוביץ' ואילן ישועה. מדובר בפרויקט ענק ועתיר כספים. כאן נמצאת רשימת חברי הצוות, שעבדו על הנושא הזה בחשאיות כשנתיים. זה שהפרויקטים הללו לא מומשו בסוף, לא גורע מהקשרים ההדוקים, שהתקיימו באותן שנים, בין חברת ניר חפץ לבין צמרת קבוצת בזק, בגיבוי ובחיפוי, לכאורה, של היועצת המשפטית של משרד רוה"מ, עו"ד שלומית ברנע פרגו, וכנראה גם בידיעת עו"ד דינה זילבר ועו"ד דנה נויפלד (כולן חברות אישיות, מזה שנים). 
  • יודגש, שלעו"ד שלומית ברנע פרגו, שנמצאת כבר מעל ל- 19 שנים בתפקיד (לא ברור מי אישר לה לחרוג מהמסגרת של קדנציה אחת ליועץ משפטי - ללא הארכה, של 7 שנים), אין שום "הסדר ניגוד עניינים" משלה בתפקידה החשוב אותו היא ממלאת מזה 19 שנה, והיא מצפצפת בגלוי על החוק, על הנחיות היועמ"ש בתחום הסדרי ניגודי העניינים - כאן, על הנחיות נציבות שירות המדינה בדיוק בנושא זה - כאן, ועל התקשי"ר (תקנות שירות המדינה החלות על כל עובד מדינה) פרק 13.6 - כאן. בנוסף, היא מסתירה, ככל הנראה, נכס\י נדל"ן יקרים ומניבים, בשת"פ עם בעלה, ד"ר יעקב ברנע. די מזכיר את התנהלותה של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי ובעלה, בענייני נדל"ן. תלונות מפורטות בנושאים הללו נמסרו ליועמ"שית, לפרקליט המדינה ולמשטרה. 
  • נחשפו יומניה של עו"ד שלומית ברנע-פרגו - מצ"ב כאן כמה דוגמאות מהיומן שלה. מדובר ביועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה [שעומדת מאחורי האישומים שיש ב"תיק 1000" ואישום "הפרת אמונים" ב"תיק 4000"], ומהיומנים שלה עולה, בין היתר, המעורבות האינטנסיבית ביותר שלה ברשות ניירות ערך ב-2015 [עו"ד ברנע פרגו מכהנת מטעם המדינה, מאז 04.2014, כחברה במליאת רשות ניירות ערך, והיא עד היום בתפקיד זה], בדיוק בזמנים הקריטיים של העיסוק ב"אישור העסקה" (מה שמכונה "מיזוג בזק-YES") ובזמנים הקריטיים של הפעלת הסוכנים של הרשות לניירות ערך ואח"כ המשטרה\להב 433 כנגד קבוצת בזק, ובראשם הסוכן אילן ישועה. האם היא הייתה מעורבת באופן אישי במהלכים הללו (שהובילו ל"תפירת תיק בזק ותיק 4000")? זה כנראה די ברור. 
  • האם לכל זה יש איזה קשר למה שד"ר אביחי מנדלבליט אמר בקולו (בהקלטה, ששוחררה של שיחה שקיים עם עו"ד אפי נוה): "מי שתפרה אותי זה דינה זילבר ושי"?. האם עו"ד דינה זילבר (יחד עם אחרים, לרבות עו"ד שי ניצן), כאמור כאן (לקוח מכאן) היו "הכוח המניע" מאחורי מכתבו של עו"ד יהודה וינשטיין היועמ"ש דאז (אולי בסיוע של עו"ד שלומית פרגו-ברנע) לרוה"מ בנימין נתניהו (כאן) במאי 2015? זאת, מול המסע, לכאורה, ההפוך, של תמיכת ניר חפץ בקידום מועמדותו של ד"ר אביחי מנדלבליט ליועמ"ש? האם עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט "הושתל" כיועמ"ש, כדי "לסחוט" אותו יותר מאוחר, כדי שיאשר פתיחת חקירות פליליות כנגד משפחת נתניהו? שאלות רבות ללא תשובות, כרגע. 
ב. בהמשך לעניין "ניגודי העניינים", שנחשף לעיל, תשומת לב לעניין קריטי: ניר חפץ טען בקולו (בחשיפה של חדשות 10 בנוגע להקלטות מ-2016 - המועד של מיזם הטלוויזיה של חפץ כאמור לעיל), ששאול אלוביץ' "בכיצילום מסך ניר חפץסו", בשיחה, שהוקלטה בינו לבין איש עסקים.

זו שיחה, שמוכיחה באופן חד-משמעי, שהוא (חפץ) פשוט צפצף על "הסדר ניגוד העניינים" שלו (או שמא קיבל אולי גיבוי וחיפוי שערורייתיים, מעו"ד שלומית ברנע פרגו, עימה היה לניר חפץ קשרים הדוקים כבר מתחילת העשור הקודם - כאמור כאןכאןכאןכאן וכאן)?

כך, לכאורה, שאול אלוביץ', וכנראה גם אילן ישועה, היו שותפים שלו למיזמים שונים, עתירי השקעה. (מפורט גם כאן, בבלוג של אלי ציפורי). 

לכן, הוא הציג לנתניהו ולתביעה (ואח"כ לבית המשפט) את סיפור "הדלת הפתוחה" שלו ב"וואלה!", כי הוא (לתפיסתו) היה כל יכול ב"וואלה!" באמצעות בעליה (ולא נתניהו). הסרטון ממנו לקוח הטיעון הזה מצוי כאן. צילום מסך מתוך הסרטון - נמצא כאן משמאל ומדבר בעד עצמו.

כך, ניר חפץ מתרברב, שהוא הכי קרוב לשאול אלוביץ' ודרכו אפשר להניע כל דבר, בהקשר לנכסים של שאול אלוביץ' בקבוצת החברות שלו (קבוצת פירמידת בזק).

כלומר: מי, שלכאורה, "שלט" באלוביץ' (על פי ההקלטה מדבריו) הוא ניר חפץולא נתניהו.

שונה לחלוטין ממה שיש בכתב האישום ב"תיקי האלפים". 

ג. ניר חפץ הודה בחקירות שלו, שהוא זה שיזם (מאחורי הגב של נתניהו) את הקשרים האישיים עם שאול אלוביץ', לצרכיו האישיים\עסקיים: 
אלי ציפורי פרסם כאן: "מה הסתירה הפרקליטות מחקירות ניר חפץ:
חפץ: 'חשבתי שזה נכון לעצמי, אם יש לי זמן, להרחיב יותר את הקשרים שלי, להכיר את אלוביץ׳ יותר טוב, בשביל העתיד, הוא אדם, הוא טייקון במשק וזה לא יזיק לי, שזה לא יזיק לי באופן אישי שהציר הזה התחמם למען העתיד... באופן כזה הכרתי את נוחי דנקנר, באופן כזה הכרתי בעבר את עידן עופר ואנשים נוספים במשק... זה דבר נכון לקריירה שלי לפוזיציה שלי, לקשרים שלי'.
חוקרת: 'לא, אבל אני אשאל שוב ואני אחדד... אולי היה לך בראש שזה גם ציפייה של ביבי?'
ניר חפץ: '*ממש לא, ממש לא, ממש לא*'."

כ"כ, אלי ציפורי פרסם כאן כך: בוקר טוב, קטע מהחקירה של ניר חפץ במשטרה מעיד על האינטרס האישי-פיננסי שלו ביחסים עם אלוביץ', מאחורי הגב של נתניהו.
הדברים יתבררו בימים הקרובים, עם תחילת החקירה הנגדית של ניר חפץ. תמצית הדברים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

בנוסף, אלי ציפורי פרסם כאן עוד מידע בעניין קריטי זה: "הראיות המזכות, שהסתירה הפרקליטות בחקירות ניר חפץ:
חפץ: ״… אבל אני, אני ידעתי שאחרי הבחירות האלה, מי יודע, ננצח נפסיד, אם יהיה אלפון פתוח לשאול אלוביץ', זה יכול לסייע לי, ללקוחות שלי, עניינים שלי… זה דבר טוב, זה דבר טוב, ולכן זאת הייתה הסיבה היחידה שכל הנדנודים האלה, והבקשות שאני נעניתי לרוב *לא בגלל שביבי ביקש* אלא, כבר אמרתי יאללה אני ישקיע את החצי שעה, שעה אפילו… אולי ייצא מזה משהו טוב". המשמעות: הציר של חפץ עם אלוביץ' לא היה בגלל נתניהו, אלא אך ורק בגלל חפץ והרצון האישי שלו לייצר מהקשרים האלה כסף."

עדכון, שעלה מעדותו של ניר חפץ, כמופיע בבלוג של אלי ציפורי כאן: נולד פרט חדש בעדותו של חפץ בעדותו בחקירה הראשית בעניין מיזם הטלוויזיה של 2016: "נפגשתי ביוזמת נתניהו עם העורך הראשי של קבוצת בילד הגרמנית, קבוצת אקסל שפרינגר, עיתונאים מאוד בכירים בגרמניה, אחד מהם חתום על סקופ שהפיל נשיא - והם גם הביעו נכונות להצטרף למיזם." 

מדובר בנתון, שלא היה ידוע קודם ולא פורסם בשום מקום. גם לא מתאים למציאות, כי מי שמחובר לאקסל שפרינגר זה אילן ישועה, לא נתניהו, כי אילן ישועה הוא זה שמכר לאקסל שפרינגר את אתר "יד 2" בכ-800 מיליון ש"ח והמשיך בקשרים עם הקבוצה הגרמנית הזו, דרך עסקות של יד 2 (שנשאר בפועל צמוד לאתר וואלה! - גם אחרי הרכישה ע"י אקסל שפרינגר). כבר ראינו, שמי שסייע לישועה בעסקה זו זה בוז'י הרצוג, שהיה קשור עם שפרינגר, לא נתניהו. מכאן, שסביר להניח, שישועה הוא זה שהיה שותף ויוזם למהלך הזה של ניר חפץ, מול הגרמנים. 

ד. הסוכןעלה מהסכם עד המדינה, שחשף עו"ד בן צור בחקירה הנגדית בבית המשפט, שניר חפץ הסכים, בהסכם "עד המדינה" שלו להיות סוכן של המשטרה (סוכן נוסף על אילן ישועה -על עניין חמור זה לגבי אילן ישועה כאן ובכתבה כאן.) והוא אכן פעל כסוכן משטרתי, ייתכן וזה נמשך עד היום. 

לפי בקשת אתר "העין השביעית" - כאן, ובהסכמת הפרקליטות, נחשפו הסכמי עדי המדינה של ניר חפץ ושלמה פילבר. הסכם עד המדינה של ניר חפץ נחשף על ידם לראשונה ונמצא - כאן.

ההסכם של שלמה פילבר (נחשף עם השחרת חתימת שלמה פילבר ומספר הת"ז שלו - כאן), נחשף כבר מזמן ע"י אבי וייס בכתבה - חשיפת הסודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר - כאן.

כ"כ, על פי המפורסם מההדלפה מהחומרים, שהמשטרה תפסה אצלו, כאמור כאן וכאן, עולה, שניר חפץ החל להקליט את כל מי שנראה בעיניו חשוב (סביב נתניהו) כבר ב-2009 (ולא החל מ-2010 כמו שהתגלה עד עדותו במשפט, ואולי אף קודם ל-2009).
פשוט מדהים ומזעזע גם יחד.
זו התנהלות מובהקת של "סוכן כפול", כמו אילן ישועה

ב. חשיפות חדשות בעניינו של רביב דרוקר:

1. רביב דרוקר רגיל להטעות את הצופים, וזה בלט בתוכנית "עובדה" בנוגע ל"תיק 4000":

פרטים נרחבים ועשרות מסמכים מקוריים לגבי רביב דרוקר יש כאן למטה בנספח ולא נחזור עליהם כאן שוב. 

בקצרה, 
זה רביב דרוקר: שיטת "הגאון מווילנה", ספינולוג עם דיפלומה: שקר ועוד שקר ועוד שקר = אמת. לשעתה. כל החשיפות המדהימות בלינקים הבאים: https://bit.ly/DrukerM, https://bit.ly/DrukerMkorLiar, https://bit.ly/TelephoniaSitonait
https://bit.ly/DrukerJail. רביב דרוקר מעולם לא התנצל ולא חזר בו מהטעיית הציבור החמורה, שעלתה מפרסומיו אודות "תיק 4000". 

מושיק קוברסקי מפרויקט 315 חתך קטע מהסרטון של "עובדה", בה אבי וייס מתווכח בצורה נוקבת מול השקרים של רביב דרוקר. הסרטון מדבר בעד עצמו:

מי יתנצל על זה שהטעה לאורך שנים את הציבור ו"האכיל" את הציבור בשקרים בדיווחיו ובתוכניות "המקור"? בטח לא רביב דרוקר, גם לא ערוץ 13.

2. רביב דרוקר בסיוע בן כספית מנסה להפעיל את משטרת ישראל והפרקליטות כנגד נתניהו וסוריאנו בשירות הנקמות הפרטיות של משפחת דרוקר: 
את פרטי "פרשת סוריאנו" לא אציג כאן, כי היא מפורטת בכתבות של אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

כזכור, סוריאנו תובע גם את רביב דרוקר על כך, ששרבב את שמו בעקבות האמירות השקריות של רוני אלשיך על מעקבים, שיזם, כביכול, נתניהו על חוקרים במשטרת ישראל ותבע במקביל גם "העין השביעית" על אותו נושא.

התהליך המשפטי בנושא הזה הוא מאוד איטי ועד כה התקבלה רק החלטת ביניים אחת חשובה בתביעות של סוריאנו והיא כאן

יש להדגיש, שכל נושא השרבוב של סוריאנו לתוך חקירת "תיקי האלפים" הוא חלק מ"תפירת תיקי האלפים", כיוון שהמפכ"ל אלשיך העיף לאוויר קונספירציות לא מאומתות ושקריות כדי להציג את נתניהו וסביבתו כ"ארגון פשע", שמנסה לפגוע בחוקריו, דבר שלא היה ולא נברא.

רביב דרוקר הוא זה, שחיבר את סוריאנו לאמרת המפכ"ל (המפכ"ל דאז לא ציין בראיונות שנתן, ובראשם לאילנה דיין, את מי כביכול הפעיל נתניהו, כדי לבצע מעקב אחרי אנשי המשטרה הבכירים, שעסקו בחקירות נתניהו). זה מפורט בתביעה, שהוגשה כנגד רביב דרוקר - כאן

התנגדות הפרקליטות - כאן, לחשיפת בן כספית כמודיע משטרתי "רב פעלים" בפעילות לא חוקית שנמשכה שנים, הסתר של הפרקליטות בגיבוי וחיפוי בית המשפט - לא הואילה לפרקליטות. האמת יוצאת לאור ואי אפשר לעצור את האמת. 

תמצית 18 מהידיעות שבן כספית מסר למשטרה (בעיקר לערן קמין) יש כאן

אחרי כל העררים והבקשות, מהחקירה של בן כספית בלהב 433 הסנגורים קיבלו רק בדלי חלקים קטנים של החקירה הענקית שלו, בין השחרות ענקיות - כאן

ריכוז הפארפרזות (תקצירים) של המיידעים שקיבלו הסנגורים ב"תיקי האלפים" נמצא כאן. רוב הידיעות (כמעט כולן) הגיעו מבן כספית ומספר מצומצם של ידיעות הגיעו מארי הרו ומעדים נוספים. 

עו"ד אילן בומבך, המייצג את סוריאנו, חשף לאחרונה, שהמניע לשרבוב וולטר סוריאנו ב"תיקי האלפים" מצדו של רביב דרוקר, הוא "נקמה" של אביו של רעייתו של רביב דרוקר (ענת גורן), שהייתה אז גם שותפה בתוכניות "המקור" של בעלה, "נקמה" כנגד סוריאנו בגין סכסוך עסקי מר וקשה, שפרץ ביניהם.

כך, "נקמה עסקית" של אביו של אשת רביב דרוקר, שימשה רקע ומניע להעברת מידע שקרי וחמור ביותר לצמרת משטרת ישראל, מידע, שהועבר דרך חברו - בן כספית לתנ"ץ קובי זריהן, אז ראש חטיבת המודיעין באח"מ, שדילג כאן על מי שהיה המפעיל הקבוע של בן כספית כמקור מודיעיני בתיקי האלפים: תנ"צ ערן קמין, בגיבוי מלא של ניצב מני יצחקי, ראש אח"מ דאז, מידע סודי ביותר, שהוסתר היטב במשך שנים תחת מידור קפדני, מידע, שהועבר מיידית לכמה גורמים ובהם למפכ"ל וממנו לצמרת הפרקליטות והיועמ"ש, כמופיע בתצלום של המידע הסודי ביותר הזה, שהוחבא היטב במשך שנים ונחשף כעת כאן:
מידע סוריאנו

תשומת לב, שיש הבדל בין הדלפת המפכ"ל דאז, רוני אלשיך, לבין תוכן המידע שהתקבל. המידע דיבר על מעקבים אחרי שורה ארוכה של גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק, ובהם המפכ"ל עצמו, בעוד שהמפכ"ל הדליף, שהמעקב הוא רק נגד חוקרי נתניהו.

ההסתרה הזו של המפכ"ל, לגבי היקף המעקב, הייתה, בין היתר, הסיבה, שהיועמ"ש דאז, ד"ר אביחי מנדלבליט, בהסכמת פרקליט המדינה דאז שי ניצן, החליטו לא לבדוק ולא לחקור את המידע הזה, כי הוא מופרך על פניו.

הסיבה: אין בישראל שום משרד חקירות (וגם לא איגוד של כמה משרדי חקירות, מה שלא מאפשר מספיק חשאיות), שמסוגל לבצע מעקב ואיסוף מידע בהיקפים כאלו. פשוט אין. מוסרי המידע לצמרת המשטרה, לא לקחו פרט חשוב זה בחשבון, כשהמציאו את המידע. 

בהמשך, בראיונות אחרי הפרישה, רוני אלשייך התבטא לא פעם, שלא פתח בחקירה סביב המידע ובחר בציר של "מניעה מצבית" - "יעני" חשף את המזימה בתקשורת וזה פג כבעיה. כלומר: החשיפה שלו הרגה את המעקבים. כמובן שזה שקר גס.

אין חיה כזו בעולם המושגים של משטרת ישראל והחוק הפלילי הקיים בישראל. זו עבירה חמורה לעקוב ולאסוף על ראשי מערכת האכיפה וחייב מיידית פתיחה בחקירה ולא פרסום. עובדתית גם זכויותיו של סוריאנו נפגעו קשות על לא עוול בכפו. בדיוק כמו המורה, שנורה בטעות באום אל-חיראן, והמפכ"ל אלשיך החליט שהוא מחבל. גם שם טען שהיה מודיעין. אבל אף לא אחד מהשב"כ - לא העז בזמן אמת "ליצור יש מאין" ולזהם את המערכת וכמובן את שמו של סוריאנו ושמו של ראש ממשלה מכהן, במידע שקרי של בכיר יוצא צמרת השב"כ - רוני אלשיך

וזה מראה על מנגנון של לפחות 4-5 שותפי סוד למזימה הנוראית הזו (מעבר למוסרי המידע): מפכ"ל (אלשיך), ראש אח"מ (יצחקי), רח"ט מודיעין (זריהן), דוברת המשטרה (מירב לפידות) ונוספים, שהפכו רכילות שקרית למודיעין רשמי המאפשר הוצאת צווים, מעצרים, חקירות, מעקבים, האזנות סתר, פגסוס וכיו"ב. התשובה של המפכ"ל דאז, שהעלה בדבריו את הטענה, שלא בוצעה חקירה בגלל "מניעה מצבית" - היא מחפירה ומעידה, שאינו מבין משטרה וחוק: "נודע על ביצוע עבירה המשטרה חייבת לפתוח בחקירה". 
במיוחד, שהעלילה היא לאסוף חומר לסחטנות על צמרת האכיפה הפלילית הכי בכירה בישראל ובתיקים הכי רגישים וחשובים.
זו גם "השלכה" של מני יצחקי, על פי תפיסת עולמו העקומה, מה שהוא עשה כאן, שהוא פשוט השליך על הקורבן שלו - רוה"מ נתניהו, חומר מודיעיני מופרע והזוי. 

בכל מקרה, המידע השקרי והנבזי הזה, הוביל לכך, ששמו של נתניהו הוכפש ע"י המפכ"ל והתקשורת במשך שנים, וגם שמו של סוריאנו הוכפש, סתם כך, כי רביב דרוקר ביחד עם בן כספית רצו שהמשטרה והפרקליטות יתחילו לחקור, מטעמים אישיים פרטיים של משפחת דרוקר, תיק נוסף כנגד נתניהו וכמובן כנגד סוריאנו. לא הספיקו להם כל התיקים, שהם היו בין היוזמים של תפירתם. פשוט מזעזע. 

הם (בן כספית ורביב דרוקר), בעלי תפקידים במדיה המתחזים לעיתונאים, אנשים מסוכנים, ברמה בלתי נתפסת

עדכונים יש למטה לאחר הנספח. 

נספח:
א. כתבות עיקריות על ניר חפץ:
הכתבה מ-15.11.21: 10 מכות מצרים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית הראשונים של ניר חפץ - כאן
הכתבה מ-26.11.21: הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן.
הכתבה מ-30.11.21: החקירה הנגדית של חפץ: עדכונים מביהמ"ש המחוזי בי-ם  לגבי תיק 4000 התפור - כאן
הכתבה מ-15.12.21: עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור כאן.

כל תמלילי הפרוטוקולים של חקירות ניר חפץ (ראשית, נגדית וחוזרת) מבית המשפט המחוזי בי-ם יש בלינק (ריכוז, שהוכן ע"י מושיק קוברסקי  מפרויקט 315) - כאן

ניתוח של יוסי באום אודות "כנופיית עורכי הדין מת"א", שם נוצרה "הקליקה של סער" - גדעון סער, צביקה האוזר, דינה זילבר, עדן בר טל, גלי מיארה, אבי חימי, סגלוביץ, דנינו, ושות', שמחזקת אחד את השני שנים רבות במסגרת "הקליקה" והתחברה די מהר עם תומכים דוגמת נוני מוזס, וגדעון סער התחבר עם ניר חפץ, גם בגלל האינטרס המשותף: להוריד את נתניהו מכיסאו), הניתוח - כאן

ציטוטים נבחרים מהפרוטוקולים של בית המשפט המחוזי בי-ם מדבריו של ניר חפץ, כפי שאסף וריכז מושיק קוברסקי מפרויקט 315 - כאן

מושיק קוברסקי מפרויקט 315 פרסם כאן עוד ציטוטים מעניינים מעדותו של ניר חפץ בחקירה הנגדית של עו"ד ז'ק חן ב-20.12.21.

כתבה נוקבת של אלי ציפורי כאן שפורסמה תחת הכותרת: "תוכנית "המקור" של רביב דרוקר שילמה מאות אלפי שקלים לניר חפץ, עד מדינה במשפט נתניהו, תמורת "ראיון" שישודר סמוך למועד הבחירות. עוד חציה של עוד קו אדום. רביב דרוקר וניר חפץ מציגים: מעשה נבלה נגד נתניהו.
כתבה זו נסמכת על שלל כתבות קודמות ובמיוחד על כתבה כאן שפורסמה על ידי אלי ציפורי תחת הכותרת: "תיק 4000, סיכום עדותו של ניר חפץ: 12 הוכחות שאין שום ראיה נגד נתניהו. עדותו של ניר חפץ בתיק 4000 הסתיימה. במקרים רבים העדות סתרה את הנחות היסוד של כתב האישום. לפניכם 12 הוכחות לכישלון המהדהד, כפי שהוא בא לידי ביטוי בעדותו של ניר חפץ."

כתבה נוקבת נוספת של אלי ציפורי - כאן שפורסמה תחת הכותרת: "ניר חפץ, "המרואיין" של דרוקר, שיבש הליכי חקירה וחילץ את עצמו, החליף גרסאות וזיכרון כמו גרביים, ניסה לרצות בכל מחיר את החוקרים, ניצל הבניות והשתלות זיכרון, פעל לפי האינטרסים הכלכליים של עצמו מאחורי גבו של נתניהו."

ב. כתבות על רביב דרוקר:
השקרים, הרמאויות, הצנזורות, העיוותים, הסילופים והחפיפניקיות של רביב דרוקר בתיק 4000, מ-22.5.20  - כאן.
חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו  מ-27.5.20, - כאן.
סערה בתיק 4000: "ראיית הזהב" שפורסמה צריכה להוביל לביטול התיק! מ-4.6.20 - כאן.
חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור יפול? מ-9.6.20 - כאן.
איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? מ-11.6.20 - כאן.
איך שינוי מילה אחת ע"י רביב דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000 מ-13.6.20 - כאן.

ג. כתבות בהן מוזכר דרוקר בהקשר לתיקי האלפים:
התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! מ-9.7.20 - כאן.
עו"ד ליאת בן ארי שווקי לא תואשם בשום נושא כל עוד היא התובעת בתיק 4000! מ-26.7.20 - כאן.
הסתעפות תיק 4000: תיק 5000-הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט מ-2.8.20 - כאן.
הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! מ-6.9.20 - כאן.
תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! מ-29.9.20- כאן.
את מי מינה ד"ר מנדלבליט כדי להיות "משגיחת הכשרות" של נתניהו ולמה? מ-8.11.20 - כאן.
"אני מאשים": על היועמ"ש ד"ר מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! מ-12.11.20 - כאן.

ד. כתבות בהן מוזכר דרוקר בעדכונים:
"טענות ההגנה המקדמיות": איך הפרקליטות הרסה בכירה במש' התקשורת מ-30.11.20 - כאן.
התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים"!" מ-3.1.21 - כאן.
7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידית היישר לפח הזבל מ-17.1.21 - כאן.
"תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לך לדעת. מ-8.2.21 - כאן.
כתבה מתעדכנת: חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו מ-16.2.21 - כאן.

קטע חשוב מכתבה על אילן ישועה: חשיפות ועדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 מ- 24.2.21 - כאן.
ח. סוף 2016: 27.12.16. קב"ט בזק ובני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' (כנטען ע"י ישועה) מבקשים מאילן ישועה (וגם מחפץ) למחוק את מה שיש אצלו במכשיר. במקום למחוק, מחביא ישועה את ההקלטות בכספת של עו"ד אייל רוזובסקי.
הלחץ על ישועה מצד אלוביץ' המשיך (לדבריו) כל הזמן וגם בעת חקירת "תיק בזק", שהחלה באופן גלוי ביולי 2016. 
אילן ישועה לא מדווח לאיש ממערכות אכיפת החוק על כל הלחצים הללו.
אגב, יש טענה (מחפץ, "עד המדינה" ומאילנה דיין), שרביב דרוקר וברוך קרא הוזנו במידע ממנו. לא ברורה נכונות הטענה הזו המופיעה במסמך משטרתי

בכתבה אחרת יש קטע זה: תזכורות: אלי ציפורי פרסם כאן (או כאן, בגרסה להדפסה) ב-18.2.21 את הפוסט הבא, המשלים את האמור כאן בכתבה (כותרת בלבד): "10 דברים שהפרקליטות, רביב דרוקר ועוד מנסים להסתיר על  תופר התיקים אילן ישועה". מומלץ לקריאה. 

בכתבה אחרתעדכונים 5.4.21:
אאלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט קצר: "‏רביב דרוקר מגן במאמר מביך בעיתון הבית שלו ״הארץ״ על מעמדו הלא ברור של אילן ישועה - כמובן בשירות ליאת בן ארי והפרקליטות.
‏הוא רק שכח גילוי נאות: ישועה השקרן שימש מקור שלו - כך על פי מסמך משטרתי.
‏שני שקרנים בשירות הפרקליטות." 
 
בכתבה אחרת3. אלא שבן ארי ויהודית תירוש היו נחושות לתפור את התיק בשוחד כלשהו. החיפוש האובססיבי הוביל אותן, במקרה של פילבר, "לחשוף", שהוא קיבל הנחה על תיקון המסך של הסלולרי שלו ביורוקום (אז בבעלות אלוביץ'). הסיפור המגוחך הזה שווק ע"י רביב דרוקר ואמיתי זיו מדה מרקר ופילבר לגלג עליו השבוע * ובדין לגלג עליו. הוא לא ידע על ההנחה הזו, הוא הרי היה עובד ציבור בכיר וממילא זכאי לתיקון הסלולרי שלו.
שקר מס' 8: "לטעון שבוואלה לא הייתה היענות חריגה לנתניהו זה עלבון לאינטליגנציה" והוא גם משבח את עבודתו בתוכנית "המקור".
זה אחד השקרים הגסים ביותר של קרא והפרקליטות. "היענות חריגה" איננה יכולה להיות תחושתית, במיוחד לא על פי תחושת אנשי השמאל ובכללם קראדרוקר ושאר החבורה בפוזיציה. היא חייבת להיות גם יחסית וגם אמפירית.
כלומר, תוך השוואה לפוליטיקאים אחרים ותוך כימות יחסי להיקף הסיקור הכולל. את שני הדברים האלה לא הפרקליטות ולא קרא בחנו, בדקו ועשו עבודה עיתונאית רצינית - כי הם יודעים היטב את התשובה.
אין שום היענות חריגה, יש רק תפירת תיק.

ה. עוד כתבות בהן מוזכר רביב דרוקר:
משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת. מ-4.5.21 - כאן.
תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! מ-11.7.21 - כאן.
מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?מ-20.7.21, 19:10 - כאן.
 

בכתבה אחרתעדכונים 1.10.21:

אאלי ציפורי פרסם כאן:" כותרת המאמר השבועי באתר שלי: 10 הבלופים הגדולים ביותר של תיק 4000 ‼
פירוט מורחב של השקרים ושל האמת אחד לאחד; עיתונות בשירות הפרקליטות: כך שיווקו גיא פלגרביב דרוקראביעד גליקמן וברוך קרא "ראיות זהב" שלא היו ולא נבראו. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

עדכונים 10.10.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, ביום חמישי בערב הופיע רביב דרוקר בחדשות 13 עם הידיעה הבאה:  ארגון בשם 'שומרים' "חשף" כי לארנון מילצ'ן מאות מיליוני דולרים במקלטי מס, כולל חפצי אמנות. רביב דרוקר מיד קישר את זה לנתניהו ולתיק 1000.
לא רק שהדיווח של דרוקר מטעה ושקרי, הוא גם נגוע בניגוד עניינים חמור. כל הפרטים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן

בכתבה אחרתעדכון 12.5.22
למי ששכח (אבי וייס לא) את תכנית המקור של רביב דרוקר, צולם במרץ 2020 ושודר ב-21.5.20 בערוץ 13, בהם התעמת אבי וייס חזיתית עם השקרים הנבזיים של רביב דרוקר (תודה למושיק קוברסקי שחתך את הקטע בסרטון המצ"ב והמדבר בעד עצמו). מי יתנצל על זה שהטעה לאורך שנים את הציבור והאכיל את הציבור בשקרים בדיווחיו ובתכניות "המקור"? בטח לא רביב דרוקר, גם לא ערוץ 13. פרטים נוספים עם לינקים לסרטון המלא ולמסמכים וכתבות נוספות יש כאן: https://bit.ly/DrukerM
 
בכתבה אחרתעדכונים 17.10.21:
גאלי ציפורי צייץ כאן: "לקראת התחדשות משפט נתניהו מחר, קטע משבוע שעבר:
עו״ד בן צור: ״דיברת על ערכים עיתונאיים; דעתך על תשלום מאות אלפי שקל לניר חפץ ע״י תוכניתו של רביב דרוקר
אבירם אלעד (מתחמק): ״התכנית לא באחריותי״. טכנית זה נכון, מהותית זה שקר. דרוקר מקדם התכנית באמצעות החדשות. אלעד פשוט רועד ממנו."

בכתבה אחרתעדכונים 11.11.21:
אאלי ציפורי העלה כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, ציוץ אחד שהופיע שלשום בטוויטר של רביב דרוקר ממחיש את התמונה הרחבה של יחסי פרקליטות-תקשורת המושחתים.
אבל יותר מכל הוא משקף את שיטת העבודה הפסולה של דרוקר ואת רשעותו. לציוץ "התמים" של דרוקר אין שום משמעות, אבל הוא בהחלט משקף את שיטת העבודה הפסולה של דרוקר‼ סיכמתי לכם את שלל הבעיות האתיות בציוץ הזה ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן
 

בכתבה אחרתעדכון 2.3.22:

א. נשלחו שאלות נוקבות למשרד המשפטים, למשטרת ישראל ולשב"כ, בנושא של הפעלת יחידת הסיגינט-סייבר של משטרת ישראל בשב"כ, כפי שנחשף ע"י רביב דרוקר. סדרת השאלות נמצאת - כאן.

כתבה בה מוזכר רביב דרוקר:
האם אתר "העין השביעית" פרסם מסמכים משפטיים בניגוד לחוק הגנת הפרטיות? מ-15.2.22 - כאן.

בכתבה אחרת
ראוי להזכיר אך לאחרונה את החשיפה של רביב דרוקר כאן, הסרטון מצוי גם כאן, בעניין עיתונאי (כנראה בן כספית), שהיה במטה השב"כ בירושלים, והקשר של זה לחדירה למכשיר של אמי פלמור, לשעבר מנכ"לית משרד המשפטים. ראוי להיזכר בניתוח שיש בכתבה הזו. 

עדכונים 30.5.22:
א. "שיטת רביב דרוקר" כפי שנחשפה ע"י אלדד יניב באתר "מידה" - כאן.
כ"כ יואב פרנק חשף מידע על רביב דרוקר בציוציו בטוויטר - כאן.
קודם לכן, אראל סג"ל חשף בטוויטר מידע מביך ביותר על רביב דרוקר - כאן

בכתבה אחרתאלי ציפורי פרסם בטוויטר (בעקבות הציוצים של רביב דרוקר הנמצאים כאן):
ציפורי

בכתבה אחרתאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ההתרסקות וההסתבכות של רביב דרוקר: פרק תוכנית 'המקור' על וולטר סוריאנו, איש עסקים הנחשב מקורב לנתניהו, מוביל אותו לדוכן העדים, בשעה שהתוכנית מתרסקת בנתוני המדרוג, ותצהיר של סוריאנו חושף קשרים מפתיעים - כאן.

בכתבה אחרת14.4.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול ביקשה הפרקליטות להוסיף 3 עדים חדשים לתיק 1000. הסיבה פשוטה: תיק 4000 מתרסק וליאת בן ארי צריכה לייצר כותרות "אווירה" על שחיתות, אפילו כשמדובר על עניין שלא נחקר ולא ניתן להוכיח. ספין על ספין על ספין - כאן.
ב5 פנינים מוסתרות לדוגמא, מתוך אלו הרשומות בפרוטוקול בית המשפט המחוזי בירושלים, שפורסם אמש, פרוטוקול מחקירת עד המדינה המדומיין שלמה פילבר ב-5.4.22. קיטוע של "הפנינים" הללו מצוי כאן.
אין ספק, ש"פנינים" אלו, שנאמרו בביהמ"ש מיוזמתו הבלעדית של פילבר, מבלי שהתובעת עו"ד יהודית תירוש הצליחה לקלוט את משמעותן, תהפוכנה למטילי זהב בחקירה הנגדית...
1) שלמה פילבר מאיים לתבוע את המדינה בגלל שהופעל עליו פגסוס. גם ניר חפץ איים וטרם תבע ("המקורבת" תבעה את המדינה מסיבות אחרות). בפרוטוקול פילבר הזכיר את פגסוס לא פחות מ- 5 פעמים.
2) שלמה פילבר מודה, שהוא שימש מקור לעיתונאים עמית סגל ורביב דרוקר. כמה מקסים. 

דוגמה להתכתבות שנשלפה מהסמארטפון של שלמה פילבר (התכתבות שלו עם הדס קליין לתיאום פגישה עם ארנון מילצ'ן), מידע שנשלף כנראה ע"י הפגסוס - יש כאן

כתבה בה מוזכר רביב דרוקר:
עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק א' מ-10.5.22, 11:57 - כאן.

בכתבה אחרת
כזכור, סוריאנו תובע את אתר "העין השביעית" וגם את רביב דרוקר על כך, ששרבבו את שמו, בעקבות האמירות השקריות של רוני אלשיך, מפכ"ל המשטרה דאז, על מעקבים, שיזם, כביכולנתניהו, על חוקרים ובכירים במשטרת ישראל (במטרה, כביכול, של נתניהו לחבל בחקירת "תיקי האלפים").
רביב דרוקר הוא זה, שחיבר את סוריאנו לאמרת המפכ"ל (המפכ"ל דאז לא ציין בראיונות שנתן, ובראשם לאילנה דיין, את מי כביכול הפעיל נתניהו, כדי לבצע מעקב אחרי אנשי המשטרה הבכירים). 
יש להדגיש, שכל נושא השרבוב של סוריאנו הוא חלק "מתפירת תיקי האלפים", כיוון שהמפכ"ל אלשיך העיף לאוויר קונספירציות לא מאומתות ושקריות, כדי להציג את נתניהו וסביבתו כ"ארגון פשע", דבר שלא היה ולא נברא.
הנושא מפורט בכתבה: "האם "העין השביעית" פרסם מסמכים משפטיים בניגוד לחוק הגנת הפרטיות?" וכן בכתבה כאן. מסמכי התביעה העיקריים נמצאים כאן וכאן, על חלקו של רביב דרוקר בשערורייה הזו. המידע, שהועבר למשטרה, ככל הנראה, ע"י רביב דרוקר, באמצעות בן כספית - נמצא כאן

כאמור לעיל, כבר נחשף ע"י אבי וייס, שזו שיטת קבועה: שקר ועוד שקר ועוד שקר = אמת. לשעתה. כל החשיפות המדהימות לשקרים הללו בלינקים הבאים. https://bit.ly/DrukerMhttps://bit.ly/DrukerMkorLiarhttps://bit.ly/TelephoniaSitonaithttps://bit.ly/Tik4000FilberTimeshttps://bit.ly/DrukerJail.

סרטוני תזכורת לגבי השקר של רביב דרוקר בנוגע ל"שיחת ההנחיה" המדומה של נתניהו ל"עד המדינה" שלמה פילבר והעימות בין רביב דרוקר לאבי וייס בדיוק בעניין זה יש - כאן וכאן. ראיון מרתק נוסף - כאן.

כתבה חשובה מה-19.10.22 כאן מ"וואלה!" שפורסמה תחת הכותרת: "חפיף דרוקר: כמה שילם לחפץ עבור החומרים ל"המקור"?
בתוכנית "המקור" ייחשפו הקלטות בלעדיות שהיו ברשותו של ניר חפץ, עוד מלפני שהפך לעד מדינה. המשמעות: דרוקר, ששילם עבור החומרים, הופך לשחקן פעיל במגרש הפוליטי. דרוקר: "נתניהו יכול להוציא ספר, ואנחנו אמורים לדחות מוצר עיתונאי חשוב לאחרי הבחירות?"."

20.10.22שידור מיוחד של עו"ד כנרת בראשי עם אבי וייס ואורחים רבים נוספים. הלינק ליוטיוב - כאן.


עדכון 29.10.22: יוסי דר פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "שיני החלב של בג"ץ בחקירת ניר חפץ.
ניר חפץ נחקר במשטרה בפרשות נתניהו תוך הפרה גסה של החוק וזכויותיו הבסיסיות כנחקר ▪ והוא לא היחיד, כמובן ▪ המשטרה רומסת ברגל גסה זכויות חשודים ▪ גם פסיקה של בית המשפט העליון לא הביאה לריסון המשטרה."

עדכון 6.12.22: הוגשה תלונה ליועמ"שית ע"י 3 חברי כנסת כנגד רביב דרוקר ועיתון הארץ בגין הסתה. הפניה של חברי הכנסת - כאן

עדכון 3.1.23: פורסם ע"י גיא פלג ב-N12 כאן (כותרת בלבד): "הפרקליטות מודה: ידענו על תרגיל החקירה של חפץ בזמן אמת | פרסום ראשון.
לדבריה היא הכירה את פעולות החקירה הצפויות בתיק כמו חיפוש אצל מקורבת לחפץ, על כוונה לחקור אותה ואף להפגיש אותה עמו • מנדלבליט טען בעבר שלא ידע בזמן אמת על התרגיל ושמע עליו בזמנו רק בשלב השימוע • בזמנו, הוטל צו איסור פרסום על הפרשה שנחשפה בחדשות 12 אך יומיים לאחר מכן, חה"כ אמיר אוחנה השתמש בחסינותו וחשף במליאה את הפרטים החסויים."

מסמך הפרקליטות המלא לבית המשפט- כאן
 
בתגובה להודעת הפרקליטות לבית המשפט, עו"ד ז'ק חן בשם הנאשמים (בנימין נתניהו ומשפחת אלוביץ') הגיש תגובה חריפה לבית המשפט בבקשה לקבלת מסמכים שהוסתרו עד כה (ואף ראשי הפרקליטות והיועמ"ש שיקרו לבית המשפט, לנאשמים, לעדים, ליו"ר לשכת עורכי הדין ולציבור, עד כה. בעניין מעורבותם בתרגילי החקירה על ניר חפץ. תגובת הסנגור המלאה - כאן

כתבה בבלוג של אלי ציפורי כאן (כותרת בלבד): "בום ‼ הפרקליטות השיבה סוף סוף לבקשת צוותי ההגנה במשפט נתניהו, שדרשו לקבל את כל חומרי החקירה ותרגילי החקירה שנעשו לניר חפץ. בתשובתה חשפה הפרקליטות כי הייתה מודעת לתרגיל החקירה. כפי שתראו, התשובה מפותלת ומסולסלת, אבל האמת יצאה לאור."

עדכון 26.1.23: התלונות נגד רביב דרוקר וניר חפץ לא נבדקו (ראה לעיל), ללא כל הסבר. בהמשך לחקירתו של תנ"צ יואב תלם בביהמ"ש המחוזי בי-ם, עולה שתלם, זה שחתם על הסכם עד המדינה עם ניר חפץ (כאן), הזהיר את ניר חפץ מפני מגע עם עיתונאים, כי זה יסכן את הסכם עד המדינה שלו - כאן, אבל בפועל ניר חפץ לא רק שקיים קשר עם עיתונאים, הוא היה שותף לתוכנית טלוויזיה של רביב דרוקר ואף קיבל על כך כסף - כאן, ותנ"צ תלם לא עשה עם זה מאומה, לא ברור למה. 

עדכון 3.2.23: בהמשך לפניית היועמ"שית לרוה"מ נתניהו בתחום ניגודי העניינים, תזכורת חשובה: פארסת מינוי היועמ"שית עו"ד מיארה - נולד כדי למנועסער מיארה חו"ח מהמשטרה, לפתוח בחקירה באישור היועמ"ש, כנגד גדעון סער, בעקבות התלונות של יואב פרנק (ועו"ד זהבה גור, שהתלוננה בנפרד כנגד המינוי של עו"ד מיארה ליועמ"ש, ממגוון סיבות ונימוקים, ונדחתה על הסף. העתירה כאן והחלטת הבג"ץ כאן) "התנועה למשילות ודמוקרטיה" הגישה אף היא השגות על המינוי הזה - כאן וכאן ולא נענתה.

לכן, השר דאז גדעון סער הסתיר (מעבר למכתבי ההמלצה המפוברקים של הגברת עו"ד מיארה), שהוא למד יחד עימה משפטים באוניברסיטת ת"א, עבד עימה יחד בפרקליטות ת"א בתחילת דרכו, מינה אותה ל"יו"ר הוועדה לבדיקת כשירות והתאמה של מועמדים לכהן בגוף המנהל של תאגידים עירוניים" (ראה בתצלום משמאל), משרה קבועה במשרד הפנים ברמה של שופט, עם עלות מצטברת של קרוב ל-300 אלף ש"ח (היישר מהכיס שלכם לכיס שלה), במקביל למינוי הזוי נוסף של חבר נוסף בקליקה של גדעון סער - עדן בר טל, שאותו מינה, אחרי שסיים בבעיטה את תפקיד מנכ"ל משרד התקשורת, לתפקיד "ראש הוועדה לחיוב אישי של ראשי ערים", גם כן משרה ברמה של שופט, בעלויות עתק - היישר מכסכם לכיסו (יצוין יש עוד 2 חברים בחבורה המופלאה הזו ("הקליקה" של גדעון סער), שהתגבשה בלימודי המשפטים באונ' ת"א: עו"ד דינה זילבר לשעבר המשנה ליועמ"ש וח"כ לשעבר צבי האוזר, שמשום מה היה חבר ב"וועדת האיתור", שבראשה עמד כבוד השופט בדימוס אשר גרוניס).

הגברת עו"ד גלי בהרב מיארה, במקרה גם חתמה ב-2019 על עצומת "הבכירים במערכת היועמ"ש והפרקליטות" כנגד ביבי נתניהו וכנגד כל רפורמות במערכת המשפט.

כמובן, בהסדר ניגוד העניינים האישי שלה, עו"ד מיארה "שכחה" את כל קשריה עם גדעון סער ואין להם זכר במסמך "ניגוד העניינים" האישי והמפורט מאוד שלה. די ברור שזה נעשה בכוונה - כאן

ולא נשכח את הטובה הקטנה שעשה לה החבר עו"ד אפי נוה, יו"ר לשכת עורכי הדין כשסידר לה ב-9.10.16 בוררות של 7.7 מיליון ש"ח (כאן). ממש בקטנה. 
בנוסף, המינויים המומלצים של סער ליועמ"ש ולעליון, השערורייה שבטח לא שמעתם: 2 מתוך 4 המועמדים לבג"ץ, וגם 2 מתוך 3 המועמדים שהוצעו לממשלה לתפקיד היועמ"ש, כולל עו"ד מיארה - היו קשורים כולם למשרד אחד: משרד עו"ד תדמור-לוי, הקשור (איך לא), לעדת התביעה המהוללת: עו"ד דנה נויפלד ("מוצנחת" של "הקליקה" במשרד התקשורת ואח"כ במשרד הבריאות).
כזכור, עו"ד ד"ר תדמור היה בין ראשי התארגנות עורכי הדין שיצאו כנגד נתניהו. האם זה מקרי? ומה הקשר של כל אלו לשר המשפטים הקודם סער, שר התקשורת הקודם יועז הנדל, ואחרים במפלגת 'תקווה חדשה'? 

מי יעצור את המחלה הממארת והסרטנית הזו, שפשטה בתפקידים הכי בכירים בעולם המשפט והתביעה בישראל?
חשיפת הסודות הכי כמוסים של שערוריות מין מזוויעות וטיוחים על טיוחים בצמרת הפרקליטות, אותם מסתירים וימשיכו להסתיר ממכם, אם הגב' עו"ד מיארה תמשיך כיועמ"שית קדנציה מלאה: https://bit.ly/PraklitutSecrets, https://bit.ly/PraklitutSecrets2
לפני שנים רבות כבר קראתי: "אני מאשים": http://bit.ly/Tik4000No20, https://bit.ly/Tik4000No49, https://bit.ly/Tik4000No50

עדכון 16.2.23: פורסמה עדותה של אורית חפץ, אשתו דאז של ניר חפץ, בלהב 433, עם המון השחרות. מסמך החקירה שלה - כאן

עדכון 24.3.23: נשלחה שאילתה למשטרה ולמשרד המשפטים (שהגיבו די בהתחמקות) לגבי האפשרות שניר חפץ הופעל ע"י להב 433 כסוכן משטרתי ב"פרשת חדרה" ואולי גם בפרשיות אחרות (1000 ו-2000). ההתכתבות במלואה - כאן

עדכון  16.4.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: התביעה נגד דרוקר וחקירתו המביכה. התובע: וולטר סוריאנו, ששמו שורבב בטעות כמי שניהל מעקבים אחרי חוקרי נתניהודרוקר: "שוחחתי עם גורם משטרתי בכיר, רוני אלשיך חסר אחריות, אני מצטער על הריאיון אצל יעל דן באופן אישי". דרוקר אמר 87 פעם "לא זוכר, לא יודע, אין לי מושג, נדמה לי" ועוד - כאן.

עדכון 17.4.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדות המביכה של רביב דרוקר, חלק 2: עו"ד אילן בומבך מטיח בדרוקר: "זו עיתונות? זו פרשנות? זה רביב דרוקר הגדול? למה לא בדקת את התגובות שניתנו לך? ועשרות פעמים דרוקר אומר "לא יודע, לא זוכר, אין לי מושג" - כאן.

עדכון 18.4.23: טל רימר קיבל תגובה מיחידת חופש המידע במשרד המשפטים לגבי הריאיון שערך הכתב רביב דרוקר לניר חפץ במסגרת סדרת התוכניות "המקור" - כאן
נאמר כאן במפורש שניר חפץ לא קיבל שום אישור להתראיין לתכנית "המקור". 

עדכון 23.4.23: התקבל פסק דין בתביעה של "המקורבת" באמצעות עו"ד ניר חפץ כנגד אזרח שנטען שפגע בפרטיותה ע"י פרסום פרטיה בפייסבוק בניגוד ל"צו איסור פרסום". פסק הדין המלא - כאן

עדכון 2.5.23טל רימר צייץ כאן בטוויטר כך: "אתמול בערב בתוכניתו של @ErelSegal בהשתתפות @akibigman נחשף המסמך שלי על עד המדינה ניר חפץ!!
💣💣💣💣💣💣
כעולה מהמכתב: ניר חפץ ביקש ולא אושר לו להתראיין לתוכניתו של רביב דרוקר!!
🛑הדבר לכאורה מהווה הפרה של הסכם עד המדינה שלו.
🛑יתרה מכך כפי ש- @Motty53 חשף עוד הרבה לפני, העדים במשפט הוזהרו פן יתראיינו לתקשורת והדבר מהווה גם עבירה לכאורה על הנחיית ביהמ"ש.
הפרקליטות:
🛑לא רק שידעו לפני ולא מנעו בשידורי הפרומואים הרבים לפני הבחירות.
🛑גם לאחר מכן לא פעלו על מנת לבוא בדין עם מר ניר חפץ.
🛑בימים אלה מהלכים איימים על פילבר @filbers על הפרה לכאורה של הסכם עד המדינה שלו רק כי העיד לא כמו שציפו ואולי לשגר מסר לעדים אחרים."
המסמך שנחשף ע"י טל רימר מצוי במלואו - כאן.

עדכון 2.7.23: פורסמו תמלילי השיחות שניהל ניר חפץ עם ארנון מילצ'ן בענייני ערוץ 10 ונושאים רבים נוספים (ניר חפץ הקליט שתי שיחות בלי ידיעת ארנון מילצ'ן): כאן וכאן.

עדכון 14.8.23רביב דרוקר מדווח בציוץ כאן (כותרת בלבד): "השופט אילן רונן דוחה את שתי תביעות הדיבה של וולטר סוריאנו, איש עסקים בריטי ישראלי, שהיה מקורב לנתניהו, כנגדי, קובע ששתיהן הן תביעות השתקה, שהגנת אמת בפרסום מתקיימת, כמו גם הגנת תום הלב ופוסק כנגדו הוצאות משפט בסך 140 אלף שקלים. בסה"כ הגיש סוריאנו כנגדי 3 תביעות בסכום כולל של 860 אלף שקלים. כולן נדחו."

עדכון 30.10.23: פורסם באמצע המלחמה במעריבניר חפץ חשף את "מכונת הרעל" של יאיר נתניהו - ואז הגיע גיא פלג. העיתונאי ניר חפץ התראיין בתוכניתם של ארז ואברי בערוץ 12 וחשף סיפור אודות קבוצת וואטסאפ שנכללו בה יונתן אוריך מנהל הניו מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יועץ התקשורת טופז לוק ויאיר נתניהו. מדהים מה מעסיק את ערוץ 12 באמצע המלחמה. 

עדכון 18.1.24: מענה שקיבל טל רימר בבקשתו לפי "חוק חופש המידע" (הבקשה כאן), לקבל נתונים על האיומים שהיו או לא היו על עו"ד גלי מיארה ובין היתר ביקש לקבל את שאלון ניגוד העניינים שלה והתברר לו שהוא לא יקבל את השאלון הזה, כי נושא זה כבר נדון (עת"מ 16721-07-22 'הצלחה - לקידום חברה הוגנת (ע"ר) נ' משרד המשפטים ואח' - העותרת ביקשה לקבל שאלוני ניגוד העניינים של היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, ושל נבחרי ציבור נוספים ובית המשפט החליט שלא, בעניינה - כמפורט כאן. כך, אפשר היה להעלים מהציבור 4.5 שנים מהקריירה של היועמ"שית ואת קשריה ההדוקים עם השר דאז גדעון סער). תגובת הממונה על חופש המידע במשרד המשפטים בעניינה של עו"ד גלי מיארה כמענה לטל רימר - כאן
חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו - לחץ כאן
האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים