Telecom News - חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו

חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו
איך משטרת ישראל הפכה ל"שטאזילנד" ובמקום מערכת אוכפת חוק, שמקיימת את שלטון החוק במדינה דמוקרטית, הפכה לגוף כושל - בכל תחום. זו משטרה תופרת תיקים (לא רק לנתניהו) ברשלנות מבהילה, בלי ראיות ותוך זלזול מחפיר בזכויות אדם, פרטיותם וחזקת חפותם. חשיפת "קליקת עמ"מ 5" ואנשיה ואיך המשטרה הפכה לשב"כ והידרדרה למצב הזה. כתבה ראשונה בסדרה.
מאת: אבי וייס, 6.11.22, 07:00רוני אלשיך מוויקידפיה

בסדרה בת כמה כתבות "ארים את המסך" מעל לבעיה מספר 1 של שלטון החוק בישראל: כיצד הפכנו ל"שטאזילנד".

בנספח א' כאן למטה, יש לינקים לכל הכתבות הקודמות, בהן חשפתי והבאתי מאות מסמכים להוכחת קיומה של תופעת ה"שטאזילנד", כמרכיב מוביל ומרכזי בפעילות משטרת ישראל של העשור האחרון.

מי שדורש D9 לטיפול בבעיות מערכת השיפוט, בתי המשפט והפרקליטות, חייב להכיר בעובדה, שכדי לתקן את משטרת ישראל ולהשיב אותה למסלול של משטרה במדינה דמוקרטית מערבית, יש צורך בהמון טרקטורים מסוג D9. 

בכתבה זו "ארים את המסך" מעל ל-2 תופעות חסויות, שהציבור הרחב, שמממן מכיסו את שוטרי משטרת ישראל (לרבות מג"ב), לא מכיר, תופעות מבהילות, שהובילו ל"שטאזילנד" וזה:
1) "מניעה מצבית"
2) "קליקת עמ"מ 5".

בכתבה הבאה אנתח את הקשיים לפתרון ואציג אפשרויות לתיקון המצב של הבעיה החמורה הזו לשלטון החוק והביטחון האישי בישראל. 

נוכל לשאוב השראה מדבריו המאלפים של הגאון המשפטי השופט חיים כהן ז"ל בע"פ 369/78 אבו מדיג'ם נ' מדינת ישראל,פ"ד לג(3) 376, עמ' 381:
"...אודה כי למקרא ולמשמע הערעור הנוכחי התחלתי לראשונה לפקפק שמא הגיע הזמן ומלחמה בפשעי הפושעים צריכה להידחות מפני המלחמה בפשעי השוטרים. שאלתי את עצמי אם על ידי השימוש השיפוטי אשר אנו השופטים עושים בראיות - ולו גם כשרות מבחינת דיני הראיות - שהושגו על ידי חוקרים - פושעים, אין אנו עושים עצמנו שותפים לאחר מעשה לפשעיהם".

יש הטוענים, שכל עניין "תפירת התיקים" זו תוצאה נלווית ומובנית למה שמכונהעו"ד שי ניצן "המהפכה השיפוטית". על פי תפיסה זו, הלכה למעשה, נשתלו זרעיי ההפיכה הזו בידי נשיא ביהמ"ש העליון (כתוארו אז) פרופ' אהרון ברק בפס"ד מזרחי. עו"ד שי ניצן [פרקליט המדינה הקודם, בתמונה משמאל, צילום מסך] עשה את ההתמחות אצל אהרון ברק והקצין ממש עד לקצה את הביטויים המעשיים של תפיסת העולם הזו, עד שתפיסה פרוגרסיבית זו הפכה שחור ללבן ולבן לשחור - בהינף קולמוס.

עו"ד שי ניצן גרר אחריו את כמעט כל הפרקליטות ובמיוחד את המשנים שלו ואת פרקליטת מיסוי וכלכלה (עו"ד ליאת בן-ארי שווקי) וכל צוותה - לכאוס הזה. 

כך, החוק הפך למרמס. הפרקליט, היועמ"ש והבג"ץ הם החוק. הם הריבון, לא הכנסת ונבחרי הציבורנבחרי הציבור הם מושחתים מטבעם ולכן יש לסלק מהדרך כל מי שלא מתיישר עם הדיקטטורה השיפוטית החדשה הזו.

לא אעסוק כאן בתחום השיפוטי\משפטי הזה, משום שהוא מכוסה היטב מכל צדדיו - ע"י כותבים ומומחים רבים. 

אלפי השוטרים (וגם המתנדבים, כמובן), שעובדים במסירות וסביב השעון, חלקם תוך סיכון עצמי עצום, למען הציבור, ראויים שצמרת המשטרה שמנהלת אותם, תהיה נקיית כפיים, ישרת דרך ודואגת לאינטרסים של הציבור, ולא עוסקת בתפירת תיקים מטעמים פוליטיים, מתוך תפיסת עולם פרוגרסיבית, שמקומה לא יכול להיות במשטרה במדינה יהודית, דמוקרטית ומודרנית.

כך גם אלפי הפרקליטים והמתמחים בפרקליטות המדינה, שעובדים במסירות למען האינטרסים הציבוריים, ונלחמים לבער את הפשע מרחובותינו, ראויים שצמרת היועמ"ש והפרקליטות תורכב מאנשים ישרים, נקיי כפיים וחדורי מוטיבציה לחקר האמת, שלא תופרים תיקים מטעמים פוליטיים ומתוך השקפת עולם פרוגרסיבית מסוכנת והרסנית.

כולם (בצמרת המשטרה ובפרקליטות) אמורים לגדול ולפעול מתוך הכרה ברורה שהם עובדי ציבור ומספקי שירות לציבור. לא מנהלי הציבור ומנהלי נבחרי הציבור. 

הקשר המשחית בין ה"קליקה", שמפעילה את השיטה הפרוגרסיבית החדשה הזו, לחלק ניכר מכלי התקשורת בישראל, לעיתונאים, שבגדו בתפקידם, העצים את התופעה הזו (של "תפירת תיקים" ו"שטאזילנד") לממדים מפלצתיים, כמתואר בספרו של אלי ציפורי - כאן. הספר הזה מראה איך תפר בן כספית את תיק 1000, איך שימש כמודיע משטרתי נגד נתניהו במשך שנים ארוכות בצורה לא חוקית, ואיך השחית את העיתונות באמצעות קשרים עם פוליטיקאים כושלים כמו ליברמן וסער. יודגש, שהתקשורת היא זו שיזמה את תיקי 1000, 3000 ו-4000.

חלק מהעיתונאים המדומים הללו, היו אלה, שעסקו באספקת מודיעין כוזב וידיעות שקריות לפרקליטות ולמשטרה, ידיעות הנוגעות למשפחת נתניהו, שעל בסיסן נפתחו חקירות בקצב עצום ובלתי פרופורציונלי ומשפחת נתניהו הוגדרה ע"י צמרת המשטרה והפרקליטות כ"משפחת פשע".

המפגש הראשון של ערן קמין (באישור מפקדיו ובידיעתם) עם בן כספית, בנובמבר 2012 (רוב המידע נמחק בכוונה מהמסמך הזה) - כאן. סה"כ בן כספית נפגש עם מפעיליו במשטרה בניגוד לחוקים, לנהלים ולתקנות כ-50 פעם [מתועד] ואולי אף יותר. הרבה יותר. 

צילום המזכר המלא של נצ"מ (דאז) ערן קמין למפגש הראשון שלו עם העיתונאי בן כספית ב-2012 [באישור ראש אח"ם יואב סגלוביץ' (המפכ"ל היה יוחנן דנינו) וראש להב 433 דאז מני יצחקי] נמצא כאן, בגלל האיכות הירודה של הצילום הוכן תמליל של מה שניתן לקרא מהמזכר הזה - כאן

תמליל שיחה מקורית ומדהימה בין "המודיע" בן כספית לבין מפעילו תנ"צ (דאז) ערן קמין, מפגש שהתקיים ביניהם ב-29.11.15 - כאן. ניתוח מקצועי מקיף של תמליל השיחה המדהימה הזו - כאן

תזכורת: פורסם כאן ב-16.6.12 (לפני הפגישה הראשונה של בן כספית עם נצ"מ דאז ערן קמין) ע"י יואב יצחק העורך והבעלים של ניוז1 (כותרת בלבד): "בן כספית סיבך את מעריב בפרסום שקרים. העיתונאי בן כספית פרסם בינואר 2010 בדותות כאילו הגנן-הקשיש בבית ראש הממשלה פוטר על-ידי שרה נתניהו ● בעקבות תביעה שהוגשה התקיים גישור ובעיצומו התברר (מה שהיה ידוע) כי אין בידי בן כספית שום ראיה שתוכיח את גירסתו ● מעריב נגרר להוצאות כספיות מיותרות ולסיכון שמו הטוב רק בגלל עיתונאי-בדאי המסרב להתנצל ולתקן כזביו."

שאלות שהמשטרה והפרקליטות נשאלו בשנתיים שחלפו בעניינו של בן כספית ולא נענו (או נענו בהתחמקות) - כאן.

התופעה העיתונאית המדהימה הזו, היא זו שהפעילה מכבש תקשורתי להטיית תוצאות בחירות באמצעות הדלפות כוזבות ומציאות מדומה, על "הצלחה" בחקירות של התיקים התפורים, שהיא בעצמה המציאה. היא זו, שהשתיקה כמעט כל ביקורת על תפירת תיקים, והיא זו שחיסלה חשבונות והילכה אימים על כל מי שניסה לחשוף את התנהלות הפרקליטות, היועמ"ש והמשטרה.

במידה רבה, התקשורת היא זו שהפעילה את הפרקליטות והמשטרה, ולא ההפך. התקשורת סיפקה את החומרים, דחפה ודרבנה לחקירות ולכתבי אישום תוך הבנה, שהיא תגונן על הפרקליטות, שתעשה אשר תעשה - תעבור על החוק, תסחט עדים, תמציא עברות, תסתיר חומרים ותשקר בבית המשפט.

אולם, וזה חשוב להדגיש, תפיסה פרוגרסיבית משפטית מעוותת זו, לא יכלה להתממש בלי משטרה המבצעת בלהיטות ובמסירות את התזה הזו - הלכה למעשה. זו משטרה שעוצרת אנשים ללא כל סיבה, מענה אנשים בניגוד לחוק, לנהלים ולפסיקה, מרגלת אחרי אנשים, שלא ביצעו שום עבירה, פולשת לפרטיות שלהם, ותופרת להם תיקים בלי ראיות של ממש, או בכלל. זו משטרה, שההגדרה של "שטאזילנד" היא המתאימה לתפיסת עולמה.

זו משטרה כושלת בכל פעילותה גם ביום-יום, שראשיה בכלל לא מבינים מה תפקידם במדינה דמוקרטית. 

כאמור לעיל, בכתבה הבאה אעסוק במה צריך לבצע במשטרה, כדי לחזור להיות מדינה נורמלית עם משטרה המתאימה למדינה דמוקרטית, לא לדיקטטורה פרוגרסיבית מעוותת וקיצונית. כאן אתמקד באחת התופעות, שיצרו את ההשחתה הזו של משטרת ישראל, שהפכה למשטרת "שטאזילנד". בכתבה הבאה אביא גם את תגובת משטרת ישראל לחשיפות, ככל שתתקבל. מתגובת המשטרה לחשיפות הקודמות והמצויות בנספח א' כאן למטה, עולה, שהמשטרה תמיד הגיבה בזלזול, הכחשה והתעלמות לחשיפות המלוות בשפע מסמכים מקוריים. לא היה לי שום ציפיות, שמשטרה תפיק לקחים, או תתקן את דרכה, בעצמה. כפי שאין לי שום ציפיות, שהפרקליטות ו\או מערכת המשפט תתקנה את דרכן בתהליכים פנימיים של למידה והפקת לקחים. אין מצב כזה. בכלל. צריך D9 חיצוני ולא אחד, כדי שתהליכי תיקון כאלה יתרחשו. 

הקריסה של מערכות אכיפת החוק ושלטון החוק לא התרחשה ביום אחד, אבל שיאה היה במינוי מפכ"ל כושל ומכשיל, בשם רנ"צ (בדימוס) רוני אלשיך, (בתמונה למעלה מוויקיפדיה). כך, נוצר לו מעגל, שבו "הקליקה" השתלטה גם על מינוי מפכ"ל: בשים לב, שגל הירש ממש לא התאים להם, צ'יקו אדרי נפל (ב-2018) מסיבות שמייד אפרט, יורם הלוי כנראה גם לא התאים להם (נחשד כימין), מנשה ארביב גם לא התאים להם, גם לא דוד ביתן, גיא ניר היווה להם "קוץ בתחת" שיש להיפטר ממנו בכל מחיר (כמפורט בהרחבה כאן, וכל תלונותיו כמפורט כאן, נגרסו), נשארה לרוה"מ\שר הבט"פ רק ברירה אחת, המועמד של "הקליקה", בתמיכת "הצמד" בנט-שקד. כך, הפילו את רוה"מ ושר לבט"פ בפח, לגבי המועמד הזה, שהיה אז אלמוני - שצמח באפלה של השב"כ (אך היה מוכר ל"קליקה").

למה צ'יקו אדרי נפל, למרות שהיה אז המועמד המועדף על "הקליקה" (אחרי אלשיך)? זה בגלל עצמו, ששכח לדווח ל"וועדה המייעצת" כמה פרטים חשובים אודות עצמו וזה הוביל לפסילתו ב"וועדת גולדברג" לאישור בכירים. זה מפורט למשל בשתי כתבות שפורסמו בזמנו: ב"חדשות JDN" (כותרת בלבד): "מנדלבליט וזילבר יאשרו את מינוי אדרי; פורסם מסמך החלטת הוועדה החלוקה. היועמ"ש מגבש חוות דעת בתמיכת דינה זילבר שתאפשר לארדן להביא למינוי אדרי • הערב פורסמה חוות הדעת של הוועדה המייעצת למינוי בכירים ובו מפורטים עמדות חברי הועדה שסברו כי יש לפסול את אדרי ואלה שסברו כי יש לאשרו • המסמך המלא." 
ב"מקור ראשון" פורסם אז (כותרת בלבד): "הצטלבות מוזרה. מה גרם לשתי היריבות המושבעות שקד וזילבר לתמוך במינויו של צ'יקו אדרי למפכ"ל, והאם יש קשר לפרשה אפלה מן העבר שיכולה לפגוע בתדמית הפרקליטות.". אבל צ'יקו אדרי לא נשאר "יתום" ויש מי שהמשיך לדאוג לו, הוא מונה למנכ"ל הכנסת ב-2023....

כתבה ששודרה אז ב"ערוץ 10" ע"י איילה חסון חשפה את עיקרי השערורייה של סיכול מועמדותו של גל הירש מטעם השר ארדן למפכ"ל: "ערוץ 10 : ניצב מני יצחקי פעל לסיכול מינויו של גל הירש למפכ''ל".
ניסיון שהחל בכנסת להקמת "ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת סיכול מועמדותו של גל הירש למפכ"ל" - כשל. די ברור למה.

המידע שצמרת המשטרה בהנחייתו של מני יצחקי המציאה, חקרה וצברה בעניינו של גל הירש, כדי לטרפד את מינויו למפכ"ל, מפורט במסמך הסודי שנחשף - כאן

רוני אלשיך התאים להם (ל"קליקה") כמו "כפפה ליד". הוא, מיד לאחר מינויו, "נלכד ברשת" ע"י ראש אח"מ, ניצב (בדימוס) מני יצחקי, ה"אבא" והממציא המרכזי של התיאוריות של "משטרת שטאזילנד", מי שהצליח להגשים אותן הלכה למעשה בגיבוי של המפכ"ל הטרי, פרקליט המדינה והיועמ"ש

סקירה מקפת על רוני אלשיך, ההיסטוריה האישית שלו, תפיסת עולמו ואישיותו יש כאן, למתעניינים. 

בתהליכי המימוש של "משטרת שטאזילנד" נולד מה שמכונה "מסמכי יצחקי" ובפועל זה מאגר מידע סודי ענק. מדובר במאגר מידע לא חוקי, שנולד בתקופת ראש אח"מ ניצב (בדימוס) מני יצחקי (התהליך הזה החל עוד טרם הצנחתו של רוני אלשיך לתפקיד המפכ"ל)וקיים עד היום. 
לוח הזמנים של יצירת ה"שטאזילנד" במשטרת ישראל בעשור החולף - כאן

כאמור, מדובר במאגר מידע ענק בהיקפו על כל הצמרת של ישראל בכל התחומים, מאגר בלתי חוקי בעליל, שמתאים לשיטת ה"שטאזילנד". 
ניצב בדימוס מני יצחקי לא הסתיר את דעותיו ותוכניותיו בעניינים הללו, בעברו – כאן בעת שהיה רח"ט מודיעין באח"מ בשנים 2007 עד 2010 וגם לאחר פרישתו מהשירות מתפקיד ראש אח"מ, ב-2019 - כאן.

בני גנץ ושותפיו התאימו גם התאימו ל"קליקה". כך גם יאיר לפיד. את אביגדור ליברמן הם "אילפו".

מה שמשותף לכול חברי "הקליקה" - זה שהם מרגישים את עצמם מעל לכל חוק ונורמה (הסברים נוספים כאן לתופעה הזו, הייחודית רק לישראל יש כאן). 

היועמ"ש דאז, עו"ד וינשטיין, ניסה לסכל את מינויו של עו"דעו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט ד"ר אביחי מנדלבליט (בתמונה משמאל) ליועמ"ש וסיכל הגשת כתב אישום כנגד ניצב רוני ריטמן. על פרשות רוני ריטמן ויוחאי דנינו ניתן לקרוא כאן. אולם, הוא (עו"ד וינשטיין) כשל בעצירת המינוי של היועמ"ש, שנתמך מכל כיוון, גם ע"י ניר חפץ ושותפיו.

כך, קיבלנו מפלצת דו ראשית: מפכ"ל נסחט ויועמ"ש נסחט. שניהם "התיישרו" בהליך די מהיר ופעלו במרץ ובהתלהבות לממש את התוכנית של "קליקה", להפוך את מערכות האכיפה בישראל ל"שטאזילנד", ובכך הפכו בעצמם, חיש מהר, לראשי "הקליקה"

כל אחד מהם בנה לעצמו תזה משלו לתהליכי "תפירת התיקים". היועמ"ש ד"ר מנדלבליט היה לכוד (כלומר: נסחט) כל כהונתו בידי פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן וכמובן גם ע"י עו"ש דינה זילבר. לא צריך לנחש את זה. הוא בעצמו במו פיו אמר כך בשיחותיו עם עו"ד אפי נוה (אז יו"ר לשכת עורכי הדין).
עו"ד שי ניצן יצא נגד השופטת בדימוס הילה גרסטל, עד שהביא להתפטרותה (ואח"כ גם תפר לה תיק שכשל), מה שחיסל סופית כל שארית של ביקורת על הפרקליטות. שי ניצן גם סיכל חקירה כנגד יוחנן דנינו (המפכ"ל) - ראה גם כאן.
מנויה של עו"ד קרן בר מנחם לראשת מח"ש נתמכה ע"י רוני אלשיך ושי ניצן וכך "נסגר המעגל": משטרה, פרקליטות\יועמ"ש ומח"ש, כולם באותו ראש "פרוגרסיבי" מוצף שנאה לנתניהו, ראש של "שטאזילנד".

הניסיון של שר המשפטים דאז אמיר אוחנה לתקן את הכשלים במח"ש - כשל, כי המהלך הזה הוכשל ע"י היועמ"ש דאז, הפרקליטות ובית המשפט העליון.

עו"ד משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר, תיאר זאת בהרחבה ולא אחזור על חשיפותיו כאן. המסמכים הרבים סביב חשיפות משה סעדה נמצאים כאן, למתעניינים. ברור, שמשה סעדה "לא התאים להם". כך, אחרון הפרקליטים הישרים בצמרת הפרקליטות סולק (עו"ד דן אלדד סולק לפניו), כדי שלא יפריע לפעילות ה"קליקה" הפרוגרסיבית הזו.

למי ששכח, המשטרה חודרת למיילים, לתמונות ולמסרים של אזרחים, מבלי שהם יודעים על כך בעשרות אלפי מקרים שונים כל שנה. המשטרה משיגה מידע על חשודים ולא חשודים באמצעות ענקיות טכנולוגיה (כמו גוגל, פייסבוק, אפל, אמזון, אורקל וכיו"ב), בלי שהם (בעלי המידע) יודעים על כך. בפגסוס ובכלים החודרניים המקבילים השתמשו במעל ל-10 אלף חדירות בעשור הקודם, וחדרו לפרטיות במכשירים, שחדרו אליהם, מיחידות הסיגינט-סייבר של המשטרה ושלוחות בשב"כ, בלי ידיעת מחזיקי המכשירים. כך ה"שטאזילנד" עבד ועובד בחסות "הקליקה".

ברור גם, שחלק נכבד מהקצונה הזו הוא גם "בוגר הקרנות" דוגמת "קרן וקסנר". זה מסביר חלק מתהליך הכאוס, אליו נכנסה צמרת המשטרה, בעשור הקודם. 


כדי להבין איך יוצרים במערכות אכיפת החוק - "קולקטיב" של תופרי תיקים נלהבים, בעלי תפקידים זוטרים כבכירים, שמתעלמים מהחוק וחושבים, שהם מעל לכל חוק ונורמה, יש צורך להבין 2 מושגים, שהתגבשו באותה תקופה (תקופת "תפירת התיקים" המרכזית, לאורך העשור הקודם): "מניעה מצבית" ו"קליקת עמ"מ 5".
 
למי שלא מכיר, עמ"מ זה ראשי תיבות של היחידות הסמויות (יחידות העיקוב) של משטרת ישראל (הסברים נוספים כאן), זה ראשי תיבות של: "עוקב משטרתי מיוחד" (ויש הטוענים שמקור השם ב: "עיקוב משטרתי מיוחד"). אלה בעלי תפקידים חשאיים, שרואים בכל אזרח במדינה ובמיוחד אם הוא בכיר ועובד ציבור, אובייקט לעיקוב סמוי אחריו ואיסוף מידע חשאי אודותיו, בכל האמצעים המודרניים והחודרניים לאיסוף מידע.

רוני אלשיך, שהגיע מהשב"כ, שתפיסת עולמו התאימה לגישה של הפעלת היחידות הסמויות, טיפח את היחידות הללו, טיפח והעצים יחידות משלימות, דוגמת יחידות הסיגינט-סייבר, וטיפח הפעלת כלים לא חוקיים (על פי חוקי מדינת ישראל) למעקב וחדירה לפרטיות של אזרחי המדינה, דוגמת מערכת "הפגסוס" ומערכת "עין הנץ".

כך, קמו במשטרה מפלצות מודיעין המורכבות מאלפי שוטרים בלבוש אזרחי, שהציבור לא רואה ולא יודע מה הן עושות וכל פעילותן חוסה תחת תעודות חסיון, צווי חיסיון וצווי איסור פרסום. כל תפקידן: לאסוף מידע על כל אחד, במיוחד על אלה שעלולים לסכן את כוחה ועוצמתה של "הקליקה". 

1. מה זה "מניעה מצבית"?
זה הכי קל להבין: זה "שטאזילנד".
כלומר: הפיכת משטרת ישראל לשב"כ, שאוסף מידע על כל האזרחים, בין אם יש חשד שעברו עבירה ובין אם לאו, רק כדי שהמידע הזה ישמש בבוא העת המתאימה, כדי לסחוט אותם. כך, שלא יוכלו לפגוע בכוחה של "הקליקה", וכך ראשי "הקליקה" יוכלו לעצב את השלטון כרצונם ולנהל בפועל את המדינה (יש הקוראים לתופעה הזו Deep State).

רוני אלשיך לא הסתיר זאת ואמר בקולו, ש"להב 433 מורידה ומעלה ממשלות". כך גם אפשר לתפור תיקים בטונות ולסחוט פוליטיקאים (בתקשורת המגויסת קוראים לזה בשם המכובס: "אתרוג". המינוח הנכון הוא: "סחיטה"). 

ההגדרה, שרוני אלשיך החדיר למערכת המשטרתית, הייתה כלפי חוץ די תמימה. לכאורה, גישה המבוססת על החוק הקיים, כמופיע בתצלום הבא כאן מתחת וגישה זו נוסחה גם במסמך מדיניות ראשוני, שאני חושף כאן לראשונה, מסמך, שחובר במשרד הבט"פ - כאן, משרד ממשלתי כושל, שלא הצליח להבין ולפקח על ההתפתחות האנטי-דמוקרטית הזו במשטרה:
מניעה מצבית

בדיון בכנסת, רוני אלשיך היה כבר יותר ברור ותכליתי לאן זה הולך ולאן התפיסה הזו מובילה:
שטאזילנד

אם לא הבנתם מה שהוא אמר בכנסת, אז הנה תרגום לעברית ברורה יותר: מכלל המעל ל-25 אלף שוטרים במשטרת ישראל (יש עוד מעל ל-3.6 אלף במג"ב, כשגם במג"ב הוקמו יחידות סמויות ללא מדים רבות, דוגמת: "שחר 101", "ימ"ס", "מתיל"ן" ועוד), 80% מהשוטרים יועסקו במניעה.

כלומר: המשטרה במדים תהיה רק 20% מהמשטרה, במקום 85% עד 90% במדים, כמקובל במשטרות בכל העולם המערבי.

כך, את רוב השוטרים במשטרה, כ-20 אלף על פי התוכנית הגאונית הזו של רוני אלשיך ומני יצחקי, בגיבוי שי ניצןלא תראו בכלל, כי הם יהיו בלבוש אזרחי ויהיו עסוקים סביב השעון בבילוש, חקירה, עיקוב, הפעלת מודיעים, סוכנים ומדובבים, האזנות סתר ואיסוף מידע - עליכם.

השם של התופעה הזו, כפי שכתבתי למעלה, הוא: "שטאזילנד". ואלשיך החל ליישם זאת הלכה למעשה, גם מבלי שאיש בכנסת, בממשלה או במשרד לבט"פ הבין את המזימה הזו לעומקה ולא עצר את מימושה. 

מניעה כשלעצמה, פנים רבות לה. היא נמצאת בלב פעילותו של השב"כ, ובזה הוא (רוני אלשיך) מומחה ובעל ניסיון רב. 

אם עדיין לא הבנתם את הנקודה החשובה הזו, אז אחדד אותה בצורה הכי ברורה ומובנת: רוני אלשיך, מיד אחרי כניסתו לתפקיד מפכ"ל, כשהבין שהבטחת נתניהו שהוא יהיה בעתיד ראש השב"כ - לא תמומש, החליט ביחד עם מני יצחקי בגיבוי שי ניצן, להפוך את משטרת ישראל לשב"כ, וכך הוא יהיה מפקד לארגון שב"כ גדול בכמה מונים - מהשב"כ המקורי ממנו יצא...
(בשב"כ כ-7 אלף איש, מול מעל ל-32 אלף איש במשטרת ישראל, בלי לספור את עשרות אלפי המתנדבים למשטרה ולמג"ב). 

רנ"צ (בדימוס) רוני אלשיך הצליח במהלכיו להפחיד גם את שרי הבט"פ ובראשם גלעד ארדן, והצליח להזריק את שיטות ודרכי הפעולה והחשיבה של השב"כ, היישר לתוך ה-DNA של המשטרה. התהליך הזה הוטמע במשטרה וקיים בה - עד רגע זה. 

2. מה זה "קליקת עמ"מ 5"?
זו רק הבלטה של המציאות, שנוצרה באגף החקירות והמודיעין (אח"מ) של משטרת ישראל, שמי שדחף בפועל את מימוש רעיונות ה"שטאזילנד", שתורגמו למונח הסטרילי "מניעה מצבית", היו בעיקר קצינים, שצמחו וגדלו יחד במשך שנים ביחידת העיקוב של מחוז ירושלים, יחידה, שכונתה בשם "עמ"מ 5". 

הם צרפו אליהם עוד קצינים עם "ראש דומה" בתפיסת עולמם, בעיקר ממחוז ירושלים ומחוז ת"א (בעיקר מיחידות הימ"ר המחוזיות. ימ"ר = "יחידה מרכזית" ומלהב 433). אולם, הגרעין המוביל את המהפכה הזו בתוך המשטרה, מהפכה, שזכתה לדחיפה מסיבית מיוצא השב"כ, רוני אלשיך, הייתה "קליקת עמ"מ 5".

לא רק תפיסת העולם שלהם היא דומה (דהיינו: רואים באזרחים אובייקטים למעקב ואיסוף מידע בכל הכלים והשיטות), הם צמחו בתוך פרשיות פליליות חמורות, שהוכיחו להם, הלכה למעשה, שניתן להפר חוק ונורמות ולהיות "חסין אש", דוגמת הפרשיות הענקיות והמחדלים המודיעיניים והחקירתיים, שהתחוללו בעשורים הקודמים במחוז הדרומי דוגמת: "ועדת זיילר" [ועדת בדיקה ממשלתית, שמונתה ב-4 בדצמבר 2005 לבדוק את פעילות משטרת ישראל ופרקליטות המדינה בפרשת האחים פריניאן. הנחיות "ועדת זיילר" בתחום שיטות איסוף מידע ממקורות מודיעין, נזרקו על ידם כלאחר יד - לפח].

דו"ח ועדת זיילר המלא כאן.

עיקרי תורת המודיעין של משטרת ישראל והחלקים החשובים בדו"ח זיילר יש כאן

תהליכים דומים התחוללו במקביל בפרקליטות והובילו ל"חסינות" מוחלטת לכל מערכת הפרקליטות ולשכת היועמ"ש, בגיבוי וחיפוי הבג"ץ. 

קצת פרטים על התגבשות "הקליקה" הזו - "קליקת עמ"מ 5" מימ"ר ירושלים (אעשה זאת דרך הצגת רשימת בעלי התפקידים הבכירים במשטרה ומה היה מקור הצמיחה והקריירה שלהם בתחילת דרכם, ומה היה תפקידם בתקופה הרלוונטית לתיקי האלפים, בעשור הקודם):

* ראש אח"מ (בדרגת ניצב): מני יצחקי - עמ"מ 5. החליף אותו גדי סיסו (שנטען שהיה מחובר לרות דוד ולרונאל פישר בקשרים מוזרים) - עמ"מ 5. 

* ע. ראש אח"מ (בדרגת תנ"צ): אנה בן מרדכי - עמ"מ 5.
אנה הייתה המפקדת הראשונה של יחידת הסיגינט-סייבר, אז הייתה בדרגת רפ"ק, יחידה, שצמחה מיחידת מטה זעירה, ששכנה במטה הארצי בי-ם עם פחות מ-15 איש, למפלצת של מעל ל-500 איש, יחידה, שיצאה במהלך צמיחתה המופלאה והמטאורית, מממתקן המטה הארצי בשייח' ג'ראח י-ם למבנה בהר החוצבים בי-ם. יחידת הסיגינט הוקמה במתכונתה הנוכחית ב-2007 ע"י גדיאל (גדי) סיסו, שגם הוא, כמו אנה בן מרדכי, "בוגרי עמ"מ 5", והחליף אותו תנ"צ (בדימוס) יעקב חסאן ואחריו תנ"צ דורון יאיר, שניהם הוצנחו היישר מ-8200 (צה"ל\חיל המודיעין) לראשות היחידה, עם אפס ידע, הבנה, ניסיון, הכשרה ומודעות בתחומי פעילות המשטרה ותפקידי המשטרה בחברה דמוקרטית, מתקדמת ומערבית.
הם (חסאן ויאיר) פשוט התאימו לצרכים של ה"שטאזילנד", שיחידת הסיגינט-סייבר הייתה אחד מהזרועות העיקריות שלה. זו זרוע חודרנית ופולשנית באמצעים מתקדמים, שפעלה בשת"פ מלא עם השב"כ. שם (במתקן ההאזנה של השב"כ בי-ם) היו שלוחות של יחידת הסיגינט-סייבר המשטרתית, לביצוע חדירות סמויות לסמארטפונים, למחשבים ולטלפונים הנייחים, לאובייקטים חשובים ובכירים, דוגמת שלמה פילבר.
זה כלל לא הטריד אותם ואת פקודיהם, שגייסו ושהביאו מהשב"כ, מיחידות העמ"מ ברחבי המדינה ומ-8200, שהם מבצעים אין סוף עבירות, כולל הטעיות בקנה מידה ענק של כל השופטים שחתמו על "צווי האזנת סתר", בלי להבין על מה הם חותמים.
 
יש להדגיש, שיחידת הסיגינט - סייבר החשאית הזו נחשפה כאן, באתר Telecom News - כבר בשנת 2014 בכתבה: חשיפת יחידת הסיגינט (מודיעין אותות אלקטרוני) של משטרת ישראל כאן. אבל איש לא לקח ברצינות את החשיפה הזו ולא הבין לאן זה הולך, ואיך כל זה קשור לתהליכי "תפירת התיקים".

* רח"ט [ראש חטיבת] מודיעין (החליף את תנ"צ (בדימוס) גיא ניר, תפקיד מרכזי ביותר בדרגת תנ"צ): קובי זריהן - מחוז י-ם, להב 433.
קצת רקע על תנ"צ קובי זריהן ו"הישגיו" - כאן

תנ"צ דרור אשרף (אסרף, במקרה גם אחיין של ניצב בדימוס מני יצחקי, שכמובן סייע בקידומו) ותנ"צ קובי זריהן שניהם יוצאי מפלג מיעוטים בימ"ר ירושלים, שניהם "מחוברים היטב" לניצב (בדימוס) מני יצחקי, שהוא יוצא עמ"מ ירושלים (עמ"מ 5) וגם עמ"מ דרום.
ניצב (בדימוס) יורם הלוי כשהיה ר' ימ"ר ירושלים, לא רצה את קובי זריהן כרמ"פ מודיעין בימ"ר ולא רצה לקדם את דרור אשרף ושילם על כך מחיר, שמינויו למפכ"ל טורפד. בסופו של תהליך, תנ"צ דרור אשרף החליף לאחרונה את תנ"צ קובי זריהן כרח"ט מודיעין באח"מ.
כך, השיטה של "חבר מביא חבר" נשמרה ונשמרת עד היום.

* תנ"צ כורש ברנור: כורש שירת ביאחב"ל באותה תקופה שרוני ריטמן היה מפקד יאחב"ל. כורש ברנור מונה לרמ"ח מת"מ (מחלקת תיאום מבצעי) בחטיבת המודיעין  בתקופה שגיא ניר כיהן כרח"ט מודיעין. המינוי של קובי זריהן לרח"ט מודיעין לאחר סילוקו של גיא ניר מהתפקיד הזה - השלים למעשה, את הכיבוש - של חטיבת המודיעין של משטרת ישראל - שנכבשה ע"י סוג של "כנופיית פשיעה תאגידית" מאורגנת וממוסדת - בהובלתו של ניצב מני יצחקי, שכיהן אז כראש אח"מ - שהפכו עצמם לשליטים בלעדיים ומעל לכל חוק ונורמה, העניקו לעצמם סמכויות, עיוותו את שיטת הממשל, פגעו בזכויות חוקתיות של אזרחי המדינה, הטעו שופטים בסיטונות, הציגו מצגי שווא לכנסת, לציבור וגם בתוך המשטרה, העלימו ראיות, פיברקו עדויות, הפעילו כלי סייבר כנגד אוכלוסיות ענקיות ובמיוחד מול נבחרי ציבור מהימין,  והכל בגלל תאוות כוח ושליטה, עם מטרה אחת משותפת לכולם: רל"ב ("רק לא ביבי"). האם האמינו והיו משוכנעים, שהגיבוי והחיפוי של ראשי הפרקליטות (ליאת בן ארי, רות דוד, מומי למברגר, דינה זילבר ושי ניצן), יובילו אותם לתפקידים בכירים נוספים, גם בשירות המשטרתי וגם לאחריו. 

* ראשי מדור תמ"י (תפקידים מיוחדים) במחלקת איסוף (המדור המרכזי באח"מ): משה בן בסט - עמ"מ 5, שוקי ארז - עמ"מ 5, אנה בן מרדכי - עמ"מ 5, גדי סיסו - עמ"מ 5. 

* רמ"ד איסוף, רמ"ח איסוף, רמ"ח מת"מ: מיכאל חיים - עמ"מ 5. 

* תקציבן אח"מ (מי שמספק את הכסף המגיע מתקציב המשטרה לכל הפעילויות של "השטאזילנד"): נתי קדמי - עמ"מ 5. 

כעת התמונה ברורה: בשיטת "חבר מביא חבר", כל הצמרת של אח"מ התמלאה ביוצאי "קליקת עמ"מ 5", שחושבת אותו דבר ומדברת באותה שפה ובטוחה, שהיא מעל לכל חוק ונורמה.

בדיוק כמו שנוצרה הקליקה המקבילה בפרקליטות, בהליך בנייה וסינון שנמשך שנים, עד שכל הצמרת הפכה לבעלת קו החשיבה אחיד, פרוגרסיבי, שנוסחה בחדות רבה ע"י עו"ד דינה זילבר, בספרה "ביורוקרטיה כפוליטיקה". 

המשפט המוביל שלה (של דינה זילבר) הוא: "המגמה החשובה היא העתקת מרכז הכוח השלטוני ויכולת ההכרעה המעשית בשאלות של מדיניות, מהדרג הפוליטי הנבחר לדרג הפקידותי הממונה. תהליכים אלו מתרחשים במסווה של ניטרליות ושל מומחיות אובייקטיבית, תוך עקיפת ההליך הדמוקרטי וסיכונו, מבלי ליתן דין וחשבון לציבור הרחב שגורלו נקבע בדרג הפקידותי".

כך גם מוצדק "לתפור תיקים" לכל נבחר ציבור ולכל מי שמפריע לדרג הפקידותי לשלוט ולנהל את המדינה.

ניתוח כרונולוגי והיסטורי של התפתחות הכאוס הזה במ"י ולמה הוא נוצר (מה שהוביל, בין היתר לתופעות מחרידות דוגמת "פרשת המימד החמישי") יש כאן

המפכ"ל דאז, רנ"צ (בדימוס) רוני אלשיך, הוא שהוביל את המשטרה (ביחד עם חבריו - אייל אהרוני ובועז גלעד, ש"הצניח" לתפקידים הבכירים במשטרה שנוגעים לתחומי ההצטיידות והרכש - מהשב"כ), להיות "שב"כ משודרג".
כל זאת, עם מערכת "היתוך" כלשונו (Fusion Center, כך זה נקרא בלשון המקצועית של חטיבת המודיעין במשטרה, מערכת ש"המימד החמישי" הייתה אמורה לשדרג, בעלות של כ-50 מיליון ש"ח, ליכולות מתקדמות ומתחרות באלו של השב"כ\מוסד\8200), כפי שעולה מהשיחה של העיתונאי עמיר רפופורט עימו, בדצמבר 2017 (ופורסם באיחור רב, ב-10.2.22) - כאן

וכמובן, אין לשכוח את "קליקת בוגרי קרן וקסנר" שהובילה את "תפירת תיקי האלפים" וגם את נושא הפעלת עיתונאים כמקורות מידע, והפיכת חשודים ל"סוכנים לא רשמיים" ומוגנים מפני חקירה באזהרה והעמדה לדין (דוגמת אילן ישועה והדס קליין), וביניהם את ערן קמין, יואב תלם ואלי מקמל

יצוין ששני התנצי"ם יואב תלם (כעת סגן ראש אח"מ) וערן קמין (שיצא לאחרונה לפנסיה) לא עברו קורס קצינים ייעודי (!)
ערן קמין עבר קורס צוערים מקוצר. יואב תלם לא עבר שום הכשרה מסמיכה לתפקידים הבכירים שמילא וממלא בתחום החקירות. 
קצינים בכירים בהווה ובדימוס במשטרה טוענים, שהיה צריך לפטר כל מי שגויס בדרגת קצונה (עקב היותו אקדמאי, או קצין צה"ל), במידה וסרב לצאת לקורס קצינים, בניגוד לתנאי גיוסו. 

זו עוד המחשה עד כמה הפיקוד הבכיר במ"י הוא ברמה מקצועית ירודה, כשהוא פועל בניגוד מוחלט לכללי מנהל תקינים, מה שנחשף בבתי המשפט (בתיקי האלפים, בתיק 3000 ובתיק פרשת חדרה), והקצונה הבכירה של מ"י התמלאה בחלטוריסטים, שאין להם צל מושג מה תפקידם, אפס ידע בנהלים, בפסיקות ובחומרים המקצועיים שנוגעים לתפקידם, אי הבנה מה אחריותם וחסרי כל ניסיון מקצועי רלוונטי לתפקידם.

הגיעה השעה להפנות את הזרקורים לעניין "קושרי הקשר" בתוך משטרת ישראל, כל אחד עפ"י חלקו כל אחד עפ"י תרומתו בין במישרין בין בעקיפין ובין מכללא והכל מן המסד ועד הטפחות. ההסתרה לא תעזור יותר. "אור השמש הוא חומר החיטוי הטוב ביותר ואור המנורה הוא השוטר היעיל ביותר" (ציטוט אלמותי של לואי דמביץ ברנדייס ז"ל, שופט בית המשפט העליון של ארצות הברית).

כאמור לעיל, בכתבה הבאה אעסוק כיצד ניתן (אם בכלל) לתקן את מה שקרה במשטרת ישראל בעשור הקודם, מה שממשיך וקיים - עד רגע זה. שום לקח לא נלמד.

עדכונים יש כאן מתחת לנספח. 

נספח א':
רשימת 
חשיפות קודמות ב"פרשת פגסוס" ושאר תופעות ה"שטאזילנד" השזורות בהתנהלות משטרת ישראל.

מדובר כאן בכתבות חשיפה מלאות במסמכים וגילויים בלעדיים, מומלצות לקריאה למתעניינים בפרשה המחרידה הזו, שפוגעת בכל אזרחי המדינה:

הפרק הראשון פורסם תחת הכותרת: תפירת תיק 4000: 6 גילויים המוכיחים שהשימוש בתוכנת הריגול היה בלתי חוקי כאן.

הפרק השני פורסם תחת הכותרת:
 תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן. 

הפרק השלישי פורסם תחת הכותרתרעידת האדמה של תפירת תיק 4000: ריגול בלתי חוקי וקשירת קשר להפלת שלטון כאן
 
הפרק הרביעי פורסם תחת הכותרת
5 ספינים של הפרקליטות גם לגלגל על המשטרה את האחריות בפרשת הריגול בסמארטפונים - כאן.

הפרק החמישי פורסם תחת הכותרתהשלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים ולמחשבים? הפעולות בנוסח השטאזי והשאלות שלא רוצים לענות לי עליהן, איך המשטרה שילמה ל"מימד החמישי" בפטור ממכרז 4 מיליון ש"ח (תוכנן לשלם להם 50 מיליון ש"ח) על מערכת קוד פתוח חינמית מול מערכות בשלות של חברות אחרות שהיו באותה העת, ועל מערכת "הפיוז'ן סנטר", שרוני אלשייך (כיום שותף בקרן AWZ, שעומדת, בין היתר, מאחורי הפעילויות מהסוג הזה), תכנן לשדרגה באמצעות "המימד החמישי" - כאן.

הפרק השישי פורסם תחת הכותרת: אי אפשר למכור לאיש שמערכת סיגינט של עשרות מיליוני ₪ לשנה המופעלת ע"י מאות אנשים הפיקה רק חדירה אחת לשלמה פילבר במשך 8 שנות הפעלתה כאן.
 

הפרק השביעי פורסם תחת הכותרת: חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה בהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה - כאן.

הפרק השמיני פורסם תחת הכותרת: ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן
(כולל מצגת להפצה אודות שקרי דו"ח צוות מררי).

הפרק התשיעי פורסם תחת הכותרת
השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

הכתבה: משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים מרץ 2022 - כאן.

הכתבה: 
2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

הכתבה: פרשת המימד החמישי: אבי וייס חושף חשד לניגוד עניינים חמור של בני גנץ - כאן.

הכתבהחשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשויות - כאן.

בסרטונים הקשורים לנושא ניתן לצפות בכתבה: משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות - פברואר 2022 - כאן. ובכתבה: משפט תיק 4000 והאזנות סתר: פרשנויות מאבי וייס בסרטוני ראיונות - מרץ 2022 - כאן

סרטונים של ד"ר גדי טאוב:
1. השימוש באמצעי ביון נגד אזרחים הוא סיטונאי. הפרקליטות שותפה. שומר סף #111 עם נצ"מ בדימוס, אבי וייס - כאן.
2. העבריינות היא השיטה. משטרת ישראל מאז מסמך יצחקי. שומר סף #122 עם אבי וייס - כאן.
האזנות
עדכון 8.12.23: מונה (באישור היועמ"שית - כאן) רח"ט (ראש חטיבה) חדש ליחידת הסיגינט-סייבר המשטרתית הענקית, תנ"צ דורון יאיר, שהגיע (כלומר הוצנח) מצה"ל - 8200, מי שהיה מפקד ביה"ס למודיעין של צה"ל. "מוצנח" ללא כל רקע משטרתי או אזרחי, בדיוק כמו שני קודמיו. זאת, תוך התעלמות מפניות אבי וייס בעניין זה - כאן

עדכון 12.1.23: נשלחה תזכורת למבקר המדינה מה נעשה אצל המבקר עם פנייתו החריפה והנוקבת של תנ"צ (דאז) גיא ניר למבקר המדינה. התזכורת נמצאת כאן. תגובה לא נתקבלה מאיש. 

עדכון 18.1.22מח"ש החליטו לדחות את תלונת "עד המדינה" שלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי). הנושא החמור הזה מפורט באתר זה בכמה עדכונים. (אבי וייס הגיש ליועמ"ש ולמח"ש במקביל תלונה משלו, באותו נושא).
התלונה היא לגבי התנהלות תנ"צ כורש ברנור בהתייחס אליו במהלך חקירתו בלהב 433. זה כולל תקיפה פיזית של שלמה פילבר ע"י כורש ברנור, תקיפה מתועדת ומצולמת ושהוצגה במהלך החקירה הנגדית של שלמה פילבר ב-6.6.22 בבית המשפט המחוזי בי-ם.

החלטת מח"ש כאןפילבר צילום אלי ציפורי

הערה: כך, "הקליקה" ממשיכה לשמור על חבריה!

זה מחזק את הצורך האקוטי להוציא את מח"ש מידיה של הפרקליטות!!!

עדכון 3.2.23:
בעקבות הופעתו בית המשפט המחוזי בי-ם, עולות סדרת שאלות כבדה לגבי תנ"צ יואב תלם. ידוע שהקידום המטאורי שלו הוא הודות לחברו יוחאי דנינו שהוא חבר אישי של יואב סגלוביץ' ושי ניצן, אבל זה לא מסביר כיצד קצין חקירות שלא חקר שום תיק מימיו ולא חקר שום עצור מימיו, קיבל את האחריות לחקירת התיקים הכי חשובים ורגישים במדינת ישראל. 

שאלות חשובות ורגישות ביותר, נמצאות כרגע ללא מענה:
1) מה אנו יודעים על השירות הצבאי של יואב תלם? האם במקרה גם הוא יוצא יחידת מודיעין כלשהיא של צה"ל (ואולי יחידה שהייתה מחוברת בעבודתה לשב"כ או למוסד)?
2) איך הוא טוען שהוא לא יודע מה זה פגסוס, כשהוא היה ממונה בעברו (על פי ויקיפדיה) "אחראי על האזנות סתר במטה הארצי"?
3) האם היה לו איזה קשרים קודמים בעברו עם השב"כ (מעבר להאזנות הסתר)? האם שיטות "שתילת זיכרון", "מחיקת זיכרון" ו"תעתועי זיכרון" שהופעלו על הנחקרים ב"תיקי האלפים" יובאו משיטות החקירה של השב"כ?
4) למה דווקא הוא (תלם) זה שמונה לחקור את תיקי האלפים הכי רגישים והכי קשים: 3000 ו-4000 בזמן שלא היה לו ניסיון חקירתי מתאים מול קצינים בכירים אחרים בלהב 433?
5) האם רוני אלשיך מינה אותו לחקור את תיק 4000 ואח"כ גם קידם אותו במהירות לתנ"ץ, בגלל היכרות מוקדמת (אולי מהשב"כ או ממקום אחר) וידע שרק הוא מסוגל לבצע בלהב 433 כל טריק בלתי חוקי, כדי "לתפור את התיקים לנתניהו"?

תשומת לב לנקודה מעניינת: מי החליף את נצ"מ יואב תלם כשהוא התקדם בדצמבר 2018 (במקביל לסיום חקירת תיק 4000) לתפקיד ראש יאח"ה (בהחלטת רוני אלשיך) והחליף את תנ"צ כורש ברנור וקיבל כמובן דרגת תנ"צ: זה היה תנ"צ (דאז) אלי (אליהו) מקמל (שקיבל תפקיד שנוצר בתהליך רה-אירגון פנימי שביצע אלשיך בלהב 433, להגדרה של קצין חקירות ומודיעין של להב 433 ולכן קיבל תנ"צ), הוא (מקמל) זה שהחליף ב-2021 (שוב) את יואב תלם כראש יאח"ה, כשיואב תלם עבר להיות סגן ראש אח"מ במטה הארצי. אלי מקמל הוא (איך לא) יוצא השב"כ [אין מספיק מידע על נסיבות סיום שירותו בשב"כ] וגם הוא, כמו יואב תלם, בוגר "קרן וקסנר". האם כל זה מקרי??

עדכון 5.5.23: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב ביותר (כותרת בלבד): "השיטה: כך עובד ארגון הפשע של הפרקליטות והמשטרה.
סימון מטרות, סימון מקורבים ומציאת נקודות תורפה, הפעלת אמצעי ריגול לא חוקיים, סחיטה, מצור כלכלי, שימוש בתקשורת, אחזקה בגרון, המצאת עבירות, הלבנת פעולות בלתי חוקיות, שקרים, שקרים, שקרים."

עדכון 17.5.23: הוגש ערר מלווה במסמכים ומידע ליחידת העררים בפרקליטות המדינה, בעניין סגירת תיק החקירה 03/2020 שנחקר ב"רשות התחרות" בנושא "המימד החמישי". הערר - כאן

עדכון 12.6.23: יוסי באום צייץ כאן בטוויטר אודות הגילויים שאינם חדשים ואינם מפתיעים של אלדד יניב בערוץ 14 לגבי תדרוכים של ראשי החוקרים במשטרה נגד נתניהו. בנושא זה אלי ציפורי צייץ כאן לגבי חשיפת תנ"צ כורש ברנור ע"י אלדד יניב כבר לפני שנים (ב-2016 - למשל כאן).  

עדכון 28.6.23: עו"ד פיני פישלר התראיין כאן ל-103fm (כותרת בלבד): "אלשיך? "לא מאמין לאיש הזה מהיום הראשון".
פורסם כאן (כותרת בלבד): "ניר חפץ: אגיש תביעה נגד המדינה, רוני אלשייך ייחקר."

המשך הכתבה - כאן

עדכון 26.9.23: שירית אביטן כהן פרסמה כאן מאמר מיוחד ב"ישראל היום" תחת הכותרת: "חורים שחורים של משילות: "מי שמזניח את הטיפול בבעיות כעת - בסוף הן יבואו אליו לפרצוף".
לא רק גל רציחות במגזר הערבי או פרעות של אריתריאים בת"א: ישראל סובלת מחוסר משילות כמעט בכל תחום - ופתרונות ארוכי־טווח אין • חוקרים ממכון "משגב" שריכזו את הכשלים העיקריים מנסחים תוכנית אסטרטגית שתונח על שולחן מקבלי ההחלטות • "המדינה מטפלת רק בדחוף ולא בחשוב", אומרים שם."

עדכון 24.11.23: אלי ציפורי ציין כאן ציוץ מאוד נוקב בעניינו של בן כספית, שקריו וקשריו עם המשטרה והפרקליטות. 

עדכון 25.1.24: פורסם כאן ב"פוסטה" ע"י זיו קריסטל (כותרת וכותרת משנה בלבד): "פרסום ראשון – גל הירש נגד מדינת ישראל: פרקליטות משטרה שב"ס.
בעיצומה של המערכה הממונה על החטופים והנעדרים מטעם ראש הממשלה מגיש על עשרות עמודים בקשה לקבלת חומרים על עד המדינה גור פינקלשטיין, על פרשת גיא ניר ועל טרפוד המינוי שלו למפכ"ל המשטרה * הפרקליטות: טענותיו קונספירטיביות."

עדכון 25.2.24: אלי ציפורי פרסם כאן ציוץ נוקב וארוך (כותרת בלבד): "כל הפרטים על הפעלתו הלא חוקית של בן כספית כמקור/מודיע/סוכן ע״ הפרקליטות והמשטרה נגד נתניהו; זו אחת השערוריות הגדולות ביותר מאז קום המדינה - שיתוף פעולה מושחת בין מערכת אכיפת החוק לבין ״עיתונאי״ כדי להפיל שלטון."

עדכון 26.2.24: תכנון מינוי תמוה ביותר של תנ"צ קובי זריהן: פורסם כאן בדה-מרקר (כותרת בלבד): ניר ברקת פועל למנות את ראש חטיבת המודיעין במשטרה [לשעבר] לממונה להגנת הצרכן.
הממונה הקודם על הרשות להגנת הצרכן סיים את תפקידו כבר לפני כמעט שנה, אבל ועדת האיתור התכנסה רק באחרונה לדון ברשימת המועמדים לתפקיד ■ עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת הצלחה: "מינוי זריהן, אם אכן ייצא לפועל, חריג ומעלה סימני שאלה"."     
האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה? - לחץ כאן
הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים