הושקו חידושים המאפשרים למקצועני שיווק, מכירות ושירות לספק חוויות לקוח

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> הושקו חידושים המאפשרים למקצועני שיווק, מכירות ושירות לספק חוויות לקוח
הושקו חידושים המאפשרים למקצועני שיווק, מכירות ושירות לספק חוויות לקוח
מאת: מערכת Telecom News, 8.5.17, 14:21שמוליק האוזר
 
צ'אטבוטים, בינה מלאכותית ((AI ויכולות משופרות של מובייל, וידאו ו-Social Messaging מעצימים את חוויית הלקוח ומאפשרים לחולל מהפכה בתהליכים העסקיים.
 
אורקל השיקה סדרה של חידושים בפתרון Oracle CX Cloud Suite. החידושים כוללים שילוב של טכנולוגיות חדשניות כגון צ'אטבוטים ובינה מלאכותית עם יכולות משופרות של מובייל, וידאו ו-Social Messaging, ומאפשרים למקצוענים בתחומי המסחר, השיווק, המכירות והשירות להפחית את מורכבות ה-IT, לספק חוויות לקוח חדשניות ולהבטיח תוצאות עסקיות ממשיות.
 
Oracle CX Cloud Suite, שהיא חלק מ-Oracle Applications Cloud, מאפשרת לארגונים לנקוט בגישה חכמה יותר כלפי ניהול חווית לקוח ויוזמות לשינויים עסקיים. ע"י אספקת פלטפורמה עסקית מהימנה, שמחברת בין דאטה, חוויות ותוצאות.
 
הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו באופן מהותי את האופן שבו לקוחות מקיימים אינטראקציה עם מותגים, וכעת מגיע למיינסטרים דור חדש של חידושים, כגון בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים IoT. בעקבות הכנסת השיפורים האחרונים ל-Oracle CX Cloud Suite, אורקל מעצימה את אנשי המקצוע בתחום חוויית הלקוח, ומאפשרת להם לנקוט בגישה חכמה יותר בנוגע לניהול השינויים הדיגיטליים בעסק.
 
חידושים בתחום הצ'אטבוט
היכולות החדשניות של הצ'אטבוטים מאפשרות חוויות לקוח חדשות באמצעות הצגת שאלות ומתן תשובות חכמות לפניות הלקוחות על גבי פלטפורמות מונעות טקסט ומונעות קול, כגון המסנג'ר של פייסבוק ו- Alexa של אמזון.
 
מנהלי השיווק יכולים לנצל את יכולות הצ'אטבוט למטרות השיווק הרב-ערוצי שלהם, כדי לשפר ולקדם מסעות לקוח רחבי היקף ה'מתוזמרים' על-ידם. מנהלי השירות יכולים להפיק תועלת מהסגנון הדיבורי של העוזר הווירטואלי החדש כדי לספק חוויות לקוח מבודלות של שירות עצמי, ובה בעת לשפר את זמני התגובה והפתרון לרוחב ערוצי הצ'אט והעברת ההודעות. מנהלי המכירות יכולים למנף עוזר וירטואלי חדש, שמשפר את פרודוקטיביות המכירות עי"כ שהוא מתפקד כעוזר נייד ומונע קול, שהופך משימות מכירה נפוצות כמו חיפוש לקוחות, יצירת עסקאות ועדכונים לאוטומטיות.
 
חידושים בתחום הבינה המלאכותית (AI)
אפליקציות חדשות של חוויית לקוח המבוססות על בינה מלאכותית מעצימות את מנהלי השיווק, המכירות והשירות ומאפשרות להם לספק חוויות חכמות יותר לאורך מחזור החיים של הלקוח. האפליקציות המותאמות החדשות של CX  ממזגות באופן ייחודי דאטה, שנאסף על לקוחות מיד ראשונה ומצד שלישי יחד עם יכולות מתוחכמות של קבלת החלטות ו-machine learning, כדי לסייע לארגונים באופטימיזציה של חוויות הלקוח והתוצאות העסקיות.
 
האפליקציות מותאמות הבינה עבור ה-CX כבר הוטמעו במערכת Oracle CX Cloud Suite, באפליקציות הסחר, השיווק, המכירות והשירות הקיימות. כך, יכולים מקבלי ההחלטות העסקיים להבטיח לעצמם, שהם משיגים אימפקט וערך מיידים.   
 
חידושים בתחום המובייל, הווידיאו וה- Social Messaging
היכולות המשופרות בתחום המובייל, הווידיאו וה- Social Messagingמסייעות למנהלי תחום חוויית הלקוח לשנות את התהליכים העסקיים הקיימים, כדי שיוכלו לתת מענה לציפיות ההולכות וגדלות של הלקוחות כיום. היכולות החדשות של הווידיאו וה-,Social Messaging שעומדות לרשות מנהלי השירות, מאפשרות להם לקדם את אסטרטגיות הדור הבא של שירות הלקוחות, מעצם כך, שהן מאפשרות לסוכני שירות הלקוחות לקיים אינטראקציה עם לקוחות לרוחב ערוצי ה-WeChat, המסנג'ר של פייסבוק וערוצי הווידיאו.
 
יכולות המובייל החדשות מאפשרות למנהלי המכירות למקסם את הפרודוקטיביות של נציגי המכירות, המנהלים והשותפים באמצעות חוויית משתמש מבוססת קול, משימות ותפקידים. בנוסף, כעת עומדת לרשות מנהלי המכירות גמישות, שמאפשרת להם להשתמש בטאבלטים, שהם Windows Surface, כמו גם בהתקני iOS ואנדרואיד, וכך לנצל את יכולות ה-offline במלואן כדי ליצור ולערוך את נתוני המכירות ללא חיבור סלולרי או חיבור WiFi.
 
שמוליק האוזר, (בתמונה), מנהל תחום CX באורקל ישראל: " שילוב יכולות חדשות של מובייל, וידיאו ו-Social Messaging יחד עם החידושים האחרונים בתחום הצ'אטבוטים, הבינה המלאכותית וה-IoT, נועד לסייע לארגונים מכל הגדלים לקדם חדשנות ומהפכה עסקית".

 
 צ'אטבוט
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  

17-21/11/19 - Oracle Week 

3/12/19 - ועידת ההייטק החרדי 2019  

4/12/19 -  GO Mobile #8 

11/12/19 - Next Case  

12/2/20 - Teleco 2020

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן






 
זרקור חברות
 
פורטינט
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים