Telecom News - הישג ענק לסיני ליבל אחרי 6 שנים של מאבק: יוגש כתב אישום בפרשת איקיוטק!

הישג ענק לסיני ליבל אחרי 6 שנים של מאבק: יוגש כתב אישום בפרשת איקיוטק!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הישג ענק לסיני ליבל אחרי 6 שנים של מאבק: יוגש כתב אישום בפרשת איקיוטק!
פרשת המרמה הסלולרית הענקית, שמכונה בשם "איקיוטק", מגיעה אחרי 6 שנות מאבק יחיד של סיני ליבל כנגד פרקליטת מחוז ת"א, להחלטה להעמיד לדין פלילי את בן אופק, בחשד, לכאורה, (חזקת החפות חלה על כל אחד), שהמציא, דחף וייצר את פרשת איקיוטק. אולם, כל אלה, שנפגעו כספית מהפרשה הזו, לא יראו אגורה חזרה, בגלל מחדלי הרשות לצרכנות, שסיבכה את התביעה הייצוגית בנושא במשך שנים וכשלה להוביל את המהלך של החזר כספי ו\או פיצוי לנפגעים. 

מאת: אבי וייס, 20.2.21, 18:08סיני ליבל

עדכונים חשובים בסוף הכתבה.
בפברואר 2024 התקבלה החלטה מאוד תמוהה בעניין זה בבית משפט השלום בת"א, כמפורט בסוף הכתבה בעדכוני 8.2.24. 

סיני ליבל, (בתמונה משמאל): "שש שנים לאחר המלצת המשטרה להעמיד לדין את המעורבים הראשיים בפרשת איקיוטק ושלוש שנים וחצי שנים לאחר פרסום הודעה על החלטה להעמיד לדין - בכפוף לשימוע - רק ביום חמישי 18.2.21 הודיעה הפרקליטות לסיני ליבל כי הוגש כתב אישום כנגד בן אופק.

זה הישג אישי של מלחמה עיקשת שלי, יחיד כנגד מנגנון אדיר של טיוח ומריחה, בעיקר כנגד גרירת הרגליים של פרקליטת מחוז ת"א. בשנה האחרונה הצטרף ללחץ שלי כבוד השופט בדימוס דוד רוזן, נציב תלונות הציבור על הפרקליטות, שדרש מהפרקליטות לקבל החלטה ולהפסיק עם משיכת הזמן הבלתי סבירה הזו.

יחד עם זאת, המאבק טרם הסתיים. זאת, כי התביעה הייצוגית של המועצה לצרכנות כדי לנסות ולהשיב את כספי הצרכנים שנפגעו, תביעה זו הסתבכה והנושא הזה תקוע שנים, בסמטה ללא מוצא".

פרטים נוספים, למי שמעוניין להעמיק בנושא (פרסמנו אודותיו כ-35 מאמרים עם עשרות מסמכים), ניתן לקרוא על הפרשה בכתבה המובילה, שמכילה את עיקרי הפרשה וכתבות מובילות קודמות: "פרשת איקיוטק - לאן? רק עורכי הדין מכל הצדדים הרוויחו וירוויחו מהפרשה!". 

תשומת לב שסיני ליבל הוא עד תביעה בפרשה זו.

כתב האישום המלא כנגד בן אופק, שהוגש לבית משפט השלום בת"א - כאן

את הדיווח הראשון על "פרשת איקיוטק" דיווחתי כאן ב-2014, אחרי שקבוצת החברות, שמכונה בשם הגנרי "איקיוטק", חברות, שמזמן לא קיימות (אחרי תהליך פשיטת רגל), שלחה כמות עצומה של הודעות, מאות אלפי הודעות (שנשלחו ע"י עורכי דין, שהיא שכרה), לשלם לה חובות עבור שירותי תוכן במסרונים (הודעות על אודישנים, שנשלחו בין השנים 2006 עד 2009), שנטען, שלא שולמו ע"י הנמענים, להודעות הללו.

במשך השנים דיווחתי על ההתפתחויות המוזרות ביותר של הפרשה הזו, שעברה כמה תהפוכות משפטיות לא פשוטות, וכל התהפוכות הללו היו לרעת הצרכנים, שנפגעו מתרמית איקיוטק. כך, שלא יזכו לקבל את כספם בחזרה.

מדובר במחדל מחריד ונמשך (עד היום) של מערך הפיקוח והאכיפה של משרד התקשורת, ששכחת שתפקידו להגן על הציבור. 

מי שהוביל ומוביל את המאבק וגם ימשיך להוביל אותו לטובת ציבור הצרכנים (שקולו בכלל לא נשמע בכלי התקשורת האחרים, בפרשה העגומה הזו), זה סיני ליבל, שבעצמו (כלומר, הבן שלו) נפגע מהעוקץ הזה.

תזכורת קצרה: במחצית הראשונה של 2014 התפוצצה פרשת איקיוטק (רישום מנוי חברות הסלולר, סלקום, פלאפון, פרטנר, והוט מובייל - אז בשמה הקודם - מירס) וילדיהם, כמנויים לשירותי תוכן, שנדרשו לתשלום לחברות איקיוטק השונות.

בעקבות למעלה מ-7,000 תלונות, שהוגשו למועצה הישראלית לצרכנות ולמשטרה – הגישה המועצה הישראלית לצרכנות תביעה ייצוגית, שסומנה ת"צ 29849-07-14 (המספר מהותי..., משום שהוא כיום כבר לא קיים), כנגד חברות איקיוטק ו-4 חברות הסלולר.

ביוני 2020 (כ-6 שנים לאחר פתיחת ההליך, (הסבר מקוצר לפרשה הזו יש כאן), החליטה כבוד השופטת אסתר נחליאלי חיאט מבית המשפט המחוזי ת"א להעביר את הליך התביעה הייצוגית שלפניה (שהיה רק בשלב הדיון המקדמי), לבית המשפט המחוזי מרכז, בפני כבוד השופטת אסתר שטמר, כדי שתיק זה יתחיל להיות נדון מאפס בפני כבוד השופטת שטמר.

על פי הודעת הפרקליטות מסוף השבוע החולף, כתב אישום הוגש נגד בן אופק, מנכ"ל והבעלים של חברת איקיוטק, ונגד החברה שבבעלותו, בגין עבירות של קבלת דבר במרמה וניסיון לקבלת דבר במרמה מעשרות אלפי לקוחות, ועבירה של ערמה ותחבולה בכוונה להתחמק ממס.

בן אופק טען (באמצעות רשת של עורכי דין, שהפעיל לצורך כך), בפעילות שהחל בה מ-2013 ושנמשכה שנים כולל שימוש בהוצאה לפועל, שכ-100 אלף צרכנים חייבים לו כסף על שירות מסרונים, שניהל דרך כל חברות הסלולר. הוא טען, שהצרכנים לא התנתקו מהשירות ושזכותו לגבות מהם "חובות" על מסרונים, שנשלחו אליהם ולא שולמו, גם כעבור שנים. הלקוחות בתגובה טענו, שלא נרשמו לשירות, או שנרשמו ולא מימשו את הרישום, או שנרשמו ולא קיבלו מסרונים, או קיבלו מעט מאוד מהם. 

בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, היה בן אופק הבעלים והמנכ"ל של החברות: במרום הפקות, איקיוטק, אודישנים בע"מ, כל הקסם בע"מ וכ.ל.י תקשורת בע"מ. החברות פעלו והזדהו, גם בשמות איקיוטק, ובשמות המותג: אודישנים במרום, כרטיסון, דייט מאסטר, ממותגים, בייבס, ספייסר, ספורטיפ, אקס ג'ובס, וי איי פי סלבס ועוד. כך, אחרי שהשם איקיוטק היה מוכר מדי, דרישות לתשלום חובות נשלחו ללקוחות מחברות נוספות, שבבעלותו של בן אופק. כולן נסגרו ולא פעילות יותר. 

על-פי כתב האישום, הציגו בן אופק וחברת אקיוטק מספר מצגים כוזבים בפני לקוחותיהם. בין המצגים הכוזבים: הראשון - עלות שירות האודישנים לנרשמים בהליך המקוון תחושב לפי מספר המסרונים, שישלחו אליו לאחר סיום הליך הרישום; השני - מחיר מסרון הנשלח ללקוח הוא קבוע ולא משתנה, בהתאם למחיר המוצג באתר, ביום שבו נרשם הלקוח; השלישי - על-מנת לעבור לסטטוס "לקוח", על "המתעניין בשירות" להשלים את כל תהליך הרישום המקוון, ורק אז תישלחנה אליו הודעות אשר תחייבנה אותו בתשלום.

"על בסיס מצגי השווא קיבלו הנאשמים והחברות במרמה, נתונים רבים, ובהם מספרי טלפון סלולרי שהוזנו בהליך הרישום המקוון, גם על-ידי מתעניינים אשר לא סיימו את הליך ההרשמה לאתר. באמצעות הנתונים אשר הגיעו לידי הנאשמים, בין היתר, בתהליך הרישום האמור, קיבלו הנאשמים וניסו לקבל במרמה מיליוני שקלים מאלפי לקוחות, מתעניינים בשירות ומתלוננים", נכתב בכתב האישום.

כתב האישום מפרט, שהנאשמים קיבלו במרמה 42,178 ש"ח מ-240 לקוחות, וניסו לקבל במרמה 806,461 ש"ח מ-483 לקוחות נוספים. עוד נכתב, שהמעשים המתוארים בכתב האישום בוצעו באופן מתוחכם כלפי עשרות אלפי מתלוננים, על-ידי הצגת מצגי שווא, הן בשלבי הליך הרישום באתרי האינטרנט, והן בשלב חישוב, דרישה וגביית החוב. "במעשים אלה קיבלו הנאשמים וניסו לקבל במרמה מיליוני שקלים מהמתלוננים".

על-פי סעיף האישום השני בכתב האישום, פעלו בן אופק ואיקיוטק להעלמת מס בסך כולל של 5.8 מיליון ש"ח בשנים 2010 ו-2011. בשנת 2010 העלימו, על-פי כתב האישום, 1,803,704 ש"ח, ובשנת 2011 העלימו סך של 3,933,652 ש"ח.

הניסיון להעלמת המס נעשה בדרך של הסבת ההכנסות על שם 2 חברות אחרות שהיו בבעלותו של אופק, בדיווח שנמסר ביחס לשנים המדוברות. "בפועל הסכומים האמורים לא הועברו לחברות המוסבות, לא הונפקו חשבוניות בגין הכנסות מוסבות אלו, והכל בהיעדר תכלית עסקית לגיטימית ועל-מנת להתחמק ממס. במעשיהם המפורטים לעיל, פעלו הנאשמים בעורמה, מרמה ותחבולה במטרה להתחמק מתשלום מס הכנסה", לשון כתב האישום.

יודגש, שגם אם בן אופק יורשע בהליך הפלילי, זה לא יחזיר אפילו לא אגורה אחת לנפגעי פרשת איקיוטק. התביעה הייצוגית כאמור לעיל החלה מאפס, בבית המשפט המחוזי בלוד במחצית 2010 ויכולה להימשך שנים רבות. רק עורכי הדין ירוויחו מכך.

עצוב, אבל אלו הן העובדות. אלמלא מאבקו הממושך והעיקש של סיני ליבל, לאורך שנים, כתב האישום לא היה מוגש כלל לבית המשפט, בפרשה עגומה זו, שטרם ניתן לראות את סיומה. 

COURT FREE
עדכון 24.2.21:
התקבלה תגובתו של השופט בדימוס דוד רוזן, נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות (נת"ם), לתלונות של סיני ליבל בעניין בן אופק ובכל שאר הנושאים, שעליהם התלונן סיני ליבל. 

הדף הראשון של התשובה המסכמת של הנציב - כאן, דף אמצעי המרכזי -  כאן ודף אחרון - כאן

סיני ליבל: "הנציב עשה סיכום מאוד ברור לנושא השיהוי ולמעשה קיבל את עמדתי, במלואה.

הוא החליט, שאני צודק ב-100% וזה פשוט לא ייאמן איך שקיבל את תלונותיי והצדיק את כל תלונותיי, בצעד אמיץ וחשוב ביותר.

הוא, למעשה, גם החליט, שבעניין של עורך הדין - מרבית ההחלטה - שאין מה להתערב כרגע, עד אחרי שאני אעיין בחומרי החקירה. 

הדבר הכי חשוב זה הסעיף האחרון, שבו הנציב כתב אלי: "באלה הדברים, הריני לסיים הטיפול בתלונתך, לא מבלי לברך שימת לבך, אשר כולי תקווה, כי יהא בה כדי לטייב ההתנהלות בעתיד"

זה מאוד מעודד, גם אותי, שהנציב, כבוד השופט בדימוס דוד רוזן, קיבל החלטה כזו אמיצה כנגד הפרקליטות וקבע, שאני צודק והמשפט האחרון בהחלטתו מעודדת אותי להמשיך ולהיאבק למען הצדק ולמען הצרכנים, שנפגעו בפרשת איקיוטק, פרשה, שטרם הסתיימה". 

עדכון 3.10.23: סיני ליבל מעדכן על התפתחות עדכון איקיוטקבנושא (ראה בתצלום משמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו). 

בעניין זה סיני ליבל הגיש את הפנייה שנמצאת כאן לבית משפט לשלום ת"א.

כ"כ סיני ליבל התלונן בפרקליטות המדינה (אישור קבלת התלונה כאן).

עוד לא ברור לאן ההתפתחות הזו תוביל. 

עדכונים 8.2.24:
א. גלעד מורד פרסם ב-YNET (כותרת בלבד): "פרשת איקיוטק ובן אופק: כתב האישום בוטל.
אחרי שנטען בכתב האישום שהוגש ב-2021 כי החברה והעומד בראשה הצליחו להוציא במרמה 3 מיליון שקל ממאות לקוחות וכן שהתחמקו מתשלום מס, הפרקליטות חזרה בה מכתב האישום וכעת הוא בוטל. זאת, על רקע הסדר מותנה עם אופק, שבמסגרתו ישלם 20 אלף שקל למדינה ופיצוי זעום של 25 אלף שקל למתלוננים."

ב. החלטת השופט ירון גת מבימ"ש השלום בת"א מיום 7.2.24 במלואה - כאן
רוב ההחלטה של השופט עוסקת בהתנגדות סיני ליבל למתווה הפסיקה שהשופט החליט, על פי המתווה שהפרקליטות הכינה ומימשה עם ההגנה.

ג. הודעת סיני ליבל מיום 8.2.24 לבית המשפט השלום, על כוונתו להגיש ערר על ההחלטה של בית המשפט - כאן. תגובת השופט בבית משפט השלום לפניית סיני ליבל - כאן.

ד. סיני ליבל מבהיר: "עדיין לא נאמרה המילה האחרונה". לדברי סיני ליבל - "אנחנו רק בסוף ההתחלה". 

עדכון 28.2.24: סיני ליבל הגיש ערר נוקב ביותר לבית המשפט המחוזי בת"א (על החלטת הביטול של כתב האישום, בבית המשפט לשלום ת"א, כאמור בעדכון מ-8.2.24). הערר של סיני ליבל במלואו - כאן



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים