Telecom News - הראיות המפלילות על חלקו של לפיד בתיק 1000 הם פרומו למה שעוד ייחשף

הראיות המפלילות על חלקו של לפיד בתיק 1000 הם פרומו למה שעוד ייחשף

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> הראיות המפלילות על חלקו של לפיד בתיק 1000 הם פרומו למה שעוד ייחשף
הראיות המפלילות על חלקו של לפיד בתיק 1000 הם פרומו למה שעוד ייחשף
מאת: אלי ציפורי, 11.9.22, 17:32ציפורי

תוספות וחידודים לעניין לפיד, בעזרתו של אבי וייס. ליאיר לפיד צפויות עוד הרבה מאוד מבוכות במשפט נתניהו, לא רק באמצעות עדותו אלא באמצעות עדים אחרים

הכתבה פורסמה גם בבלוג של אלי ציפורי - כאן.
כ"כ, אבי וייס מפרט בהמשך הכתבה נקודות נוספות. 

התקשורת הממסדית מנסה להסתיר את חלקו של יאיר לפיד, (בתמונה משמאל, צילום מסך), בתיק 1000, אבל ברשתות החברתיות המידע רץ: היחסים בין המילצ'נים ללפידים, ניגוד העניינים של לפיד כשר אוצר, הפגישות החשאיות - יש מספיק ראיות מפלילות, והנה עוד כמה תוספות.לפידתמונת מסך

ליאיר לפיד צפויות עוד הרבה מאוד מבוכות במשפט נתניהו, לא רק באמצעות עדותו,

אלא באמצעות עדים אחרים כמו ארנון מילצ'ן (בתמונה משמאל)(אם יעיד);

עורך דינו של מילצ'ן - פיני רובין;מילצ'ן

זאב פלדמן, יועצו של מילצ'ן;

רותם רולף, היועצת של לפיד בזמנו ועוד.

לכן, מה שהתרחש בשבוע שעבר בעדותה של הדס קליין, (בתמונה משמאל), בנוגע ללפיד זה רק הפרומו למה שעוד ייחשף.הדס קליין

נכון הוא, שהתקשורת הממסדית מתעלמת לחלוטין משערוריית לפיד ותיק 1000, אבל הרשתות החברתיות מוצפות במידע הזה. אין בכלל ספק: בידי הפרקליטות היו די והותר ראיות מפלילות נגד לפיד - אבל היא התעלמה מהן. התעלמה בכוונה.

הנה עוד כמה תוספות וחידודים לעניין לפיד, בעזרתו של אבי וייס:

היחסים של משפחת מילצ'ן עם ליהיא לפיד, רעייתו של לפיד
בשבוע שעבר הסתבר, שבתו של מילצ'ן, אלינור, הייתה בקשרים קרובים מאוד עם משפחת לפיד ואף הייתה אחת ממייסדות "יש עתיד".

הדבר הזה לא חדש ופורסם לא פעם בעבר, אבל מה שיותר חשוב הוא, שאלינור מילצ'ן וליהיא לפיד כתבו ספר משותף, אך זה לא יצא לאור.
לטענת קליין, זה קרה משום שיאיר לפיד לא רצה, שהספר יצא לאחר שהחקירות בתיק 1000 החלו.

מה שמעניין הוא, שעו"ד חדד שאל את קליין אם ליהיא לפיד קיבלה שכר סופרים ממילצ'ן האב והיא שללה זאת לחלוטין. כשנשאלה אם אלינור מילצ'ן שילמה לליהיא לפיד שכר סופרים היא טענה שאינה יודעת.

בכל מקרה, ליהיא לפיד קיבלה, כנראה, שכר סופרים ממשפחת מילצ'ן כי איש אינו עובד לשם שמיים. לכן, צריך לברר מתי קיבלה לפיד שכר סופרים (האם זה היה בתקופת כהונתו של בעלה כשר אוצר) והאם לפיד דיווח על כך (התשובה היא לא).

בכל מקרה, אפשר להניח, שבתו של מילצ'ן ממומנת ע"י אביה. כך, שהדברים היו צריכים להיות מדווחים על לפיד בכל מקרה.

אל דאגה, אני בטוח, שעו"ד עמית חדד ישאל את לפיד וגם את אלינור מילצ'ן על כך בעדותה.

לפיד לא דיווח על ניגוד העניינים שלו כשר אוצר על יחסיו של מילצ'ן, למרות שהיחסים הללו היו מאוד מאוד חבריים והדוקים - לא בשאלון ניגוד העניינים ולא שום בהצהרה אחרת. לא עם מילצ'ן ואישתו ולא עם בתו, שעשתה עסקים עם אשתו של לפיד.

רק על דברים כאלה, אגב, מגישים כתב אישום, במיוחד אחרי שלפיד טיפל בענייניו של מילצ'ן ונפגש איתו ועם עורך דינו בביתו.

 לפיד נפגש בחשאי במחצית 2013, 3 פעמיים עם מילצ'ן, פעם אחת היה עם פאקר, עימו לפיד גם נפגש בנפרד. 
מילצ'ן נפגש בביתו בבית ינאי עם יאיר לפיד ובנימין נתניהו, לאחר שלפיד התמנה כשר האוצר - כאן.
במקביל, פאקר, קיבל פטור מתשלום מיסים החל מ-2014 (נחשב תושב ישראל לצרכי מס).

 כאמור, הפגישה המרכזית הייתה באוגוסט 2013 בביתו של לפיד בשעות הלילה המאוחרות, בנוכחות העוזרת של לפיד ועו"ד פיני רובין - ככל הנראה, המטרה לא הייתה הארכת הפטור לעוד 10 שנים (שמילצ'ן לא היה זקוק לה באותה עת כי היה לו פטור עד 2019) - אלא נושא אחרי לגמרי, שהטריד את מילצ'ן.

רשות המסים תכננה אז, בגיבוי דוח של הצוות למניעת הון שחור, לבטל את הפטור מדיווח במסגרת הפטור מתשלום מס. מדובר בדיווח של הכנסות ודיווח הצהרות הון, כולל לגבי הכנסות מחו"ל של "עולה חדש" ו"תושב חוזר ותיק".

השורה התחתונה היא שהתיקון לחוק הזה לא עבר, והכל תחת אחריותו של לפיד כשר אוצר.
אין פלא שהן מילצ'ן והן פאקר יצאו מישראל לפני 6 שנים ולא מגיעים אליה. ממה הם מפחדים?

אבי וייס מפרט עוד נקודות בנושא:
א
. המידע על הקשרים הענפים בין יאיר לפיד לארנון מילצ'ן חשוף לציבור ומפורט בספר מ-2011, שמונגש לכל אחד להלן:
סודות
הספר "סודות" מתרכז בצד הנסתר של מילצ׳ן, חושף את פעילותו בשירות הלק״מ והמוסד ומתאר איך מילצ׳ן הפך לאיש סודם של מנהיגים ישראלים בעבר ובהווה, כמו שמעון פרס ז"ל, יאיר לפיד ועוד. ניתוח של הספר נמצא כאן

הפרק הישראלי מתוך הספר שיצא באוסטרליה ב-2018 על ג'יימס פאקר נמצא כאן. ניתוח הפרופיל של ג'יימס פאקר - כאן


יודגש, שהיחסים בין ארנון מילצ'ן לשמעון פרס ז"ל היו מאוד קרובים במשך שנים ארוכות ואחריו גם ג'יימס פאקר הצטרף לקרבה הזו. במקביל לדעיכת שמעון פרס בסוף דרכו, הצמד הזה החלו לטפח את הקשרים ההדוקים גם עם יאיר לפיד - מי שהם ראו בו כממשיך דרכו של שמעון פרס. הקרבה הזו לא הייתה בחינם ולשם שמיים: הם קבלו בתמורה פטור מתשלום מיסים בכל העולם, הטבה לא חוקית בשווי מצטבר של מאות מיליוני דולרים, לכל אחד מהם. פרטים נוספים על היחסים ההדוקים הללו - יש כאן (מהחומרים שהוצגו בבית המשפט המחוזי בחקירתה הנגדית של הדס קליין). 

ב. פרטים על לפיד בנושא הפטור ממס ועוד יש בעדכוני 28-29.8.22 בכתבה - כאן. בכתבה זו יש מסמכים וניתוח איך גם ארנון מילצ'ן וגם ג'יימס פאקר לא יכולים להיחשב כתושבי ישראל לצורך הפטור ממס שקיבלו, כי הם שהו בישראל מידי שנה כמות קטנה של ימים (בממוצע הרבה מתחת ל-100 יום בשנה, כשנדרש 183 יום בשנה, או בהסדר מיוחד וסודי שנערך להם, מחוץ להגדרת החוק, של 120 יום בשנה בישראל, ואי מילוי אפילו מינימום זה על ידם (ראה נתוני הכניסה והיציאה לישראל ומישראל של ארנון מילצ'ן, מנותח ומסוכם כאן), שומט את הבסיס לפטור שקיבלו - מה שלא עונה על תנאי החוק ויכול להיחשב כהונאת רשות המיסים בישראל ורשויות המס במדינות נוספות ועבירות חמורות נוספות, דוגמת סעיפי חוק איסור הלבנת הון).
הנוסח של כתב האישום, שכולל בתוכו את נושא הפטור ממס, נמצא כאן

ג. הפרקליטות ידעה בזמן אמת, שאין לנתניהו שום מעורבות בנושא הפטור ממס לארנון מילצ'ן, ידעה על חלקו של יאיר לפיד כשר אוצר בנושא, וידעה על קשריו החברתיים והעסקיים של לפיד עם מילצ'ן, ולמרות זאת תפרה לנתניהו תיק. לא למי שביצע את העבירות. 

ד. יודגש שלא היה צורך בכל תיקוני חקיקה כדי לאפשר מתן פטור ממיסים ל"עולה חדש" ול"תושב חוזר ותיק" ל-20 שנה, כי האופציה הזו של הארכת הפטור ממיסים עד ל-20 שנה קיימת ממילא בחוק מס הכנסה (עוד מ-2009 - על פי תיקון 171 לפקודת מס הכנסה - כאן) בסעיף 14(ד) לחוק (פקודת מס הכנסה), כפי שניתן לראות בתצלום כאן הגזור מתוך החוק, וסעיף זה קיים שנים ובתוקף עד עצם היום הזה. כל הסיפור נסב סביב הרצון של מילצ'ן, שלא יצמצמו את האופציה הזו, כפי שתכנן משרד האוצר \ רשות המסים במהלך 2013.

כלומר: מדובר בשקר, שהומצא אז והתגלגל לכתב האישום ונמשך עד היום, שקר, שנולד במטרה ברורה אחת: כדי לטשטש את מהות ותוכן הקשר שנוצר במחצית 2013 בין ארנון מילצ'ן (וידידו ג'יימס פאקר) לבין יאיר לפיד כשר האוצר.

היאיר לפיד משקר בכל משפט כמופיע בעדותו בלהב 433 ובראיונות שנתן לכלי התקשורת במשך השנים ולהלן השקרים הבולטים:
1) יאיר לפיד עבד אצל מילצ'ן בהוליווד ארה"ב פעמיים, ב-1986 וב-1997. לא פעם אחת ב-1995.
2) הוא (לפיד) לא הצהיר על כך בשאלון ניגוד העניינים ולא בשום טופס או הצהרה אחרת.
כמובן, שהוא לא דיווח על קשריו שלו ושל אשתו עם משפחת מילצ'ן לאורך שנים כולל עם הבת של מילצ'ן, אלינור.
3) הפגישות שלו עם ארנון מילצ'ן לא היו ב-2014. הוא נפגש בחשאי במחצית 2013 לא פחות מ-3 פעמים עם ארנון מילצ'ן, פעם אחת היה עם ג'יימס פאקר, עימו יאיר לפיד נפגש גם בנפרד, קודם לכן. כ"כ לפיד ואשתו התארחו בביתו של מילצ'ן בבית ינאי, לאחר שמונה לשר האוצר. 

מטרת הפגישות בין מילצ'ן ללפיד מולאה ע"י יאיר לפידג'יימס פאקר קיבל פטור ממיסים כ"עולה חדש זמני" מ-2014, ותיקוני החקיקה בחוק (צמצום הטבת המס ל"תושב חוזר ותיק", זה האישור שהיה למילצ'ן ל-10 שנים מ-2009, צמצום ע"י ביטול הפטור מדיווחים), לא הועברו ע"י לפיד בכנסת, לא ב-2013 ולא ב-2014.

הסברים מקיפים לגבי הרקע העסקי לפגישות של ארנון מילצ'ן ועוד עם יאיר לפיד חברו האישי מזה שנים - בביתו של לפיד ובביתו של מילצ'ן, בשעות מוזרות של הלילה (הפגישה המרכזית הייתה ב-14.8.13 בלילה, היו עוד פגישות כאלו), יש כאן וכאן (הודעות דוברות משרד האוצר - רשות המסים) וכאן (דו"ח מבקר המדינה). ביטול הפטור מדיווח

למעשה, המטרה המרכזית הייתה לחסל את הצעת האוצר - רשות המיסים (כמופיע בהצעת החוק המצויה בתצלום משמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו), לבטל את סעיפי הפטור מדווח על הכנסות מחו"ל ופטור מהצהרת הון על נכסים בחו"ל לעולה חדש ולתושב חוזר ותיק (מה שמתאים לג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן, בהתאמה), כפי שנחקקו ב-16 בספטמבר 2008 - כאן, כתיקון לפקודת מס הכנסה.

כ"כ, הצעת האוצר לכנסת תכננה לצמצם את היקף הסמכות של שר האוצר להאריך את הפטור ממיסים מ-10 שנים עד ל-20 שנה (ראה בתצלוםצמצום היכולת של השר מצד שמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו), כך ששר האוצר לא יוכל לפטור את "העולה החדש" או "תושב חוזר ותיק" מדיווחים (גם אם יאריך הפטור ממס לאחר 10 שנים ועד 20 שנה), וגם תיקון סעיף זה בחוק - חוסל.

כלומר: כל הבקשות של ארנון מילצ'ן (וגם של ג'יימס פאקר) מולאו ע"י יאיר לפיד. הפוך ממה שכתוב בכתב האישום

הצעת החוק השלמה של האוצר ורשות המסים לכנסת ממחצית 2013 (11 ביוני 2013) נמצאת כאן, ממנה נגזרו תיקוני החקיקה לביטול הפטור מדיווחים וצמצום ההיקף של הסמכות של שר האוצר להאריך את הפטור ממיסים לעד 20 שנה.
דברי ההסבר לביטול הפטור מדיווחים ויכולת הארכת הפטור ע"י שר האוצר יש כאן, והמסמך הזה מדבר בעד עצמו.
צמצום היקף ותכולת הסמכות של שר האוצר להארכת הפטור (לאחר 10 שנים) ודברי ההסבר גזורים מהצעת החוק של האוצר - יש כאן

הקריאה הראשונה של הכנסת שאישרה את תיקוני החקיקה הללו הייתה ב-1.8.13, מה שמסביר את הבהילות בקיום 3 פגישות במהלך אוגוסט 2013, בין ארנון מילצ'ן, ויאיר לפיד (3 פגישות רק באוגוסט 2013 - בהרכבים שונים של נלווים \ משתתפים).

החלק הזה של הצעת החוק, שמאוד הטריד את ארנון מילצ'ן, בסופו של דבר, לא הגיע לקריאה שנייה ושלישת בכנסת ונגנז קבירת החוקאה בתצלום משמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו), בניגוד לדעת רשות המיסים ובניגוד לדעת והמלצת מבקר המדינה (ולדעת רבים מחברי הכנסת, שלא ידעו בזמן אמת על הנעשה בעניין זה, מאחורי הקלעים).

יצוין, שהמשטרה עצמה ניסתה להבין את "תרגילי המס" של מילצ'ן ופאקר ומצ"ב כאן מסמך שנכתב ב-25.1.18 ע"י החוקר רפ"ק גיל ראכלין - שבו הוא מנסה להבין את מטרת ומהות המפגשים של מילצ'ן עם יאיר לפיד. נראה ממה שכתב, שהוא הבין חלק מהנושאים, לא את הכול ולא ירד לעומק - כדי להבין מה קרה במפגשים הללו ולאחריהם. למה יאח"ה לא הזמינה חוות דעת ממומחה לתחום הזה (אם אין ביחידה או במ"י בכלל - מומחה כזה לתחום המיסים)? זה לא ברור. כך עולה, שיאיר לפיד היה יכול לנצל את הבורות המוחלטת של החוקרים בתחום המיסוי ולשקר להם חופשי, וגם להעליל עלילת שווא על נתניהו

לסיכום פרק זה במילים פשוטות: דברי יאיר לפיד וארנון מילצ'ן כאילו הם נפגשו כדי להוציא אישור להארכת פטור ממיסים לארנון מילצ'ן לא נכונים. במציאות לא היה דבר כזה. כי ממילא לא היה לארנון מילצ'ן צורך כזה במחצית 2013 (היה לו פטור עד סוף 2019), וממילא הסמכות החוקית להאריך פטור ל-10 שנים נוספות הייתה קיימת בחוק, וכל שר אוצר ב-2019 היה מוסמך להאריך את הפטור לפי שיקולי החוק ב-2019. (אגב, החוק עדיין קיים).

אם כך, למה נערכו הפגישות הבהולות הללו?

3 המטרות העיקריות של הפגישות הנחשפות כאן היו:
1) לא לצמצם את היקף ותוכן הסמכות של שר האוצר להאריך את הפטור עד ל-20 שנה, כפי שמשרד האוצר רצה לתקן את החוק [סעיף 14(ד)].
2) לא לבטל את הפטור מדיווחים (דיווחים על הכנסות בחו"ל והצהרת הון) לגבי "תושבים חוזרים ותיקים" ו"עולים חדשים", מה שהיה פוגע כלכלית בארנון מילצ'ן, אם היה נדרש לדווח הכל לרשויות המס בישראל, על הונו והכנסותיו ברחבי העולם.
3) להעניק פטור כזה ממיסים שניתן לארנון מילצ'ן (אבל הפעם בעילה של "עולה חדש") לג'יימס פאקר, ידידו של ארנון מילצ'ן, שלא היה זכאי לקבל פטור כזה.
מדובר בהטבות מס בשווי מצטבר של מאות מיליוני דולרים, לכל אחד מהם, ואולי אף יותר.

כל 3 המטרות הללו, של 3 הפגישות הבהולות באוגוסט 2013 עם יאיר לפיד - הושגו, ויאיר לפיד מילא את בקשותיהם של מילצ'ן ופאקר במלואן. נושא הטעון חקירה פלילית דחופה!


שחיתות שלא נחקרה!

רוב פרטי הקומבינה של יאיר לפיד עם ידידו ומיטיבו - ארנון מילצ'ן נחשפו גם בזמן אמת וגם בזמן החקירות ב"תיק 1000", למשל כאן דיווח בתחילת 2018, בשידור של ערוץ 20 (כיום ערוץ 14) וגם כאן ב"הארץ" וכאן בדה-מרקר.

יאיר לפיד ניסה להסביר את עצמו בפוסט שקרי בפייסבוק ב-2018 - כאן

אולם, הכתבים (וגם חוקרי להב 433) לא הבינו בזמנו את התרגיל (הספין) של לפיד ומילצ'ן, שהסתירו את הכוונות האמיתיות של הפגישות הללו והסוו אותן תחת "תיקון החוק\תיקון תקנות\בקשה להארכת פטור ממס מ-10 שנים ל-20 שנה", מה שלא היה נחוץ כלל באותה עת (טיוטת התקנות הייתה מוכנה והיא מצויה כאן, אבל לא היה כל טעם לאשר אותה בכנסת, לפני שמתקרב המועד של 10 שנים הראשונות של הפטור ממס לפי החוק, פטור שהחל ב-2009, כשהפגישות עם יאיר לפיד היו ב-2013, 6 שנים לפני סיום 10 השנים הללו), בעוד שהמטרות האמיתיות של הפגישות היו להסתיר את הכנסותיו של מילצ'ן ללא דיווחים (כך, שהצעות האוצר לבטל את הפטור מדיווחים ולצמצם את סמכות שר האוצר - תוסרנה משולחן הכנסת) ולהוסיף את פאקר למקלט המס הזה, וזה בדיוק מה שהושג ע"י מילצ'ן, בעקבות המפגשים החשאיים הללו שלו עם יאיר לפיד.    

אגב, ניסיונות לתקן את החוק (פקודת מס הכנסה) כדי לבטל את הפטור מדיווח והפטור מהצהרת הון נעשו ע"י חברי כנסת רבים, בהצעות חוק פרטיות, למשל כאן וכאן, אבל הם לא צלחו את המשוכות, שהוצבו בפניהן באוצר והחוק נשאר בדיוק כמו שהוא, מאז 2009 ועד היום, ללא כל שינוי בנושא זה. יאיר לפיד דאג ודואג לחבריו ישירות ו\או באמצעות נאמניו, במשך שנים רבות. כ"כ, חברת הכנסת והשרה מרב מיכאלי ניסתה במשך מעל ל-3 שנים ו-3 פעמים לשנות את החוק הזה ולבטל את הטבות המס המופלגות לטייקונים, שהם למעשה "מקלט מס" מוחלט (הניסיון האחרון שלה נמצא כאן), ולא הצליחה. גם איש לא בדק ולא חקר - למה. 

למה לא בדקו וחקרו את יאיר לפיד?

כי הוא יכול לשקר ולעשות הכל בלי פחד: "מה שלא ביבי לא חוקרים". 

הכתבה מ-16.9.22: שוחד, מרמה והפרת אמונים? יאיר לפיד היה צריך להיחקר וכנראה לקבל כתב אישום: בעקבות החשיפות והפרסומים של אלי ציפורי ושל אבי וייס על יאיר לפיד ועל מעורבותו בתיק 1000, אבי וייס העמיק חקר בנושא של לפיד והגיע למסקנות עוד יותר חמורות המובאות בכתבה. אז מי באמת היה צריך לחטוף כתב אישום- כאן.

עדכונים 21.10.22
א. נחשף היומן המחוק של יאיר לפיד בהיותו שר האוצר (בתצלום משמאל).היומן המושחר של לפיד

ביומן זה הוא (יאיר לפיד) מסתיר (בכוונה) את פגישותיו עם מילצ'ן ועם פאקר, כמה פעמים באמצע אוגוסט 2013 - כאן.

ב. נחשף המסמך המקורי שבו אלינור מילצ'ן, הבת של ארנון מילצ'ן, הייתה בין המייסדים, היוזמים והמממנים של מפלגת "יש עתיד", של יאיר לפיד.

הקובץ לקוח מתוך מסמכי ההקמה שנמסרו לוועדת הבחירות המרכזית דאז - כאן וחתימתה (עם אישור החתימה ע"י עו"ד) נמצאת בתצלום כאן מתחת:
אלינור מילצן





2.4.23:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
המסמך המלא - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

12.3.24: במסגרת החקירות הנגדיות של חוקרי ארנון מילצ'ן, הפרקליטות הגישה את העדויות שנגבו מארנון מילצ'ן תחת אזהרה בלונדון (פרוטוקולים שהוסתרו עד היום), וביניהם ישנו תמלול של חקירת ארנון מילצ'ן באזהרה ביום 1.9.17 בלונדון (בנוכחות עורך דינו בועז בן צור) ע"י החוקרים מלהב 433 שנסעו ללונדון וחקרו אותו בשגרירות ישראל בלונדון: כורש ברנור ומומי משולם - כאן. בעדותו, ארנון מילצ'ן מדווח על פגישותיו עם יאיר לפיד בעת שהיה שר האוצר וגם חושף שלמעשה הוא לא משלם כמעט מיסים בישראל ולא משלם בכלל מיסים בעסקיו חובקי העולם ובמיוחד לא בארה"ב

2.4.24: ביום 25.3.24 עו"ד עמית חדד עדכן את בית המשפט והתביעה בעניין המסמכים שקיבל מרובי בוטבול (כיום סמכ"ל בכיר ברשות המיסים) - כאן. המסמכים הללו מוכיחים ששר האוצר דאז יאיר לפיד באמצעות עוזריו, כן טיפל בבקשת ארנון מילצ'ן להארכת הפטור שלו ממיסים, בניגוד לנטען ע"י יאיר לפיד
ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי! - לחץ כאן
הקומבינה: חשיפת יומן סודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר - לחץ כאן
תיק 1000: חקירת משה אשר וליאת גרבר מרשות המיסים ומאיר בינג מהאוצר - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים