Telecom News - חשיפת הסתירות וההסתרות של הדס קליין בסיפור "העגילים של שרה נתניהו"

חשיפת הסתירות וההסתרות של הדס קליין בסיפור "העגילים של שרה נתניהו"

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> חשיפת הסתירות וההסתרות של הדס קליין בסיפור "העגילים של שרה נתניהו"
חשיפת הסתירות וההסתרות של הדס קליין בסיפור "העגילים של שרה נתניהו"
מאת אבי וייס ואלי ציפורי, 26.7.22, 09:00הדס קליין, צילם אלי ציפורי

ריכוז עיקרי התמיהות, או שמא הבדיות של "סיפור העגילים", בו הדס קליין נזכרה לפתע לאחר יותר מ-10 שנים, עגילים, שהוכנו לטענתה, לשרה נתניהו בסטודיו ברמן ב-2011. הפרקליטות ניסתה להכניס את הסיפור הזה לכתב האישום בתחילת 2022. הפרקליטות צירפה לחומר החקירה שורה של התכתבויות בין קליין לבין סטודיו ברמן, שעיצב את התכשיטים. מההתכתבויות נחשפות הסתירות וההסתרות של הדס קליין. העיקר: היא הזמינה פעמיים עגילים מסטודיו ברמן (במשך כחצי שנה, במחצית השנייה של 2011) ו-2 ההזמנות לא היו עבור שרה נתניהו (!). 
עדכונים בסוף הכתבה

הכתבה פורסמה גם בבלוג של אלי ציפורי - כאן.

הדס קליין, (בתמונה למעלה משמאל), נזכרה לפתע (לאחר שהכחישה בחקירתה הראשונה ב- 2016 קיומם של תכשיטים נוספים לשרה - כאן), בהשלמות החקירה שלה בסוף 2021 ב-3 סיפורים על תכשיטים הקשורים, לכאורה, לשרה נתניהו.  משום מה, בכל האירועים האלה שרה נתניהו לא נחקרה כלל, הסנגורים התנגדו (כאן), אבל השופטים החליטו שהסיפורים האלה יישמעו בבית המשפט (כאן).

על הסיפור התכשיטים של שטרן - ממילא בי-ם כתב אלי ציפורי - כאן אתמול, על שרשרת, שלטענת קליין הוחלפה על-ידה בחנות בירושלים בשביל שרה נתניהו, והיא נאלצה משום להעביר את התכשיט על שמה, בביקור באותה חנות בירושלים יחד עם בעלה...

כעת נדון כאן בסיפור השלישי (עגילים), שהעובדות בו ברורות והפוכות לחלוטין ממה שטענה בבית המשפט:

גם זה סיפור מוזר: אין חשבוניות, אין תיעוד להעברה כספית, אין שום עדות להעברה לשרה נתניהו וקליין מעיפה סכומים שונים לאוויר בעדותה המבולבלת ומלאת סתירות (לכן נשאלה שוב ושוב שאלות ע"י השופטים, שלא הבינו על מה היא מדברת).אמנדה מילצ'ן ושרה נתניהו תמונה מביהמ"ש

והדבר הכי מוזר: בחלופת המיילים בין הדס קליין לסטודיו היא כותבת, שרעייתו של מילצ'ן (אמדנה, בתמונה משמאל עם שרה נתניהו), אהבה מאוד מאוד את התשורה וכך גם מילצ'ן.

הטיעון הקבוע של הדיסקרטיות והחשש פן יגלו, שמדובר בשרה נתניהו, לא מחזיק פה מים.

אבי וייס

קליין לא נשאלה עבור מי העגילים והיא כתבה זאת מיוזמתה לסטודיו. למה לכתוב מיוזמתך שקרים למרות שאיש לא ביקש ממך?

בחקירתה הראשית שטחה קליין את השתלשלות העניינים עם סיפור התכשיט וחידדה עוד יותר את התמיהות, בלשון המעטה.

אגב, בתצלום הזה כמו גם בתצלומים אחרים, רואים שהיה לה מכשיר בלקברי (שלא ניתן לשבור אותו בלי פטיש 5 קילו), מה שסותר את מה שאמרה בחקירתה הראשית וגם הנגדית, בו טענה וכמה פעמים שהיו לה רק אייפונים... שנשברו כולם...

אבי וייס ריכז את עיקרי התמיהות, או שמא הבדיות, שעולות מחומר החקירה - ע"ס שורה של התכתבויות בין קליין לבין סטודיו ברמן ממושב יוגב ליד עפולה, שעיצב את התכשיטים, שהפרקליטות צירפה והגישה לביהמ"ש (הקובץ המלא שהוגש לבית המשפט נמצא כאן):
 
 קליין טענה, שהעגילים הוכנו לבקשת שרה נתניהו והטיפול בעיצוב ובהזמנה היה של אלינור מילצ'ן, בתו של מילצ'ן מאישתו הראשונה. לשרה נתניהו אין שום זכר במסמכים שהועברו למשטרה (לרפ"ק דני יופה מלהב 433), אבל, כאמור, יש בהחלט אזכור לאמנדה מילצ'ן ולארנון מילצ'ן.

הטיפול מול סטודיו ברמן, לפחות לפי ההתכתבויות, שקליין הגישה למשטרה, היה כולו של קליין עצמה. אין זכר למישהו אחר - בוודאי שלא לאלינור מילצ'ן, שלדברי קליין נטלה חלק מרכזי בעיצוב.

תזכורת: אלינור מילצ'ן הייתה ממקימי "יש עתיד" של יאיר לפיד, שהוא עד תביעה נגד נתניהו בתיק 1000, למרות שהוא היה זה שצריך היה לקבל כתב אישום. וזה הסבר שמתקבל על הדעת - למה היא מעורבת כאן.

בפניה מוקדמת של קליין לסטודיו - כאן, ברור מהפניה, שהמזמין הוא גבר ולא מעורבת בהזמנה אישה, כי קליין כתבה לסטודיו: "… מה בדיוק ירצה" (כלומר: מה ירצה הגבר המזמין).

הנהג יונתן חסון מוזכר כמי שמביא סקיצות לסטודיו וכמי שלקח והעביר את העגילים לשרה. אולם, אין לזה כל זכר בתכתובת ולא סביר, שהוא היה נוסע לסטודיו ברמן במושב היוגב ליד עפולה, בלי תיאומים מראש להגעה, ואין לתיאומים הללו כל זכר בתכתובות.

בתגובת עורכי הדין של נתניהו לבית המשפט - כאן יש בכלל סיפור אחר הנובע מעדות אלינור מילצ'ן - שאת העגילים קיבלה אלינור מהסטודיו ולא הנהג, והיא זו שמסרה אותם או לקליין או לנהג חסון.

הנהג יונתן חסון מספר דבר אחר - שהוא נשלח לסטודיו עם סקיצות, ולא מספר שהוא נשלח שוב לסטודיו לקחת את העגילים.

קליין מדברת על סט עגילים אחד שהזמינה וזה נמסר ליום ההולדת של שרה נתניהו שהיה ב-5.11. אולם, מהתכתובת, שמסרה למשטרה, עולים 2 דברים שונים לגמרי: 

הייתה הזמנה אחת של עגילים, שהחלה באוגוסט 2011 והסתיימה ב-27.10.11 עם מסירה ותודה מאמנדה וארנון, וזה מאוד קרוב ליום ההולדת של אמדנה (22.10).
יודגש, שהכנת העגילים התעכבה המון בגלל שינויי הדרישות התכופים של קליין וההצעות לסוגי אבנים שונות של הסטודיו, ולפי התכתובות נראה, שהיה לחץ של קליין לעמוד בלו"ז של 22.10 - יום הולדת של אמנדה ולא ה-5.11, יום הולדתה של שרה נתניהו.

קליין לחצה בסוף (בתאריך 25.10.11), שהעגילים יהיו מוכנים עד יום חמישי, כלומר עד 27.10.2011 והסטודיו עמד במועד הזה והעביר העגילים ב-27.10. יום ההולדת של שרה היה רק שבוע וקצת אחרי כן - 5.11. כך, שלא היה צורך בלחץ כזה.

הייתה הזמנה נוספת ושנייה בנובמבר 2011 - כאן, שנמשכה לתוך דצמבר 2011. אין רישום מועד מסירה מדויק, אבל ברור, שזה אחרי 12 בדצמבר - בו מופיע דיווח מהסטודיו לקליין, שהעגילים עומדים בפני גימור.

כלומר: קליין מסתירה, שהוזמנו 2 סטים של עגילים במועדים שונים בפער של כחצי שנה - מאותו סטודיו במושב יוגב.

ואחרי ההסברים על הסתירות וההסתרות ראוי לקרוא את התמליל המלא של עדות קליין בנוגע לעגילים. שימו לב, שהשופט בר-עם לא מרפה מקליין ומבקש לדעת בדיוק איך היא יודעת, שהעגילים של שרה נתניהו ולא מצליח לקבל תשובות ברורות. הכל סיפורים מוזרים, כדרכה של קליין.

התמלול נמצא בכתבה בבלוג של אלי ציפורי - כאן.

תוספות מאת אבי וייס:

כאמור לעיל, הפרקליטות ניסתה לאחרונה (תחילת שנת 2022) לדחוף לכתב האישום בתיק 1000 סיפור על "עגילים לשרה", מ-2011, סיפור פרשת התכשיטים השלישית מתוך 3, "שלפתע" הדס קליין נזכרה בו, שנדון בהרחבה בביהמ"ש (הפרוטוקול המלא - כאן. הקטעים הנוגעים לעגילים נמצאים בקובץ כאן הלקוח מהפרוטוקול) ושעשה רעש גדול בתקשורת.

הסוכנת הדס קליין, העידה בביהמ"ש, שהוכנו עגילים לשרה נתניהו ללא חורים (כי לשרה אכן אין חורים באוזניים). (הקטעים בעדותה הקשורים לחורים באוזניים נמצאים כאן). 

אולם, מהחומרים, שנתנה הדס קליין למשטרה (נמצאים כאןכל החומרים והחשבוניות שנמסרו על ידה למפעיל הסוכנים שלה, פקד עידן אבירם מאונד - נמצאים כאן), ושהוגשו לביהמ"ש, עולה, שהסקיצות של העגילים, שהוזמנו ב-2 ההזמנות שונות (לא אחת)מיועדות רק לאוזניים עם חורים. עגילים, ששרה נתניהו לעולם לא יכולה להשתמש בהם. לשרה אין ומעולם לא היו חורים באזנים והיא עונדת עגילים עם קליפסים לאזנים בלי חורים.

כך, שבטוח שהעגילים השונים, שהוזמנו מסטודיו ברמן במחצית השנייה של 2011 ופעמיים, לא יועדו לשרה.
 
פרטים נוספים ותצלומי העגילים יש בעדכונים מ-24.7.22 - כאןהעגילים של הדס קליין

תצלומי העגילים המדברים בעד עצמם יש כאן משמאל (לחיצה על התמונה מגדילה אותה):

התייחסות הסנגורים לסיפור התכשיטים השלישי (עגילים מסטודיו ברמן) - כאן

כלומר: מדובר בשקר מוחלט ומופרך, של הדס קליין

כמה מסמכים משלימים ותומכים חשובים בסיפורי "התכשיטים לשרה":
א. להדס קליין יש 3 גרסאות שונות לגבי מה שמכונה בתקשורת "התכשיט היקר של שרה" (צמיד בכ-42 אלף דולרים, שנקנה בארה"ב בכספו של פאקר, כביכול, עבור שרה נתניהו. זה סיפור התכשיטים הראשון והמרכזי מבין השלושה, שהומצאו על ידה לקראת סוף 2021):
1) גרסה ראשונה בחקירתה בלהב 433 ביום 24.10.21 - כאן.
2) גרסה שניה בחקירתה בלהב 433 ביום 15.11.21 כשמאמתים אותה עם החקירה, שנעשתה על פי עדותה הקודמת מ-24.10.21, חקירה שמצאה, שרוב הפרטים שמסרה אינם נכונים ואז היא המציאה גרסה משופצת - כאן.
3) גרסה שלישית, שמסרה בעדותה בבית המשפט המחוזי בירושלים ביום 11.7.22 - כאן.

ב. בחקירתה הראשונה בלהב 433 בנושא זה של 3 פרשות תכשיטים חדשות (24.10.21) ובשנייה (15.11.21) [קבצי כל חקירותיה נמצאים כאן, למתעניינים) עולה שם אחד מאוד בולט, גארי גינזברגשלדברי הדס קליין הוא אמר לה - כאן מחקירותיה, שראה את שרה מקבלת בארה"ב את הצמיד היקר שלהצמיד של שרה (כביכול) פרשת התכשיטים הראשונה (צמיד בכ-42 אלף דולרים, תמונתו מתוך קטלוג - משמאל).

הערה: סיפור הצמיד הזה מפורט בבלוג של אלי ציפורי - כאן. התייחסות הסנגורים לפרשת התכשיט הזה (הצמיד) - כאן
תחילת הספין של הצמיד בהודעתה של עו"ד ליאת בן-ארי נמצא בבלוג של אלי ציפורי - כאן
 
גארי גינזברג הוא עד ראייה ממדרגה ראשונה, אדם בכיר ביותר במעמדו, מנוסה ביותר וגם עו"ד, שקושר (כך טוענת הדס קליין בעדויותיה החדשות שנולדו בסוף 2021) את הצמיד היקר ביותר לשרה נתניהו.

הבעיה: גארי גינזברג אינו עד תביעה ואין כל זכר לחקירתו (כנראה כן נחקר והכחיש את הסיפור השקרי הזה ולכן העלימו את קיומו ועדותו לחלוטין מההגנה, מבית המשפט ומהציבור). 

מה נאמר לגבי גארי גינזברג בחקירה של הדס קליין ב-24.10.21 - כאן.
מה נאמר לגבי גארי גינזברג בחקירתה של הדס קליין ב-15.11.21 - כאן.

ג. מצ"ב 2 קבצים, בנוגע לניתוח פרשת התכשיטים השנייה (התכשיטים משטרן ממילא \ או שטרן מצודת דוד בי-ם) שהדס קליין נזכרה לפתע בתכשיטים הללו בסוף 2021, אחרי שהכחישה את קיומם בחקירתה ב-2016 - כאן

יש כאן קובץ אקסל שמסכם בטבלה את הפערים העצומים בין 3 הגרסאות של הדס קליין וכאן יש קובץ PDF שמכיל ניתוח של 3 הגרסאות שלה, ששונות זה מזה כמעט בכל הפרטים (!), בנושא פרשת התכשיטים השנייה.
ואלו 3 הגרסאות שהושוו בניתוח:
* בעדותה בבית המשפט המחוזי ב-11.7.22.
* חקירתה באוקטובר 2021.
* חקירה חוזרת שלה בנובמבר 2021.

ניתוח כרונולוגי עם ציטוטים על הסתירות בעדויותיה בנוגע ל"פרשת התכשיטים השלישית" (מתברר שמדובר בכמה תכשיטים ולא אחד, כפי שטענה תחילה) יש כאן

 הניתוחים במסמכים - מדברים בעד עצמם. הדס קליין משקרת בקצב - בלי למצמץ. 

כלומר: מדובר בשקר מוחלט ונבזי, של הדס קליין

ד. יודגש, שעל פי דו"ח טרי שנמצא כאן, שהציגו עוזריו של ג'יימס פאקר מיוזמתם, לגבי רכישות התכשיטים שלו בין השנים 2013 עד 2016 (כולל), עולה שפאקר רכש תכשיטים בעלויות לא מבוטלות בשנים הללו, בחנויות ברחבי העולם, אבל אין ברשימה הזו שום תכשיט שמתאים לטיעונים של הדס קליין ואין שום רכישה של תכשיטים יקרים בחנות תכשיטים בישראל. כך שהטיעונים של הדס קליין לגבי 2 מ-3 התכשיטים שהמציאה בעדותה מסוף 2021, הם חסרי כל בסיס במציאות, כאילו נרכשו תכשיטים כאלו ע"י פאקר עבור שרה נתניהו. כלומר: מדובר בבדיות וניסיון ברור של "תפירת תיק" מצידה, תפירה שכשלה (כי היועמ"ש לא אישר חקירה). 

ה. אחד "החורים השחורים" הכי חשובים בעניין "העגילים של שרה" (הפרשה, שמנותחת כאן מעל, סיפור פרשת התכשיטים השלישי מתוך 3 סיפורים חדשים), הוא הטענה של הדס קליין, שהועברו על ידה מחשבונו של ארנון מילצ'ן 40 אלף ש"ח לאלינור מילצ'ן. זאת, עבור רכישת העגילים, שיועדו, כביכול, לשרה נתניהו (זוג עגילים, שנרכש בסטודיו ברמן ליד עפולה).

הדס קליין התעקשה, שהעגילים עלו 40 אלף ש"ח (פעמיים אף טענה שהם עלו קרוב ל-45 אלף ש"ח), אותם העבירה מחשבונו של מילצ'ן לאלינור מילצ'ן, והעניין הזה עלה שוב ושוב בחקירתה. היא התעקשה שוב ושוב על הגרסה הזו, כמפורט בקיטועים מהחקירה בלהב 433 של ה-24.10.21 - כאן

הבעיה: לא נמצא כל זכר להעברה כספית כזו, מה גם ש-2 מערכות העגילים, שנרכשו בסטודיו ברמן לא עלו 40 אלף ש"ח. אפילו לא 20 אלף ש"ח... 

הדס קליין הבטיחה לחוקרים להביא מסמכים בעניין זה, אבל לא הביאה מסמכים התומכים בגרסתה, אלא הביאה מסמכים שכולם סותרים את גרסתה, כמנותח לעיל.

כלומר: מדובר בשקר מוחלט ללא כל בסיס במציאות, שהחוקרים בלהב 433 הטיחו בה והיא לא הצליחה להסביר לחוקרים את אוסף השקרים הללו.

במקום להשיב על הסתירות בעדויותיה הקודמות, הדס קליין החלה ללכלך בקצב על משפחת נתניהו, במיוחד על שרה, ממש בקצב מדהים, בסיפורים חדשים שהפרקליטות בעצמה נזהרה לא להציג בבית המשפט ואף לא הדליפה אתכל הסיפורים הללו (חלק כן הודלפו) ל"שופרות הפרקליטות" בתקשורת, מתוך הבנה ברורה שחלק מהסיפורים הללו נראים מופרכים והזויים לחלוטין - כאן


כאן נמצאים קטעי חקירתה מה-15.11.21 (החקירה המלאה כאן) בהם החוקרים מעמתים את הדס קליין, שאין שום העברת 40 אלף ש"ח לאלינור מילצ'ן ושום רכישת עגילים על ידה ו\או ע"י אלינור בסטודיו ברמן ב-40 אלף ש"ח, והיא מתפתלת בתשובות סחור סחור ומתעקשת. למרות שמטיחים בפניה שוב ושוב שאין 40 אלף ש"ח היא מתעקשת שזה 40 אלף ש"ח עד 45 אלף ש"ח, כמופיע בקיטוע הבא מחקירתה השנייה בנושא זה ב- 15.11.21 - כאן.

בעדותה בבית המשפט בעניין העגילים, ביום 11.7.22הדס קליין השמיעה לפתע גרסה חדשה לסיפור הזה, גרסה, שמותאמת יותר למה שהטיחו בה החוקרים - כאן. נעלמו ה-40 אלף ש"ח לעגילים לחלוטין מדבריה והמחירים, שהשמיעה בעדותה זו, התאימו יותר למציאות (היא פתאום מדברת בבית המשפט על 6 עד 8 אלף ש"ח), והיא כבר הודתה בעקיפין בעדותה השנייה ובבית המשפט, שהיו כנראה 2 רכישות של עגילים בסטודיו ברמן, לא רכישה אחת של עגילים, כפי שטענה בחקירתה הראשונה בנושא זה....

סיפור שלא ייאמן.

ככה נראה כל תיק 1000 התפור וההזוי
 
 EARRING FREE
  
עדכון 27.7.22: הסיפור ההזוי שלא נחקר עד תומו, של התכשיט השלישי - פרי המצאת הדס קליין - נמצא בבלוג של אלי ציפורי - כאן

חשוב להדגיש שלא תמיד הפרקליטות הייתה "תופרת תיקים" בסיטונות ונגד חוקי המדינה ודיני הראיות וסוגרת \ גונזת תיקים למקורבים לפרקליטות. נוכל לקרא זאת למשל במאמר ניתוח מקצועי ומשפטי מצוין לפועלו של פרקליט המדינה לשעבר משה לדור - כאן. ממש הפוך להתנהלות עו"ד שי ניצן שהחליף אותו בתפקיד פרקליט המדינה. על תעלולי עו"ד שי ניצן אנו קוראים מידי יום וזה העצים לאחרונה עם החשיפות הטריות של משה סעדה, לשעבר מ"מ וסגן ראש מח"ש, יוצא ובוגר הפרקליטות, המעיד על "ראש הנחש" - עו"ד שי ניצן.

מומלץ לשאוב השראה מדבריו המאלפים של הגאון המשפטי השופט חיים כהן ז"ל בע"פ 369/78 אבו מדיג'ם נ' מדינת ישראל,פ"ד לג(3) 376, עמ' 381:
"אודה כי למקרא ולמשמע הערעור הנוכחי התחלתי לראשונה לפקפק שמא הגיע הזמן ומלחמה בפשעי הפושעים צריכה להידחות מפני המלחמה בפשעי השוטרים. שאלתי את עצמי אם על ידי השימוש השיפוטי אשר אנו השופטים עושים בראיות - ולו גם כשרות מבחינת דיני הראיות - שהושגו על ידי חוקרים - פושעים, אין אנו עושים עצמנו שותפים לאחר מעשה לפשעיהם".

עדכון 20.10.22: כנראה בעקבות החשיפות שלנו, הפרקליטות "נזכרה", שיש בידיה התכתבות של הדס קליין, שבה היא מזמינה מ"סטודיו ברמן" עגילים לאוזניים בלי חורים (מה שמתאים לשרה נתניהו). לא ברור אם ההזמנה הזו בוצעה, והמסמך הזה נמסר באיחור רב לבית המשפט וללא כל דיון - כאן

עדכון 21.10.22: פרשת התכשיטים השניה: המסמכים, שנחשפים כעת - כאן, מסמכים, שאספו החוקרים בסוף 2021 מ-2 החנויות של שטרן בי-ם, מוכיחים חד- משמעית, שסיפור התכשיטים, שהדס קליין פברקה בסוף 2021 - אין לו ידיים ורגליים במסמכי הרכישה, שנתקבלו מהחנויות. זו פרשת התכשיטים השנייה (התכשיטים משטרן ממילא\או שטרן מצודת דוד בי-ם). מדובר ב-7 רכישות שונות ב-2 חנויות שונות של שטרן בי-ם, 6 הרכישות (ועוד החלפה אחת) היו כולן ב-2014 וב-2015.

סביר להניח, שהרכישות של התכשיטים הללו הגיעו (לכאורה ודורש חקירת משטרה! - תלונה כבר נמצאת במשטרת ישראל) להדס קליין, אבל היא החליטה לשנות את הסיפור, להזיז אותו בזמנים ולהעליל עלילת שווא נבזית על שרה נתניהו.

עדכון 22.10.22:

ציפורי

המסמכים (צילומי 2 חשבוניות שהוצאו בחנות שטרן-ממילא עבור הדס קליין, ב-17.10.14 וב-1.12.14):
הדס קליין 1הדס קליין 2

העגילים, שאיאן מוריס (העוזר של פאקר) קנה (אלה שהדס החליפה), נמצאו בקטלוג של שטרן.

אלה עגילים עם חורים - כפי שניתן עגילים משטרןלראות בתצלום משמאל. 

העגילים הללו בקטלוג נמצאים כאן והמחיר דומה (ממש כמעט אותו המחיר, שהיה לעגילים הללו ב-2014).

כלומר: בטוח, שאיאן לא קנה את העגילים (כטענת הדס קליין בחקירתה) עבור שרה והדס לא נתנה אותם לשרה, כי היא ידעה שלשרה נתניהו אין חורים באוזניים...

גם סיפור התכשיט שנקנה בחנות "אגס ותפוח" ביפו ב-2016, כביכול כמתנה ליום ההולדת של שרה נתניהו, נראה בלתי הגיוני ולא מתחבר לראיות. גם שרה דיווחה שהיא קיבלה איזו שרשרת זולה ועגילים כביכול תואמים מהדס, שזרקה אותם מיד לפח. כנראה זה לא התכשיטים המעוצבים והיקרים של "אגס ותפוח". סביר להניח שמדובר בתכשיט (שרשרת ועגילים תואמים) שנרכש עבור אמנדה (אשתו של ארנון מילצ'ן), כעולה מהמסמכים כאן, בניגוד לאמור בכתב האישום של "תיק 1000". 
תשומת לב שמועד הרכישה של התכשיט הזה בחנות "אגס ותמר" (1.9) מאוד מתאים ליום ההולדת של אמנדה שחל ב- 22.10, בעוד שיום ההולדת של שרה הוא 5.11. לא נראה סביר שנרכשה מתנה לשרה ליום ההולדת יותר מחודשיים לפני יום ההולדת. אגב, יום ההולדת של שרה שוחט הוא 11.9, לא שזה רומז משהו... לכן, חשוב מה שנכתב על מסמך הרכישה, שזה לאמנדה. אין מצב אחר שנראה סביר כאן. 

תפירת תיק רשלנית. ככה בנו את "תיק 1000".
מבדיות
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים