Telecom News - עו"ד ליאת בן-ארי שווקי לא תואשם בשום נושא כל עוד היא התובעת בתיק 4000!

עו"ד ליאת בן-ארי שווקי לא תואשם בשום נושא כל עוד היא התובעת בתיק 4000!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עו"ד ליאת בן-ארי שווקי לא תואשם בשום נושא כל עוד היא התובעת בתיק 4000!
ניתוח: "נקודת האפס"-Ground Zero, שבה היועמ"ש והפרקליטות מימשו את "מורשת ברק" והתנתקו לחלוטין מכוח הכבידה של חוקי המדינה, מצויה ב"הסדר ניגוד העניינים", שהוציא ב-2016 בחוסר סמכות, היועמ"ש מנדלבליט לנתניהו, זמן קצר לאחר שנכנס לתפקידו ומיד לאחר שנלכד כ"שבוי" בידי "הקליקה" והפך למנהיגה. מסמך "הסדר ניגוד העניינים" הזה החל את תהליך תפירת תיק 4000.
כיום, אנו מגרדים רק את הקצה העליון של בעיה ייחודית לישראל, שלא ניתנת לפתרון בכלים הקיימים בחקיקה הישראלית. לכן, כל התלונות והחשיפות על עו"ד ליאת בן ארי שווקי ועל שופטי ביהמ"ש העליון, דינן להיגרס במכונת גריסה המצויה בקצה המסדרון ליד חדרו של המשנה לפרקליט המדינה - שלמה (מומי) למברגר.

פרק 42 בסדרת הכתבות על "תיק 4000" עוסק בשיטה, שנבנתה רק בישראל, שבה דרך תהליך מופרך של "ניגודי עניינים", ללא כל בסיס חוקי, אפשר מחד לתפור תיקים לכל אחד המפריע "לקליקה", ומאידך, למנוע ולסגור כל חשד וחקירה נגד מי מ"הקליקה" ואוהדיה "המאותרגים". 
עדכונים רבים וחשובים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 26.7.20, 07:10עו"ד דר" אביחי מנדלבליט

1. שקרן נשאר תמיד שקרן. אם השקר הראשון לא עוזר, אז ממציאים אחד חדש, שקר גדול ממנו. 
בשבוע שעבר התפתח ויכוח לוהט, בין נתניהו באמצעות פרקליטו, עו"ד ד"ר יוסי כהן, לבין היועמ"ש, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, (בתמונה משמאל).

מה שטען, בין היתר, עו"ד ד"ר יוסי כהן, שאין ליועמ"ש כל סמכות חוקית לחבר ולכפות "הסדר ניגוד עניינים" על נתניהו, במיוחד כשד"ר מנדלבליט עצמו שקוע "עד צוואר" בסבך של "ניגודי עניינים".

מכתבו המלא של ד"ר יוסי כהן ליועמ"ש נמצא כאן, למתעניינים. 

כצפוי, התגובה של היועמ"ש, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט הגיעה מהר (כאן), וכרגיל היא חצופה ושקרית.

השקר המרכזי מצוי בתצלום כאן והוא מדבר בעד עצמו:
נוהל שלא קיים

היועמ"ש ממציא כאן סעיף (סעיף 5) שלא קיים, וגם מכניס לסעיף הזה (סעיף 5) שלא קיים, סמכות, שהמציא לעצמו, לפיו חוות דעתו מחייבת כהנחייה משפטית, עד החלטה אחרת, גם אם נתניהו לא מקבל זאת ולא חתם על ההסדר. 

כמי שעסק בהרבה כתבות (מפורט בנספח ג' כאן למטה), בתחום "ניגודי העניינים" של תיק 4000, אני יכול לבשר לקוראינו, שכמה שלא תחפשו על פני כדור הארץ ואפילו על הירח או המאדים, לא תמצאו סעיף כזה (סעיף 5 לנוהל הטיפול במניעת ניגוד עניינים של שרים וסגני שרים) וסמכויות כאלו, כמו שכותב היועמ"ש לפרקליטו של נתניהו.

זה ממש לא חדש.

היועמ"ש משקר כל הזמן, לא רק בעניין זה.

דוגמה בולטת יש כאן. זה נוגע (כמובן) להגנה המוחלטת, שהוא נתן ונותן לעו"ד ליאת בן-ארי שווקי. 

למי שלא מאמין לי, אז אביא כאן את הלינקים לכל המסמכים הרלוונטים לשקרי היועמ"ש, כאמור במכתבו לעו"ד ד"ר יוסי כהן:​
א. שרים (כולל סגני שרים וראש הממשלה) אינם מוגדרים לצורך עניין זה ("ניגודי עניינים") כ"עובדי מדינה" אלא כ"נבחרי ציבור".
לכן, מי שממונה על תחום ניגודי העניינים שלהם הוא מבקר המדינה (כאן), והנוהל הקובע לגביהם הוא כאן ("כללי ועדת אשר"). למתעצלים לפתוח את הלינק הנה סעיף 5 מהנוהל. שום קשר למה שכותב היועמ"ש. 

ב. סעיף 5 בכללים הללו בכלל לא עוסק במה שהיועמ"ש כותב עליו. כלום מכלום. אין דברים כאלה בכל המסמך, לא רק בסעיף 5. יתרה מכך, על פי הכללים הללו, היועמ"ש הוא רק יועץ, דהיינו: מבקר המדינה (או כל שר כולל רוה"מ) יכול להקשיב לייעוץ, או לא להקשיב לייעוץ. אין לו (לד"ר מנדלבליט) שום תפקיד מוגדר לעסוק על פי נוהל זה, בענייניו של ראש הממשלה. הוא יכול לתת ייעוץ למבקר המדינה. זה הכל. 

ג. יתרה מכך. אם ראש הממשלה (או כל שר) סטה מן השורה, לאור בדיקה שביצע מבקר המדינה, בין בגלל תלונה שקיבל, או מיוזמתו, מי שאמור לטפל בזה הוא רק מבקר המדינה, ואם הוא אכן מצא סטייה מהותית של רוה"מ מ"כללי ועדת אשר", יש לו סמכות לנקוט באחד מ-2 המהלכים הבאים, שכתובים בנוהל:
מה יעשה מבקר המדינה

כלומר: היועץ המשפטי "נכנס לתמונה" רק אחרי שמבקר המדינה העביר לו את ממצאיו - שהוא מצא שיש חשש לעבירה פלילית מצד שר, סגן שר או רוה"מ.

דהיינו: עד אז, היועמ"ש הוא בגדר יועץ, לא מעבר לכך.

רק אחרי שמבקר המדינה מעביר לו (ליועמ"ש) את ממצאיו, הוא הופך להיות ראש מערכת הפרקליטות והתביעה (בכובעו השני) והוא רשאי להורות למשטרה לפתוח בחקירה ובסופה ועל סמך ממצאי החקירה, רשאי להגיש כתב אישום, לאחר שימוע.

כלומר: כרגע אין שום מקום שהיועמ"ש יבלבל את המוח לנתניהו בתחום ניגודי העניינים. כל המסמכים שלו בעניין זה הם פשוט חארטה בלתי חוקית אחת ענקית. בהמשך נבין מתי החארטה הזו נולדה ולמה. 

ד. על פי הנוהל הנ"ל, מי שמכין את המסמך של "ניגודי עניינים" לשר או רוה"מ, זה היועץ המשפטי של המשרד הנוגע בדבר. במקרה של נתניהו זו היועצת המשפטית של משרד רוה"מ, עו"ד שלומית ברנע-פרגו, שעל ניגודי העניינים שלה לא נתעכב כאן (גם לא על הפרשה שלה עם ניר חפץ, שחשף בועז גולן). היא הייתה מעורבת "עד צוואר" בפארסה של "הסדר ניגוד העניינים" שהוכן כנגד נתניהו, מהמחצית ראשונה 2016, נושא שמייד נעסוק בו בהרחבה.

לכן, בצדק רב, הציע עו"ד יוסי כהן 2 חלופות, למי שיכין במקום עו"ד שלומית ברנע-פרגו, (שהיא גם במקרה עדת תביעה מס' 210 בתיק נגד נתניהו), את הנייר הזה עבור נתניהו, והחלופות, שהציע הן: מבקר המדינה, או שופט בדימוס הבקי בתחום זה, דוגמת השופט בדימוס טירקל.

אולם, את ד"ר מנדלבליט זה לא מעניין בכלל. הוא מעל לכל חוק ונוהל והוא יכול לשקר ולהמציא כל דבר שעולה על דעתו. 

ה. למי שחושב, שסעיף 5, שמוזכר במכתב היועמ"ש ,מצוי אולי במסמכים אחרים, שעוסקים בתחום ניגודי העניינים, אז הנה כל המסמכים הרשמייים (הנוגעים ל"עובדי מדינה" ולא ל"נבחרי ציבור", אבל נניח שהיועמ"ש קצת התבלבל במונחים...), מסמכים הנוגעים לתחום זה ואין סעיף 5 כזה בשום מסמך:
1) הנחיות היועמ"ש להסדרי ניגודי העניינים - כאן כולל העדכון של הנוהל הזה ע"י היועמ"ש - כאן
2) נוהל עריכת הסדרי ניגודי עניינים של נציב שירות המדינה - כאן.
3) התקש"יר, נהלים להסדרי ניגוד עניינים (מסעיף 13.6 והלאה) - כאן.  

2. למה איש לא יבדוק ולא יאשים את עעו"ד ליאת בן ארי שווקי מאתר משרד המשפטיםו"ד ליאת בן-ארי שווקי, (בתמונה משמאל), בשום נושא, כל עוד היא התובעת הראשית בתיק 4000?
את התשובה ממתי התהליך הזה של "החסינות המלאה" החל, התמסד והתקבע ("נקודת האפס" - Ground Zero), אפרט בפסקה הבאה.

למה בכלל יש "חסינות מלאה" לפרקליטות וליועמ"ש כולל כל המשנים ליועמ"ש והמשנים לפרקליט המדינה, פרטתי במאמר ספציפי, שהקדשתי לנושא, בפרק 27 בסדרה על תיק 4000: "הקליקה הנמצאת מעל לכל חוק ונורמה בישראל ".

כל החשיפות אודות עבירות בתחום הבנייה בראש העין, של ליאת בן-ארי, בכלל לא מזיזות לה ולראשי "הקליקה" המגוננים (כרגיל) עליה. אין כל סיכוי שהיא תיחקר בנושא זה, או בכל נושא אחר. 

כאן אנתח מה שהתחדש לאחרונה. וזה נהיה עוד יותר רע מיום ליום, עוד ועוד שקרים, כפי שהדגמתי "שחור על גבי לבן" בסעיף הקודם.

יש לי מגירה מלאה ב"גריסות" חקירות כנגד "הקליקה" ואלה המקבלים "איתרוג" מ"הקליקה".

את אחד מהמקרים הבולטים חשפתי ממש לאחרונה בכתבה: "התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט!"

העיקר: השר אמיר אוחנה הכריז ב-21.7.20 (בהתייחס לד"ר אביחי מנדלבליט): "ברור לכולנו שאם נתניהו יצא זכאי - הוא לא יכול להישאר רגע אחד בתפקיד ציבורי״.

יודגש, שהשר אמיר אוחנה הוא השר היחיד, שנלחם (מזה שנים) בניקיון כפיים מוחלט, למען טוהר המערכת המשפטית, עליונות החוק ושלטון החוק ושמירה על הצדק המשפטי במדינה דמוקרטית (בניגוד לשיטה המשפטית של היום, שהיא דיקטטורה משפטית דורסנית, תופרת תיקים ושקרנית, בתבנית, שלא קיימת בשום מדינה דמוקרטית בעולם).

לעניות דעתי, השר האמיץ אמיר אוחנה ייזכר בהיסטוריה של ישראל בדיוק כמו אמיל זולא בצרפת ("פרשת דרייפוס"). למי ששכח, אמיל זולא נאלץ לברוח לאנגליה, לאחר פרסום "אני מאשים" על ידו. נקווה שזה לא יתרחש גם כאן. 

אולם, תשומת לב הקוראים, שד"ר אביחי מנדלבליט מונה לתפקיד היועמ"ש בתחילת 2016 ולכן בתחילת 2022 יסיים את תפקידו. זה יהיה הרבה לפני סיום חלוט של המשפט של נתניהו ולכן מה שהשר אמיר אוחנה אמר כמה פעמים (וגם כתב) ורבים אחרים אומרים, הוא ריק מתוכן לחלוטין.

פשוט אי תפיסת המציאות בה אנו חיים.

זה משפט ריק מתוכן גם לגבי בכירים אחרים, שעסקו באופן אישי ונמרץ ב"תפירת תיק 4000" כנגד נתניהו. 3 בכירים ביותר כבר פרשו ולא ממלאים כל תפקיד ציבורי בשירות המדינה: המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך, המשנה ליועמ"ש לשעבר עו"ד אבי ליכט ופרקליט המדינה לשעבר עו"ד שי ניצן.

כלומר: המנגנון של "בוא נמתין לזיכוי", הוא חסר כל משמעות מעשית, בהתייחס לכל אלה, ש"תפרו את התיקים". זה יקרה הרבה אחרי שכולם יפרשו מהתפקיד, וימצאו בתפקיד אחר לגמרי (או בפנסיה). 

יתרה מכך. איש מהם לא ייחקר, לא יואשם ולא יועמד לדין (לעולם) על "תפירת תיקים", תהליכים שיש מאחריהן אין סוף של עבירות פליליות ומשמעתיות.

למה? פירוט בנספחים כאן למטה. כאן אציג רק את עיקרי העובדות:
  • ההגנה בחוק ובפסיקה על הפרקליטות והיועמ"ש היא כיום מוחלטת. ההגנה היא גם מפני תביעה אזרחית. 
  • אי אפשר לחוקק חקיקה רטרואקטיבית לגביהם.
  • ממילא תחול התיישנות (בסיום חלוט של התהליך המשפטי, ככל שנתניהו ייצא זכאי לחלוטין, מה שלא ידוע כעת), על כל העבירות המיוחסות לכל "תופרי התיקים". תשומת לב, שעיקרי העבירות של "תפירת התיקים" בוצעו ב-2017 ו-2018. כבר עברו כ- 3-4 שנים, והזמן ממשיך לרוץ. 
  • על כל עבירות המשמעת, גם בהתייחס לחוקרי המשטרה, שעסקו בתיק 4000, חלה כבר התיישנות (שהיא שנתיים). זה כבר אבוד, משום שהעניין המשמעתי - לא טופל בזמן. 
  • ממילא כל "תופרי התיקים" יהיו כבר מזמן מחוץ לשירות הממשלתי באותה עת (שנתניהו ייצא בפסק דין חלוט זכאי), חלק בגלל גילם, חלק בפרישה טבעית. כך שכל הדיבורים הללו, ש"תופרי התיקים" ישלמו על מעשיהם בעתיד באיזו צורה, הם חסרי כל משמעות מעשית והטעיית הציבור. איש לא משלם ולא ישלם מאומה על כלום. 
  • "תופרי התיקים" יודעים, שהם חסינים לעד ולכן כל הדיבורים ואיומי הסרק הללו עליהם, כולל החיטוט אחרי עבירות, שהם ביצעו, או מבצעים (או יבצעו), בכלל לא מזיזים להם. הם צוחקים לכולם בפנים, בשקט וגם בקול רם. 
  • היועמ"ש והפרקליטות למדו לקח מ"פרשת רות דוד". לא מה שאתם חושבים. בתחילה, הם נקטו בשיטה, ש"העבריינים יחקרו את עצמם ויסגרו לעצמם את התיק". זה לא מצחיק וממש לא בדיחה. השיטה הזו עבדה למעלה מ-4 שנים, עד ש"פוצצתי אותה", ראה למשל כאן. הלקח המעודכן מ"פרשת רות דוד" הוא: אסור לתת לחשדות מכל סוג, כנגד מי מ"הקליקה" ונאמניה, לעבור את הסף של בדיקה ו\או חקירה. כי אם יש חקירה או בדיקה, הם (ראשי הקליקה ובראשה היועמ"ש) צריכים להתעסק ב"סגירת תיקים", מה שמקבל הד ציבורי מאוד שלילי.
  • לכן: אם אין תיקים, אין מה לסגור תיקים. לכן, כל תלונה וחשד פשוט גורסים, מתעלמים, מורחים והעיקר: משקרים. אם שקר ראשון לא עוזר, ממציאים שקר שני, גדול ממנו. מכאן, שהכלל החדש הוא: בדיקה וחקירה - לא יהיו יותר, נגד חברי "הקליקה" ונאמניה ("המאותרגים"). 
  • המושג "התיישנות" קיבל תפנית מעניינת (וממזמן) בלשכת היועמ"ש ובפרקליטות. חוקי הזמן, שקבעו פיזיקאים, לא חלים על חוקי הזמן, שהם פיתחו מחוץ לכל מסגרת ידועה של "תורת היחסיות" של אלברט איינשטיין ומהגדרות הזמן, שהחל להגדיר אייזק ניוטון. כלומר: שנים ארוכות יכולות להתקצר, להתכווץ ולהפוך לחודשים, בהבל פה, בחתימתם. זאת, ברגע שזה נוגע לעצמם, או למי שהם "מאתרגים". לא מאמינים? קבלו דוגמה אחת מני רבות, בנוגע לאחד מ"המאותרגים" הבולטים שלהם, השר לשעבר משה כחלון, כאן.
  • כך, שאם כל השקרים לא עוזרים, שולפים את "הנשק האסטרטגי" - התיישנות. כלומר: כל מה שקרה אתמול, זה כבר התיישן ומת ואין מה לחקור אותו, או לבדוק אותו. פשוט מת והתיישן. אם תקראו טוב את תגובת דוברות משרד המשפטים וכל מדברריה, כולל תגובת שר המשפטים, אבי ניסנקורן, בהתייחס לפרשות האחרונות סביב עו"ד ליאת בן-ארי שווקי, תבחינו די בקלות, איך השיטה החדשה (יחסית) הזו, של "התיישנות מהירה ומקוצרת" - עובדת. 
  • אין בישראל (בשונה מכל העולם הנאור) כל מערכת, שיטה, בית משפט וכיו"ב, שיכולה לפתוח בחקירה כנגד שופט, יועמ"ש, פרקליט המדינה והמשנים שלהם, כשהם עצמם, לכאורה, משקרים, תופרים תיקים, מדליפים, או מבצעים עבירות פליליות חמורות אחרות. הכל מתנקז לאדם אחד (ד"ר מנדלבליט), שברור, שלא יחליט על פתיחת חקירה נגד עצמו, או נגד מי מחברי "הקליקה", שהוא העומד בראשה ותלוי בה - תלות מוחלטת. אין בישראל (בשונה מהעולם הנאור), שום מנגנון למניעת תפירת תיקים, או להסקת מסקנות (אישיות), לאחר שחשיפת תפירת התיק עולה בבית המשפט (בצורת זיכוי מוחלט). אין שום מנגנון למניעת סגירת תיק מושחתת (רות דוד לשם המחשה, יש עוד הרבה) ולמניעת השיטה הקלוקלת של: "מה שלא ביבי לא חוקרים".
  • זה לא ישתנה עקב החשיפות האחרונות (ונוספות שתתפרסמנה) מצד כתבים אמיצי לב (ויש כיום לא מעט כאלה). כאמור, חברי "הקליקה" "לא סופרים איש ממטר" ו"שומרים על התחת אחד על השני", אחרת כל "פירמידת השקר", שהם בנו במשך שנים, תתמוטט ברעש אדיר, על ראש כולם.
3. מתי הכל החל? חזרה ל"נקודת האפס" - Ground Zero, שבה הכאוס המשפטי השתלט סופית על שלטון מערכות החוק, המשפט והצדק בישראל.
יש המונים את "נקודת האפס" בזמן בו השופט העליון לשעבר אהרון ברק החל להטיף את המשנה שלו, לגבי מערכת המשפט בישראל. אני מסתכל על התהליך הזה מנקודת מבט אחרת, כי אני עוסק מזה שנים בעולם התקשורת וממוקד בעולם התקשורת. 

נקודת המפנה, ממה שאני זיהיתי בברור, החלה כאשר עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט התמנה ליועמ"ש. מעטים יצאו נגד המינוי הזה והרוב בכלל לא הבינו ולא ידעו מה יש בכספת של שי ניצן ולא ידעו, שהיועמ"ש הפך להיות סחיט, בגלל אי סגירת התיק הפלילי, שנפתח כנגדו בתחילת העשור הקודם, בעת היותו פצ"ר. החשיפה הראשונה והחריפה ביותר של הנושאים הללו הייתה של יואב יצחק במרץ 2018

אולם, אני מדבר כאן על תחילת 2016. מיד אחרי כניסתו לתפקיד יועמ"ש, החל התהליך, שהוביל לתיק בזק (ללא נתניהו) במחצית 2017 ומשם זה התפתח לתיק 4000, עם נתניהו ב-2018, ובמקביל לנפילת שוק התקשורת לתהום.

המדובר בתהליך, שנמשך עד היום וימשיך גם בעתיד, כי אין מי שיעצור אותו (כמוסבר לעיל, למה יש "לקליקה" חסינות מוחלטת). גם כיום, מעטים הכתבים, דוגמת אלי ציפורי, המומחים, הפוליטיקאים והפרשנים, שיוצאים נגד התהליכים בלתי חוקיים והנמשכים הללו, תהליכים הנמשכים ממש היום (דוגמה כאן). 

בנקודת הזמן הזו של תחילת 2016, הייתה הצטלבות של אינטרסים, גם מצד כל שונאי נתניהו, מצד עיתונאים ופוליטיקאים, שרדפו אותו עד חורמה, מפכ"ל ממורמר (על נתניהו), ראשי הפרקליטות, שחיכו להזדמנות "להוריד את נתניהו", וקבוצה קטנה וצפופה של פקידים בכירים (במשרד התקשורת, בפרקליטות ובאוצר), שרצו בקידום של סלקום ו-IBC על החורבות של בזק. זו אותה קבוצה, שגם כיום מנהלת את הרגולציה של עולם התקשורת (שמותיהם מצויים כאן, למי שמתעניין). 

אני צפיתי ב-2016 שזה מה שיהיה, עוד לפני שנחתם המסמך על ניגוד העניינים של נתניהו, ופרסמתי זאת תחת הכותרת: "הניתוח להפרדת ביבי נתניהו משאול אלוביץ' (בזק) יוביל להמשך השקיעה בשוק".

בשבוע החולף, בוועדת הכלכלה של הכנסת, הציגה (בנוכחות השר יועז הנדל), המנכ"לית החדשה של משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חוריןלירן אבישר בן-חורין, (בתמונה משמאל), מצגת הנמצאת כאן. היא הציגה בדיוק מה שאני טוען שנים, שישראל מידרדרת במשך השנים האחרונות ונמצאת בתחתית הטבלה העולמית בתחום הפס הרחב הקווי (וגם הנייד). 

אם לא היה נתפר תיק בזק ואחריו תיק 4000, השנה (2020) היינו כבר בכיסוי של כמעט 100% של סיבים לבתים. היינו כבר השנה בראש הצמרת העולמית.  אלו העובדות. אבל במקום זאת, נפלנו היישר לתהום. 

ומי הכין את התכנית החדשה של השר יועז הנדל לשיפור המצב ולפריסת סיבים בישראל? בדיוק אותם אלה, שבישלו את תיק בזק ותיק 4000... אלה, שיצרו במו ידיהם את המצב העגום והכיאוטי הזה, הם אלה, שהכינו את ההצעה ליציאה ממנו. פשוט גאוני.

הרי ברור לכל מי שעיניו בראשו, שזה לא יכול להצליח. אי אפשר לבנות תוכניות רגולציה מוצלחות על תרבות נמשכת (לכאורה) של: שקר, שוחד, מרמה, הפרת אמונים, זיוף, ספינים, בלי נתונים, בלי צד הביקוש, בלי להתחשב בצרכי הציבור ונציגיו המוסמכים וכיו"ב, בניגוד לחוקי מדינת ישראל. 

כך, המסע להרס שוק התקשורת - ממשיך בלי שום הפרעה. כמעט כל כלי התקשורת ממשיכים לשתוק. בדיוק כמו שהיה בתחילת 2016. אז כמו היום הם שותקים ונותנים גיבוי בשתיקתם לכאוס האנטי-ציבורי הזה. עיוורון מוחלט. אני לא שתקתי ולא אשתוק. 

נחזור ל-2016. באותה נקודת זמן, של תחילת 2016, הכלי הראשון, שחברי "הקליקה" שלפו בחוסר סמכות מוחלט נגד נתניהו, היה "הסדר ניגוד העניינים" שלו, שנחתם אחרי המון הכנות במחצית 2016, מה שניטרל אותו מעיסוק בבזק.
זו הייתה "פצצת אטום" ממש מעולה, כנגד נתניהו וקבוצת בזק ובעליה. 

זה היה השלב הראשון והכי קריטי, בתפירת התיק כנגד נתניהו ובזק. 

זו ההתחלה. "נקודת האפס". Ground Zero. תחילת האסון, שנפל על הראש של נתניהו ועל שוק התקשורת גם יחד.

זאת, משום שכאן תפרו מסמך שקרי נגד נתניהו. הוא שתק ונכנע, ובכך חברי "הקליקה" קבעו עובדה היסטורית בעולם המשפט הישראלי: הם יכולים לפברק מה שבא להם, בלי שום בסיס חוקי ואף נגד החוק ולשקר בלי שום בעיות, בכל נושא.

כאן, התיאוריות של השופט בדימוס אהרון ברק, קיבלו מעטפת משפטית מלאה ומוצקה, בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפקידים הם החוק. הם יכולים לעשות מה שבראש להם, כי הם מעל לכל.

לא רק שהם מעל לכל חוק, הם מעל לכנסת ומעל לכל נורמה של מדינה דמוקרטית הדוגלת בשלטון החוק והצדק המשפטי.

השופטים, שיושבים בבג"ץ, שהצטרפו זה מכבר לטרנד הזה (שהמציא אהרון ברק), נתנו ונותנים לזה גיבוי וחיפוי. כך, שבתחילת 2016 "נסגר המעגל" של הכאוס, וזה הפך לנורמה המובילה היחידה של היועמ"ש והפרקליטות. 

עוד לפני שהמסמך הזה של "ניגוד העיניינים" נחתם במחצית 2016 ע"י היועמ"ש - ד"ר מנדלבליט, פרטיו העיקריים הודלפו ל"הארץ" ודה-מרקר, ע"י המשנה ליועמ"ש עו"ד דינה זילבר, תחת שמה וקולה, בציטוט ישיר מפיה. כך, שלא היה צריך לחפש מי מדליף: היא הופיעה שם בקולה ישירות ותחת תמונתה ושמה ואף התגאתה בכך. 

היא לא הסתפקה בכך, והמסמך המלא והכמעט סופי, הודלף להארץ, עוד לפני שנחתם ע"י היועמ"ש ו"ננעל" במחשב לשכת היועמ"ש.

הדלפת המסמך המלא בטרם חתימתו ונעילתו, היא לא רק עבירה בפני עצמה של הדלפה (וגם בכך היא מנעה מהיועמ"ש לשנות איזו מילה במה שנכתב במסמך שהודלף והועבר אליו לחתימה. היא חזרה על התרגיל הזה עוד כמה פעמים), זה הוביל לכך, שבהארץ פורסם המסמך ללא ההשחרות, כלומר: ללא החלקים, שהושחרו במסמך, שהיו אז סודות מסחריים ולכן הושחרו.

כך, כל הסודות פורסמו בהארץ בגלוי ברבים, משום שהיא העבירה להארץ מסמך לא נעול. כך, שאפשר היה לראות בקלות, מה כתוב מתחת להשחרה.

כך, נוספו להם עוד עבירות, על עצם עבירת ההדלפה הזו. 

הכי חמור, שאת המסמך הזה בפועל לא הכינה עו"ד דינה זילבר (היא רק עסקה בהדלפתו...), אלא הכינה אותו היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד, (בתמונה משעו"ד דנה נויפלדמאל), אחת מ"חברות הקליקה" הבכירות, ונגועה ב"ניגודי עניינים" עד צוואר בעצמה, בהקשר של IBC \ סלקום, שקיבלה גם תפקיד רשמי בנייר ההזוי הזה: להיות "משגיחת כשרות" על נתניהו, שלא יחרוג מהכתוב במסמך.

את כל זה תיארתי בכתבה נרחבת, שפרסמתי ב-16.6.16 תחת הכותרת: ""ד"ר אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה מנותק לגמרי מהמציאות".

כך, חוות הדעת המשפטית המשמעותית הראשונה (אחרי שסגר את תיקי רות דוד), בחתימתו של ד"ר מנדלבליט, היה מסמך בתחום "ניגוד העניינים של נתניהו, מסמך שהודלף כבר קודם לחתימתו, כשכל הפרטים החסויים שבו גלויים, מסמך מלא פיברוקים ושקרים, ללא כל בסיס חוקי ועם המצאות, שנולדו במוח של כל אלה שרצו בסילוק נתניהו מבזק, חיסול נתניהו וחיסול בזק ובעליה (שאול אלוביץ'). 

הכל נעשה בשירות של חברות עסקיות שמתחרות בבזק ורוצות בנפילתה (גם היום). 


ממש היום, עו"ד ד"ר יוסי כהן, פרקליטו של נתניהו, החל להילחם על הסוגיות העקרוניות הללו, של המצאות ושקרי היועמ"ש ללא כל בסיס חוקי, בתחום "ניגודי העניינים", כמפורט בתחילת הכתבה כאן למעלה, אבל באיחור של 4 שנים.
אגב, גם כאן, כמו בעבר, עו"ד דינה זילבר מעורבת "עד צוואר" בחיבור הניירות של ד"ר מנדלבליט

כרגע, נראה ש"הסוסים כבר ברחו מהאורווה".

לא יהיה קל (אם בכלל) "להחזיר את הסוסים לאורווה".

בתחילת 2016 נקבעה העובדה, שאיש לא ערער עליה אז (מלבדי ומעוד קומץ קטן ביותר של אנשים, שהבינו את מה שכתבתי): הפקידים בצמרת משרד המשפטים הם הכל. הם הסגנים של אלוהים. הם החוק ומותר להם לשקר, להמציא, להעליל, לתפור תיקים, ולעשות ככל העולה על רוחם ומוחם, בחסינות מוחלטת

מהרגע הזה, של תחילת 2016, כדי להגן על השקר הראשון הענק, שנולד אז, היה צורך לייצר להמציא שקרים בקצב הולך וגובר. לכן, כשחשפתי מאיזה מחשב בדיוק דלף המסמך, שעו"ד דינה זילבר הדליפה במחצית הראשונה של 2016 להארץ (זה מוסבר בהרחבה כאן, זה יצא מהמחשב של העוזר שלה), היה צריך להמציא שקרים נוספים, בקצב הולך וגובר, כדי לחזק את השקרים הקודמים, שנחשפו בערוותם.

השיא של מסכת השקרים של היועמ"ש, שנבעו מהמסמך הזה של ניגוד העניינים הראשון של נתניהו, היה סביב "המכרז התפור", שדחף היועמ"ש לקידומה של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי (לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה - אכיפה כלכלית), וזה כלל גם מסמך שקרי נוסף מתחילתו ועד סופו, שנשלח על ידו אלי, כדי "להכשיר את השרץ" של הקידום המפוברק הזה של ליאת בן-ארי שווקי. הכל מתואר בהרחבה כאן וכאן, למי שמתעניין בפרטים. 

כך, בתחילת 2016 גם נולדה "הנדסת התודעה", שנתמכת ע"י סדרה ארוכה של הדלפות ל"כתבי חצר" וממשיכה בקצב ותמשיך, משום שיש מי שמזין אותה וימשיך להזין אותה לאורך כל תקופת המשפט בבית המשפט המחוזי ב-ים ועיקרה: נתניהו הוא אדם מושחת ובזק זו חברה מושחתת, שיש לחסלה עם בעליה דאז (ביחד עם נתניהו).

המטרה של "הנדסת התודעה" הזו ברורה ביותר: גם להשחיר כל הזמן את נתניהו וגם לדחות ולהעלים מעל השולחן כל דיון בממצאים ברורים ביותר, חלקם נחשף בסדרת עשרות הכתבות באתר זה (רשימת כל הכתבות בתחתית הכתבה כאן למטה), וחלקם נחשף ע"י כתבים, פרשנים ואף עורכי דין עצמאיים (דומה בולטת: עו"ד כנרת בראשי).

המדובר באנשים ישרי דרך בכלי תקשורת אחרים, החושפים שוב ושוב ממצאים חד-משמעיים, לתהליכי תפירת תיקים ועבירות של התופרים עצמם, שזו סדרה ענקית של עבירות פליליות ועבירות משמעת. אולם, כאמור לעיל, הם "חסיני אש". חסינות מוחלטת. 

שורה תחתונה:
בנספח א' 
כאן למטה מובאים העקרונות המרכזיים (5 עקרונות), שזיהיתי במהלך הסדרה, כיצד "תפרו" בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש את תיק בזק ואחריו את 4000.

בנספח ב' אני מציג את העקרונות, שזיהיתי בנושא ההדלפות מהפרקליטות, מהמפכ"ל הקודם והיועמ"ש - עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, כשבכל מדינה דמוקרטית אחרת, מזמן הפרקליטים הללו היו יושבים מ"אחורי וסוגר ובריח".

לשאלה למה אני ממשיך בסדרת הכתבות על תיק 4000, הרי כעת הכל יצטרך להתברר בבית משפט והאם לא חבל על זמני? כבר עניתי כמה וכמה פעמים, למשל כאן בשאלה ראשונה וכאן בנספח א'.

ממש בקצרה: אני עוסק בנושא של "תפירת תיקים", כאשר אין מנגנון משום סוג בישראל לטפל בזה (בשונה מהנעשה בכל מדינות העולם הדמוקרטי).

כפי שציינתי לעיל, גם אם נתניהו יזוכה לחלוטין, או יורשע בסעיפים שוליים וללא קלון, לא יקרה מאומה למעלילים, לשקרנים ולתופרי התיקים. הסברים מעמיקים ומשפטיים נוספים, יש בסדרת הכתבות המפורטת למטה.

היקף העבירות, לכאורה, שנעשו בתפירת התיק הזה הוא אות קלון על מערכת הפרקליטות בישראל ואת זה אני חושף שוב ושוב, הכל מגובה במסמכים, בכל סדרת המאמרים, מזה כ-4 שנים ויותר. את החשיפות הללו אני לא מפסיק, כי יש עוד. 

בגלל שאין בישראל מוסדות חוקיים לטיפול בעבריינות, לכאורה, של ראשי מערכות התביעה בתהליכי "תפירת תיקים", בשונה מכל מדינה דמוקרטית אחרת בעולם, הדרך היחידה לטפל בבעיה הזו היא בהקמת ועדת חקירה ממלכתית, או מה שיותר מהיר: "ועדת בדיקה משפטית" בראשות שופט בדימוס, שזה בסמכותו של שר המשפטים. ברור שכרגע מדובר ב"חלומות באספמיה". 

אפשרות אחרת היא להקים בישראל מוסד של "חוקר עצמאי", שיכול לחקור רק בכפיפות לחוק ולא לשום אדם או מוסד ("תובע מיוחד" הוא נקרא בארה"ב), אדם שיוכל לחקור ולעצור את כולם, החל משופטים וכלה ביועמ"ש ופרקליט המדינה ולא יהיה תלוי בהם, בשום צורה. 

בחשיפות שלי, זהיתי בוודאות מלאה, מגובה בכמות עצומה של מסמכים ועדויות (מאנשים שלא נחקרו), היכן בדיוק החל תהליך תפירת תיק 4000 ולמה, וזה מפורט לפרטי פרטים מלווים במסמכים רבים וברורים, ועדויות (שלא נגבו, כמובן), למשל כאן וכאן, למתעניינים, ובפרקי הסדרה המפורטים כאן למטה בנספח ג' ובמיוחד בכתבה: "פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד), שמסתירים בכוונה מהציבור!".

ככה נתפר תיק 4000. 

וכפי שכבר כתבתי בעבר, הפארסה המדהימה הזו, שנקראת תיק 4000 (בשונה מתיק בזק), מזמן הייתה אמורה להיסגר ואת מי שיש להעמיד לדין - זה את אלה שקשרו קשר ליצור ולפברק את ההתנקשות המשפטית הזו

יש לנו כאן חשד, לכאורה, לתכנון "הפיכה שלטונית" באמצעות "פיברוק תיק", שקרים, בידוי ראיות ועוד, שזה אוסף אדיר, לכאורה, של עבירות הקיימות בספרי החוק של מדינת ישראל.

יודגש שוב ושוב, שבמצב המשפטי, שנוצר במדינת ישראל בעשורים האחרונים, הסמכות העליונה והיחידה (למעט בג"ץ, שעוסק בחריגים), לאשר החלטות רגולטוריות במשרדי הממשלה, הם היועצים המשפטיים והצוות המשפטי במשרדי הממשלה, בגיבוי ופיקוח של המשנים ליועמ"ש והיועמ"ש עצמו. כל ההחלטות בענייני בזק, נעשו בדיוק כך. 

תמוה ומזעזע, שלא נמצא ולו "צדיק אחד בסדום", שיש לו דיעה שונה, בקשר לתיקים הללו, בפרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א, או בלהב 433, או בלשכת היועמ"ש. ללא ספק, זו "תסמונת יום כיפור" של גורמי האכיפה בישראל, שיוצרים חוקים יש מאין ותקדימים עולמיים. זה "דגל שחור" לשלטון החוק והצדק, במדינה האמורה להיות דמוקרטית. 

סיכום חקירת גורמי אכיפת החוק, כמפורט בכתב האישום, אין בו אפילו שמץ של עובדה אחת ברת תוקף, שניתן לבסס עליה דבר וחצי דבר, שיש בו אולי רק "ריח של פלילי", בכל הנוגע לשר התקשורת דאז - נתניהו.

אין כלום בתיק הזה ("תיק 4000") בנוגע אליו. ממש כלום.

כיום, גם "עד המדינה" הכי מרכזי בתיק 4000, שלמה פילבר, חוזר על זה כמעט כל יום בטוויטר: בזק לא קיבלה שום הטבות. הכל נעשה לטובת הציבור ולפי החוק, בליווי משפטי מלא. 

יודגש שוב ושוב: לא היו שום הטבות רגולטוריות לא חוקיות או פגומות של נתניהו לקבוצת בזק בשום נושא (גם דוגמת "הטלפוניה הסיטונאית", "הדדיות" ו"השוק הסיטונאי") ובכלל נתניהו כשר התקשורת היה נגד בזק ולא בעד בזק. זה כבר תואר בכתבות הקודמות, כולל כל המסמכים מזמן אמת, המוכיחים זאת "שחור על גבי לבן".   

כל הפעילות של נתניהו ואלה שפעלו אז תחתיו, וגם בגופים הרגולטוריים האחרים, בוצעו על פי החוק, בדיוק לפי החוק ולא סטו אפילו לא מילימטר אחד מהחוק ומהתקנות. היועמ"ש (הקודם והנוכחי) אישרו כל מהלך וכל צעד. ארמייה של יועצים משפטיים אישר את כל המהלכים של נתניהו והכל מתועד. 

הכל "כשר לפסח" ו"כשר" גם לכל שאר ימות השנה. 

לכן, "תפירת תיק 4000" כאן - זועקת לשמים. 

יצרו כאן עבירות "יש מאין".

מעולם, בהיסטוריה של תהליכי האישורים הרגולטוריים הקיימים במשרד התקשורת, לא נעשו כל כך הרבה בדיקות, בדיקות חוזרות, הצלבות ואישורים, בצורה כל כך מקצועית ויסודית, עם הקפדה יתרה על כל פסיק בחוקים, בתקנות וברישיונות, כמו שנעשה בעסקה הזו עם בזק.

אז מה רוצים מנתניהו? חוץ מ"תפירת תיק" לצרכי פוטש פוליטי, אין לי כל הסבר סביר וקביל. 


נספח א':
עיקרי "העקרונות" והסממנים הבולטים שזיהיתי בסדרה (5 עקרונות מובילים, שזיהיתי בניתוחים הרבים, שערכתי בסדרת הכתבות הענקית על תיק 4000), של מהלכי "תפירת התיקים" של "הקליקה":
  • אין לוחות זמנים (ואם יש זמנים - הם בד"כ שגויים, או משובשים). זה קו עקבי בכל "תיק 4000", כדי "להניע אירועים והחלטות" ב"מנהרת הזמן" קדימה ואחורה, כדי שהעדויות תתאמנה לתיאוריה של ה"עבריין הסדרתי", כלומר: נתניהו. בהדלפות לגבי עדותו של "עד המדינהשלמה פילבר זה מאוד בולט, וזה גם קיים בעדויות אחרות (למעשה, כמעט בכולן). בעדותם, עדי השקר וגם עדים מבולבלים וספינולוגים אחריםלא הבינו איך "הם נופלים בפח" של "הנעת הזמנים" ע"י החוקרים והפרקליטים המלווים (מפרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א), ולכן, הם שוב ושוב טועים ומטעים בתשובותיהם, כשהם מסתמכים רק על זכרונם ולא על מסמכים מזמן אמת. מלבד זאת, חלקם, המציא, כהרגלם, גם שקרים וספינים משל עצמם, כדי להיראות "טובים" בחקירה, לפי הכוונת החוקרים והפרקליטים המלווים. 
  • אין עימות ואימות בין העדות החשובה לתיק, לבין מסמכים מזמן אמת הסותרים (או מחזקים) את העדות הזו. זה חלק מהותי ב"תפירת" התיק. במקום לחתור לגילוי האמת (שזו מטרת החקירה), חתרו ב"קליקה" לחפש הרשעה של נתניהו בכל מחיר, תוך התעלמות מוחלטת מהאמת. כל המסמכים הסותרים את העדות היו בידי המשטרה והפרקליטות, אבל הם פשוט התעלמו מהם (למשל, התעלמו לגמרי מהמסמכים המוצגים בסדרת עשרות הכתבות המפורטת כאן למטה בנספח ג'). 
  • אין עימות ואימות בין העדות לעדויות אחרות בנושאעדויות היכולות לסתור (או לתמוך) בעדות המרכזית הקיימת בתיק. יתרה מכך, עדים מרכזיים רבים (עשרות עדים חשובים), שעדותם הייתה יכולה לסתור את כל מה שיש בתיק 4000, כלל לא נקראו לחקירה, כדי "לא לקלקל את התיק". אולם, הם יכולים להגיע לבית המשפט כעדי הגנה (ככל שיתקיים המשפט) ולכן אי גביית עדותם, היא מחדל חמור ביותר של "הקליקה". 
  • מסתירים את מעורבותם של יועצים משפטיים (הרבה יועצים משפטיים, החל מהיועמ"ש הקודם, דרך הנוכחי, וכלה במשנה ליועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלוויין והמשנה ליועמ"ש משרד התקשורת, לפחות 12 יועצים משפטיים בכירים ביותר ועוד מה פחות בכירים), ומסתירים את כל המסמכים, שהם הוציאו בחתימת ידם, מסמכים המראים שאין בתיק 4000 שום דבר פלילי. אם יש דבר פלילי - הם האחראים לכך. לא נתניהו. איך אפשר להפוך תהליך, שעבר "מסננת משפטית" כזו הדוקה ומדוקדקת, שעסקה בכל פרט אפילו הכי שולי, טפשי וחסר משמעות, במשך שנים, למעשה פלילי נגד נתניהו, שלא ידע מכל זה ולא היה מעורב בתהליכים הללו? אפשר לעשות זאת רק אם מעלימים את כל היועצים המשפטיים (ככל שניתן להעלים אותם) ואת כל המסמכים, שהם חתומים עליהם. פשוט מעלימים הכל מכתב האישום ומהראיות המצויות בתיק 4000.  יש שם ברור לתהליך הזה: "תפירת תיק". 
  • אין התייעצות עם מומחי רגולציה, כדי לנסות לבדוק אם העדות המרכזית הזו הגיונית ונכונה, בהקשרים של פעילות הרגולציה והתפתחותה בשוק התקשורת. התיק ההזוי הזה, בשם "תיק 4000", היה נגנז ביומו הראשון, אם החוקרים והפרקליטים המלווים היו מתייעצים עם מומחי רגולציה עצמאיים וישרים בתחום התקשורת (יש כמה כאלה בישראל, כולל עורכי דין מומחים ברגולציה המאוד ספציפית הזו). 
נספח ב':
עקרונות ההדלפות ל"תקשורת המגויסת" על ידי "הקליקה":

ההדלפות (בשונה מההודעות הרגילות לתקשורת), שמגיעות מהפרקליטות, מדוברות משרד המשפטים ומלשכת היועמ"ש, הן כמעט כולן מיחזור של הדלפות קודמות, כל פעם בתוספות אחרות ודגשים אחרים, וכוללות 3 סוגים של הדלפות:
  • הדלפות של קטעים קצרים ונבחרים מהעדויות של עדי השקר (2 "עדי מדינה" ו-2 עדים, שמשום מה אינם "עדי מדינה", אבל בפועל הם "עדי מדינה", אחד מהם, על פי ההדלפות - אילן ישועההיה "סוכן כפול"), כדי להראות לציבור (שממילא לא מבין בתחום), כאילו יש ראיות מוצקות ביותר ב"תיק 4000".
  • הדלפות של רכילויות ושטויות, שאין להן כל קשר ל"תיק 4000". חלק מההדלפות שייכות בכלל ל"תיק בזק", שבו נתניהו לא נמצא. מה ההבדלים בין 2 התיקים הללו? פירוט כאן. אולם, ההדלפות הללו יוצרות רושם של "עבריין סדרתי". זו גם הסיבה, שהפרקליטות והיועמ"ש חיברו ביחד את תיקי 1000, 2000 ו-4000 ב"כתב חשדות" ו"בכתב האישום" לתיק אחד, למרות שאין קשר מעשי בין התיקים. זאת, רק כדי להציג תמונה של: "נתניהו הוא עבריין סדרתי". ההדלפות הללו מהמדליפים, ממשיכות בדיוק באותו קו, בלי שהציבור קולט, שבכלל אין שום עבירות, או חשד לעבירות, שנוגעות לנתניהו, במה שמודלף, וזו רק רכילות חסרת כל משמעות פלילית, שמתאימה למדורי הרכילות בעיתונות, ולא לתיק פלילי רציני. דוגמה טרייה להדלפה כזו היא הסיפור מערוץ 13, שמוחזר ע"י רבים כולל בתעמולת הבחירות של "כחול לבן", של ניר חפץ על ארוחה במוסקווה (כאן), שפורסמה תחת הכותרת המאוד בטוחה בעצמה: "עדות ניר חפץ: כך הזוג נתניהו התחמק מתשלום ארוחה במאה אלף שקל". זאת, בזמן שמדובר בעדות שמיעה, שהיא חסרת כל ערך, פשוט כלום. ואפילו החוקרים לא לקחו את זה ברצינות ולא בדקו ולא חקרו את השמועה הזו, כי היא לא שווה את הנייר עליה היא נכתבה. 
  • הדלפות של רכילויות ושטויות, של תיקים שנסגרו (בעיקר הכוונה לסגירת התיקים כנגד שרה נתניה ויאיר נתניהו, במסגרת ההחלטות של היועמ"ש ב"תיק 4000"), כדי ליצור "דעת קהל", שתלחץ על היועמ"ש, שאולי ישקול כן לפתוח את התיקים הסגורים הללו (דבר שלא אפשרי מבחינה מעשית ללא ראיות חדשות לגמרי ומוצקות, שלא היו ידועות קודם). את הקו ההזוי הזה "דוחפים לציבור" בעיקר "אוהדי שי ניצן וליאת בן ארי שווקי", וכמובן היריבים הפוליטיים. 
ספינים וכזבים הם מוצר פטור ממס.

לכן, אפשר לייצר אותם בלי כל מגבלה.

זה מה שמתרחש ב"זירה", שאני עוסק בהמסמכי תיק 4000 בשנים האחרונות ובמיוחד בשנים האחרונות. אני לא עוסק בספינים - אלא בעובדות. אין סוף של מסמכים מקוריים שחשפתי ואמשיך לחשוף (למעשה בסדרה מעל ל-1,650 מסמכים מקוריים, אפשר לראות אותם בתצלום משמאל, כמעט כולם מצויים בלינקים שבכל הפרקים שיש בנספח ג' כאן למטה) ועשרות עדויות המפורטים בעשרות פרקי הסדרה הקודמים, שרשומים בנספח ג' כאן למטה ובעשרות רבות של הפרקים המשלימים.

כך, ה"קליקה" מתאמת ופועלת ומדליפה כל הזמן, ובמיוחד לקראת כל מערכת בחירות וכעת במהלך המשפט, כחלק מניסיון "הפוטש".

זאת, כדי להמציא לציבור בשטף מתמיד, "ראיות זהב" כביכול, לגבי ה"עבריין הסדרתי נתניהו" ובמיוחד ב"תיק 4000".

ההשפעה על דעת הקהל היא מאוד חזקה וציבורים רבים מאמינים לשקרים הללו, ולכן אין מנוס אלא להקים ועדת חקירה ממלכתית (או ועדת בדיקה ממשלתית בראשות שופט בדימוס), לבדיקת הנושא החמור הזה (של "פוטש" במסווה משפטי, כדי לשנות את סדרי השלטון בישראל. יש לתופעה הזו גם שם מדעי בתחום מדעי החברה: Deep State - "שלטון הפקידים").

ד"ר מנדלבליט דואג לחסינות מוחלטת של עצמו ועל עצמו (ולעוד כמה ממקורביו), בדמות צווי איסור פרסום לא מוגבלים בזמן. ועוד באים בטענות לנתניהו, שהכל אודותיו דולף ומודלף לכל כיוון, גם ע"י ד"ר מנדלבליט בכבודו ובעצמו, ישירות ודרך הכפופים לו בפרקליטות, בדוברות משרד המשפטים ובלשכת היועמ"ש. 

במציאות של היום, פוליטיקאים רבים מהעבר ומהווה עדיין "מאמינים לו". "הוא אדם הגון וישר". 
כך גם רבים (מדי) בציבור, שלא מוכנים לקרוא מסמכים המדברים בעד עצמם. שמוכיחים מי האיש, מזה שנים, "שחור על גבי לבן".

הבג"ץ בישראל (בשונה מכל העולם הדמוקרטי) כמו גם הפרקליטות - כפופים רק לאלוהים, לא לחוקי מדינת ישראל. באיראן זה די דומה. אין ולא היה דבר כזה בשום מדינה דמוקרטית בעולם, שמקבלים החלטות בלי דיונים, ראיות, שמיעת הצדדים בלב פתוח ובסיס חוקי. החלטות בג"ץ, החלטות שיוצרות חוקים חדשים - יש מאין. אנרכיה מושלמת ולזה קוראים דמוקרטיה, שלטון החוק ועוד ססמאות אורווליאניות מופרכות. 

כל מי שחי באשליה שמבקר המדינה הוא גוף בדיקה ו\או חקירה עצמאי ולא תלוי תלות מוחלטת ב"קליקה", מוצע שיקרא את כתבת החשיפה: "חשיפה: כיצד היועמ"ש ופרקליטות המדינה השתלטו ונטרלו את מבקר המדינה".

זה (מה שאני חושף ומפרסם) לא נוגע כרגע למה שיש או יהיה בבית המשפט המחוזי בירושלים. בשביל זה יש עורכי דין. 
זה לא נוגע אלי בכלל, בפרסום סדרת הכתבות והחשיפות הענקית שאני מפרסם.

אני פונה לקוראים - שידעו את האמת הנובעת ממעל ל-1,600 מסמכים מקוריים שחשפתי ועשרות עדים שלא נחקרו (בכוונה) בתוספת עשרות עדים שלא נחקרו נכון ולא עומתו מול מסמכים מקוריים. גם כן בכוונה. 

יודגש שלא ראיתי שום מסמך סותר, ואם יש לך או לכל אדם אחר, אשמח לקבל ולנתח כל מסמך שאקבל (אלא אם כבר ניתחתי אותו ואתה בטעות חושב שאני לא מכיר)...

מה שאני מציג, זה לא עניין לבית המשפט, כי אני מציג חומר וניתוח חומר מקורי מזמן אמת - לציבור הקוראים. לא לשופטים. 
עורכי הדין מציגים ראיות לשופטים. לא אני. אני לא שם ולא מייצג איש, אלא את הצורך של הקוראים שלי במידע נכון, 

זה נושא הכי חשוב עבור כל אחד, כך אני מאמין, של ידיעת האמת על ידי הציבור, שמוזן בשקרים וספינים - מזה שנים.
מידי ערב ובוקר, הציבור מקבל אין ספור של שקרים משקרנים ומדליפיהם מהקליקה. 

מה שאני חושף ומציג, נוגע בראש וראשונה לראשי "הקליקה" הנמצאת מעל לכל חוק, שאיש לא מטפל בזה עד רגע זה ועדיין לא ראיתי כל תכנית לטפל בבעיה החמורה שהם יצרו לעצמם וחושבים למשל שצווי איסור פרסום - יגנו עליהם לעולמים. זו המטרה הראשונה והעיקרית של כל כתבותיי. אני כותב רק עבור הקוראים.

כשיצאתי לדרך, לפני שנים, הייתי קול בודד. ממש בודד. היום - ממש לא. רבים וטובים נרתמו למשימה החשובה הזו, של הצלת שלטון החוק והצדק במדינת ישראל, מידי אלו שחטפו את החוק והצדק לעצמם

פירוט נוסף בעניין חמור זה יש בנספח ד' כאן ובכתבה "הקליקה הנמצאת מעל לכל חוק ונורמה בישראל (מפרק 27)!" ותת הפרק: "סוגיית מימון ההגנה של נאשם\חשוד בפלילים" - כאן

נספח ג':
קישור ל"לוח הזמנים של תיק 4000 והקליקה ומעלליה" - כאן.

מצגת להפצה ולשיתוף (שלא הוכנה על ידי, אבל משקפת לדעת כותביה את מה שפרסמתי בעשרות הרבות של הכתבות והתחקירים המצויים כאן ברשימה למטה) למי שמעוניין להכיר את האמת ולהפיצה, מה באמת יש בתיק 4000, ב-5 עד 7 דקות קריאה בלבד: כאן או כאן

מצגת קצרה ביותר להפצה ולשיתוף (שלא הוכנה על ידי, אבל משקפת לדעת כותביה את מה שפרסמתי בעשרות הרבות של הכתבות והתחקירים שיש כאן ברשימה למטה) למי שמעוניין להכיר את האמת ולהפיצה ברבים, גם למי שאין סבלנות להכיר לעומק את נבכי ומסמכי תיק 4000 התפור, מה באמת יש בתיק הזה, ב-2 דקות קריאה בלבד: כאן או כאן
 

כתבה וקישור לראיון האחרון בסדרה: ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000.


סרטון עם אבי וייס בערוץ 7 (כאן). הכותרת: "נצ"מ בדימוס אבי וייס: ''נתניהו דפק את בזק, הוא לא עזר לה''. אבי וייס מאשים את הפרקליטות והמשטרה ב"תפירת" תיק 4000, "מדובר בקליקה שדואגת לשמור זה על זה ולהמשכיות בתפקידים".

סרטון יוטיוב מערב ראיונות ב"פורום קפה שפירא" 24.2.20. כאן: http://bit.ly/KafeShapiraTik4000

עצומה הרואה בתיקי נתניהו כ"תיקים תפורים": כ-8000 איש חתמו על עצומה חשובה ביותר. שום ערוץ לא פרסם את זה. אנשים אמתיים, אוהבי המדינה, ציוניים וחכמים, אנשים חושבים וממש לא מוסתים: http://bit.ly/KafeShapira

פירוט רשימת כל עשרות הפרקים המרכזיים הקודמים בסדרה, שפורסמה על ידי, בעניין "תיק 4000" [הערה חשובה: הרשימות הללו ממשיכות להתעדכן כל הזמן]: מבחר ממאות פרקי רקע חשובים, שהקדימו, ליוו ומלווים את הסדרה הזו, בשלוש השנים האחרונות, וששימשו כבסיס ונקודת מוצא לחשיפות הטריות והחדשות בעשרות פרקי הסדרה המרכזיים, שיש ברשימה כאן מעל [הערה חשובה: הרשימה הזו ממשיכה להתעדכן בלינקים באופן שוטף]:
***********************************************************************************************
 
תמונות חופשיות
עדכון 27.7.20
אהרגע סיימתי ראיון מרתק ברדיו עם אבי רצון ב"גלי ישראל" בנושא של "שלמה פילבר ממוטט את תיק 4000 ומוביל לאיבוד עשתונות של אביחי מנדלבליט" - חשיפת מה שלא מספרים לכם, על ההתפתחויות האחרונות בתיק 4000 המפוברק, שפרק נוסף וטרי בסדרה פורסם כאן: https://bit.ly/Tik4000No42.
הלינק לקובץ עם כל הראיון שנערך עם אבי רצון יש כאן: https://bit.ly/FilberOutTik4000

ב
אלי ציפורי פרסם כאן פוסט מאוד חריף, לאור ההתפתחויות בימים האחרונים, גם בהשפעת הציוצים של "עד המדינה" שלמה פילבר, בזו הלשון: "אביחי מנדלבליט – האיש הכי מסוכן לדמוקרטיה הישראלית – החליט לסלק את נתניהו בכל מחיר כדי למלט את עצמו ואת ליאת בן ארי מאימת הדין; דיקטטורה שיפוטית אלימה השתלטה על ישראל בשיתוף פעולה עם התשקורת.
*****************************************************************************************
החשיפה אמש של כנרת בראשי על איך מנדלבליט ויד ימינו מומי למברגר מתכננים לקבור את חקירת המימד החמישי – כחלק מיחסי התן וקח שלהם עם כחול לבן – צריכה היתה להרעיד את אמות הסיפים אבל, כצפוי, התשקורת מתעלמת, כמו שהיא מתעלמת מעבירות הבנייה של ליאת בן ארי.
כך פועלת הדיקטטורה השיפוטית של מנדלבליט ושל הפרקליטות – בשיתוף פעולה מלאה עם התשקורת:
1. מנדלבליט פעל בצורה כוחנית כדי להדיח בפועל את דן אלדד, מ"מ פרקליט המדינה, לאחר שהבין שאלדד עומד לחשוף את התנהלותו בפרשת הרפז. הוא תפס בצורה אנטי דמוקרטית את תפקיד מ"מ פרקליט המדינה לזמן בלתי מוגבל במטרה אחת ויחידה: להציל את עורו, כיוון שההתיישנות על קלטות הסתר שלו עם גבי אשכנזי חלה בספטמבר ומנדלבליט נחוש שלא לאפשר שום בדיקה בעניינו.
2. השותף שלו הוא אבי ניסנקורן, שר המשפטים, שמתעקש לא להוציא את תהליך הבחירה של פרקליט מדינה קבוע, כדי לאפשר למנדלבליט לשמור על עורו. ניסנקורן שותף למצב אנטי דמוקרטי חסר תקדים: שתי עמדות המפתח במערכת אכיפת החוק מוחזקות על-ידי אותו אדם – מנדלבליט.
3. התמורה של מנדלבליט לניסנקורן ולכחול לבן היא מריחת וקבירת חקירת המימד החמישי. כזכור, דן אלדד, בתפקידו כמ"מ פרקליט המדינה החליט לפתוח בחקירה פלילית בפרשה כבר ב-20.2, כבר לפני חמישה חודשים. מאז החקירה לא יצאה לפועל בכלל, כיוון שהמשטרה נזכרה לפתע שהיא בניגוד עניינים ומנדלבליט החליט אתמול, בצעד כוחני, להפקיע את הליווי של החקירה מדן אלדד, כמי שצריך להוביל אותו בתפקידו כמנהל המחלקה הכלכלית. כלומר, מנדלבליט ממסמס את החקירה.
4. את מי מציל מנדלבליט? את בני גנץ; את רוני אלשיך, לשעבר מפכ"ל המשטרה לשעבר וגם את דודי כהן, לשעבר מפכ"ל המשטרה לשעבר ואחיו של מוטי כהן, מ"מ המפכ"ל הנוכחי ששימש כיועץ לחברה וגם את בנצי סאו, מ"מ המפכ"ל לשעבר, שגם הוא שימש כיועץ לחברה.
5. מי היועץ המשפטי של בני גנץ וכחול לבן? אבי ליכט, המישנה של מנדלבליט לשעבר – וגם עד תביעה נגד נתניהו.
6. במקביל שולח מנדלבליט טיוטת הסדר ניגוד עניינים מחייבת שבו הוא מעקר בפועל חלק מסמכויותו של נתניהו: אל תיגע במנויים במערכת המשפט באופן גורף, אל תיגע בתקציב, אל תיגע בכל נושא שקשור ל-333 העדים ואל תיגע בנושאים הקשורים בתקשורת הנוגעים למשפט. ברור לעין שמנדלבליט מנסה להדיח את נתניהו בכל מחיר.
7. מנדלבליט ממשיך להתנכל לנתניהו בכל העניין של מימון המשפט, הוא מנסה בכל כוחו להקשות על נתניהו בכל גזרה כדי למנוע ממנו משפט הוגן.
8. המטרה של מנדלבליט היא שנתניהו יגיע לעסקת טיעון ויפרוש. זו היתה המטרה של מנדלבליט עוד לפני תחילת המשפט, זו היתה המטרה מלכתחילה – לסלק את נתניהו מהשלטון באמצעות תפירת תיקים. אבל, מנדלבליט נכשל בה וימשיך להיכשל בה. הוא היה בטוח שנתניהו ירים ידיים עוד לפני תחילת המשפט – והתבדה.
9. האמוק שבו נמצא מנדלבליט נמצא כרגע בניסיונות ההפיכה השלטונית שלו – מעיד על הלחץ שבו הוא שרוי -הוא וליאת בן ארי. שלמה פילבר מפרק להם את תיק 4000 התפור ומחריף את ההתבטאויות שלו נגד התיק - והם יודעים שהם עומדים להתרסק איתו בבית המשפט; במקביל, ז'ק חן, פרקליטו של אלוביץ', חושף את הפרקליטות במערומיה בהסתרת ראיות לא נוחות לה וב"שיפוץ" תמלילים. זה רק הפרומו – יהיו עוד הרבה דברים כאלה.
10. עבירות הבנייה החמורות של ליאת בן ארי ושקריה – והטפטופים על מה שנאמר בקלטת הסתר – הכניסו את השניים ללחץ אדיר. מה שהם מנסים לעשות עכשיו, זה להרחיק את האש מהם. הם רוצים הפגנות והם רוצים אותן כמה יותר אלימות בסתר ליבם – רק שלא ידברו על התנהלותם. גם זה לא יצליח להם".

עדכון 2.8.20: פורסם כאן (בהמשך לבג"ץ שהוגש כנגד היועמ"ש): "אלוביץ' לבג"ץ: "משנים סדרי עולם בתיק 4000". עורכי הדין ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר תוקפים את עמדתו של מנדלבליט בעתירה הדורשת שיפתח בחקירה פלילית על הדלפת חומרי חקירה מתיק 4000: "התרת הרסן ומתן "אור ירוק" להדליף חומר חקירה ללא מורא"."

עדכון 3.8.20:
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "לא תשמעו על זה בתשקורת: פרקליטי אלוביץ' תוקפים בחריפות את סירובו של מנדלבליט לחקור את ההדלפות הפליליות לרביב דרוקר, אביעד גליקמן ולברוך קרא - דוברי הפרקליטות - "זו התנהלות פסולה, קיצונית ומסוכנת, חוסר מעש מוחלט שמשמעותו פריצת סכר ומתן היתר גורף להמשך ביצועם של מעשים חמורים".
********************************************
מנדלבליט מודה: בשעת שידור קלטות אילן-ישועה איריס ושאול אלוביץ' על-ידי דרוקר, הקלטות היו רק בידי גורמי האכיפה ואילן ישועה ולא ברשותם של צוותי ההגנה; במקרה השני – הפרקליטות תדרכה את ברוך קרא ואביעד גליקמן על "ראיית זהב" ו"משמעותה" כביכול – למרות שחשפנו, אבי וייס ואני, מאוחר יותר שמדובר בפייק ניוז.
***********************************************************************************
ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר, פרקליטיהם של שאול ואיריס אלוביץ', תוקפים בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בתגובה להתעקשותו של האחרון לא לחקור את ההדלפות בתיקי נתניהו ואלוביץ'. כזכור, פרקליטי אלוביץ' עתרו בעניין ובתגובה קיבלו תשובה די מעורפלת של מנדלבליט שניסתה להסיר את האחריות מההדלפות ללא נימוקים הגיוניים.
בתגובה שנשלחה לבית המשפט העליון אתמול חושפים חן ורוזן עוזר את ערוותה של הפרקליטות את ערוותם של רביב דרוקר, אביעד גליקמן וברוך קרא – שני דוברי ושופרי הפרקליטות.
באחד המקרים, בו שידר דרוקר את קלטות השמע של שיחות איריס ושאול אלוביץ' עם אילן ישועה, מנדלבליט מודה, שימו לב, שהם היו רק ברשויות האכיפה ועד התביעה אילן ישועה, ובשום אופן לא ברשותם של אחד מצוותי ההגנה.
כך שהחקירה במקרה הזה אמורה להיות פשוטה – אבל אז היא תכניס את מנדלבליט למלכוד. פרקליטי אלוביץ' כותבים כי בכל מקרה מדובר בעבירות פליליות, בין אם עובד ציבור הדליף מהפרקליטות ובין אם אילן ישועה.
ברור לכל, כפי שאני כותב פה אין ספור פעמים: מנדלבליט מסרב לא לחקור את ההדלפות הפליליות – משום שהוא, או מי מאנשיו, השתתפו בהדלפות הפליליות.
לגבי תדרוכו של ברוך קרא בנוגע ל"ראיית זהב" (שהתבררה כפייק ניוז לאחר החשיפות שלי ושל אבי וייס) כותבים הפרקליטים: "אכן, אין פסול ולעיתים גם אין מנוס מתדרוכי עיתונאים. אולם כאשר גורמי אכיפה מתדרכים כתבים שראיה הודלפה להם היא 'ראיית זהב" ומסבירים את 'משמעותה' – לא רק שהם משתפים במשפט המתנהל בכיכר העיר אלא שהם מפיחים בו חיים מאחורי הקלעים"."

ב. פורסם כאן פוסט נוסף של אלי ציפורי בזו הלשון: 
"******* ח ש י פ ה ********
"מתנהלת חקירה בפרשת ליאת בן ארי"
****************************************
סגנית היועצת המשפטית של עיריית ראש העין, עו"ד יפעת הדר, שמרחה את עניינה של בן ארי במשך חודשים ארוכים מודה: "התיק של ליאת בן ארי, המישנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית, הוא תיק חקירה שתלוי ועומד ובשל טיבו וטבעו של תיק חקירה, לא ניתן להתייחס לתוכנו".
את הדברים כתבה עו"ד הדר בתגובה למכתב שנשלח אליה ב-30.7 ע"י עו"ד אוהד אבידר, שביקש "להסרת העננה וסימני השאלה אשר צפו בעניין אכיפה בררנית לכאורה, נעשתה בעניין משפחת בן ארי".
בהמשך מכתבו כותב אבידר: "כל תושב המשלם מיסים כחוק מעוניין לדעת שהרשות שלו אוכפת חריגות בנייה ללא הבחנה בין שם כזה או אחר או בעלת תפקיד בכיר במדינה תהיה ככל שתהיה. יידע כל תושב, כי אם המערכת העירונית תובעת אותו לדין, יהיה כתב אישום מוגש תחת העיקרון: שווה בשווה, בפני כל תושב, ללא אבחנה".
המשך מכתבה של עו"ד הדר לעו"ד אבידר די מיתמם בלשון המעטה. הדר טוענת כי אין בפועל שום אכיפה בררנית אבל העובדות מדברות בעד עצמן. פקח היה במקום בסוף פברואר השנה ומאז לא נעשה דבר – במשך חמישה(!) חודשים. נהפוך הוא, במהלך התקופה נעשה מאמץ, הן על ידי המחלקה המשפטית והן על ידי עו"ד ישי אדוארד, יו"ר וועדת המישנה לתכנון ולבנייה וסגן ראש העירייה, להכשיר את השרץ - ורק בעקבות חשיפתה של כנרת בראשי – קמה סערה גדולה, הן של תושבי ראש העין והחלה חקירה.
גם איזכור הכתבה ב"גלובס" של הדר מוזר למדי. הכתבה היתה רצופת אי דיוקים בנוגע לעבירות הבנייה ותגובת העירייה בה אף היא לקתה בעיוותים רבים.
תמונת המצב היא כזאת: בשבוע שעבר, רק חמישה חודשים אחרי ביקור הפקח מחוץ לביתה של בן ארי שעלה על חריגות הבנייה, נשלח פקח נוסף לתוך הבית ובדק את עבירות הבנייה. עכשיו טוענת הדר כי התיק נמצא "בחקירה", למרות שהעובדות ברורות מאליהן. בן ארי ובעלה אביב שווקי פיצלו את הדירה ללא היתר, השכירו אותה מבעוד מועד לשני דיירים וכנראה הכינו את התשתית ליחידה נוספת על פי צילומי הבית. הדר צריכה לשאול את עצמה מדוע במשך חמישה חודשים לא נשלח פקח, לא על ידה ולא על ידי עו"ד אדוארד.
הגשת כתב אישום על עבירות כאלה היא טריוויאלית ונעשית לתושבים אחרים. אין מנוס מהגשת כתב אישום ויש כבר כוונה להגיש בג"ץ בנושא אם עיריית ראש העין תיכנע ללחצים להכשיר את העבירות של ליאת בן ארי."

עדכון 4.8.20:
א. פורסם כאן פוסט של אלי ציפורי בזו הלשון: 
"שערוריית ליאת בן ארי: שלב הטיוח והמחטף.
**********************************************
עיריית ראש העין זימנה למחר דיון מהיר במטרה לאשר את ההיתר לפיצול הלא חוקי של ליאת בן ארי עוד לפני שהתקיים דיון עקרוני בפיצולים באיזור כפי שנקבע בעבר ולמרות שבן ארי כלל לא מתגוררת בוילה, בניגוד למסמכי העמותה; בין היוזמים של המחטף: ישי אדוארד, סגן ראש העירייה ויו"ר וועדת המישנה לתכנון ובנייה – שבעצמו פיצל בעבר 2 ל-4 יחידות דיור ללא היתר.
***********************************************************************
זה היה צפוי, אבל הלחצים האדירים על עיריית ראש העין כדי להכשיר את עבירות הבנייה של ליאת בן ארי במחטף ובניגוד לדין, עושים את שלהם. נודע לי כי העירייה זימנה למחר דיון בבקשת ההיתר של בן ארי בוועדת המישנה לתכנון ובנייה – וכל זאת במטרה להכשיר את השרץ במחטף. מי שיזמו והכשירו את הדיון הם ראש העירייה שלום בן משה, היועצת המשפטית פרומה בן פורת וסגן ראש העירייה ישי אדוארד.
הדיון מתקיים למרות שהוועדה בראשות אדוארד התחייבה לקיים דיון עקרוני בפיצולים בשכונה שבה נמצא ביתה של בן ארי ולמרות שבן ארי לא מתגוררת כלל בדירה, בניגוד למסמכי העמותה שרכשה את הקרקע לבניית 29 יחידות דיור.
הדבר החמור ביותר הוא ניגוד העניינים שבו נמצא עו"ד ישי אדוארד. לפי מסמכים שבידיי הוא בעצמו פיצל בעבר 2 ל-4 יחידות דיור בראש העין הוותיקה ללא היתר, אך משום מה לא הוגש נגדו כתב אישום והוא אף מונה ליו"ר הוועדה באישורו של ראש העיר.
הפניתי לאדוארד שאלות בנוגע למחטף ובנוגע לפיצול ללא היתר שלו – אך הוא סירב להגיב עד לפרסום."

ב. בוצע עדכון בפוסט נוסף כאן של אלי ציפורי בזו הלשון:
"שערוריית ליאת בן ארי – הטיוח והמחטף (ב').
********************************************
דרישה מעיריית ראש העין: הסירו את הבקשה של ליאת בן ארי להיתר פיצול מסדר היום אחרת נפעל בהליכים משפטיים: "זו פשוט הפקרות שאין כדוגמתה. החלטות מתקבלות עקב לחצים ושיקולים זרים".
****************************************************************************
חנוך עוז, חבר מועצת ראש העין: "ראש העיר ויו"ר וועדת המישנה לתכנון לבנייה, שלא יודעים לעמוד מאחורי החלטות וועדה ולקיימם עקב לחצים ושיקולים זרים, לא מבינים חוק מהו ושלא יקחו אחריות על ראש העין. פשוט הפקרות".
****************************************************************************************************
בעקבות הפרסום שלי הבוקר על ניסיון מחטף באישור הפיצול של עבירות הבנייה של ליאת בן אריחנוך עוז, חבר מועצת ראש העין וחבר מליאת ועדת התכנון והבנייה דורש מראש העיר, שלום בן משה; מהיועצת המשפטית של העירייה, עו"ד פרומה בן פורת; ומיו"ר ועדת המישנה לתכנון ובנייה עו"ד ישי אדוארד, להסיר מסדר היום את הדיון בבקשתה של ליאת בן ארי לקבל היתר לפיצול הדירות הלא חוקי שנעשה.
עוז כותב כי השלושה מתבקשים להשיב לו עד היום ב-18:00 ובמכתב זו הוא רואה מכתב מיצוי הליכים על כל המשתמע מכך (כלומר, פנייה לבית המשפט, אם העירייה תסרב לבקשתו).
חנוך עוז כותב במכתבו כי "לא סביר בעליל ובאופן קיצוני לקיים דיונים בבקשות פרטניות בטרם החליטה העירייה מהי מדיניותה שכן קבלת החלטות במקרים פרטניים חייבות להיגזר מהכלל לולא להיפך. מדובר בדירות, שבו הדיו של טופס 4 טרם יבש, ולא ברור כלל החיפזון שכן החלטות הוועדה הראשונה לקיים דיון עקרוני התקבלה ביום 8.9.2019" (ומאז, כאמור, לא התקיימה כלל).
עוז אמר בעקבות מכתבו: "ראש העיר שלום בן משה ויו"ר ועדת המישנה לתכנון ולבנייה עו"ד ישי אדוארד, שלא יודעים לעמוד מאחורי החלטות וועדה ולקיימם עקב לחצים ושיקולים זרים, לא מבינים חוק מהו ושלא יקחו אחריות על ראש העין. פשוט הפקרות שאין כדוגמתה"."

ג. עלה כאן פוסט נוסף של אלי ציפורי שהכותרת שלו: 
"פרשת "אישתון" הרבה יותר חמורה ממה שחושבים: עוד ניסיון של השמאל האנרכיסטי לתפור את תיק הצוללות לנתניהו באמצעים פסולים לכאורה – אחרי שרביב דרוקר כשל בתפירת התיק הזה.
************************************************************************
"אישתון", ליאור קופלוביץ', כתב בעבר בעיתון "הארץ"; לא מדובר בעיתון אלא בארגון של אנרכיסטים, שתפר את תיק 4000 בשיתוף פעולה עם הפרקליטות ורביב דרוקר; התיק כעת מתפרק עוד לפני שהתחיל המשפט.
*****************************************************************************************
מומלץ לקריאה. 

עדכון 5.8.20.
א. פורסם כאן באתר 0404: "פרסום ראשון: הוועדה לתכנון ובנייה לא אישרה בקשת ליאת בן ארי – העבירה נותרה בעינה. הוועדה לתכנון ובנייה בראש העין סירבה לפני זמן קצר לאשר את בקשת ליאת בן ארי ובעלה להכשיר את עבירת הבניה ולאשר את הפיצול לשתי דירות בנכס שבבעלותם.
משמעות ההחלטה היא כי העבירה הפלילית נותרה בעיניה וכי ייתכן מאד שהתובעת של הוועדה לתכנון ובנייה תגיש נגד ליאת בן ארי ובעלה כתב אישום."

ב. פורסם כאן פוסט חדש של אלי ציפורי בזו הלשון: 
"נ-י-צ-ח-נ-ו - ניצחון הצדק
שערוריית עבירות הבנייה של ליאת בן ארי: המחטף נכשל - בקשת הפיצול שלה בראש העין הוסרה מדיון.
******************************************************************************************************
מפלה לליאת בן ארי ועכשיו מתבקש שיוגש נגדה כתב אישום פלילי: עו"ד ישי אדוארד, יו"ר וועדת המישנה לתכנון ולבנייה של ראש העין ומי שיזם את הדיון הבהול כדי לבצע מחטף בבקשת ההיתר של בן ארי לפיצול הדירה, נאלץ להורידו מסדר היום, לאחר שהבין שאין לו רוב בוועדה, והוריד מסדר היום את כל בקשות הפיצולים בעקבות התנגדות חברי וועדת המישנה.
הניצחון נזקף לזכותו של חנוך עוז (בתמונה), חבר מועצת העיר, שנאבק לכל אורך הדרך בעבריינות הבנייה של ליאת בן ארי ואף הגיש עתירה מינהלית נגד קיום הדיון היום. העתירה אמנם נדחתה, אבל רק משיקולים פרוצדורליים, לאחר שהשופט ביקש, בין היתר, לצרף את ליאת בן ארי ובעלה אביב שווקי לעתירה.
כזכור, הפרשה נחשפה על-ידי כנרת בראשי.
חנוך עוז אמר בעקבות החלטת הוועדה: "אני מבקש להודות לכל חברי הוועדה על הדיון הענייני ועל החלטתם פה אחד, כולל יו"ר הוועדה, להסיר מסדר היום את הבקשות לפיצול לאחר שיו"ר הוועדה, עו"ד ישי אדוארד, התעקש לקיים דיון בהול שלא כמקובל. חברי הוועדה הוכיחו שהחוק הוא נר לרגליהם. גם לשופט שדן בעתירתי ודחה אותה בשל בעיות פרוצדורליות לא היה ברור מדוע מזדרזים לקיים דיון כשהפיצול כבר נעשה ממילא"."

עדכון 6.8.20: פורסם כאן פוסט של אלי ציפורי בזו הלשון: 
"ממשיכים במאבק נגד עבריינית הבנייה ליאת בן ארי.
***************************************************
אחרי טירפוד המחטף של בן ארי אמש בראש העין: כוונה להגיש עתירה שתחייב את העירייה להגיש נגדה כתב אישום לאחר 5 חודשים של מריחת עניינה בלשכה המשפטית של העירייה; חנוך עוז שלח מכתב לראש העירייה וליועצת המשפטית בשאלה מדוע לא הוגש כתב אישום נגד בן ארי עד היום.
*********************************************
עוז, חבר מועצת העירייה שטירפד אמש את הניסיון להכשיר את ההיתר של בן ארי: ״אני אומר לליאת בן ארי מלב אל לב - תתפטרי״."

עדכון 7.8.20:
א. פורסם כאן פוסט מאלי ציפורי בזו הלשון:
"המאפיה השיפוטית בפעולה: מי הפרקליטה שהתייצבה עם ליאת בן ארי בדיון אתמול על ההטרדה המאיימת נגדה כביכול? העוזרת שלה שחיברה את כתב האישום נגד נתניהו.
**************************************************
השחיתות של ליאת בן ארי: בזבוז כספי ציבור בהיקף של מאות אלפי שקלים כדי לגייס את הפרקליטות על מנת למלט אותה מאימת הדין; בן ארי שולטת לחלוטין על מנדלבליט ועל חבורת שבויים שלה בתשקורת ביחסי תן וקח פליליים.
*************************
ליאת בן ארי, עבריינית הבנייה ותופרת התיקים נגד נתניהו, נמצאת עכשיו במאבק הישרדות. ומה שהיא עושה כדי למלט את עצמה מאימת הדין – זה מופע של שחיתות ובריונות – וגיוס כספי ציבור – כדי לטפל בענייניה האישיים. ממה שהתרחש השבוע ברור שבן ארי שולטת לחלוטין על מנדלבליט ורותמת אותו למאבק ההישרדות שלה.
בן ארי הבינה שהיא הסתבכה קשות ובכל מדינה מתוקנת היא היתה צריכה להתפטר מיד. אבל, לבני האלים ולבני האור בפרקליטות אין חוקים – הם מעליהם.
אתמול, למשל, כפתה בן ארי על מנדלבליט להגיש צו הטרדה מאיימת נגד אורלי לב, שהפגינה נגדה מול ביתה במושב חירות.
מדוע צריך מנדלבליט להוציא צו הטרדה מאיימת למפגינה בעקבות סרטונים שהפיצה על בנה (כן, או לא) של ליאת בן ארי? בבקשה, שבן ארי תיקח עורך דין פרטי מכספה שייצג את בנה ולא ירתום כספי ציבור בשביל ענייניה האישיים.
אבל, שימו לב, מי הופיעה לצידה של בן ארי אתמול בדיון: ידידי אבי וייס, הבעלים והעורך של אתר טלקום ניוז, שם לב שמי שהיתה לצידה בכינוי "העוזרת" היא עו"ד הדר וינשטיין. מתברר שעו"ד וינשטיין היתה יד ימינה של בן ארי בפרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה) והיא זו שחיברה את כתב האישום נגד נתניהו! בן ארי, בשיטת החבר מביא חבר, לקחה את וינשטיין לתפקידה החדש כמישנה לפרקליט המדינה שיושב בירושלים. שוב, למה צריכה בן ארי להשתמש במשאבים ציבוריים כדי לייצג את ענייניה האישיים? כי היא חושבת שהיא מעל לחוק.
ובכלל, בן ארי בנתה שלב שלב השבוע את מופע ההתקרבנות שלה כדי להסיט ולהסית את האש מהעבירות הבנייה שלה.
שלב א': הצמדת מאבטח (הדלפה לסנצ'ו פנצ'ו שלה אביעד גליקמן).
שלב ב': מכתב חנופה מפרקליטים הכפופים לה (הדלפה לסנצ'ו פנצ'ו ביני אשכנזי מעיתון "הארץ").
שלב ג': המשטרה מחליטה בצורה די חריגה להגביל את ההפגנות מול ביתה.
שלב ד': גיוס הפרקליטות לצורך צו הטרדה מאיימת נגד אורלי לב, יוזמת ההפגנות מול ביתה.
שלב ה': איום די מפורש של משרד המשפטים כלפי חברי מועצת ראש העין שלא יעזו להתערב בעניינה בגלל "עצמאות התביעה".
חברים, אנחנו נמצאים כרגע בשלב שבו הדיקטטורה השיפוטית מפעילה את כל הארסנל הכוחני והלא חוקי שלה – כדי להגן על אנשי שלומנו. אני די משוכנע שהפעם זה לא יצליח להם."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר בעקבות חשיפה של יואב יצחק ב-News-1: "במקביל לשחיתות של ליאת בן ארי: יואב יצחק ממשיך לחשוף את השחיתות של שי ניצן ומנדלבליט - איזו מאפיה שולטת בישראל!"

ג. פוסט נוסף של אלי ציפורי כאן בפרשת ליאת בן-ארי, בעקבות המכתב ששלח חבר מועצת העיר חנוך עוז מראש העין, לנציב התלונות על הפרקליטות - מכתבו המלא נמצא כאן - למתעניינים: 
"שערוריית עבריינית הבנייה ליאת בן ארי.
*****************************************
חנוך עוז האמיץ ממשיך להיאבק ומשיב למכתב האיום של משרד המשפטים נגדו ופונה לדוד רוזן ולמבקר המדינה: ״הפרקליטות בניגוד עניינים חמור, ניסיון ההתערבות שלהם בעניין בן ארי פסול, הם מנסים להכפיש אותי, להפעיל לחצים סיציליאניים, להלך אימים, לסמא את הציבור ונמנעים מלהעמיד לדין את עבריינית הבנייה בן ארי״
********************************************************************************************
"למרות שעבירת הבניה של בן ארי התגלתה בחודש פברואר עד היום לא הועמדו עברייני הבנייה שווקי ובן ארי לדין על מעשיהם. מדובר בחריגה ברורה ולא סבירה מנהלי המועצה עצמה, ודוק באופן זה נמנעת מהמועצה הכנסה עצומה מקנסות וכיו"ב".
**************************
"הגב' בן ארי איננה תושבת ראש העין, על אף שהיא נהנית מקרקע במחיר מוזל, מדמי שכירות שלא כדין, לאור התחייבותה הכוזבת להשתמש במבנה למגורי משפחתה. לא למותר לחזור ולהבהיר כי לולא מצג השווא שהציגה לא היתה מקבלת בן ארי, המישנה לפרקליט המדינה, את הזכות לרכוש קרקע מוזלת".
***********************************************************
מדובר במקרה חמור של זלזול בחוק והוא מעלה לא רק כשלים משפטיים ועבירות ע"פ חוק תכנון ובנייה, אלא מצג שווא של ממש על כל המשתמע מכך. וכשמדובר על מי שעומדת בראש גוף האכיפה שאמור לרדוף אחר עבריינים כלכליים ולמגר שחיתות ציבורית, המקרה הוא חמור שבעתיים".
**************************************
את עוז מלווים בייעוץ המשפטי עו״ד כנרת בראשי ועו״ד מיכאל דבורין וכולנו כמובן עומדים מאחוריו."

עדכון 8.8.20: פוסט חדש של אלי ציפורי פורסם כאן בזו הלשון:
"ליאת בן ארי שומעת? אני יודע שאת קוראת פה כל מילה: אז מחר תיק 4000 מתרסק לך סופית.
**********************************************************************************************
הממשלה מאשרת מחר למעשה בחוק את מתווה הסיבים האופטיים: הנזק שגרמה ליאת בן ארי והפקידים במשרד התשקורת שגוייסו על ידה לתפירת התיק נגד נתניהו הוא 50 מיליארד שקל ו-100 אלף עובדים לפחות בתעסוקה חדשה.
*********************************************************************************************************
מכתב פתוח לליאת בן ארי,
ליאת היקרה, שלום ושבוע טוב,
1. אני יודע שתפירת התיקים נגד נתניהו וההכנות למשפט זזה עכשיו הצידה לטובת גיוס כל הפרקליטות ומנדלבליט כדי למלט את עצמך מאימת הדין. זאת, לאחר עבירות הבנייה החמורות והרווח הכלכלי העצום שארגנת לעצמך במרמה ובמצגים כוזבים – כי היית אמורה לגור בראש העין ולא להשכיר את הוילה על פי תנאי העמותה. כולנו מבינים שאת במאבק הישרדות, שבו את מנסה להשתמש במשאבים ציבוריים כדי להגן על עניינך האישיים, ובמקביל מקבלת סיקור אוהד מהתשקורת שקנית אותה בהדלפות פליליות.
2. אחרי מכתב האיום לחנוך עוז ואחרי צו ההטרדה המאיימת נגד אורלי לב, שהעזה להפגין מול ביתך, תהיה לך השבוע התמודדות מאוד מאתגרת: מולך תתייצבנה עו"ד טלי גוטליב ועו"ד כנרת בראשי התותחיות, שתייצגנה את לב; גם חנוך עוז, כפי שלמדת, ממש לא פראייר ונחוש להוציא את הצדק לאור. הוא מבין בחוקי תכנון ובנייה הרבה יותר ממך ומבעלך ומכל הפרקליטים שמנסים למלט אותך מכתב אישום. זאת ואף זאת: גם הבג"צים נגדך בדרך.
3. ובכל זאת, צרות הרי באות בצרורות: חוזרים לתיק 4000 התפור שלך ושאר התיקים שתפרת נגד נתניהו. אני בטוח שאת לא ממש בקיאה ברגולציה של תחום התקשורת, בדיוק כפי שלא הפגנת בקיאות בחוקי התכנון והבנייה בתגובתך השקרית לציבור בפרשת ראש העין, אחרי שלא ראית, לא שמעת ולא ידעת על ה"עסקים" של בעלך.
4. ובכן, מחר תתרחש היסטוריה בממשלה: סעיפי בכתב האישום התפור שלך יהפכו מחר לאישור כחוק בהחלטה ממשלתית.
5. כפי שכבר למדת ממאמריי, אני מתכוון לאישור מתווה הסיבים האופטיים מחר הממשלה, שאיכשהו הפך לסעיף בכתב האישום נגד נתניהו ואלוביץ'. האשמה המגוחכת שלך: קידום מתווה ההפרדה המבנית תמורת "הטבות" לבזק במתווה הסיבים האופטיים.
6. אז ככה: "ההטבות" שיאושרו מחר לבזק הרבה יותר משמעותיות מ"ההטבות" שעליהן הגשת כתב אישום.
7. ואת יודעת מה ליאת היקרה? אחרי שתפרת את התיקים, יחד עם עדי "מפתח" שגייסת, כמו אבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר והרן לבאות, סמנכ"ל הכלכלה במשרד לשעבר – מתברר הנזק הכלכלי.
8. אני מניח, ליאת, שלא טרחת להציץ בדף הפייסבוק של יועז הנדל, שר התקשורת החדש, בגלל מאבק ההישרדות שלך. אז לידיעתך: בסוף השבוע הוא התגאה באישור מתווה הסיבים האופטיים בממשלה מחר (א') ואמד את הנזק הכלכליים. מילא שאת וקרנפייך בתשקורת לא מבינים או לא רוצים להבין את הנזק הכלכלי העצום שגרמתם, אבל הציבור צריך וחייב לדעת זאת.
9. ובכן, הנדל מעריך את הנזק השנתי למשק (ראי צילום, ליאת, העובדות חשובות, לא קונסיפרציות מפרי עטך) ב-10 מיליארד שקל ו-3% תעסוקה. כלומר, הנזק שנגרם למשק, מאז שהפקידים שתפרו את התיקים יחד איתך ואיתם קרנפייך בתשקורת השמיצו את פילבר, עומד במשך 5 שנים על כ-50 מיליארד שקל וכ-100 אלף מועסקים חדשים לפחות.
10. אז ככה ליאת היקרה: עשית בראש העין רווח עצום באמצעות רמאות (כן, זו רמאות!), גרמת למשק הישראלי נזק של עשרות מיליארדים: לא רק שאת צריכה להתפטר – לא, לא, זה ממש לא מספיק – את צריכה לעמוד לדין."

עדכון 9.8.20:
א. פורסם כאן ב"סרוגים": "לבדוק למה הפרקליטות התערבה בעניין ליאת בן ארי.
בעקבות מכתבה של עו"ד בת-אור כהנוביץ' מהפרקליטות בעניין ליאת בן ארי, חבר מועצת ראש העין, חנוך עוז, פנה היום ליועץ המשפטי לממשלה ד"ר מנדלבליט בדרישה כי יבדוק את נסיבות הוצאתו".

ב. פורסם כאן (ע"י בועז גולן באתר 0404): "תחקיר 20 ו-0404: עבירות בנייה גם בבית הפרטי של ליאת בן ארי במושב חרות. תחקיר ערוץ 20 וחדשות 0404 חושף כי המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי ובעלה אביב שויקי ביצעו גם בעבר עבירות בנייה. מדובר בעבירת בנייה שביצעו בבית הפרטי שבו הם מתגוררים במושב חרות."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "עבריינית הבנייה ליאת בן ארי - נמשך המאבק.
*******************************************************************************
חנוך עוז במכתב חריף נגד מנדלבליט: "עו"ד בת-אור כהנוביץ' שכתבה את מכתב האיום נגדי ודרשה ממני לא להתערב בעבירות הבנייה של ליאת בן ארי חייבת את קידומה לבן ארי והיא מצוייה בניגוד עניינים מהותי; בן ארי ובעלה נתפסו לפני חצי שנה בעבירות בניה. מדוע לא הוגש נגדם כתב אישום?"
*****************************************************
"מי מושך בחוטים ומעכב הגשת כתב אישום בתיק כל כך ברור? כיצד לא רעדו ידיה של עו"ד כהנוביץ' להיחלץ לטובת בן ארי שמינתה אותה, במישרין או בעקיפין לתפקידה - והיא גם כפופה לה היררכית ומוסדית – באופן כה בוטה וכה מנוגד לשלטון החוק... מדוע כהנוביץ' לא התערבה קודם לכן מעולם באופן בוטה שכזה? או שמא זה רק מהסיבה שעבריינית הבנייה בה עסקינן היא עמיתתה לעבודה?".
*******************************
"ממתי עובדת המחלקה הזאת משמשת 'קבלן הוצאה מצרות משפטיות' עבור מי שהפר ברגל גסה את החוק כדי להשיא לעצמו רווחים כלכליים עצומים תוך צפצוף על החוק ואולי אף קבלת דבר במרמה".
**********************************************************************
"לא יקום ולא יהיה – זו איננה רפובליקת בננות. וגם הגב' בן ארי והגב' כהנוביץ' כפופות לחוק ועם כל הכבוד הן לא יכולות לנהוג בפרקליטות כבחצר האחורית שלהן"
**********************************
"אבקשך להורות לחקור לאלתר את נסיבות הזכייה של העמותה שבה חברה ליאת בן ארי במכרז כשהצעתה היתה נמוכה ב-10 מיליון שקל מההצעה הגבוהה ביותר שהוגשה – ואת האופן שבו הערימו חברי העמותה ובכלל ליאת בן ארי ובעלה אביב שווקי, על הוראת מנהל מקרקעי ישראל על מנת לקבל קרקע מוזלת על כל המשמעויות החמורות המתלוות לדבר"."

עדכון 10.8.20:
א. פורסם כאן באתר "סרוגים": "היועמ"ש יסביר ויפרט את תרגילי החקירה בתיק 4000.
בית המשפט המחוזי בירושלים הורה לפרקליטות לפרט ולתת הסברים בעניין תרגיל חקירת אור אלוביץ׳ בפרט וחומרי החקירה בכלל, וזאת עד ה-1 בספטמבר.
היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט השיב לראש לשכת עורכי הדין אבי חימי כי לא נפל פגם בתרגיל החקירה שבמסגרתו נשלח אור אלוביץ׳, ביוזמת המשטרה, להפריד בינו לבין סנגורו עו״ד חן, בכדי להביא את שאול אלוביץ׳ לחתום על הסכם עד מדינה. עם חשיפתו עורר תרגיל החקירה הדים ומחאות, כולל כאמור פניה של ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי.
בית המשפט הורה לפרקליטות לפרט האם יש בידיה תמליל מתוקן של השיחה האמורה, אם כן ממתי הוא מצוי בידה ומדוע לא נמסר להגנה, איזה מידע נוסף יש בידי המאשימה בדבר פערים בין הקלטות לבין תמלילי החקירה, מדוע לא תעביר הפרקליטות להגנה קבצי word של כל התמלילים בתיק, על מנת שההגנה תוכל, לערוך תמלולים מתוקנים על גביהם, תוך סימון הפערים וכן לנמק מדוע לא תערוך המאשימה רשימה חדשה של החומר שנאסף, שמשקפת נכונה את תוכנם של המסמכים וסימונם.
בנוסף הורה בית המשפט לפרקליטות, עד ליום 15 בספטמבר, למסור לסנגורי אלוביץ׳ את סדר העדים שבכוונתה להעיד לגבי האישום הראשון, וכן תודיע מה המסמכים שבדעתה להציג לכל עד במהלך העדות. ״כן תעביר המאשימה לנאשמים את תיעוד ראיונות העדים שהיא עורכת, מיד לאחר עריכתם״, קבע בית המשפט."

החלטת בית המשפט מצויה כאן - למתעניינים. 

ב. גם אלי ציפורי העלה כאן פוסט וזו כותרתו:
"לא תשמעו על זה בתקשורת.
******************************
תבוסה קשה בבית המשפט לליאת בן ארי בתיק 4000: תחוייב למסור מידע מפורט על חומרי חקירה בעקבות תרגיל החקירה לאור אלוביץ' – זאת בעקבות דרישת פרקליטי שאול אלוביץ'."

עדכון 11.8.20:
אאלי ציפורי פרסם כאן את החשיפה הבאה,
זאת, בעקבות חשיפת הסדר ניגוד העניינים של עו"ד ליאת בן ארי שווקי הנמצא במלואו כאן
"******* ח ש י פ ה *********
ליאת בן ארי הפרה לכאורה את הסדר ניגוד העניינים שלה בנוגע לנכסיה – לאחר שהתערבה בעקיפין במכתב איום שנשלח מהפרקליטות לעיריית ראש העין; היא גם שיקרה בנושא עסקי בעלה – שאינם קשורים כלל לנדל"ן; מנוסח הסדר ניגוד העניינים עולה כי בן ארי שותפה במספר נכסים – בין היתר כנראה הנכס להשקעה בראש העין – ולכן ידעה גם ידעה על ההשקעה שם.
******************************************************************************************************
ליאת בן ארי הולכת ומסתבכת: לא רק עבירות וחריגות בנייה חמורות, לא רק הפקת רווח כלכלי תיאורטי של מיליון שקל באמצעות מרמה של רשם העמותות (היתה צריכה לגור בווילה ולא עשתה זאת), אלא גם הפרה לכאורה של הסדר ניגוד העניינים שנחתם איתה רק בפברואר השנה בעקבות כניסתה לתפקיד המישנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית – לאחר ששי ניצן ומנדלבליט תפרו לה את המכרז.

על-פי הסדר ניגוד העניינים שלה, בן זוגה אביב שווקי, הוא בעלים של חברה ומשמש כמנהלה. החברה נוסדה בשנת 2001 ועיקר עיסוקה בייעוץ ופיתוח עסקי באסיה במגוון תחומים. למרות ששם החברה הושחרה מדובר בחברה ששמה "הלי גייט" ועיסוקה סותר לכאורה את תגובתה הראשונה של בן ארי לתקשורת בנוגע לעבירות הבנייה בראש העין. באותה תגובה אמרה בן ארי שהיא איננה קשורה לעסקי בעלה, כאילו עסקי בעלה הם, בין היתר, הדירה להשקעה בראש העין, אבל עכשיו מסתבר שעסקי בעלה הם בכלל בחו"ל – באסיה במיוחד.

חמור מכך: בן ארי מצהירה במפורש בסעיף 4 כי "אין לי מקורות הכנסה מעיסוקים נוספים פרט להכנסתי מעבודתי בשירות המדינה, למעט מקורות הכנסה מנכסים שבבעלותנו". הכוונה היא, ככל הנראה, בין היתר, לנכס בראש העין ומהשימוש בלשון רבים עולה כי לבני הזוג יש מספר נכסים להשקעה. הסעיף הזה למעשה ממחיש בפועל כי ליאת בן ארי ידעה גם ידעה על הנכס בראש העין, ועל ההכנסות המניבות ממנו (בשכירות) – בניגוד לתגובתה לתקשורת.

ועוד יותר חמור מכך: בסעיף 6.1 מתחייבת בן ארי להימנע מלקבל החלטות בתוקף תפקידיי הציבוריים, להשתתף, או לטפל בכל צורה אחרת, במישרין או בעקיפין, בנושאים העלולים להעמידני במצב של חשש לניגוד עניינים, ובפרט בנושאים הקשורים לעניינים הבאים: בענייני האישיים, לרבות בכל הנוגע לנכסים שבבעלותי או שאני שותפה בהם".

הנה כי כן, בן ארי מודה שיש לה נכסים בבעלותה, כנראה בין היתר בראש העין, למרות שהיא ניסתה להתרחק מכך, בסגנון "לא ראיתי, לא שמעתי, לא ידעתי'. ומה שמטריד הוא שבן ארי אכן ניסתה להתערב בעקיפין בענייניה, באמצעות משלוח מכתב חריג ותמוה על-ידי עו"ד בת-אור כהנוביץ' מהפרקליטות, שהזהירה את חנוך עוז מלהתערב בענייני ליאת בן ארי. מה זו אם לא התערבות עקיפה שלה בענייניה האישיים?

תודתי נתונה לעקיבא ביגמן מ"ישראל היום" שהעביר לי את הסדר ניגוד העניינים של ליאת בן ארי."

עדכון 12.8.20:
א. פורסם כאן במעריב: "עו"ד ליאת בן ארי זומנה לחקירה פלילית בחשד לעבירת בנייה.
עורכת הדין ליאת בן ארי, התובעת במשפט נתניהו, ובעלה זומנו לחקירה פלילית על ידי התביעה העירונית בעיריית ראש העין, זאת בגין חשד לעבירת בנייה שבוצעה, לכאורה, בבית הנמצא בבעלות בעלה של בן ארי ובשותפות איתה. באותו בית בוצע פיצול של הדירה לטענת מפקח בנייה מעיריית ראש העין שנכח במקום. 
רישום הדוח על ידי אותו מפקח עורר סערה רבה בשל העובדה שאחת החשודות היא התובעת בתיק ראש הממשלה ונציגת פרקליטות המדינה. היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הוציא מכתב נוקב לעיריית ראש העין לפני מספר שבועות, ובו מתח ביקורת על התנהלות העירייה. מנדלבליט ביקש שראש העירייה ונבחרי הציבור לא יהיו מעורבים בשיקולי התביעה העירונית, גם כשמדובר בעורכת הדין ליאת בן ארי, כמו בכל מקרה אחר."

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בעקבות מכתבו של חנוך עוז מראש העין הנמצא כאן - למתעניינים, פוסט שכותרתו:
"חנוך עוז לרביב דרוקר ולאביעד גליקמן: אפנה למנדלבליט להגיש כתב אישום נגדכם על "סיקור אוהב" לפרקליטות ולליאת בן ארי
****************************
חנוך עוז, חבר מועצת ראש עיריית ראש העין, שנאבק נגד טיוח עבירות הבנייה של ליאת בן ארי שלח מכתב למנכ"ל ערוץ 13 ישראל טוויטו, לרביב דרוקר ולאביעד גליקמן תחת הכותרת: "עיוות המציאות, הטעיית הציבור במתכוון, האשמות שווא ופגישה בשם הטוב".
פוסט מומלץ לקריאה. 

עדכון 19.8.20:
פורסם כאן באתר "סרוגים": "עתירה: לעצור את שירותי הדוברות לליאת בן ארי.
בעתירה לבג"ץ, דורשת התנועה למשילות ודמוקרטיה לעצור את שירותי הדוברות שמעניק משרד המשפטים לליאת בן ארי בענייניה הפרטיים, וכן כי תשלם לקופת המדינה את השירותים שקיבלה עד כה".

עדכון 27.8.20: פורסם כאן בערוץ 20: "מנדלבליט דחה דרישה לפתיחה בחקירה נגד מני מזוז | כל הפרטים. המשנה ליועמ"ש לעניניים פלילים [ עו"ד עמית מררי]: "אין בסיס לכך שהשופט ביצע עבירה פלילית"."

עדכון 29.9.20:
א. פורסם כאן: "נציב הביקורת על הפרקליטות סירב לטפל בתלונה על עבירות בנייה של ליאת בן ארי.
הנציב רוזן קבע כי אינו מוסמך לעסוק בתלונה נגד התובעת במשפט נתניהו, כיוון שאינה נוגעת לתפקידה. בן ארי מסרה בתגובתה כי היא מצרה על המעשים, ורוזן כתב כי "על משרתי ציבור לנהוג בזהירות"."

ב. המסמך המלא של הנציב, השופט בדימוס דוד רוזןנמצא כאן

ג. אלי ציפורי העלה פוסט (כאן) בזו הלשון: "דוד רוזן במסר ברור לליאת בן ארי ולמנדלבליט בפרשת ראש העין: "משרת ציבור, בטח ובטח משרת ציבור המכהן במשרה בכירה, מצווה להקפיד ולהיזהר בהליכותיו קלה כבחמורה, שלא רק בעת עשייתו בתפקידו הציבורי; עיני הציבור נשואות לאופן קיום החוק על ידו ללא הנחות ומחילות אף אם המדובר בשלהבת קטנה ואפילו גץ"; על מנדלבליט: "חשוב שיאמר את דברו בחובה המוטלת על משרתי הציבור בחובה המוטלת על משרתי הציבור לשמור ולקיים החוק"
***********************************
דוד רוזן, נציב התלונות על הפרקליטות, מותח ביקורת חריפה, אם כי מרומזת, על ליאת בן ארי בפרשת ראש העין, בעקבות התלונה של עו"ד אביעד ויסולי. ויסולי אמנם מחליט לא להתערב בהליכים שמתקיימים כעת נגד בן ארי (גם אין לא את הסמכות לכך), אבל שולח רמזים ברורים מאוד לליאת בן ארי והתנהלותה וגם להתנהלות היועץ המשפטי לממשלה.
על ליאת בן ארי: "לא ניתן שלא לומר בקול רם וברור, כי משרת ציבור, בטח ובטח משרת ציבור המכהן במשרה בכירה, מצווה להקפיד ולהיזהר בהליכותיו קלה כבחמורה, שלא רק בעת עשייתו בתפקידו הציבורי. עיני הציבור נשואות אליו ואל כלל התנהגותו ואופן קיום החוק על ידו. והכל, ובצדק, ללא הנחות ומחילות. לאמור, שלהבת בארזים, אף אם מדובר בשלהבת קטנה ואפילו גץ, עלולה להשתלהב ולהבעיר אחרים, הרואים בעיניהם ועושים כמותם".
ועל מנדלבליט: "חשוב כי היועץ המשפטי לממשלה, ראש וראשון לאנשי המשפט בשירות הציבורי, העומד בראש המערכת המשפטית של הרשות המבצעת, ונושא באחריות לשמירת שלטון החוק בכל רשויות השלטון, יאמר את דברו בחובה המוטלת על משרתי הציבור לשוות לנגד עיניהם כל העת, הציווי הבסיסי לשמור ולקיים החוק, ולטפח ההכרה כי המה משמשים במידה רבה אות ודוגמא לכלל האזרחים במדינה"." 

עדכון 2.11.20: עו"ד דינה זילבר (זו ש"תפרה תיק" לד"ר מנדלבליט, ו"אוחזת בגרונו" ביחד עם עו"ד שי ניצן, על פי הקלטה שלו שהוקלטה ע"י עו"ד אפי נוה הקלטה ששוחררה לציבור ע"י אפי נוה), מחרטטת עוד חוות דעת מלומדה כנגד נתניהו, בעניין "ניגודי העניינים" שלו. החירטוט המזוויע הזה, הזה משמש את עו"ד ד"ר מנדבליט כדי לשקר לבג"ץ ולקבל אישורם ל"תפיסת הסמכויות" שאין לו, בעניין "ניגודי העניינים" של רוה"מ. ככה "הקליקה" הזו מתנהלת, בכל הקדנציה ההזויה של ד"ר מנדלבליט כיועמ"ש. המסמך המלא של עו"ד דינה זילבר מצוי כאן, למתעניינים. 

עדכון 5.11.20: פורסם כאן ע"י אלי ציפורי כמה פוסטים בעקבות חקירת עו"ד ליאת בן-ארי שווקי בעיריית ראש העין, בחשד לעבירות בנייה. "חנוך עוז על חקירת ליאת בן ארי: ״כתב אישום מתבקש, אין מקום לשיקול דעת. ההיתר שלה הוקפא ואצלה יש ראיות ואצל נתניהו אין. היא הרוויחה מיליונים, הרבה יותר מכל השמפניות של נתניהו. היא מאשימה אותי שאני פועל לטובת נתניהו? מה זה קשור?! למה היא הוזמנה לחקירה רק 10 חודשים אחרי גילוי העבירה? היא כנראה שיקרה למנדלבליט״."
השידור של אלי ציפורי ב"רדיו גלי ישראל" בנושא זה:


עדכון 28.1.21: גלעד צוייג צייץ כאן את מה שהיה צפוי מראש: "יממה לאחר שסירבו להגיב - בעיריית ראש העין מודיעים על סגירת התיק נגד ליאת בן-ארי: "לאחר בדיקה והחזרת מצב הבית לקדמותו, התיק נסגר כפי שנעשה במקרים דומים אחרים".

עדכון 12.2.21:
אאברהם בלוך פרסם כאן ב"סרוגים" (כותרת בלבד): "ללא סיבה; אבטחה אישית לתובעת במשפט נתניהו.
ממידע שהגיע לידי סרוגים, אין שינוי ברמת האיומים על ליאת בן ארי בצורה שמצדיקה להצמיד לה אבטחה אישית. עם זאת, משום מה, התובעת הראשית במשפט נתניהו מקבלת אבטחה צמודה." מומלץ לקריאה.

ב. פורסם כאן ב-0404 (כותרת בלבד): ליאת ״אין לי מושג״ בן ארי | כל תשובותיה ההזויות בחקירה.
עשרה חודשים היו לגברת ליאת אין לי מושג בן ארי להתכונן לחקירתה בעיריית ראש העין – חקירה שגם מועדה הראשוני והמאוחר נדחה. ליאת ״אין לי מושג״ בן ארי, התנהלה בחקירה כמי שיש לה מה להסתיר – הרבה להסתיר. מי שטוען בחקירתו עשרות פעמים ״אין לי מושג״ ו״לא יודעת״ בעת שיש לו מושג רב והוא יודע היטב, הוא מי שמנסה להכשיל חקירה או יודע שבמילא לא יעשו לו דבר." מומלץ לקריאה למי שפספס את שידור החשיפה הזה ע"י בועז גולן בערוץ 20. 

ג. פורסם כאן ע"י אורי קליין באתר "מידה" (כותרת בלבד): "ליאת בן ארי היא מעל החוק ולא תצליחו לשכנע אותה אחרת.
תוך שמעל ראשה מרחף ענן של חשדות, בן ארי מרשה לעצמה להגיש ונהל נגד ראש ממשלה מכהן כתב אישום הדורש רף מוסרי ונורמטיבי חדש, תקדימי ובלתי סביר – רף שהיא עצמה רחוקה מלעמוד בו." מומלץ לקריאה. 

עדכון 24.2.21: אלי ציפורי פרסם כאן: "התמלילים המלאים של חקירת ליאת בן ארי בעיריית ראש העין: נשאלה 60 שאלות ובאף אחת לא השיבה לעניין - ״אין לי מושג, לא יודעת״ וכד׳.
אם נתניהו היה משיב כך, כל עבדיה הנרצעים של הפרקליטות היו מתנפלים עליו.
והכי משעשע דבריה לסיום: ״יש לי תחושה קשה מאוד מכל המהלך הזה, תחושה של רדיפה ושל אכיפה בררנית קשה ומטרידה״.
צחוק הגורל: עבריינית הבנייה ותופרת התיקים מתקרבנת."

עדכון 9.5.21: בעקבות סגירת התיק בעיריית ראש-העין כנגד משפחת בן ארי-שווקי מ"חוסר עניין לציבור", כתב אלי ציפורי כאן פוסט קצר ונוקב: "‏פרקליטה בכירה עברה על החוק, שדדה קרקע מזוגות צעירים והרוויחה מיליונים שלא כדין - אבל ״אין עניין לציבור״. ‏ידיעה מצויינת של גלעד צוויק בישראל היום."

עדכון 18.5.21: איתמר לוין פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, מגלה: ועד הפרקליטים מונע הפקת לקחים סדורה. הוועד דרש לעגן בחוק חסינות לפרקליטים ולהבטיח שממצאי הבדיקה יישארו בתוך הפרקליטות - והתוצאה שאין הפקת לקחים גם כאשר בית המשפט הורה עליה. ניצן הורה לשמור בחשאי את הנוהל להפעלת פרקליט מלווה, למרות שהוא רלוונטי לנאשמים. חלק מתרגילי החקירה אינם מעוגנים בנוהל כלשהו."
הדו"ח המלא של מבקר המדינה, 48 עמודים - כאן. תקציר הדו"ח 8 עמודים - כאן

עדכון 21.6.21: היועמ"ש, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, כדי "להלבין" את כל החלטותיו הבלתי חוקיות בענייני ניגודי העניינים של רוה"מ בנימין נתניהו, לאורך השנים, לאחר שקיבל גבוי להחלטות הבלתי חוקיות הללו מהבג"ץ (כמתואר בתחילת הכתבה לעיל), הוציא נוהל (אותו חיברה, איך לא, עו"ד דינה זילבר), נוהל שלא פורסם בשום מקום לציבור, אלא עלה בשקט לאתר משרד המשפטים כאן, תחת הכותרת: "נוהל טיפול במניעת ניגוד עניינים של שרים וסגני שרים", ונמצא גם כאן, במידה וייעלם מאתר משרד המשפטים. ללא ספק מדובר בנוהל שערורייתי, בו היועמ"ש לוקח לעצמו סמכויות שלא נקבעו ב"כללי ועדת אשר", בלי שהנוהל הזה עבר החלטת ממשלה, החלטת כנסת, שימוע, פרסום ברשומות, או כל הליך חוקי אחר. 

עדכון 24.6.22נחשף כאן מ-2020 "סדר העדים" המתוכנן של הפרקליטות במשפט תיקי האלפים. כעת מתברר, שהפרקליטות בכוונה העלימה את כל חוקרי להב 433 ורשות ניירות הערך הנוגעים לעדותו של שלמה פילבר, "עד המדינה המדומיין", ולא הביאה אותם למתן עדות בבית המשפט אחרי עדותו של שלמה פילבר, כדי לדלג ישירות לעדותה של הדס קליין, במטרה להשחיר את נתניהו. גם תרגיל ירוד זה ייכשל לפרקליטות ותופרי התיקים. 

עדכון 27.11.22: אבישי גרינצייג פרסם כאן (כותרת בלבד): "התובעת במשפט נתניהו ליאת בן ארי שוקלת להתפטר. אלו הסיבות.
עו"ד ליאת בן ארי ציינה בשיחות עם קולגות כי חייה אינה פשוטים וכי היא נותרה לבדה מול המתקפות המופנות כלפי משפחתה בשל תיקי האלפים של נתניהו • במשרד המשפטים מגבים את המשנה לפרקליט המדינה ומבינים שאם תפרוש יהיו לכך השלכות רוחב מסוכנות."
עוד בדיחה תפלה של תופרי ותופרות התיקים (ושופריהם\ן)...
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים