חברת TV by the people מגייסת 1,000 מפיקי טלוויזיה קטנים ועצמאיים להצטרף למיזם של הפקות טלוויזיה בגישה "חוכמת ההמון". חברת האם, Armoza Formats תדאג להפצה, לשיווק ולשידורים עצמם, ותתחלק ברווחים (אם יהיו) עם החברים ביוזמה זו.
מאת: אבי וייס, 03.04.13, 13:00
מיזם ישראלי חדש עלה לאוויר: טלוויזיה ב"חוכמת המונים". TV by the poeple היא יוזמה מבית Armoza Formats, מיזם ישראלי מת"א, בניהולו של אבי ארמוזה, להפקת והפצת תכנים טלוויזיונים בפורמטים שונים, שזוכה להצלחה. החברה מקדמת יוזמות בתחום הטלוויזיה (היוזמות החדשות שלה מבוצעות, בין היתר, באמצעות Kolnoa-VC, קרן השקעות לקולנוע ירושלמית, שנמצאת בתחילת דרכה, מיוזמתו של אבי ארמוזה, לשעבר סמנכ"לחברת ההפקות JCS).
גישת ה- Crowd Sourcing עומדת בבסיס היוזמה החדשה, שמכוונת עצמה לעולם שבד"כ די סגור לגישה כזו: עולם הפקות הטלוויזיה המסרותיות. אלו, שיזכו להשתתף בתוכנית, יהיו שותפים לרווחים, שייתקבלו ממכירת הסדרה \ סרט \ פורמט טלוויזיוני, שיופץ ויימכר ע"י Armoza Formats לחברות שידורי והפצת טלוויזיה בארץ ובעולם הרחב.
היוזמה מתכוונת לצרף עד אלף יוצרים ויזמים חדשים לעולם הווידיאו והטלוויזיה, כדי ליצור טלוויזיה טובה יותר המבוסס על "חוכמת ההמון". השיתוף, החל משלב הרעיון לתסריט, ייעשה באתר ובפייסבוק, בחודש מאי עד יולי 2013. הפורמט הסופי של עבודת הצוות יגובש בין הנרשמים לרעיון. התהליך יפוקח ע"י ליאור צורף, כיום דוקטורנט באוניברסיטת בר-אילן לתחום "חוכמת ההמון" העוסק ומרצה בתחום "חוכמת ההמון" ברחבי העולם.