Telecom News - יום חג לעובדי וגימלאי משרד התקשורת: המשרד החל להכיר בגימלאים שלו

יום חג לעובדי וגימלאי משרד התקשורת: המשרד החל להכיר בגימלאים שלו

דף הבית >> דואר ישראל וגמלאי הדואר >> יום חג לעובדי וגימלאי משרד התקשורת: המשרד החל להכיר בגימלאים שלו
הישג למאבק רב שנים של Telecom News, שמשרד התקשורת ינהג בגימלאיו כמו כל משרד ממשלתי ולא יזרוק אותם לטיפול חברת דואר ישראל (זו לא בדיחה, כי היום זה לא 1 באפריל). ביוזמה של אביבית מסבנד, החל משרד התקשורת בהליך של החזרת הגימלאים אליו. האם לקראת חג החירות המתקרב ובא גימלאי משרד התקשורת "יצאו משיעבוד לגאולה"? עדכונים בגוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 22.3.18, 21:10אביבית מסבנד

במשך שנים קרא אתר Telecom News שוב ושוב להנהלת משרד התקשורת להפסיק עם השיטה המגונה, שכל מי שיוצא לגמלאות ממשרד התקשורת שוכח מהיכן הוא יצא והוא מועבר לטיפול מערכת הגימלאות של חברת דואר ישראל, חברה עסקית, שנמצאת בפיקוח רגולטורי של משרד התקשורת ובקרוב עתידה לעבור הפרטה.

לאחרונה קראנו (כאן) ישירות לאביבית מסנבנד (בתמונה משמאל), המנכ"לית הבכירה החדשה (יחסית) למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, לחסל את החרפה רבת השנים הזו. בנוסף שלחנו עוד כמה פניות ציבוריות ואישיות להנהלת המשרד, שלא פרסמנו (ראה פירוט בנספח בתחתית הכתבה). 

ואכן נראה, ש"האסימון נפל". זה מה שקרה אתמול. לגימלאי משרד התקשורת נשלח המכתב המצ"ב כאן. תשומת לב הקוראים, שיקראו את המסמך הזה (מצוי גם בנספח בתחתית הכתבה), לביקורת הברורה, שיש ב"קול הקורא" הזה על תמי לשם (הסמנכ"לית הבכירה הקודמת), החבוייה במילים: "עם חילופי בעלי התפקידים במשרד התקשורת...".

תמי לשם הרחיקה בצורה לא חוקית וללא כל סיבה נראית לעין, במשך עשרות שנים, את גמלאי משרד התקשורת מחבריהם וממקום עבודתם, בו שירתו עשרות שנים, וסיפחה אותם עם יציאתם לגימלאות ליחידה אחרת לגמרי - חברה עסקית מפוקחת ע"י המשרד. אין תקדים לשערוריה הזו בקרב גימלאי שירות המדינה.

אני מקווה, שבקרוב מאוד ינותק כל קשר בין גימלאי משרד התקשורת וחברת דואר ישראל, גם בגלל חשיפות, שאני מתכוון לפרסם בזמן הקרוב על חברת דואר ישראל. בכל מקרה, חייבים לנתק כל קשר אישי בין גוף מפוקח על פי חוק, לרגולטור המפקח עליו, אפילו אם זה נוגע רק לגמלאי הגוף המפקח. 

נדגיש שוב לקוראינו: מדובר בהישג נוסף לTelecom News: משרד התקשורת החל רק בעקבות העקשנות שלנו בתהליך של "לקיחת אחריות" על גמלאיו. במשך שנים התראנו שוב ושוב על היחס המחפיר של משרד התקשורת לגמלאיו, כאשר המשרד התנער מהם לחלוטין והעביר את הטיפול בהם לחברת דואר ישראל (???), תמורת תשלום שנתי של מעל מאה אלף ש"ח, שמעביר המשרד לחברת הדואר, מידי שנה ולא בודק בכלל מה נעשה עם הכסף הזה, "שנזרק בחלל האוויר" לחברת הדואר, במשך שנים. 

שרים ומנכ"לים התחלפו במשרד וכל אותן שנים זה בכלל לא עניין אותם (כולל השר הנוכחי, איוב קרא). הסמנכ"לית למינהל ומשאבי אנוש לשעבר, תמי לשם, ומנהלת תחום הרווחה, שאמורה היתה לטפל בגמלאים, עמדו כ"חומה בצורה" וסרבו בתוקף לטפל בגמלאי המשרד, משימה, שהיתה מחייבת את השתיים לעבוד יותר קשה. למה לעבוד יותר קשה כאשר הן יכולות ל"לקנות" את השקט שלהן באמצעות תשלום לחברת הדואר, וגמלאי המשרד יכולים להיעלם מהעין (בעיקר במשרד כמו משרד התקשורת, שבו חלק נכבד מהגמלאים לא פרשו לגמלאות ב"שיבה טובה" והם סוחבים משקעים שליליים נגד השתיים. ראו לדוגמא אחת מני רבות, חשיפת Telecom News לגבי הטיפול הכושל בגמלאית רבקה קוז'וקרו והאמירות הקשות של בית הדין לעבודה בנושא).

כידוע, לאחרונה הפכה תמי לשם בעצמה לגמלאית ואת מקומה כסמנכ"לית תפשה אביבית מסבנד, שהחליטה לתקן את היחס המחפיר והמתמשך של קודמתה לגמלאי משרד התקשורת ובשלב ראשון יצר אגף משאבי אנוש קשר עם גמלאי המשרד לצורך עדכון פרטיהם לקראת זימונם לפעילויות במסגרת המשרד. בכך, מוכיחה שוב אביבית מסבנד ,שהיא נחושה לתקן את כל הכשלים החמורים, שהותירה אחריה תמי לשם.

כזכור, Telecom News חשף כיצד המשרד הלין את שכרם של העובדים כתוצאה מפגיעה בשכר העידוד במסגרת השינוי הארגוני, חשיפה, שקיבלה אישור גם בממצאי דו"ח הביקורת של מבקר הפנים במשרד, אלון זולר. מייד עם הבאת הדבר לידיעת מסבנד, היא הורתה על תשלום השכר לעובדים. כמו כן, חשפנו את הכשלים החמורים בניהול הנכסים המשמשים את משרד התקשורת לרבות תשלומי עתק עבור חדרים העומדים שוממים במשך שנים (במגדל שלום בת"א). אביבית מסבנד החליטה לשים סוף גם לניהול הכושל של נכסי המשרד והורתה על העברת אגף הרישוי מקומה 10 לחדרים הריקים בקומה 5 במגדל שלום (דבר שהביא הן לניצול יעיל של החדרים והן לשיפור בשירות לציבור, שנאלץ קודם לכן לקבל שירות בעמידה, בשביל המוביל לשירותים בקומה 10 - שלא לדבר על כך, שלא היתה מעלית ,שניתן היה להגיע באמצעותה לקומה 10 והלקוחות הזועמים נאלצו להגיע דרך מדרגות החירום של "מגדל שלום").

כאמור, כעת החליטה אביבית מסבנד בצעד חשוב מאין כמוהו, לשים סוף ליחס המחפיר של קודמתה בתפקיד, תמי לשם, לגמלאי המשרד - כפי שראוי היה לעשות כבר לפני שנים ועוד טרם התגייסות Telecom News למאבק חשוב זה. כל מה שנותר לנו לעשות זה לאחל בהצלחה למסבנד במשימתה החשובה הזו ולקרוא לה להמשך בתיקון הכשלים, שהותירה קודמתה, ויש רבים כאלה (ולהתחיל ב"שינוי הארגוני" הכושל).

ולגמלאי משרד התקשורת, שהמשרד טרם יצר עימם קשר, מוצע ליצור בעצמם קשר עם המשרד, כדי שניתן יהיה לעדכן את פרטיהם ולשלבם בפעילות המשרד, כפי שמתקיים בכל ארגון המכבד את עצמו, ובמיוחד משרד ממשלתי חשוב דוגמת משרד התקשורת.

עדכון 25.3.18: ביום 24.3.18 שלחנו את השאלה הבאה לצמרת נש"מ (נציבות שירות המדינה:
"במשך שנים הנציבות (כעולה בברור מהתשובה שיש כאן למטה) נתנה גיבוי עיוור וחסר כל ביקורת ובדיקה עצמאית, לתמי לשם (לשעבר סמנכ"לית בכירה במשרד התקשורת וכיום בוועדת הבחירות של הכנסת), בעניין הטיפול בגמלאי משרד התקשורת.
לפתע חל בשבוע החולף מהפך, המתואר בהרחבה כאן:
http://bit.ly/2ptC7EH
האם הנציבות מעוניינת להגיב על ההתפתחות החדשה הזו, המעמידה באור מאוד מגוחך ושלילי ביותר את תשובות הנציבות מהעבר (דוגמת מה שכתוב כאן למטה).
תמי לשם, ביחד עם מנהלת תחום הרווחה אשר אמורה הייתה לטפל בגמלאים, רונית בן טל (שעדיין משרתת במשרד התקשורת), הרחיקה בהתנהגות לא אנושית ובגיבוי מוחלט ועיוור של הנציבות, במשך עשרות שנים, את גמלאי משרד התקשורת מחבריהם וממקום עבודתם, בו שירתו עשרות שנים עד יציאתם לגמלאות, ו"זרקה" אותם לטיפול מערך הגימלאים של חברת הדואר, בו איש לא רצה בהם והם לא רצו את הטיפול של חברת הדואר בהם, שכן זה גוף עסקי עצמאי, שגם מבוקר ע"י משרד התקשורת (כלומר: הגימלאים עצמם היו המבקרים \ הרגולטורים של הדואר, עד יום פרישתם).
להתייחסותכם אודה."

*********************************************************************************
שאלנו את נש"מ ב-6.2.12: "ברצוני לשאול שאלה בענייני גמלאות.
השאלה: למי שייכים גמלאי משרד התקשורת לאחר פרישתם?
 לפי תלונות שקיבלתי מגמלאי המשרד, עולה שעם פרישתם לגמלאות הם מופנים ע"י המשרד לעמותת גמלאי הדואר ומי שרוצה להיות חבר בעמותה - משלם להם דמי חברות חודשיים (וכמובן לא מקבל כל התייחסות מארגון זה).
 המשרד עצמו מסרב לטפל בגמלאי המשרד ועונה בשלילה לכל פניותיהם, הטוענות שאין להם כל קשר לדואר (יחידה שהופרדה ממשרד התקשורת לפני שנים רבות. הדואר הופרד ממשרד התקשורת כבר לפני כ- 25 שנה).
 כך, ציבור גמלאי משרד התקשורת מנותק למעשה מהמשרד בו שרתו שנים רבות והמשרד מנתק בכוונה ומסיבות לא ברורות כל מגע עימם ומסרב להכיר בנציגי הגמלאים של המשרד (ומפנה אותם שידברו, אם בכלל, דרך ארגון גמלאי הדואר). לא ברור למה כופים על גמלאי המשרד להיות חברים בארגון שאין להם כל קשר (ישיר או עקיף) עמו ולהתנתק מכל קשר עם המשרד בו שרתו שנים רבות.
 יודגש שהנתק הוא מוחלט וכולל גם התעלמות מפעילויות הנהוגות במשרדי ממשלה אחרים הקשורים בקשר עם הגמלאים של אותם משרדים (למשל: הרמת כוסית משותפת בערבי חג, אירועי גמלאים, טיפול בפניות אישיות ובבעיות של גמלאים, וכיו"ב).

תגובת נש"מ מ-21.2.12:
אבי שלום
בעקבות שאלתך ביררנו את הנושא עם משרד התקשורת.
להלן תשובת הסמנכ"לית למינהל, אשר מקובלת עלינו:
למשרד התקשורת התקשרות עם עמותת גמלאי חברת הדואר. על-פי התקשרות זו, מחוייבת חברת הדואר לתת לגמלאי משרד התקשורת שרות וטיפול שוטף בכל נושא ועניין. משרד התקשורת מעביר לשם כך לעמותת הגמלאים תקצוב שנתי עבור כל גמלאי המשרד לרבות עבור גמלאים שסיימו עבודתם במשרד עוד בטרם הפך למשרד במתכונתו הנוכחית, ובנוסף מעביר המשרד תקצוב עבור 4 עובדים בחצי משרה לצורך טיפול פרטני, רווחתי וארגון אירועים ופעילויות לגמלאי משרד התקשורת.
בעבר, עוד בהיותי מנהלת משאבי אנוש, ניסיתי להוביל מהלך ולהעביר את גמלאי משרד התקשורת כ-2,500 גמלאים לטיפול המשרד. יו"ר וועד הגמלאים וגמלאים ותיקים נוספים של משרד התקשורת (במתכונתו הישנה ), דאז, הביעו התנגדות נחרצת בטענה כי הם מעדיפים להיות בטיפול חברת דואר ישראל, שם ישנה עמותה הדואגת לרווחתם באופן מיטבי לרבות ארגון נופשונים, מתן הלוואות וכד', שכן זוהי חברה גדולה עם כוח קנייה גדול (המטפל באלפי גמלאים).
ככל הידוע לי, גמלאי שמבקש לקבל הטבות מעבר למתוקצב על-ידי משרד התקשורת, יכול אם ירצה בכך, לשלם סכום סימלי, ולקבל הטבות יתר כגון:הלוואות מכספי העמותה, סיוע לגמלאים עם בעיות כלכליות אישיות ועוד, אך הדבר הוא בגדר רשות.
עמותת הדואר מטפלת בגמלאי המשרד מעל 20 שנה ועד לשנה האחרונה בה פנו 3 גמלאים בלבד, שביקשו לעבור לטיפול משרד התקשורת, לא קיבלנו כל פנייה או בקשה או תלונה בנוגע לטיפול העמותה בגמלאים. זאת ועוד אבקש להדגיש כי אנו עורכים מפעם לפעם פגישות עם יו"ר עמותת הגמלאים לצורך פיקוח ובקרה על הפעילויות/בעיות/התרשמות כללית על מצב גמלאי המשרד.
 בברכה,
תמר לשם
סמנכ"לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש
**********************************************************************************************
תגובה חדשה לא הצלחתי לקבל מנש"מ, על פנייתי מ-24.3.18. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. 

עדכון 27.3.18: התקבלה תגובת נש"מ (נציבות שירות המדינה): 
"אבי שלום
כפי שהשבנו גם בעבר, נציבות שירות המדינה לא מנהלת את משרדי הממשלה ואינה באה לקחת את מקומם של המנהלים הכלליים של המשרדים.
הנושא הינו באחריות הנהלת המשרד ולכן יש לפנות לדובר משרד התקשורת."

עדכון 28.11.19
המשך החשיפות של Telecom News בעניין שערוריית שוד (לכאורה) של כספי הגמלאים, הועבר ע"י הפרקליטות לחקירה המשטרה, כאמור בהודעת הפרקליטות - כאן

נספח:
קול קורא לגמלאי/ות משרד התקשורת (נשלח ביום 21.3.18)
גמלאי/גמלאיות המשרד זכאים לשירותי רווחה ע"י עמותת גמלאי הדואר ומשרד התקשורת.
עם חילופי בעלי תפקידים במשרד התקשורת, התקיימה במשרד פגישת היכרות עם מר צבי יונדלר, נציג הגמלאים בעמותה ובהשתתפות נציגים מהעמותה והנהלת המשרד.
אנו פונים אליכם לחידוש הקשר עם המשרד, הן בהרמת כוסיות בחגי ישראל והן על מנת לסייע מול העמותה בתכנון פעילות ייחודית המתאימה לצורכיכם.
נשמח לקיום מפגש התנעה במהלך השנה ולשמוע דעתכם בהקשר זה.
טרם קביעת מועד המפגש, נודה לקבלת התייחסותכם בהקדם למייל: asiss@moc.gov.il או לפקס'': 02-6706383 על מנת שנוכל להיערך בהתאם.
בברכה,
אביבית מסבנד, סמנכ"לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש, משרד התקשורת
צבי יונדלר, נציג משרד התקשורת בעמותת גמלאי הדואר ומשרד התקשורת.

דוגמה לפנייה של Telecom News להנהלת משרד התקשורת מ-16.3.18:
"הטיפול בגמלאי משרד התקשורת הוא נושא ש-Telecom News עסק בו כמה פעמים בעבר (כולל הפרסום השקרי בדו"ח חופש המידע של המשרד לשנת 2016 כאילו אגף בכיר למינהל ומשאבי אנוש מטפל בגמלאי המשרד) ומעוניין לחזור אליו, כעת כשתמי לשם כבר לא במשרד, ולבחון שוב את אי הטיפול בגמלאי המשרד.
מהדיווחים של המשרד לגבי התקשרויות, לפי חוק חופש המידע, מתברר שמשרד התקשורת מעביר מידי שנה מעל 100 אלף ש"ח לחברת דואר ישראל (ליתר דיוק, 107,848.52 ₪), כביכול, לצורך מימון משרות לטיפול בעובדי משרד התקשורת שפרשו לגמלאות. בפועל, לגמלאי משרד התקשורת אין כל משותף לגמלאי דואר ישראל ולכן הם כלל לא לוקחים חלק בפעילות חברת הדואר וגם אין שום פונקציה שמטפלת בהם בלעדית שם (ביחידת גמלאי הדואר).
כך, שלמעשה התשלום הגבוה הנ"ל לא נועד (לאורך שנים רבות) באמת לצורך טיפול בגמלאי משרד התקשורת, אלא לצורך התחמקות מעבודה מאוד חשובה לציבור עובדי המשרד לדורותיהם, של תמי לשם ורונית בן טל המחויבות עפ"י התקשי"ר לטפל בגמלאי המשרד. באמצעות מעל מאה אלף ש"ח בשנה, השתיים הללו "קנו להן שקט" מהגמלאים "הנודניקים". רק לחשוב כמה פעילויות מהנות מעשירות ולא פחות חשוב מכך -מכבדות (!), ניתן לבצע עבור גמלאי משרד התקשרות, בעזרת הסכום הנ"ל. למיטב הערכתנו, הסמנכ"לית החדשה (יחסית) למינהל ומשאבי אנוש, יכולה וצריכה לתקן עוול מתמשך זה. היא הוכיחה שהיא נחושה לתקן את העיוותים שהותירה אחריה תמי לשם וזה אחד הנושאים החשובים לעניות דעתנו, וגם מהיכרות אישית, לתיקון."


למותר לציין שלא קיבלנו שום תגובה לשאלה הזו (כמו לשאלות הקודמות שלנו בנושא זה). ככל שנקבל תגובה, נעדכן בהתאם. 

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים