Telecom News - ישראל במקום אחרון בתחום ה-5G במחקר עולמי טרי!

ישראל במקום אחרון בתחום ה-5G במחקר עולמי טרי!

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> LTE 5G >> ישראל במקום אחרון בתחום ה-5G במחקר עולמי טרי!
חברת Opensignal ביצעה מחקר משווה עולמי לגבי ביצועים וחוויית השימוש של לקוחות רשתות הסלולר בתחום שירותי 5G . אין זה מפתיע, שישראל נמצאת במקום אחרון, בניגוד גמור להצהרות השקר של ראשי משרד התקשורת. במציאות: אין עדיין באמת 5G מלא או בכלל בישראל. יש "ישראבלוף" של 5G, כשהלקוחות רק חושבים שיש להם 5G, כי כך מופיע להם על המכשיר (אם הם לקוחות 5G) אבל במציאות אין להם.
מאת: אבי וייס, 4.12.21, 17:20OPENSIGNAL

עדכונים בתחתית הכתבה.

חברת המחקר הבריטית Opensignal פרסמה כאן מחקר בינלאומי משווה, נכון לנובמבר 2021, על ביצועי וחוויית השימוש של שירותי 5G ברחבי העולם הנאור, שיש בו 5G.

לא הופתעתי מהתוצאות, מפני שמזמן פרסמתי (למשל כאן), בניגוד להצהרות השקר והספינים של צמרת משרד התקשורת, שניהלה מכרז כושל ביותר לתחום ה-5G - כאן, שאין בישראל דור 5 (5G) בסלולר.

יש רק "ישראבלוף" של 5G. כרגיל, מצב כיאוטי כזה יכול להתרחש רק תחת ההנהלה הספינולוגית הנוכחית של משרד התקשורת.

הסברים ושפע של מסמכים, למה יש בישראל רק "ישראבלוף" יש כאן

בנוסף, כמות האנטנות הסלולריות ימשיך לרדת, ובקרוב ירד באופן דרסטי וכך גם יציבות הרשתות ושרידותן תרד דרסטית, בגלל התכנית החדשה (כאן), של שת"פ פסיבי בין כל החברות הסלולריות, תכנית שנועדה ליצור מונופול חדש בתחום האנטנות הסלולריות בישראל.  

במציאות, חברות הסלולר בישראל שדרגו רק את האנטנות (וגם במספרים קטנים של האנטנות שלהן) ולא את התשתיות שלהן ל-5G. הן מסרבות לעבור למצב מתקדם, שקיים בכל מפעילי הסלולר בעולם, שעברו ל-5G, כלומר: לעבור למצב של "שירותי ענן" בתקשורת. 5G זה לא רק באנטנות. זה צריך להתקיים באופן מלא בכל המערכות הפנימיות ובכל הרכיבים של תשתיות הסלולר, קצה לקצה. כך, שמדובר ב"ישראבלוף" על הציבור. לכן, אין באמת 5G בישראל אצל שום חברה. הלקוחות רק חושבים שיש 5G - כי כך מופיע להם על המכשיר (אם הם לקוחות של 5G), אבל במציאות הרשתות הסלולריות הן עדיין במצב של דור 4 עד דור 4.5 לכל היותר בסלולר ובכל השירותים סביב הסלולר, כבר למעלה משנה אחרי סיום המכרז ההזוי ל-5G. 

להלן הממצאים הטריים, שמצביעים על ה"ישראבלוף הזה "שחור על גבי לבן":

א. ביצועי רשתות הסלולר בטכנולוגית 5G (ישראל מקום 15 - אחרון):
שקף 1

ב. חווית השימוש ברשתות הסלולר בטכנולוגית 5G (ישראל - לא קיימת):
שקף 2

ג. זמינות הרשתות ויכולת החיבור לרשתות הסלולר בתלות במיקום בטכנולוגית 5G (ישראל - לא קיימת):
שקף 3

הכיאוס של תחום רשתות הסלולר נחשף אצלי בכמה וכמה כתבות ולהלן הלינקים ל-6 כתבות המרכזיות, משלל הכתבות סביב ניהול רגולציית הסלולר בצמרת משרד התקשורת, כתבות, שמסבירות עם שפע של מסמכים ברורים, איך הגענו למצב האומלל והמביש הזה, שנחשף לציבור פעם נוספת כאן מעל, ע"י Opensignal: יש סיבה נוספת לכאוס הזה: סיבה פנימית חשובה ביותר, שנוגעת להתנהלות הפנימית של המשרד. מדובר בהשתלטות אגף הכלכלה במשרד (אגף חסר כל כישורים לעסוק בתחומי התקשורת המקצועיים, דוגמת רשתות הסלולר), על כל הפעילות המקצועית של המשרד ונטרול כל בעלי המקצוע במשרד בכל היחידות האחרות.

התהליך הזה התפתח בהדרגה (חלק מרכזי ממנו ראינו בעדותו המבישה של אבי ברגר, המנכ"ל לשעבר של המשרד, במסגרת "תיקי האלפים" ש"תקע" את אישור בקשת YES כמעט שנה בטענות שקריות של עומס על אגף הכלכלה במשרד, ונראה בהמשך בעדותו של הרן לבאות, לשעבר סמנכ"ל לכלכלה במשרד התקשורת וכיום בכיר ב-IBC מקבוצת סלקום-הוט-תש"י).  

העניין הזה החמיר מאוד בשימוע, שפורסם אך לפני כמה ימים (כאן), בתחום שירותי הסלולר, ולכן ביום 3.12.21 שלחתי שאלות דחופות ביותר לצמרת משרד התקשורת (שר ומנכ"לית) בזו הלשון:
"הנדון: היעדר עבודת מטה נכונה במשרד התקשורת.
שלום רב,
1. ביום 28.12.21 פורסם מטעם משרד התקשורת שימוע תחת הכותרת "קול קורא - רשתות פרטיות בטכנולוגיות מתקדמות למיזמים עסקיים וארגונים".
השימוע עצמו נמצא כאן.

2. על השימוע חתום טל אלימלך, מנהל תחום בכיר אגף כלכלה. מדובר בשימוע שכל כולו בעולם הטכנולוגי.

3. לאגף הכלכלה במשרד אין שום מעמד בשום חוק ובשום תקנה, או נוהל, ושום הסמכה של השר, הממשלה, הכנסת, או כל גוף מוסמך אחר, לטפל בנושאים כאלה (בנוסף, כזכור, אין למשרד התקשורת כל נוהל שימועים ושום תהליכי עבודת מטה ברורים).

4. מדוע לא הוכן ע"י מומחי המשרד, מסמך ניתוח RIA - להצעת שינויי הרגולציה שיש בשימוע הזה?

5. מדוע השימוע הזה לא הוכן ע"י מי שממונה ספציפית על התחום המקצועי הספציפי הזה, דוגמת: מינהל הנדסה, אגף בכיר רישוי, או מי שאמור לרכז ולהוביל את עבודת המטה במשרד, בתחומים טכנולוגיים-רגולטוריים: אגף בכיר אסטרטגיה ותכנון?

6. ממתין לתגובתכם."

תגובה לא קיבלתי מאיש. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

קוראינו כבר יודעים, שלא אקבל שום תשובה. די ברור למה (רוצים להסתיר את הכאוס והעבירות, לכאורה, מהציבור).

לא רק שמתעלמים משאלותיי, כאילו הבעיה תיעלם, אם לא משיבים לי (בניגוד לחוק), יחידת הדוברות של משרד התקשורת גם מקבלת תוספות שכר נאות - 20% תוספת שכר למשכורת החודשית, רק בגלל שלא עונים לי.

את העובדה המדהימה, הבלתי תיאמן והמזעזעת הזו, חשפתי בכתבה: "איך מקבלים תוספת שכר באי מענה לשאלות של אבי וייס? סודות מש' התקשורת".

לכן, זה די ברור למה אני לא מקבל תשובות (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

לצפצף על עוד כמה חוקים הקשורים באי מענה לשאלותיי - זה כבר דבר פעוט ערך, מול הצטברות המעשים, שחלקם, לכאורה, טעון בדיקה וחקירה דחופה, מעשים המפורטים כאן למעלה ב-6 הלינקים ובעשרות כתבות החשיפה הקודמות, בתחום עולם הסלולר.

לסיכום:
רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים מקצועיים וישרי דרך, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".

כמובן שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).
 

עדכון 11.4.22: חברת הענק AT&T ביקשה מהרגולטור בארה"ב, ה-FCC, שני רישיונות להרצת ניסויים ב-6G בעיר אוסטין שבטקסס. 
התדרים המבוקשים לניסויים:
5.9 עד 8.4 גיגהרץ.
10.7 עד 15.35 גיגהרץ.
92 עד 100 גיגהרץ. 

עדכון 28.4.22דורון ברויטמן ומאיה כהן מ"כלכליסט" פרסמו כאן (כותרת בלבד): "הבלוף של דור 5: פרסומות במקום הקמת אנטנות.
חברות הסלולר מנסות לשכנע את הלקוחות לעבור למהירויות גלישה של דור 5 ואף גובות על כך מחירים גבוהים יותר. בפועל הן פורסות מעט מאוד אנטנות כאלה כשהטכנולוגיה ברוב המקומות כלל לא רלבנטית. כשהחברות מתנהלות רק לפי התמריצים שיקבלו ממשרד התקשורת, ישראל מידרדרת במהירות לגלישה נוסח איראן."

עדכון 2.6.22: שר התקשורת, יועז הנדל, חתם היום על רישיון להפעלת דור 5 עבור חברת מרתון מובייל. הרישיון ניתן לחברה לאחר שנמכרה לבעלים חדשים ומעתה תהיינה בישראל 5 חברות הפורשות אנטנות דור 5. 

עדכון 7.7.22: פורסם כאן ב- IsraelDefence ע"י עמי רוחקס דומבה (כותרת בלבד): "בישראל אין דור-5. האם מכרז התדרים הבא יחייב את הספקיות להשקיע בליבה? 
למרות שלל הפרסומים בשנים האחרונות סביב מהפכת דור-5 בסלולר, אין בישראל ספק סלולר אחד עם ליבת דור-5 | במשרד התקשורת מסרבים לומר האם מכרז התדרים העתידי צפוי לכלול התניה להשקעה בליבת דור-5."

עדכון 26.7.22: פורסם כאן ב"כלכליסט" (כותרת בלבד): "משרד התקשורת: חברות הסלולר לא עומדות בחובות הכיסוי בכבישים.
בבדיקה שערך המשרד נמצא שחברות הסלולר פלאפון, סלקום, פרטנר, הוט מובייל, גולן טלקום ו-we4G לא סיפקו כיסוי של 90% כפי שהן מחויבות.
הודעת משרד התקשורת נמצאת כאן

עדכון 25.1.23
א. לראשונה בישראל: פלאפון תקים ליבת רשת דור 5 עצמאית.
המהלך יאפשר לחברה להציע שירותים פורצי דרך בעולמות ה-IOT, רשתות וירטואליות פרטיות, ניהול מערכות קריטיות וחיוניות במגוון תחומי החיים והתעשייה.
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון: "מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי לשוק התקשורת הישראלי". 
חברת פלאפון סיכמה עם אריקסון על הקמת ליבת רשת דור 5, בכך תהפוך פלאפון לחברת הסלולר הראשונה בישראל שמבצעת שדרוג לליבת רשת דור 5 עצמאית מקצה לקצה. מדובר במהלך שיאפשר לפלאפון להציע שירותים פורצי דרך בעולמות ה-IOT, רשתות וירטואליות פרטיות, ניהול מערכות קריטיות וחיוניות במגוון תחומי החיים והתעשייה ויישומי XR חדשניים. כל אלה על בסיס שיהוי נמוך, קצבי תעבורה גבוהים ותקשורת חיישנים מסיבית הניתנים בטכנולוגיה החדשה.
חברת אריקסון היא הספק הנוכחי של פלאפון בליבת דור 4 ונחשבת למובילה העולמית בתחום. ליבת הרשת החדשה מבוססת טכנולוגיית ענן ובהדרגה תשמש כליבה אחודה גם של דור 4 וגם של דור 5. כיום שירותי הדור החמישי בישראל מבוססים על שידורי רדיו בטכנולוגיית דור 5 המעניקים רוחב תדרים גדול ומאפשרים להגיע לקצבי גלישה של מאות מגה ביט לשנייה. חברת פלאפון מובילה את הדור החמישי בישראל עם כ- 750 אלף מנויי דור 5.
המהלך להחלפת ליבת הרשת ישלים את תשתית הרדיו הקיימת בדור 5 ביצירת רשת גמישה ויעילה שתאפשר יצירה דינמית של שירותים המצריכים קצבי גלישה גבוהים, אמינות גבוהה ותגובה מהירה של הרשת מול מכשירי קצה (שיהוי נמוך) כמו למשל: רמזורים חכמים, כלי רכב אוטונומיים, שירותי רפואה מרחוק, רשתות סלולר וירטואליות פרטיות, יישומי Gaming, משקפי AR/VR ועוד. הפרויקט המורכב יארך כשנה וחצי.
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון: "מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי לשוק התקשורת הישראלי ול'פלאפון' שממשיכה להיות השחקן המוביל והחדשני ביותר בענף. הקמת ליבת רשת דור 5 היא צורך חיוני הנוגע לכל תחומי חיינו ועתידנו וחשוב שנמשיך להוביל את ההשקעה בטכנולוגיה וחדשנות." 

ב. לראשונה בישראל ובין היחידות בעולם: פרטנר מקימה את הדור הבא של רשתות הסלולר בעולם – 5G SA.
מהירה יותר, יציבה יותר, אמינה יותר! קבוצת התקשורת פרטנר ממשיכה להוביל את מהפכת ה-5G בישראל!
בשורה למדינת ישראל: פרטנר חתמה הבוקר על עסקה פורצת דרך מול חברת אריקסון העולמית, לפיה תקים לראשונה בישראל את הרשת מבוססת הענן 5G Standalone – המהווה את השלב הבא ברשתות הדור ה-5 בעולם. 
הטכנולוגיה החדשה תאפשר למעלה מ-3 מיליון לקוחות פרטנר ניצול מיטבי ומקסימלי של תכונות הדור ה-5, ביניהן: אולטרה מהירות, שיהוי וזמני תגובה נמוכים, זרימת מדיה חלקה, יציבות, אמינות, אבטחה, הצפנה, רציפות וקיבולת גבוהה של מכשירים מחוברים - עד מיליון מכשירים במרחק של קילומטר רבוע בודד. 
עם החתימה על העסקה, פרטנר מצטרפת לחברות בינלאומיות בודדות שהכריזו על מהלך דומה בעולם, ביניהן T-Mobile, AT&T, Verizon, Vodafone וענקיות תקשורת נוספות. כפי הנהוג בשוק הסלולר העולמי וכאבולוציה טבעית, רשתות הדור ה-5 מתבססות בשלב ראשון על ליבת דור 4, כשהשלב השני והמשלים הוא הקמת רשת מבוססת ליבה עצמאית 'Standalone'. הקמת הרשת תארך כשנה וחצי תוך השקעה של עשרות מיליוני שקלים, כאשר שיתוף הפעולה בין פרטנר לאריקסון ימשך 5 שנים. 
פרטנר מחזיקה כיום בפריסת הדור ה-5 הגיאוגרפית הרחבה בישראל. כחברת תשתיות המובילה קידמה וחדשנות, רואה פרטנר בשדרוג הרשת תנאי הכרחי כחלק מהשירות וחווית המשתמש אותם היא מעניקה ללקוחותיה. כמו כן, הרשת החדשה תאפשר לחזק בישראל מגמות IoT עולמיות כמו מכוניות אוטונומיות, רובוטיקה תעשייתית, רפואה מרחוק, חווית גיימינג ועוד. זאת, במקביל למימוש הזדמנויות עסקיות ומסחריות חדשות, על ידי התאמת הרשת לאופי ארגון ומשימותיו.
מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי: "אנחנו גאים להוביל את מהפכת הדור ה-5 בישראל ולהיות בחזית החדשנות העולמית. נמשיך להשקיע בתשתיות איכותיות ושירות מצוין על מנת להעניק ללקוחות שלנו יותר ערך"
סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, יגאל גלעדי: "חתימת העסקה עם אריקסון מממשת את האסטרטגיה של פרטנר – להיות חוד החנית בתחום תשתיות התקשורת בישראל. הרשת החדשה תפתח בפנינו עולם חדש של הזדמנויות ושיתופי פעולה מגוונים".
מנכ"ל אריקסון ישראל, אלון ברמן: "אני שמח וגאה שזכינו מחדש באמון של פרטנר. אריקסון מביאה לישראל את טכנולוגית ה-G5 המובילה בעולם, תשתית תקשורת מתקדמת מבוססת ענן שתאפשר שיפור בחוויית הלקוח וחדשנות ביישום מגוון שירותים חדשים".
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים