Telecom News - יש נשים מעוררות השראה ומובילות סטארטאפים גם בראשון לציון

יש נשים מעוררות השראה ומובילות סטארטאפים גם בראשון לציון

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יש נשים מעוררות השראה ומובילות סטארטאפים גם בראשון לציון
קהילת RishonTech חושפת מנכ"ליות - יזמיות היכולות לשמש כ-Role Model והן מוכיחות, שאין "תקרת זכוכית" לנשים ובמיוחד בעולם היזמות, גיוס ההון והטכנולוגיה. האם יש הבדלים בין יזמות גברית ליזמות נשית בישראל ובין מפתחים ומתכנתים גברים ונשים?
מאת: אבי וייס, 28.1.17, 19:04רוני קום

את קהילת היזמות והייטק של ראשון לציון, שהקימו רוני קום (בתמונה משמאל) ודניאל שרעביחשפנו לראשונה כאן.

כיום, זו 
קהילה המונה כבר מעל ל-500 חברים, והמפגש העשירי של הקהילה התקיים ב"מוזיאון ראשון לציון" תחת הכותרת: "נשים מעוררות השראה", בהשתתפות של מעל ל-90 יזמים ויזמיות, משקיעים ומנטורים. הנחה וסייע בהפקת האירוע - אורי סער (בתמונה למטה משמאל, מנהל התפעול והאירועים של הקהילה). 

דניאל שרעבי
דניאל שרעבי (בתמונה משמאל): "אנו שמחים לראות, שהקהילה שלנו גדלה במהירות ואנו מרחיבים את הפעילות בכל הכיוונים, במיוחד על רקע השת"פ המתפתח שלנו עם עיריית ראשון לציון.

זאת, מתוך מטרה לתת במה לקידום יזמות בקרב צעירים, חיילים משוחררים, וקהילות, שאנו מעוניינים לקדם, דוגמת נשים, שתהיינה במוקד הערב הזה.

ב-30.1.17 נבצע פעילות נוספת ואני מזמינה את הקהילה להירשם לאירוע ,שנועד למצוא מתכונים להצלחת יזמים, גם אם הם נכשלים".

דורון אוזן, (בתמונה משמאל), משנה לראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עיריית ראשון לציון: "תודתי לחברי מועצת העיר ולבעלי התפקידים האחרים, שהגיעו לאירוע של Rishon Tech, כי התחברנו לקהילה הזו.

הקמתי את יחידת הצעירים ונוער ב-2010 וזו יחידה פורצת דרך, שגדלה משנה לשנה, ופונה גם לאוכלוסיות, שלא קיבלו התייחסות מיוחדת קודם, דוגמת חיילים וסטודנטים. 

אני שמח להשתתף בפעילות קהילת ראשון-טק וזו הסיבה, שהתחלנו עם פעילות של שישי בחלל עבודה פתוח, שבו היזמים הצעירים של הקהילה מוזמנים להשתמש ללא עלות בחלל שלנו ולפתח. אני בטוח, שנעשה עוד יוזמות לטובת עולם היזמות בראשון לציון ונשאף, שיחידת הצעירים תמוקם במקום גדול יותר בגלל גידול נפח הפעילות והביקוש. הנושא של עידוד נשים יזמיות הוא חלק מהמטרות, שהצבנו בפנינו, ונמשיך לשתף פעולה עם הקהילה גם בתחום הזה". 

לימור
לימור גורגור, (בתמונה משמאל), חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק קידום מעמד הנשים ושיוויון מגדרי בעיריית ראשון לציון: "אני מעוניינת לציין כאן את רשת הנשים של ראשון לציון, שהן חלק מההתפתחות ההיסטורית, שהנשים עומדות כבר כאן במרכז הבמה.

זו הסיבה, שאנו מעודדים את הקהילה של ראשון לציון, שתומכת בנשים גם בעולם היזמות.

אנו נשמיע את קולנו ונעודד חברה שיוויונית יותר לנו לבני המשפחה שלנו.

אנו מדברות כיום בעיקר על שיוויון הזדמנויות.

אני קוראת ליזמיות של ראשון לציון להצטרף ל"רשת נשים", כי ביחד אנו יכולות להצליח ולהשיג את המטרות המשותפות לכולנו".

נסטיה אוצקובסקי, (בתמונה משמאל), יזמת ומנכ"לית "
אליסקוד בנות לומדות תכנות": "מתוך היכרות מה קורה בעולם ההייטק הישראלי, יזמתי מערכת לפיתוח ושילוב טכנולוגי של נשים צעירות ובמיוחד ילדות בעולם התכנות. כיום, כ-30% מהעובדים בהייטק הן נשים. אולם, רק 1נסטיה5% מהיזמיות הן נשים. 17% מהמתכנתים הם נשים. התחלנו ביוזמה שלנו כמעט מאפס אבל זה עדיין לא מספק.

חשבתי, שאפשר לשנות את המיתוג של תחום התכנות בעיני בנות צעירות. למה רק 17% מהמתכנתים בארץ הן נשים? זה התחום היחיד בעולם המחשוב, שהיה בו מהפך. בעבר, בתחילת הדרך של עולם התכנות, הרוב היו נשים והיום הרוב הם גברים. המהפך קרה לדעתי בשנות ה-80, עם כניסת המחשבים האישיים לבתים, שזה הפך לצעצוע של גברים. 

כך, בעיות של מיתוג המקצוע ובעיית הפחד של נשים מטעויות ומכישלון, השפיע בעשורים האחרונים על אי כניסה של נשים לעולם התכנות. הפתרון שלנו כולל: 1) יצירת אמונה פנימית בנשים, שהן יכולות להצליח בתחום. 2) עידוד התמדה. 3) הקמת קהילה תומכת.

יצאתי לדרך בנושא הזה עם שת"פ של המון ארגונים, והתחלנו להיכנס לבתי הספר, לקבוצת הבנות בגילאי 9 עד 12. אחרי שנת פעילות ראשונה, יש לנו כבר 12 מרכזי פעילות עם כ-250 ילדות, שמקבלות ליווי מ-9 מדריכות, 2 מורות ו-12 מהנדסות תוכנה. התחלנו בפעילות ב-4 ערים והפעילות שלנו כוללת: סדנאות, קורסים, לימודים, סיורים והדרכה פרטנית. אני משוכנעת, שהתחלנו ברגל ימין ונפתח את הפרויקט הזה לכל הארץ". 

אנה ליפשיץ אגמון, (בת
אנה ליפשיץ אגמוןמונה משמאל), CTO ומייסדת Trailquest: "אני תמיד אומרת, שאני אימא ל-4: 3 ילדים וסטארטאפ. כשיצאתי לדרך היזמות לפני שנים, הייתי כמעט לבד. אבל היום אני מרגישה, שזה החל להשתנות.

הסטארטאפ הראשון שלי היה בצבא, בחיל-הים. הייתי ביחידת הפיתוח של חיל-הים ופיתחנו יישומים לכל החייל. הייתי שם 7 שנים וניהלתי צוות של כ-20 איש. אחרי כן הצטרפתי לסטארטאפ כדי לפתח מוצר מאפס. אני רואה אתגר כשיש לי יכולת לפתח מוצר מאפס. 

לפי מה שאני רואה וגם מעדות אישית שלי על עצמי, אני רואה שכל מתכנת הוא פחדן, ונשים הן הפחדניות הכי גדולות. אולם, חשוב להתמודד עם הפחדים, כי בלי זה את לא יכולה לפתח והפיתוח כרוך בכך, שכל הזמן תשני את מה שאת מפתחת. כל מפתח חי כל הזמן באי ודאות. זה המקצוע שלנו.

על זה יש את המצב הטבעי של התפתחות כל סטארטאפ, שזה "רכבת הרים". בחברת הסטארטאפ האזרחית הראשונה שלי, פאנאיה שמה, היה אקזיט ונרכשנו ע"י חברה הודית. אחרי זה התחלתי את כל הדרך ממש מהתחלה, ביוזמה חדשה כמייסדת משותפת. מצאתי שותף והחלטתי להיות שוב מנהלת פיתוח, וזה היה ממש בחופשת לידה שלי. האתגר לפתח משהו מאפס היה חזק ומכריע עבורי.

אני מאמינה בדרך החדשה שלנו, יוזמה, שנועדה לחבר אנשים, גם שלא מכירים זה את זה, על בסיס ענין, מיקום ועוד, תוך שמירה מלאה על הפרטיות. כיום זה פתרון, שפורח ועולה, לאחר שביצענו כמה תפניות בפיתוח ובמודל הגישה לשוק ולמשתמשים.

 המשפחה שלי זה מה שמחזיק אותי ונותן לי ליצור ולחזור כל הזמן ולפתח מוצר מאפס. זה אתגר מרתק ומאוד תובעני".


התקיים פאנל של נשים יזמיות ומנהלות בהנחייתה של דניאל אופק. דניאל היא יזמת בעלת רקע עשיר בעשייה חברתית. מצוות ההקמה שלGivem  ללא כוונות רווח להצלת חיים באמצעות מוצרים המיוצרים במקום שבו נמצא הצורך. פועלים במדינות עולם שלישי. הצילו למעלה מ-4500 ילדים ממוות מתת תזונה. וממשיכים לפעול בשקיפות, ביעילות ובהעצמת הכלכלה המקומית.

דניאל אופק: "כשאני נכנסתי לעולם היזמות לפני כשמונה שנים, לא היו נשים סביב השולחן. אין ספק שאנחנו ממש עכשיו עושות היסטוריה..."

אורנית דוויק מיזל, (בתמונהאורנית דוויק מיזל משמאל), מייסדת ו-CTO, מיזם Sunbit: "המיזם, שכרגע אני מובילה, משנה את שיטת התשלומים בכרטיסי אשראי הקיימת בעולם, כך ששהשיטה תהיה כמו מה שיש בישראל. הגעתי לעולם תכנות והיזמות במקרה, תוך כדי לימודים בטכניון. תמיד הייתי מוקפת גברים, כי הם שולטים בעולם בו אני נמצאת.

אולם, בעיני, נושא המגדר מעולם לא היה נושא משמעותי. האמנתי מהתחלה, שעבודה קשה וכישורים הם הקובעים את ההצלחה האישית.

אנו שנה אחרי השקת המוצר, שפיתחנו אותו בגישת ה-Lean Startup, ויש לנו כבר אלפי לקוחות, שמשתמשים ומשלמים.

מהניסיון שלי, גיבוש צוות, שמסוגל להוציא לפועל משימות, זה מה שמוביל להצלחה וזה מה שמביא את האימפקט לשוק. לכן, אצלנו אנו פועלים ליצירת חברה, שיש בה עידוד של המצוינות הטכנולוגית ושאנשים יאהבו להגיע לעבודה ולפתח".

ליאת הדר שרביט, (בליאת הדר שרביטתמונה משמאל), מייסדת ומנכ"לית Vidvit: "אנו עוסקים בתחום, שאפשר לכנות אותו: "הרס עולם האמנות". אנו מנגישים אמנות דיגיטלית במקום לרכוש דברי אמנות דוגמת ציורים, ויש לנו כבר עשרות לקוחות גדולים משלמים.

אני הגעתי ליזמות אחרי גיל 40, כאשר החלטתי, שאני חייבת להקים חברה משל עצמי. קיבלתי המון עזרה, הצלחתי לגייס והקמתי סטארטאפ, שנמצא בתחילת דרכו, עם פוטנציאל צמיחה עצום. הקמת הסטארטאפ זו חוויה מעצימה ואני מאושרת, שבחרתי בדרך הזו.

אני ממליצה ליזמים וליזמיות להיכנס לאקסלרטורים, כי יש שם מנטורים טובים ואפשר ללמוד מהם המון. אסור להתבייש מלבקש עזרה ממי שכבר התנסה ביזמות. חשוב, שהרעיון של היזם יקבל חשיפה. אין מצב, שיגנבו רעיון. הדבר החשוב זה יכולת הביצוע ולכן חשובה עבודת צוות. רעיונות כל הזמן מתפתחים בעבודות צוות. זה המפתח ליזמות מוצלחת".

עדי זמיר, (בתמונה עדי זמירמשמאל), מנכ"לית Emerald: "התחלתי את הדרך כמורה ומשם הלכתי לעולם ההייטק, לנס טכנולוגיות. שם ראיתי, שאני מצליחה כמנהלת והתקדמתי די מהר.

כיום אני מנכ"לית של אמרלד, שמפתחת יכולת זיהוי מוקדם של סרטן העור על סמך צילום, שיכול להתבצע גם מהסמארטפון. 

אני מאמינה, שאסור לפחד. יזם צריך להתגבר על הפחדים שלו. הכישלונות יכולים להיות בסיס להמשך, עד שמגיעים להצלחה"

בתמונה (מימין): רוני קום, דניאל אופק, דניאל שרעבי, אורי סער:
צוות ראשון טק

בתמונה (מימין): דניאל אופקאורנית דוויק מיזל, ליאת הדר שרביט, עדי זמיר:
פאנל הנשים



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים