כחמישית מבעלי הסמארטפונים בישראל רכשו לפחות מוצר או שירות אחד באמצעותו מדי חודש

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> כחמישית מבעלי הסמארטפונים בישראל רכשו לפחות מוצר או שירות אחד באמצעותו מדי חודש
כחמישית מבעלי הסמארטפונים בישראל רכשו לפחות מוצר או שירות אחד באמצעותו מדי חודש
מאת: מערכת Telecom News, 15.4.13, 19:10סמארטפון
 
תשלום על חניה, רכישת קופונים והזמנת כרטיסי קולנוע הם השירותים הפופולאריים ביותר לתשלום מהנייד. מחיר נמוך יותר באופציה הסלולרית יביא לעליה ברכישות – כך טוענים מרבית הנשאלים.
 
63.4% מבעלי הסמארטפון הישראלים ביצעו במהלך החצי השנה האחרונה לפחות רכישה אחת באמצעות מכשיר הסלולר שלהם, כאשר כחמישית (19.4%) מהם ביצעו יותר מ-7 עסקאות רכישה שכאלה, כלומר לפחות רכישה אחת בחודש - כך עולה מסקר מיוחד שקיימה בישראל חברת מסטרקארד באמצעות TRI מחקרים אסטרטגיים.

"רכישה סלולרית" הוגדרה בסקר זה כשימוש במכשיר הסלולר לביצוע רכישת מוצר או שירות שלא באמצעות מענה אנושי קולי, אלא באמצעות אפליקציה, אתר המותאם לגלישה סלולרית, או שירות ממוחשב אחר. הסקר בוצע רק בקרב בעלי סמארטפונים.

 
קבוצת גיל שיעור המשיבים שביצעו לפחות רכישה אחת במהלך חצי השנה האחרונה
18-24 66.3%
25-34 76.4%
35-44 67.7%
45-54 54.6%
55-64 61.4%
65+ 39%
כלל המשיבים 63.4%
 
 
היקף הרכישות במהלך חצי השנה האחרונה שיעור הרוכשים מבין אלו שביצעו לפחות רכישה אחת בחצי השנה האחרונה
1-2 35%
3-4 34.1%
5-6 11.6
7 ומעלה 19.4%
 
הסקר בוצע לקראת "יום החדשנות בתשלומים אלקטרוניים" שקיימה מסטרקארד בשבוע שעבר בישראל, ובמסגרתו הגיע לישראל גארי ליונס, האחראי על החדשנות במסטרקארד, המשמש  גם כמנהל פעילות המחקר והפיתוח בחברה העולמית. בעת שהותו בישראל נפגש ליונס עם נציגי הבנקים וחברות המנפיקות כרטיסי אשראי, והשתתף באירוע שאורגן על יד האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), בו נפגש עם חברות סטארט אפ העוסקות בפיתוח מוצרים בעולמות התשלומים אלקטרוניים, ומשקיעים פרטיים התרים אחר השקעות בענף.
 
ממצאים נוספים מהסקר:
  • המובילים באימוץ אפשרויות הרכישה הניידות מצויים בקבוצת הגיל 25-34, כאשר 76.4% מהם הצהירו כי ביצעו לפחות רכישה אחת באמצעות המכשיר הנייד בתקופה זו. יצויין כי למרות שבעלי מכשיר נייד בגילאי 65 ומעלה הינם המאמצים המאוחרים ביותר של שיטת רכישה זו, 39% מהם הצהירו כי השתמשו במכשיר הנייד על מנת לבצע רכישה, שיעור המהווה הוכחה לכך ששיטת רכישה זו נחשבת לידידותית גם בקרב משתמשים מבוגרים מאוד.
  • השירות הפופולארי ביותר לתשלום באמצעות הסלולר הינו חניה – כ-58.1% מהמשלמים בסלולר באמצעות הסמארטפון משלמים על חניה באמצעותו (36.8% מתוך כלל האוכלוסיה, הכוללת גם את אלו שאינם משלמים בסלולר כלל). גילאי 45-54 ו-65 ומעלה הינם המשתמשים הרבים ביותר בתשלום סלולרי על חניה.
  • שירותים פופולאריים נוספים לתשלום בסלולר: כ-51.3% ממשתמשי הרכישות בסלולר קונים קופונים (32.5% מכלל האוכלוסיה), 39.4% רוכשים כרטיסי קולנוע (25% מכלל האוכלוסיה), ו-27.8% רוכשים תוכן דיגיטלי (17.6% מכלל האוכלוסיה).*
  • כ-27.5% מאלו שלא ביצעו לפחות שלוש רכישות במהלך חצי השנה האחרונה באמצעות הסמארטפון שלהם מציינים כי הסיבה לכך היא שלדבריהם "אין להם סיבה לבצע רכישה בשיטה זו". כ-25.8% מאלו שלא ביצעו רכישה חוששים מפגיעה בפרטיותם. סיבות נוספות לאי ביצוע רכישה סלולרית: "התהליך מסובך מדי" (11.2% מאלו שלא ביצעו רכישה), "המחיר אינו אטרקטיבי מספיק" (6.4%), "מעדיפים לבצע הרכישה במחשב" (5.8%) ו"תהליך הרכישה בנייד אינו אמין" (5.4%).*
  • כיצד יכולים ספקי המוצרים או השירותים לשכנע יותר קונים לבצע רכישות בסלולר? 72.3% מהנסקרים ציינו כי שיפור ידידותיות השימוש של האתר או האפליקציה הסלולרית תגרום להם לבצע רכישות שכאלה. 63.4% ציינו כי מהירות התהליך חשובה להם, 59% טענו כי הימצאות המוצר במלאי תגרום להם לבצע את הרכישה, ו-58% טענו כי קבלת משוב מיידי על הצלחת או כישלון העסקה מהווה גורם חשוב בהחלטתם לבצע רכישות בסלולר. רק 27.5% מהנסקרים הגדירו את היכולת לצ'טט עם איש מכירות או לקוח אחר כנושא מהותי עבורם בחווית הרכישה הסלולרית.
  • 78.2% מהנסקרים טענו כי יעדיפו לרכוש את המוצר או השירות דווקא באמצעות המכשיר הנייד באם רכישה שכזו תגלם הנחה לעומת המחיר באפשרויות רכישה אחרות. 42% ציינו כי הגדלת היצע המוצרים הניתנים לרכישה באמצעות המכשירים הניידים יגרום להגדלת השימוש באמצעי רכישה זה, ושיעור זהה של נסקרים ציין כי היכולת לקבל משוב מיידי על כדאיות הרכישה (לדוגמא באמצעות שילוב מנוע השוואת מחירים באתר או האפליקציה הסלולרייים) יגדיל את הסיכוי לביצוע רכישות באמצעות המכשיר הנייד.
דניאל כהן, מנהל פעילות מסטרקארד בישראל: "ממצאי הסקר מוכיחים את מה שכמעט כולנו מרגישים בשטח – בעלי הסמארטפונים הישראלים מתחילים לאמץ את המכשיר הסלולרי כפלטפורמה לביצוע תשלומים. לא כל מוצר או שירות מתאים למכירה גם באמצעות הסמארטפון באותה הדרך, ועל העסקים לבחון כיצד מאפשר המכשיר הנייד לשרת את הלקוח טוב יותר – באמצעות מתן הצעות רלוונטיות למיקומו, שימוש במצלמה על מנת לבצע השוואת מחירים, וכדומה -  על מנת להפוך את הרכישה בסלולר לטבעית ומשתלמת יותר (בחיסכון בכסף או בזמן) למוצרים רלוונטיים". 

*לנסקרים הותר לבחור יותר מתשובה אחת.

הסקר בוצע בחודש אפריל 2013 בידי חברת TRI מחקרים אסטרטגיים באמצעות משאל אינטרנטי בקרב 505 משתתפים מהאוכלוסיה היהודית מעל גיל 18, המחזיקים בסמארטפונים. טווח הטעות המקסימלי: +/-4.5%.
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  

17-21/11/19 - Oracle Week 

3/12/19 - ועידת ההייטק החרדי 2019  

4/12/19 -  GO Mobile #8 

11/12/19 - Next Case  

12/2/20 - Teleco 2020

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן






 
זרקור חברות
 
פורטינט
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים