לאומי קארד מביאה את טרנד ה"מִשְׂחוּק" (Gamification) לעולם הפיננסים

דף הבית >> צרכנות >> חדשות הצרכנות >> לאומי קארד מביאה את טרנד ה"מִשְׂחוּק" (Gamification) לעולם הפיננסים
לאומי קארד מביאה את טרנד ה"מִשְׂחוּק" (Gamification) לעולם הפיננסים
מאת: מערכת Telecom News, 30.7.13, 13:00פייסבוק

משיקה זירה חדשנית בפייסבוק המאפשרת צבירת "פלוסים" על בסיס השתתפות באתגרים ומשימות והמרתם בהטבות בחנות וירטואלית.
 
ה"מִשְׂחוּק" הוא טרנד חם בקרב ארגונים ומותגים בינלאומיים, אשר הבינו כי תקשור עם עובדים ולקוחות באמצעים של משחק, בסביבה שאינה משחקית במהותה, יוצר דיאלוג פורה וחיבור חזק למותג
 
חברת לאומי קארד מודיעה היום (ג') על כניסתה לתחום ה"מִשְׂחוּק" (Gamification) העסקי, שפירושו פנייה באמצעות מאפיינים דמויי משחקים (אתגרים, רמות, לוח תוצאות ופרסים) להעברת תכנים ויצירת מעורבות. החברה משיקה את "ערוץ הפינוקים של לאומי קארד" - זירת פייסבוק חדשנית המאפשרת צבירת הטבות באמצעות משימות ופעילויות מתמשכות. הקמת הזירה והפעלתה נעשות בשיתוף פעולה עם הסטארט אפ הישראלי קיומרס (Qmerce), שפיתח פתרון ראשון מסוגו עבור לאומי קארד.
 
הזירה החדשה מספקת ללקוחות החברה מפגש וירטואלי קבוע, חי ותוסס, אשר מספק להם מידע אודות מוצרים ושירותים חדשים, ומאפשר לחברה להבין את צרכיהם, תוך שהיא מעניקה להם הטבות ומתנות עבור השתתפותם. למעשה, מגבירה הזירה את היבט ה- Social Loyalty (נאמנות לקוח בזירה החברתית) של הפעילות השיווקית, באמצעות האינטראקציה ארוכת הטווח ובעלת האופי המשחקי והמתגמל.
 
הזירה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית, שפותחה בשיתוף עם קיומרס, ומאפשרת לייבא לזירה האינטראקטיבית את כל פעילויותיה של לאומי קארד, מכל הרשתות החברתיות והפלטפורמות שבהן היא פעילה, ולהציג אותן באופן פעיל ונגיש. הגולשים בזירה צוברים "פלוסים", באמצעות שיתוף תכנים והשתתפות במגוון משחקי רשת, ואותם הם יכולים להמיר בחנות וירטואלית למתנות והטבות שונות מעולם הפינוקים של לאומי קארד (כמו למשל ארוחות בוקר זוגיות, כרטיסים לסרטים והופעות, טיפולי ספא ועוד). זאת, ללא כל מחויבות לביצוע עסקאות בכרטיס האשראי.
 
בין הפעילויות שמציעה הזירה: משימות חברתיות (כדוגמת "שתף את סרטון הוידיאו החדש שלנו עם הטיימליין שלך" או "כתוב ביקורת למוצר שלנו ושתף"), תחרויות שונות (העלאת תמונות/וידאו או כל תוכן אחר שהמשתמש יוצר ומעלה לערוץ) וטורנירים רבי-משתמשים של משחקי מחשב ממותגים (משחקי פלאש מוכרים, כגון- באבלס, פאקמן וטטריס, אשר עברו מיתוג מחדש).
 
ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק בלאומי קארד אמרה היום: "הוכח במחקרים בינלאומיים, כי שימוש ב- Gamification כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של ארגונים, מסייע בהגדלת הטראפיק בערוצים הדיגיטליים, בגיוס לקוחות חדשים ובהעמקת הקשר עם לקוחות קיימים. חברות פיננסיות מובילות בעולם, בהן ברקליס ובנק BBVA הספרדי, החלו להטמיע מאפיינים משחקיים בערוצי המדיה שלהן, ואנו שמחים להיות הראשונים שמביאים את הגישה החדשה הזו לצרכן הישראלי".  

בלאומי קארד מעריכים, בהתבסס על מחקרים מקדימים שערכה החברה, כי טווח הגילאים של הלקוחות הצפויים להשתתף בפעילויות הזירה החדשה יעמוד על 20-35, קבוצת גילאים המאופיינת במעורבות פעילה ברשתות החברתיות.
 
* על פי חברת המחקר גרטנר (Gartner), מגמת ה- Gamification תופסת תאוצה בשנים האחרונות. עד 2015 יותר מ- 50% מהארגונים הגדולים בעולם ישלבו "משחוק" בתהליכי הפעילות בחברה. הטכניקה, שכוללת שימוש במנגנוני משחק בהקשרים שאינם מעולמות המשחק, היא כלי עוצמתי להגברת מעורבות של עובדים, לקוחות והציבור, ליצירת שינוי התנהגותי, פיתוח יכולות ועידוד חדשנות. כיום, הטכניקה מיושמת בחברות ברחבי העולם בעיקר למטרות פנים-ארגוניות של עידוד יצירתיות והגברת תחושת השייכות והמוטיבציה של העובדים, אך בגרטנר מעריכים, כי עד 2016 תהווה המִשְׂחוּק מרכיב חיוני למותגים ולקמעונאים בשיווק ובנאמנות לקוחות.
 


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

16-19/9/19 - DLD Tel Aviv Digital Conference 2019 

23/9/19 - FoodTech IL 2019  

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  
 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למאי 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

השוק הקווי לקראת דעיכה ויצירת מונופול חדש (סלקום) על חורבות בזק והוט - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן
 
זרקור חברות
 
PIXABAY
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים