למה צריך "ערוצי הפצה" בעידן שירותי הענן והווירטואליזציה?

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> למה צריך "ערוצי הפצה" בעידן שירותי הענן והווירטואליזציה?
למה צריך "ערוצי הפצה" בעידן שירותי הענן והווירטואליזציה?
מאת: אבי וייס, 21.4.14, 20:40מנכ"ל C-Data
 
המעבר לשירותי ענן עשה רק טוב לחברת ,C-Data שהיא (לדבריה) ערוץ ההפצה הגדול בישראל למוצרי ופתרונות מחשוב מכל סוג, גם אלה של אפל ו-VMware.
 
"העיקרון המרכזי שלנו הוא עיקרון ה-Next Day. אנו מתחייבים להביא כל מוצר ביום שלמחרת ההזמנה לכל מקום בארץ. יש מוצרים המסופקים באותו היום", מתאר זאב רוזנקרנץ, סגן נשיא, C-Data. "רוב החברות הגדולות בעולם אינן מוכנות, בכל תנאי, למכור ישירות ללקוחות הקצה. הן מעוניינות בתצורה הזו, שאנו מספקים, שמבטיחה להן מקסימום פריסה ונוכחות בשוק".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם זאב רוזנקרנץ (בתמונה), בנוכחות טלי חלפון, מנהלת חטיבת אפל ב-C-Data (השניים נחשפו בבלעדיות כאן, בנושא ייבוא האייפון של אפל לישראל), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של "ערוצי הפצה" מצליחים למגזר העסקי בישראל, לרבות ברמת ה-SMB\SME.
 
שאלה: למה צריך "ערוצי הפצה"?
זאב רוזנקרנץ: "אנחנו קיימים כבר 11 שנה בשוק הישראלי. התחלנו כמפיץ של HP ועם הזמן התחלנו להתקדם ולהצליח והתווספו לרשימה שלנו חברות רבות כמו: דל, אסוס, מיקרוסופט, סימנטק ולאחרונה VMware ו-EMC. במקביל' פתחנו חטיבת אבטחת מידע המפיצה, בין היתר, את צ'קפוינט, מק'אפי ו-F5. לפני כ- 3 חודשים התחלנו להפיץ את מוצרי אפל בישראל. זה היה אחרי מו"מ מאוד אינטנסיבי ויסודי.
 
הבאנו גישה חדשה, שנדרשה לשוק הישראלי, כמו שקיים בעולם. מכירה ישירה ללקוחות זה דבר שונה לגמרי עבור יצרן של מוצרים ופתרונות העובד מול חברת הפצה, שמבצעת עבורו את העבודה והתמיכה מול המשווקים.
 
אם תדבר עם גופים גדולים, הספקים הגדולים של מערכות תוכנה וחומרה בעולם תראה, שהם לא יודעים איך למכור את הפתרון שלהם לכל לקוח קצה. כדי להגיע לכל רוחב השוק הם רוצים וצריכים לעבור דרך ערוצי הפצה. בדרך הזו חברות, שהן ערוצי הפצה, עומדות מול המשווקים, שמפיצים את הפתרון לרשתות ולחנויות הקצה והם אלו שמוכרים ללקוח הסופי. רק כך אפשר לכסות את כל המדינה.
 
בנוסף, המפיץ הוא זה המחזיק את המלאי בארץ, דואג לרענן אותו ולשנע את הסחורה למקום בו היא נדרשת בכל נקודה בארץ. זאת, במהירות הגדולה ביותר האפשרית".
 
שאלה: ממה מורכבת רשת ההפצה שלכם?
תשובה: "בעולם המחשוב הישראלי פועלים לפחות 2,000 משווקים ואנו עובדים כמעט מול כולם. אנו מגיעים לכ-2,500 נקודות קצה ברחבי הארץ מסך של כ-3,000 נקודות קצה הקיימות בסך הכל בישראל בכל תחומי המחשוב. זה כולל את כל הספקטרום של השוק, החל מחנויות קטנות ברחוב ועד הרשתות הגדולות בקניונים. אנו מחוברים לכל דילר, לכל מתקין קטן או גדול ולכל מי שמוכר ומתקין מוצרי מחשוב ותקשורת בישראל. בנוסף, אנו מחוברים לחברות האינטגרציה הגדולות והפחות גדולות הרוכשות את המוצרים מאתנו. ברמת חברות האינטגרציה אנו מחוברים אל כולן.
 
את מלאכת ההפצה הזו מבצעים 74 עובדים. אנו נמצאים בשלבי גידול בגלל הרחבת סל המוצרים. כפי שציינתי, אך לאחרונה התחלנו להפיץ את מוצרי אפל ואת הפתרונות של VMware ו-EMC וכבר יש לנו הצלחות בתחומים הללו".  
 
שאלה: למה בעידן "שירותי הענן" עדיין צריך ערוצי הפצה פיזיים?
תשובה: "גם בעידן שירותי הענן צריך לרכוש ציוד וצריך לרכוש קופסאות של מוצרי תוכנה או חומרה. בגלל שאתה לא יכול לקנות את המוצרים ישירות מהספק, אתה נזקק לערוצי ההפצה כדי שהמוצר יגיע אליך פיזית.
 
כל ספקי הענן בישראל רוכשים את הציוד שלהם והתוכנות שלהם אצלנו. כי היצרן של הציוד לא מעוניין לעבוד ישירות מול הלקוח הסופי אלא רק דרך ערוצי ההפצה.
 
כיום, כולם עוברים לענן. זה לא מפחית מהעבודה שלנו. אם אתה מזמין בענן איזה מוצר, עדיין אתה מצפה, שהמוצר יגיע אליך ע"י שליח או בדואר. המפיץ הוא הזרוע השיווקית, זרוע המימון וזרוע ההפצה של היצרן, בנוסף ליכולת התמיכה המקצועית. בשביל זה אנחנו קיימים גם בעידן הענן.
 
אני יכול להבטיח לך, שלעולם לא נהיה מחוסרי עבודה. אני חוזה, שהיקף העבודה שלנו ילך ויגבר. כל מי שקונה באינטרנט, לא חשוב באיזה מקום הוא קנה זאת באינטרנט, מאחור יש מערכת הפצה המביאה לו את המוצר שקנה. הצינור הזה תמיד יהיה. המפיץ יכול להיות גם וירטואלי אם הרכישה היא של מוצר וירטואלי כמו תוכנה באינטרנט. היכולת לשנע ולהגיע ללקוח, זה הכוח הקיים מאחורי המפיץ. כל ספקי האינטרנט והאינטגרטורים הקיימים סביב האינטרנט לא יכולים לתפקד בלי המפיץ.
 
בעבר חשבה חברת אפל, שהיא יכולה למכור ישירות ללקוחות ע"י כך, שתפתח חנויות ממותגות שלה ובבעלותה במרכזי הערים המרכזיות. די מהר היא הבינה, שזה לא יעיל וזה לא מכסה את כל השוק. אי אפשר לפתוח חנות ממותגת בכל פינה. רוחב השוק של המפיץ הוא יתרון עצום, שהיא הבינה, שחשוב גם לה".
 
שאלה: מי קהלי המטרה להפצה שלכם?
תשובה: "אנו פונים בעיקר למגזר ה-SMB. זה מגזר, שאין לו גישה לענקים, שממנו הוא צורך את המוצרים והתוכנות הנדרשות לעסקים ולארגונים הבינוניים והקטנים. יש דרישה חזקה במגזר הזה למחשבים נייחים וניידים ותוכנות מכל סוג. לכן, פונים אלינו כשרוצים אספקה מהירה של מוצרים. אנו הכתובת כשרוצים מוצרים בבלעדיות.
 
אנו מאמינים בפריסה רחבה. זה מה שנותן את המענה לשוק הזה. משרד עורכי דין קטן או גדול לא ילך לחברת אינטגרציה גדולה, או לספק פתרונות גדול, כדי לחפש פתרונות לצרכים שלו. הם יעדיפו דילר קטן, או חנות קטנה, או ספק שירות קטן, שיענה על הצרכים שלהם בתחומי המחשוב וייתן להם שירות אישי. כך זה עובד וזו המציאות בשוק שלנו. הלקוחות הקטנים מחפשים נוחות, מחיר הוגן, שירות טוב ואספקה מהירה כמענה לכל צורך שעולה".  
 
שאלה: מה הערך, שאתה נותן לספקים שלך, היצרנים הגדולים?
תשובה: "כל יצרן רציני בונה או יוצר הסכמים עם מעבדות שירות כדי לתת שירות עבור המוצרים שלו. גם אפל, כשהחלה לעבוד אתנו, מינתה את DCS כספקי השירות למוצרים שלה.
 
מה שאנו עושים עבורם הוא, שאנו מייצרים את תעודת האחריות ללקוח ומספקים ללקוח את רמת השירות, שהיצרן העולמי מבטיח לו. אנו אלו הנמצאים בשטח ומגיבים לצרכים של הקונים. הקונים יודעים, שיש להם גב מקצוע, שיענה לכל השאלות שלהם. בנוסף, אנו מבצעים הדרכות ותמיכה טכנית לכל המשווקים שלנו, כדי שיוכלו לספק שירות טוב ומקצועי לקונים בכל פינה בארץ".
 
שאלה: איך לקוחות ה-SMB קיבלו את הפתרונות של EMC ו-,VMware שהתחלתם להפיץ, פתרונות, שהיו מוכרים קודם רק אצל העסקים והארגונים הגדולים?
תשובה: "אני חושב, שאנחנו לא מעריכים מספיק את השוק של ה-SMB הקיים בישראל. אני חושב, שהלקוחות שלנו מתוחכמים ומתקדמים. יש עדיין משווקים וספקים המתעסקים רק בברזלים ללא ערך מוסף. אולם, הרוב התקדמו לתחומים היותר מתוחכמים. כמעט כולם עוסקים כיום בתחומים היותר חכמים של עולם המחשוב, בתחומים של וירטואליזציה, עננים, סלולר, סייבר וניידות. אנו מכסים את כל רבדי השוק ורואים את ההתפתחות הזו.
 
היכולת החשובה ביותר שלנו היא להכניס במהירות מוצרים חדשים לשוק, מוצרים מתקדמים ביותר. החברות הגדולות דוגמת EMC ו-VMware חיפשו בישראל מפיץ אגרסיבי וזריז, שיוביל אותם מהר לתוך השוק של ה-SMB. הם בחרו בנו לאחר תהליך בדיקה יסודי. לכן, ההצלחה שלנו הגיעה כמעט מהיום הראשון, גם במוצרים הללו. זאת, כי יש לנו מגוון רחב של דילרים זריזים היודעים לשווק נכון את המוצרים הללו. בגלל המגוון הרחב של המוצרים, שיש לנו על המדף, אנו יכולים לספק מענה מהיר לכל צורך. לכן, לקוחות הקצה מקבלים אצלנו פתרון מיידי".
 
שאלה: למה שהדילרים יגלו נאמנות אליך, כשיש לא מעט מפיצים בישראל?
תשובה: "להערכתי, אנו חברת ההפצה הגדולה בישראל. הדילרים מגלים נאמנות, למרות התחרות בשוק, כי זה כדאי להם.
 
די ברור, שיש מקרים שדילר צריך לעבוד עם 2 ספקים, 2 ערוצי הפצה, כדי לענות על צרכים דחופים. לעיתים לספק אחד אין במלאי מספיק מוצרים מהסוג, שהוא צריך באופן דחוף. אולם, הניסיון שלי מראה, שהדילרים נותנים לנו עדיפות גם כשהם קשורים ב-2 מפיצים, כי זה טוב לכל הצדדים. אנו משקיעים בדילרים רבות וזה מוכיח את עצמו".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
זאב רוזנקרנץ: "החלומות שלי מתגשמים. חלמתי, שתהיה לנו חברה גדולה כמו שיש לנו היום וזה חלום שהתגשם. אני לא חשבתי, שנקבל את אפל כלקוח וזה חלום שהתגשם בהפתעה. כך קרה עם חברות ענק נוספות. כך, שהחלומות שלי מתגשמים, כי אנו עקביים בקו שלנו, קו המוביל להצלחה. אני שמח, שאני יכול כל בוקר לקום בריא ולצאת לעבודה, שאני אוהב וליהנות ממה שאני עושה".
 
C-Data



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

16-19/9/19 - DLD Tel Aviv Digital Conference 2019 

23/9/19 - FoodTech IL 2019  

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  
 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למאי 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

השוק הקווי לקראת דעיכה ויצירת מונופול חדש (סלקום) על חורבות בזק והוט - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן
 
זרקור חברות
 
PIXABAY
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים