לראשונה בסלולר: פלאפון השיקה שירות פתיחת קריאה לטכנאי מהבית
מאת:
מערכת Telecom News, 10.3.15, 18:40
השירות מאפשר קבלת טיפול ראשוני מידי בתקלות מכשיר וקביעת תור ללא המתנה במרכז השירות.
פלאפון השיקה לראשונה בסלולר שירות פתיחת קריאה לטכנאי מהבית. השירות החדש מיועד ללקוחות בעלי שירות תיקונים בפלאפון ומאפשר להם לפתוח קריאה ישירות ב
אתר החברה ולקבל תוך 3 שעות שיחה חוזרת מאיש תמיכה ממרכז השירות הסמוך למקום מגוריהם, שיסייע להם טלפונית באיתור וטיפול בתקלה.
במידה ומדובר בתקלה המצריכה הגעה ובדיקת המכשיר במרכז השירות, יקבע איש התמיכה עבור הלקוח תור והוא יתקבל במרכז השירות ללא המתנה, כאשר היסטוריית התקלה כבר רשומה לפני הנציג. השירות הוא ללא תשלום ובכפוף לשעות הפעילות במרכזי השירות.
שירות פתיחת קריאה לטכנאי מהבית חוסך זמן ומאפשר ללקוח לקבל פתרון מהיר לתקלות במכשירו. הלקוח ממלא באתר פלאפון טופס על סוג התקלה במכשירו כמו: האם המכשיר לא נדלק, קליטה, בעיה בצלצלן, במיקרופון, בעיית טעינה, תצוגה,
WIFI, חוסר תגובה במקשים, מסך שבור, השבתה ועוד. היתרון בשירות הוא, שבמידה והתקלה אינה נפתרת מרחוק, כאשר הלקוח מגיע למרכז השירות, הנציג המטפל כבר מכיר את המקרה והוא יכול לחסוך ללקוח זמני המתנה וזמני שירות ללא צורך במתן הסברים נוספים על מהות ואופי התקלה.
דגנית קרמר, (בתמונה), סמנכ"ל השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון: "הלקוחות היום יודעים להעריך שירות מהיר ונוח, כאשר הדיגיטל מהווה פלטפורמה אידיאלית ליצירת קשר ולניהול הדיאלוג עמם".
קרדיט צילום תמונה עליונה: יונתן בלום.