Telecom News - מהן 10 האפליקציות שכל משתמש בסמארטפון חייב שתהיינה לו על המכשיר?

מהן 10 האפליקציות שכל משתמש בסמארטפון חייב שתהיינה לו על המכשיר?

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> מהן 10 האפליקציות שכל משתמש בסמארטפון חייב שתהיינה לו על המכשיר?
מהן 10 האפליקציות שכל משתמש בסמאטרפון חייב שתהיינה לו על המכשיר?

מיכאל פנחסמאת: מיכאל פנחס, 04.08.13, 21:30
 
BYOD-Bring Your Own Device הפך מסלוגן למציאות חיים. מנהלים ועובדים משתמשים בסמארטפון שלהם בכל מקום, גם לצרכי העבודה. מהן 10 האפליקציות החיוניות, שכל משתמש בסמארטפון חייב שתהיינה לו על המכשיר?
 
עולם התקשורת העסקי נמצא בתזזית. עובדים ומנהלים בהיקפים גדלים והולכים מביאים מהבית טאבלטים וסמארטפונים, ומעוניינים להשתמש בהם גם בעבודה לצרכי העבודה וגם להשתמש ביישומים  המצויים בהם במהלך עבודתם. המערכות הישנות של מחשבי PC נראות לרבים מגושמות וחסרות תועלת. אפילו מחשבים ניידים, שנראים כיום כבדים, יצאו מהאופנה ומוחלפים בקצב גבוה ע"י טאבלטים ומחשבים ניידים מסוג 2in1 (שילוב של טאבלט ולפטופ).
 
חברות ועסקים רבים החליטו לשנות את צורת העבודה והרגלי העבודה של המנהלים והעובדים בארגונים ובעסקים עצמם, ובאלו שהם קשורים עמם. אי אפשר להמשיך להתעלם מכך, שגם הלקוחות החלו לעבוד אחרת ועברו לסמארטפונים וטאבלטים. הכיוון המסתמן: החלפת סביבת העבודה השולחנית של מחשב נייח ו\או נייד בטאבלט (או סמארטפון) מתקדם, שמופעל בענן פרטי, ציבורי או היברידי.
 
כניסת שירותי הענן מזעזעת את כל התפישות המוכרות של עולם המחשוב. תוך פחות מעשור, עקב התפשטות שירותי הענן לכל תחום מחשובי, נייח או נייד, הכוח והמבנה של חברות ה- ICT המובילות בעולם והרגלי העבודה ישתנו לגמרי. אנו כבר מצויים בתוך השינוי האדיר הזה.
 
די ברור, שהחיסכון, שמקורו בהפסקת רכישת ותחזוקת מחשבים נייחים או ניידים, מתקזז בחלקו מול ההוצאות הנלוות למעבר הטכנולוגי לענן ולניידות עסקית. אולם, מול זה, העסק מקבל: גמישות תפעולית שלא הייתה לו קודם, העלאת רמת השיתוף והפרודוקטיביות בארגון פנימה ומחוצה לו, יכולת עבודה בכל מקום וסביב השעון, ויכולות מתקדמות המספקות הזדמנויות עסקיות חדשות ומלהיבות. 
 
למרות המגוון הרחב של מערכות הפעלה וסביבות הפעלה השונות במכשירים, יש צורך שסביבת העבודה תוכל להפעיל את התכונות המתאימות לכל סביבה ולכל סוגי המכשירים, ששונים בגודלם ובתכונות שלהם. ברור לחלוטין, שהפתרון יכול להיות בענן, אליו ניגשים כל המכשירים, על מערכות ההפעלה השונות שלהם, באופן שקוף ופשוט להפעלה למשתמשי הקצה.
 
העולם הנייד מתכנס סביב שתי מערכות הפעלה מובילות: האנדרואיד של גוגל וה- iOS של אפל. מערכות הפעלה מתחרות דוגמת אלו של מיקרוסופט (חלונות 8) או בלקברי, נמצאות בשוליים ואינן מורגשות בשוק הישראלי. לכן, במאמר זה אתייחס רק ליישומים הקיימים עבור מערכות ההפעלה המובילות: למכשירי האנדרואיד (יש הרבה סוגי מכשירים), ולמכשירי האייפון והאייפד. 
 

מהן 10 האפליקציות שחובה שתהיינה בכל מכשיר נייד חכם של מנהלים, אנשי עסקים ועובדי היי-טק?

א. Waze. תוכנת הניווט החינמית הזו שייכת כיום לתאגיד גוגל, לאחר שצברה תאוצה מסחררת על כל סוגי המכשירים החכמים הניידים שיש בשוק. ל- Waze יש לא מעט מתחרות בתחום הניווט, אולם היא, ללא כל צל של ספק, יכולה לקבל את הכינוי "מלכת הדרכים והניווט". כל מי שהתנסה באפליקציה הזו לא מבין איך הסתדר קודם בלעדיה. השימוש בה מאפשר התניידות חלקה ומהירה מפגישה לפגישה וחסכון בזמן הלחוץ של איש העסקים.
 
ב. בזק Bphone. רוב העסקים בישראל מקבלים שירותי טלפוניה מבזק. היישום Bphone מבית בזק הוא היישום הנוח ביותר לחסוך בהוצאות התקשורת בארץ ובעולם. אפליקציית בזק לסמארטפון מאפשרת לדבר ולסמס מכל מקום בעולם בנדידה, באמצעות חיבור לאינטרנט אלחוטי, במחיר שיחת בזק בישראל. כך, שגם אם אנשי העסקים נמצאים בניו-יורק ומתקשרים לתל אביב הם משלמים עלות של שיחת בזק בארץ. דהיינו: חוסכים בגדול. מורידים את האפליקציה בחינם, מדברים מכל מקום בעולם ובארץ ומשלמים רק עד 15 אג'  לדקת שיחה (בהתאם למחיר קו הבזק בבית/עסק), מחיר שירד בקרוב עם הורדת הקש"ג הקווי. בנוסף, בגרסה המשפחתית, ניתן להפעיל את האופציה: כל המשפחה מדברת וחוסכת. ניתן להתקין את האפליקציה על עד 4 מכשירים שונים כשלוחה לקו הטלפון הביתי: סמארטפונים מסוג אפל, אנדרואיד, נוקיה, טאבלטים ומחשבים, כולם תומכים באפליקציה של בזק. ניתן לחייג גם בהעדר רשת אלחוטית זמינה: מתחברים ליעד המבוקש באמצעות "שיחת מפגש".
 
המתחרה הראשית היא Skype, אך היא אינה יכולה לספק את החיסכון הכספי שניתן להשיג בשימוש ב- Bphone.
 
ג. רשת חברתית LinkedIn. יש באינטרנט רשתות חברתיות רבות, המובילות הן פייסבוק וטוויטר. אך ללא ספק, לינקדאין היא הרשת החברתית המתאימה ביותר למנהלים, אנשי עסקים וכל מי שעובד ומשתמש בסמארטפון. זו רשת חברתית מצליחה עם מאות מיליוני חברים ברחבי העולם, מאות פורומים לדיונים מקצועיים בכל תחום, ועוד. הורדת האפליקציה בחינם הזו מובילה למערכת חשובה המשמשת גם כזירה למציאת עובדים, עבודה והזדמנויות עסקיות.
 
ד. חסכון בדלק – FullTank. אפליקציה חינמית זו היא חובה לכל עסק המעוניין לחסוך בהוצאות הדלק של בעלי הרכבים (בין אם הם של העסק או שהעסק משלם על הדלק). אפליקציית  FullTank  היא שירות של "צרכנות אנרגיה", שמאפשר לגולשים למצוא את תחנות הדלק הזולות ביותר. באפליקציה מנוע חיפוש להשוואת מחירי דלק, מידע אודות מבצעים והטבות, פירוט השירותים הניתנים בכל תחנה, כתבות וחדשות מתחום האנרגיה ועצות לחיסכון בהוצאות הדלק. בנוסף, ניתן לחשב את הוצאות הדלק באמצעות מחשבון עלויות נסיעה.
 
ה. קורא ברקוד QR Code: i-nigma. קריאת ברקוד מסוג QR-Code הפכה להכרח כדי לקבל מידע ושירותים במקומות רבים, בנוסף ליכולות בתחום ניהול מלאי, מחירונים וכיו"ב. יש יישומי QR-Code רבים בשוק, הטובה לדעתנו היא i-nigma, פרי פיתוח של חברת ההזנק הישראלית 3GVision.
 
ו. תרגום מהיר: Google Translate בעולם דינמי בו אנו חיים, הצורך לתקשר ברחבי העולם מחייב לדעת כמה שפות. יש בשוק יישומים רבים לתרגום, כמו בבילון או ITanslate – Free Translator & Dictionary. אולם, היישום של גוגל הוא נרחב, חינמי, תומך בזיהוי קולי ומאפשר שילוב קל ביישומים אחרים הקיימים בסמארטפון. לבעלי האייפונים: הגרסה לאייפון עובדת בדיוק כמו הגרסה לאנדרואיד. המערכת תומכת בתרגום בין כ- 60 שפות שונות במהירות ובקלות.
 
ז. מסרים מידיים: WhatsApp. עולם המסרונים – SMS היקר, האיטי והמיושן, מפנה את מקומות לעולם החברתי של מסרים מידיים משולב יכולות מתקדמות כגון: החלפת ושיתוף קבצים ותמונות, הודעות קבוצתיות ועוד. יש תוכנות מתחרות רבות בתחום, אולם WhatsApp היא הפופולרית ביותר והמומלצת לשימוש החלפת מסרים וקבצים עם כל אחד, בכל מקום ובל זמן.
 
ח. סריקת כרטיסי ביקור: CamCard. חלק בלתי נפרד מכל מפגש עסקי הוא החלפת כרטיסי ביקור. באמצעות אפליקציית CamCard סורקים במהירות את כרטיס הביקור והופכים אותו ל- Contact ברשימת אנשי הקשר. כך נחסך הצורך לטפל ידנית בכרטיסי ביקור מנייר וניתן להפוך אותם בקליק אחד לכרטיסי ביקור אלקטרוניים.
 
למתקדמים מומלץ להוסיף שימוש בכרטיסי ביקור אלקטרוניים: icon.me, יישום השוכן בענן וניתן לשילוב כל יישום עסקי בקלי קלות. במקום להחזיק כרטיס ביקור בנייר, מחזיקים כרטיס ביקור צבעוני והמעוצב על הסמארטפון. הכרטיס יכול להוות גם חתימה אלקטרונית של המחזיק בו וניתן להעברה בקלות רבה בין סמארטפונים.
 
ט. מציאת טקסי - GetTaxi. לא לכל אחד יש רכב ולא בכל מקום נוח להשתמש ברכב, במיוחד בכל הקשור לחנייה. זו האפליקציה הטובה ביותר לאיתור מהיר של טקסי פנוי במחיר אטרקטיבי. בניגוד לאפליקציה המתחרה – Taxi-to-Go, אפליקציית GetTaxi פועלת גם בערים רבות ברחבי העולם, כך שיכולה לשמש את המנהל \ העובד היוצא לחו"ל.
 
י. שיתוף וגיבוי קבצים בענן – SugarSync. בתחום הגיבוי ושיתוף קבצים בענן יש תחרות רבה וניתן למצוא כאן אפליקציות רבות וטובות דוגמת: Dropbox, Mega, Box, SkyDrive, Tresorit, Bezeq Free Cloud, Google Drive, iCloud ועוד. המלצתנו על היישום SugarSync נובעת מעושר התכונות של יישום זה, שמסנכרן בצורה המהירה והנוחה ביותר מבין כל האפליקציות בין מכשירי סמארטפון, טאבלטים, מחשבים נייחים וניידים, תחת כל מערכות ההפעלה ובכל תצורת חיבור.
 
למי שמהסס לגבות את קבציו בענן בחו"ל, מומלץ לבחור בענן המקומי של בזק: Bezeq Cloud המספק ללקוחות בזק גיבוי חינמי ללא הגבלה.
  
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, אוגוסט 2013.
מחבר המדריך לחיסכון  בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים
 
 
אפליקציות



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים