Telecom News - מה קורה במועצת הכבלים והלוויין ומדוע היו"ר עדיין על כיסאה?

מה קורה במועצת הכבלים והלוויין ומדוע היו"ר עדיין על כיסאה?

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> מה קורה במועצת הכבלים והלוויין ומדוע היו"ר עדיין על כיסאה?
חשיפת פרשה נסתרת נוספת במועצת הכבלים והלוויין (לאחר שחשפנו את הקלטת היו"ר ד"ר יפעת בן חי שגב ע"י אחד מחברי המועצה). כעת נחשף, שכלכלנית המועצה (ככל הנראה) התלוננה בנש"מ כנגד יו"ר המועצה. ואנו שואלים: למה השר לא פיטר אותה עד כה? עדכון חשוב בסוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 28.5.18, 08:00
ד"ר יפעת בן חי שגב
ניתוח בלעדי. מלאי השערוריות סביב מועצת הכבלים והלוויין לא נגמר. בהמשך יש לינקים למתעניינים, לכל המאמרים המרכזיים (יש עוד המון) המתארים בהרחבה את השערוריות המרכזיות של השנה האחרונה ומציגים את כל הנימוקים לשאלה, ששאלנו ולא נענתה עדיין: למה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי-שגב (בתמונה משמאל) עדיין יושבת על כיסאה?

זאת למרות, שהשר איוב קרא הבטיח מזמן, גם בדיון מתועד בכנסת, שהיא "תיעלם בקרוב" וש"אין לה זכות קיום".... כך, היא ממשיכה עם כל התנאים המפנקים הנלווים לתפקיד כזה (מעמד מקביל למנכ"ל). 

השערורייה הכי פיקנטית בשנה החולפת הייתה חשיפת "הקלטות הסתר", שערך חבר המועצה רועי הורוביץ ליו"ר, כמתואר בהרחבה במאמר: "בלעדי: חשיפת הקלטות יו"ר מועצת הכבלים והלוויין במכרז הפקת ערוץ הכנסת".

השערוריה החמורה של "מכרז הפקת ערוץ הכנסת" טרם נחקרה עד תומה, וזה בדיוק הרקע לשאלה, ששלחתי ביום 24.5.18 לצמרת משרד התקשורת:
"על פי הידוע לי, לאחרונה הגישה מנהלת אגף הכלכלה במועצה (מועצת הכבלים והלוויין) באמצעות עורך דין, תלונה לנציבות שירות המדינה נגד ד"ר יפעת בן חי שגב, לפיה זו פוגעת בה שלא כדין כתוצאה מכך, שהמתלוננת לא הסכימה לשתף עמה פעולה במכרז שידורי הכנסת (בו זכה ערוץ 20 והזכייה הזו בוטלה, לאחר סאגה די סוערת). 
התלונה הפכה לשיחת היום במועצה ובמשרד התקשורת, כשכולם מבינים את הפוטנציאל הנפיץ הקיים בתלונה, על רקע חקירת מבקר המדינה, ולכן גורמים במשרד מפעילים כעת לחצים על כלכלנית המועצה למשוך את מכתב התלונה מהנציבות, תמורת הפסקת ההתנכלות מצד ד"ר בן חי שגב. מנגד, גורמים אחרים במשרד סבורים, שהניסיונות לגרום למשיכת התלונה אינם ראויים והם נופלים בגדר "שיבוש חקירה" ועוד עבירות.
הייתכן?"

תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. אין מה להיות במתח. הסיכויים לקבל תגובה הם בגובה אפס (המדיניות הישנה של שמילה לא לענות לנו ולשאלותינו, כנראה ממשיכה - גם בלי שמילה בראש המשרד...). יש עוד דברים, שמסתירים מאתנו והם בהמשך, אחרי הלינקים.

בזמנו, טלקום ניוז פרסם שיועצי מועצת הכבלים לרבות מנהלת אגף הכלכלה במועצה, סירבו להיות "חותמת גומי" במכרז לשידורי ערוץ הכנסת, והם קבעו שמבחינה כלכלית להצעה של ערוץ 20 אין היתכנות כלכלית. כידוע, בכל זאת המועצה בחרה בערוץ 20 כזוכה, בדחיפה של יו"ר המועצה, ד"ר יפעת בן חי שגב ושני נציגי משרד התקשורת במועצה בזמנו: מימון שמילה ותמי לשם. והסוף העגום של המהלך הכושל הזה ידוע - זכיית ערוץ 20 בוטלה וכעת נערכת חקירה של מבקר המדינה בנושא (גם על זה טלקום ניוז פרסם בזמנו). למיטב הבנתנו, זה לא מספיק. המשטרה אמורה לחקור את הסיפור הזה. 

למה היו"ר עדיין על כסאה?
הבאנו כאן, למתעניינים, את הלינקים למאמרים המרכזיים, הכוללים גם חשיפות וניתוחים, שמתארים מה קרה במועצת הכבלים והלוויין בשנה האחרונה:  מה עוד לא רוצים שתדעו?
1. ביום 13.4.18 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לצמרת המשטרה ולצמרת משרד התקשורת:
"אודה להתייחסות לפסקה הבאה שקיבלתי כהודעה לאתר טלקום ניוז [ציטוט]: 
אפליה בחקירה 2": כפי שפרשת השחיתות בעיריית ירושלים שולחת זרועות למשרד התקשורת ולמבנה המשרד ברח'' יפו 23 בירושלים, כך גם פרשת השחיתות הנוכחית של ראש מועצת חבל מודיעין, שמעון סוסן, שולחת זרועות למשרד ומצביעה אף על 'אפליה בחקירה'.
סוסן - מקורבו של כחלון, היה ראש מטה הבחירות של כחלון בליכוד ואח"כ ממקימי מפלגתו "כולנו" ואור סוסן בנו אף רשום כאחד ממייסדי המפלגה. מנגד, אותו סוסן הפעיל המרכזי של כחלון צולם בווידאו עם כחלון, הנהלת הדואר וועד העובדים, כשכחלון מבטיח לוועד שהם יקבעו את זהות הוועדה שתחליט על עתיד ענף הדואר - תמיכה פוליטית תמורת רגולציה מקילה. ומהעת האחרונה, אותו סוסן פעל כדי לקדם מתן ערוצי ספורט נוספים לאלי עזור (למי שצריך סיבה נוספת לחקירת ההשפעה הפוליטית על המועצה).
אי לכך אין להסתפק בחקירת החשדות שפורסמו נגד סוסן בהקשר להיתרי בנייה, אלא להרחיב את החקירה גם למשרד התקשורת ולמועצת הכבלים. כל הדרכים מובילות לרומא וכל השחיתויות מובילות למשרד התקשורת
.
"
הכחלוניזם שלט בוועד הדואר
".
"
ידו בכל: הג''וב הצדדי של שמעון סוסן, ראש מועצת חבל מודיעין"
.

תגובה לא הצלחתי לקבל. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. אני מניח, שקוראינו הבינו מתחילת המאמר, שאין סיכויים לקבל תגובה...  זה די ברור למה. אם לא די בכך, השערוריות סביב הדואר לא הסתיימו ועדיין הפרשה של שמילה והדואר, פתוחה

2. קצת הומור לסיום... גם בענייני מועצת הכבלים והלוויין והמכרז המפוברק להפקת שידורי הכנסת, ומתחזים שונים בתארים שאין להם.
התנועה לחופש המידע ביקשה לקבל מהממונה על חופש המידע במשרד התקשורת את הנתונים סביב התהליכים של קבלת ההחלטות במכרז הפקת ערוץ הכנסת, לרבות מי השתתף בכל הישיבות בהן מועצת הכבלים והלוויין עסקה בנושא (בהיותה "ועדת מכרזים - ל"מכרז הפקת ערוץ הכנסת"). ואכן התנועה לחופש המידע קיבלה את כל הרשימה של המשתתפים בכל הדיונים של המכרז, כמפורט במסמך כאן.

אולם, הרשימה הזו חשובה בעיקר לצרכי החקירה, שיש כעת בנושא, כי היא מכילה את שמות כל "החשודים" (לכאורה) ב"בישול המכרז", הרשימה הזו כוללת דבר מאוד מפתיע, שאנו מביאים כאן בתצלום, שלא תחשבו שהמצאנו את זה:
ישיבת מועצת הכבלים והלוויין

ממתי תמי לשם (בתמונהתמי לשם משמאל) היא עו"ד?  תמהני...
מי הדביק לה את התואר הזה? נדמה לי שזה נושא שראוי לחקירה נוספת...

הזיכרון שלי עדיין עובד, ואני זוכר היטב, כיצד בתחילת העשור, הגיש חיים גרון, מי שהיה סמנכ"ל בכיר להנדסה במשרד, שהשתמש בתואר עו"ד לפני שמו בחתימתו על מסמכים (כי, למי שלא יודע, הוא גם בעל תואר מהנדס וגם בעל תואר עו"ד, שניהם תארים אמיתיים), הוא הגיש אז בג"ץ כנגד הנהלת המשרד. זאת, משום שתמי לשם (כן, אותה תמי לשם) אסרה עליו להשתמש בתואר עו"ד לפני שמו במסמכי המשרד, כי הוא לא עובד בלשכה המשפטית במשרד. כשהחל עימות בינהם על הנושא הזה, מנכ"ל המשרד דאז (עדן בר טל), תמך בתמי לשם, נגד חיים גרון. בבג"ץ, "קליקת הפרקליטים" ניצחה, והבג"ץ קבע שחיים גרון לא יכול להוסיף את התואר (שיש לו) - עו"ד, לפני שמו, במסמכים רשמיים של המשרד.

לא מאמינים? אזה הנה הבג"ץ ההזוי הזה במלואו. כעת, "להדביק" תואר עו"ד (שאין לה) לתמי לשם, במסמך רשמי של משרד התקשורת, זה כלום...  

אם כבר התחלנו עם בעלי תארים שאין להם, במסמכים רשמיים של משרד התקשורת, אז הנה עוד בדיחה, הפעם של המנכ"ל הטרי נתי כהן, במסמך אודות "שימוע הפריסה האוניברסלית של IBC", המסמך עצמו מצוי באתר המשרד כאן וצילמתי ממנו את הבדיחה שמצויה בלוח התפוצה של המסמך של המנכ"ל, כי קשה להאמין עד שלא רואים:
שמילה מימון - תואר שאין לו

שמילה מימון יכול להוסיף לפני שמו את התואר סא"ל (במיל.). זה בסדר. אבל אינג' הוא לא. למי שלא היה אי פעם בטכניון, אז הנה העובדות: תואר אינג' (אינג'ינר) ניתן בטכניון כתואר ביניים בין תואר מהנדס לתואר שני ורק בפקולטה להנדסה אזרחית ולמי שנרשם בפנקס המהנדסים והאינג'ינרים שהיה אז וזה היה תקף עד שנת 1975, אז נגמר המסלול הזה של הסמכה לאינג'ינר בטכניון (מסלול ייחודי שנעלם). שמילה לא קיבל מהטכניון (או מכל מוסד להשכלה גבוהה אחרת בארץ או בעולם) תואר אינג'ינר. אני סבור שלא צריך החלטת בג"ץ (כמו שהיה במקרה של חיים גרון ושלא בצדק) - כדי שיפסיק עם ההתחזות המצחיקה הזו. 

עדכון 31.5.18האם הגיע הסוף למכרז הפקת ערוץ הכנסת? היום חברת RGE (ערוץ 10) נבחרה לזוכה במכרז ערוץ הכנסת. חדשות 2 (שמפיקה את הערוץ עד היום) תערער על כך ותילחם על כך גם בבג"ץ (לא ברורים הסיכויים שלה).

זכור, הזוכה המקורי במכרז להפעלת ערוץ הכנסת היה ערוץ 20, בתהליכים שערורייתים שנחשפו אצלנו וגם באתרי חדשות מקוונים אחרים, אולם 7 חודשים לאחר הבחירה בו, הזכייה בוטלה מטעמים של חוסר הלימה בין התכנית העסקית של הערוץ ואסטרטגיית התוכן של ערוץ הכנסת.

יו"ר מועצת הכבלים הודיעה בזמנו כי היא עדיין עומדת על כך שבחרה מראש את ההצעה הטובה ביותר מבחינת תוכן, אבל אין להצעה זו כנראה היתכנות במסגרת התקציב שהציג ערוץ 20. למרות הצהרה זו, הצהיר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לאחרונה כי יש לפסול את הצעת ערוץ 20 וכי הוא לא יכול להגן עליה בבג"צ. 

עם ביטול הזכייה, מועצת הכבלים והלווין החלה לבדוק את הצעת RGE שדורגה שנייה והעבירה אליה שאלות להבהרה בטרם תכתיר אותה כזוכה, מעצם דירוגה כשנייה. כזכור, כיום, ומאז היווסדו ב-2004, מפעילה את ערוץ הכנסת "חברת חדשות 2" שערערה על זכיית ערוץ 20 וייתכן כי תערער גם על הבחירה ב-RGE. ערעור נוסף עשוי להתקבל מצד הזוכה הראשון - ערוץ 20. 

גורם בחברת החדשות של ערץ 2 אמר שלא לייחוס, כי "ד"ר יפעת בן חי שגב ניצלה היעדרות של חברים מהמועצה כדי להעביר החלטה תמוהה. היא לא כשירה לעמוד בראש המועצה. עד כה, כל ההחלטות שקיבלה כמו דרך ניהול המכרז הם פארסה וההחלטה הזאת היא עוד חולייה בפארסה. יפעת בן חי לא ראויה ולא כשירה".

מ-RGE נמסר בתגובה: "חברת RGE מברכת את המועצה לשידורי כבלים ולוויין על קבלת החלטה נכונה לבחור בה כמפעילת ערוץ הכנסת. אנו מודעים לכובד האחריות שמוטלת עלינו  ומשוכנעים כי כבר בקרוב נעמיד ערוץ אטרקטיבי אמין וחדשני שישרת נאמנה את הציבור".

מחברת החדשות (חדשות 2) נמסר בתגובה: "מועצת הכבלים והלווין איבדה את סמכותה המקצועית ונשקול לעתור שוב לפסילת המכרז כולו - כפי שפעלנו לאורך כל הדרך. חוות דעת  חיצונית של יועץ שנשכר על ידי המועצה מצאה כשלים מהותיים בהצעת RGE. תמוה בעינינו שמועצת הכבלים והלווין בראשות יפעת בן חי שגב בוחרת להתעלם ולהכשיר הצעה בעייתית".
"חברת החדשות הייתה זו שחשפה והתריעה על כשלים ופגמים מהותיים שנפלו במכרז שערכה מועצת הכבלים והלווין לבחירת מפעיל ערוץ הכנסת - קביעות אשר התקבלו על ידי בית המשפט והובילו לפסילת הצעת ערוץ 20. לאחר מכן התרענו על פגמים מהותיים שנפלו בהצעת RGE ותמכנו זאת בחוות דעת כלכלית של חברת הייעוץ תאסק, אשר העברנו לעיון המועצה כבר לפני זמן רב. אנו ממתינים לקבלת הנימוקים של החלטת המועצה ולאחר שנבחן אותם נחליט על המשך צעדינו".

במועצת הכבלים והלוויין לא נותרו אדישים לדברי חברת החדשות ואמרו כי מעולם לא נתקלו בהשתלחות כזאת של חברת החדשות כלפי רגולטור, ואין להם שום דבר ענייני מלבד להשמיץ בכזו בוטות. "הם מתייחסים לערוץ הכנסת כאילו מדובר בערוץ שלהם, והם טועים" (לדברי המקורות במועצת הכבלים והלויין, כלומר, יו"ר המועצה).

כשברקע הודעת מבקר המדינה על חקירה מעורבות פוליטית בהחלטות המועצה לשידורי כבלים ולוויין, ושבוע אחרי ששפנינו למשרד התקשורת בחשיפה כי כלכלנית מועצת הכבלים הגישה תלונה נגד יו"ר המועצה המתנכלת לה, בעקבות עמדותיה במכרז ערוץ הכנסת, כינסה יו"ר המועצה את המועצה ובוחרת בrge כזוכה במכרז הכנסת. ממש תמוה ומסריח מספין.

תגובת "חדשות 2" כוללת אמירות קשות נגד כשירות היו"ר, טענה שהיו"ר ביצעה מחטף בהיעדר מספר חברי מועצה ושהמכרז קשור ל"פרשת פילבר". כמובן ששני נציגי משרד התקשורת במועצה, זו בדיחה בפני עצמה (אחד עם רגל בפנסיה ואחד בקושי הגיע למשרד, שניהם לא כשירים להיות חברי מועצה בשום היבט). ברור שרק חקירת משטרה תוכל לפתור את התעלומות סביב המכרז המפוברק הזה, מתחילתו ועד היום. 
 
משפט וכסף



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים