מוקדים דיגיטליים לפי רפורמת מש' התקשורת - אילו פתרונות חדשים יש בשוק?

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מוקדים דיגיטליים לפי רפורמת מש' התקשורת - אילו פתרונות חדשים יש בשוק?
מוקדים דיגיטליים לפי רפורמת משרד התקשורת - אילו פתרונות חדשים יש בשוק?
מאת: מיכאל פנחס, 15.8.21, 08:00מיכאל פנחס
 
מה זה "מוקד דיגיטלי" ולמי הוא נחוץ? איך בוחרים את פתרון המוקד הדיגיטלי המתאים לעסק? מהם היתרונות הכלכליים לעסק במעבר למוקד דיגיטלי? לאן הולך עולם השירות, המכירות והתמיכה בענן במוקדים דיגיטליים?
 
1. מה המשמעות של רפורמת המוקדים הדיגיטליים של משרד התקשורת?
משרד התקשורת שינה את הרגולציה בכל הנוגע לכל חברות התקשורת טעונות רישיון, שזה מאות חברות, לאחר שימוע, וההחלטה של משרד התקשורת ברורה.
 
במסגרת הרפורמה הזו, משרד התקשורת החל לחייב מיולי 2021 את כל החברות להפעיל, בנוסף למוקד הטלפוני, מוקד שירות דיגיטלי (לדוגמה: מסרון, וואטסאפ, צ'ט באתר, פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם), שיספק מענה דיגיטלי בערוץ דיגיטלי (למעשה, מעל לרשת האינטרנט), לכל מנוי שחפץ בכך.
 
חלק מהחברות החלו בתהליך המעבר למוקד שירות דיגיטלי ללקוחותיהם, במיוחד בצ'טים ובצ'טבוטים, כבר לפני שנים, אולם, כעת זה הפך להיות כהוראת חובה רגולטורית מחייבת.
 
2. משרד התקשורת אינו בודד בקידום המעבר למוקדי שירות דיגיטליים!
משרד התקשורת לא יהיה המשרד הממשלתי היחיד הדורש "רב-ערוציות" (MultiChannel) מהחברות המפוקחות על ידו. המפקח על הביטוח כבר דרש זאת מהחברות בתחומי הביטוח וכך גם עשתה נש"מ (נציבות שירות המדינה) ורשות התקשוב הממשלתי, לגבי כל מערכת השירות הממשלתי ושל יחידות הסמך הממשלתיות והציבוריות. כך, זה יתפשט לכל פינה במשק.
 
לאחרונה, רשות התקשוב הממשלתי במשרד הדיגיטל הלאומי, בעקבות כמה החלטות ממשלה, החלה מיישמת פלטפורמה טכנולוגית המנתחת את האינטראקציות הדיגיטליות עם האזרחים המשתמשים במערכות הממשלתיות תוך מדידת חווייתם האמתית. הפלטפורמה הטכנולוגית היא מערכת Glassbox המשווקת בישראל ע"י NessPRO. המערכת הזו נכנסת ותיכנס לכל משרדי הממשלה ויחידות הסמך הממשלתיות.
 
הניתוח כולל איסוף נתונים אוטומטי והפקת תובנות לשיפור חוויית המשתמשים בערוצים הדיגיטליים הממשלתיים ובמשאביהם. הפקת התובנות מתבצעת בעזרת בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML).
 
הפלטפורמה הטכנולוגית הזו מציפה באופן אוטומטי את קשיי הלקוחות בערוצים, ומציגה אותם בזמן אמת באמצעות לוח מחוונים צבעוני ומאיר עיניים, שעומד לרשות מקבלי ההחלטות בגופים הממשלתיים והציבוריים.
 
מכאן, שהמהפכה הזו גם נכפית כעת מלמעלה, בהוראות רגולטוריות, והיא תתפשט לכל החברות במשק. זאת, משום שהלקוחות, שמתרגלים לפנות למוקד שירות דיגיטלי בוואטסאפ, ידרשו זאת כעת גם מחברות, שאינן בתחומי התקשורת.
 
מערכת "קול סנטר" מתקדמת, רצוי שתהיה מופעלת גם מהמחשב, לפטופ או סמארטפון, משום שהיא מופעלת למעשה מהענן. חובה, שהמערכת הזו תהיה מוגנת ועונה על כל תקני האבטחה והרגולציה הנדרשים, תנאי רגולציה, שחלים על אותו ענף בו העסק פועל, דוגמת רגולציית GDPR ו"חוק 6 הדקות". לא צריך לבנות ולתחזק "קול סנטר" בעסק עצמו, אלא בענן, כדי שניתן יהיה להתאים אותו בקלות ובמהירות לכלים החברתיים, שהלקוחות משתמשים בהם.
 
3. מי מספק פתרונות מוקדים דיגיטליים בשוק?
פתרון "קול סנטר" של שנת 2021 והלאה חייב לתמוך בכלי המגע החדשים והחכמים (מבוססי AI) הקיימים בשוק, שנבנו לצורך שירות חכם ואנליטי עם הלקוחות ובכלל זה הכלים הבאים:
  • צ'טים וצ'טבוטים (צ'טים מבוססי תכונה חכמה המשיבה לפונה).
  • רובוטים: למגע קולי מבוסס מכונות חכמות, ללא בני אדם בצד המוקד, תוך הבנת השפה בה האדם מדבר עם המכונה.
  • תאימות ל-WebRTC (מגע מלא עם הלקוח, כולל קול, צ'ט, צ'טבוט ווידאו, על הדפדפן הנייד או הנייח, ללא צורך בשום כלי תוכנה נוסף).
יש לזכור, שבעולם של הצעירים של היום ומחר, אפשר לספק להם שירות לקוחות ב-WhatsApp או בכל כלי חברתי אחר, שקיים על הסמארטפון שלהם. הצעירים של היום במעבר ל-TikTok ולכן יש להכין מענה גם בכלים החדשים דוגמת טיקטוק.
 
כאמור, הלקוחות פונים למוקדי השירות כמעט רק מהסמארטפונים. לכן, הם מבקשים רמת שירות המתאימה לסמארטפונים. הלקוחות משתמשים ברשתות חברתיות ובכלים, שיש להם בסמארטפונים, ומצפים לקבל שירות גם ברשתות חברתיות ובכלים דומים. מול זה, הטכנולוגיות של תחום מוקדי השירות התפתחו במהירות והבשילו לפתרונות חדשים ומלהיבים.
 
לקוחות (וגם ספקים, שותפים, עובדים ומנהלים) נדרשים לעיתים קרובות לתקשר עם נותני השירות מספר פעמים במגוון הערוצים הקיימים: טלפון, דוא"ל, צ'ט, SMS, רשתות חברתיות, פורטל שירות ועוד. אחת הבעיות המרכזיות היא חוסר התיאום בין הערוצים השונים. כך, שבכל פעם, שפונים בערוץ חדש, מקבלים שירות כאילו הייתה זו הפנייה הראשונה, ללא רצף שירותי וללא ניתוח אנליטי של שלל המגעים הללו עם הלקוח הקיים או הפוטנציאלי. המערכות הרב-ערוציות החדשות פותרות את הבעיה.
 
קיימות בשוק הישראלי מערכות רבות המאפשרות הפעלת מוקד דיגיטלי התומך במערכות דוגמת צ'ט ו-WhatsApp וניתן לחלק אותן ל-2 קבוצות עיקריות הבאות:
 
א. מערכות ייעודיות למוקד דיגיטלי התומכות בצ'ט ו-WhatsApp במערכות המתמחות בערוץ הדיגיטלי.
 
בין המערכות המובילות בישראל מהסוג הזה ניתן למצוא את פתרונות של חברות דוגמת: ,VMware ,Gong Wizsupport ,Live Person, Citrix, Pamaya קומבוקס, גלאסיקס, ועוד.
 
ב. מערכות "קול סנטר" "רב-ערוציות" התומכות בהפעלת ערוץ הדיגיטלי בנוסף לערוצים הוותיקים כמו: טלפון, דוא"ל, FAX וכו'.
 
בין מערכות התומכות במוקד דיגיטלי מלא (הכולל את כל היכולות הוותיקות לצד החדשות), ניתן למצוא בישראל את פתרונות החברות המובילות: תדיראן טלקום, סיסקו, מיקרוסופט, ,Avaya ,Genesys פייסבוק, אספייר, Omnis  של MTS ועוד.
 
את המוקד הדיגיטלי אפשר להקים בכמה תצורות והשתיים הבולטות הן:
א. באמצעות אינטגרטור. יש בשוק אינטגרטורים רבים והמובילים בהם הם: תדיראן טלקום, בינת, One1, תים, טלדור, מטריקס, IBM, נס, קונסיסט, Voxia ועוד.
 
ב. באמצעות ספק תקשורת. יש כיום בשוק ספקי תקשורת רבים המתמחים בתחומים הללו ובכללם: בזק, בזק בינלאומי, סלקום, פרטנר, הוט, 015 ועוד.
 
כל ספקי התקשורת והאינטגרטורים מציעים כיום מגוון רחב ומלא של פתרונות, שיכולים להתאים לכל עסק, בכל סדר גודל ובכל תחום. לכן, מומלץ להיעזר במומחים לתחום, כדי לבחור את הפתרון המתאים, משפע האפשרויות המבלבל הקיים בשוק.
 
4. למה נושא הרב-ערוציות משולב וואטסאפ, הפך להיות חשוב ואף קריטי למוקדי השירות והתמיכה בישראל?
היום, יותר מתמיד, בגלל המעבר המהיר של הציבור לשימוש בסמארטפונים, עסקים מתמודדים עם הצורך לספק שירות ונקודת מגע עם לקוחות, ספקים, שותפים וכל מי שנמצא ב"שרשרת הערך" של העסק, שירות באיכות ובזמינות המתאימים לעידן הסמארטפונים. עידן הטלפוניה הקווית הישנה - עובר מן העולם.
 
בנוסף, חוויית העובד של העסק במוקד השירות והתמיכה, עם מערכות השירות אותן הוא מתפעל, משפיעה ישירות על רמת השירות ועל החוויה, שמקבל הלקוח המתקשר עם העסק מכל סיבה שלא תהיה. בגלל העלויות הגבוהות של כוח אדם ומערכות ציוד ותוכנה במוקדי שירות הלקוחות, יש צורך בשמירה על רמת הוצאות נשלטת והתייעלות בשימוש בכוח האדם הקיים, תוך מענה לאתגרים המתגברים של חוקי רגולציה החדשים, שחלים על מוקדי שירות הלקוחות.
 
זאת, משום שאחת ההוצאות הכבדות ביותר בעסקים ובארגונים, היא אנשי תמיכה ומוקד, שעולים בישראל כ-165 אלף ₪ לשנה על כל מוקדן (כולל עלויות ההכשרה של המוקדן, אך ללא עלויות הציוד, הרישיונות, הביטוח, התחזוקה, התמיכה והתשתיות הפיזיות הנדרשות לכל מוקדן, כולל שטח ומערכות מיזוג, תאורה וכיו"ב). המעבר למוקד דיגיטלי מוזיל את העלויות הללו בצורה חריפה, עד לכעשירית ההוצאה.
 
לכן, התחום המכונה "מוקד שירות מבוסס רב-ערוציות" (באנגלית: OmniChannel), בדגש על מתן שירות ותמיכה ללקוחות\שותפים\שרשרת העסק בוואטסאפ (WhatsApp), הפך לחובה בשוק העסקים והארגונים הישראלי.
 
מכאן, שמענה אנושי בטלפון הוא כיום החלופה השנייה בעדיפות, לא החלופה הראשונה, במתן שירות ותמיכה.

https://www.xn----9hcbbmdejomb6a2c8b8a.org.il/clou
 
כך, שמוקדי השירות של כל עסק ובכל ארגון משתנים, ובמיוחד כשמהלך זה העצים עקב מגפת הקורונה. הציבור בכל מגעיו, מעוניין להמשיך ולהשתמש באותו כלי בו הוא רגיל להשתמש בחיי היום יום, גם העסקיים: בוואטסאפ. כל עסק אמור להקשיב לצרכים של לקוחותיו, ולכן המענה לצורך הזה צמח מלמטה, ישר מהלקוחות.
 
העבודה מרחוק, לרבות מהבית, היא כאן ולא הולכת להיעלם. אין שום דרך לעבוד מרחוק ללא יישום "טרנספורמציה דיגיטלית". הכל מבוצע דרך רשת האינטרנט ובכלים מתקדמים המאפשרים עבודה מאובטחת ויעילה - גם מרחוק.
 
מי שלא הבין את הצורך במעבר הזה, הצורך בטרנספורמציה דיגיטלית בכל תחומי הפעילות, יפשוט את הרגל. זו המציאות המוכחת בכל העולם וגם בישראל.
 
כך, תוכלו לעבוד ולגשת לתכנים ולמערכות המידע של העסק או המשרד מרחוק, מכל מקום ובכל זמן! כל מה שנדרש זה חיבור לאינטרנט ומערכת המופעלת באופן שקוף בענן.
 
הדרישה של השוק היא מאוד ברורה כיום: לא עוד תוכנת ניהול טלפונים! זה העולם הישן, שנמצא בשלבי גסיסה. העולם של היום ומחר דורש ממשק ניהול הדיאלוג הרב- ערוצי בכל מענה, מה שמאפשר לשירות לדלג בין כלי התקשורת השונים (מטלפון, וידאו, SMS, וואטסאפ ועד מייל, צ'ט ו-Social), תוך שמירה על רציפות מידע, רציפות המענה והטיפול ויכולת ניתוב מרבית.

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, אוגוסט 2021.
DIGITAL FREE

 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות
הצלחה ורק בריאות, לכל הקוראים והקוראות באשר הם!!!!

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




רק בריאות, לכל הקוראים והקוראות של האתר, באשר הם!!!!

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-16/12/21 - Israel Mobile Summit LIVE
 

הכי ניצפים 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

"תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לדעת - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

חשיפה: כיצד עמית סגל הטעה את הציבור וסייע לתפירת תיק 4000 כנגד נתניהו - כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

עדכונים שוטפים שצריך לדעת ממשפט "תיקי האלפים" עם כתב האישום השקרי - כאן

עדכונים וחשיפות מבית המשפט המחוזי בירושלים על תיק 4000 התפור והמופרך - כאן

ביהמ"ש המחוזי בירושלים: עדכונים מרתקים ממשפט תיק 4000 המצוץ מהאצבע - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן




 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
הבלוג של אלי ציפורי
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים