מוקדי שירות לקוחות של המאה ה-21 עם חוויית לקוח כבר כאן, מתוצרת כחול לבן

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מוקדי שירות לקוחות של המאה ה-21 עם חוויית לקוח כבר כאן, מתוצרת כחול לבן
ארגון יועצי מערכות תקשורת בישראל נחשף לפתרונות חדשניים וחכמים, שכבר פועלים בארץ בתחום מוקדי שירות לקוחות (Contact Centers), ונמצאים כיום בכל התחומים, בכל פלחי השוק, כאשר רובם מפותחים בישראל. הכל הודות להתקדמות הטכנולוגית המהירה בתחום שירותי התקשורת והענן. הפתרונות הוצגו במפגש מקצועי, שהתקיים בחברת ITNAVPro מפתח תקווה, שצומחת במהירות ביחד עם חברת נייס אותה היא מייצגת, בין היתר, בעסקים ובארגונים בישראל.
מאת: אבי וייס, 2.2.20, 07:30רוני וולובלסקי

יועצי התקשורת בישראל (חברי ארגון אימ"ת - ארגון יועצי מערכות תקשורת בישראל), שמקיימים אחת לחודש-חודשיים מפגש מקצועי, נחשפו במפגש, שהתקיים ביום 27.1.20, לחידושים הטריים והמרתקים בעולם התקשורת הישראלי, בדגש על תחום מוקדי השירות, במסגרת הביקור במטה הראשי של חברת ITNAVPro מפתח-תקווה, שזו חשיפה ראשונה שלה לחברי הארגון ולציבור הרחב.

רוני וולובלסקי, (בתמונה משמאל), מנכ"ל טלרון טלקומוניקציה, חבר מזכירות ארגון יועצי מערכות תקשורת בישראל - אימ"ת: "היום זה המפגש הראשון שלנו לשנת 2020. ממרץ 2014 ועד סוף 2019 קיימנו 63 מפגשים מקצועיים חודשיים במעל 50 חברות שונות.

חברת ITNAVPro מתמחה בעולם ה-CC (ר"ת: Contact Center) ומובילה את תכנון והקמת מוקדי השירות המתקדמים ביותר הקיימים בישראל.

המפגש הבא שלנו יהיה ב-24.2.20 בחברת אבדור מראשון לציון ולאחר מכן יהיו לנו 4 מפגשים באיזור הצפון ואחרי כן נחזור למפגשים באיזור המרכז. כך, שהתכנית ל-2020 מלאה וגדושה ונאלצנו לדחות פניות לארח אותנו ל-2021".

יאיר אריאלי, (בתמונה משמאל), סמיאיר אריאלינכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי, ITNAVPro: "כיום, עולם ה-CC הפך לתחום מאוד מאתגר לכל מנהל בכל עסק וארגון, משום שהתחום הזה עובר מהפכה של אוטומציה, מהפכה של מעבר לענן והעיקר: התמקדות בחוויית לקוח, תחום, שהפך לפרמטר העליון בבניה ותפעול של מוקד שירות של המאה ה-21.

אנו חברת בוטיק ל-CC. קמנו ב-2003 עם מחשבה לפעול בתחום ה-CRM. אולם, כבר מ-2004 אנו עוסקים ומתמקדים בעולם ה-CC. התחלנו עם הטמעת פתרונות של אוויה, ולאור הדרישות של לקוחות  הקמנו יחידת פיתוח, סטאטראפ פנימי, ומזה שנים אנו מפתחים מוצרים בעצמנו מעל המערכות של הצרכנים הגדולים בשוק. אנו חברה של כ-40 עובדים ועוסקים גם במו"פ וגם באינטרציה והטמעות.

בהמשך, אוויה קנו את הפתרונות שלנו והטמיעו אותם כחלק מהמערכות שלהם. אנו ממשיכים לפתח פתרונות מותאמים לצרכים של הלקוחות בישראל, מעל לכל המערכות, שאנו מיישמים. ביצענו עד היום מאות פרויקטים של הקמה והטמעת CC בארגונים ובעסקים בישראל בכל פלחי השוק.

בעשר האחרון החלטנו להיכנס למוצרים נוספים וכיום אנו מייצגים מגוון חברות ובינהן חברת ג'נסיס, שהיא החברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום ה-CC. בשנה החולפת זכינו בהרבה מכרזים ובינהם שניים גדולים: משרד רוה"מ עם 60 נציגים, מוקד הכולל גם צ'ט ודוא"ל, ומוקד ענק בתנובה, עם מוקד של ג'נסיס וטלפוניה של אוויה.

הפתרונות החדשים שאנו מקדמים כעת הם של חברת נייס - Nice, שהפכה למובילה עולמית בתחום חוויית לקוח ובמיוחד בתחום הזיהוי הקולי, שמספק חוויית לקוח חדשה ומתקדמת. 

על פי התחזיות המעודכנות של חברת פורסטר העולמית, עולם מוקדי השירות הולך באופן חד משמעי לתחום היחס האישי. היחס האישי הוא המפתח ללקוח של הדור החדש, לקוח צעיר וחסר סבלנות, שרוצה לבצע הכל בלחיצות על המסך של הסמארטפון שלו. לכן, אנו חייבים לספק ללקוחות של הדור החדש חוויית משתמש בכל הערוצים בהם הם מגיעים למוקד הארגון.

לאור ההתפתחות הזו, החלטנו להתמקצע בתחום של חוויית המשתמש. זה נושא מורכב המתחבר לכלים רבים המצויים בעסק, החל ממערכות ה-CRM, ERP, הקלטות, מערכות של שיחות ועידה ועוד. הרבה מערכות הדורשות תהליכי הטמעה לא פשוטים ולעיתים ארוכים.

בשנה החולפת הגברנו את נוכחותנו בשוק עם לקוחות מאוד גדולים כולל חברת תקשוב עם מעל ל-7,000 נציגים במוקדי השירות, שהם הגדולים והמובילים בארץ בתחום זה, וכן בחרות גדולות דוגמת: סלקום, בזק, מכבי, תנובה, הסוכנות, ויזה כאל, משרדי ממשלה ועוד.

כיום אנו מתמקדים בתחומים טכנולוגיים מובילים ובהם:
  • אנליטיקה - AI.
  • זיהוי דיבור וזיהוי דובר (ע"י דיבור  \ חתימת קול).
  • מערכות BI כולל חיזוי.
  • פתרונות ענן.
  • ניהול משרד אחורי, תחום שהיה בלתי ממוכן עד היום ולא מחובר נכון ל-CC.
  • תאימות לרגולציות. יש בתחום הזה פתרון מאוד ייחודי ברמה עולמית של נייס.
התחום המוביל, ששמו Omnichannel - "כל ערוצי", מתפתח לכיוון של Omnipresent, שמשמעו: שימוש בערוץ מועדף ע"י הלקוח, כבר מהמגע הראשון שלו עם המוקד. המוקד ידע להציע ללקוח את הדרך המועדפת עליו לפי הרגלי השימוש שלו בערוצים. למשל, מי שמשתמש הרבה בווטסאפ, יוצע לו להתקשר עם המוקד בווטסאפ, וכך ניתן לקבל חוויית שימוש המתאימה להרגלים ולצרכים של כל לקוח". 

דימיטרי קוטליארוב, (בתמונה משמאל), מנדימיטרי קוטליארובהל מוצרי ITNAVpro ומנהל צוות הפיתוח: "אני בחברה מעל עשור ובתקופה הזו פיתחנו סדרה של מוצרים, אותם אנו משווקים ומתקינים אצל הלקוחות. כך, שאנו לא רק אינטגרטור אלא גם חברת פיתוח המספקת מענה לצרכים הספציפיים של הלקוחות  בארץ. 

בין הפיתוחי שלנו יש פתרונות בתחומי ה-IVR, בתחומי ה-ASR, פתרון ויזואלי ל-IVR וסדרת מוצרים ייחודיים די נרחבת. בגלל הניסיון הרב שלנו מול הלקוחות הישראלים, אנו מבינים מה הצרכים שלהם, צרכים, שהם לא מקבלים במוצרים של אוויה או ג'נסיס ולכן אנו מפתחים את המוצרים הללו עבור השוק. הייתרון הגדול שלנו מעבר להתאמה לצרכי השוק הוא העובדה, שכל הפיתוחים והמוצרים שלנו מדברים עברית עם תפריטים בעברית.

המוצרים המובילים שלנו הם:
  • QControl - מערכת לניהול חייגן ולניהול קמפיינים, לניהול שיחות יוצאות.
  • Big Brother - מערכת לניהול דו"חות היסטוריים ולמעקב ביצועים.
  • VControl - ניהול IVR ע"י משתמשי הקצה, בעיקר לאחמ"שים, ללא צורך באיש טכני.
  • MyPro - מערכת עזר לנציג, כולל סטטיסטיקות אישיות על ביצועי הנציג.
  • BBRT -  מסך זמן אמת לטובת אחראי המוקד.
  • Total Control - מערכת לשליחת SMS מהמוקד למנהלי המוקד לפי הגדרת טריגרים לעדכון.
  • ד"וח חוויית לקוח. מדובר בכלי חדש, שמנתחים בו כל מגע עם הלקוח ורואים את כל המסע של הלקוח במגע שלו עם המוקד". 
  • IVI - Intelligent Virtual Insights - חבילת תובנות וירטואליות המספקת שכבת ניהול ותיעדוף בזמן אמת של מערך ה-CC וניתוח הפעילות ההיסטורית. 
איתן חן, (בתמונה משמאל), מנהאיתן חןל מכירות, נייס ישראל: "נייס הפכה בשנתיים האחרונות לחברת טלפוניה בענן. חברות המחקר הגדולות בעולם דוגמת גרטנר, מיקמו אותה כמובילה עולמית, במקום הראשון בתחום ה-CC. הסיבה לזינוק המהיר שלנו לראש הטבלה העולמית היא: אנו מתמקדים בתחום חוויית הלקוח. 

פיתחנו וגם רכשנו חברות, כדי להיות בחזית הידע הטכנולוגי, כדי להיות מובילים, הבנו בזמן לאן השוק הולך ומה הוא צריך, ושינינו את ההתמקדות שלנו, שבעבר הייתה בתחום ההקלטות ובתחומים הבטחוניים, ונכנסנו לתחום חוויית הלקוח. אנו מציגים כיום כ-20 אפליקציות ארגוניות שונות והיום נציג שתיים מהן, מבוססות זיהוי דיבור.

ניס היא חברה בצמיחה, עם כ-6,500 עובדים, מהם כ-2,000 עוסקים במו"פ, עם מעל ל-25 אלף לקוחות בכל רחבי העולם. ההכנסות בשנה החולפת היו כ-10 מיליארד דולרים עם רווח של כ-1.6 מיליארד דולרים. 

הפתרונות, שנציג היום הם: אימות ביומטרי בזמן אמת באמצעות הקול. אנו היחידים בשוק העולמי המבצעים זאת בזמן אמת בזכות טכנולוגייה יחודית ומוצלחת הנמצאת ברשותנו. התחום השני הוא התחום האנליטי, עם פתרון מוביל בשוק העולמי.

אנו מאמינים, שהעולם הולך לכיוון של CCaaS (ר"ת: Contact Center as a Service). כלומר: הכל בענן. בארה"ב זה כבר תפס וכמעט כל ההתקנות שלנו שם הן בענן. בישראל זה התחיל ונמצא בצמיחה מדהימה". 

ליאור גרונדשיין, (בתמונה משמאל), חברת נייס ישראל: "אנו מצליאור גרונדשייןיגים לשוק מגוון רחב של פתרונות, שפותחו אצלנו בבית, בעיקר בישראל, במטרה לתת ללקוח הסופי שירות טוב יותר עם חוויית שירות מעולה. 

אנו מספקים כלים המחליפים עבודה ידנית ומספקים את החוכמה למוקדי השירות.

אחד המוצרים המבוקשים שלנו הוא אימות דובר באמצעות קולו. זה משפר את איכות השירות, מקצר את זמן השירות וגם מונע הונאות.

אנו יוצרים 'חתימה קולית' לכל לקוח, שזה קובץ דיגיטלי המאפיין את הלקוח. כמות הפרמטרים להשוואה היא 120, כפול מכמות הפריטים להשוואה בטביעת אצבע.

באמצעות השימוש בקול, אנו מונעים בזבוז זמן בתשאול הלקוח והטרדת הלקוח בשאלות זיהוי. אנו מגיעים לאימות של 99%, רמה, שאין בשוק אצל שום מתחרה.

אנו יוצרים בכל מוקד את כל האפשרויות למניעת הונאות ואנו מסוגלים להתריע בפני ניסיונות של הונאות ע"י יצירת חתימת קול של חשוד, או של מתקשר, שאנו חושדים בו, שהוא מהווה סיכון".

מתי ברוזין, (בתמונה משמאל), נקסידיה (Nexidia), המנוע המתי ברוזיןאנליטי של נייס: "נקסידיה החלה כסטארטאפ בארה"ב עד שנרכשה ע"י נייס, בגלל שספקה פתרונות, שלא היו לנייס וענו על צרכי השוק, שנייס נמצאת בו. לדברי אנליסטים, נקסידיה היא החברה הטובה ביותר הקיימת בשוק העולמי בתחומים בהם היא פתחה פתרונות.

כיום, נקסידיה היא כלי האנליטיקה של נייס. אנו שולטים במחצית השוק העולמי בתחום האנליטיקה של האודיו. הישיג מדהים בכל קנה מידה. הייתרון היחסי שלנו הוא הפתרון הייחודי, שיש לנו לתחום האודיו, שאין לשום מתחרה, וזה הוביל אותנו די מהר לצבור מעל ל-400 לקוחות ארגוניים בכל העולם. למעשה, כל הבנקים הגדולים בעולם וגם חברות הביטוח הגדולות בעולם, כמו גם בארץ, רכשו מאתנו את הפתרונות של נקסידיה. בחדרי מסחר של הבורסות בעולם אנו שחקן יחיד השולט בכל השוק, מכיוון, שאנו מספקים פתרון זמן אמת של אנליטיקה בחדרי המסחר הכי מתקדמים.

גם רגולטורים בכל העולם משתמשים בפתרון שלנו כולל רגולטורים בעולם התקשורת, למשל, Ofcom, שהוא הרגולטור לתקשורת בבריטניה. הרגולטור הבריטי מפקח בכלי שלנו על כל חברות התקשורת בבריטניה.

הייתרון הגדול הוא, שהמערכת שלנו יודעת לנתח שיחות ולספק ציות לרגולציה בזמן אמת. המערכת מסייעת להגדלת מכירות, מונעת צרות בתחום הרגולציה, מקטינה עלויות של מרכזי שירות, מגבירה שקיפות ומגבירה את שביעות הרצון של לקוחות הקצה.

המערכת שלנו שונה מכל מתחרה אחר הקיים בשוק בגלל שכל השוק עוסק במערכות של המרת קול לטקסט. זה מוביל לאחוזי שגיאות גבוהים מאוד. הפטנט של נקסידיה, שהוא בהפעלת מנוע שונה לגמרי. זה נותן לנו לספק רמת דיוק גבוהה ביותר, סביב ה-85% דיוק, שזה הרבה בתחומים בהם אנו עוסקים. ניתן, למשל, לחפש ולאתר מילה בודדת בתוך מיליוני שיחות, בלחיצת כפתור, כמו חיפוש בגוגל. זה יכולת, שמאוד מבוקשת אצל הלקוחות שלנו". 

יאיר אריאלי, ITNAVPro: "לסיכום: היום, גם לקוחות, שאינם גדולים, במיוחד לקוחות בינוניים, מעוניינים לקבל פתרונות מתקדמים המספקים חוויית לקוח, פתרונות, שבעבר היו נחלת הארגונים הענקיים בלבד.

אנו חיים סביב השעון בעולמות מוקדי השירות ואנו רואים כיצד התחום הזה רץ מהר קדימה, כי השירותים, שלקוחות הקצה מבקשים, הרבה יותר מסובכים, והצפי של הלקוחות הרבה יותר גבוה. הלקוחות כבר לא רוצים שיחת טלפון של העבר ושיעבירו אותם מנציג לנציג ללא פתרון. הם רוצים פתרון בכלים בהם הם משתמשים. כלומר בסמארטפון ובאפליקציות, ברשתות חברתיות ובשימוש בקול, במקום במקשים. אנו כבר בעולם החדש ומספקים אותו בהצלחה לשוק הישראלי, שצמא לפתרונות מתקדמים, שיש בהם חוויית לקוח". 


CALL CENTER FREE
ארגון יועצי התקשורת
ארגון יועצי התקשורת



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 





חג שבועות שמח לכל קוראינו!!!

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.


15-16/9/2020 - ChipEx2020  

15-21/11/2020 - שבוע היזמות העולמי   



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן





 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים