מחקר: נתוני הקניות בשבוע הסייבר 2018. שלט השימוש במכשירים הניידים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Billing & Payments >> מחקר: נתוני הקניות בשבוע הסייבר 2018. שלט השימוש במכשירים הניידים
מחקר חשף את נתוני הקניות בשבוע הסייבר 2018. שלט השימוש במכשירים הניידים
מאת: מערכת Telecom News, 4.12.18, 14:07רכישה בסמארטפון
 
נבדקו ב-30 מדינות כמות הרכישות, ערוצי הקניות והמוצרים והאתרים המדוברים ביותר. צרכנים העדיפו רכישה באמצעות הנייד. 66% מכלל העסקאות הדיגיטליות נעשו באמצעות המכשירים הניידים, דרכם בוצעו 49% מכלל ההזמנות בשבוע הסייבר. כ"כ, מובאים נתונים לגבי עסקאות דרך שירותי CRM ללקוחות.
 
חברת Salesforce, שעוסקת בתחום ה-CRM ושירותי הענן, פרסמה השבוע סיכום מגמות הרכישה בעונת החגים האמריקאיים. סיילספורס חשפה נתונים על פעולות הרכישה של מיליוני משתמשים גלובליי, ב-30 מדינות ברחבי העולם, באמצעות נתוני עסקאות, שהפיקה מתוך ענן המסחר שלה, מיליארדי פעולות, שעברו דרך ענן השיווק שלה ומיליוני פניות צרכנים, שנקלטו בענן השירות שלה. המידע שוכלל עם המחקר שביצעה החברה השנה בנושא הרגלי צריכה והתנהגות צרכנית - Shopper-First Retail.

ממצאים מרכזיים משבוע הסייבר בשנת 2018:

ההנחות התחילו מוקדם והסתיימו מאוחר: השנה, ההנחות החלו להופיע ביום רביעי, שלפני חג ההודיה, נשארו גבוהות במשך סוף השבוע והסתיימו בעלייה מהירה נוספת בסייבר מאנדיי, במהלכו נרשמו הנחות שיא של 31% בממוצע. המשווקים פיתו את הצרכנים מוקדם יותר באותו השבוע באמצעות הודעות SMS והודעות דואר האלקטרוני, כמות, שעלתה השנה ב-159% ו-26% בהשוואה לשנה החולפת בחג ההודיה ובהתאמה ב-69% ו-23% בסייבר מנדיי. בסייבר מנדיי נראתה עלייה של 84% בהזמנות עם משלוח חינמי, שהשפיעה גם על ערך ממוצע ההזמנות (AOV), שכן הרוכשים לא נאלצו להוסיף מוצרים כדי להפחית במחיר המשלוח. 

רוב הקונים גלשו ורכשו דרך הנייד: השנה, יותר מבכל שנה אחרת ויותר מכל מכשיר אחר, פנו הצרכנים לרכישות דרך הניידים ,שהתנועה (Traffic) בהם נעה סביבות 70% במרבית ימי שבוע הסייבר. נתוני ההזמנות דרך המכשירים הניידים היו גבוהים ביותר בחג ההודיה - 54% בהשוואה ל-49% בבלאק פריידי ו-45% בסייבר מנדיי. כמות הרכישות באינטרנט עלתה ביותר מ-18% בסוף חודש נובמבר, יותר מ-13% בבלאק פריידי וביותר מ-16% בסייבר מאנדיי.

הקונים פנו לכלים דיגיטליים כדי לקבל שירות: הנתונים של החברה מראים, שבחישוב כולל, כמות הפניות לנציגי השירות עלתה ב-10% בסייבר מנדיי, ביחס לשנה שעברה. עם זאת, הצרכנים לא ממש הרימו את הטלפון. השיחות למרכזי שירות הלקוחות היו בירידה קטנה משנה לשנה כאשר החברות שינו את אופן התקשורת עם הצרכנים ע"י העברה לערוצים דיגיטליים כמו רשתות חברתיות, הודעות טקסט וצ'ט.

פייסבוק ואינסטגרם הובילו את תנועת הקניות ברשת; פלייסטיישן, אפל ואמאזון הובילו את הבאז החברתי: 94% מכלל התנועות ברשתות החברתיות המובילות לאתרי מסחר קמעונאים בוצעו דרך פייסבוק ואינסטגרם, עלייה קלה מ-92% ב-2017. כאשר החלו להירגע הדילים של שבוע הסייבר, צרכנים דיברו על גאדג'טים, קמעונאות גדולה ובנוסף, במפתיע, אתר אטסי (Etsy), בוטיק אופנה מקוון ליצירות ועבודת יד.

5 המוצרים המדוברים ביותר בסייבר מנדיי היו: סוני פלייסטיישן, אייפון של אפל, אמאזון אקו, אייפד של אפל ומכשיר קינדל של אמאזון.

אתרי הקמעונאות המדוברים ביותר בשבוע סייבר היו אמאזון, וולמרט, אטסי, איביי ובסט ביי.    

לגבי עסקאות דרך שירותי CRM ללקוחות (B2C):

ענן המסחר: גידול של 16% בהכנסות  הדיגיטליות של סייבר מנדיי ו-13% בהכנסות הדיגיטליות של בלאק פריידי. הזמנות דרך המכשיר הסלולרי רשמו שיא ביום חג ההודיה, של 54% מכלל ההזמנות. החל מסוף נובמבר ועד לסייבר מנדיי, סיפק ענן המסחר 20.1 מיליון הזמנות דיגיטליות, יותר מ-34% בהשוואה לשנה שעברה (YoY).

ענן השיווק: דרך הענן נשלחו מעל ל-3.6 מיליארד הודעות בדוא"ל, הודעות SMS והתראות בבלאק פריידי וכמעט 4.2 מיליארד הודעות בסייבר מנדיי. במהלך כל שבוע הסייבר נשלחו יותר מ-21 מיליארד הודעות.

ענן השירות: נציגי ענן השירות קיבלו יותר מ-68 מיליון פניות של לקוחות ומעל ל-21 מיליון שיחות טלפוניות מלקוחות בבלאק פריידי, יותר מ-21% בהשוואה לשנה החולפת. נתון זה עלה ל-108 מיליון פניות של לקוחות ויותר מ-44 מיליון פניות טלפוניות בסייבר מנדיי, ששיאם במעל ל-497 מיליון פניות לשירות הלקוחות ו-182 מיליון שיחות, שהתקבלו במהלך שבוע הסייבר.

אוליביה אלבז, סגן נשיא אזורי וסמנכ"ל מכירות סיילספורס ישראל אמר: "צרכנים פנו באופן ישיר לצריכה המקוונת, לנייד ולרשתות חברתיות בשבוע הסייבר, ותרמו לצמיחה דיגיטלית בריאה עבור הקמעונאים. בעונת החגים הזו, הצרכנים הגיבו בצורה הטובה ביותר ליוזמה הקמעונאית בניידים, באמצעות אופן התשלום הדיגיטלי וביצוע העסקאות ברשתות החברתיות, המאפשרים חוויית צריכה רציפה ומותאמת אישית משלב סימון המוצר ועד לרכישה".

קניה בסמארטפון



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

17/1/19 - Afeka - Speech Technologies for Healthcare

7/3/19 - 2019 OurCrowd Global Investor Summit 

13/3/19 -  Telco 2019  

13/5/19 - ChipEx2019    

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2018 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

העסקה הבעייתית של בזק-Yes לא הייתה מתבצעת בלי משרד התקשורת - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

מורה נבוכים בפרשת "תיק 4000" מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

צעירי קליפורניה "עפים על עצמם" עם ה-e-Scooter קורקינט בשם Bird (ציפור) - כאן

השוק הקווי לקראת דעיכה ויצירת מונופול חדש (סלקום) על חורבות בזק והוט - כאן

חשיפה: האם ניתן לחבר ממיר כבלים פרטי על רשת הוט? - כאן


 
זרקור חברות
 
Telecom Experts
 
NORDVPN
 
קפל
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Pixabay
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים